Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je merkt dat er genoeg developers zijn die echt een passie voor games hebben en hun best willen doen een zo sterk mogelijke game af te leveren en niet voor winst maximalisatie gaan maar een goede game. En velen hadden gehoopt dat PUBG Corp ook die kant op zouden gaan, een indie ontwikkelaar die de markt verovert en laat zien dat game development ook anders kan.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:20:
[...]
Ja, maar vanuit perspectief is het een gemiste kans om het niet uit te buiten. Er zijn nu eenmaal een hoop mensen die domweg geld willen stukslaan op een spel omwille een skin of wat dan ook. Het is gewoon hoe de wereld draait.
Echter laten ze nu zien dat ze gewoon een volgende EA zijn, games maximaal uitbuiten en beloftes niet nakomen. Zelfs de mobiele versie is beter ontwikkeld met meer features dan de full priced pc versie.
Je hoeft het niet verplicht te kopen maar je wordt nu juist wel doodgegooid met items die je tijdelijk krijgt en mag houden als je even een event pass koopt. En dat is toch een vorm van manipulatie.Technisch gezien blijft de basis van het spel relatief intact. Je wordt niet doodgegooid met dingen die je verplicht moet kopen ofzo, je kunt het gewoon spelen.
Ik zal er niet verder over door gaan. Ik ben gewoon erg teleurgesteld en deze laatste cashgrab zorgt er voor dat ik echt alle hoop verloren heb ooit nog een technisch stabiele PUBG te spelen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N