[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:20:
[...]

Ja, maar vanuit perspectief is het een gemiste kans om het niet uit te buiten. Er zijn nu eenmaal een hoop mensen die domweg geld willen stukslaan op een spel omwille een skin of wat dan ook. Het is gewoon hoe de wereld draait.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je merkt dat er genoeg developers zijn die echt een passie voor games hebben en hun best willen doen een zo sterk mogelijke game af te leveren en niet voor winst maximalisatie gaan maar een goede game. En velen hadden gehoopt dat PUBG Corp ook die kant op zouden gaan, een indie ontwikkelaar die de markt verovert en laat zien dat game development ook anders kan.
Echter laten ze nu zien dat ze gewoon een volgende EA zijn, games maximaal uitbuiten en beloftes niet nakomen. Zelfs de mobiele versie is beter ontwikkeld met meer features dan de full priced pc versie.
Technisch gezien blijft de basis van het spel relatief intact. Je wordt niet doodgegooid met dingen die je verplicht moet kopen ofzo, je kunt het gewoon spelen.
Je hoeft het niet verplicht te kopen maar je wordt nu juist wel doodgegooid met items die je tijdelijk krijgt en mag houden als je even een event pass koopt. En dat is toch een vorm van manipulatie.

Ik zal er niet verder over door gaan. Ik ben gewoon erg teleurgesteld en deze laatste cashgrab zorgt er voor dat ik echt alle hoop verloren heb ooit nog een technisch stabiele PUBG te spelen :'( .

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

jantje 2 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:25:
[...]

[...]

Ik hou van het spelen voor progessie in elke game, niet alleen in PUBG. Ik vind het leuk om iets te grinden en proberen beter te worden in een game. Dat is voor mij fun. Dat voor jou iets anders fun is, is prima maar beslis dan niet wat voor mij fun is ;)

Overigens geef ik nooit geld uit aan cosmetics, ik vertik om te betalen voor zulke dingen en ook zonder die zooi zou er gewoon een decent level systeem in de game kunnen zitten, naast dan die extra rewards.

Nu speel ik de game ook al voor de ranking, niet dat het me interesseert waar ik eindig maar daardoor heb ik wel het gevoel dat ik ergens voor speel. Dat je kan proberen je average damage hoger te krijgen of om hoger op de leaderbords te komen. Op de dagen dat de leaderbords uitstaan voelt het toch wat meer doelloos dan wanneer deze er wel zijn omdat je er niets mee bereikt. Door het toevoegen van een ranking heb je juist een incentive om te spelen en is het spel ook leuker om te spelen dan wanneer je er niets voor terugkrijgt.
Ik bepaal niets voor je, mij dunkt dat je een game speelt omdat je de gameplay leuk vindt. Als je speelt voor progressie: die boek je nog steeds, ook als je niet betaald. I don't see no problem there.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:29:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je merkt dat er genoeg developers zijn die echt een passie voor games hebben en hun best willen doen een zo sterk mogelijke game af te leveren en niet voor winst maximalisatie gaan maar een goede game. En velen hadden gehoopt dat PUBG Corp ook die kant op zouden gaan, een indie ontwikkelaar die de markt verovert en laat zien dat game development ook anders kan.
Echter laten ze nu zien dat ze gewoon een volgende EA zijn, games maximaal uitbuiten en beloftes niet nakomen. Zelfs de mobiele versie is beter ontwikkeld met meer features dan de full priced pc versie.

[...]

Je hoeft het niet verplicht te kopen maar je wordt nu juist wel doodgegooid met items die je tijdelijk krijgt en mag houden als je even een event pass koopt. En dat is toch een vorm van manipulatie.

Ik zal er niet verder over door gaan. Ik ben gewoon erg teleurgesteld en deze laatste cashgrab zorgt er voor dat ik echt alle hoop verloren heb ooit nog een technisch stabiele PUBG te spelen :'( .
dat laatste : eens. maar dat wisten we al heel lang.

waar ik vooral benieuwd naar ben (caps incoming): WAAR DE VLIEGENDE NEUK ZIJN AL HUN DEVELOPERS MEE BEZIG.

ze hadden er in juni 2017 70. Daarna richting de 100 volgens mij. maar laten we 70 aanhouden. dat zijn MINSTENS 10 DEV teams, minstens.

met hun sprintritme van 3 weken, en als je kijkt naar wat er precies in de patchnotes staat, moet je tot de conclusie komen dat 33.3333% tot 50.0001% VAN HUN DEVELOPERS MET IETS ANDERS BEZIG ZIJN DAN PUBG.

Ja die patch notes post lijkt een mooie lange lijst, maar heel veel van die dingen zijn nog geen halve dag werk voor 1 developer. De enige grotere brokken werk zijn de map, het wapen en de server optimalisatie. De rest is echt allemaal easy peasy lemon dinges unit.

Ik stel me zo voor dat de helft van hun developers een beetje chillend code aan het kloppen zijn en de andere helft zit/ligt/staat gewoon keihard coke en hoeren te doen op de werkvloer d:)b d:)b . yes. _/-\o_ (waarvoor hulde trouwens, maar het draagt niet bij aan een betere game op de korte termijn) -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 14:39
snmght schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:30:
[...]

Ik bepaal niets voor je, mij dunkt dat je een game speelt omdat je de gameplay leuk vindt. Als je speelt voor progressie: die boek je nog steeds, ook als je niet betaald. I don't see no problem there.
Ik denk dat je niet precies begrijpt wat ik er mee bedoelde te zeggen. Ik speel het spel omdat ik het leuk vindt en omdat ik daarin progressie wil maken. De gameplay kan nog zo leuk zijn, maar als het doelloos voelt start ik het gewoon niet zo snel op of speel ik het minder dan een game die wel beide kan bieden.

Voor mij hoeft dit systeem ook niet want als je een level up systeem maakt waarbij je alles wordt afgenomen aan het einde is voor mij geen progressie en kunnen ze beter gewoon niets doen. Dan blijft de game ook veel leuker. Daarentegen ben ik wel voorstander van een level up systeem zolang dit naast die onzinnige rewards staat. Voor mensen die rewards willen prima, maar gewoon een normale progressie moet ook mogelijk zijn.
gotfurrr schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:59:
[...]

waar ik vooral benieuwd naar ben (caps incoming): WAAR DE VLIEGENDE NEUK ZIJN AL HUN DEVELOPERS MEE BEZIG.

ze hadden er in juni 2017 70. Daarna richting de 100 volgens mij. maar laten we 70 aanhouden. dat zijn MINSTENS 10 DEV teams, minstens.

met hun sprintritme van 3 weken, en als je kijkt naar wat er precies in de patchnotes staat, moet je tot de conclusie komen dat 33.3333% tot 50.0001% VAN HUN DEVELOPERS MET IETS ANDERS BEZIG ZIJN DAN PUBG.

Ja die patch notes post lijkt een mooie lange lijst, maar heel veel van die dingen zijn nog geen halve dag werk voor 1 developer. De enige grotere brokken werk zijn de map, het wapen en de server optimalisatie. De rest is echt allemaal easy peasy lemon dinges unit.

Ik stel me zo voor dat de helft van hun developers een beetje chillend code aan het kloppen zijn en de andere helft zit/ligt/staat gewoon keihard coke en hoeren te doen op de werkvloer d:)b d:)b . yes. _/-\o_ (waarvoor hulde trouwens, maar het draagt niet bij aan een betere game op de korte termijn) -O-
Tell me where i can i sign up for the job? 8)

Het is bij PUBG een beetje de stick and the carrot, krijgen we weer een mooie nieuwe map voorgeschoteld zodat we daar weer even zoet mee zijn en niet huilie huilie doen over de brakke preformance en andere ongein. Doen ze weer wat tweaks die niemand merkt en een zielige dev blog en dan zijn we weer even zoet.

[ Voor 43% gewijzigd door jantje 2 op 20-06-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Pubg mobile man. :> Xbox, en wellicht de PS4 of zelfs Nintendo franchise.

De afzetmarkt is huge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 17:28
[...]

Niet als je met spaghetti code moet werken. Dan kan een halve dag opeens een hele week worden. En dat is wat we vaak lijken te zien. Een optimalisatie op gebied A is een nieuwe bug in gebied B. Oftewel, spaghetti code. Kost uren/dagen/maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
[...]

Vr'inden, het is duidelijk; hier spreekt een doorgewinterde game-developer die alles al heeft meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
jantje 2 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:25:
[...]

[...]

Ik hou van het spelen voor progessie in elke game, niet alleen in PUBG. Ik vind het leuk om iets te grinden en proberen beter te worden in een game. Dat is voor mij fun. Dat voor jou iets anders fun is, is prima maar beslis dan niet wat voor mij fun is ;)
Beter worden doe je toch door te spelen? Wat maken cosmetische zaken zoals skins dan uit?

Grinden is hetzelfde en niet iets wat zit in PUBG. Je hebt voordeel uit beter spelen, niet grinden voor betere wapens/stats of andere voordelen.
Overigens geef ik nooit geld uit aan cosmetics, ik vertik om te betalen voor zulke dingen en ook zonder die zooi zou er gewoon een decent level systeem in de game kunnen zitten, naast dan die extra rewards.
Dus je zou graag grinden waar je betere wapens/stats krijgt? Nee dank U laat het maar zo skill based.
Nu speel ik de game ook al voor de ranking, niet dat het me interesseert waar ik eindig maar daardoor heb ik wel het gevoel dat ik ergens voor speel. Dat je kan proberen je average damage hoger te krijgen of om hoger op de leaderbords te komen. Op de dagen dat de leaderbords uitstaan voelt het toch wat meer doelloos dan wanneer deze er wel zijn omdat je er niets mee bereikt. Door het toevoegen van een ranking heb je juist een incentive om te spelen en is het spel ook leuker om te spelen dan wanneer je er niets voor terugkrijgt.
Dat is dan jouw plezier om daarhioger te komen, ik speel louter voor het spel zelf. Vandaar dat ik al die zaken er liever niet bijheb. Laat het gerust "simpel" en louter wat cosmetisch zijn en kennis/skill/tactiek het belngrijkste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
k995 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:45:

Beter worden doe je toch door te spelen? Wat maken cosmetische zaken zoals skins dan uit?

Grinden is hetzelfde en niet iets wat zit in PUBG. Je hebt voordeel uit beter spelen, niet grinden voor betere wapens/stats of andere voordelen.
Heb ik gezegd dat ik speel voor cosmetische zaken of me dat boeit? Nope. Ik care voor het feit dat als ze dan toch een level up systeem in het spel brengen, zodat je een incentive hebt om te grinden naast een leaderbord of damage stats ed.( dus beter worden ). Dat ze dat niet moeten verbinden met cosmetische dingen die je dan weer worden afgenomen. Dan heb ik liever helemaal niets.

Dus je zou graag grinden waar je betere wapens/stats krijgt? Nee dank U laat het maar zo skill based.
Heb ik dat gezegd? Mooie aanname, maar nee daar vraag ik niet om. Ik wil grinden om voor mezelf een rede te hebben om de game te spelen. Een game kan leuk zijn maar dan moet er toch nog een rede zijn om te spelen. Of dit nu is meer damage proberen te schieten, level 100 te halen in een level up systeem of 1ste op het leaderdbord. I couldn't care less zolang er maar een goede incentive is.

Dat is dan jouw plezier om daarhioger te komen, ik speel louter voor het spel zelf. Vandaar dat ik al die zaken er liever niet bijheb. Laat het gerust "simpel" en louter wat cosmetisch zijn en kennis/skill/tactiek het belngrijkste zijn.
Een level up systeem doet niets af aan de kennis/skill/tactiek of wat dan ook. Het is gewoon een leuke extra iets waar je je playerbase langer zoet kan houden om de game te spelen. Ik hoef helemaal geen season passes of cosmetische items. Dus ik zie niet helemaal wat je nu precies bedoelt te zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Thijmen schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:41:
[...]

Vr'inden, het is duidelijk; hier spreekt een doorgewinterde game-developer die alles al heeft meegemaakt.
niet zo haten, dat doe ik ook niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Zou deze kar sterk genoeg zijn? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yeszMeMyz8d77XQgdPLAFgbV/full.png
*Click to gif

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Laatst online: 03-10 08:10
[...]

Andere game van Bluehole? A:IR (Ascendant infinite Realm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 21:29
Levelingsystem voor cosmetics interesseert me absoluut niet, maar de mogelijkheid om je nickname te veranderen vind ik wel leuk. Ik veronderstel maar 1 keer gratis en volgende keren te betalen, maar hier was toch al een hele tijd vraag naar bij veel spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:29:
[...]

Echter laten ze nu zien dat ze gewoon een volgende EA zijn, games maximaal uitbuiten en beloftes niet nakomen.
Ben ik toch niet akkoord mee .

Dat iemand wil betalen voor cosmetische wijziginen maakt mij niks uit, EA geeft ook gameplay voordelen en daar gaat het mis want dan krijg je pay 2 win .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
jantje 2 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:53:
[...]

Heb ik gezegd dat ik speel voor cosmetische zaken of me dat boeit? Nope. Ik care voor het feit dat als ze dan toch een level up systeem in het spel brengen, zodat je een incentive hebt om te grinden naast een leaderbord of damage stats ed.( dus beter worden ). Dat ze dat niet moeten verbinden met cosmetische dingen die je dan weer worden afgenomen. Dan heb ik liever helemaal niets.
Euh dus level up die niks anders geeft dan een steeds maar hoger getalletje?
Heb ik dat gezegd? Mooie aanname, maar nee daar vraag ik niet om. Ik wil grinden om voor mezelf een rede te hebben om de game te spelen. Een game kan leuk zijn maar dan moet er toch nog een rede zijn om te spelen. Of dit nu is meer damage proberen te schieten, level 100 te halen in een level up systeem of 1ste op het leaderdbord. I couldn't care less zolang er maar een goede incentive is.
Dat is wat grinden is, herhaalde gameplay om ergens een beloning te verkrijgen.

Maar ok je wil dus louter een bewijs van vooruitgang hebben dat ergens staat, idd voor zover ik zie heeft pubg dat niet buiten de gewone ranking/stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
k995 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:12:
[...]

Euh dus level up die niks anders geeft dan een steeds maar hoger getalletje?
Yes! Heerlijk gewoon. Back to the BF2-days O+ O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 16:56
Ik had 2/3 mensen neergeschoten. Hoor een andere speler naderen. Ik schiet.... vervolgens zoek ik ruim op tijd dekking. Vervolgens word ik gekilled terwijl dat niet zou moeten kunnen.

Zo ziet dat er volgens uit.....

YouTube: Pubg e-sports ready!

E-sports rdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k995 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:03:
[...]

Ben ik toch niet akkoord mee .

Dat iemand wil betalen voor cosmetische wijziginen maakt mij niks uit, EA geeft ook gameplay voordelen en daar gaat het mis want dan krijg je pay 2 win .
Dan heb je mijn punt niet begrepen. Het maakt mij niet uit dat ze geld vragen voor cosmetics, het gaat er mij om dat ze hun klanten maximaal willen uitzuigen terwijl de technische stabiliteit abominabel is. Dat past precies bij bedrijven als EA.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:16:
[...]

Dan heb je mijn punt niet begrepen. Het maakt mij niet uit dat ze geld vragen voor cosmetics, het gaat er mij om dat ze hun klanten maximaal willen uitzuigen terwijl de technische stabiliteit abominabel is. Dat past precies bij bedrijven als EA.
Speel toch geregeld en echt geen last van glitches.

Dat ze winst maken lijkt me normaal en de moeite die ze daaraan besteden lijkt me minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
$10, lal, dacht het dus even niet. Ik krijg het scooby doo gevoel dat ze pubg als de bad guy ontmaskeren en dan EA eronder vandaan komt... :F

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:01:
[...]

$10, lal, dacht het dus even niet. Ik krijg het scooby doo gevoel dat ze pubg als de bad guy ontmaskeren en dan EA eronder vandaan komt... :F
Je vergeet nog de 5$ per level als je de tijd/skills niet hebt alles vrij te spelen. Voor die 10$ krijg je enkel de kans de items te verdienen, niemand zegt dat dit ook gaat lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:03:
[...]

Je vergeet nog de 5$ per level als je de tijd/skills niet hebt alles vrij te spelen. Voor die 10$ krijg je enkel de kans de items te verdienen, niemand zegt dat dit ook gaat lukken :+
Met aankomende steamsale is pubg ook in de aanbieding dus het zal wel weer leuk worden met newbi's en cheaters. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:03:
[...]
Ze kunnen me de boom in, dit soort praktijken zijn echt schandalig gezien de staat van de game.

Als je de nodige chicken dinners al binnen hebt gehaald en die spanning is er af, dan is er verdomd weinig reden om het spel op te starten met alle bugs en random inconsistente zooi, om nog maar te zwijgen over de performance. ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 17:01

ComputerHoed

Electronica <3

Wacht...ik snap het niet meer. Waarvoor zou je die event-pass nodig moeten hebben? Puur cosmetics, of om Sanhok te spelen?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:37:
[...]

Ze kunnen me de boom in, dit soort praktijken zijn echt schandalig gezien de staat van de game.

Als je de nodige chicken dinners al binnen hebt gehaald en die spanning is er af, dan is er verdomd weinig reden om het spel op te starten met alle bugs en random inconsistente zooi, om nog maar te zwijgen over de performance. ;/
Dit. Ik speel het niet meer. Ik ben er wel klaar mee. Vind het wel jammer, vrienden van mij spelen het graag en ik vind het leuk om samen met ze te kunnen gamen, maar ik word echt goed chagrijnig van de game altijd. Als ik nu kapot geknalt wordt omdat ik zelf gewoon fouten maak dan kan ik nog zeggen dat ik het de volgende keer anders ga doen, maar nu is het vaak gewoon omdat de game de boel niet goed registreert. Had laatst een potje van die wargames gestaan. Ik stond 4 meter achter een enemy die door zijn scope aan het kijken was. Ik blaf hem een paar keer door zijn kop met de colt .45, de eerste 3 kogels registreerde hij gewoon niet terwijl ik nog rustig aan het tappen was ook :') Dan ben je er wel snel klaar mee.

Dat ze nu met van die passes komen kunnen ze helemaal lekker de pot op met die game. Als het nou een goed lopend spel is dan heb ik er geen problemen mee, moeten ze het lekker doen. Maar de focus kan wel ergens anders op liggen nu lijkt mij.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 11:30

Pablo

Rito pls

ComputerHoed schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:42:
Wacht...ik snap het niet meer. Waarvoor zou je die event-pass nodig moeten hebben? Puur cosmetics, of om Sanhok te spelen?
je hebt het niet nodig.
Maar wil je de progressie ( quest) en loot houden die je verzameld hebt tijdens dit event, heb je die event shit nodig.

kosten rond 10$ las ik ergens op Reddit, maar als ik het begrijp kan dit hoger uitvallen

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ComputerHoed schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:42:
Sanhok is gratis. Je kan vanaf 22 juni ook 4 weken lang allerlei missies voltooien en XP verzamelen om cosmetische items vrij te spelen. Wil je deze na die 4 weken behouden moet je de Event Pass kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DAMAGE schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:44:
[...]

Dit. Ik speel het niet meer. Ik ben er wel klaar mee. Vind het wel jammer, vrienden van mij spelen het graag en ik vind het leuk om samen met ze te kunnen gamen, maar ik word echt goed chagrijnig van de game altijd. Als ik nu kapot geknalt wordt omdat ik zelf gewoon fouten maak dan kan ik nog zeggen dat ik het de volgende keer anders ga doen, maar nu is het vaak gewoon omdat de game de boel niet goed registreert. Had laatst een potje van die wargames gestaan. Ik stond 4 meter achter een enemy die door zijn scope aan het kijken was. Ik blaf hem een paar keer door zijn kop met de colt .45, de eerste 3 kogels registreerde hij gewoon niet terwijl ik nog rustig aan het tappen was ook :') Dan ben je er wel snel klaar mee.

Dat ze nu met van die passes komen kunnen ze helemaal lekker de pot op met die game. Als het nou een goed lopend spel is dan heb ik er geen problemen mee, moeten ze het lekker doen. Maar de focus kan wel ergens anders op liggen nu lijkt mij.
Idem, om met vrienden tactisch te spelen heb ik het nog een aantal keer met frisse tegenzin opgestart, puur omdat ik nu niets heb om aan m'n shooter fix te komen, maar wat ik afgelopen paar potjes heb meegemaakt: 40 ump kogels in een al downed enemy waar ik verdomme NAAST sta, maar is niet genoeg om hem definitief te killen.... Schieten op iemand die buiten het huisje loopt waar ik in zit, blijkt ie feitelijk al binnen te zijn volgens de deathcam, motoren die salto's maken op een vlakke weg.... 7 (!) rode cirkels achter elkaar, recht op m'n dak. Succes met je med kits. Knocked out als ik tegen een stilstaande auto aanloop/we tegelijk in willen stappen.

Gebeuren er geen gekke dingen, dan lach je de top 10 maar te veel potjes zijn zo willekeurig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRTNbos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 13:00
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Sanhok is gratis. Je kan vanaf 22 juni ook 4 weken lang allerlei missies voltooien en XP verzamelen om cosmetische items vrij te spelen. Wil je deze na die 4 weken behouden moet je de Event Pass kopen.
Nickname change en parachute skin (als je lvl20 haalt) zijn voor iedereen permanent en gratis, ook zonder Event Pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:20
Pablo schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:45:
[...]

je hebt het niet nodig.
Maar wil je de progressie ( quest) en loot houden die je verzameld hebt tijdens dit event, heb je die event shit nodig.

kosten rond 10$ las ik ergens op Reddit, maar als ik het begrijp kan dit hoger uitvallen
Wacht, dus je kunt dingen unlocken door te spelen maar als je het wilt houden moet je geld gaan betalen? Zijn er überhaupt fatsoenlijke cosmetische items gratis vrij te spelen? Vrijwel alle kratjes moet je sleutels voor hebben en dan komt deze onzin er ook nog eens bij.

7(8)7

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SomerenV schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:32:
[...]

Wacht, dus je kunt dingen unlocken door te spelen maar als je het wilt houden moet je geld gaan betalen? Zijn er überhaupt fatsoenlijke cosmetische items gratis vrij te spelen? Vrijwel alle kratjes moet je sleutels voor hebben en dan komt deze onzin er ook nog eens bij.

7(8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LKxD7xHV2jsmrzmQtb6TBtNL/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NXGmCW99rLk96XkaYa8ZzqVM/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PVqd4hiG5wB20Ka696quO9Qq/full.png

En dan de mission items:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/30kSRqpvXUQ6V7StQhzK7eGz/full.png
Scar-L spawned trouwens niet op Sanhok 8)7

Het zijn inderdaad niet eens allemaal nieuwe items... dan baal je als je die skins met moneys gekocht hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze items schijnen ook met de Event Pass slechts tijdelijk te zijn:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/v0xtkqe2a6511.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Alle tijdelijke items verlopen zodra het event is afgelopen. Ook als je een Season pass koopt verlopen deze item.

Bron: https://sanhok.playbattlegrounds.com/ (FAQ)

[ Voor 18% gewijzigd door Merlinni op 21-06-2018 09:38 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merlinni schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:38:
Alle tijdelijke items verlopen zodra het event is afgelopen. Ook als je een Season pass koopt verlopen deze item.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Iqiyftn.png

Nee, niet allemaal. Je krijgt dus meer dan alleen de nickname change en parachute, althans, als je de pas gekocht heb.

Edit: Ik kan niet lezen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Spel is nu in de aanbieding op Steam, de meeste reviews op Steam zijn negatief.

is dit een game voor een casual gamer zoals ik of wordt dit spel te frustrerend?
Verder zie ik veel mensen klagen over cheaters, is dit echt zo erg of valt dit in de praktijk wel mee?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:22:

is dit een game voor een casual gamer zoals ik of wordt dit spel te frustrerend?
Verder zie ik veel mensen klagen over cheaters, is dit echt zo erg of valt dit in de praktijk wel mee?
Gewoon kopen. Ik ben ook vrij casual en vermaak me er prima mee. Cheaters kom ik vrijwel nooit tegen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook een casual gamer, denk 3 uurtjes per week.
Zelf vind ik het een super tof spel, vooral als je wat maten hebt om mee te spelen.

Cheaters heb ik zelf nog niet meegemaakt, dus volgens mij valt dat heel erg mee. Het is in ieder geval niet zoals de CoD reeks :+

Ik ben in ieder geval positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

top, thanks voor de snelle reactie. Collega probeert me over te halen. Voor die 2 tientjes maar ff proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0

Voor dat geld? Insta-buy. Geeft je hele vette nieuwe game ervaring, zeker de eerste 30 a 40 uur zou ik zeggen.

Maar het is nog echt een early access game met de wereld aan technische problemen, maar niet genoeg om je erg aan te storen als je net speelt. De eerste chicken dinners zijn zeeeeer bevredigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:27:
top, thanks voor de snelle reactie. Collega probeert me over te halen. Voor die 2 tientjes maar ff proberen dan.
Ja vooral als je samen speelt, discord aan en gaan! Ik speel vrijwel altijd duo of squads, blijft het leukste!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Merlinni schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:38:

Je hebt drie type items:
1. Tijdelijk
2. Tijdelijk tenzij je de event pass koopt
3. Permanent

De meeste items vallen in categorie 2, een paar (die hierboven) in categorie 1 en slechts twee items in categorie 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:24:
[...]

Gewoon kopen. Ik ben ook vrij casual en vermaak me er prima mee. Cheaters kom ik vrijwel nooit tegen..
Ik ben denk ik in 150 uur speeltijd, 3 cheaters tegengekomen. De meest memorabele was ineens uit het niets beschoten te worden. Ik kon 'm ook totaal niet plaatsen waar die zat. Totdat ik de death cam zag. Iemand was echt mijlenver van mij af en begint ineens door een muur heen te staren. Rent naar het raam, pats pats pats, klaar.

Dikke aimbot en radar, 1000%. De ander was een overduidelijke radar, eentje die me zonder te horen of zien op 100 mijl ofzo begon te schieten.

Maar goed; de meeste cheats en / of hacks zijn gewoon prut, en de mensen die het gebruiken zijn zelf ook niet al te snugger. De reden dat er zoveel cheats beschikbaar voor zijn is omdat het om unreal engine zelf gaat. En die is gewoon makkelijk te exploiten. Iedereen wijst naar Pubg als oorzaak / boosdoener, maar het is toch echt de unreal engine zelf.

Het is goed dat die death cam er is en bij submit er enige beeldmateriaal wordt bijgestopt. Zo is het bewijs ook een stuk beter.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gNABjpDxwmo]

Wat beter is is dat Valve z'n shit gewoon eens op orde krijgt, met Valve anti-cheat. Ik weet dat er cheats zijn die als een virtual dingetje om het OS heen werken, die zijn gewoon enorm moeilijk te vinden. Ik heb zelf ooit ook een periode gehad in waarin ik zelf anticheats bakte en weet uit ervaring dat iedere unreal engine gewoon zo lek is als een zeef. Vooral betaalde cheats gaan gewoon heel ver qua framework om juist niet gedetecteerd te worden.

Nou ja. Als je moet cheaten om jezelf beter te voelen ben je gewoon een snotneus die geen enkele credit verdiend. De fun zit 'm echt in het leren en masteren van het spel.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Unreal engine is vanaf dag 1 al ellende met cheats, maar als ik het zo hoor valt het wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:59:
Unreal engine is vanaf dag 1 al ellende met cheats, maar als ik het zo hoor valt het wel mee.
Wat ik zelf vermoed is dat ze actief cheats verzamelen c.q inkopen, en hier detectie op toepassen in updates. Op het moment dat een cheater z'n shit activeert wordt ie geflagged. En wanneer ze een relatief goede lijst hebben verzameld van welke accounts cheaten, ze op enorme aantallen per dag worden geblokkeerd.

Dat is het beste ook joh. Laat mensen maar even cheats gebruiken, op ten duur dat het uitkomt vang je ze allemaal tegelijk. En die bans moeten geen 24 uur duren, maar gewoon levenslang. Disclaimer erbij dat cheaten gewoonweg een accountban for life brengt, pas zo straf je ze af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:02:
[...]

Wat ik zelf vermoed is dat ze actief cheats verzamelen c.q inkopen, en hier detectie op toepassen in updates. Op het moment dat een cheater z'n shit activeert wordt ie geflagged. En wanneer ze een relatief goede lijst hebben verzameld van welke accounts cheaten, ze op enorme aantallen per dag worden geblokkeerd.

Dat is het beste ook joh. Laat mensen maar even cheats gebruiken, op ten duur dat het uitkomt vang je ze allemaal tegelijk. En die bans moeten geen 24 uur duren, maar gewoon levenslang. Disclaimer erbij dat cheaten gewoonweg een accountban for life brengt, pas zo straf je ze af.
Mee eens, zo was het ook met een andere game (kan me even niet meer voor me halen welke), maar daar wist iedereen dat er weer een ban-wave aankwam en daarna was het weer wat rustiger op de servers.
(Kende ook meerdere mensen die gebanned waren, kon geen medelijden hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Lekker solo chicken dinner net, was tijd geleden. Laatste 2 naast mij waren aan het vechten dus wist wie waar zat. Na gevecht gerushed, easy kill. Lekkere games zijn dat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:36

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

m0nk schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:59:
Lekker solo chicken dinner net, was tijd geleden. Laatste 2 naast mij waren aan het vechten dus wist wie waar zat. Na gevecht gerushed, easy kill. Lekkere games zijn dat..
Had ik pas geleden ook, nummer 2 en 3 waren druk bezig met elkaar, ik rustig wachten met 1 van hen in het vizier. Dat werd de winnaar van dat gevecht en de nummer 2 van het spel :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:02:
[...]

Dit doen ze in CSGO ook. Valt wat voor te zeggen natuurlijk dat je cheatmakers op die manier geen info geeft wanneer hun shit detected is. Is wel de beste methode denk ik. Helaas heb je op die manier wel altijd last van cheaters. Maar ze zijn bij Valve wel goed bezig met hun CPUtjes die cheaters moeten opsporen. Hoop dat we daar in de toekomst nog iets aan gaan hebben.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Zoveel wordt er toch niet meer gecheat in PUBG? Nu ze elke dag die memory adresses aanpassen, is dat probleem wel redelijk getackeld.

Misschien in TTP nog, maar third person is sowieso al cheaten natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:27:
Zoveel wordt er toch niet meer gecheat in PUBG? Nu ze elke dag die memory adresses aanpassen, is dat probleem wel redelijk getackeld.
Absoluut niet. Wat ze hier mee voor elkaar hebben gekregen is dat het lastiger is om cheats te ontwikkelen en je dus minder snel de scriptkiddies tegen komt die ergens wat hebben gedownload. Maar het is nog prima mogelijk om te cheaten en het zal nog volop gebeuren. Alleen ik denk dat heel veel cheaters niet opvallen omdat ze het redelijk onopvallend doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo, dat was een hele opgave om het spel te kopen. Die Summer Sale ging gister van start, het was niet vooruit te branden. Uiteindelijk na een uur het spel kunnen kopen. Vanavond proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:58
Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:35:
[...]

Absoluut niet. Wat ze hier mee voor elkaar hebben gekregen is dat het lastiger is om cheats te ontwikkelen en je dus minder snel de scriptkiddies tegen komt die ergens wat hebben gedownload. Maar het is nog prima mogelijk om te cheaten en het zal nog volop gebeuren. Alleen ik denk dat heel veel cheaters niet opvallen omdat ze het redelijk onopvallend doen.
Sterker nog: heb juist de laatste weken het gevoel dat het erger is geworden - met name als je via de killcam terug ziet dat een heel squat exact weet waar je bent terwijl je al een hele tijd zit te wachten en niet bewogen hebt. De hele tijd al op je 'gelocked' door gebouwen etc heen.

Blijft vervelend, PUBG ontwikkelaars lijken er weinig aan te kunnen doen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update van 9GB in het verschiet. Shroud zegt dat het een super update betreft, en of het zo voor altijd kan blijven, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:40:
Update van 9GB in het verschiet. Shroud zegt dat het een super update betreft, en of het zo voor altijd kan blijven, ofzo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MUpQgejlj32svgAlTZUCIH5e/full.png
Toch iets meer 12.2gb (tja slow download 10euro internet) :P

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Na vorige week een aantal squad wins nu de 2e solo win deze week, en deze keer op de nieuwe map! Geeft teamrank aan, maar was solo, bugje denk ik..

sanhokwin

Sanhok is echt leuk om te spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 22-06-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vooral benieuwd wat de impact is van het verwijderen van ranked matchmaking op de nieuwe map. Zit nu op een winrate in squads rond de 30%, benieuwd of dat op Sanhok hoger gaat worden.
Of wellicht veel meer kills op random noobs aangezien elke drop op Sanhok wel een hotdrop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

30%, nice. Ik op 20% met mijn vaste groepje..

Denk dat je er niet zoveel van merkt, overal kom je mensen tegen. Merk dat ik nu niet meer ongestoord een dorpje in kan lopen of even snel een weg kan oversteken.. Moet constant op je hoede zijn nu.. Hou er wel van.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatRamon schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:50:
[...]

[afbeelding]
Toch iets meer 12.2gb (tja slow download 10euro internet) :P
Ik zit in Portugal met helaas 10/1 :') Ik moet steam al in de vroege morgen starten om niet in de avonduren voor een verassing komen te staan als ik spelen wil. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:57:
Ik ben vooral benieuwd wat de impact is van het verwijderen van ranked matchmaking op de nieuwe map. Zit nu op een winrate in squads rond de 30%, benieuwd of dat op Sanhok hoger gaat worden.
Of wellicht veel meer kills op random noobs aangezien elke drop op Sanhok wel een hotdrop is.
Zit er in het huidige systeem dan een ranked matchmaking? Ik dacht dat er geen echt "ELO" systeem in PUBG zat.
Als ik het goed lees zal er dus zeker geen ranked matchmaking zitten in Sanhok, dit blijft wel (wist ik dus niet) in de 2 andere maps?

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nutellaah schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:49:
[...]

Zit er in het huidige systeem dan een ranked matchmaking? Ik dacht dat er geen echt "ELO" systeem in PUBG zat.
Als ik het goed lees zal er dus zeker geen ranked matchmaking zitten in Sanhok, dit blijft wel (wist ik dus niet) in de 2 andere maps?
Er zit zeker ranked matchmaking in PUBG alleen staat deze niet heel strak afgesteld. Als je 2000+ rating hebt zal je alsnog met lage rating spelers samenspelen simpelweg omdat ze korte queue tijden prefereren en dus sneller mensen bij elkaar gooien van verschillende niveaus.
Alleen het gemiddelde niveau zal wel hoger zijn, zeker op peak momenten als de playercount hoog genoeg is. Maar hij zou wel wat strakker kunnen staan, zeker gezien de queue tijden in EU toch minimaal zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 22-06-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:30
Hopelijk doen ze map selection weer terug erin. Dit vind ik echt 10x niks elke keer Erangel zucht.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:35
Kan iemand mij dit uitleggen?

Ik geef hem 2 headshots, in de deathcam zijn er 2 geland, je hoort het en ziet het. Maar de 2e doet geen dmg in zijn HP bar.... De HP bar toont wel dat hij de hit neemt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:55:
[video]

Ik geef hem 2 headshots, in de deathcam zijn er 2 geland, je hoort het en ziet het. Maar de 2e doet geen dmg in zijn HP bar.... De HP bar toont wel dat hij de hit neemt. :/
Deathcam is niet betrouwbaar, je ziet niet wat er bij hem gebeurde. Je ziet enkel wat jouw client denkt dat bij hem gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Vandaag weer even geprobeerd, nog steeds bizar slecht. Weet niet waarom mensen op reddit roepen dat oppakken van wapens in 1e minuut beter is, maar hier in elk geval niet. Drop en landt op zelfde moment als persoon die mij dood schoot en die heeft al een tommy gun opgepakt en ak die gereload is terwijl ik nog steeds mijn 1e gun probeer op te rapen....

Mid-game loopt wel fijner maar wil niet elke pot aan de rand van de map gaan springen, om de eerste zure minuten door te komen. :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:20
Hier is de game van de PC verdwenen. Hits die niet registreren, houterige mechanics wat betreft manouvreren, te vaak op houten kozijntjes en spijlen schieten terwijl je er niet op richt, gare vehicle physics, compleet onbetrouwbare loot (ja, ik weet 't, RNG, maar het gaat vaak nergens over), geen info over ping te zien, audio die inconsistent is en vast nog wel wat andere zaken.

En het ergste vind ik nog wel dat de focus bij Bluehole op die f*cking kratjes lijkt te liggen. Steeds meer van dat soort rotzooi terwijl de game gewoon nog altijd niet 'af' is. Ik heb ze lang het voordeel van de twijfel gegeven maar ik ben er klaar mee. Ik heb er genoeg plezier uitgehaald dus het boeit me niet of ik het nu een tijd wel of niet speel. Over een paar maandjes zie ik wel wat de staat de game is.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:05:
[...]

Deathcam is niet betrouwbaar, je ziet niet wat er bij hem gebeurde. Je ziet enkel wat jouw client denkt dat bij hem gebeurde.
Correctie,
Het eerste stukje van de clip is mijn live scherm opgenomen met shadowplay. Dus die 2 headshots waar het bloed af spatte waren 100% geland op mijn client en zijn dus geen replay/deathcam fragmenten.
Daarna in de deathcam zijn perspectief. Je ziet en hoort de 2e hit op hem landen. Alleen verliest hij geen hp. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Bloodhoundje schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 23:50:
[...]

Correctie,
Het eerste stukje van de clip is mijn live scherm opgenomen met shadowplay. Dus die 2 headshots waar het bloed af spatte waren 100% geland op mijn client en zijn dus geen replay/deathcam fragmenten.
Daarna in de deathcam zijn perspectief. Je ziet en hoort de 2e hit op hem landen. Alleen verliest hij geen hp. 8)7
Dit is dus exact waar @Tsurany zegt. Jouw client denkt dit en laat daarom ook het geluid en beeld zien, maar op zijn pc zal dit niet gebeurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
StealthyPeanut schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:15:
[...]

Dit is dus exact waar @Tsurany zegt. Jouw client denkt dit en laat daarom ook het geluid en beeld zien, maar op zijn pc zal dit niet gebeurd zijn.
Tsurany verwijst naar de deathcam welke niet betrouwbaar is. het eerste stuk waar ik 2 headshots schiet, wat niet door de deathcam/replay is teruggekeken is dus wat er bij mij live gebeurd. Dat zou wel betrouwbaar moeten zijn. Als dat niet betrouwbaar is dan is de hele hitreg niet betrouwbaar (goh dat wisten we al :+ )

Als mijn client 2 headshots registreert met bloed zichtbaar op beide schoten dan hoort een game niet te zeggen "goh bij jou registreer ik het maar bij de enemy niet" :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:22
Daarom net speel ik dat brolspel al 3 maand niet meer, en gelukkig zo te zien 😁

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren flink wat Sanhok gespeeld en naar mijn idee is het geen echte Battle Royale gamemode.

Looten is vrij irrelevant omdat je na twee minuten al level 2 armor hebt met alle wapens en meds die je nodig hebt, je had net zo goed met loot kunnen spawnen.
Dit zorgt er ook voor dat dood gaan minder erg is omdat je toch weinig tijd in loot hebt geïnvesteerd. Dus dan ga je weer wat agressiever spelen, zeker omdat winnen toch niet je rating beinvloed.

Het is leuk voor tussendoor met flink wat actie en altijd de juiste wapens maar niet een gamemode die ik serieus zou nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 23-06-2018 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Bloodhoundje schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 01:23:
[...]

Tsurany verwijst naar de deathcam welke niet betrouwbaar is. het eerste stuk waar ik 2 headshots schiet, wat niet door de deathcam/replay is teruggekeken is dus wat er bij mij live gebeurd. Dat zou wel betrouwbaar moeten zijn. Als dat niet betrouwbaar is dan is de hele hitreg niet betrouwbaar (goh dat wisten we al :+ )

Als mijn client 2 headshots registreert met bloed zichtbaar op beide schoten dan hoort een game niet te zeggen "goh bij jou registreer ik het maar bij de enemy niet" :X .
Zal het anders zeggen: alles wat jij op jouw pc ziet is client sided. Dus jouw live gameplay en deathcam ook. Niks is server sided en dat is 1 van de fundamentele problemen van dit spel.

Dat hoort de game inderdaad niet te zeggen, maar daar waren we het al over eens.

Gisteren op de nieuwe map gespeeld. Leuk , snel en variërend, maar waarom gaan ze richting Fortnite bewegen met van alles? Cirkel ziet er op de map niet meer uit. De map zelf ook trouwens. Veel te cartoony ofzo. Niet PUBG-like.

Ik hoop ook dat ze de lootspawn wat gaan aanpassen. Binnen 1 minuut lvl2 armor en AR en SMG/SR is leuk, maar past niet bij BR imho.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 23-06-2018 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 17:28
Hier echt een extreme verbetering. Geen desync, hit reg fails, stutters, rubberbanding, en wat al niet meer. Draaide als een zonnetje (op sanhok).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een copypasta van Reddit:

"So after playing for a little while I've worked out the missions exp and stuff you can get.

• 120 XP per day from Dailies

• 80 XP max per day from playing

• 1200 XP total with the completable missions on 'Normal'

That is all you can get per day if you don't buy the pass. Any mission that is green require the pass to claim the XP on.

Works out as 240XP per day. You need 400XP to level, therefore you can only get to level 18 if you don't purchase the pass. This means that it literally isn't even possible to get one of the new items they added for free people...

Another minor thing that I found to be an inconvenience is not having the ability to see missions when you're in-game.

Edit: It appears that I either missed it or it was changed, but there are 4 300 XP missions under 'Normal', which is fair enough. Like another commenter said, it's still shitty that you have to play EVERY single day for 30 days to get the rewards. If you miss a day it's tough titties.

Edit 2: I've now played for around 4 hours have had multiple top 10's and 2 wins and i'm still sat at 48/80 XP.Using this to make a rough estimate it will take around 6-8 hours a day of playing consistently well to reach the cap (Which you will need to if you want the rewards.)

Edit 3: Thought i'd help out people that want the free rewards, so here is how long/much you need to play/do for them. This is based off the average XP that can be earned daily, so you may unlock the lower level items faster.

• Level 3 - Violent Violet Jacket (30 day rent) - 5 days

• Level 5 - Earloop mask - Level 5 - 8 days

• Level 6 - Turquioise Delight Kar98K (20 day rent) - 9 days

• Level 8 - Tracksuit top (20 day rent) - 12 days

• Level 10 - Gold Plate S686 (30 day rent) - 15 days

• Level 12 - Tracksuit Pants (20 day rent) - 18 days

• Level 14 - Pleated Mini-Skirt (15 day rent) - 20 days

• Level 16 - Name Change - 23 days

• Level 18 - Hotpants (20 day rent) - 25 days

• Level 19 - Worker Jacket - 28 days

• Level 20 - Snowflower Parachute - 29 days"

Zonder pass is het enorm lastig om de name change of snowflower parachute te verdienen, je moet meerdere uren per dag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Komt er ook nog een Pubg Adblocker >:)
Vervelende banner in de lobby, banner achter het vliegtuig, lijkt wel google 8)7

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Gisteren duo's gespeeld en 10 minuten rondgereden in een Dacia met aan boord mijn teamgenoot die zijn verbinding kwijt was. Het blijft hilarisch leuk, je teamgenoot in leven houden terwijl hij probeert weer in het spel te komen. Mission accomplished (inclusief een keer tanken :p), ook al werden we slechts 5e uiteindelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door zacht op 23-06-2018 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatRamon schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:48:
Komt er ook nog een Pubg Adblocker >:)
Vervelende banner in de lobby, banner achter het vliegtuig, lijkt wel google 8)7
Dat moet je op internet-niveau doen. Als je alles op Pubg gaat blokkeren dan kan dat wel eens worden beschouwd als cheat ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:02:
[...]

Dat moet je op internet-niveau doen. Als je alles op Pubg gaat blokkeren dan kan dat wel eens worden beschouwd als cheat ofzo. :P
Ah shit ;(
Zal me niks verbazen in versie 2.0 dat je popups krijgt tijdens de game om boxe's of event passes te kunnen kopen :')

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PatRamon schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Ah shit ;(
Zal me niks verbazen in versie 2.0 dat je popups krijgt tijdens de game om boxe's of event passes te kunnen kopen :')
Zou heel goed kunnen. Het gebeurd al met free games via de App-store ofzo. Daar wordt je door het spelen heen doodgegooid met reclame. Of bekijk video Y om item X te unlocken!!111

Slechte ontwikkeling. Zakjes vullen van ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na twee uur solo spelen nog geen enkele kill, laat maar zitten die dailies. Niet voor extreem slechte spelers weggelegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 23:03:
na twee uur solo spelen nog geen enkele kill, laat maar zitten die dailies. Niet voor extreem slechte spelers weggelegd :+
hotdroppen, wapen vinden, naar dichtsbijzijnde speler rennen? moet toch wel een kill uit kunnen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 23:28:
[...]

hotdroppen, wapen vinden, naar dichtsbijzijnde speler rennen? moet toch wel een kill uit kunnen rollen.
Als solo speler ga je inderdaad naar hotspots... daar waar zoveel mogelijk squads landen.

Jezus... die update. Ronde 1: raak 'vast' in een hek. Ronde 2: Ik ben niet vooruit te branden. Het is alsof ik lopend crawl ofzo. Ronde 3: Sla over de kop om het minst geringste met een pickup.

Of ik heb gewoon pech of het is die recente update. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2018 05:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:32

Ankh

|true

Xant0r schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:44:
Vandaag weer even geprobeerd, nog steeds bizar slecht. Weet niet waarom mensen op reddit roepen dat oppakken van wapens in 1e minuut beter is, maar hier in elk geval niet. Drop en landt op zelfde moment als persoon die mij dood schoot en die heeft al een tommy gun opgepakt en ak die gereload is terwijl ik nog steeds mijn 1e gun probeer op te rapen....

Mid-game loopt wel fijner maar wil niet elke pot aan de rand van de map gaan springen, om de eerste zure minuten door te komen. :/
Hoe probeer je de wapens op te pakken? Ik heb nergens last van middels de "sleep methode".

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben met de update. Die hele event pass en cosmetics kunnen me gestolen worden dus daar kijk ik niet eens naar. De game zelf loopt toch weer een stuk beter met minder rare desync momenten heb ik het idee. Af en toe helemaal in het begin nog wel eens wat moeite met dingen oppakken ofzo maar echt een stuk minder dan voorheen.

Sanhok bevalt me ook wel goed! Veel variatie voor zo'n kleine map en genoeg cover zorgt voor leuke gevechten. De loot mag wel iets omlaag, klopt wel dat het meer een deathmatch wordt op deze manier. Maar aan de andere kant heeft het wel wat om na een groepje huisjes meteen in ieder geval zeker een wapen te hebben om jezelf te kunnen verdedigen. Meer looten heeft zeker zin als je dat extra voordeel wil halen met alle attachments etc, maar je kan ook prima overweg met een huisje en paar mensen killen. Hotdrops lijken ook bijna verdwenen iig in solo (nog te weinig squad gedaan), veel mensen blijven lang in leven en grote kans dat een klein groepje huisjes wat je midgame tegenkomt gewoon al geloot is (Erangel en Miramar kon je buiten de hotdrops altijd in alle rust looten, nu moet je altijd op je hoede zijn of er niet iemand in je huisje zit).

Net een leuk potje gewonnen waarbij ik vanuit een heuveltje op een dak kon springen. Ik hoorde dat er iemand in m'n huis onder me zat, en hij hoorde mij natuurlijk ook, maar ik kon vanuit het dak ff 3 man neerhalen met m'n AWM en uiteindelijk op een ander dak overspringen om door het raam de laatste te pakken voor de win :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Wat ik nog steeds niet snap is dat in de alpha er een keer een update is geweest waar de servers echt spot on waren. Heeft maar een weekje geduurd maar wat was dat een verbetering.

Toen waren er veel meer actieve spelers dan nu. Waarom lukt het ze nu niet om dingen goed te krijgen? Ik heb echt het gevoel of er een soort filter overheen ligt wat alles vertraagt afspeelt.

Dat ze de ervaring niet zo kunnen krijgen als CS:GO alla, maar de game voelt helemaal niet responsive aan eigenlijk. Het went wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 15:22
Wat je daar zegt: het went.
Na mijn 1600u pubg vond ik het wel genoeg geweest qua BR ervaring, bugs etc, maar stoorde me niet (meer) aan de besturing. Ik vond het goed.
Nu na een 3 maand ofzo csgo merk je toch wat een verschil er zit hoor. Pubg is zo sloom in besturing... niet responsive zoals het zou moeten.

Spijtig.. pubg heeft me ongelooflijk veel plezier en frustraties gegeven, maar het is qua spel op zich game over voor mij. De echte gameplay breakers blijven en worden niet (nooit) opgelost.

Ik snap wel dat er nog veel spelers het steeds spelen. Concept is top, en velen hebben ervoor ofwel veel single player shooters gespeeld, of zelfs helemaal geen fps. Ze kunnen dus ook moeilijk vergelijken en verdiepen zich helemaal niet zo in netcode en dsync.
Als je beter gewoon bent, is het wat anders. Wij speelde het al vanaf alpha, zaten heel wat bugs, lag en hoop sjit in, maar concept vergaf alles. Na een tijdje, en veel loze beloftes later, heb je het dan toch wel gezien.

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 16:56
Bloodhoundje schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:55:
[video]

het overkomt de beste...... zo ook shroud:

YouTube: Shroud Experienced The Biggest D-Sync Ever! (Shroud) | #PUBG

YouTube: Dr DisRespect Rages at D-Sync Death & Tweets Clip!

Overigens lijkt het alléén maar erger te worden voor mijn gevoel.

[ Voor 8% gewijzigd door P-Nut op 25-06-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Tsurany schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:16:
Even een copypasta van Reddit:

[i]"So after playing for a little while I've worked out the missions exp and stuff you can get.

KNIP

Zonder pass is het enorm lastig om de name change of snowflower parachute te verdienen, je moet meerdere uren per dag spelen.
En dan te bedenken dat die communications lead van PUGB op reddit zegt "thats why we placed free rewards at level 16 and 20 so everbody has a change to get them and don't have to play for 30 days straight to get to level 30" ( iets in die trant )

Ye right :+ Dit is natuurlijk gewoon belachelijk, leuk iets gratis weggeven als het toch maar voor 0,01% haalbaar is. Wie kan er nu 6-8 uur per dagen spelen 8)7

Overigens vind ik het ook totale onzin dat wij "season pass" rewards niet kunnen claimen ( nog niet gesproken over wat je überhaupt moet doen ) waarom zou je als free players niet mogen levelen?

Allereerst krijgen we al geen items, ten tweede mogen we ook niet levelen, ten derde is het ook geen eens haalbaar iets te halen. Oftewel hard force naar BUY BUY BUY :F

Juist door mensen als free player mee te laten levelen, te zien krijgen wat je eventueel met de pass had kunnen unlocken, zorgt er meer voor dat mensen die pass gaan aanschaffen dan nu. Maarja.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@jantje 2 het is dan ook een vrij gênante cash grab.
  • Het concept is al vrij matig aangezien je erg weinig loot krijgt in verhouding tot de prijs.
  • De "gratis" rewards blijken niet haalbaar voor 99% van de spelers.
  • Missies werken niet goed, sommigen tracken geen progress of tellen slechts een deel mee.
  • Missies die slechte gameplay promoten zoals zonder kills in de top proberen te komen.
  • Tracken van wapen kills werkt onbetrouwbaar, je krijgt bijvoorbeeld grenade kills als iemand anders jouw knock finished met een grenade 8)7
Dus je betaald dan 10 euro voor een Event Pass die op een vrijdag middag even in elkaar geknutseld is en gewoon niet fatsoenlijk werkt. Dat is toch te belachelijk voor woorden? Het laat op een pijnlijke wijze zien waar de prioriteit ligt bij PUBG Corp en dat is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoowrusZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:03
PatRamon schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Ah shit ;(
Voordat je verder kunt naar de top-50 moet je een pass kopen a 10 euro! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
JoowrusZ schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:43:
[...]

En voordat je die popup krijg moet je die optie eerst vrijspelen of een shortcut kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
JoowrusZ schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:43:
[...]

_O-
*Er zijn nog 10 levende over, koop nu uw finale pass of ga dood door de zone }:|

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Tsurany schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:05:
@jantje 2 het is dan ook een vrij gênante cash grab.
  • Het concept is al vrij matig aangezien je erg weinig loot krijgt in verhouding tot de prijs.
  • De "gratis" rewards blijken niet haalbaar voor 99% van de spelers.
  • Missies werken niet goed, sommigen tracken geen progress of tellen slechts een deel mee.
  • Missies die slechte gameplay promoten zoals zonder kills in de top proberen te komen.
  • Tracken van wapen kills werkt onbetrouwbaar, je krijgt bijvoorbeeld grenade kills als iemand anders jouw knock finished met een grenade 8)7
Dus je betaald dan 10 euro voor een Event Pass die op een vrijdag middag even in elkaar geknutseld is en gewoon niet fatsoenlijk werkt. Dat is toch te belachelijk voor woorden? Het laat op een pijnlijke wijze zien waar de prioriteit ligt bij PUBG Corp en dat is geld verdienen.
Er komen wel schitterende maar inderdaad enorm gênante fails langs via Reddit. Missies dat je geen voertuigen mag gebruiken, maar het vliegtuig/parachute telt al als voertuig. Zonder kills de top 3 moeten behalen, maar als je dat eenmaal gedaan hebt en je maakt een kill, alsnog de missie niet halen.

Zelfs ordinair cahsen krijgen ze gewoon niet goed werkend he... Een prestatie op zich wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:33:
[...]

Er komen wel schitterende maar inderdaad enorm gênante fails langs via Reddit. Missies dat je geen voertuigen mag gebruiken, maar het vliegtuig/parachute telt al als voertuig. Zonder kills de top 3 moeten behalen, maar als je dat eenmaal gedaan hebt en je maakt een kill, alsnog de missie niet halen.

Zelfs ordinair cahsen krijgen ze gewoon niet goed werkend he... Een prestatie op zich wat mij betreft. :)
Aan de andere kant, wellicht kopen spelers hierdoor wel sneller die extra levels die ze missen aan het eind van het event :+ Ze hebben tenslotte al 10 euro betaald voor die pass en als ze aan het eind merken dat ze nog 9 levels moeten maar het niet gaan halen vanwege missies die niet werken of te idioot voor woorden zijn zullen ze sneller geneigd zijn die extra 10 euro voor die laatste 9 levels ook uit te geven omdat ze toch al geïnvesteerd hebben in de pass zelf en het anders helemaal voelt als geld weggooien ;(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 16:37

Jorissie87

No diggity

Even advocaat van de duivel: Veel mensen op dit forum zitten al ruim over de 1300 uur ingame (anderhalf jaar lang iedere dag gemiddeld 2,5 uur!) voor 30 euro!! En dan nu "klagen" dat er een paar euro extra voor nieuwe features betaald KAN worden. Wil je die extra's niet dan hoef je dat gewoon niet te kopen en kun je het spel gewoon nog steeds spelen. Heb je het ervoor over en verwacht je het veel te blijven spelen koop je het gewoon wel.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 12:50
Jorissie87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:10:
Even advocaat van de duivel: Veel mensen op dit forum zitten al ruim over de 1300 uur ingame (anderhalf jaar lang iedere dag gemiddeld 2,5 uur!) voor 30 euro!! En dan nu "klagen" dat er een paar euro extra voor nieuwe features betaald KAN worden. Wil je die extra's niet dan hoef je dat gewoon niet te kopen en kun je het spel gewoon nog steeds spelen. Heb je het ervoor over en verwacht je het veel te blijven spelen koop je het gewoon wel.
_/-\o_

Daarbij klagen dat part-time gamers geen kans maken omdat ze te weinig spelen is ook een ebetje lulkoek. Lijkt me ook zaak dat Bluehole focussed op de spelers die wat meer spelen. Als ik na 5uur klaar ben met achievements zou ik er geen 10e voor betalen..

Signature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Je hebt helemaal gelijk, we zouden ze op de blote knietjes mogen bedanken voor deze unieke kans ze nog wat extra geld toe te schuiven! /s

Aux serieux, ik snap niet zo goed wat je hiermee wil zeggen, wanneer mag je kritisch zijn op een product dat je hebt gekocht en wanneer niet volgens jou? Ik haal de 130 uur nog niet, laat staan de 1300. Een heel groot gedeelte van mn wel gemaakte uren, is het testen of de nieuwste patch wel eindelijk doet wat het belooft.

We zijn nu bijna 7 (!) maanden in de 1.0 versie, in die tussentijd hebben we netto marginale verbeteringen gezien, maar wel knetterveel nieuwe monetization opties met 'features' die ook nog niet eens goed werken of je nu wel of niet extra betaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dus iemand met veel speeluren mag niet "klagen" en iemand met weinig speeluren wel? We hebben het over een bedrijf dat honderden miljoenen euro's verdiend heeft en elke dag nog vele tienduizenden euro's pakt puur aan cosmetische items die verkocht worden via Steam Market. Dan mag je in mijn ogen zeker kritische opmerkingen maken over de ontwikkeling van het product.
Ik merk dat de focus al maanden lang niet meer ligt op gameplay ontwikkelen en stabiliteit introduceren maar op zoveel mogelijk geld uit het spel trekken. Ik vind dat een slechte ontwikkeling en denk dat het uiteindelijk voor de ondergang van het spel gaat zorgen. En de enige manier om daar wat tegen te doen is zorgen dat zo min mogelijk spelers die cosmetics kopen. Zodra een bedrijf merkt dat ze spelers verliezen of hun producten niet meer verkocht worden zullen ze er kritisch naar gaan kijken.

Zolang iedereen braaf blijft kopen en we elk tegengeluid proberen weg te filteren zal er ook geen verandering plaats vinden.
mouzetc schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:15:
[...]
_/-\o_

Daarbij klagen dat part-time gamers geen kans maken omdat ze te weinig spelen is ook een ebetje lulkoek. Lijkt me ook zaak dat Bluehole focussed op de spelers die wat meer spelen. Als ik na 5uur klaar ben met achievements zou ik er geen 10e voor betalen..
Heb je die post goed gelezen? Je moet elke dag heel wat uur spelen wil je überhaupt de gratis cosmetics kunnen verdienen. Zelfs gamers die elke avond een paar potjes spelen gaan dat nog niet halen zonder de pass te kopen.
Ze introduceren de veelgevraagde mogelijkheid om je username te veranderen maar maken dit enkel beschikbaar voor gamers die echt elke dag kunnen spelen. Hoor je daar niet bij dan mag je kennelijk niet je naam veranderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 25-06-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Hebben andere mensen sinds de afgelopen twee patches ook veelvuldig last van crashes? Voorheen crashte ik bijna nooit, tegenwoordig crash ik minstens eens per uur. Scherm bevriest, geluid stopt en na enkele seconden sta ik terug in windows met de crash reporter open. Gebeurd op alle maps, voornamelijk bij het rijden in een auto en eenmalig toen ik over een balkon heen wilde vaulten :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 12:50
Tsurany schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:37:
[...]

Dus iemand met veel speeluren mag niet "klagen" en iemand met weinig speeluren wel? We hebben het over een bedrijf dat honderden miljoenen euro's verdiend heeft en elke dag nog vele tienduizenden euro's pakt puur aan cosmetische items die verkocht worden via Steam Market. Dan mag je in mijn ogen zeker kritische opmerkingen maken over de ontwikkeling van het product.
Ik merk dat de focus al maanden lang niet meer ligt op gameplay ontwikkelen en stabiliteit introduceren maar op zoveel mogelijk geld uit het spel trekken. Ik vind dat een slechte ontwikkeling en denk dat het uiteindelijk voor de ondergang van het spel gaat zorgen. En de enige manier om daar wat tegen te doen is zorgen dat zo min mogelijk spelers die cosmetics kopen. Zodra een bedrijf merkt dat ze spelers verliezen of hun producten niet meer verkocht worden zullen ze er kritisch naar gaan kijken.

Zolang iedereen braaf blijft kopen en we elk tegengeluid proberen weg te filteren zal er ook geen verandering plaats vinden.

[...]

Heb je die post goed gelezen? Je moet elke dag heel wat uur spelen wil je überhaupt de gratis cosmetics kunnen verdienen. Zelfs gamers die elke avond een paar potjes spelen gaan dat nog niet halen zonder de pass te kopen.
Ze introduceren de veelgevraagde mogelijkheid om je username te veranderen maar maken dit enkel beschikbaar voor gamers die echt elke dag kunnen spelen. Hoor je daar niet bij dan mag je kennelijk niet je naam veranderen.
Ik had het over de pass, zie ook de laatste zin. Jij niet toch? Level 16 moet namelijk makkelijk te doen zijn in een maand, ook als je niet zoveel speelt. Moet je wel je prio's recht hebben.

Signature

Pagina: 1 ... 123 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord