Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Jazeker, de damage is nog niet zo hoog als een AR bij bodyshots maar het wapen is met grip en comp zo ontzettend stabiel dat je alle 40 kogels van de extended mag in je doelwit kan krijgen als je zou willen.DAMAGE schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:51:
Gister een dinnertje gehaald op de test servers in NA. Lijkt wel of de game het daar beter doet? De UMP is nu behoorlijk beest close range. Ik had een Kar en een UMP en ik schoot alles aan diggelen met dat ding. Meer mensen het idee dat de UMP nu wel eens een fijne keuze zou kunnen zijn?
Vector idem dito, minder kogels in een magazijn maar wel erg stabiel. Prima wapen voor close range.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hij ziet mij 'opeens' door de container heen

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zVYdl_L3Y98]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Uiteindelijk is het de oude SKS met 1 damage meer, en geen mogelijkheid voor grips.Tsurany schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:42:
Ik hoop dat ze wel snel met een SLR nerf komen, dat wapen is nu echt te sterk. Dat wapen in handen hebben beslist een gevecht eigenlijk al. De recoil is gewoon niet hoog genoeg waardoor je op redelijk tempo kan blijven spammen. Iedereen die hem voor het eerst pakt is direct fan, dat zegt wel wat. Zeker nu je hem volledig uit kan rusten met AR attachments.
Door het lekkere geluid en de nerfs van SKS en AR's voelt hij ook gewoon beter.
Ik weet niet of er direct al een nerf nodig is, het gebruik van AR attachments op DMR's voelt wel wat onnodig.
Het gebruik van AR attachements op DMR's vindt ik voor de VSS echt een geweldige verbetering. daar is een 20 round mag een must have in de meeste situaties. Daarnaast is de nerf op reloadspeed en de dropchange of extended quickdraw mags een goede compensatie. Hierdoor krijg je geen gevechten waar de kogels eeuwig rondvliegen maar krijgen mensen de kans om te repositionen terwijl iemand moet reloadenunfor schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:57:
[...]
Uiteindelijk is het de oude SKS met 1 damage meer, en geen mogelijkheid voor grips.
Ik weet niet of er direct al een nerf nodig is, het gebruik van AR attachments op DMR's voelt wel wat onnodig.
Het is wel een verbeterde versie van de oude SKS. Het is niet alleen de extra damage, het is ook de hogere nauwkeurigheid en de hogere bullet speed. Op dit moment het beste tap-fire wapen die niet uit een crate komt, geen enkel ander wapen komt in de buurt.unfor schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:57:
[...]
Uiteindelijk is het de oude SKS met 1 damage meer, en geen mogelijkheid voor grips.
Wat mij trouwens opvalt is dat het lijkt alsof meer wapens nu een crouch modifier hebben gekregen voor recoil, die scheen afwezig te zijn bij sommigen.
Nieuwe M416:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| "RecoilInfo": { "StrucName": "RecoilInfo", "VerticalRecoilMin": 0.05, "VerticalRecoilMax": 7, "VerticalRecoilVariation": 0.1, "VerticalRecoveryClamp": 5, "VerticalRecoveryMax": 2.4, "HorizontalTendency": -0.1, "RecoilCurve": { "StrucName": "ObjectProperty", "packagePath": "/Blueprints/Weapons/RecoilCurves/C_Recoil_HK416.uasset", "importName": "C_Recoil_HK416", "name": "C_Recoil_HK416", "className": "CurveVector" }, "BulletsPerSwitch": 2, "RecoilSpeed_Vertical": 12, "RecoilSpeed_Horizontal": 12, "RecoverySpeed_Vertical": 7, "RecoilValue_Climb": 0.7, "RecoilValue_Fall": 2.1, "RecoilModifier_Crouch": 0.84, "RecoilHorizontalMinScalar": 0.4, "RecoilBlendInOutMap": { "StrucName": "Vector2D", "value": [0, 0.04] } }, |
Oude M416:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| "RecoilInfo": { "StrucName": "RecoilInfo", "VerticalRecoilMin": 0.05, "VerticalRecoilMax": 7, "VerticalRecoilVariation": 0.1, "VerticalRecoveryClamp": 9.5, "VerticalRecoveryMax": 15, "LeftMax": -0.75, "RightMax": 0.75, "HorizontalTendency": -0.1, "RecoilCurve": { "StrucName": "ObjectProperty", "packagePath": "/Blueprints/Weapons/RecoilCurves/C_Recoil_HK416.uasset", "importName": "C_Recoil_HK416", "name": "C_Recoil_HK416", "className": "CurveVector" }, "BulletsPerSwitch": 2, "RecoilSpeed_Vertical": 15, "RecoilSpeed_Horizontal": 10, "RecoverySpeed_Vertical": 9, "RecoilValue_Climb": 0.7, "RecoilValue_Fall": 2.1 }, |
Je ziet dat "RecoilModifier_Crouch" is toegevoegd. Zelfde is te zien bij de SKS. Als je naar de M249 kijkt had die altijd al een "RecoilModifier_Crouch" en "RecoilModifier_Prone". Zou dit ook betekenen dat niet elk wapen nauwkeuriger wordt met prone omdat je die modifiers mist?
Life is too short to drive boring cars
Dat klopt, de DP28 heeft een "RecoilModifier_Prone". Samen met de M249 en de MK14 de enige wapens die dat hebben. De rest van de wapens zijn dus nauwkeuriger in crouch dan in prone.gergs schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:48:
Interessant.. Ik had ergens een tijd geleden gelezen dat de DP bijv nauwkeuriger wordt als je prone door de bipod onder de wapen...
Pas geleden nog een YouTube video bekeken waarin duidelijk te zie was dat vooral de verticale recoil enorm afnam bij de DP bij prone. Ik vermoed dat dat bij alle wapens in meer of mindere mate het geval is, minder recoil.gergs schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:48:
Interessant.. Ik had ergens een tijd geleden gelezen dat de DP bijv nauwkeuriger wordt als je prone door de bipod onder de wapen...
YouTube: PUBG DP-28 Standing Vs. Prone Recoil
[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 02-05-2018 10:35 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Modifier (Prone): 0.15janvanduschoten schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:33:
[...]
Pas geleden nog een YouTube video bekeken waarin duidelijk te zie was dat vooral de verticale recoil enorm afnam bij de DP bij prone. Ik vermoed dat dat bij alle wapens in meer of mindere mate het geval is, minder recoil.
YouTube: PUBG DP-28 Standing Vs. Prone Recoil
https://pubgmap.io/weapons/lmg.html
Dus dat klopt inderdaad wel. Veel wapens missen echter een waarde bij die modifier.
Weet niet of je dat zo makkelijk kan concluderen. Het lijkt me redelijk logisch dat bij afwezigheid van een prone modifier een fallback op de crouch modifier is (dus prone en crouch hetzelfde). Of dat er altijd een standaard modifier is voor crouch en prone die hetzelfde is voor elk wapen en dat ze die nu daarnaast ook nog per wapen apart willen tunen met deze extra modifier. Het feit dat er geen modifier in de file staat wil niet zo veel zeggen zolang je de broncode niet hebt, daar kan natuurlijk ook gewoon een modifier in zitten.Tsurany schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:50:
[...]
De rest van de wapens zijn dus nauwkeuriger in crouch dan in prone.
Dat zou je in de praktijk moeten testen dan. In ieder geval jammer dat er zo weinig over bekend is en alle data gemined moet worden.NickThissen schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:54:
[...]
Weet niet of je dat zo makkelijk kan concluderen. Het lijkt me redelijk logisch dat bij afwezigheid van een prone modifier een fallback op de crouch modifier is (dus prone en crouch hetzelfde). Of dat er altijd een standaard modifier is voor crouch en prone die hetzelfde is voor elk wapen en dat ze die nu daarnaast ook nog per wapen apart willen tunen met deze extra modifier. Het feit dat er geen modifier in de file staat wil niet zo veel zeggen zolang je de broncode niet hebt, daar kan natuurlijk ook gewoon een modifier in zitten.
Ik vermoed dat die extra prone optie er is voor de wapens met een bi pod? Zou wel logisch zijn dat die de recoil verminderen logischerwijze.Tsurany schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:56:
[...]
Dat zou je in de praktijk moeten testen dan. In ieder geval jammer dat er zo weinig over bekend is en alle data gemined moet worden.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Een van mijn grootste ergernissen... kijk naar bijvoorbeeld de AK, recoil volledig aangepast. Volgens patchnotes: AK recoil niet aangepast. De "pro's" die GLL enz spelen moeten ondertussen zelf maar uitzoeken wat wel of niet is aangepast. Gelukkig zijn er jongens als WackyJacky die een beetje duiding geven..Tsurany schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:56:
[...]
Dat zou je in de praktijk moeten testen dan. In ieder geval jammer dat er zo weinig over bekend is en alle data gemined moet worden.
Datamined by /u/bizzfarts
Original datamine by /u/Esk1mOz4mb1k - https://i.imgur.com/FRZRFm1.png
If you compare the two screenshots the following can be said:
• Angled was nerfed pretty hard, it seems like they want to reduce its effectiveness with long range scopes.
• Vertical was buffed, slightly better for DMRs now.
• Half grip got slight nerfs and buffs, its overall strength shouldn't be affected that much.
• Light grip got massively buffed and received no nerfs at all. Should be a viable option over vertical now.
• Thumb grip, like half grip received slight nerfs and buffs, which should keep its overall strength almost the same.
• M4 and Vector were nerfed since tactical stock lost 15% recoil recovery time.
Bron: https://www.reddit.com/r/..._modified?sort=confidence
Grips zijn dus aangepast. Er is nog wat twijfel over recoil recovery aangezien de link tussen text en stats niet consistent lijkt te zijn. Zowel de Tack Stock als de Light Grip zouden goed zijn voor recoil recovery maar de Tack Stock heeft een waarde boven 1 en de Light Grip een waarde onder 1. Een van die twee moet dus een foute discription hebben.
De Thumb Grip heeft een aardige nerf gekregen, qua recoil control slechter dan de Vertical Grip en daarmee niet heel goed meer. Light Grip nog steeds enkel nutting voor long range snipen met een AR/SKS. Half Grip een all-round grip maar dan net wat slechter dan voorheen. Angled Grip beste voor sprayen met wapens en Vertical Grip beste voor single shot.
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 03-05-2018 08:39 ]
Prima!
Het is alleen jammer dat de grips zelf ook aangepast lijken te zijn. Ze passen teveel stealth nerfs en buffs toe de laatste tijd zoals de AK buff en de Vector nerf. Nu ook grips aanpassen net voor de patch live gaat.StealthyPeanut schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:05:
Gisteren weer een patch op de testserver binnengehaald: ze hebben de omschrijving van de grips echt verbeterd. Nu werken ze met ++ + - -- naast een eigenschap. Je ziet veel sneller wat de grip een beetje inhoud.
Prima!
Dit is de release van patch #12, lijkt me dat je die wel wilt hebben?Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:49:
Man man, weer een update van 10GB. Is dat nou echt nodig om de week.
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:49:
Man man, weer een update van 10GB. Is dat nou echt nodig om de week.

Doen ze een keer hun best -> is het weer niet goed
Verwijderd
Maar als je slechts casual 2-3 uurtjes per week speelt, dan is iedere keer zo'n grote update of patch gewoon vervelend.
Gisteren heb ik ook op de testserver gespeeld.Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:41:
Ik vind het spel al maanden vrij behoorlijk spelen, dus mij hoor je verder niet klagen. Optimalisatie, fps, allemaal stukken beter geworden. Dikke prima.
Maar als je slechts casual 2-3 uurtjes per week speelt, dan is iedere keer zo'n grote update of patch gewoon vervelend.
Heb ik het gevoel of is de performance van de game iets beter? Ik heb precies iets meer fps...
Langs de andere kant raakte ik bitter weinig. Ik heb alle patchnotes gelezen en heb de indruk dat sommige wapens minder bulletdrop hebben (kar98).
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Still trying to figure out out info about the other stuff. We updated the patch notes to reflect some recent changes, btw.
UPDATE: Okay, looks like there were some serious internal communication problems that led to the patch notes being wrong about a few things. We've now corrected the descriptions on the weapon attachments. Sorry about all the confusion! We'll be looking really seriously into this so it doesn't happen going forward."
Dus nu moeten de patchnotes mbt grips echt correct zijn...
- Light Grip - It increases recoil recovery time, but makes weapons more steady
Attachable to ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS) - Thumb Grip - It slightly reduces vertical recoil, makes weapons more steady, and greatly increases the transition speed to ADS
Attachable to - ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS) - Half Grip - It reduces vertical and horizontal recoil, decreases recoil recovery time, and makes weapons less steady.
Attachable to - ARs, SMGs, DMRs (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS) - Angled Foregrip - It greatly reduces horizontal recoil and increases the transition speed to ADS, but makes weapons less steady.
Attachable to - ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS) - Vertical Foregrip - It greatly reduces vertical recoil.
Attachable to - ARs, SMGs, DMRs (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 03-05-2018 11:15 ]
Wat Een Bedrijf.Tsurany schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:09:
"I'm being told by the devs that a positive number on RecoilRecoveryMultiplier actually means that it improves recoil recovery. So some of the assessments OP has made here are incorrect.
Still trying to figure out out info about the other stuff. We updated the patch notes to reflect some recent changes, btw.
UPDATE: Okay, looks like there were some serious internal communication problems that led to the patch notes being wrong about a few things. We've now corrected the descriptions on the weapon attachments. Sorry about all the confusion! We'll be looking really seriously into this so it doesn't happen going forward."
Dus nu moeten de patchnotes mbt grips echt correct zijn...
- Light Grip - It increases recoil recovery time, but makes weapons more steady
Attachable to ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)- Thumb Grip - It slightly reduces vertical recoil, makes weapons more steady, and greatly increases the transition speed to ADS
Attachable to - ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)- Half Grip - It reduces vertical and horizontal recoil, decreases recoil recovery time, and makes weapons less steady.
Attachable to - ARs, SMGs, DMRs (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)- Angled Foregrip - It greatly reduces horizontal recoil and increases the transition speed to ADS, but makes weapons less steady.
Attachable to - ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)- Vertical Foregrip - It greatly reduces vertical recoil.
Attachable to - ARs, SMGs, DMRs (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
Als je niet eens je patchnotes goed gecommuniceerd krijgt.......

Ergste is nog dat ze een paar uur voor de release nog even vanalles aanpassen. Dat icm slechte communicatie is echt dodelijk. Je krijgt nu grips die deels anders presteren dan op de test server.StealthyPeanut schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:21:
[...]
Wat Een Bedrijf.
Mwah, je kan ook om alles wat te zeuren hebben.StealthyPeanut schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:21:
[...]
Wat Een Bedrijf.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Of juist de angled. Ligt met name aan de persoonlijke voorkeur (zoals ik het lees) of je liever verticale of horizontale recoil compenseert.RedHat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:25:
Je zou toch zeggen, als je van description uit gaat, dat Vertical het beste is voor spray&pray?
Overigens is de gulden middenweg zo te lezen de half grip.
[ Voor 8% gewijzigd door Flimovic op 03-05-2018 11:29 ]
Steam/Discord: Flimovic
Gaan we dit nou ook nog "goedpraten" ? Kom op.ComputerHoed schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Mwah, je kan ook om alles wat te zeuren hebben.
Communicatie met jouw community moet op 1 staan. Dat zoiets "eenvoudigs" bij een bedrijf als Bluehole ook niet goed verloopt, zegt heel veel over hoe een bedrijf intern functioneert en samenwerkt.
Als je de interne taken en communicatie niet eens op orde hebt, hoe wil je dan een game van deze omvang op orde krijgen?
In een competitieve game is de juiste informatie over je wapens krijgen toch wel redelijk cruciaal. Zowel de ingame texten als de patchnotes waren behoorlijk incorrect.ComputerHoed schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Mwah, je kan ook om alles wat te zeuren hebben.
Nee, de angled grip. Verticale recoil kan je compenseren aangezien verticale recoil enkel omhoog gaat. Compenseren is dus niks meer dan je geweer omlaag trekken. Horizontale recoil kan je amper compenseren omdat je wapen willekeurig naar links of rechts schiet, geen voorspelbaar patroon. De tijd tussen de schoten is te kort om fatsoenlijk te reageren. Voor je gereageerd hebt kan het tweede schot je wapen de andere kant op duwen waardoor je alsnog mist.RedHat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:25:
Je zou toch zeggen, als je van description uit gaat, dat Vertical het beste is voor spray&pray?
Je wilt verticale recoil compenseren in long range wapens omdat de verticale recoil een veel hogere impact heeft dan horizontale recoil en je tussen schoten in tijd genoeg hebt om horizontale recoil te compenserne.
Het is wat wapen afhankelijk maar voor de meeste wapens zal de half grip inderdaad een goede keuze zijn. Ik denk dat het grofweg op het volgende uit komt:Flimovic schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:27:
Overigens is de gulden middenweg zo te lezen de half grip.
Close range (spray): Half Grip
Medium range (burst): Angled Grip
Medium range (single shot): Thumb Grip of Vertical Grip
Long range (single shot): Light Grip
En wat dan precies close, medium en long range is hangt van de speler af. Met name de skills met betrekking tot recoil control bepaald denk ik vanaf welk moment je van grip wilt wisselen.
[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 03-05-2018 11:35 ]
Het heeft nogal wat voeten in de aarde dus om grip op de zaak te krijgenTsurany schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:31:
[...]
Het is wat wapen afhankelijk maar voor de meeste wapens zal de half grip inderdaad een goede keuze zijn. Ik denk dat het grofweg op het volgende uit komt:
En wat dan precies close, medium en long range is hangt van de speler af. Met name de skills met betrekking tot recoil control bepaald denk ik vanaf welk moment je van grip wilt wisselen.
Dit gerommel zorgt in ieder geval voor veel onbegripFlimovic schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:54:
[...]
Het heeft nogal wat voeten in de aarde dus om grip op de zaak te krijgen
Vertical mouse sensitivity is now set to 0.7 by default. To make your vertical:horizontal mouse sensitivity 1:1, simply set both to 1.0 in the settings.
EINDELIJK, scheelt weer gehannes met read-only ini's.
Weapon ammo is now counted as “loaded” when the magazine or bullet is inserted into the weapon, rather than when the animation finishes
Dat scheelt ook heel wat irritatie.
Walking on wooden structures will no longer create bizarre or out-of-place footstep noises
Werd ook wel eens tijd, nu nog de vertraging eruit dat je eigen voetstappen nog hoort als je stil staat.
Veels te complex naar mijn idee, zullen wel weer per wapen verschillende crouch/prone modifiers overheen gaan..... Behoorlijke tik voor de mensen die niet dagelijks uren maken, heb nu al het idee dat elke keer als ik het spel op start er wezenlijke wijzigingen 'opeens' zijn.Tsurany schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:31:
Het is wat wapen afhankelijk maar voor de meeste wapens zal de half grip inderdaad een goede keuze zijn. Ik denk dat het grofweg op het volgende uit komt:
Inderdaad te complex en tussen/tijdens gevechten switchen van grip op je wapen doe ik toch niet, dus voor mij zal het zowat het volgende worden op basis van wat Tsurany als info meegaf:A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:19:
[...]
Veels te complex naar mijn idee, zullen wel weer per wapen verschillende crouch/prone modifiers overheen gaan..... Behoorlijke tik voor de mensen die niet dagelijks uren maken, heb nu al het idee dat elke keer als ik het spel op start er wezenlijke wijzigingen 'opeens' zijn.
SMG: half grip of angled grip
AR: thumb grip of vertical grip
AR +4x/DMR: vertical grip of light grip
[ Voor 101% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]
Hi everybody!
War Mode is back. This time around you’ll enlist in one of 10 five-man squads and battle it out on Miramar. As before, you’ll respawn in a plane after every death. The first team to get 200 points wins.
Check below for the full details, and let us know what you think!
EVENT SCHEDULE
STARTS: May 3, 7pm PST / May 4, 4am CEST / May 4, 11am KST
ENDS: May 6, 7pm PST / May 7, 4am CEST / May 7, 11am KST
AVAILABLE QUEUES
5-Man Squads on Miramar (All Regions)
NA/EU/AS/SEA/OC/SA: TPP & FPP
KR/JP: TPP
WAR MODE RULES
All players are grouped up in teams of five. Each game will have a maximum of 50 players (up to ten full teams).
Immediately after the plane gets into the air, the safe zone is visible on the map.
The safe zone is small—but slightly larger than the previous iteration of War Mode—and never closes in or changes location throughout the duration of the game.
Getting kills and knocks (when your opponent is “down but not out”) earns points for your team. The first team to get 200 points wins.
Kill: +3 points
Knocks: +1 point
Own Team Kill / Own Team Knock: -5 points
If no team reaches 200 points before the 15-minute time limit, the team with the highest score will be declared the winner.
Each time you’re killed, you’ll respawn in planes that fly by every 40 seconds.
LOADOUTS, LOOT, AND CARE PACKAGES
This time around, players spawn with top-tier equipment that’s normally found only in care packages. This includes:
One random care package weapon (AWM, M24, Mk14, M249, Groza, or AUG)
A level three vest
A level three helmet
Two grenades
OTHER EVENT RULES
Weather is locked at sunset.
Bleedout damage when knocked is increased.
Reviving knocked teammates takes only two seconds.
You can invite up to four players from your friends list to your party before
jumping into game. Any remaining open team slots will be filled by the auto-
matching system.
Care package drops are disabled.
Killer spectating is disabled.
Redzone is disabled.

Desert map heeft veel veranderingen pozo minder gebouwen en oasis groter.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:13 ]
Klopt dit was volgens mij ook met de V1.0 live, shokte alles ook om je heen vliegtuig en geluid.Deleon78 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:19:
Ik heb ook de nodige schokken. Dacht dat het aan m'n audio-driver/mobo lag, maar alle drivers geupdate en nog steeds hetzelfde probleem. Kan het nog steeds aan mij liggen, maar zo te horen ben ik niet de enige. Dat biedt hoop op oplossingen!
Vooral bij het geluid van het vliegtuig of de kust is het duidelijk te merken
Vooral als je met die nieuwe wagen rijdt 140km/h wilt het vrij weinig nog renderen terwijl je met de motor daar totaal geen last van hebt.
Gelukkig geven de patch notes ons de nodige handvaten!Tsurany schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 12:12:
[...]
Dit gerommel zorgt in ieder geval voor veel onbegrip
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
https://steamcommunity.co...etail/1651010346588615246Hi everyone,
Starting today, we're going to temporarily turn off access to "personal trades" for all PUBG items.
Some context: Normally, players can trade items using either the "Market trade" or "Personal trade" features. "Market trade" lets you sell items through the Steam market system. "Personal trade’" is supposed to allow friends to trade items without any costs attached.
Recently, though, we’ve seen a few cases of players using the personal trade function to sell items using third party sites. This is essentially an abuse of the system. To prevent this, we're temporarily turning off personal trades while we search for a better solution. Once we figure out a way to prevent abuse, the restriction will be lifted.
Thanks for reading, and we hope you understand!
PUBG Corp.
Zou dit stap 1 zijn van de vaarwel van de lootboxes/market ?
Dit gaat meer over de third party sites waardoor pubg waarschijnlijk minder geld krijgt als we spullen verkopen (steam belasting e.d.)PatRamon schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:39:
Temporarily Turning Off Personal Item Trades
[...]
https://steamcommunity.co...etail/1651010346588615246
Zou dit stap 1 zijn van de vaarwel van de lootboxes/market ?
Nog een paar stapjes harder met cheater aanpak, de framerate en refreshrate etc op orde en het is dan al een heel eind af.
En tevens cheaters / AFK botters.. BP = money making.Wettacked schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:54:
[...]
Dit gaat meer over de third party sites waardoor pubg waarschijnlijk minder geld krijgt als we spullen verkopen (steam belasting e.d.)
Signature
how to lose active players #toturialbybluehole
Dat gebeurt wel vaker. Is zeker geen nieuwe bug!rdlfcuboy schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:47:
zat gewoon in een lobby zonder timer
how to lose active players #toturialbybluehole
Waarom niet een systeem waarbij je op een toets kunt drukken en dat er voor 5 seconden een klein puntje ofzo komt te staan in je kompas boven in beeld. Dan weet je direct welke kant je op moet kijken. Werkt waarschijnlijk een stuk prettiger dan hoe het nu gaat.
Dat heten markers.SomerenV schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:19:
Ik had een handig idee toen straks. We zaten in een vuurgevecht, maar tussen mij en m'n teammaat zat zo'n 20/30 meter. Hij roept 'vijand op 65' maar voor mij is dat geen 65 meer. Dat gebeurt wel vaker en is bést irritant.
Waarom niet een systeem waarbij je op een toets kunt drukken en dat er voor 5 seconden een klein puntje ofzo komt te staan in je kompas boven in beeld. Dan weet je direct welke kant je op moet kijken. Werkt waarschijnlijk een stuk prettiger dan hoe het nu gaat.
Zo doen we het ook vaak maar in the heat of the moment is het best kut om je map te openen, te kijken waar precies de vijand zit op basis van visuele kenmerken van de locatie en daar dan een marker op zetten. Op een knopje rammen is dan een heel stuk prettiger als de kogels je om de oren vliegen
Liever niet, maakt het spel te makkelijk. Communicatie is heel belangrijk en daar beter/duidelijker in zijn moet echt een voordeel geven.SomerenV schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:19:
Ik had een handig idee toen straks. We zaten in een vuurgevecht, maar tussen mij en m'n teammaat zat zo'n 20/30 meter. Hij roept 'vijand op 65' maar voor mij is dat geen 65 meer. Dat gebeurt wel vaker en is bést irritant.
herkenbaarMeltedForest schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:52:
Ja hij zit daar achter die ene boom, schiet dan!
Is het niet zo dat in theorie ik geen tearing zou hebben? Mijn fps is hoger dan de monitor fps toch?
Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen al deze tijd?
Gisteren een potje even v-sync aangezet, ziet er wel echt vloeiend uit, maar ja je merkt dat er miliseconde lag tussen input en wat je ziet......
Is er een optie om je fps te locken op 75fps ongeacht de feit dat je pc wel hoger aankan?
[ Voor 8% gewijzigd door SirLct op 04-05-2018 09:23 ]
Officiële weapon balance survey!!!
Patch 12 - Weapon Balance SurveyHello everyone,
We've made some significant changes with the Weapon Balance Update (Patch 12) which we hope will further balance PUBG and bring you a wide range of new experiences.
Since this is our first attempt to change the game balance at this scale, we would like to know how you think about the changes through the survey that we have created.
Please see below for more details:
Survey Schedule
Start: May 3rd @ 10 pm PDT | May 4th @ 7 am CEST | May 4th @ 2 pm KST
End: May 14th @ 8:00 am PDT | May 14th @ 5 pm CEST | May 15th @ 12 am
How to Participate
You may click on the link below to participate the survey, and you can select preferred language on the right corner of the screen.
Weapon Balance Update Survey[www.surveymonkey.com]
Participation Reward
We will be giving two early bird keys at random to 1,000 players globally. We will announce the results of the survey and a list of winners on Tuesday, May 22nd.
Special Notes
- You can only submit this survey once per account. (Only the first submission will count).
- You will be excluded from winning the prize if you breach the community's rules of conduct.
- Announcement schedule for survey result and winner of the prize may be changed.
Thanks,
The PUBG Team
Bron: https://steamcommunity.co...etail/1651010346592996962
Survey: https://www.surveymonkey.com/r/8XX8DCX?lang=en
[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2018 09:30 ]
Mooie vragen, minder dan 1 uur spelen per is blijkbaar niet toegestaan....What is your average play time per day?
Between 1~2 hours
Between 3~4 hours
Between 5~6 hours
More than 6 hours
Als je geen Gsync of FreeSync heb dan zul je nog steeds tearing hebben als de frames van je GPU niet exact overeen komen met je scherm, ook als je GPU meer frames uitspuugt dan je scherm.gergs schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:22:
Ik merk dat ik nu heel veel tearing heb. Ik heb 75hz monitor en best een oke setup waarvan met AA ultra, PP medium, Shadow medium, Texture ultra, de rest very low, gemiddeld 100 fps draait.
Is het niet zo dat in theorie ik geen tearing zou hebben? Mijn fps is hoger dan de monitor fps toch?
Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen al deze tijd?
Gisteren een potje even v-sync aangezet, ziet er wel echt vloeiend uit, maar ja je merkt dat er miliseconde lag tussen input en wat je ziet......
Is er een optie om je fps te locken op 75fps ongeacht de feit dat je pc wel hoger aankan?
Ik weet niet zeker of max FPS in PUBG in te stellen is. Zover ik weet zou je dan het best 74FPS als max kunnen instellen (als je scherm 75hertz is), maar ik weet niet meer waarom..

Dit idee zit al in de pubg variant "Ring of Elysium" van TencentSomerenV schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:19:

Dit werkt erg fijn omdat je gelijk op Q ramt waar de tegenstander zit, al aantal keren goed succes geweest als je met random / chinezen speelt
[ Voor 8% gewijzigd door PatRamon op 04-05-2018 10:10 ]
Dan lijkt het me beter dat dit wordt gedaan met een verrekijker in de slot van je melee wapen of pistol. Spotting scope waarmee je een mark kan zetten waar je naar kijkt. Deze markt verschijnt bij iedereen in je team op het compas met de afstand tot de target.PatRamon schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:08:
[...]
Dit idee zit al in de pubg variant "Ring of Elysium" van Tencent
[afbeelding]
Dit werkt erg fijn omdat je gelijk op Q ramt waar de tegenstander zit, al aantal keren goed succes geweest als je met random / chinezen speelt
Dan krijg je dus het sniper+spotter principe. De opoffering is hierbij dat je een wapenslot kwijt bent en je moet switchen naar je verrekijker en dus niet kan schieten terwijl je spot.
Dit lijkt mij een eerlijke tradeoff, je kan perfect de locatie doorgeven van een enemy en de mark blijft X seconde staan. Maar in ruil moet je weer terug naar je wapen switchen.
"Ring of Elysium" van Tencent is trouwens Free to play.Bloodhoundje schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:22:
[...]
Dan lijkt het me beter dat dit wordt gedaan met een verrekijker in de slot van je melee wapen of pistol. Spotting scope waarmee je een mark kan zetten waar je naar kijkt. Deze markt verschijnt bij iedereen in je team op het compas met de afstand tot de target.
Dan krijg je dus het sniper+spotter principe. De opoffering is hierbij dat je een wapenslot kwijt bent en je moet switchen naar je verrekijker en dus niet kan schieten terwijl je spot.
Dit lijkt mij een eerlijke tradeoff, je kan perfect de locatie doorgeven van een enemy en de mark blijft X seconde staan. Maar in ruil moet je weer terug naar je wapen switchen.
Complete Rip off van Pubg
Je zult zien als je het speelt dat het in vele malen op pubg2.0 lijkt maar helaas nog in begin fase en auto's rijden houterig.
*En scope switch op je wapen voor red dot of 8x.
*Weer en tijd wat veranderd ook naar nacht
[YouTube: https://youtu.be/GQSQ1z6oSvM]
Deze trailer ken je wel, vaak genoeg hier voor mij gekomen in dit topic.
Ring of Elysium lijkt steeds meer een kinder versie van PUBG. Vinden Chinezen PUBG te lastig dat ze zoveel features nodig hebben om bij het handje gehouden te worden?PatRamon schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:08:
[...]
Dit idee zit al in de pubg variant "Ring of Elysium" van Tencent
[afbeelding]
Geef mij maar een hardcore shooter waarbij je skills en ervaring nodig hebt in communicatie en de omgeving scannen.
Het is ook niet alleen de moeilijkheidsgraad; het is altijd weer hilarisch als communicatie compleet de mist in gaat. Als alles via marker gaat valt er weinig meer te lachenTsurany schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:15:
[...]
Ring of Elysium lijkt steeds meer een kinder versie van PUBG. Vinden Chinezen PUBG te lastig dat ze zoveel features nodig hebben om bij het handje gehouden te worden?
Geef mij maar een hardcore shooter waarbij je skills en ervaring nodig hebt in communicatie en de omgeving scannen.
DIt is inderdaad gaaf. Verrekijker kunnen vinden en dan een coördinaat kunnen spotten.Bloodhoundje schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:22:
[...]
Dan lijkt het me beter dat dit wordt gedaan met een verrekijker in de slot van je melee wapen of pistol. Spotting scope waarmee je een mark kan zetten waar je naar kijkt. Deze markt verschijnt bij iedereen in je team op het compas met de afstand tot de target.
Dat zou ik best een vette feature vinden. Alleen zou de verrekijker wel tot je standaard uitrusting moeten behoren. Wel dat je er naar moet switchen, maar niet dat je er eerst eentje moet vinden. Maar dat het een wapenslot inneemt zou wel tof zijn, maar dan wel het pistol slot. Dan kun je altijd nog kiezen of je hem inruilt voor een pistool of niet.Bloodhoundje schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:22:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door SomerenV op 04-05-2018 11:54 ]
Of je melee slot, dan kan je de verrekijker ook nog als melee wapen inzetten door ermee te slaan (linksklik is slaan, rechtsklik is kijken door de verrekijker, als je rechtsklikt en daarna terwijl je kijkt op links drukt zet je een marker). Melee dmg zou je dan iets lager kunnen maken als de normale melee wapens. Op deze manier heb je dus drie melee categoriën. Pan als je hoge dmg en "protectie" wil hebben. Normale wapens als je niks beters gevonden hebt, en de verrekijker als je lagere melee dmg wil hebben maar wel de tactical advantage van het spotten. Je zal dus een keuze moeten maken tussen de kogelvrije pan of een spotting scope om afstand te bepalen en targets te "marken"SomerenV schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:53:
Net even Warmode gespeeld maar wat zijn sniperrifles klote in die gamemode zeg. Lekker met je M24 of AWM landen naast iemand met een AUG of M249 en dan volledig de pan in gehakt worden5 teams is wat mij betreft ook iets teveel van het goede. De vorige Warmode vond ik persoonlijk dan ook wat leuker.
[...]
Dat zou ik best een vette feature vinden. Alleen zou de verrekijker wel tot je standaard uitrusting moeten behoren. Wel dat je er naar moet switchen, maar niet dat je er eerst eentje moet vinden. Maar dat het een wapenslot inneemt zou wel tof zijn, maar dan wel het pistol slot. Dan kun je altijd nog kiezen of je hem inruilt voor een pistool of niet.
Alsof in je inventory gaan en erop klikken en instantly switched wel realistisch isjopie schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:40:
Quick scope switch is niet nodig, alsof je in het echt in een halve seconde een scope kunt wisselen.

In het echt is het gewoon mogelijk om te switchen tussen scope en red dot. Niet door ze snel te verwisselen, maar door beiden op het wapen te hebben.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:23:
[...]
Alsof in je inventory gaan en erop klikken en instantly switched wel realistisch isHet is een onnodige stap die niks toevoegd en de toevoeging dit met een toets te doen is gewoon een quality of life fix.
Een dergelijke toevoeging zou in PUBG echt ideaal zijn. Zo zijn meerdere wapens inzetbaar voor doelwitten op lange afstand én op doelwitten dichtbij. Nu is het gewoon onhandig om te switchen tussen long range en close range, tenzij je een wapen hebt voor beide use cases.
[ Voor 8% gewijzigd door SomerenV op 04-05-2018 12:30 ]
Dat zou een nog betere oplossing zijn inderdaad.SomerenV schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:28:
[...]
In het echt is het gewoon mogelijk om te switchen tussen scope en red dot. Niet door ze snel te verwisselen, maar door beiden op het wapen te hebben.
[video]
Een dergelijke toevoeging zou in PUBG echt ideaal zijn. Zo zijn meerdere wapens inzetbaar voor doelwitten op lange afstand én op doelwitten dichtbij. Nu is het gewoon onhandig om te switchen tussen long range en close range, tenzij je een wapen hebt voor beide use cases.
En het past perfect bij PUBG. De game pretendeert redelijk realistisch te zijn dus dit soort toevoegingen zouden niet misstaan.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:29:
[...]
Dat zou een nog betere oplossing zijn inderdaad.
Als ze het net zo zouden inzetten als bij Rainbow Six Siege dan zou dat ideaal zijn!SomerenV schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:28:
[...]
In het echt is het gewoon mogelijk om te switchen tussen scope en red dot. Niet door ze snel te verwisselen, maar door beiden op het wapen te hebben.
[video]
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
burst is dan ook alleen nuttig op 10 meter of minder. Daarom altijd op single staan en zodra iets automatisch voorbij komt drop ik hem.frack schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:15:
Iemand de M16 al getest? Dat ding schiet verschrikkelijk. Burst lijkt onmogelijk.
Is gebruik maken van RTSS toegestaan? En zijn er nadelen om je fps op die manier te locken op 75 of 74 fps?Nivve schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:49:
[...]
Als je geen Gsync of FreeSync heb dan zul je nog steeds tearing hebben als de frames van je GPU niet exact overeen komen met je scherm, ook als je GPU meer frames uitspuugt dan je scherm.
Ik weet niet zeker of max FPS in PUBG in te stellen is. Zover ik weet zou je dan het best 74FPS als max kunnen instellen (als je scherm 75hertz is), maar ik weet niet meer waarom..
Heb je wel eens Ring of Elysium opgestartTsurany schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:15:
[...]
Ring of Elysium lijkt steeds meer een kinder versie van PUBG. Vinden Chinezen PUBG te lastig dat ze zoveel features nodig hebben om bij het handje gehouden te worden?
Alles is vrijwel het zelfde als pubg, wellicht wordt hier op door gewerkt voor de toekomst voor pubg2.0 bv.
Je weet maar nooit
Het is de PUBG gameplay maar dan met allerlei hulpmiddelen die het spel simpeler maken. Heeft absoluut niet mijn voorkeur.PatRamon schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:31:
[...]
Heb je wel eens Ring of Elysium opgestart![]()
Alles is vrijwel het zelfde als pubg, wellicht wordt hier op door gewerkt voor de toekomst voor pubg2.0 bv.
Je weet maar nooit
En het is geen PUBG 2.0, gewoon een concurrent ontwikkeld door Tencent.
Ik betwijfel of de burst op 5 meter nog wel nuttig is..heb toch liever een UMP in mijn handen dan.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:23:
[...]
burst is dan ook alleen nuttig op 10 meter of minder. Daarom altijd op single staan en zodra iets automatisch voorbij komt drop ik hem.
Ik heb geen flauw idee. Nooit gebruiktgergs schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:29:
[...]
Is gebruik maken van RTSS toegestaan? En zijn er nadelen om je fps op die manier te locken op 75 of 74 fps?

Een eigen opgebouwde kopie/versie toegespitst op de Aziatische markt, voornamelijk china, die willen blijkbaar 3rd person en wat meer handvaatjes in dit soort games, het is zeker niet gelijk aan PUBG inderdaad.Tsurany schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:40:
[...]
Het is de PUBG gameplay maar dan met allerlei hulpmiddelen die het spel simpeler maken. Heeft absoluut niet mijn voorkeur.
Je vergeet alleen een klein dingetje. Even terugkomende op het markeren van posities of kijkrichtingen. Jij stelt dat het de game onnodig versimpeld. En sure, in het echt hebben we die hulpopties ook niet. Maar in het echt kan ik zeggen dat de vijand bij die boom zit die wat minder hoog is en wat meer naar links leunt, daar met dat kleine boompje er naast. In PUBG heb je veel maar dan ook echt véél minder variatie in de omgeving waardoor praktisch elke stukje bos er hetzelfde uit ziet. Als ik zeg "op 65 bij de boom bij die rots zit ie" dan zegt m'n teamgenoot "ik zie meerdere rotsen bij heel wat bomen en jouw 65 is niet de mijne". Dus hij zit zich blind te staren, ik probeer wat beter uit te leggen ook al is dat verdomd moeilijk en ondertussen zijn we ons voordeel kwijt.Tsurany schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:40:
[...]
Het is de PUBG gameplay maar dan met allerlei hulpmiddelen die het spel simpeler maken. Heeft absoluut niet mijn voorkeur.
In mijn ogen maakt een simpele toevoeging als een 5-seconde marker vuurgevechten mogelijk een stuk leuker en feller. Je kunt dan een stuk efficiënter aan het werk en meteen redelijk gericht schieten. Er is alsnog wel wat uitleg nodig maar je kijkt in ieder geval allemaal dezelfde kant op wat het allemaal een stuk eenvoudiger maakt.
In Battlefield maakte ik ook altijd gretig gebruik van de markers die met Q geplaatst werden. Sure, echt realistisch is het niet maar je wel direct waar je team zich mee bezig houdt. Zie het een beetje als handsignalen, maar dan de digitale vorm. Realisme is leuk maar ik heb liever geweldige gameplay, ook al betekent dat dat je wat realisme in moet leveren.
[ Voor 11% gewijzigd door SomerenV op 04-05-2018 18:14 ]
Voor de 1 een voordeel en voor de ander niet
Ring of Elysium is in dit stadium al een goed in elkaar gebouwde game in opzichte van alpha pubg.
Alles is gewoon een simpele kopie (zijn ze goed in aziatische landen)
Maar wel een degelijke kopie dat wel alles al kwa graphics gelijk goed inlaad ook van de verte+gameplay.
Maar daar zou je het spel zelf voor moeten opstarten en niet van een youtube/twitch video moeten oordelen.
Wil je hardcore gamen voldoet pubg hier ook niet aan,
probeer "escape from tarkov", dat is pas hardcore
Iedereen heeft zijn eigen meningen/bevindingen/fun voor hun eigen spellen.
Hou dat dan ook netjes in de groep en niet iedereen zijn post af te zeiken als iemand wat vermeld doormiddel van [/quote]
PC Players: The emergency maintenance is now complete.
Unfortunately, we've had to prematurely end this week's event mode, as it was found to be the cause of recent server instability. Our engineers are working hard to ensure this problem doesn't occur in the future.
[ Voor 60% gewijzigd door SomerenV op 04-05-2018 18:40 ]
https://twitter.com/PUBG_help/status/992429026047352832SomerenV schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:39:
Event Mode is trouwens vroegtijdig gestopt. Het zou de oorzaak zijn van server instabiliteit.
[...]
Inderdaad jammer.
Gelukkig nog een paar potjes gedaan vanmiddag erg leuk weer vooral met snipers + aftersun set desert map
Ik vind het spot systeem in Battlefield dan ook een slechte toevoeging. Op Q rammen en driehoekjes schieten, niet mijn idee van goede gameplay. Zelfde met hitmarkers die je gelijk vertellen hoeveel damage je deed. Je weet met een enkele blik exact hoeveel health iemand nog heeft en of je hem met een pistool schot af kan maken of niet en je hoeft niet meer zelf na te denken of risico te nemen.
Observatie en communicatie moeten naar mijn idee net zo veel meetellen als reactievermogen. PUBG is voor mij een mooie combinatie tussen realisme, tactiek en gunplay, ik zie graag dat ze het op deze manier houden.
Iemand anders dit ook opgevallen?
Ik heb gelezen dat je nu met een hogere rating start..1700 ipv 1300 o.i.d.Bekse schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:06:
Is de ratingformule veranderd op pubg.op.gg? Het lijkt zo te zijn dat ik veel minder punten heb behaald voor onder andere een chicken dinner (+8) en top 10 klasseringen.
Iemand anders dit ook opgevallen?
Ik ben echter geen rating expert..hier zitten veel mensen die daar meer van weten.
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft starten met 1700. Maar ik snap niet dat ik +8 voor een duo chicken krijg en bijvoorbeeld +20 voor een solo 5e plek... Chicken dinner en 5e plek beide 1 kill.frack schreef op zondag 6 mei 2018 @ 00:02:
[...]
Ik heb gelezen dat je nu met een hogere rating start..1700 ipv 1300 o.i.d.
Ik ben echter geen rating expert..hier zitten veel mensen die daar meer van weten.
Oh wauw, ik wist niet dat dit mogelijk was buiten de game zelf om.gergs schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:29:
[...]
Is gebruik maken van RTSS toegestaan? En zijn er nadelen om je fps op die manier te locken op 75 of 74 fps?
Zojuist dus even geprobeerd en ik ben aangenaam verrast. Ik speel op een 144hz monitor, zonder freesync, gsync of vsync ingeschakeld. Af en toe zag ik tearing. Zojuist met rivatuner de fps gelockt op 143, en in mijn testje van 2 minuten geen tearing waargenomen. Nu geen tijd om uitgebreider te testen, dus ik zal hier nog op terug komen.
Zo lang je geen vorm van sync gebruikt heb je altijd tearing, ook al lock je je framerates.ThaGostino schreef op zondag 6 mei 2018 @ 09:24:
[...]
Oh wauw, ik wist niet dat dit mogelijk was buiten de game zelf om.
Zojuist dus even geprobeerd en ik ben aangenaam verrast. Ik speel op een 144hz monitor, zonder freesync, gsync of vsync ingeschakeld. Af en toe zag ik tearing. Zojuist met rivatuner de fps gelockt op 143, en in mijn testje van 2 minuten geen tearing waargenomen. Nu geen tijd om uitgebreider te testen, dus ik zal hier nog op terug komen.
vsync of andere vormen van synchronisatie zorgen er voor dat elke frametijd exact gelijk loopt met de verversing van je monitor, met het locken van je framerate wijken je frame tijden nog altijd af.
(Ik kan wat foutjes in mijn omschrijving hebben, maar feit blijft: tearing is alleen te voorkomen met een van de sync vormen)
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 06-05-2018 11:41 ]
Er zijn veel theoriëen over tearing..Op mijn oude XL2411T 144Hz had ik heel veel last van tearing.unfor schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:40:
[...]
Zo lang je geen vorm van sync gebruikt heb je altijd tearing, ook al lock je je framerates.
vsync of andere vormen van synchronisatie zorgen er voor dat elke frametijd exact gelijk loopt met de verversing van je monitor, met het locken van je framerate wijken je frame tijden nog altijd af.
(Ik kan wat foutjes in mijn omschrijving hebben, maar feit blijft: tearing is alleen te voorkomen met een van de sync vormen)
Op mijn Benq 240Hz nooit meer. Voor de rest dezelfde hardware.
Die laatste 3 kills met AWM iedereen blijft lekker stilstaan. En dat wordt dan 2de. Waarom heb ik dat nou nooitTsurany schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:38:
AKM en AWM, mooie combinatie voor een winNog twee squads van 3 man mee afgemaakt, headshots en sprayen!
[video]
[video]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ze hadden toch nog 7 kills als squad, geen idee hoe ze dat dan gedaan hebbenTr!gger schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:56:
[...]
Die laatste 3 kills met AWM iedereen blijft lekker stilstaan. En dat wordt dan 2de. Waarom heb ik dat nou nooit
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |