zoals ik het zie willen ze niet eens een hype, ze willen de basis goed neerzetten. daarom zijn ze ook begonnen met 50 spelers en een relatief kleine map ipv 100 spelers.Tsurany schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:44:
[...]
Wellicht komt voor hen de ban van Shroud in PUBG wel goed uit, kan hij nu een paar dagen lang dit spel streamen en hopen dat er enige hype komt. Het spel lijkt mij namelijk al dood voor het uitgekomen is. En qua gameplay lijkt het niet eens op PUBG.
als ze de netcode en performance goed op orde hebben dan is dat al een hele grote stap in de goede richting. gameplay is natuurlijk het belangrijkste en daarvoor moet ik het echt zelf spelen, maar so far dingen die me wel bevallen: (ja ik weet dat het een ander spel is dan pubg, maar er zijn ook overeenkomsten)
- movement, ze proberen er een soort van quake achtige skill based movement in te bouwen, geen idee of dat lekker speelt. maar skillbased klinkt wel fijn.
- spray patterns : hoera, eindelijk. klinkt makkelijk, is het nooit als het goed is gedaan.
- gun play : lijkt goed te zijn over nagedacht, ik vind de futuristische setting niet echt tof, maar de combinatie met realistische gunplay en futuristische zooi kan natuurlijk best ok zijn.
focus ligt volledig op een competitieve BR game neerzetten, lukt dat? geen idee, ga ik het proberen morgen? hell yeah!