Tussen de zon door, toch nog wat van de nieuwe patch kunnen proberen dit weekend en eerlijk is eerlijk, wat een verbetering.
De SMG's zijn echt moordmachines nu, de SLR werkt heel dikke prima en de AK is gewoon weer genieten full auto.
Het hele spelletje is naar mijn mening verandert, veel meer locaties zijn nu viable omdat je niet die 30 huizen nodig hebt om te garanderen dat je er met je squad tenminste allemaal een AR uit haalt. Een kleine compound biedt vaak wel een tommygun of ump, die volledig decked-out m416 pik je later in het potje wel op van een van je slachtoffers.
Plus, de uitkomst van vuurgevechten net na de drop hangen niet meer af van wie toevallig de AR treft. Dus zelfs de hot spots worden een stuk leuker nu! Tenminste weer een beetje shooter!
Dat gehannes met al die grips slaat wel nergens op, in de praktijk is het toch wachten op de vertical grip voor alle wapens. De half-grip ben ik zelf nog niet tegen gekomen. Het weghalen van de lvl 3 helmen uit reguliere spawns is wel echt een top-actie geweest! Map-select idem. Nu nog wat aan de performance doen, elke patch kost wel weer een paar fps, maar 144 steady lukt toch niemand, ongeacht je rig, dus zolang het 100+ blijft, kan ik er wel mee leven. Bluehole, ga zo door.