[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:25
Nutellaah schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:07:
Net het Brash eSports tornooitje gespeeld. Speelt onmiddellijk volledig anders als iedereen try hard. Iedereen schuift pas op wanneer de cirkel komt + iedereen sneakt meer. Wel een leuke ervaring!
Jij had mij in het derde potje te pakken volgens mij toen ik uit het gebouw sprong rand cirkel... LlooLoonens was de naam :(. Leuke ervaring maar echt totaal andere gameplay ineens idd.

Lag ook wel aan het spelers aantal denk ik. 50 is toch net even anders dan 100 op een solo map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 00:17
StealthyPeanut schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:54:
[...]

Jij had mij in het derde potje te pakken volgens mij toen ik uit het gebouw sprong rand cirkel... LlooLoonens was de naam :(. Leuke ervaring maar echt totaal andere gameplay ineens idd.

Lag ook wel aan het spelers aantal denk ik. 50 is toch net even anders dan 100 op een solo map.
Solo comp. is echt een grote loterij hoor. Natuurlijk kom je met wat skills in sommige situaties wat verder, maar je hebt t regelmatig totaal niet in eigen hand. Vond 't een ervaring, maar echt geen leuke haha. Gelukkig ergens in de top 10 overall geeindigd, nu de finals proberen te overleven en dan een iets normaler squads spelen.

Hoe ging het verder bij jullie?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07
unfor schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:40:
[...]

Zo lang je geen vorm van sync gebruikt heb je altijd tearing, ook al lock je je framerates.
vsync of andere vormen van synchronisatie zorgen er voor dat elke frametijd exact gelijk loopt met de verversing van je monitor, met het locken van je framerate wijken je frame tijden nog altijd af.
(Ik kan wat foutjes in mijn omschrijving hebben, maar feit blijft: tearing is alleen te voorkomen met een van de sync vormen)
Dank voor de uitleg. Gister paar potjes gespeeld zonder tearing waargenomen te nemen, mogelijk kan dit misschien dan wel een verbetering bieden?
Ik begreep dat free/g/v-sync's voor FPS eigenlijk uit den boze is vanwege het stukje lag. Voor mij is free/g niet ter sprake ivm nvidia kaart en freesync monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

StealthyPeanut schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:54:
[...]

Jep, jij had de ghillysuit. Ik had je er net voor goed beschoten en jij mij genade. We zaten daar met 3 heel dicht bij elkaar.
Het was idd spannender dan normaal.
Zelf streamde ik en mijn vrienden zeiden me dat ik zenuwachtig speelde. Zelf heb ik heel wat mensen beschoten, maar nooit echt engaged. Zelfs de commentator zei me dat ik te bang speelde :p

Het jammere is dat ik ook door ga naar de finale, maar net op dat momen terug kom van Barcelona. Helaas :p

[ Voor 6% gewijzigd door Nutellaah op 07-05-2018 08:20 ]

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ThaGostino schreef op maandag 7 mei 2018 @ 07:45:
[...]

Dank voor de uitleg. Gister paar potjes gespeeld zonder tearing waargenomen te nemen, mogelijk kan dit misschien dan wel een verbetering bieden?
Ik begreep dat free/g/v-sync's voor FPS eigenlijk uit den boze is vanwege het stukje lag. Voor mij is free/g niet ter sprake ivm nvidia kaart en freesync monitor.
V-sync kan inputlag veroorzaken omdat je videokaart frames filtert. Met G-sync of freesync gebeurt dat niet omdat je monitor simpelweg niet ververst tenzij hij een volledige frame aangeleverd krijgt. In die zin zijn het twee verschillende technieken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07
Tsurany schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:40:
[...]

V-sync kan inputlag veroorzaken omdat je videokaart frames filtert. Met G-sync of freesync gebeurt dat niet omdat je monitor simpelweg niet ververst tenzij hij een volledige frame aangeleverd krijgt. In die zin zijn het twee verschillende technieken.
Zit er dan geen delay in omdat het frame een extra controleslag bevat, ook al gebeurd dat in de monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:50
Hebben andere mensen sinds de laatste patch ook last van een probleem bij het splitten van itemstacks?

Mijn hotkey staat op "p" voor item splitten. Als ik een stack met bijvoorbeeld ammo sleep en drop krijg ik netjes het scherm om het aantal op te geven. PUBG selecteert echter heel vaak het nummer niet in het vakje. Dus als ik dan op 1 druk als aantal en er al een 1 stond als default drop ik dus 11 stuks. Dit heeft nu al meermaals ertoe geleid dat in de heat of the moment ik healing aan mijn teammate wil geven en in 1x al mijn first aid kits drop zonder dat ik het direct doorheb :/ .

Had hier voor de laatste patch echt nooit last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Bloodhoundje schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:28:
Hebben andere mensen sinds de laatste patch ook last van een probleem bij het splitten van itemstacks?

Mijn hotkey staat op "p" voor item splitten. Als ik een stack met bijvoorbeeld ammo sleep en drop krijg ik netjes het scherm om het aantal op te geven. PUBG selecteert echter heel vaak het nummer niet in het vakje. Dus als ik dan op 1 druk als aantal en er al een 1 stond als default drop ik dus 11 stuks. Dit heeft nu al meermaals ertoe geleid dat in de heat of the moment ik healing aan mijn teammate wil geven en in 1x al mijn first aid kits drop zonder dat ik het direct doorheb :/ .

Had hier voor de laatste patch echt nooit last van.
Dit had ik gisteren ook. Moest mijn banadages maar één voor één droppen, gelukkig waren het er maar 3 :+
Lijkt niet heel consistent te zijn, andere keren werkte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Nivve schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:35:
[...]

Dit had ik gisteren ook. Moest mijn banadages maar één voor één droppen, gelukkig waren het er maar 3 :+
Lijkt niet heel consistent te zijn, andere keren werkte het prima.
Ik doe nu als workaround elke keer eerst op backspace drukken en dan het aantal. dan gaat het sowieso goed. Echter is dit wel weer een extra stap en kost toch weer een kleine 0.5s extra. Ben iig blij om te horen dat ik niet de enigste ben die deze issue heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaGostino schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:28:
[...]

Zit er dan geen delay in omdat het frame een extra controleslag bevat, ook al gebeurd dat in de monitor?
Minimaal, voor de meeste gamers zal het niet merkbaar zijn. Mits je hardware snel genoeg is zal dit de beste afweging zijn tussen visuele pracht en inputlag. Stel de game in op een maximale frameratr van 142hz en je zal nooit tearing ervaren zolang de minimale framerate niet onder de minimale frequentie van de monitor valt.

Zelf heb ik trouwens geen Gsync monitor vanwege de prijs. Als de hardware markt weer wat aantrekkelijker wordt komt die er wel bij de eerst volgende upgrade.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 07-05-2018 09:43 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Nutellaah schreef op maandag 7 mei 2018 @ 08:19:
[...]

Jep, jij had de ghillysuit. Ik had je er net voor goed beschoten en jij mij genade. We zaten daar met 3 heel dicht bij elkaar.
Het was idd spannender dan normaal.
Zelf streamde ik en mijn vrienden zeiden me dat ik zenuwachtig speelde. Zelf heb ik heel wat mensen beschoten, maar nooit echt engaged. Zelfs de commentator zei me dat ik te bang speelde :p

Het jammere is dat ik ook door ga naar de finale, maar net op dat momen terug kom van Barcelona. Helaas :p
Speelde zelf ook veel te zenuwachtig. Ik had Pizzacalzone op de korrel, maar kreeg geen stilstaand moment met mijn M24. Dus ik dacht alleen maar: Wat als ik schiet en mensen om me heen me horen, dan ben ik sowieso mijn positie aan het verraden. Dus ik hem volgen, totdat ik hem kwijt was en bij jou uitkwam :'( .

Leuk, maar voor mij heb ik veel meer plezier aan een gewone solo pot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

StealthyPeanut schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:53:
[...]

Speelde zelf ook veel te zenuwachtig. Ik had Pizzacalzone op de korrel, maar kreeg geen stilstaand moment met mijn M24. Dus ik dacht alleen maar: Wat als ik schiet en mensen om me heen me horen, dan ben ik sowieso mijn positie aan het verraden. Dus ik hem volgen, totdat ik hem kwijt was en bij jou uitkwam :'( .

Leuk, maar voor mij heb ik veel meer plezier aan een gewone solo pot :).
Haha, ik zag het! Toen ik je zag dacht ik, toch iemand die al voor een care package durfde gaan. Zelf hoorde ik de YouTube commentator zeggen: "Nutellaah, je bent bang broeder, durf er voor gaan".
Zelf achteraf bekeken heb ik er een heel aantal echt tot 5hp geschoten om daarna weg te lopen om de cirkel te halen. Gespeeld zoals een pussy...
Achteraf gezegd is natuurlijk wel gemakkelijk.
Ik vond die spanning wel leuk.
Jammer genoeg zit in Barcelona en keer ik die avond terug :p
Veel succes nog in de finale

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-10 12:38
Heeft iemand last van uit raam springen na de laatste patch? Mss had ik gwn lag oid maar kon soms heel moeilijk eruit. Ook bij hacienda dat ene trap naar balkon, kwam daar 2x vast, vooral de rechterkant van de trap. De linkerkant kom je gewoon naar boven. Vond heel apart.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 23:26
gergs schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:08:
Heeft iemand last van uit raam springen na de laatste patch? Mss had ik gwn lag oid maar kon soms heel moeilijk eruit. Ook bij hacienda dat ene trap naar balkon, kwam daar 2x vast, vooral de rechterkant van de trap. De linkerkant kom je gewoon naar boven. Vond heel apart.
Ik heb ook wel af en toe dat ik niet al te gemakkelijk door een raampje kom... Dan blijft 'ie omhoog springen voor het raam om vervolgens na 4 pogingen er wel doorheen te gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gergs schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:08:
Jup, werkt een stuk slechter inderdaad. Wellicht gewoon een aparte knop aan vaulten binden maar dat zou imo niet nodig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Tsurany schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:44:
[...]

Jup, werkt een stuk slechter inderdaad. Wellicht gewoon een aparte knop aan vaulten binden maar dat zou imo niet nodig moeten zijn.
Als ik shroud zie springen op vensterbanken ipv er door te vaulten overweeg ik het toch ook. Maar mijn luiheid overwint nog momenteel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Heerlijk dagje gisteren in Miramar en op Erangel, met maar liefst 4 chicken diners. 2 solo's die erg traag begonnen, maar uiteindelijk uitstekend verliepen. Hier bleef ik maar lopen voor de cirkel, maar door wat fortuinlijke encounters op de brug kwam ik goed uit de strijd. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kO7xUF7qruI]

En hier begon ik met nagenoeg geen heals en een S12K met een Winchester. Maar door een klein beetje geluk en tegenstanders die het geruite garen niet hebben uitgevonden, kom ik weg met een supressed M4 en een supressed SKS. Die laatste is wel erg goed worden sinds de patch...

[YouTube: https://youtu.be/SLvyDhA67Ag]

[ Voor 32% gewijzigd door Rexomnium op 07-05-2018 13:04 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 22:11
Tussen de zon door, toch nog wat van de nieuwe patch kunnen proberen dit weekend en eerlijk is eerlijk, wat een verbetering.

De SMG's zijn echt moordmachines nu, de SLR werkt heel dikke prima en de AK is gewoon weer genieten full auto.

Het hele spelletje is naar mijn mening verandert, veel meer locaties zijn nu viable omdat je niet die 30 huizen nodig hebt om te garanderen dat je er met je squad tenminste allemaal een AR uit haalt. Een kleine compound biedt vaak wel een tommygun of ump, die volledig decked-out m416 pik je later in het potje wel op van een van je slachtoffers.

Plus, de uitkomst van vuurgevechten net na de drop hangen niet meer af van wie toevallig de AR treft. Dus zelfs de hot spots worden een stuk leuker nu! Tenminste weer een beetje shooter!

Dat gehannes met al die grips slaat wel nergens op, in de praktijk is het toch wachten op de vertical grip voor alle wapens. De half-grip ben ik zelf nog niet tegen gekomen. Het weghalen van de lvl 3 helmen uit reguliere spawns is wel echt een top-actie geweest! Map-select idem. Nu nog wat aan de performance doen, elke patch kost wel weer een paar fps, maar 144 steady lukt toch niemand, ongeacht je rig, dus zolang het 100+ blijft, kan ik er wel mee leven. Bluehole, ga zo door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:09

Ankh

|true

Zeker!
Maar what the f*** hebben ze gedaan met de motor (2-seater), vandaag al 2 keer voorover over de kop geslagen en uiteraard dood (altijd leuk bij <40 alive). Voorheen kon je bijna vol gas overal over heen rijden en soms even gas los. Nu bij het minste of geringste schiet ie voorover en dus niets meer aan te doen. Alsof ze het zwaartepunt verkeerd hebben afgesteld.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:13:
Dat gehannes met al die grips slaat wel nergens op, in de praktijk is het toch wachten op de vertical grip voor alle wapens. De half-grip ben ik zelf nog niet tegen gekomen.
Heb je een Tommy of Vector, vind je enkel angled, thumb, half of light grips. Echt dramatisch dat voor die twee wapens, die juist een grip nodig hebben, je geen grip kan vinden :'( Het zijn nu inderdaad teveel grips geworden, dat had niet gehoeven.
Shroud kiest altijd de half grip simpel vanwege de ADS speed, maar op mijn niveau merk je dat toch niet :+
Het weghalen van de lvl 3 helmen uit reguliere spawns is wel echt een top-actie geweest! Map-select idem. Nu nog wat aan de performance doen, elke patch kost wel weer een paar fps, maar 144 steady lukt toch niemand, ongeacht je rig, dus zolang het 100+ blijft, kan ik er wel mee leven. Bluehole, ga zo door. :)
Schijnt dat het vooral anti-cheat updates zijn die voor lagere framerates zorgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:35
,.

[ Voor 100% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 21:29
Zijn er bij nog iemand deze maandag de crates niet gereset? Ik heb vorige week enkel die van 700 en 1400bp gekocht en nu staat hij nog steeds op die van 2800bp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:38
Afgelopen weekend een bug gehad. Had een mooie MK14 te pakken, reddot er op en ghillie aan, ik dacht: mooi tijd om eens even te gaan blazen, dus hup achter mijn huisje weg, ik wil door de reddot kijken, en ik zie alleen maar mijn eigen prachtige ghillie... 3 sec later afgeschoten... WHY?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EliHiel schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:38:
Zijn er bij nog iemand deze maandag de crates niet gereset? Ik heb vorige week enkel die van 700 en 1400bp gekocht en nu staat hij nog steeds op die van 2800bp...
Dat gebeurt sinds een paar weken op donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 21:29
Tsurany schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:10:
[...]

Dat gebeurt sinds een paar weken op donderdag.
OK, ik speel nu niet zo vaak, maar toch vreemd dat dit me nooit is opgevallen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar ik vernomen heb zijn al die kleine 26MB patches bedoeld om memory offsets te veranderen. Ze worden om de paar uur uitgestuurd waardoor hacks die afhankelijk zijn van memory offsets niet meer functioneren.
Hoe effectief het is vraag ik mij af, veel cheats zullen toch pattern matching gaan gebruiken. Maar wellicht houd het de goedkope/gratis cheats wel tegen, dat zou mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 23:26
We kunnen ons geluk niet op aankomend weekend :*)

Sanhok (previously Codename: Savage) will be open again for testing. Everyone who owns PUBG on Steam will have access to this round.

Test begins: Thursday May 10, 7pm PDT / Friday May 11, 4am CEST
Test ends: Monday May 14, 4am PDT / May 14, 1pm CEST

--------

"Savage" was just a codename. Our new 4x4km island map will return for testing soon but this time with its final name: Sanhok (pronounced “sah-nok”).

Bron: Facebookpage van PUBG / https://www.facebook.com/PUBG/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:10:
Naar ik vernomen heb zijn al die kleine 26MB patches bedoeld om memory offsets te veranderen. Ze worden om de paar uur uitgestuurd waardoor hacks die afhankelijk zijn van memory offsets niet meer functioneren.
Hoe effectief het is vraag ik mij af, veel cheats zullen toch pattern matching gaan gebruiken. Maar wellicht houd het de goedkope/gratis cheats wel tegen, dat zou mooi zijn.
Er zijn ook gewoon mensen gearresteerd voor het maken en aanbieden van hacks. Goede ontwikkeling als je het mij vraagt! Je schendt gewoon jouw overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Er zijn ook gewoon mensen gearresteerd voor het maken en aanbieden van hacks. Goede ontwikkeling als je het mij vraagt! Je schendt gewoon jouw overeenkomst.
Natuurlijk is het een goede zaak. Echter zolang mensen bereid zijn om tientallen tot honderden euro's per maand te betalen voor cheat software zullen er altijd weer nieuwe bedrijven in dat gat springen. Ik vrees dat we er nooit helemaal vanaf komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Tsurany schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:24:
[...]

Heb je een Tommy of Vector, vind je enkel angled, thumb, half of light grips. Echt dramatisch dat voor die twee wapens, die juist een grip nodig hebben, je geen grip kan vinden :'( Het zijn nu inderdaad teveel grips geworden, dat had niet gehoeven.
Shroud kiest altijd de half grip simpel vanwege de ADS speed, maar op mijn niveau merk je dat toch niet :+

[...]

Schijnt dat het vooral anti-cheat updates zijn die voor lagere framerates zorgen :(
Ja beetje vreemd dat daar alleen die vert grip op kan, heel irritant. Maar zelfs zonder grip en de rest wel is de vector al erg goed.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Volgens mij past de rode grip ook op de vector. Er was alleszins 1 vd nieuwe die er op ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
BobbyDgtl schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:02:
Volgens mij past de rode grip ook op de vector. Er was alleszins 1 vd nieuwe die er op ging.
dat is de half grip, heb ik tot nu toe maar 1 x gevonden bij de loot van iemand anders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:28:
[...]

dat is de half grip, heb ik tot nu toe maar 1 x gevonden bij de loot van iemand anders :/
Ik heb hem 2 keer gevonden......beide keren had ik een AKM en een SR :/ :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:02:
Volgens mij past deze er ook niet op, al weet ik het niet 100% zeker. In ieder geval zijn de half grips lastig te vinden omdat ze erg klein en onopvallend zijn, dat maakt het nog wat lastiger. Al vind mijn squad er sowieso wel meerdere in een enkele match.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Tsurany schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:00:
[...]

Volgens mij past deze er ook niet op, al weet ik het niet 100% zeker. In ieder geval zijn de half grips lastig te vinden omdat ze erg klein en onopvallend zijn, dat maakt het nog wat lastiger. Al vind mijn squad er sowieso wel meerdere in een enkele match.
Ik wist niet meer welke, maar ik had het eens getest toen ik ze allemaal had opgeraapt op de test.

https://pubg.gamepedia.com/Vector

Volgens deze site is het idd de half-grip die er op past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:06:
[...]

Ik wist niet meer welke, maar ik had het eens getest toen ik ze allemaal had opgeraapt op de test.

Dan moet ik dat even goed onthouden :) Grip op de Vector is wel cruciaal om te kunnen concurreren met de stabiliteit van een UMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
BobbyDgtl schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:06:
[...]

Oh wauw, dat wist ik ook nog niet, ik dacht dat vector tot heden alleen de vertical grip accepteerd. Dit is wel even een zieke boost op stabiliteit die een half grip biedt :o . Vector is mijn favo wapen al. Dit maakt hem alleen nog maar leuker :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Doe mij maar een decked out UMP of Tommygun, met die Vector missen is dodelijk zo snel ga je door die kogels heen. :)

Zijn er na de updates trouwens nog wijzigingen aan wat de optimale settings zijn voor visibility en fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 21:31
Van mij mogen ze de KAR wel een beetje nerfen. Vergeleken met de andere sniper rifles is dat ding echt achterlijk krachtig. Met één gericht schot van de KAR ben je gewoon down, of je moet een lvl 3 helm hebben. Dat is bij de andere rifles véél minder het geval. Of stop dat ding in een crate.

Maar heb nu al meermaals gehad dat ik met een Mini14/SKS twee/drie schoten raak had op iemand maar dat ik vervolgens door diezelfde persoon in één schot neergemaaid werd, ondanks goede armor. Verder is de balans eigenlijk wel lekker nu.

Overigens is het mij en @Aardappelbakker al een paar keer opgevallen dat we redelijk wat hits hadden op iemand (hits als in, we zagen bloed opspatten) maar dat we achteraf best weinig hitpoints hadden. Of dat we letterlijk een heel magazijn op iemand leeg moeten schieten en dat die persoon dan in een paar schoten ons volledig aan flarden schiet. Is pas recentelijk dat we dit regelmatig meemaken. Voorheen eigenlijk nooit last van gehad.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

SomerenV schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:07:
Van mij mogen ze de KAR wel een beetje nerfen. Vergeleken met de andere sniper rifles is dat ding echt achterlijk krachtig. Met één gericht schot van de KAR ben je gewoon down, of je moet een lvl 3 helm hebben. Dat is bij de andere rifles véél minder het geval. Of stop dat ding in een crate.

Maar heb nu al meermaals gehad dat ik met een Mini14/SKS twee/drie schoten raak had op iemand maar dat ik vervolgens door diezelfde persoon in één schot neergemaaid werd, ondanks goede armor. Verder is de balans eigenlijk wel lekker nu.

Overigens is het mij en @Aardappelbakker al een paar keer opgevallen dat we redelijk wat hits hadden op iemand (hits als in, we zagen bloed opspatten) maar dat we achteraf best weinig hitpoints hadden. Of dat we letterlijk een heel magazijn op iemand leeg moeten schieten en dat die persoon dan in een paar schoten ons volledig aan flarden schiet. Is pas recentelijk dat we dit regelmatig meemaken. Voorheen eigenlijk nooit last van gehad.
Het laatste zie ik vaker en vaker voorkomen. Ook op Reddit lees ik veel van deze desync problemen sinds de laatste patch. Hopelijk wordt dit de volgende fix :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-06 18:05
Ja sinds de patch van vorige week ook erg vaak desync issues met hit registratie, zie duidelijk blood spatter maar als ik dan replay ga bekijken word er aan zijn kant geen hit geregistreerd. Om dan in het vervolg van het gevecht zelf denk in cover te zitten (achter een auto op de brug), maar in de replay zit ik gewoon naast de auto in vol zicht haha

Ook komt het vaak voor als ik iemand down heb, dan voor de kill shot ga maar hem gewoon niet kan raken voor whatever reason.

En toch elke dag weer spelen :)

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Bloodhoundje schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:35:
[...]

Oh wauw, dat wist ik ook nog niet, ik dacht dat vector tot heden alleen de vertical grip accepteerd. Dit is wel even een zieke boost op stabiliteit die een half grip biedt :o . Vector is mijn favo wapen al. Dit maakt hem alleen nog maar leuker :D .
Dit heb ik getest gister, blijkt toch niet te werken, de wiki geeft aan dat het kan, echter ingame is de vector niet in het lijstje opgenomen en je kan de grip ook niet op het wapen plaatsen ;( .

Met betrekking tot de desyncs, ook hier desync sinds laatste patch, daarnaast is ook mijn FPS de grond in gestort. Waar ik voorheen alles op ultra kon draaien met +/- 80fps zit ik nu op sommige plekken rond de 15-20fps. Ergste plek is Ruins in miramar. Als ik in de ruins rondloop en mijn inventory open stort mijn fps naar +/- 15 toe, met inventory overlay dicht zit ik daar rond de 20-25fps.

Ik weet niet wat ze hebben gedaan in de laatste patchronde maar het is niet gunstig geweest voor de performance. Zelfs met scopes inzoomen geeft korte freezes. Op miramar lijkt het vele malen erger te zijn dan op erangel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:51:
[...]

Dit heb ik getest gister, blijkt toch niet te werken, de wiki geeft aan dat het kan, echter ingame is de vector niet in het lijstje opgenomen en je kan de grip ook niet op het wapen plaatsen ;( .
Dus de Vector, een wapen dat echt een grip nodig heeft, kan slechts 1 van de 5 mogelijke grips gebruiken. Dat wordt dus echt een zoekactie starten naar die grips. Mijn inziens heb je bij de Vector wel de compensator, grip en tack stock nodig wil je op afstand mee kunnen komen met de UMP qua stabiliteit.
Hier hadden ze toch iets beter hun best moeten doen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
[...]

Met betrekking tot de desyncs, ook hier desync sinds laatste patch, daarnaast is ook mijn FPS de grond in gestort. Waar ik voorheen alles op ultra kon draaien met +/- 80fps zit ik nu op sommige plekken rond de 15-20fps. Ergste plek is Ruins in miramar. Als ik in de ruins rondloop en mijn inventory open stort mijn fps naar +/- 15 toe, met inventory overlay dicht zit ik daar rond de 20-25fps.

Ik weet niet wat ze hebben gedaan in de laatste patchronde maar het is niet gunstig geweest voor de performance. Zelfs met scopes inzoomen geeft korte freezes. Op miramar lijkt het vele malen erger te zijn dan op erangel.
Gister even kort lopen klooien met de settings, het uitzetten van alle recording functies heeft me alleen al aardig wat fps opgeleverd zo lijkt het. Misschien dat die je nu nekken? Ultra instellingen kan ik niet mee spelen al zou ik het kunnen draaien, veels te veel afleiding. :)

Met screen scale op 120%, AA op medium, textures op medium en de rest very low lijkt nu weer de beste afweging tussen fps, 120 - 144, en zichtbaarheid voor mij waar voorheen post processing en AA hoger moesten, wordt het nu alleen maar waziger ermee.

Vrij irritant dat ze ook die grafische instellingen telkens iets wijzigen, maar het lijkt zo weer opgelost. (4670K en 970 gtx @1080p 144 hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:13
Tsurany schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:55:
[...]

Dus de Vector, een wapen dat echt een grip nodig heeft, kan slechts 1 van de 5 mogelijke grips gebruiken. Dat wordt dus echt een zoekactie starten naar die grips. Mijn inziens heb je bij de Vector wel de compensator, grip en tack stock nodig wil je op afstand mee kunnen komen met de UMP qua stabiliteit.
En de extended mag ;) :P

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan ik die vergeten, zonder extended mag ben je nergens met een Vector :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Tsurany schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:55:
[...]

Ja ik had het gister ook even geprobeerd maar dus alleen vert grip, rare keuze, maar wel chicken dinnertje mee gehaald, met nog 27 kogels over :X
Hoewel je het niet wil gebruiken zou een lightweight grip ook gewoon moeten kunnen, is eigenlijk een skeletonized vert grip... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hahah, dat is de meest belangrijke idd, zonder de ext. mag ben je in 1 seconde uitgeschoten :p

Eergisteren nog, had ik alleen de vector en moest ik m'n teammate helpen die door een ander duo werd belaagd. De eerste was snel down, nummer 2 schoot mij tijdens het herladen neer. 13 kogels waren zo op :')

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
De zoekactie voor mij is eerder naar de Vector zelf. Ump's vind ik genoeg, maar Vector / ACP veel minder. Maar inderdaad, door het vele aantal beschikbare grips is de kans zoveel kleiner geworden dat je de grip vind die je nodig hebt..als ze zoveel grips toevoegen zouden ze in principe de spawn rate van grips moeten verhogen, of klinkt dat niet logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
[...]

Ja, gisteren ook eens getest. Initieel ging het zeker op de test server. Ze zullen het hebben gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frack schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:04:
De zoekactie voor mij is eerder naar de Vector zelf. Ump's vind ik genoeg, maar Vector / ACP veel minder. Maar inderdaad, door het vele aantal beschikbare grips is de kans zoveel kleiner geworden dat je de grip vind die je nodig hebt..als ze zoveel grips toevoegen zouden ze in principe de spawn rate van grips moeten verhogen, of klinkt dat niet logisch?
Als ze de spawn rate van grips verhogen zullen andere items weer minder vaak spawnen. Ze kunnen, mijn inziens, het beste het aantal grips reduceren tot hooguit 3 stuks. Nu met 5 grips, waarvan de light grip nooit gebruikt wordt, is het een rommeltje waar de gameplay niet van profiteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren een heerlijke pot gespeeld! Na 6 minuten in duo was ik als enige over en 7 kills verder kom ik in de endzone. Onderweg nog 2 crates opgepikt met een Groza, MK14 en alles lvl3. Kansen waren prima!

Ik zie een gast in een Ghillie aankomen en met 2 MK14 shots is hij dood. Heerlijk! Toen een shootout gehad, te ver weg en niet heel slim, maar geen schade verder.

Loop ik 1 heuveltje over om naar de cirkel te bewegen......zie ik 1 gast met een M16 over het hoofd :(. Dood. #4 ... :X Zo kwaad op mezelf dat ik die gast niet zag, doordat ik net te snel wilde moven......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:05

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

[Video: https://clips.twitch.tv/AggressiveResilientKaleTooSpicy]

Dit is altijd zo lekker :D

[ Voor 7% gewijzigd door ApC_IcE op 09-05-2018 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Met 25dmg kip pakken? : :9

Neehoor, gratz!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 22:38
Echt, ik word zo scheitziek van die frontflip. Rij je gewoon netjes over de weg, klein hobbeltje en dood. Net mijn weg uit military base gevochten, fully decked KAR en M4 :( :( :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calaviero
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-07-2021
Goedenavond,

Sinds de laatste twee patches heb ik ontzettend veel last van crashes, waar ik voorheen nooit een crash heb gehad. Het spel opstarten heeft soms wel 10 pogingen nodig. Mocht het spel er na een x-aantal pogingen toch zin in hebben houdt hij het na 1 max 2 potjes ook weer voor gezien. Logischerwijs begint het riedeltje weer van voren af aan en een crashloze opstart zit er wederom niet in.

Met regelmaat krijg ik onderstaande foutmelding in beeld: (deze foutmelding laat zich overigens niet altijd zien, soms krijg ik alleen de melding dat er een crash heeft plaatsgevonden en of ik er een melding van wil maken)

Pure virtual function being called while application was running (GIsRunning == 1).

Daarnaast ben ik zelf een gigantische leek op computergebied, dus wie o wie kan mij (in de juiste richting) helpen?

Mochten jullie extra info nodig hebben hoor ik dat uiteraard ook graag.. want een half uur moeten opstarten om vervolgens binnen 5 minuten weer van voren af aan te moeten beginnen komt de speelvreugd niet ten goede ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
calaviero schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:45:
Goedenavond,

Sinds de laatste twee patches heb ik ontzettend veel last van crashes, waar ik voorheen nooit een crash heb gehad. Het spel opstarten heeft soms wel 10 pogingen nodig. Mocht het spel er na een x-aantal pogingen toch zin in hebben houdt hij het na 1 max 2 potjes ook weer voor gezien. Logischerwijs begint het riedeltje weer van voren af aan en een crashloze opstart zit er wederom niet in.

Met regelmaat krijg ik onderstaande foutmelding in beeld: (deze foutmelding laat zich overigens niet altijd zien, soms krijg ik alleen de melding dat er een crash heeft plaatsgevonden en of ik er een melding van wil maken)

Pure virtual function being called while application was running (GIsRunning == 1).

Daarnaast ben ik zelf een gigantische leek op computergebied, dus wie o wie kan mij (in de juiste richting) helpen?

Mochten jullie extra info nodig hebben hoor ik dat uiteraard ook graag.. want een half uur moeten opstarten om vervolgens binnen 5 minuten weer van voren af aan te moeten beginnen komt de speelvreugd niet ten goede ;)
Die error zou iets te maken hebben met intern geheugen of config files als ik diverse fora mag geloven. Is overigens een Unreal Engine dingetje, dus komt ook voor bij andere games die gebruikmaken van die engine. Je zou kunnen proberen de game te verwijderen en helemaal opnieuw te installeren. Voor het opnieuw installeren ook dit even doen:

Press Window Key + R
Input %localappdata% and press OK
Delete the folder TslGame

Maar schijnt een lastige error te zijn die nogal wat oorzaken kan hebben en geverifieerde oplossingen kan ik zo niet vinden. De enige andere oplossing die ik zo heb kunnen vinden is het installeren van DirectX en VCredist die in de installatiefolder van PUBG staat (C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG\_CommonRedist, of waar PUBG ook geïnstalleerd staat)

Maar als je die twee zaken uitvoert zou het probleem mogelijk verholpen kunnen worden. Mocht het werken (of niet, kan ook natuurlijk) laat 't dan even weten. Voor het geval anderen er ook last van hebben of krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 09-05-2018 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calaviero
SomerenV schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:58:
[...]

Die error zou iets te maken hebben met intern geheugen of config files als ik diverse fora mag geloven. Is overigens een Unreal Engine dingetje, dus komt ook voor bij andere games die gebruikmaken van die engine. Je zou kunnen proberen de game te verwijderen en helemaal opnieuw te installeren. Voor het opnieuw installeren ook dit even doen:

Press Window Key + R

Maar schijnt een lastige error te zijn die nogal wat oorzaken kan hebben en geverifieerde oplossingen kan ik zo niet vinden. De enige andere oplossing die ik zo heb kunnen vinden is het installeren van DirectX en VCredist die in de installatiefolder van PUBG staat (C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\PUBG\_CommonRedist, of waar PUBG ook geïnstalleerd staat)

Maar als je die twee zaken uitvoert zou het probleem mogelijk verholpen kunnen worden. Mocht het werken (of niet, kan ook natuurlijk) laat 't dan even weten. Voor het geval anderen er ook last van hebben of krijgen.
Bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie. Ik ga er morgen mee aan de gang en laat uiteraard weten of het tot het gewenste resultaat heeft geleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

mouzetc schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:57:
[...]

Met 25dmg kip pakken? : :9

Neehoor, gratz!
Heel lang looten en bijna niemand zien en duurt alles heel lang en dan zo triest simpel winnen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
ApC_IcE schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 00:19:
[...]

Heel lang looten en bijna niemand zien en duurt alles heel lang en dan zo triest simpel winnen :')
Ach, zo hebben we een keer gewonnen omdat het andere team niet snel genoeg in de laatste cirkel was :+ Wij vol spanning, volle concentratie en *poef* Winner Winner Chicken Dinner. Dat was een anticlimax van heb ik jou daar :F

Jouw win vind ik daarentegen best nice! Weten dat er iemand zit, gokken dat ie niet tevoorschijn komt om op jou te schieten, granaat te pakken, die nét lang genoeg te cooken om daarna te winnende kill te pakken op die manier. Petje af _/-\o_
calaviero schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:54:
[...]

Bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie. Ik ga er morgen mee aan de gang en laat uiteraard weten of het tot het gewenste resultaat heeft geleid.
No problemo :) Ik hoop voor je dat het probleem daarmee opgelost wordt!

[ Voor 19% gewijzigd door SomerenV op 10-05-2018 02:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Gisteren mijn eerste 1MS chicken dinner, toch wel een beetje trots.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MYp7Bzf.png

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SomerenV schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 01:54:
[...]

Jouw win vind ik daarentegen best nice! Weten dat er iemand zit, gokken dat ie niet tevoorschijn komt om op jou te schieten, granaat te pakken, die nét lang genoeg te cooken om daarna te winnende kill te pakken op die manier. Petje af _/-\o_
Sterker nog: niet eens een kill pakken en toch winnen. Ook knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de nieuwe map hebben ze wat namen veranderd zodat locaties makkelijker te benoemen zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0QGFXWXpLL4h3oBM6tHZm0hO/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 21:50

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Tsurany schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 07:56:
Op de nieuwe map hebben ze wat namen veranderd zodat locaties makkelijker te benoemen zijn.
[afbeelding]
Makkelijker is een relatief begrip zie ik... Vind die Vietnamese namen niet echt makkelijk.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Niet echt makkelijker maar past wel weer helemaal in de setting. Ik hou daarvan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calaviero
SomerenV schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 21:58:
[...]

Press Window Key + R

Helaas, helaas.. beide opties mochten niet baten.
Ik lees op veel fora dat veel mensen hetzelfde probleem ondervinden, maar een echte oplossing is (nog) niet bekend.

Dan maar opzoek naar een alternatief ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

SomerenV schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 01:54:
[...]

Ach, zo hebben we een keer gewonnen omdat het andere team niet snel genoeg in de laatste cirkel was :+ Wij vol spanning, volle concentratie en *poef* Winner Winner Chicken Dinner. Dat was een anticlimax van heb ik jou daar :F

[...]

No problemo :) Ik hoop voor je dat het probleem daarmee opgelost wordt!
Ik was te laat met clippen. Maar we renden beiden naar een boom en schoten wat links en rechts met peaken. Ik had een m24 en hij durfde al langere tijd niet te gluren en wachtte dat ik kwam ivm de cirkel. Dacht ik kom best naar jou maar dan neem ik een vriendje mee. Me maatje lag in een scheur zoals je hoorde. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Wait what. 0 kills? Ging dood door de Blue door de knockback oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
sassymousasi schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:36:
[...]

Wait what. 0 kills? Ging dood door de Blue door de knockback oid?
Nee, gewoon een nadekill, je kijkt via spec-mode naar "eindbaas" die de kill maakt (zie killfeed).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
Ik weet nog niet wat ik moet denken van Sanhok. Het is een vette map en meer actie, maar ik vind juist het afwisselende character van Miramar en Erangel zo vet. Soms volop actie, maar soms ook langere periodes zonder actie.

Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Kan ook zijn dat ik de map nog een beetje moet leren kennen. Miramar was ik eerst ook verdeeld over maar inmiddels is het m'n favoriete map. Van de week trouwens wat highlights achter elkaar geplakt :) Altijd leuk om sommige momenten terug te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-10 22:57

Jorissie87

No diggity

SomerenV schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:17:
Ik weet nog niet wat ik moet denken van Sanhok. Het is een vette map en meer actie, maar ik vind juist het afwisselende character van Miramar en Erangel zo vet. Soms volop actie, maar soms ook langere periodes zonder actie.

Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Kan ook zijn dat ik de map nog een beetje moet leren kennen. Miramar was ik eerst ook verdeeld over maar inmiddels is het m'n favoriete map. Van de week trouwens wat highlights achter elkaar geplakt :) Altijd leuk om sommige momenten terug te kijken.

[video]
Opvallend dat je iedere keer binnen de eerste seconde nadat je een duel wint gelijk gaat reloaden, ook als je bijv. nog 25 kogels in je AK hebt. Dat is over het algemeen juist een moment waarop andere spelers/teammates van het slachtoffer jouw pushen om te traden, zonde als je dan net staat de reloaden. Mooi filmpje wel jammer van die bait aan het begin ;)

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
Jorissie87 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:37:
[...]

Opvallend dat je iedere keer binnen de eerste seconde nadat je een duel wint gelijk gaat reloaden, ook als je bijv. nog 25 kogels in je AK hebt. Dat is over het algemeen juist een moment waarop andere spelers/teammates van het slachtoffer jouw pushen om te traden, zonde als je dan net staat de reloaden. Mooi filmpje wel jammer van die bait aan het begin ;)
Ja, automatisme :+ En mijn aim is niet altijd even denderend dus ik heb alle kogels nodig die ik kan gebruiken :P Overigens ook heel vaak gehad dat ik niet gereload had en daardoor te vroeg zonder kogels kwam te zitten. Dus nu is het na een schietpartij die reloadbutton spammen om ervoor te zorgen dat ik niet snel zonder kogels zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik heb een vreemd probleem op de experimental server, nadat ik uit het vliegtuig spring lijken m'n controls helemaal "kapot". Ik kan bijv de map niet meer openen, hij gaat continu vanzelf in prone, kan dus ook niet lopen, TENZIJ ik de prone knop (Z) ingedrukt houd, dan kan ik wel lopen, maar zodra ik los laat gaat hij weer in prone. Vreemd genoeg werkt het in de lobby allemaal prima en ook op de normale live servers geen problemen dus het is niet m'n input die raar is ofzo :/ Nog iemand last van?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

NickThissen schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:13:
Ik heb een vreemd probleem op de experimental server, nadat ik uit het vliegtuig spring lijken m'n controls helemaal "kapot". Ik kan bijv de map niet meer openen, hij gaat continu vanzelf in prone, kan dus ook niet lopen, TENZIJ ik de prone knop (Z) ingedrukt houd, dan kan ik wel lopen, maar zodra ik los laat gaat hij weer in prone. Vreemd genoeg werkt het in de lobby allemaal prima en ook op de normale live servers geen problemen dus het is niet m'n input die raar is ofzo :/ Nog iemand last van?
Speel je toevallig op een belgisch toetsenbord (azerty)? Ik heb dit ook reeds voorgehad op de testserver.
Na het zetten van mijn secondary keys werkt het wel OF in Windows kijken of hij niet in qwerty is gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nutellaah schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 01:47:
[...]

Speel je toevallig op een belgisch toetsenbord (azerty)? Ik heb dit ook reeds voorgehad op de testserver.
Na het zetten van mijn secondary keys werkt het wel OF in Windows kijken of hij niet in qwerty is gesprongen.
Ah dat zou wel eens kunnen. Heb gewoon qwerty maar heb toevallig laatst wel zitten spelen met taal instellingen op Frans. Inmiddels alles weer normaal op Engels maar misschien staat er toch nog iets niet goed... Bedankt!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
We hebben net de 'finale' bereikt van XPulZ EU toernooi.

100 teams over 5 groepen (20 tot 25 teams per groep).
Top 4 per groep gaat door. Door een win in de laatste ronde spelen we 21:00 de finale.

Je kan live meekijken via https://www.twitch.tv/xpulz_gaming !

Helaas door een fckup van de admins spelen we niet :'(

[ Voor 11% gewijzigd door mouzetc op 12-05-2018 21:49 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 17:01

ComputerHoed

Electronica <3

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:15:
[video]

Hij is weer lekker bezig op Twitch :D
Oke?
Mis ik nu iets of kent heel Tweakers deze gast, dat we nu 2 achtereenvolgende posts over hem krijgen te zien?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:15

Secsytime

Automagisch

Wat is er met het rating systeem gebeurd? Zelfs voor een kip krijg ik maar 23 punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ComputerHoed schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:25:
[...]

Oke?
Mis ik nu iets of kent heel Tweakers deze gast, dat we nu 2 achtereenvolgende posts over hem krijgen te zien?
Een account met 4 forum reacties waarvan twee deze kerel promoten, dat lijkt mij spam.
Ook niet een van de beste spelers die hier regelmatig voorbij komen zo te zien.
Secsytime schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:46:
Wat is er met het rating systeem gebeurd? Zelfs voor een kip krijg ik maar 23 punten..
Systeem is aangepast, je start veel hoger en het krijgen of verliezen van punten gaat veel geleidelijker. Waarschijnlijk om te voorkomen dat een enkele slechte game je van 2100 rating naar 2000 rating kan brengen of een goede game je juist van 1700 naar 1800 kan brengen.

Er verscheen een nieuwe AR vergelijking op Reddit. M416 nog steeds beste non-crate AR voor full auto sprays.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hhEixsraY6PAXypgqoyYSIjz/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 14-05-2018 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Tsurany schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:02:
[...]

Er verscheen een nieuwe AR vergelijking op Reddit. M416 nog steeds beste non-crate AR voor full auto sprays.
[afbeelding]
Met of zonder attachments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floriz87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:26:
[...]

Met of zonder attachments?
Compensator waar mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 15:41
Speel nu een tijdje PUBG op de Xbox (One X), maar vind het spel zo stroperig spelen. Wat ontzettend zonde is want ik vind de spanningsboog vele malen groter dan welke andere game dan ook. Maar ik begin een beetje af te haken omdat het niet lekker speelt. Iemand nog tips hoe ik het beter krijg? Of is het wachten op een fatsoenlijk versie van de ontwikkelaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Noxa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:14:
Speel nu een tijdje PUBG op de Xbox (One X), maar vind het spel zo stroperig spelen. Wat ontzettend zonde is want ik vind de spanningsboog vele malen groter dan welke andere game dan ook. Maar ik begin een beetje af te haken omdat het niet lekker speelt. Iemand nog tips hoe ik het beter krijg? Of is het wachten op een fatsoenlijk versie van de ontwikkelaars?
Ik weet niet of je ook al op de Xbox testserver hebt gespeeld, maar de nieuwe map loopt al een stukje vloeiender dan de huidige. Ik verwacht (lees > hoop) dat volgende update de huidige map hetzelfde zal laten lopen, dus meer FPS dan nu.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Tsurany schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:02:
[...]

Een account met 4 forum reacties waarvan twee deze kerel promoten, dat lijkt mij spam.

[...]

Leek me gewoon leuk om te delen, ik zal een tijdje wachten voor ik weer wat post :)

sorry

Of hij goed is of niet laat ik aan aan ieder zijn eigen mening.
Ik vind het 1 van de beste, minder bekende, nederlandse streamers die ik ken.

En het zal alleen maar beter gaan nu hij veel streamed elke week.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:15

Secsytime

Automagisch

Tsurany schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:02:
[...]

[...]

Systeem is aangepast, je start veel hoger en het krijgen of verliezen van punten gaat veel geleidelijker. Waarschijnlijk om te voorkomen dat een enkele slechte game je van 2100 rating naar 2000 rating kan brengen of een goede game je juist van 1700 naar 1800 kan brengen.

[afbeelding]
Ah, dat verklaart een hoop.. dus nu krijg je gewoon rating door veel te spelen (': niet dat het uitmaakt aangezien er toch geen rewards zijn :+

Net een aantal games achter elkaar weer cheaters tegen gekomen, erg jammer. Verpest voor mij meteen de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Secsytime schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:14:
[...]

Ah, dat verklaart een hoop.. dus nu krijg je gewoon rating door veel te spelen (': niet dat het uitmaakt aangezien er toch geen rewards zijn :+

Net een aantal games achter elkaar weer cheaters tegen gekomen, erg jammer. Verpest voor mij meteen de game.
Dat was altijd wel zo. Je moet gewoon veel spelen en top 10 halen, dan kom je zo in de top 5k spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Voor de Rating speel ik gewoon te weinig. Ik zit in een seizoen, wanneer ik aardig wat tijd heb om te spelen, bij de top 1%, dus dan ben ik al tevreden.

En ook dan is het eigenlijk een beetje vertekend: Als ik jump, camp in een huisje en top 10 word ga ik altijd in rating wel omhoog. Maar dat heeft niks met skill te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-05-2018 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 07:52:

En ook dan is het eigenlijk een beetje vertekend: Als ik jump, camp in een huisje en top 10 wordt ga ik altijd in rating wel omhoog. Maar dat heeft niks met skill te maken.
Dit dus. Ik ga eigenlijk altijd voor een hotdrop, wat meestal faalt. Maar ik vind het maar niks om 20 minuten niemand tegen te komen en mijn loot vervolgens aan iemand te doneren. De laatste tijd doe ik wat minder hotdrops overigens, ik heb het idee dat de tickrate (zeker de eerste minuten) weer behoorlijk laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
floriz87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:45:
[...]

Dit dus. Ik ga eigenlijk altijd voor een hotdrop, wat meestal faalt. Maar ik vind het maar niks om 20 minuten niemand tegen te komen en mijn loot vervolgens aan iemand te doneren. De laatste tijd doe ik wat minder hotdrops overigens, ik heb het idee dat de tickrate (zeker de eerste minuten) weer behoorlijk laag is.
Hotdrops doe ik niet, maar ik drop wel op locaties waar vaak een vijftal mensen dropt. Dan heb je wat early fights met een leuke loot. En niet een luck-of-the-draw-hotdrop waar je een loterij speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
  • Laatst online: 01-10 23:56
floriz87 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:45:
[...]

Idem hier, probeer dit seizoen wel serieus beetje te spelen voor ranking, maar stream ook op Twitch. Dus aan ene kant willen we graag wins, aan andere kant wil ik de kijkers niet vervelen. Toch veel games dat we hotdroppen, maar dan de rustige kant van de hotdrop zeg maar; die radio tower en het gebouw ernaast op military is vaak iets minder roulette dan de overige gebouwen. Grote steden zijn over algemeen ook wel iets beter te doen dan echt school oid droppen waar het puur RNG is ;p

Al met al weer erg veel plezier in het spel dit seizoen ( behalve de FPS/stutter issues sinds laatste W10 update)... Nu rank 11 op EU DUO met een aardige damage en k/d ratio wel. Speel dit nu vrij serieus met 1 maat, Solo en Squad FPP puur om warm te schieten en lekker te hotdroppen met wat kameraden.

Eens kijken of rank 1 nog mogelijk is dit seizoen; https://pubg.op.gg/user/seezung77?server=eu

[ Voor 5% gewijzigd door seezung op 15-05-2018 10:45 ]

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@StealthyPeanut je kan top 5k komen met die tactiek maar de top 1k wordt al lastiger, dan gaan kills ook steeds meer mee tellen. Althans, dat was vorige seizoenen te zien. Een top 10 zonder kills leverde dan gewoon minpunten op.

@seezung nette stats op duo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung
Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:58:
@StealthyPeanut je kan top 5k komen met die tactiek maar de top 1k wordt al lastiger, dan gaan kills ook steeds meer mee tellen. Althans, dat was vorige seizoenen te zien. Een top 10 zonder kills leverde dan gewoon minpunten op.

@seezung nette stats op duo!
Dankje!

Duo vrij serieus aan het spelen met 1 vaste team genoot nu en dat werkt wel lekker :D

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!
seezung schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Dankje!

Duo vrij serieus aan het spelen met 1 vaste team genoot nu en dat werkt wel lekker :D
Jup, zeker in een game als PUBG kan een vast team met dezelfde speelstijl echt een impact hebben op prestaties. Zeker als je dan ook nog genoeg skills hebt om gevechten te winnen.
Ik speel met een groep van ~10 man en bepaalde combinaties werken beter dan anderen omdat die beter ingespeeld zijn en dezelfde speelstijl hebben.

Had gisteren nog een prachtige multi kill, in de laatste cirkel waren wij met 3 man, een ander squad met nog 2 man levend en dan een squad met 4 man. Dat squad van 4 man zat allemaal vlak bij elkaar bij de ingang van ons gebouw en ik had ze alle 4 met een enkele nade :*)
Vanavond maar even een video van de replay maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezung

www.twitch.tv/seezung77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe gaan jullie in duo/squads om met situaties waar iemand op redelijke afstand een andere speler/team ziet, terwijl de rest van het team hun nog niet gespot heeft? Natuurlijk wordt zo snel mogelijk gecommuniceerd dat er mensen gespot zijn, op welke afstand en welke richting, maar dan? Meteen schieten als het mogelijk is? Of wachten tot de rest van het team ook in positie is om te helpen?

Ik speel vaak met 2 verschillende groepen en die houden echt een compleet andere stijl aan. Ik hou er zelf van om, wanneer mogelijk (ander team heeft ons niet gespot) te wachten met schieten tot iedereen er "klaar" voor is (dwz: weet ongeveer waar ze zitten en zit zelf in cover). Een groep houdt zich daar meestal wel aan, de andere groep begint echter altijd meteen te schieten. Komt echt meer dan eens per avond voor dat m'n teamgenoot begint te schieten en ik geen idee heb waar op, waarna ik down ga omdat ik in paniek moet proberen te helpen terwijl ik niet weet vanuit welke richting ik cover moet zoeken.

Aan de andere kant gaat het wachten soms ook mis, het kan lang duren voordat het hele team er klaar voor is en als je in die tijd gespot wordt ben je je voordeel kwijt en is het zonde dat je niet alvast een of twee man "stealthy" had kunnen neerhalen.

Wat is de beste manier?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
NickThissen schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:26:
Hoe gaan jullie in duo/squads om met situaties waar iemand op redelijke afstand een andere speler/team ziet, terwijl de rest van het team hun nog niet gespot heeft? Natuurlijk wordt zo snel mogelijk gecommuniceerd dat er mensen gespot zijn, op welke afstand en welke richting, maar dan? Meteen schieten als het mogelijk is? Of wachten tot de rest van het team ook in positie is om te helpen?

Ik speel vaak met 2 verschillende groepen en die houden echt een compleet andere stijl aan. Ik hou er zelf van om, wanneer mogelijk (ander team heeft ons niet gespot) te wachten met schieten tot iedereen er "klaar" voor is (dwz: weet ongeveer waar ze zitten en zit zelf in cover). Een groep houdt zich daar meestal wel aan, de andere groep begint echter altijd meteen te schieten. Komt echt meer dan eens per avond voor dat m'n teamgenoot begint te schieten en ik geen idee heb waar op, waarna ik down ga omdat ik in paniek moet proberen te helpen terwijl ik niet weet vanuit welke richting ik cover moet zoeken.

Aan de andere kant gaat het wachten soms ook mis, het kan lang duren voordat het hele team er klaar voor is en als je in die tijd gespot wordt ben je je voordeel kwijt en is het zonde dat je niet alvast een of twee man "stealthy" had kunnen neerhalen.

Wat is de beste manier?
COMMUNICATIE is sleutel. Bij ons zit er ook 1 die schiet voordat hij roept. Natuurlijk blijft het een spelletje en moet het leuk zijn, maar met die houding win je vaak niet. Het gaat die mensen vaak nog om het aantal kills dat ze hebben ipv dat ze eerst overleggen.

Wacht gewoon die ene seconde op elkaar. Als we dit doen en het gaat mis, ben ik er vaak redelijk snel klaar mee en ga lekker solo wat spelen. Volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:30:
[...]

COMMUNICATIE is sleutel. Bij ons zit er ook 1 die schiet voordat hij roept. Natuurlijk blijft het een spelletje en moet het leuk zijn, maar met die houding win je vaak niet. Het gaat die mensen vaak nog om het aantal kills dat ze hebben ipv dat ze eerst overleggen.

Wacht gewoon die ene seconde op elkaar. Als we dit doen en het gaat mis, ben ik er vaak redelijk snel klaar mee en ga lekker solo wat spelen. Volgende keer beter!
Communicatie gaat meestal wel goed, ze communiceren redelijk duidelijk, maar dan hoeft het nog niet te betekenen dat iedereen meteen (1) de vijand spot en (2) voor cover kan zorgen. Dit duurt soms 5-10 sec, en in die tijd beginnen mensen soms te schieten terwijl de helft van het team nog niet in cover zit. Aan de ene kant vind ik het niet slim want je trekt aandacht terwijl je teamgenoten niet kunnen helpen, aan de andere kant is het vaak ook niet slim om 10 sec of langer te gaan zitten wachten want in die tijd kun je gespot worden (voordeel weg) of kan de vijand richting cover bewegen waarna je misschien beter niet meer kan schieten.

Uiteraard ligt het aan de situatie maar in mijn "tweede" groep lijkt dat niet te gelden en wordt er altijd meteen geschoten (ofwel vlak na of vlak voor communicatie van afstand en richting).

Daarnaast zie ik echter de betere spelers op twitch/youtube vaak juist wel meteen schieten ipv wachten. Maar goed die missen dan ook niet zo vaak en dan werkt dat al beter :+

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 15-05-2018 11:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@NickThissen het lijkt er op dat jouw grootste probleem is dat het team te ver uit elkaar is. Als het bij ons mis gaat dan komt dat ook vaak omdat we te ver bij elkaar vandaan zijn waardoor we de vijand telkens een 4v1 situatie geven en ze ons achter elkaar af kunnen schieten. Je moet echt bij elkaar blijven zodat je binnen een paar seconden dezelfde kan op kan schieten. Als dat 10 seconden duurt dan is dat vaak te lang.

En zodra iemand een vijand spot direct richting aangeven en enkel schieten als de vijand in een zeer zwakke positie zit of als ze anders te dicht bij kunnen komen. In feite moet je, als je echt wilt willen, vuurgevechten enkel aan gaan als je weet dat je een goede positie hebt, niet verrast kan worden door een derde partij en het gevecht kan winnen.

Had gisteren ook zo'n match waarbij twee van ons squad al neer waren voordat de andere twee überhaupt de vijand konden zien, dan kan je daar eigenlijk nooit succesvol uit komen.

En natuurlijk kan iemand als Shroud makkelijk winnen in een 2vs4 gevecht, enkel als je niet zo goed bent en zo snel kan reageren dan moet je veel slimmer spelen. Shroud speelt tactisch niet heel sterk in de meeste potjes maar kan dat perfect compenseren met reactievermogen waardoor hij alsnog heel vaak wint.

Mij lukt dit niet dus ik ben veel meer afhankelijk van slim spelen, zorgen dat je kan flanken en de vijand constant met het hele team tegelijk aanvallen.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 15-05-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
NickThissen schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:35:
[...]

Communicatie gaat meestal wel goed, ze communiceren redelijk duidelijk, maar dan hoeft het nog niet te betekenen dat iedereen meteen (1) de vijand spot en (2) voor cover kan zorgen. Dit duurt soms 5-10 sec, en in die tijd beginnen mensen soms te schieten terwijl de helft van het team nog niet in cover zit. Aan de ene kant vind ik het niet slim want je trekt aandacht terwijl je teamgenoten niet kunnen helpen, aan de andere kant is het vaak ook niet slim om 10 sec of langer te gaan zitten wachten want in die tijd kun je gespot worden (voordeel weg) of kan de vijand richting cover bewegen waarna je misschien beter niet meer kan schieten.

Uiteraard ligt het aan de situatie maar in mijn "tweede" groep lijkt dat niet te gelden en wordt er altijd meteen geschoten (ofwel vlak na of vlak voor communicatie van afstand en richting).

Daarnaast zie ik echter de betere spelers op twitch/youtube vaak juist wel meteen schieten ipv wachten. Maar goed die missen dan ook niet zo vaak en dan werkt dat al beter :+
Het is per situatie verschillend natuurlijk. Als je ziet dat ze naar je toe lopen, zal ik het melden en binnen erg korte tijd wel schieten natuurlijk. Geen 5 -10 seconden wachten.

Maar als er een vijand voorbij loopt op 200 meter afstand....tja, dan meld ik het en zorg dat we allemaal in ieder geval op de hoogte zijn en vaak cover hebben. En dan is het nog situatie afhankelijk;
- Ben je in open veld?
- Heb je hoogteverschil in jouw voordeel?
- Move je naar de cirkel?
- Team dichtbij elkaar?
- Hoe zit je met je health/ammo?
- Early, mid, endgame?
Etc etc...

Maar als de basis al goed is; dat in ieder geval de mensen op de hoogte zijn, voordat het eerste schot gelost wordt. Dan weet je in ieder geval in welke richting je moet kijken. En alleen bij direct gevaar imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Het is natuurlijk heel situationeel, als je voordeel positie hebt dan kan je prima alvast schieten, helemaal als de tegenstander naar de cirkel moet komen of geen cover heeft etc. andersom juist niet, zodat je je positie niet weggeeft en pas schiet wanneer je ook met zijn 2en of meer kan schieten. Ik hou meestal de kan ik hem vrij zeker knocken/killen? dan schieten, lukt dat niet of is de kans laag dan niet, waste of ammo en je geeft je positie weg zonder iets ervoor terug te krijgen.

Als je echter als je beschoten wordt nog niet weet waarvandaan na 1 of 2 schoten, zou ik toch echt wat meer oefenen in het achterhalen waar geluid vandaan komt qua schoten. De een is beter dan de ander daarin maar als je een beetje wil meekomen moet je wel zo goed als instant weten waarvandaan ze ongeveer schieten, na een paar schoten vrijwel exact. Tenzij ze heel ver weg met supressor schieten of met vss bv maar dan is dodgen van schoten gemakkelijk genoeg om niet dood te gaan imho.

[ Voor 33% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-05-2018 11:49 ]

Pagina: 1 ... 118 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord