[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Communicatie is inderdaad erg belangrijk, eerst snel overleggen, dan schieten / niet schieten. Je loopt gewoon veel meer kans op falen als je niet blijft vertellen wat je doet.
Ik heb ook regelmatig dan een teammaat begint met schieten of uit een raam springt en het pas meld als ik het vraag ( "shit, ik hoor glas / schoten op xxx graden, ben jij dat?"). Het is ook een stukje spanning soms, maar als er 2 kunnen schieten op hetzelfde doelwit heb je eenvoudig genoeg gewoon veel meer kans op een overwinning.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
In theorie klinkt het allemaal heel makkelijk natuurlijk maar soms werkt het zo niet. Bijv in een stad als je in een ander huis zit dan is het niet vanzelfsprekend dat je uberhaupt een kans hebt om de vijand te kunnen zien, laat staan je teamgenoten helpen. Zelfs in dat soort situaties schieten mensen alsnog vaak meteen. Ik denk dat ik redelijk goed inschat wanneer ik meteen moet schieten en wanneer ik wacht maar helaas zitten er nog 3 man bij die een andere mening lijken te hebben :+
Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:41:
@NickThissen het lijkt er op dat jouw grootste probleem is dat het team te ver uit elkaar is.
Nog wel een interessant detail ja... In principe proberen we altijd goed bij elkaar te blijven, echter zijn we de laatste tijd aan het experimenteren om dat juist niet te doen. Ik merk namelijk dat we vaak gevechten verliezen die we eigenlijk hadden moeten kunnen winnen (bijv hun aim of loot was veel slechter), maar de reden dat we verloren is omdat wij met 4 man op een plek zaten en hun letterlijk in 4 richtingen zaten, eentje noord, zuid, oost, west... Zoek dan maar eens cover. Compleet kansloos in zo'n situatie als het andere team vanuit vier kanten kan schieten. Dit kwam bij ons de laatste tijd vaak voor en daarom proberen we het nu soms ook te doen door wat meer uit elkaar te gaan, zodat we meteen kunnen flanken ipv allemaal op een plek zitten. In de praktijk werkt het nog niet zo goed omdat dan het spotten van vijanden en communiceren een stuk lastiger is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:39
Maar het is ook een stukje eigen inzicht, waar lopen mijn teammates, waar bevind ik mezelf ten opzichte van mijn teammates. Als er wat gebeurd kan ik dan snel genoeg bij zijn om te helpen.

Als je zelf al een goede aweneress van je team hebt ben je ook minder afhankelijk van hun calls waar je moet kijken. Daarnaast blijft het alsnog moeilijk om soms enemies te zien omdat de tegenstander na een call ook vaak moved en die calls al snel outdated zijn.

De game is in een vuurgevecht vaak ook te dynamisch om volledig op je team te vertrouwen en je eigen waarnemingen vaak belangrijker zijn om zo optimaal het team te kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:07:
In theorie klinkt het allemaal heel makkelijk natuurlijk maar soms werkt het zo niet. Bijv in een stad als je in een ander huis zit dan is het niet vanzelfsprekend dat je uberhaupt een kans hebt om de vijand te kunnen zien, laat staan je teamgenoten helpen. Zelfs in dat soort situaties schieten mensen alsnog vaak meteen. Ik denk dat ik redelijk goed inschat wanneer ik meteen moet schieten en wanneer ik wacht maar helaas zitten er nog 3 man bij die een andere mening lijken te hebben :+
In een stad is het minder snel een probleem omdat je dekking kan zoeken in een gebouw tot je weet waar de vijand zit. En als de eerste schutter ook in een gebouw zit is de kans kleiner dat hij direct dood gaat.

Juist in een stad zou ik sneller schieten mits ik daadwerkelijk een knock/kill kan krijgen.
Nog wel een interessant detail ja... In principe proberen we altijd goed bij elkaar te blijven, echter zijn we de laatste tijd aan het experimenteren om dat juist niet te doen. Ik merk namelijk dat we vaak gevechten verliezen die we eigenlijk hadden moeten kunnen winnen (bijv hun aim of loot was veel slechter), maar de reden dat we verloren is omdat wij met 4 man op een plek zaten en hun letterlijk in 4 richtingen zaten, eentje noord, zuid, oost, west... Zoek dan maar eens cover. Compleet kansloos in zo'n situatie als het andere team vanuit vier kanten kan schieten. Dit kwam bij ons de laatste tijd vaak voor en daarom proberen we het nu soms ook te doen door wat meer uit elkaar te gaan, zodat we meteen kunnen flanken ipv allemaal op een plek zitten. In de praktijk werkt het nog niet zo goed omdat dan het spotten van vijanden en communiceren een stuk lastiger is.
Het probleem is dus dat je op een locatie bent waat je geen overzicht kan krijgen en geen fatsoenlijke dekking hebt. Als een vijand jullie squad kan omsingelen zit er dus niemand op te letten :+

Je kan natuurlijk wat verspreider zitten maar dat werkt enkel in je voordeel als je de vijand eerder kan zien en eerder kan beschieten. Zodra je verspreid zit en de vijand ziet jou eerder ga je vaak kansloos ten onder omdat ze je achter elkaar kunnen neerschieten en niemand dekking kan geven of kan reviven.

Daarom zou ik dicht bij elkaar spelen en pas uitspreiden als je een vijand gelocaliseerd hebt. En altijd zorgen dat je dekking kan zoeken en niet omsingeld kan worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:25
Wat ook een belangrijk punt is:

Verdeel je loot onder je team na de eerste lootfase. Verdeel de loot onder elkaar : ieder 2 van elke heal/booster indien mogelijk en zorg dat de wapens in verhouding zijn onderling :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 17:01

ComputerHoed

Electronica <3

StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:17:

Verdeel je loot onder je team na de eerste lootfase. Verdeel de loot onder elkaar : ieder 2 van elke heal/booster indien mogelijk en zorg dat de wapens in verhouding zijn onderling :).
Komt zo vaak voor dat dit niet gedaan wordt of dat hier zelfs over gelogen wordt.
Dan wordt iemand neergeschoten en blijkt diegene 5 aids te hebben terwijl de rest van het team bij elkaar 3 heeft :+

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:26

Meneer iCy

swarma

Doen wij wel altijd op de XBOX in onze party. Heeft iemand een sniper, dan krijgt die als eerst de 4x scope, vinden we een 8x dan ruilen we.

Etc etc, is common sense van een squad toch? Het eerlijk verdelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 15-05-2018 12:54 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
janvanduschoten schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:17:
[...]

Ik weet niet of je ook al op de Xbox testserver hebt gespeeld, maar de nieuwe map loopt al een stukje vloeiender dan de huidige. Ik verwacht (lees > hoop) dat volgende update de huidige map hetzelfde zal laten lopen, dus meer FPS dan nu.
Thanks voor de tip, ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
ComputerHoed schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:41:
[...]

Komt zo vaak voor dat dit niet gedaan wordt of dat hier zelfs over gelogen wordt.
Dan wordt iemand neergeschoten en blijkt diegene 5 aids te hebben terwijl de rest van het team bij elkaar 3 heeft :+
Ik snap niet dat mensen dit kunnen doen. Ik zou altijd alles eerlijk verdelen, buiten het naar boven afronden bij degene die de loot uit deelt.
Wat ben je met 5 first aids en 7 boosts als je als enigste overblijft? De kans dat je nog een CD haalt is zo klein dan...

Ik zou wel enkel mijn 4x afgeven als er iemand een SLR heeft zonder scope, die gun is te goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Meestal komt men wel redelijk uit met loot bij ons maar als je nuttige dingen niet deelt of laat liggen schiet het niet echt op. Meestal een paar keer vragen wat men nog mist en vaak laten we het wel weten als we een extra scope vinden etc. Het is ook beetje pro actief zijn als je zelf geen meds hebt of geen kogels of scope dat je je squadmates vraagt of ze hier op kunnen letten en laten weten waar iets ligt evt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Wat ik naast communicatie ook heel erg belangrijk vind is het van jezelf bewust zijn wat jij doet, ten opzichte van je teamgenoten. En dat geldt voor je vaste squad als zeker met randoms.

Dat betekend dus dat je jou positie is ten opzicht van je team in de gaten houdt, wat je loot, hoe je communiceert, wat prioriteit heeft, pushen ze een vijand of rennen ze voor circel, hebben zij ook vervoer of rij je alleen richting circel, etc.

Zo heb ik af en toe de neiging om verder van mijn team te gaan looten, omdat dit de kans op goede loot vergroot, gevoelsmatig! Echter, het wil dan wel eens voorkomen dat ik, of mijn team onverwachts aangevallen wordt en dan ben ik gewoon uit positie. Waardoor ik (te) laat kan helpen of niet geholpen kan worden.

Een ander voorbeeld dat ik vaak zie als ik met randoms speel, is dat 2 a 3 spelers van het team direct na de landing andere spelers willen pushen om ze vroegtijdig uit te schakelen. Alleen blijven dan 1 of 2 spelers door looten waardoor je als team een nadelige situatie creëert. En beide kanten van het verhaal hadden zich bewust moeten zijn van wat de andere doen!

En als laatste je ervan bewust zijn wat jij loot ten opzichte van wat je team loot. Maar dat lijkt mij vanzelfsprekend toch? Vraag eens na een paar minuten of iedereen al lvl2 geared is, welke wapens ze hebben of als ze nog iets nodig zijn. Ja, ik hou die sniper suppressor ook stil in de hoop zelf een sniper te vinden. Echter die suppressor heeft geen waarde in mijn inventory maar wel op de sniper van mijn teamgenoot, dus na de eerste lootfase gaat dat ding zeker naar die teamgenoot.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:31

@Aardappelbakker en ik doen het ook ongeveer zo. Qua wapens hebben we onze eigen favorieten. Hij gaat liever voor 5.56, mogelijk in combinatie met UMP, ik ga liever voor 7.62, mogelijk in combinatie met UMP. In het geval van een 4X, 6X of 8X scope geldt dat als iemand een KAR/Mini14/SKS heeft de scope daarheen gaat en anders mag je hem zelf houden. De rest wordt relatief eerlijk gedeeld. Dus meds, kogels, granaten, dat soort dingen. Qua attachments melden we meestal wat we nog missen of vragen we of de ander nog wat nodig heeft als we het vinden. Silencers zijn first come first serve :+

Qua communicatie melden we op hoeveel graden de vijand zit, hoe ver, in de buurt van welk object (hutje, rots, boom, etc) en of we wel of niet het vuur openen. Maar regelmatig gaat dat idee van communicatie overboord en gaan we over naar eerst schieten, dan praten. Levert soms wel wat hectiek op O-)

Als we op pad gaan met de auto dan kiest de bijrijder meestal waar we heen gaan. Als we lopend gaan dan zien we wel wie er wat kiest. Maar het komt ook voor dat we van tevoren al een locatie kiezen, op basis van of we een auto in de buurt hebben of niet.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 22:38
SomerenV schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:49:
[...]

Als we op pad gaan met de auto dan kiest de bijrijder meestal waar we heen gaan. Als we lopend gaan dan zien we wel wie er wat kiest. Maar het komt ook voor dat we van tevoren al een locatie kiezen, op basis van of we een auto in de buurt hebben of niet.
Gisteren een duootje, en bij de 4e cirkel 3 minuten overlegd of we de noordkant of de zuidkant van de cirkel zouden pakken }:O . Uiteindelijk de noordkant geworden, ging helemaal mis, halsoverkop toch nog via de zuidkant gegaan, buiten de cirkel knocked, kon nog net de cirkel in kruipen, mijn teammate overleefde het net. Mij gerevived en uiteindelijk samen kip gepakt. Zo kan het ook nog :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
janvanduschoten schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:00:
Communicatie is inderdaad erg belangrijk, eerst snel overleggen, dan schieten / niet schieten. Je loopt gewoon veel meer kans op falen als je niet blijft vertellen wat je doet.
Ik heb ook regelmatig dan een teammaat begint met schieten of uit een raam springt en het pas meld als ik het vraag ( "shit, ik hoor glas / schoten op xxx graden, ben jij dat?"). Het is ook een stukje spanning soms, maar als er 2 kunnen schieten op hetzelfde doelwit heb je eenvoudig genoeg gewoon veel meer kans op een overwinning.
de enige paar redenen om niet gelijk te schieten imho:

- als je schiet breng je een teamgenoot in gevaar die bijv in open gebied aan het oversteken is of zo
- als je schiet maak je de route van het team naar de witte cirkel onmogelijk/moeilijk

verder zou ik gewoon altijd overal gelijk op schieten, natuurlijk moet je dan ook nog wel ff vertellen aan je team waar je op aan het knallen bent. dat lijkt me logisch.

maar met de "we schieten op alles etc" kan je gewoon een 100% top 10 halen en 61+% winrate in squads, waarmee ik alleen maar bedoel te zeggen dat het gewoon een prima werkende tactiek is. (en vooral leuker imho dan beetje moeilijk lopen te doen over wanneer iemand waarop mag schieten. dat soort triggerdisciplinenazi's vergallen gewoon voor iedereen zijn of haar speelplezier. ) :z :Y

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 15-05-2018 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
gotfurrr schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:13:
[...]
maar met de "we schieten op alles etc" kan je gewoon een 100% top 10 halen en 61+% winrate in squads, waarmee ik alleen maar bedoel te zeggen dat het gewoon een prima werkende tactiek is. :z
Niet elke squad heeft 4 shrouds jammer genoeg :|
Wij moeten toch iets voorzichtiger zijn, maar ik schiet ook wel op bijna alles O-) (zonder de goeie winrates wel)

100% top 10? Dan ontwijk je toch echt alle contact in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
BobbyDgtl schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:16:
[...]

Niet elke squad heeft 4 shrouds jammer genoeg :|
Wij moeten toch iets voorzichtiger zijn, maar ik schiet ook wel op bijna alles O-) (zonder de goeie winrates wel)

100% top 10? Dan ontwijk je toch echt alle contact in het begin?
ja super saai op een gegeven moment, doen we ook niet meer (was in seizoen 2). wel vind ik de meer gecontroleerde vuurgevechten bij de laatste 30 man ongeveer leuker dan de random shit die nu af en toe early game speelt (vooral netcode gerelateerde issues).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gotfurrr schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:13:
maar met de "we schieten op alles etc" kan je gewoon een 100% top 10 halen en 61+% winrate in squads, waarmee ik alleen maar bedoel te zeggen dat het gewoon een prima werkende tactiek is. (en vooral leuker imho dan beetje moeilijk lopen te doen over wanneer iemand waarop mag schieten. dat soort triggerdisciplinenazi's vergallen gewoon voor iedereen zijn of haar speelplezier. ) :z :Y
Nee, daar gaat het mis. Slechts een zeer select groepje kan daarmee een dergelijke winrate halen, de rest zal daar (ver) onder blijven omdat ze veel van die duels gewoon af leggen. Enkel spelers die aardig bovengemiddeld zijn kunnen op die manier spelen en nog steeds resultaat boeken.

Dat het leuker is kan ik me zeker in vinden maar veel spelers zullen wel moeten accepteren dat ze er toch echt minder ver mee gaan komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

SomerenV schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:49:
[...]

@Aardappelbakker en ik doen het ook ongeveer zo. Qua wapens hebben we onze eigen favorieten. Hij gaat liever voor 5.56, mogelijk in combinatie met UMP, ik ga liever voor 7.62, mogelijk in combinatie met UMP. In het geval van een 4X, 6X of 8X scope geldt dat als iemand een KAR/Mini14/SKS heeft de scope daarheen gaat en anders mag je hem zelf houden. De rest wordt relatief eerlijk gedeeld. Dus meds, kogels, granaten, dat soort dingen. Qua attachments melden we meestal wat we nog missen of vragen we of de ander nog wat nodig heeft als we het vinden. Silencers zijn first come first serve :+

Qua communicatie melden we op hoeveel graden de vijand zit, hoe ver, in de buurt van welk object (hutje, rots, boom, etc) en of we wel of niet het vuur openen. Maar regelmatig gaat dat idee van communicatie overboord en gaan we over naar eerst schieten, dan praten. Levert soms wel wat hectiek op O-)

Precies hoe ik het met mijn maatjes speel. Wij springen vaak naar een plek waar sowieso voertuigen te vinden zijn en rijden van daar uit naar een loot locatie die niet springbaar is.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wat. Een. Beest...... de Vector.

Gisteren tijdens een squad match al snel de Vector opgepakt. Helaas wat weinig mensen gezien door onhandige cirkels en onzettend weinig! ammo... maar in de endcirkel nog 3 kills gemaakt met dit apparaat. Niet normaal hoe goed deze is; zelfs tot 100meter had ik iedereen binnen no-time dood. Geen recoil of niks...

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-05-2018 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:12:

Gisteren tijdens een squad match al snel de Vector opgepakt. Helaas wat weinig mensen gezien door onhandige cirkels en onzettend weinig! ammo... maar in de endcirkel nog 3 kills gemaakt met dit apparaat. Niet normaal hoe goed deze is; zelfs tot 100meter had ik iedereen binnen no-time dood. Geen recoil of niks...
Qua DPS is de Vector echt een beest inderdaad. Qua stabiliteit is de UMP wel beter in mijn ogen maar als je een beetje recoil control hebt is de Vector de betere keuze.
Alleen attachments zijn wat lastiger, je wilt hem toch het liefst volledig uitgerust dus die vertical grip is wel nodig terwijl die tegenwoordig erg lastig te vinden is door de grip overdosis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-10 12:38
ComputerHoed schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:41:
[...]
Het is ook vaak door de feit dat niemand roept dat hij te weinig heals heb.
5 aids vind ik net niet te veel. Dus ik ga ook niet roepen "hey wie wilt aids van mij".
Als niemand het vraagt, hoe moet ik weten dat de rest weinig heals heb?
Ik zorg trouwens wel altijd voor een healscheck na elk lootronde. En ook ammo/ attachments.
Helm/vest check doen wij tijdens lootronde.

En ik vraag altijd rond of iemand extra firstaid of boosters als ik te weinig heb.
Tuurlijk kan iemand stiekem iets meer hebben, maar belangrijkste is dat de rest minimaal ook wat hebben.
Van de, denk ik, meer dan 100 potjes samen met mensen op tweakers discord heb ik mss maar 1 keer dat iemand keihard liegt met zoveel aids en de rest van de team niets. Nogmaals, vraag het gewoon.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
StealthyPeanut schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:12:

Herkenbaar, het is echt een laserbeam. De nieuwe M416, maar dan beter. En de M416 is tegelijk flink generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Tsurany schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:55:
[...]

Qua DPS is de Vector echt een beest inderdaad. Qua stabiliteit is de UMP wel beter in mijn ogen maar als je een beetje recoil control hebt is de Vector de betere keuze.
Alleen attachments zijn wat lastiger, je wilt hem toch het liefst volledig uitgerust dus die vertical grip is wel nodig terwijl die tegenwoordig erg lastig te vinden is door de grip overdosis :'(
Wat zien jullie dan tegenwoordig als goeie loadouts?

Ik vind onderstaande combo's wel heel goed:
UMP/Vector + SLR/Mini (of M4/M16/Scar)
of
M4/Scar + Kar

Voor mij hoort bij de Kar nog steeds een wapen waar je op range met kunt singletappen. En als je dat doet met een SMG zit je met een groot gat bij meer dan 150m. Of ben ik hier mis en kunnen de UMP/vector daar ook nog iets betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:11:
[...]

Wat zien jullie dan tegenwoordig als goeie loadouts?

Ik vind onderstaande combo's wel heel goed:
UMP/Vector + SLR/Mini (of M4/M16/Scar)
of
M4/Scar + Kar

Voor mij hoort bij de Kar nog steeds een wapen waar je op range met kunt singletappen. En als je dat doet met een SMG zit je met een groot gat bij meer dan 150m. Of ben ik hier mis en kunnen de UMP/vector daar ook nog iets betekenen?
Ik vind zelf de SLR, Mini en SKS als primary een goede optie, ook in die volgorde wat betreft voorkeur. En dan een UMP of Vector er naast. De Vector indien ik alle attachments heb, anders een UMP.
Liefst een 6x op de DMR en een 2x op de SMG, zijn nu mijn favoriete scopes.

De Kar98k is ook een prima optie en kan wat mij betreft goed samen met een SMG. Maar dan is het wel belangrijk dat niet iedereen in je squad een Kar98k heeft. Je laat het snel tappen dan gewoon over aan je medespelers terwijl jij voor de headshots gaat op spelers die stil staan of op lagere RPM tapped.

Maar ik ben sowieso geen echte fan van de Kar98k, het is een perfect wapen om een enkele vijand direct uit te schakelen maar zeker in een wat hogere ranking merk je dat spelers die bij de laatste ~20 spelers zitten toch vrijwel nooit stil blijven zitten waardoor die ene headshot erg lastig is. En als ze al stil zitten is een headshot van een DMR ook genoeg voor flink wat damage en kan je met een snelle tap nog een tweede headshot krijgen waarbij je dan gebruik maakt van latency en reactievermogen :)

Een SMG met 3x/4x/6x op afstand werkt nog enigszins maar je merkt wel dat de velocity en drop dan een te grote impact hebben waardoor alleen tegenstanders die in een rechte lijn lopen nog neer te halen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 16-05-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
ja, maar de Kar is imo wel het enige wapen die de dynamiek van een fight in 1 schot kan omdraaien!
Maar idd, je merkt dat het tegen goeie squads moeilijker is om er iets betekingsvol met te doen; ik ga al snel naar de AR+4x vanaf ik 1 hit heb en dan blijf ik er mee schieten tot de gehele fight over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 14:33
BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:45:
ja, maar de Kar is imo wel het enige wapen die de dynamiek van een fight in 1 schot kan omdraaien!
Maar idd, je merkt dat het tegen goeie squads moeilijker is om er iets betekingsvol met te doen; ik ga al snel naar de AR+4x vanaf ik 1 hit heb en dan blijf ik er mee schieten tot de gehele fight over is.
Kar kan de fight idd snel omdraaien, maar nadeel is dat in squads er genoeg andere teammates zijn die op jou terugschieten. Ik verkies een kar98 eigenlijk alleen in solo/duo boven de DMR. Met een SKS kan ik quickscopen en onder het rennen telkens snel even stilstaan, schot lossen en doorsprinten of een supressive fire houden terwijl een teammate flanked. Daar zie ik in squads toch een mega meerwaarde.

Mijn huidige setup is eigenlijk Vector+AR/DMR. Als ik geen vector kan vinden neem ik een M416/SCAR-L. Bij gebrek aan sniper/dmr gaat de voorkeur uit naar een AK vanwege de hogere dmg/schot :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:45:
Mij levert het in ieder geval te weinig op. Maar ik ben ook geen quickscope headshot held :+

PC 1.0 Update #13

16 MAY - MEPHIEKIM

Hi everybody,

This week’s content drop is smaller one: mostly bugfixes and minor balance tweaks to follow up on update #12’s massive gameplay changes. We’re keeping a close eye on statistics and the feedback you’re sharing with us regarding these balance changes. Based on what we’ve seen so far we’re exploring tweaks to the M16A4 that will come in a later update. Additionally, we’re considering adjusting drop rates for weapons, so please keep sharing your feedback with us.

We’ve seen a lot of concern from many of you about overall performance. Addressing FPS drops is our top priority, and we hope to have more updates to address performance improvements soon. For now, the team will be trying out fixes throughout this patch cycle. Thanks for staying patient with us in the meantime.

On to the changes!

Patch Notes

Gameplay
  • Both the Lightweight Grip and Half Grip can now be attached to the Vector.
  • Some minor weapon balance adjustments:
  • First shot from the M16A4 now has less recoil.
  • Decreased the spread of shotgun pellets.
  • Shotgun chokes and duckbills are now less effective at decreasing spread (so the effective spread for a shotgun with a choke or duckbill will be similar to before)
UI/UX
  • CUSTOMIZATION > GEAR tab has been added. Go here to equip parachute skins.
  • Tooltips for weapon attachments have been edited to make them more intuitive.
Localization
  • Added support for Ukrainian. Thank you to all the Ukrainian players who participated in the translation process!
  • Game lobby now supports multiple languages.
  • Multiple languages will be applied to various lobby components such as lobby menus (Play, Customization, Store, etc.), the options menu, and crates
  • 19 different languages are supported
Bug Fixes
  • Fixed an issue where certain buildings in Miramar were shown with default textures
  • Fixed some walls in Miramar that could be partially passed through
  • Removed the white mark that appeared alongside the aircraft icon on the minimap
  • Scope reticle settings should no longer reset when weapons are dropped and picked up again
  • We’ve improved the holographic sight’s reticle. It’s now the same size as a character silhouette seen from 100m away
  • Certain animations on the buggy and minibus have been fixed
  • Fixed an issue that sometimes caused characters to sit at odd angles if entering into vehicles from a prone position on a sloped surface
  • Fixed an issue causing red dot and holo sight reticles to get smaller and blurry when swapping weapons
  • “Damage-received” sounds should no longer play after winning a game
New Crate - Aviator
  • A new crate (Aviator Crate) with new outfits has been added. Find it in the STORE menu
  • Aviator Crate requires an Aviator Key to be opened
  • TEST SERVER ONLY: For testing purposes, we will provide 100K BP, 20x Weapon Skin Keys, 20x Early Bird Keys, 20x Aviator Keys, and 10x Aviator Crates to all test accounts.
Added new parachute skin
  • The "Bengal Tiger" parachute skin can be purchased separately as an individual item for $4.99(price will vary slightly in some regions, based on global exchange rates). It can be purchased only once per account.
  • Bengal Tiger is unable to trade in Steam market
  • It is purchasable in STORE > ITEMS menu
  • Remember that the Target Practice Pan skin will no longer be available after the planned 5/17 update!

[ Voor 77% gewijzigd door Tsurany op 16-05-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Bloodhoundje schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:49:
[...]

Kar kan de fight idd snel omdraaien, maar nadeel is dat in squads er genoeg andere teammates zijn die op jou terugschieten. Ik verkies een kar98 eigenlijk alleen in solo/duo boven de DMR. Met een SKS kan ik quickscopen en onder het rennen telkens snel even stilstaan, schot lossen en doorsprinten of een supressive fire houden terwijl een teammate flanked. Daar zie ik in squads toch een mega meerwaarde.

Mijn huidige setup is eigenlijk Vector+AR/DMR. Als ik geen vector kan vinden neem ik een M416/SCAR-L. Bij gebrek aan sniper/dmr gaat de voorkeur uit naar een AK vanwege de hogere dmg/schot :) .
Maar wanneer gebruik je die AK dan? Voor <150m kan je er niet snel genoeg mee tappen. Voor meer dan >150m is de bullet speed te traag.
Ik vind de AK meer speelbaar geworden, maar hij blijft voor gebruik bij verder dan 20m niet reliable genoeg.

SKS heeft in feite wat hetzelfde probleem. Te veel recoil, te veel bullet drop en te weinig bullet speed, zijn hogere damage compenseert dat probleem niet...
Mini heeft op zijn minst de bullet velocity om op range gemakkelijk bewegende doelwitten te raken.

De SKS is dus een gun die ik echt nooit op raap (behalve als eerste gun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Tsurany schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:08:
[...]

Mij levert het in ieder geval te weinig op. Maar ik ben ook geen quickscope headshot held :+

PC 1.0 Update #13

16 MAY - MEPHIEKIM

Hi everybody,

This week’s content drop is smaller one: mostly bugfixes and minor balance tweaks to follow up on update #12’s massive gameplay changes. We’re keeping a close eye on statistics and the feedback you’re sharing with us regarding these balance changes. Based on what we’ve seen so far we’re exploring tweaks to the M16A4 that will come in a later update. Additionally, we’re considering adjusting drop rates for weapons, so please keep sharing your feedback with us.

We’ve seen a lot of concern from many of you about overall performance. Addressing FPS drops is our top priority, and we hope to have more updates to address performance improvements soon. For now, the team will be trying out fixes throughout this patch cycle. Thanks for staying patient with us in the meantime.

On to the changes!

Patch Notes

Gameplay
  • Both the Lightweight Grip and Half Grip can now be attached to the Vector.
  • Some minor weapon balance adjustments:
  • First shot from the M16A4 now has less recoil.
  • Decreased the spread of shotgun pellets.
  • Shotgun chokes and duckbills are now less effective at decreasing spread (so the effective spread for a shotgun with a choke or duckbill will be similar to before)
UI/UX
  • CUSTOMIZATION > GEAR tab has been added. Go here to equip parachute skins.
  • Tooltips for weapon attachments have been edited to make them more intuitive.
Localization
  • Added support for Ukrainian. Thank you to all the Ukrainian players who participated in the translation process!
  • Game lobby now supports multiple languages.
  • Multiple languages will be applied to various lobby components such as lobby menus (Play, Customization, Store, etc.), the options menu, and crates
  • 19 different languages are supported
Bug Fixes
  • Fixed an issue where certain buildings in Miramar were shown with default textures
  • Fixed some walls in Miramar that could be partially passed through
  • Removed the white mark that appeared alongside the aircraft icon on the minimap
  • Scope reticle settings should no longer reset when weapons are dropped and picked up again
  • We’ve improved the holographic sight’s reticle. It’s now the same size as a character silhouette seen from 100m away
  • Certain animations on the buggy and minibus have been fixed
  • Fixed an issue that sometimes caused characters to sit at odd angles if entering into vehicles from a prone position on a sloped surface
  • Fixed an issue causing red dot and holo sight reticles to get smaller and blurry when swapping weapons
  • “Damage-received” sounds should no longer play after winning a game
New Crate - Aviator
  • A new crate (Aviator Crate) with new outfits has been added. Find it in the STORE menu
  • Aviator Crate requires an Aviator Key to be opened
  • TEST SERVER ONLY: For testing purposes, we will provide 100K BP, 20x Weapon Skin Keys, 20x Early Bird Keys, 20x Aviator Keys, and 10x Aviator Crates to all test accounts.
Added new parachute skin
  • The "Bengal Tiger" parachute skin can be purchased separately as an individual item for $4.99(price will vary slightly in some regions, based on global exchange rates). It can be purchased only once per account.
  • Bengal Tiger is unable to trade in Steam market
  • It is purchasable in STORE > ITEMS menu
  • Remember that the Target Practice Pan skin will no longer be available after the planned 5/17 update!
Eindelijk terug meer grips voor de vector!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:14:
[...]

Eindelijk terug meer grips voor de vector!
Jup! De light grip zal kansloos blijven maar de half grip is erg fijn! Vector wordt zo nog bruikbaarder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Parachute skins! Ben benieuwd wat dat zal geven.
Teams met gelijkaardige parachutes zal wel cool zijn.

Edit: eigen parachute skins maken kan dus blijkbaar nog niet... :(

[ Voor 25% gewijzigd door Nutellaah op 16-05-2018 11:18 ]

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Tsurany schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:16:
[...]

Jup! De light grip zal kansloos blijven maar de half grip is erg fijn! Vector wordt zo nog bruikbaarder!
Op ARs lijkt de light grip slechter dan niks. Wat zeggen de cijfers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:10:
[...]

Maar wanneer gebruik je die AK dan? Voor <150m kan je er niet snel genoeg mee tappen. Voor meer dan >150m is de bullet speed te traag.
Ik vind de AK meer speelbaar geworden, maar hij blijft voor gebruik bij verder dan 20m niet reliable genoeg.

SKS heeft in feite wat hetzelfde probleem. Te veel recoil, te veel bullet drop en te weinig bullet speed, zijn hogere damage compenseert dat probleem niet...
Mini heeft op zijn minst de bullet velocity om op range gemakkelijk bewegende doelwitten te raken.

De SKS is dus een gun die ik echt nooit op raap (behalve als eerste gun).
AK gebruik ik als makeshift DMR. Bulletspeed is echt 0 issue voor mij. Ik speel onwijs veel met de VSS dus ben gewend bulletdrop en bulletspeed te compenseren. Ook op moving targets is dat voor mij geen grote issue. Hoge dmg van AK/SKS is heerlijk voor de headshots :) .

De Vector gebruik ik tot +/- 150m als primary. Volledige geupgrade heb ik daar goed genoege recoil control mee. Denk dat ik in squads gemiddeld 80% van mijn kills mee maak 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:22:
[...]

Light grip is ruk op alles behalve een DMR met 15x scope :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 11:30

Pablo

Rito pls

ai, met deze patch verdwijnt de target practice PAN.
dat is wel jammer, heb het spel niet aangeraakt sinds de laatste patch, was niet te doen :(

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:22:
[...]

het is een grip die voor long range tap fire is opgezet, maar in de praktijk zoek je juist iets wat op kortere afstand ook werkt, op langere afstand schiet je toch al niet snel. Dus lekker laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:51:
[...]

het is een grip die voor long range tap fire is opgezet, maar in de praktijk zoek je juist iets wat op kortere afstand ook werkt, op langere afstand schiet je toch al niet snel. Dus lekker laten liggen.
Ja, maar mijn vraag is in feite anders: Als je niks hebt buiten een light grip, is die beter dan geen grip?
De Vert is ook niet voor te sprayen, toch voelt een spray beter aan mét een vert ipv zonder iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
BobbyDgtl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:25:
[...]

Ja, maar mijn vraag is in feite anders: Als je niks hebt buiten een light grip, is die beter dan geen grip?
De Vert is ook niet voor te sprayen, toch voelt een spray beter aan mét een vert ipv zonder iets.
Ik snap dat nooit zo goed. Ik heb bij sprayen vooral last van de vertical recoil. Doe maar een vertical voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
[...]

Simpel antwoord: nee

Je moet met de grips in gedachten nemen dat je een trade-off hebt in de meeste gevallen.

Als jij een AR hebt waarmee je full auto gaat sprayen. Dan heb je daar liever geen grip op die de sway verlaagd maar je recoil verhoogd. Dan zou namelijk het gebruik van je wapen just moeilijker worden.
In dat geval kan je beter zonder grip spelen dan met een grip die je benadeeld ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
gergs schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:31:
[...]

[...]
5 aids vind ik net niet te veel. Dus ik ga ook niet roepen "hey wie wilt aids van mij".
Als niemand het vraagt, hoe moet ik weten dat de rest weinig heals heb?

[...]
Verstandig :P
Pablo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:11:
ai, met deze patch verdwijnt de target practice PAN.
dat is wel jammer, heb het spel niet aangeraakt sinds de laatste patch, was niet te doen :(
Verdwijnt hij ook echt dan of kun je het kistje gewoon niet meer kopen? Ik zou het wel raar vinden als je hem kwijtraakt als je hem al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Grotman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:37:
[...]

Verstandig :P

[...]

Verdwijnt hij ook echt dan of kun je het kistje gewoon niet meer kopen? Ik zou het wel raar vinden als je hem kwijtraakt als je hem al hebt.
Je kunt hem dan niet meer kopen. Zelf heb ik hem overigens niet gekocht, zie er de waarde niet van in :+ Daarbij valt zo'n felgekleurd ding wat meer op dan een normale pan dus niet echt gunstig als je niet beschoten wilt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
SomerenV schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:39:
[...]

Je kunt hem dan niet meer kopen. Zelf heb ik hem overigens niet gekocht, zie er de waarde niet van in :+ Daarbij valt zo'n felgekleurd ding wat meer op dan een normale pan dus niet echt gunstig als je niet beschoten wilt worden.
Ik kocht hem, kon hem gelijk verkopen voor 2,50€ >:) . Dat was voor mij de meerwaarde :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 11:30

Pablo

Rito pls

Grotman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:37:
Remember that the Target Practice Pan skin will no longer be available after the planned 5/17 update!

ervanuit gaande, dat je je skins gewoon houdt, als je hem als hebt :+

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Niks is beter dan een light grip omdat de light grip een flink aantal negatieve effecten heeft.
floriz87 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:27:
[...]

Ik snap dat nooit zo goed. Ik heb bij sprayen vooral last van de vertical recoil. Doe maar een vertical voor alles.
Vertical recoil is te compenseren en horizontale recoil is eigenlijk niet fatsoenlijk te compenseren. Vandaar dat je bij het sprayen liever zo min mogelijk horizontale recoil hebt zodat je enkel verticale recoil hoeft te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
floriz87 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:27:
[...]

Ik heb nochtans een graph gezien waar ze aantonen dat er extra horizontal recoil komt door de Vert Grip in vergelijking met geen grip.
Vertical recoil is idd makkelijker te controleren, dus met jouw redenering zou je in feite beter geen grip gebruiken ipv de Vert als je gaat sprayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Het zal wel met mijn "gameopstelling" hebben te maken :P . Mijn muis heeft bewegingsruimte van ongeveer 20 bij 20 cm. Dus veel ruimte om naar beneden te slepen heb ik niet. Dan heb ik de keuze voor een hoge sensitivity van mijn muis, of de vertical recoil zelf minimaliseren. Ik kies voor het laatste en de horizontal recoil neem ik dan maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
light grip is gewoon niet gemaakt voor sprays, de recoil wordt hoger en de voordelen wegen bij sprayen niet mee. Daarom is een light grip voor automatische wapens niet beter dan geen grip. Vert recoil kun je nog wel wat counteren maar liever een grip die zorgt dat er minder horizontal is, dat is op langere afstand veel belangrijker dan close up spray, dan maakt dat minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Iemand een idee wat die 10.000 BP crate in de store is? Niks over gezien bij de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Nutellaah schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:17:
Parachute skins! Ben benieuwd wat dat zal geven.
Teams met gelijkaardige parachutes zal wel cool zijn.

Edit: eigen parachute skins maken kan dus blijkbaar nog niet... :(
Ik dacht je maakt een grapje maar dit uitmelken begint toch wel echt gênant te worden..... Slechts 4,99 om de e-penis nog even te voorschijn te halen. De handschoenen en voertuigen zullen wel de volgende worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Ik dacht je maakt een grapje maar dit uitmelken begint toch wel echt gênant te worden..... Slechts 4,99 om de e-penis nog even te voorschijn te halen. De handschoenen en voertuigen zullen wel de volgende worden.
Idd... Ik vermoed dat ze het nog wat uitmelken. Het is wachten tot er een sterk alternatief komt voor PUBG. Ik denk dat ze ook wel beseffen dat ze nu nog snel winst moeten maken voordat een grote speler op de markt komt met een battle royal spel die PUBG laat vergeten.

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Nutellaah schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:35:
[...]
Idd... Ik vermoed dat ze het nog wat uitmelken. Het is wachten tot er een sterk alternatief komt voor PUBG. Ik denk dat ze ook wel beseffen dat ze nu nog snel winst moeten maken voordat een grote speler op de markt komt met een battle royal spel die PUBG laat vergeten.
Ik zie niet welke grote speler het BR genre nog gaat verbeteren. Denk dat meer wordt gekeken om het business model te kopiëren dan de gameplay. ;)

De belofte van PUBG was voor mij toch wel dat wat alle (ARMA) mods nooit echt lekker aan de praat hebben gekregen, nu eindelijk eens echt zou werken. Een pure, rauwe skill-based game die wel de spanning van een BR of DayZ -achtige game zou geven, mét leuke gunplay zonder de bijbehorende gamebreaking bugs of al die commerciële meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Och ja, van wat cosmetics sterft niemand. Core gameplay wordt niet aangeraakt met die zaken...
Ze spelen tegenwoordig wat korter op de bal op meerdere fronten. En zolang ze de game inhoudelijk maar laten groeien zie ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Volgens mij is dit puur een test om te kijken hoe ver ze kunnen gaan en hoeveel mensen daadwerkelijk zoiets zullen aanschaffen.
Nutellaah schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:35:
[...]

Ik moet zeggen dat ik nog niet warm loop voor alle Battle Royale games die tot nu toe aangekondigd zijn. Blijven tot nu toe kleine developers die wat proberen. En de paar waar een grote naam achter zit gaan vaak teveel een bepaalde kant op (Fortnite met een cartoony stijl of RoE vol met hulpmiddelen) waardoor de gameplay mij niet aan spreekt.
Wellicht dat E3 met een grote verrassing komt maar ik verwacht er niet veel van. Grote ontwikkelaars lijken zich te concentreren op de zoveelste "Open World" game of op shooters vol met gimmicks en geen gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Tsurany schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:09:
[...]

Volgens mij is dit puur een test om te kijken hoe ver ze kunnen gaan en hoeveel mensen daadwerkelijk zoiets zullen aanschaffen.

[...]

Ik moet zeggen dat ik nog niet warm loop voor alle Battle Royale games die tot nu toe aangekondigd zijn. Blijven tot nu toe kleine developers die wat proberen. En de paar waar een grote naam achter zit gaan vaak teveel een bepaalde kant op (Fortnite met een cartoony stijl of RoE vol met hulpmiddelen) waardoor de gameplay mij niet aan spreekt.
Wellicht dat E3 met een grote verrassing komt maar ik verwacht er niet veel van. Grote ontwikkelaars lijken zich te concentreren op de zoveelste "Open World" game of op shooters vol met gimmicks en geen gameplay.
Zelf hoop ik stiekem ook dat PUBG de goede richting blijft uit gaan.
De laatste dagen kondigden ze op Reddit duidelijk aan dat ze meer willen inzetten op performance issues, iets wat de game zeker ten goede zou komen.
Wat betreft E3 ben ik wel benieuwd wat er uit de bus zal vallen, je weet maar nooit dat iemand iets spectaculair aankondigt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd welke schaal ze gaan realiseren maar het klinkt als een interessante optie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LZa6Tm9QhlA]
Al is het natuurlijk heel wat anders dan PUBG qua gameplay maar als het dezelfde spannende ervaring bied wil ik het wel gaan proberen :) Al moet er dan wel bullet velocity in zitten en geen hitscan game zijn. En niet teveel explosives of remote weapons.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 17-05-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ging wel lekker vanavond, 3 wins achter elkaar met team van 3. :) Ook een game met cheater, waren we 3de en 11de bij 4de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Tsurany schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:55:
Ben benieuwd welke schaal ze gaan realiseren maar het klinkt als een interessante optie:
[video]
Al is het natuurlijk heel wat anders dan PUBG qua gameplay maar als het dezelfde spannende ervaring bied wil ik het wel gaan proberen :) Al moet er dan wel bullet velocity in zitten en geen hitscan game zijn. En niet teveel explosives of remote weapons.
Ik ben zelf een cod speler geweest. Ik ben dus benieuwd hoe ze de server gebeuren gaan doen. Als het nog steeds P2P wordt denk ik een drama. Host migratie elke 2 seconde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gergs schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:34:
[...]

Ik ben zelf een cod speler geweest. Ik ben dus benieuwd hoe ze de server gebeuren gaan doen. Als het nog steeds P2P wordt denk ik een drama. Host migratie elke 2 seconde?
PC krijgt dedicated server. Maar ik ben er toch niet super enthousiast over, veel (remote) explosive wapens waardoor gunplay minder belangrijk lijkt. En ik vraag me af of ze bullet trajectory in gaan bouwen of met hitscan werken.

Map zou 1500x nuke town zijn wat misschien 20% van Erangel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
CoD BO3 heel lang gespeeld dus ik ga BO4 wellicht ook wel proberen (WWII vond ik dan weer helemaal ruk). Was te verwachten natuurlijk dat ze ook met de hype mee zouden gaan. Ik verwacht dat de nieuwe BF het ook gaat proberen. Dan denk ik dat BF toch veel beter past bij battle royale. Hitscan is wel een goeie inderdaad, het lijkt me zeer sterk dat CoD hitscan gaat verlaten, dat zou zo'n enorme verandering zijn dat het bijna niet meer dezelfde game is. Voor een battle royale mode zou dat leuk zijn, maar voor de normale CoD ervaring lijkt me hitscan juist beter, past gewoon beter bij dit soort games. Het lijkt me dan ook niet waarschijnlijk dat ze in een mode hitscan gaan doen en in de andere niet dus ik verwacht gewoon hitscan, en daarmee is spelen op zo'n grote maps niet echt leuk en waarschijnlijk te makkelijk... Maar goed ik wacht maar eerst af :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

oh oh oh, tijd voor een nieuwe manager die patchnotes afhandeld?
Aanpassingen van geluid, maar zeggen we niet in de patchnotes??
m16 zou aangepast zijn maar voeren we maar niet door in de patch?

|:( |:( |:( |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:45:
[video]

oh oh oh, tijd voor een nieuwe manager die patchnotes afhandeld?
Aanpassingen van geluid, maar zeggen we niet in de patchnotes??
m16 zou aangepast zijn maar voeren we maar niet door in de patch?

|:( |:( |:( |:( 8)7
Het probleem ligt volgens mij niet bij een enkele manager, het probleem lijkt een kwestie te zijn van afdelingen die totaal niet met elkaar communiceren en code die maar bij elkaar gepropt wordt zonder een fatsoenlijke review en zonder de impact te analyseren.

Ik heb steeds minder vertrouwen in een goede afloop voor PUBG. Mensen die de Fortnite stijl acceptabel vinden zijn daar al naar over gestapt, de rest speelt minder en wacht op een fatsoenlijk alternatief volgens mij. Spelers aantallen dalen en dan vooral in EU en NA. China houd het nog overeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Het is wel een verbetering maar de communicatie is gewoon dramatisch, hoe kan je iets belangrijks als verbetering van 3d geluidsbepaling niet in de patchnotes noemen?
Het is gewoon superslordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Samenvatting van het filmpje? Ik kan hier op mijn werk niet echt filmpjes beginnen bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Bij mij is de interesse ook enorm verminderd. Vele van mijn vrienden zijn overgestapt naar PUBG Mobile en zeggen dat het spel daar stukken beter loopt. Echter zie ik het niet zitten om op een gsm een shooter te spelen.
Mijn speeluren zijn ook enorm gezakt de laatste weken en telkens wanneer ik speel zie ik andere zaken waar ik me enorm aan erger en dan zie ik dat er een nieuwe patch is uitgekomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:04:
Samenvatting van het filmpje? Ik kan hier op mijn werk niet echt filmpjes beginnen bekijken :)
Zie hier:
https://www.reddit.com/r/...dio_changes_in_update_13/
https://www.reddit.com/r/...umented_changes_in_patch/

Er zijn aanpassingen gedaan in de audio en de M16A4 heeft een nerf gekregen in plaats van een buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:08:
[...]

Zie hier:
https://www.reddit.com/r/...dio_changes_in_update_13/
https://www.reddit.com/r/...umented_changes_in_patch/

Er zijn aanpassingen gedaan in de audio en de M16A4 heeft een nerf gekregen in plaats van een buff.
Dat vermoedde had ik dus al,
Plane/guns zijn weer oorverdovend hard :(

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
PatRamon schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:28:
[...]

Dat vermoedde had ik dus al,
Plane/guns zijn weer oorverdovend hard :(
Idem hier, ik dacht gister nog dat er iets mis was met mijn geluidskaart oid. Want guns klonken onwijs schel/hoog en 2-3x zo hard als voorheen. Dus voetstappen kan ik nu niet meer horen omdat ik anders doof wordt van de gunschoten :( . Fijn dat PUBG opnieuw zonder communitie in te lichten dit soort QoL changes doorvoerd met negatieve gevolgen.

Hopelijk wordt de audio snel gefixt, dit is niet om aan te horen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Bloodhoundje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:56:
[...]

Idem hier, ik dacht gister nog dat er iets mis was met mijn geluidskaart oid. Want guns klonken onwijs schel/hoog en 2-3x zo hard als voorheen. Dus voetstappen kan ik nu niet meer horen omdat ik anders doof wordt van de gunschoten :( . Fijn dat PUBG opnieuw zonder communitie in te lichten dit soort QoL changes doorvoerd met negatieve gevolgen.

MasterVolume staat op 19% en het is nog te hard, gewoon bizar voor woorden, zijn de makers doof van oorsprong :+

[ Voor 0% gewijzigd door PatRamon op 18-05-2018 12:17 . Reden: typo ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Tsurany schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:51:
[...]

Het probleem ligt volgens mij niet bij een enkele manager, het probleem lijkt een kwestie te zijn van afdelingen die totaal niet met elkaar communiceren en code die maar bij elkaar gepropt wordt zonder een fatsoenlijke review en zonder de impact te analyseren.

Ik heb steeds minder vertrouwen in een goede afloop voor PUBG. Mensen die de Fortnite stijl acceptabel vinden zijn daar al naar over gestapt, de rest speelt minder en wacht op een fatsoenlijk alternatief volgens mij. Spelers aantallen dalen en dan vooral in EU en NA. China houd het nog overeind.
pubg is gewoon een kapotte shooter, dat heb ik je al jaaaren geleden verteld - maar toen was je het nog niet met me eens. gelukkig nu wel. hulde :+ *;

ook ik zit te wachten op een alternatief wat wel de basis goed op orde heeft (dus betrouwbare netcode/performance). het hoeft van mij ook helemaal niet op zo'n grote map met 100 spelers. maak er desnoods 5 teams van op een kleinere map, waarbij de performance en netcode WEL goed is.

ookal zie ik hitscan niet echt zitten in dit soort games, een goed geimplementeerde hitscan is beter dan de huidige pubg rommel . alhoewel ik een goed geimplementeerde pubg rommel wel beter vind dan een goed geimplementeerde hitscan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
gotfurrr schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:26:
[...]

pubg is gewoon een kapotte shooter, dat heb ik je al jaaaren geleden verteld - maar toen was je het nog niet met me eens. gelukkig nu wel. hulde :+ *;

ook ik zit te wachten op een alternatief wat wel de basis goed op orde heeft (dus betrouwbare netcode/performance). het hoeft van mij ook helemaal niet op zo'n grote map met 100 spelers. maak er desnoods 5 teams van op een kleinere map, waarbij de performance en netcode WEL goed is.

ookal zie ik hitscan niet echt zitten in dit soort games, een goed geimplementeerde hitscan is beter dan de huidige pubg rommel . alhoewel ik een goed geimplementeerde pubg rommel wel beter vind dan een goed geimplementeerde hitscan.
Af en toe Pubg hier nog maar meer en deels RoE, draait alles perfect.
Ik hoop dat Battlefield-V de kroon gaat spannen met battle royale :9

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
Hitscan op zo'n grote map met zulke afstanden.......... Wordt echt een drama lijkt me.
Ik denk dat Battlefield formule eigl niet heel ver is van een hele goede Battle royale game.
Ik ben benieuwd of Battlefield ook met de hype meegaat, lijkt me wel dat iedereen die kant op gaan.
Zit te denken wanneer wij CS:BR gaan horen :D :D

EDIT iemand is al mee begonnen? https://go4thekill.net/

[ Voor 8% gewijzigd door SirLct op 18-05-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
PatRamon schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:37:
[...]

Af en toe Pubg hier nog maar meer en deels RoE, draait alles perfect.
Ik hoop dat Battlefield-V de kroon gaat spannen met battle royale :9
Je weet toch wel dat RoE zoveel kan betekenen maar je bedoeld waarschijnlijk "Ring Of Elysium"?! ;)
Dat is toch niet te spelen met zo'n afstand/ping?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Bloodhoundje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:56:
[...]

Maf, hier geen last van. Wellicht de ouderdom aan mijn kant dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NINjak schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:14:
[...]

Je weet toch wel dat RoE zoveel kan betekenen maar je bedoeld waarschijnlijk "Ring Of Elysium"?! ;)
Dat is toch niet te spelen met zo'n afstand/ping?
Perfect te spelen aangezien je zelf die latency enorm kan uitbuiten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
Net even warmode opgestart.
- Wapengeluiden zijn absurd hard en klinken voor geen meter
- Kleine cirkel maar wel sniper rifles erin stoppen waardoor je qua close combat compleet fucked bent
- De game liep echt voor geen meter terwijl het normaal nooit onder de 60fps komt

Nee, dat wordt 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 22:39
Warmode altijd in third person wat een fail dat speelt echt voor geen meter. En dat geluid ja wat is daar mee gebeurd zeg zo slecht.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:02:
Het is wel een verbetering maar de communicatie is gewoon dramatisch, hoe kan je iets belangrijks als verbetering van 3d geluidsbepaling niet in de patchnotes noemen?
Het is gewoon superslordig.
Dit is gewoon tekenend voor het hele Bluehole bedrijf. Niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Als een bedrijf iets simpels als correcte communicatie naar de community niet op orde krijgt, weet je zeker dat er structureel gewoon iets compleet scheef zit. Te snel gegroeid met teveel verwachtingen wellicht?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bekse
Klagen en dan maar weer opstarten en spelen :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

SomerenV schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:50:
Net even warmode opgestart.
- Wapengeluiden zijn absurd hard en klinken voor geen meter
- Kleine cirkel maar wel sniper rifles erin stoppen waardoor je qua close combat compleet fucked bent
- De game liep echt voor geen meter terwijl het normaal nooit onder de 60fps komt

Nee, dat wordt 'm niet.
Idd, 5 minuten getest en waar ik ook normaal rond de 100fps haalde ik er nu 40-50.
Geluiden schelhard... Helaas de zoveelste domper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Bekse schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 18:45:
Klagen en dan maar weer opstarten en spelen :) :)
Ik ben doorgaans niet zo van het klagen en de dingen in de game waar ik me wel eens aan stoor zijn niet dermate storend dat ik niet verder kan of wil spelen. Maar de audio hebben ze echt compleet verkloot. En Warmode draait echt voor geen meter terwijl de normale gamemodus wel goed draait. Dus ik wacht vrolijk tot het probleem gefixed is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 18:43:
[...]

Dit is gewoon tekenend voor het hele Bluehole bedrijf. Niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Als een bedrijf iets simpels als correcte communicatie naar de community niet op orde krijgt, weet je zeker dat er structureel gewoon iets compleet scheef zit. Te snel gegroeid met teveel verwachtingen wellicht?
wellicht, alleen het zijn dingen waar ik van denk waarom in godsnaam, dit is niet iets dat je vergeet of even er op het laatste moment in drukt als iets arbitrairs als een kleine aanpassing van bv damage geluid aan het einde als je wint. Geluid is super belangrijk en als daar een dermate grote verandering in doorgevoerd wordt, kan ik er niet bij dat dit niet bekend zou zijn bij diegene die de patch notes opstelt.

Het is pubg 1.0 maar eigenlijk gewoon keihard een beta.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-05-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:04:
[...]

wellicht, alleen het zijn dingen waar ik van denk waarom in godsnaam, dit is niet iets dat je vergeet of even er op het laatste moment in drukt als iets arbitrairs als een kleine aanpassing van bv damage geluid aan het einde als je wint. Geluid is super belangrijk en als daar een dermate grote verandering in doorgevoerd wordt, kan ik er niet bij dat dit niet bekend zou zijn bij diegene die de patch notes opstelt.

Het is pubg 1.0 maar eigenlijk gewoon keihard een beta.
De audio-upgrade heeft ook maar 24 uur in de Test Server gezeten. Hoe kun je zoiets fatsoenlijk laten testen door je spelers, feedback ontvangen, update uitrollen, feedback ontvangen, finetunen en nog een update uitrollen in zo'n kort tijdsbestek? Dit is er om wat voor reden dan ook gewoon keihard doorheen gepusht.

Net overigens nog twee potjes Warmode gespeeld. Het draaide nu beter maar de audio is echt een drama. Je hoort beter vanuit welke richting het komt, maar afstand is onmogelijk in te schatten omdat alles zo gruwelijk hard en schel klinkt. Wat dat betreft kunnen ze beter Audio Occlusion implementeren. Dan klinkt een audiobron anders op basis van locatie en op basis van wat er tussen de bron en de ontvanger zit. Dus als je schiet met een M4 bijvoorbeeld dan klinkt het anders wanneer:
- Je achter een gebouw staat
- Je in een gebouw staat
- Je op gras staat
- Je op asfalt staat
- Je voor een gebouw staat
- Je voor of in een tunnel staat
- etc

En dan wordt ook de grootte van een gebouw/ruimte in acht genomen, of de afstand tot de muren, of de afstand tot gebouwen. Nu klinkt het gewoon exact hetzelfde behalve dat het volume naar beneden gaat naarmate schoten verder weg zijn. Eerder was dat in principe ook het geval maar door de klank van de schoten had je daar minder last van. Nu is het gewoon dermate hard en schel dat het ronduit vervelend is om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nu snap ik ook waarom ik steeds denk dat die game niet helemaal deugt:

YouTube: TEST: A NEEDED CHANGE to the problematic DAMAGE MODEL (Limb damage) ...

Echt bizar. Gewoon zonder armor met de meeste wapens 7+ shots nodig. De AWM 3 😂

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
DAMAGE schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 19:42:
Nu snap ik ook waarom ik steeds denk dat die game niet helemaal deugt:

YouTube: TEST: A NEEDED CHANGE to the problematic DAMAGE MODEL (Limb damage) ...

Echt bizar. Gewoon zonder armor met de meeste wapens 7+ shots nodig. De AWM 3 😂
Ja, dat verklaart inderdaad een hoop. Al meermaals meegemaakt dat je voor je gevoel een heel magazijn op iemand leeg moet schieten voor ie neer gaat ondanks dat je gewoon op de borst/hoofd mikt. Bloedspat na bloedspat, niet neer en later blijkt dat je maar een paar hitpoints hebt. Wij gooiden het standaard op slechte hitreg maar het damage model is gewoon compleet naar z'n gootje. Verklaart ook waarom ik zoveel mensen op de meest onlogische momenten zie leanen :+

Het is realistisch als je een hand raakt dat je weinig damage doet, maar een kogel gaat 9 van de 10 keer gewoon dwars door zo'n hand heen. En als je met 5.56 of 7.62 schiet heeft een hand al helemaal niks te vertellen. Die spat letterlijk uit elkaar en de kogel gaat vrolijk verder. Kun je wel je hand voor je hoofd houden maar dat houdt de kogel echt niet tegen O-) Maar je kunt dus beter je handen voor je hoofd houden dan een helm dragen in pubg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Ik ben maar gestopt, dit is echt letterlijk unplayable. Stutters en net code faal. Of het moet door de april-update komen van W10.

[ Voor 22% gewijzigd door floriz87 op 20-05-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
floriz87 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:48:
Ik ben maar gestopt, dit is echt letterlijk unplayable. Stutters en net code faal. Of het moet door de april-update komen van W10.
Voor de update was het zelfde na de update ook ;) (Win10)

Hier ook, waar je normaal schommelt tussen de 100 en 140 fps gewoon dalingen naar 30fps.
Niet te doen vooral warmode jammer ;(

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wettacked
  • Laatst online: 26-09 14:54
Ik vindt het heel gek maar ik en mijn vrienden hebben nergens last van.
Warmode speelt prima en normale game nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed

ComputerHoed

Electronica <3

Vanochtend nog een solo potje FPP gespeeld. Echt een kut gevoel als je 3e eindigt omdat er een vieze camper in het gras ligt.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Wettacked schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:03:
Ik vindt het heel gek maar ik en mijn vrienden hebben nergens last van.
Warmode speelt prima en normale game nergens last van.
Dit, ik heb ook nergens last van. Mensen waar ik mee speel ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ComputerHoed schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:10:
Vanochtend nog een solo potje FPP gespeeld. Echt een kut gevoel als je 3e eindigt omdat er een vieze camper in het gras ligt.
Tja, nummer 1 worden by all means. Als op dat moment grass snake de manier is om een chicken dinner te scoren, is het een slimme move. En effectief blijkbaar :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed

ComputerHoed

Electronica <3

janvanduschoten schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:33:
[...]

Tja, nummer 1 worden by all means. Als op dat moment grass snake de manier is om een chicken dinner te scoren, is het een slimme move. En effectief blijkbaar :p
Mwah, ik vind het een laffe manier van spelen. Hij is uiteindelijk 2e geworden met 1 kill (mijn kill dus).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ComputerHoed schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:44:
[...]

Mwah, ik vind het een laffe manier van spelen. Hij is uiteindelijk 2e geworden met 1 kill (mijn kill dus).
Tja jij bent derde en hij is tweede, hij is je dus te slim af geweest. Hoort ook bij het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ComputerHoed schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:44:
[...]

Als je nu de hele game in het gras ligt dan zou ik het laf vinden maar de laatste cirkels is het idd erg slim om te gaan kruipen. Je wilt je niet gratis laten killen toch nu je zo ver bent gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Voor alle mensen met FPS issues, probeer onderstaande eens:
Windows Defender > Windows Defender Security Centre > App & Browser Control > Exploit Protection Settings

Here you will see System Settings & Program Settings. To disable globally, use system settings. To disable just for PUBG, click Program Settings, use program name and enter TslGame.exe

Scroll down through the settings and turn Control Flow Guard off
Dit gaf mij een fps boost van +/-10-20fps. Lang leve de windows fall creators update 8)7. Zet dit uiteraard alleen uit voor de PUBG executable en niet de rest :+ .

En voor mensen die willen weten wat het is/doet: MSDN: Control Flow Guard (Windows)

[ Voor 12% gewijzigd door Bloodhoundje op 20-05-2018 19:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
ComputerHoed schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:10:
Vieze camper.
Afbeeldingslocatie: https://donnarossa.ch/wordpress/wp-content/uploads/2016/01/roadtrip-ireland-campervan-sandy-dirty.jpg

Als je rondjes wil rennen en spree-kills wilt maken moet je terug naar CoD. Dit is Battle Royal, niet zeuren als je dan op tactische wijze in de pan wordt gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heb nu AA op high, resoscale op 120 en de rest op low behalve view distance. werkt wel lekker moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Geluid is voor mij nog steeds prima, maar krijg maar weinig geraakt, inconsistente hitreg en lage fps. uiteindelijk nog 1 win kunnen pakken maar heb weinig kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

DAMAGE schreef op zondag 20 mei 2018 @ 21:24:
Heb nu AA op high, resoscale op 120 en de rest op low behalve view distance. werkt wel lekker moet ik zeggen.
FYI view distance is niet de parameter welke player models laat zien, deze parameter is vastgesteld voor iedereen en kan niet aangepast worden.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

True schreef op maandag 21 mei 2018 @ 01:10:
[...]

FYI view distance is niet de parameter welke player models laat zien, deze parameter is vastgesteld voor iedereen en kan niet aangepast worden.
Nee daar heb ik het ook niet over, maar AA aan zie je al veel meer lui. Beter zeg maar. Als je dat uit zet dan flikkert de hele wereld om je kop en is het moeilijk om mensen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 22:19
En game uninstalled na 620 uur spelen, na de laatste paar patches is er gewoon geen lol meer in aan. Normaal haal ik wel een paar goeie kills maar na de laatste patches raak ik niks meer lijkt het wel. Simpel voorbeeld iemand met aan AKM schiet 2x ik = dood (ik full level 2 gear). Ik raak van te voren hem 5x met een M416 en niks aan het handje. Ik vind het in solo al vervelend maar in DUO of Squad is het helemaal verschrikkelijk. Het lijkt wel alsof de hitreg / lag daar helemaal kansloos is. Kom na een jaar wel weer ns terug. Zonde want het was zo'n leuke game. Trouwens helemaal nadat ik het filmpje had gezien over de limb hit detection was ik er eigenlijk al klaar mee, dat ze dat nog niet opgelost hebben vind ik echt heel slecht...
Pagina: 1 ... 119 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord