Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] - Mavericks Proving Grounds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Nu online
Info

Immense Battle Royale-
De game is vanaf de grond opgebouwd met een MMO-architectuur en maakt gebruik van de CRYENGINE-technologie waarbij SpatialOS de infrastructuur en server-side-elementen verwerkt.
-
Immense Battle Royale-
Bereid je voor om je bij een team aan te sluiten en vecht voor het allemaal in waanzinnige gevechten met maximaal 400 spelers tegelijk. Je moet de omgeving, teamwerk, timing en meer gebruiken om een kans te maken om te winnen.
-
MMORPG-functies-
Naast tal van schietacties, Mavericks: Proving Grounds levert sterke personagevoortgang, sociale hubs, intelligente missiesystemen, door spelers gestuurde verhalen en nog veel meer!
-
Dynamische en massieve wereld-
De wereld wordt weergegeven in fotorealistische afbeeldingen op 12 km brede kaarten met verwoestbare gebouwen, onvoorspelbaar weer, gevaarlijke gevaren zoals bosbranden en tal van plaatsen om te verbergen en te jagen.

Tweakers Discord
NL Discord
Zodra de beta online is en/of retail versie kun je hier samen spelen met ander NL Volk.
Gewoon een Discord zonder te veel toverstaf en overdreven poespas.

Hou er rekening mee dat er veel ouderen en jongeren gemixt zijn op deze server.
Respecteer elkaar ook en wees lief voor elkaar. rest spreekt wel voor zich

https://discord.gg/nynspzN

Mavericks Map "Dern"
Dern Eiland

Eiland "Dern" heeft een speelgrootte van 16km bij 16km (256km2)
Deze is verdeeld onder 7 regio's en 5 locaties (1 Centrale Hoofdstad en 4 omringende dorpen/steden/locaties.

*Voetstappen zijn zichtbaar op het loopgebied en of schade aan de natuur
*Gebouwen mogelijkheid om op te blazen
*Bosbranden die kunnen plaatsvinden
*Booby trap's van je zelf of vijand
*Los lopend wild wat de vijand of je zelf verraad
*Verandering in het weer, Regen/Mist/Sneeuw - Dag/Nacht ect.

Dern Regio's --->
Highlands:
Valleien, moerasgebieden, grote vlaktes , hoge Heuvels
Uplands:
Verlaten heide, grote meren en bossen.
Lowlands:
Bbergen, kustlijnen en oude hooggelegen bossen.
Forests:
Van de oude bossen tot het subtiele jonge boompje, het eiland van Dern heeft overal divers en prachtige bosbouw
Coasts:
Kustlijnen, hoofdstad, Hogebergen, Kiezelstranden met veel krabbenpopulatie.
Isles:
Uitlopers van het eiland, met smalle lochs, open schiereilanden en scherpe ontsluitingen.
Moorland:
Grote vlaktes Natte grond, historie van mislukte missies, verlaten konvooien

Screenshots / Vids
Screenshots

*Zitten er fouten of verbeterpunten in het topic, even DM.
Meerdere handen maken werk lichter ;)

PatRamon wijzigde deze reactie 08-07-2018 22:15 (95%)

**

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01:15

SomerenV

It's something!

Ik gok op een flop. Nieuwe ontwikkelaar, relatief zware engine maar dan wel meteen alle andere BR-games overtreffen qua mapsize, playercount en features. Zowel Fortnite als PUBG hebben het al moeilijk met 100 spelers en Dice heeft flink wat werk moeten verrichten om Battlefield soepel te laten lopen met 64 spelers in combinatie met een hoge tickrate en stabiele server performance. En dan zou deze ontwikkelaar de playercount minimaal verviervoudigen op een map die die flink wat groter is dan maps van vergelijkbare games.

En dan heb je wat je standaard ziet bij veel van deze devs die inhaken op een hype: vooral veel omgeving en assets laten zien en bar weinig gameplay. En dan ook hoog van de toren blazen wat betreft features (volumetric fog, vuur dat zich verspreid, wilde dieren, destructie van diverse dingen).

Dus nee, dit gaat zeer waarschijnlijk floppen. Als de game al uit gaat komen (waarschijnlijk in early access) dan zal het bij lange na niet zijn wat ze op dit moment beloven qua graphics, gameplay, features en stabiliteit.

Edit: ik kan exact hetzelfde laten zien als wat zij nu laten zien en een berg features opnoemen als je me een maandje ofzo de tijd geeft. Wat ze tot nog toe daadwerkelijk hebben laten zien is enorm basic, maar waar ze heen willen is dat absoluut niet. Epic is hard bezig UE4 te optimaliseren zodat Fortnite het goed doet (en andere games die van hun engine gebruikmaken) maar die zijn al meerdere uitdagingen tegengekomen. En dan heb je het over een doorgewinterd team achter een van de meestgebruikte engines. De ontwikkelaar(s) van Mavericks kan niet met droge ogen beweren dat wat zij voor ogen hebben ook een realistisch doel is.

SomerenV wijzigde deze reactie 19-05-2018 16:25 (23%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatRamon
  • Nu online
We zullen zien, er zal wel de komende tijd meerdere battleroyale game's verschijnen en wellicht zullen er maar 2 op de 10 uitkomen.
Edit->
Toch goed nieuws komt ook naar steam :)

PatRamon wijzigde deze reactie 22-05-2018 15:25 (15%)

**

• PatRamon
  • Nu online

Trailer van de E3

P.S

Wees dus snel ;)

**

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 16:16
Thanks, even aangemeld. Ziet er niet onaardig uit al houden ze die wapens wel wat merkwaardig vast.

• Bloodhoundje
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:02
quote:
PatRamon schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 01:28:
[video]
Trailer van de E3

P.S
[afbeelding]
Wees dus snel ;)
Volgens mij ben ik heel snel geweest :+ , site was direct onbereikbaar om 0:00 afgelopen nacht. Na vele refresh pogingen uiteindelijk gelukt om een account aan te maken :9 .

Ben ik nou echt het eerste account? :o.

Game klinkt erg leuk, hopelijk kunnen ze waarmaken wat ze beloven. Ik was al een lange tijd op zoek naar een nieuwe MMO en dit klinkt als de perfecte mix :) .

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Echt niet ik ben eerder.. :o

Benieuwd naar 't spel!

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• PatRamon
  • Nu online
Hier ook...

Met de founders editie kun je eerder acces krijgen maar kost wel wat. as donderdag meer er over

**

• Bloodhoundje
Haha, mooie counter hebben ze gemaakt, iedereen op 1 :+ . Gok dat het te maken heeft met de beta access en dat pas later de echte nummering wordt toegekend.

Even afwachten wat de founders edition gaat kosten. Denk dat ik daar wel een investering in wil doen :) .

edit:

Net gelezen dat de counter betekend hoeveel keer je username al in gebruik is. Dus als je #0001 hebt ben je de eerste met die naam, de volgende met dezelfde naam krijgt #0002 etc.

Echte ID kan je in de sourcecode terugvinden (zie reddit voor info). Mijn id is 5321 :) .

Bloodhoundje wijzigde deze reactie 12-06-2018 13:28 (35%)

• PatRamon
  • Nu online
quote:
Bloodhoundje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:02:
Haha, mooie counter hebben ze gemaakt, iedereen op 1 :+ . Gok dat het te maken heeft met de beta access en dat pas later de echte nummering wordt toegekend.

Even afwachten wat de founders edition gaat kosten. Denk dat ik daar wel een investering in wil doen :) .

edit:

Net gelezen dat de counter betekend hoeveel keer je username al in gebruik is. Dus als je #0001 hebt ben je de eerste met die naam, de volgende met dezelfde naam krijgt #0002 etc.

Echte ID kan je in de sourcecode terugvinden (zie reddit voor info). Mijn id is 5321 :) .
quote:
Reddit
Hover over the #0001
Right click
Inspect Element
At the top click on source
On the right scroll a bit down until you see "window.memberId = ____;"
Hmm nr 16*** :)

**

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 18:25

steveman

"Be curious"

Zit op 61% nu!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 16:00
toch maar accountje aangemaakt. maar ik zie niet welk nummer ik heb ofzo. Ook niet met de hulp van @PatRamon zn berichtje. ik kan niet rechts naar beneden scrollen ofzo.

maar goed, op zich ziet dit er leuk uit. ben benieuwd.

I7 6700K | Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Hero | GTX 1080TI | Fractal Design Define R5 | Asus RoG Swift PG278Q | Noctua DH15 | Astro A50 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 18:25

steveman

"Be curious"

quote:
beebie121 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:51:
toch maar accountje aangemaakt. maar ik zie niet welk nummer ik heb ofzo. Ook niet met de hulp van @PatRamon zn berichtje. ik kan niet rechts naar beneden scrollen ofzo.

maar goed, op zich ziet dit er leuk uit. ben benieuwd.
Op die pagina ctrl-u (bron weergeven) en dan ctrl-f "mem" en daar staat dan iets als : "window.memberId = 12345;"

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• PatRamon
  • Nu online
Korte ingame beelden van mulitiplayer 6m12s

Ziet er wel ruig uit niet zoals pubg dat 50meter verderop de bomen pudding wordt en gras weg is :O

PatRamon wijzigde deze reactie 14-06-2018 02:57 (17%)

**

• Bloodhoundje
quote:
PatRamon schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 02:43:
Korte ingame beelden van mulitiplayer 6m12s
[video]
Ziet er wel ruig uit niet zoals pubg dat 50meter verderop de bomen pudding wordt en gras weg is :O

[afbeelding]
Wel jammer dat het 3rd person is. Hopelijk is first person ook een mogelijkheid (vindt ik zelf een stuk intenser).
Verder ziet het er wel erg gelikt uit. Geeft goede hoop :)

• PatRamon
  • Nu online
quote:
Bloodhoundje schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:01:
[...]
Wel jammer dat het 3rd person is. Hopelijk is first person ook een mogelijkheid (vindt ik zelf een stuk intenser).
Verder ziet het er wel erg gelikt uit. Geeft goede hoop :)
FPP zal wel snel volgen, ze willen pubg/fortnite overtreffen dus het zal er zeker komen in de toekomst

dynamic weather system ziet er wel waanzinnig uit, hopelijk blijft het ook zo in de beta/1.0 + de shadows

**

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bloodhoundje
Founders pack is beschikbaar, 32,95€ en bevat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Founders Beta Access (Aug - Sept '18)
12 Months Citizenship (50% off release price!)
Exclusive Cosmetics:
Founder's Weapon Kit
Founder's Emote
Founder's Icon - in-game and website icon/spray
Founder's Posts - title and golden background on your posts
Access To:
Founder's Hall - in-game social area
Founder's Forum - on website forum (coming soon)

Zojuist aangeschaft, prijs is schappelijk :). Het aanbod is gelimiteerd dus mocht iemand geinteresseerd zijn zorg dan dat je niet te lang wacht. Dacht dat het voor de eerste 50k mensen alleen is.

• PatRamon
  • Nu online
quote:
Bloodhoundje schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:57:
Founders pack is beschikbaar, 32,95€ en bevat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Founders Beta Access (Aug - Sept '18)
12 Months Citizenship (50% off release price!)
Exclusive Cosmetics:
Founder's Weapon Kit
Founder's Emote
Founder's Icon - in-game and website icon/spray
Founder's Posts - title and golden background on your posts
Access To:
Founder's Hall - in-game social area
Founder's Forum - on website forum (coming soon)

Zojuist aangeschaft, prijs is schappelijk :). Het aanbod is gelimiteerd dus mocht iemand geinteresseerd zijn zorg dan dat je niet te lang wacht. Dacht dat het voor de eerste 50k mensen alleen is.
Tja moeilijk...
Het ziet er zo goed uit, maar nog niet echt info over het spel in game,
Liggen er wapens los of is het zoals Escape from tarkov.
Ze zeiden wel dat het spel naar steam komt

Alvast een aparte discord channel voor deze game

https://discord.gg/nynspzN

PatRamon wijzigde deze reactie 15-06-2018 16:38 (8%)

**

• Prosac
  • Laatst online: 16:02
Ben toch wel erg benieuwd naar deze game, ambitieus is het zeker. Toch maar aangemeld voor die 30 euro. Doet geen pijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15-11 13:37
Hier ook aangemeld voor 30euro. De omgevingen zien er zeer goed uit. Zag her en der 3rd person en 1st person gameplay, maar hoop toch echt op FPP. Gunplay zag er dan weer best brak uit, maar gezien de eerste beta nog niet eens uit is dat eerst maar eens afwachten. Iedereen is verder 0001 als je maar een unieke naam hebt denk ik. Weinig info verder, maar lijkt me wel tof!

PUBG Twitch: www.twitch.tv/mouzetc

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 02-11 12:19
Account aangemaakt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatRamon
  • Nu online
Ze laten weinig los over de game.

Maar krijg wel een soort van vermoede wat voor game het gaat worden.

Neem als voorbeeld World of Warcraft, alles omgegooid naar FFP / TTP pubg style
Gecombineerd in een FPS game wat optimaal werkt (hopelijk)
Op ten duur wordt je gepusht naar elkaar ivm battle royale modus.
Want games met MMO-architectuur kunnen wel grote groepen met spelers aan zonder lag.

zal me niks verbazen als dit spel dadelijk te spelen is met een kleine bijdrage als maandbedrag

**

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatRamon
  • Nu online

Lange gameplay beelden.....Bleek een Alpha demo te zijn van de E3

**

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Dat ziet er wel even héél wat minder goed uit dan die trailer van ze :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatRamon
  • Nu online
quote:
SomerenV schreef op zondag 15 juli 2018 @ 21:03:
Dat ziet er wel even héél wat minder goed uit dan die trailer van ze :+
Is van de E3, als je eerdere beelden ziet van hun zie je dat het spel er veel gelikter uit ziet

**

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
PatRamon schreef op zondag 15 juli 2018 @ 21:40:
[...]

Is van de E3, als je eerdere beelden ziet van hun zie je dat het spel er veel gelikter uit ziet
Alleen vraag ik me dan af waarom je dat niet ziet in de E3-demo. Lijkt me dat je de laatste demo wilt laten zien aan de pers. Maar door dat soort dingen ga ik sneller twijfelen aan een game als deze.

• PatRamon
  • Nu online
quote:
SomerenV schreef op zondag 15 juli 2018 @ 21:47:
[...]

Alleen vraag ik me dan af waarom je dat niet ziet in de E3-demo. Lijkt me dat je de laatste demo wilt laten zien aan de pers. Maar door dat soort dingen ga ik sneller twijfelen aan een game als deze.
Ja precies vond ik ook wel raar.
Alle ogen zijn er dan op gericht :?
Maar over enkele weken begint de founders beta en we zullen het zien.
(heb zelf geen founders dus een maandje langer)

**

• mouzetc
quote:
PatRamon schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:24:
[...]

Ja precies vond ik ook wel raar.
Alle ogen zijn er dan op gericht :?
Maar over enkele weken begint de founders beta en we zullen het zien.
(heb zelf geen founders dus een maandje langer)
Je hebt geen founders?!?! Foei! Haha.
Wat ik heb begrepen mag er iig begin van de founders beta nog niet gestreamed worden. Dit kon nog worden veranderd. Het feit dat er zoooo weinig bekend is maakt mij ook een beetje aan het twijfelen. Volgens mij is er afgelopen 3 weken niets meer naar buiten gebracht? (Ben op vakantie)

• Prosac
quote:
mouzetc schreef op maandag 30 juli 2018 @ 07:00:
[...]

Je hebt geen founders?!?! Foei! Haha.
Wat ik heb begrepen mag er iig begin van de founders beta nog niet gestreamed worden. Dit kon nog worden veranderd. Het feit dat er zoooo weinig bekend is maakt mij ook een beetje aan het twijfelen. Volgens mij is er afgelopen 3 weken niets meer naar buiten gebracht? (Ben op vakantie)
Klopt, totale stilte sinds E3
Ze reageren wel actief op hun forum

• PatRamon
  • Nu online
@mouzetc
Het is tenslotte overal vakantie tijd, totale stilte kan wel begrijpelijk zijn.
Misschien wel een goeie zet om alles zo stil mogelijk te houden.
Is tenslotte ook altijd bij een battlefield reeks.

Streamen hoe willen ze dit tegen houden :)
*Geniet van je vakantie 8)

**

• mouzetc
quote:
BETA NEWS AND EXCITING CHANGES
August 13th 2018, by Sam 89
As we are now in August, we wanted to update you on the closed beta that was due to start this month. The bad news is that the closed beta will not be starting in August. In fact, it will not be starting at all. However, we have something planned that is even better...

It's been a hugely busy few months here at Automaton. Hundreds of thousands of you signed up to play Mavericks following our trailer debut at E3 in June, including our Founders, and we've been listening closely to your feedback and learning about the hopes and excitement you have for our game.

We strongly believe that games need to be tested properly in the right conditions. We've also come to understand that labels such as 'alpha', 'beta' and 'early access' often create inconsistent expectations. That's why we're getting rid of them. No more 'beta'. No more 'early access'. We'll test the game until it's ready, and then we'll release it. Simple.

That's why we are excited to be launching 'Mavericks: The Forge' in the upcoming weeks. Rather than a series of tests across a string of weekends, we'll be launching the game live and making iterative updates based on your feedback on a weekly basis. You can look forward to more access, and introduction to core features earlier, and seeing your feedback make a tangible impact on the game's development ahead of its final release.

'Mavericks: The Forge' will be available exclusively to selected users for several weeks after it launches, before becoming publicly available. Founders and those who signed up to the closed beta can expect an invitation with further details in the next few weeks. We'll also be posting a special episode of 'Making Mavericks' to our blog on 29th August that will offer more details on 'Mavericks: The Forge', Founders access and rewards. Oh, and one other thing...

Since our E3 showing we've made a major change to the Battle Royale mode; one that we believe sets Mavericks apart from the crowd and enhances the groundbreaking vision for the game. But we didn't want to just tell you about it - we want you to play it. So we're making it available when 'The Forge' launches and revealing all the details in our next 'Making Mavericks' episode.

We're working hard to deliver something entirely new; we appreciate your patience and we can't wait to start getting your feedback.

We'll see you on the 29th!

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:55

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

We gaan het morgen zien.
Dan komt er nieuws

• PatRamon
  • Nu online
quote:
ApC_IcE schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:15:
We gaan het morgen zien.
Dan komt er nieuws

20-09-2018 The Forge @mouzetc

PatRamon wijzigde deze reactie 29-08-2018 21:40 (6%)

**

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ja ls het op de site. Komt goed uit. Dan ben ik net terug van vakantie

• mouzetc
quote:
Had m gezien!

Prachtig verhaal.. -Eind augustus start de closed beta -Slecht nieuws, we doen geen beta. - Goede nieuws, we noemen het the Forge (wat precies hetzelfde inhoud als beta/early access) - Eind augustus: meer info over The Forge, maar we starten er pas mee op 20 september. _O-

• PatRamon
  • Nu online
quote:
mouzetc schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:43:
[...]

Had m gezien!

Prachtig verhaal.. -Eind augustus start de closed beta -Slecht nieuws, we doen geen beta. - Goede nieuws, we noemen het the Forge (wat precies hetzelfde inhoud als beta/early access) - Eind augustus: meer info over The Forge, maar we starten er pas mee op 20 september. _O-
Beetje jammer idd.
Maar ze waren wel duidelijk dat in de forge niks gedeeld wordt en/of streamen.
Ivm de aanpassingen die ze willen doen aan deze game.
Precies wat jij ook een tijdje geleden aangaf over streamen

**

• Prosac
mouzetc schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:43:
[...]

Had m gezien!

Uitgesteld naar 29 november.
Founders krijgen ter compensatie 3 maanden extra citizenship. Maar je kunt ook je geld terugkrijgen vanaf vrijdag.

• ApC_IcE

ApC_IcE

Prosac schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:55:
[...]

Founders krijgen ter compensatie 3 maanden extra citizenship. Maar je kunt ook je geld terugkrijgen vanaf vrijdag.
Hahaha niet......
Lekker onder controle daar

• mouzetc
Haha, dit begint wel een grap te worden. Zou me ook niets verbazen als ze straks een mooi uitziende game hebben die voor geen drol werkt.

• mouzetc
Er is nu een AMA bezig op Reddit (met James, CEO):

https://www.reddit.com/r/...thompson_200918/?sort=new

Eens kijken wat voor vage, nietszeggende en ontwijkende antwoorden hij nu weer heeft :')

• Daniel221
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 13:08
mouzetc schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:09:
Er is nu een AMA bezig op Reddit (met James, CEO):

https://www.reddit.com/r/...thompson_200918/?sort=new

Eens kijken wat voor vage, nietszeggende en ontwijkende antwoorden hij nu weer heeft :')
Het valt me inderdaad wel op dat alle kritische vragen genegeerd worden..

• Prosac
Prosac schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 17:55:
[...]

Ze hebben het gehaald! Downloading....

• ApC_IcE

ApC_IcE

Heb het een uurtje gespeeld. Soort minecraft maar dan pubg style. Vond de gameplay wel tof maar was wel erg lelijk. Beetje pre alpha release.

• Prosac
Ook een uurtje, moet nog veel gebeuren. Was ook vrij rustig op de server. Uitzichten zijn wel tof, maar veel leegte.

• PatRamon
  • Nu online
Heb geen force dus kan er niet over oordelen.
Maar las wel in een stukje dat ze eerst beginnen in een 8x8map en daarna steeds meer uitbreiden?

Maar force zal wel low low lwo type van het spel zijn, puur om alles te testen mag ik hopen?

Zijn er al screens of andere video's ? of zit door je hele scherm een code dat delen onmogelijk is?

**

• ApC_IcE

ApC_IcE

PatRamon schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:06:
Heb geen force dus kan er niet over oordelen.
Maar las wel in een stukje dat ze eerst beginnen in een 8x8map en daarna steeds meer uitbreiden?

Maar force zal wel low low lwo type van het spel zijn, puur om alles te testen mag ik hopen?

Zijn er al screens of andere video's ? of zit door je hele scherm een code dat delen onmogelijk is?
Er staat in de voorwaarden dat je geen screens mag nemen en ook niet mag capturen.
Wilt niet zeggen dat het niet kan.
Zal eens kijken vanavond of ik een 30 sec filmpje kan maken met bijv Metal. ;)

Edit,

Game crashed met het capturen :X

ApC_IcE wijzigde deze reactie 02-12-2018 19:39 (3%)

• The_Marsmellow
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 31-10 17:51

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Gameplay is trouwens now echt in pre-alpha, je kan de bomen en gebouwen oprennen, niet alle textures sluiten aan het bewegen voelt nog houterig maar er is een begin.
Ook zweven de lootcrates nog en zijn er wapens niet op te pakken.

Deze test is inderdaad een kleine map met DM mode only en geen tijdslimiet of wat dan ook.
Elke x seconden hoor je een piep en zie je alle spelers op de map verschijnen.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• mouzetc
Game voelt verder okish mbt movement en gunplay. Graphics zijn nog om te huilen en spatialOS/lag nog niet echt kunnen testen; heb met max 280 man in de game gezeten, wat redelijk ging. Had wel verwacht dat ze iets verder zouden zijn.. snap dat ze eerst puur numbers willen crunchen en performance willen zien, maar na de eerste dag zaten er elke keer maar 15 tot 50 mensen in de hele EU server.. niet echt testen dus op die manier. WackyJacky is trouwens nu een 'partner' van ze geworden waarmee ze vaker om de tafel willen om feedback te ontvangen.

Al met al, teleurstellende 'Forge/Alpha/Beta', hoe je het ook wilt noemen. Vraag me af wat er achter de schermen allemaal al af is wat momenteel nog niet geshowcased wordt.

Morgen nieuwe patch, maar daarin eigenlijk weinig boeiends. Wat kleine fixes die op voorhand allang gedaan hadden kunnen worden (zoals idd de boom in kunnen lopen).

Donderdag de 13e gaan ze battle-royale testen.

• Prosac
Automaton failliet.
Maverick PG gecanceld.

Te ambitieus, teveel beloofd, te weinig waargemaakt.

https://www.eurogamer.net...anned-as-studio-shuttered

• ApC_IcE

ApC_IcE

:') daar gaat ons geld

• PatRamon
  • Nu online
Tja...
Ze waren goed op weg maar weinig resultaten.
Keer op keer uitstellen, was de game al vergeten.
Zonde en treurig voor de mensen die er geld aan hebben uit gegeven

**

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True