Van mij mag je klagen zoveel je wilt, zolang je het spel blijft spelen verandert er toch niets en gaat Bluehole lekker door. Het enige wat ik aangeef is dat als je kijkt naar hoeveel plezier je hebt gehad voor die 30 euro (die je waarschijnlijk al meerdere keren hebt terugverdient als je niets geeft om crates of cosmetics) dat een tientje extra voor dan geen breekpunt mag zijn. Vind je de features geen toegevoegde waarde hebben koop je het niet en bespaar je die 10 euro. Vind je echter dat het spel zich niet goed ontwikkeld, dat er teveel snelle cashgrabs geintroduceerd worden of dat de kwaliteit van het spel ondermaats is dan stop je toch met spelen? Een beter signaal dan dat kun je niet afgeven en als je niet de enige bent dan gaat Bluehole daar echt wel op anticiperen, zo niet dan heb jij je vele uren plezier gehad en komt er vanzelf wel een nieuw/beter spel voor terug.Tsurany schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:37:
[...]
Dus iemand met veel speeluren mag niet "klagen" en iemand met weinig speeluren wel? We hebben het over een bedrijf dat honderden miljoenen euro's verdiend heeft en elke dag nog vele tienduizenden euro's pakt puur aan cosmetische items die verkocht worden via Steam Market. Dan mag je in mijn ogen zeker kritische opmerkingen maken over de ontwikkeling van het product.
Ik merk dat de focus al maanden lang niet meer ligt op gameplay ontwikkelen en stabiliteit introduceren maar op zoveel mogelijk geld uit het spel trekken. Ik vind dat een slechte ontwikkeling en denk dat het uiteindelijk voor de ondergang van het spel gaat zorgen. En de enige manier om daar wat tegen te doen is zorgen dat zo min mogelijk spelers die cosmetics kopen. Zodra een bedrijf merkt dat ze spelers verliezen of hun producten niet meer verkocht worden zullen ze er kritisch naar gaan kijken.
Zolang iedereen braaf blijft kopen en we elk tegengeluid proberen weg te filteren zal er ook geen verandering plaats vinden.
[...]
Heb je die post goed gelezen? Je moet elke dag heel wat uur spelen wil je überhaupt de gratis cosmetics kunnen verdienen. Zelfs gamers die elke avond een paar potjes spelen gaan dat nog niet halen zonder de pass te kopen.
Ze introduceren de veelgevraagde mogelijkheid om je username te veranderen maar maken dit enkel beschikbaar voor gamers die echt elke dag kunnen spelen. Hoor je daar niet bij dan mag je kennelijk niet je naam veranderen.
Het komt nu een beetje over alsof je ieder jaar naar hetzelfde festival gaat waar de kaartjes iedere keer duurder worden en je de optredende artiesten niet leuk vind maar je wel iedere keer stug blijft gaan omdat het vroeger wel zo leuk was.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1