[PC/XBO/PS4] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 141 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Bluebe schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 23:48:
[...]

Er worden er genoeg gebanned, maar ze zijn er helaas nog steeds, Van de 9 potjes gister 3 keer door cheaters gedood.
Wat speel je dan?
Ik speel alleen maar fpp. Soms solo soms duo soms squads. Met vrienden of met tweakers of randoms.

Ongeveer 200 uur en misschien 5 cheaters gezien. Ik kijk regelmatig de deathcam en vaak ben ik gewoon oenig of aimen ze gewoon beter/sneller.
Soms ben ik helemaal radeloos of verbaast en is het gewoon lag of andere verklaarbare shit.

Ik ben echt geen pro maar heb echt wel wat skills (gehad vroeger) en herken wel aimbots of wallhacks. Maar ik heb het idee dat mensen heel vaak cheater roepen om hun eigen onkunde te verbloemen/verbergen.

Ik val je niet aan, en ik zeg het voorzichtig maar 1 op 3 games een cheater roepen is in mijn ogen (en vele, (heel veel) online pubg vrienden) misschien wat voorbarig? :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:35

Bluebe

Roar

ApC_IcE schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:06:
[...]

Wat speel je dan?
Ik speel alleen maar fpp. Soms solo soms duo soms squads. Met vrienden of met tweakers of randoms.

Ongeveer 200 uur en misschien 5 cheaters gezien. Ik kijk regelmatig de deathcam en vaak ben ik gewoon oenig of aimen ze gewoon beter/sneller.
Soms ben ik helemaal radeloos of verbaast en is het gewoon lag of andere verklaarbare shit.

Ik ben echt geen pro maar heb echt wel wat skills (gehad vroeger) en herken wel aimbots of wallhacks. Maar ik heb het idee dat mensen heel vaak cheater roepen om hun eigen onkunde te verbloemen/verbergen.

Ik val je niet aan, en ik zeg het voorzichtig maar 1 op 3 games een cheater roepen is in mijn ogen (en vele, (heel veel) online pubg vrienden) misschien wat voorbarig? :(:)
Ik speel eigenlijk vooral third person in duo. Ik vind first person ook wel leuk, maar de gene waar ik mee speel vind het niet fijn. Op een avondje spelen wij een potje of 10 achter elkaar afhankelijk van hoe het gaat, op de nieuwe map vooral Hacienda del patron omdat het vaak potjes zijn die in het begin meteen actie geven, en als je er levend uit komt goede loot oplevert. De oude map eigenlijk altijd Mansion of georgopol. Wij halen af en toe wel een Chick'n dinner, wij zijn denk ik gewoon gemiddelde spelers.

Nu je de kill cam terug kan kijken is het wel makkelijker te herkennen. Ik ben me er van bewust dat ook al dat ze scopen en misschien wel een paar meter achter je schieten en je toch dood gaat dat ook te maken heeft met het opnemen van de beelden. Waar ik echt op doel is de mensen die gewoon in het rond zonder ook maar te scope over 100 meter je een headshot geven. Nu waren het 3 potjes waar het gebeurd op een avond, maar het kan ook minder of meer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TPP heeft inderdaad (los uit de pols) 90% van de cheaters :)

Ik speel FPP en echt, sinds de laatste 2 weken geen enkele keer op report moeten klikken.

Ah wacht, wel 1x: kerel volgde ons door de huizen, trappen etc.. duidelijke wallhack met een snap telkens op de hoofden. Heb ook filmpje zelf naar BH gestuurd.

Maar dan nog... peanuts tegen een paar maanden geleden.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:27
Dit spel is soms zo frustrerend. 5 potjes duo waarvan 1 kip en de andere 4 zo dichtbij de kip. Telkens top 5.
De game die we wonnen hadden we nooit mogen winnen, geen heals meer, geen boosters, beschadigde gear, en toch winnen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 20:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Korkss schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:01:
Dit spel is soms zo frustrerend. 5 potjes duo waarvan 1 kip en de andere 4 zo dichtbij de kip. Telkens top 5.
De game die we wonnen hadden we nooit mogen winnen, geen heals meer, geen boosters, beschadigde gear, en toch winnen.
Feli!

Klinkt bekend, het lijkt wel hoe slechter m'n gear, hoe verder ik kom :p
Misschien ga ik wel voorzichtiger spelen of zoiets, rustig afwachten totdat iedereen elkaar met goed spul heeft afgeknald.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:58

Rexomnium

Vincam aut moriar

kazzzdafke schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:15:
TPP heeft inderdaad (los uit de pols) 90% van de cheaters :)

Ik speel FPP en echt, sinds de laatste 2 weken geen enkele keer op report moeten klikken.

(...)
Dit lees ik zo vaak terug. In TPP zijn er heel veel cheaters en in FPP niet. Waarom is dat? Ik begrijp niet waarom TPP cheaten makkelijker (mogelijk) maakt of of zo.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Rexomnium schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:41:
[...]

Dit lees ik zo vaak terug. In TPP zijn er heel veel cheaters en in FPP niet. Waarom is dat? Ik begrijp niet waarom TPP cheaten makkelijker (mogelijk) maakt of of zo.
Omdat TPP op zichzelf al een soort cheat is waarmee je over muurtjes kijkt.
Als je dan toch cheat, waarom het jezelf moeilijker maken door FPP te spelen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-09 21:17
Zojuist een van de meeste gave eindcirkels gehad tot nu toe (na 450 uur speeltijd). We waren in een 3-man squad aan het spelen op Miramar en de cirkel bevond zich in het oosten, inclusief de twee kleine eilanden.

Uiteindelijk werd de eindcirkel een van de eilandjes, zoals iemand uit ons team had voorspeld. Ik had het nog nooit meegemaakt, dus durfde m'n hand er wel voor in het vuur te steken dat daar geen eindcirkel zou komen 8)7

Uiteindelijk echt een heel stuk moeten zwemmen, omdat er geen boot of jetski in de buurt was. Halverwege de barre toch hebben we 'n speler verloren doordat hij van een rots af sprong. Eenmaal op het eiland aangekomen gingen er bizar veel mensen dood door de blauwe zone (ruim 10 man). Uiteindelijk een kill kunnen pakken en door kunnen stoten richting een compound.

In de eindcirkel waren wij twee en nog een team van drie over. In een granaatgevecht heb ik per ongeluk m'n teamgenoot geknockt... :+

Helaas niet kunnen winnen, maar wel nog één van hen kunnen killen. Maar wat een vet potje! Dit maakt de game :9~

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hEIcHUt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Bluebe schreef op zondag 18 februari 2018 @ 00:44:
[...]

Ik speel eigenlijk vooral third person in duo. Ik vind first person ook wel leuk, maar de gene waar ik mee speel vind het niet fijn. Op een avondje spelen wij een potje of 10 achter elkaar afhankelijk van hoe het gaat, op de nieuwe map vooral Hacienda del patron omdat het vaak potjes zijn die in het begin meteen actie geven, en als je er levend uit komt goede loot oplevert. De oude map eigenlijk altijd Mansion of georgopol. Wij halen af en toe wel een Chick'n dinner, wij zijn denk ik gewoon gemiddelde spelers.

Nu je de kill cam terug kan kijken is het wel makkelijker te herkennen. Ik ben me er van bewust dat ook al dat ze scopen en misschien wel een paar meter achter je schieten en je toch dood gaat dat ook te maken heeft met het opnemen van de beelden. Waar ik echt op doel is de mensen die gewoon in het rond zonder ook maar te scope over 100 meter je een headshot geven. Nu waren het 3 potjes waar het gebeurd op een avond, maar het kan ook minder of meer zijn.
Waarom ga je dan niet zorgen dat jouw speelmaatje ook FPP leuker gaat vinden.... juist door het minder aantal cheaters.

Er is toch niks wat meer spelbederf dan cheaters? De stap van TPP naar FPP lijkt groot, maar als je dit een weekje speelt wil je nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:29
Ik was tot kort ook alleen maar TPP, mede omdat heel mn vrienden kring comfortabeler zijn met TPP.
Maar die zijn tegenwoordig allemaal druk.. dus ik ben vaker bij de discord van tweakers.
En daar wil men alleen maar FPP. Ik moet zeggen dat het allemaal gewoon meevalt qua verschil.
Even wennen maar daarna is het ook weer zover. Vooral in squad mis je het niet zo veel omdat je 4 paar ogen hebben die overal kunnen kijken. Ik mis TPP dus niet echt, maar sowieso doe ik TPP eigenlijk niet om per se door muur heen te kunnen kijken. Het is meer voor het gevoel van dat je overzicht houd van heel je surroundings. Vooral in solo.

Ik vind dat door muur heen kijken niet cheaten. Cheaten is als je een voordeel hebt en niemand anders het heeft. Maar ik snap ook wel dat mensen het niet fijn vinden, dat hele door een boom heen kijken, door muur kijken. Maar voor mij is het meer een keuze:
- onverwacht dood door iemand om de hoek (TPP)
- onverwacht dood door iemand die je wel zie rennen en jij hem niet, of door iemand die achter jou loopt en je kan net niet 360 kijken (FPP)

Om te kunnen zeggen "nooit meer terug naar TPP" moeten ze wel 1 ding fixen, en dat is auto rijden.
Kunnen ze niet maken dat auto rijden ook TPP? Nu in FPP parachuten ook gewoon TPP.
(Ja oke, ik snap dat je dan weer oneerlijk kan noemen om door muur kijken als je id auto zit.
Maar misschien dan gewoon andere manier van FPP id auto of zo?
Ik hoef bijv de vooruit en motorkap niet zien. Het belemmert de zicht enorm. Voor mij mag het gewoon alsof je het bekijkt via een camera die op de motorkap wordt geplaatst - iets in die richting.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:31:
[...]

Waarom ga je dan niet zorgen dat jouw speelmaatje ook FPP leuker gaat vinden.... juist door het minder aantal cheaters.

Er is toch niks wat meer spelbederf dan cheaters? De stap van TPP naar FPP lijkt groot, maar als je dit een weekje speelt wil je nooit meer terug.
Inderdaad...
In TPP is het tactische wachten ergens achter een muur en 360° om je heen kijken. Waauw... Campen IN gebouwtjes en je stil houden.

In FPP is het campen in gebouwen net een nadeel, omdat je MOET peaken door ramen en je jezelf verraad. Jij geen zicht op de enemy, de enemy ook niet op jou, simpel.
Je kan veel tactischer gaan flanken, omdat ze jou niet kunnen peaken en zien wat je moves allemaal zijn.

Het kan misschien zijn dat je buddy niet zo goed is in dit soort spelletjes? Dan is TPP natuurlijk makkelijker inderdaad, omdat je laf kan afwachten en op het laatste iemand vol sprayen. FPP verwacht meer behendigheid en skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
gergs schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:57:
Ik was tot kort ook alleen maar TPP, mede omdat heel mn vrienden kring comfortabeler zijn met TPP.
Maar die zijn tegenwoordig allemaal druk.. dus ik ben vaker bij de discord van tweakers.
En daar wil men alleen maar FPP. Ik moet zeggen dat het allemaal gewoon meevalt qua verschil.
Even wennen maar daarna is het ook weer zover. Vooral in squad mis je het niet zo veel omdat je 4 paar ogen hebben die overal kunnen kijken. Ik mis TPP dus niet echt, maar sowieso doe ik TPP eigenlijk niet om per se door muur heen te kunnen kijken. Het is meer voor het gevoel van dat je overzicht houd van heel je surroundings. Vooral in solo.

Ik vind dat door muur heen kijken niet cheaten. Cheaten is als je een voordeel hebt en niemand anders het heeft. Maar ik snap ook wel dat mensen het niet fijn vinden, dat hele door een boom heen kijken, door muur kijken. Maar voor mij is het meer een keuze:
- onverwacht dood door iemand om de hoek (TPP)
- onverwacht dood door iemand die je wel zie rennen en jij hem niet, of door iemand die achter jou loopt en je kan net niet 360 kijken (FPP)

Om te kunnen zeggen "nooit meer terug naar TPP" moeten ze wel 1 ding fixen, en dat is auto rijden.
Kunnen ze niet maken dat auto rijden ook TPP? Nu in FPP parachuten ook gewoon TPP.
(Ja oke, ik snap dat je dan weer oneerlijk kan noemen om door muur kijken als je id auto zit.
Maar misschien dan gewoon andere manier van FPP id auto of zo?
Ik hoef bijv de vooruit en motorkap niet zien. Het belemmert de zicht enorm. Voor mij mag het gewoon alsof je het bekijkt via een camera die op de motorkap wordt geplaatst - iets in die richting.
Ik vind het echt een vorm van cheaten. Je speelt tegen andere mensen met cheats, maar dan nog is het imho echt voordeel krijgen, wat totaal niet zo zou moeten zijn....

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2qdrgxl.png

Ik snap ook echt niet dat mensen het leuk vinden om zo te spelen :z . En je hebt oneerlijk voordeel en het nodigt ongelofelijk uit tot camping.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 23:55

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

StealthyPeanut schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Ik vind het echt een vorm van cheaten. Je speelt tegen andere mensen met cheats, maar dan nog is het imho echt voordeel krijgen, wat totaal niet zo zou moeten zijn....

[afbeelding]

Ik snap ook echt niet dat mensen het leuk vinden om zo te spelen :z . En je hebt oneerlijk voordeel en het nodigt ongelofelijk uit tot camping.
Mensen die TPP cheaten noemen 8)7 8)7

Het is gewoon een game mechanic! Vind je het leuk? Prima! Lekker TPP spelen, vind je het niet leuk? Ook prima! Speel lekker FPP.

Persoonlijk bevalt mij de TPP game mechanic niet zo, dus ik doe liever FPP. Laten we aub erover ophouden of het wel of niet cheaten is. Domme discussie.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Normaal kom ik hier alleen om te klagen, maar bij mij draait het spel nu echt lekker.
Ben ook overgestapt naar FPP door de cheaters op TPP en ben sindsdien niet 1 cheater tegen gekomen.
Ook draait het spel een stuk soepeler (80/100 FPS) en kan ik dankzij de goede tip hier, om task manager altijd op voorgrond te doen, ook prima het loading screen probleem omzeilen.
Nu alleen nog wat skills ontwikkelen :'D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik word echt schijtziek van de cheaters.. Gisteren 8 potjes gedaan en volgens mij in 7 daarvan cheaters tegengekomen.
En dan ook echt van die overduidelijke cheaters die wallhacks en aimbots hebben. :r

Lijkt wel steeds erger te worden, mag hopen dat ze bij Blue Hole bezig zijn met een echte oplossing hiervoor, anders is er binnenkort geen zak meer aan.

In other news: ik trok vrijdag zo'n black hoodie uit een crate (€100+ waard), dus wat dat betreft was het alsnog een goed weekend :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frackz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 15:37
Angeloonie schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:28:
Ik word echt schijtziek van de cheaters.. Gisteren 8 potjes gedaan en volgens mij in 7 daarvan cheaters tegengekomen.
En dan ook echt van die overduidelijke cheaters die wallhacks en aimbots hebben. :r

Lijkt wel steeds erger te worden, mag hopen dat ze bij Blue Hole bezig zijn met een echte oplossing hiervoor, anders is er binnenkort geen zak meer aan.

In other news: ik trok vrijdag zo'n black hoodie uit een crate (€100+ waard), dus wat dat betreft was het alsnog een goed weekend :+
FPP spelen is momenteel de enig werkende fix. O-)
Ik vind het wel nog eens tijd worden voor een update...op twee maanden weinig tot niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
frack schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:51:
[...]

Ik vind het wel nog eens tijd worden voor een update...op twee maanden weinig tot niets.
Ook in FPP kom ik ze alleen maar tegen. In de laatste update zouden ze Reshade blokkeren, echter ik kan het nogsteeds draaien zonder enige aanpassingen in andere bestanden. Ik krijg de indruk dat ze niet weten wat ze er aan moeten doen.

Nee, dit spel gaat gauw ten onder, mits ze heel rap die cheaters stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frackz
Thijmen schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Ook in FPP kom ik ze alleen maar tegen. In de laatste update zouden ze Reshade blokkeren, echter ik kan het nogsteeds draaien zonder enige aanpassingen in andere bestanden. Ik krijg de indruk dat ze niet weten wat ze er aan moeten doen.

Nee, dit spel gaat gauw ten onder, mits ze heel rap die cheaters stoppen.
Bizar...Ik heb er al +900 uren op zitten, en ben maximum 10 keer een cheater tegen gekomen. Dan heb ik het over obvious cheating...(aimbot/speedhack).
Want er zijn heel wat FPP cheaters met Wallhack/Esp die het niet laten opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ik merk dat met het spelen van pubg m'n FPS steeds wat lager wordt per potje.. alsof een buffer ergens vol loopt of zo. Miramar lijkt dit erger te maken. Meer mensen hier last van? Een reboot lost dit op.. maar dat vrij irritant en het optimale zou zijn om na ieder potje al te rebooten.

Specs (mocht dit relevant zijn); i5 2500k (@4Ghz), 970GTX, 16gb DDR 1600mhz. Spel staat op een SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Montaner schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:22:
Ik merk dat met het spelen van pubg m'n FPS steeds wat lager wordt per potje.. alsof een buffer ergens vol loopt of zo. Miramar lijkt dit erger te maken. Meer mensen hier last van? Een reboot lost dit op.. maar dat vrij irritant en het optimale zou zijn om na ieder potje al te rebooten.

Specs (mocht dit relevant zijn); i5 2500k (@4Ghz), 970GTX, 16gb DDR 1600mhz. Spel staat op een SSD.
Misschien een soort memory leak? Je zou je RAM gebruik in de gaten kunnen houden via MSI Afterburner. Mogelijk dat dat na elk potje stijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
frack schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Bizar...Ik heb er al +900 uren op zitten, en ben maximum 10 keer een cheater tegen gekomen. Dan heb ik het over obvious cheating...(aimbot/speedhack).
Want er zijn heel wat FPP cheaters met Wallhack/Esp die het niet laten opvallen.
Vergis mij niet, ik heb ook rond de 900 uur er in zitten. Laatste tijd alleen maar gasten die aimbotten. Suppressed van afstand en vol automatisch, elke keer raaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Thijmen schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:04:
[...]

Vergis mij niet, ik heb ook rond de 900 uur er in zitten. Laatste tijd alleen maar gasten die aimbotten. Suppressed van afstand en vol automatisch, elke keer raaak.
De echt super obvious aimbots zoals je ze wel ziet in filmpjes zie ik zelden gelukkig, heb het idee dat die voornamelijk in TPP zitten. Wat niet wil zeggen dat er minder gecheat wordt in FPP.

Wat ik het meest vervelende vind is dat ze cheaters zo lang laten doorspelen. Ik heb een cheater af en toe gechecked op pubg.op.gg en na mijn report heeft hij nog vrolijk een maand kunnen doorspelen (en volgens mij is hij nog steeds niet gebanned, wel veel teamgenoten van hem inmiddels)

ik begrijp dat ze niet willen instabannen op gedetecteerde cheats, maar insta "freezen" van een account voor nader onderzoek op basis van onmenselijke statistieken zouden ze al lang moeten hebben geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik ben in de 350+ uren tot zover maar een paar keer een cheater tegengekomen, maar nu in minder dan een week tijd al 4. Allemaal in FPP modes (squad en solo).

Meest recente was in het potje solo wat ik net heb gespeeld. Ik werd uiteindelijk dus 2e, omdat hij exact kon tracken waar iedereen liep. Ik heb de replay teruggekeken naderhand en vanuit zijn perspectief gevolgd. Echt lachwekkend bijna.. Je zag hem rustig iedereen volgen zonder visual en daarnaast kon hij ook nog eens insta healen / boosten 8)7 Begint me nu echt wel te irriteren, want dit heeft mij en m'n (vaste) squad nu al meerdere chicken dinners én een hoop plezier gekost.

[ Voor 19% gewijzigd door The.Sticky op 19-02-2018 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik check de replays eigenlijk ook nooit. Soms wel omdat ik benieuwd ben waar vandaan ik überhaupt beschoten werd, maar verder nooit. Cheater of niet....wat schiet ik er mee op om het te weten? Dood = dood :+.

Gisteren onze eerste squad-chickendinner. Dat is wel even andere koek dan solo of duo. Je speelt altijd tegen 4 man en vaak is het moeilijker om dat vanuit onszelf goed te organiseren (en voor iedereen goede loot te vinden). Ook tref je vaker 4 man tegen, terwijl je zelf net maar met 2 loopt ofzo. Niet direct moeilijker of makkelijker, maar compleet andere speelstijl. Je moet met zoveel factoren rekening houden. Wel erg leuk en gezellig, maar niet altijd even makkelijk.

Was op Miramar en de zone kwam steeds verder naar rechtsonderin. Tactiek was toch echt om bij een nieuwe zone snel naar een goede plek te gaan en niet de hele tijd op de rand van de zone te blijven hangen. Een beetje geluk met de zone moet je hebben, maar door een geweldig smokescreen (10 smokes totaal) konden we uit een onmogelijke positie, toch een betere locatie bereiken. Daarna water aan de ene kant, dus flanken was haast onmogelijk. Met wat geplaatste nades en rake schoten ons eerste CD binnengehaald als squad. Erg gaaf en iedereen helemaal los op Discord :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:47
StealthyPeanut schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:22:
Ik check de replays eigenlijk ook nooit. Soms wel omdat ik benieuwd ben waar vandaan ik überhaupt beschoten werd, maar verder nooit. Cheater of niet....wat schiet ik er mee op om het te weten? Dood = dood :+.
Als je het weet kan je "Report" drukken en bij meerdere reports is de kans op een ban hoger. Dus weer 1 cheater minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 08:12
Las vandaag op reddit van een (voor mij) nieuw soort cheat in FPP, namelijk TPP spelen in FPP. Persoonlijk zelden last van cheaters. Wel is het geluid wat mij betreft soms nogal inconsequent, dan heb ik geen idee waar iemand vandaan is gekomen of waar het schieten vandaan komt, en volgens mij ligt dat aan PUBG. Lastig aan te tonen alleen en heb geen zin steeds replays te kijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 29-09 15:58
Ik heb eindelijk mijn laadscherm bug opgelost.

Door het spel op mijn ssd te zetten. Wel bullshit dat dit een bug is die al vanaf het begin in het spel zit en nog steeds niet opgelost is.

Dus tipje voor de mensen die ook soms totaal niet in een game komen. Zet het spel op je SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:05
Terranova schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:09:

Door het spel op mijn ssd te zetten. Wel bullshit dat dit een bug is die al vanaf het begin in het spel zit en nog steeds niet opgelost is.

Dus tipje voor de mensen die ook soms totaal niet in een game komen. Zet het spel op je SSD
Een SSD levert sowieso wel wat prestatiewinst op in PUBG. Is ook de enige game die ik op mijn SSD heb staan. Maar zelfs met SSD steekt die bug wel 's de kop op. Heb hem zelf nu al best een poos niet meer gehad maar een maat van me heeft er nog wel 's last van.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Terranova schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:09:

Staat bij mij al hele tijd op SSD, en bij bijna iedereen hier. Reden dat het probleem nu weg is is je verse installatie. Als ze dit niet fixen ga je het probleem vanzelf wel weer tegenkomen :'( .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
- Is reshade idd nog steeds te gebruiken?? Straf!
- sommige die hier riepen dat er vele overdreven met cheaters te roepen lijken nu in het nadeel van de RNG cheat God :) ik heb bijna geen last meer van cheaters en zij wel :)
- sinds ik ook Squad speel, weet ik weer wat GOED geluid is EN goeie hitreg. Een verademing!
- pubg is leuke afwisseling, maar... effectief met veel tekortkomingen wat veel te lang duurt om op te losse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 29-09 15:58
floriz87 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:03:
[...]

Staat bij mij al hele tijd op SSD, en bij bijna iedereen hier. Reden dat het probleem nu weg is is je verse installatie. Als ze dit niet fixen ga je het probleem vanzelf wel weer tegenkomen :'( .
Die verse installatie is de fix niet, ik heb em minimaal 5x al compleet gereinstalled op mijn normale HDD. Nu alleen verplaatst(niet eens reinstall) naar mijn ssd en sindsdien kom ik weer in bijna elke game.

Het is nog maar 1x in nu zo'n 20 potjes fout gegaan, maar dat is volgens mij weer een ander laadscherm bug waar er gewoon echt helemaal niets meer gebeurd met je spel. Na een Alt+f4 kwam ik er ook direct in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Laatst online: 12-09 15:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Switchen naar FPP. Maakt het spel echt zó veel leuker. Dat komt van iemand die echt TPP 10 keer beter vond dan FPP. Nu is dat echt 1000% omgedraaid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toorts
rdlfcuboy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:31:
[...]
Switchen naar FPP. Maakt het spel echt zó veel leuker. Dat komt van iemand die echt TPP 10 keer beter vond dan FPP. Nu is dat echt 1000% omgedraaid.
Ja heb ik vaker gehoord, en gelezen. Maar ik ben te eigenwijs en vind PUBG een game die in Third Person gespeeld moet worden. :D

Zo is het spelletje (voor mij) een stuk tactischer, en vind FPS al gauw neigen naar run & gun. (dan speel ik liever Battalion 1944)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:00
muusq schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Ja heb ik vaker gehoord, en gelezen. Maar ik ben te eigenwijs en vind PUBG een game die in Third Person gespeeld moet worden. :D

Zo is het spelletje (voor mij) een stuk tactischer, en vind FPS al gauw neigen naar run & gun. (dan speel ik liever Battalion 1944)
Run en gun gaat je echt niet lukken in PUGB hoor :+ Dat argument heb ik nog nooit gehoord :z
Het wordt niet ineens een hypershooter zoals COD, ik denk dat het nog langzamer speelt dan TPP zelfs.

Maar alle argumenten voor en tegen kennen we langzamerhand ook wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
jantje 2 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Run en gun gaat je echt niet lukken in PUGB hoor :+ Dat argument heb ik nog nooit gehoord :z
Het wordt niet ineens een hypershooter zoals COD, ik denk dat het nog langzamer speelt dan TPP zelfs.

Maar alle argumenten voor en tegen kennen we langzamerhand ook wel :X
Mij misschien niet direct maar alle (grote) streamers zie ik niet anders doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whiteflashh
muusq schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Ik stond er precies hetzelfde in als jij echt waar. Ga gewoon eens op deze tip in en kom na 5 potjes FPP hier nog eens terug. Ik weet zeker dat je om bent. Geen cheaters en de gameplay is echt niet minder leuk dan TPP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 15:51
Ik zat afgelopen weekend in een duo game waarbij opeens een tegenstander een pan schuin voor zijn hoofd had terwijl hij ook zijn AR vast had. Is dit toevallig een cheat of een bug die bekend is? Hoe dan ook heeft diegene het niet overleefd, maar het was wel vreemd om te zien. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nemm op 20-02-2018 11:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• floriz87
muusq schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Mij misschien niet direct maar alle (grote) streamers zie ik niet anders doen.
Streamers spelen zo dat hun commercial value max is. Dat betekent veel combat opzoeken en dus op drukke plaatsen droppen en proberen zoveel mogelijk actie erin te pompen. Dat levert tenslotte meer viewers op.

Heb zelf ook TPP gespeeld, maar FPP brengt veel meer spanning en geeft je meer het gevoel van een shooter. Het is dynamischer en realistischer en de kans op cheaters neemt drastisch af. Maargoed, voel je vrij te kiezen wat je leuk vindt, laat je niks wijs maken over wat "beter" zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 21:18

ComputerHoed

Electronica <3

rdlfcuboy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:02:
[...]

Ik stond er precies hetzelfde in als jij echt waar. Ga gewoon eens op deze tip in en kom na 5 potjes FPP hier nog eens terug. Ik weet zeker dat je om bent. Geen cheaters en de gameplay is echt niet minder leuk dan TPP.
Sluit ik me helemaal bij aan. TPP is in het begin wat makkelijker om kills op te krijgen, maar qua gameplay is FPP veel fijner...zeker na een paar potjes!

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
frack schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:51:
[...]

https://www.reddit.com/r/...g_solid_patches_since_10/
Zo te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Als je kijkt naar de Fortnite updates, die hebben al3 echte patches gehad in 2018...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
frack schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:04:
[...]

https://www.reddit.com/r/...g_solid_patches_since_10/
Zo te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Als je kijkt naar de Fortnite updates, die hebben al3 echte patches gehad in 2018...
Zie ook: https://www.reddit.com/r/...p_that_they_will?sort=top

Soon... nou ik ben benieuwd ;( De 1.0 update was echt fantastisch en ik had gehoopt dat ze dit niveau vol zouden houden, dat lijkt echter niet gelukt. Communicatie is vrij waardeloos vanuit PUBG corp... :X

Zelf trouwens al dagen niet gespeeld, ik ben nu druk bezig met [Crowdfunding] Kingdom Come: Deliverance, weer eens totaal wat anders. Misschien dat ik later weer eens wat PUBG speel maar het begint wel wat eentonig te worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 20-02-2018 13:29 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Laatst online: 29-09 21:17
Als je het over de duivel hebt ;-)

Ik heb zojuist een 4.1GB grote update binnengehaald voor de Test server en een kleine patch van 24mb voor de stable. Maar kan alleen nergens patchnotes vinden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toorts
Aardappelbakker schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:37:
Als je het over de duivel hebt ;-)

Ik heb zojuist een 4.1GB grote update binnengehaald voor de Test server en een kleine patch van 24mb voor de stable. Maar kan alleen nergens patchnotes vinden...
https://www.reddit.com/r/...6_unofficial_patch_notes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Gameplay
To improve server and client performance early in the game, you will not be able to see other players inside and inside the aircraft when you are on the plane.

Dit is wel kut zeg... kan je niet zien of t vliegtuig al bijna leeg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Flimovic schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:42:
[...]

Gameplay
To improve server and client performance early in the game, you will not be able to see other players inside and inside the aircraft when you are on the plane.

Dit is wel kut zeg... kan je niet zien of t vliegtuig al bijna leeg is.
Daar krijg je een counter voor terug heb ik begrepen. Dat is alleen niet helemaal lekker mee vertaald aangezien ze het hier over "car" hebben terwijl het in een andere post weer als 'plane" vertaald werd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:46:
[...]

Daar krijg je een counter voor terug heb ik begrepen. Dat is alleen niet helemaal lekker mee vertaald aangezien ze het hier over "car" hebben terwijl het in een andere post weer als 'plane" vertaald werd.
Ah die counter voor de auto vond ik al vrij nutteloos :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flimovic schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:49:
[...]

Ah die counter voor de auto vond ik al vrij nutteloos :p
Tenzij ze de squad mode voor 8 spelers publiekelijk introduceren en je met 8 man in een VW busje kan rijden. Dan kan het nog wel handig zijn.

Zal wel niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Tsurany schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:52:
[...]

Tenzij ze de squad mode voor 8 spelers publiekelijk introduceren en je met 8 man in een VW busje kan rijden. Dan kan het nog wel handig zijn.

Zal wel niet -O-
8 Man in een squad is wel erg veel, wordt het te saai van. Vind dat je met 4-man-squads soms al te weinig actie hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flimovic schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:54:
[...]

8 Man in een squad is wel erg veel, wordt het te saai van. Vind dat je met 4-man-squads soms al te weinig actie hebt.
Frequentie zal minder worden, intensiteit hoger. Maar dan zullen ze inderdaad kleinere mappen moeten introduceren, mid game kan nu al erg saai zijn soms vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Tsurany schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:27:
[...]

Soon... nou ik ben benieuwd ;( De 1.0 update was echt fantastisch en ik had gehoopt dat ze dit niveau vol zouden houden, dat lijkt echter niet gelukt. Communicatie is vrij waardeloos vanuit PUBG corp... :X

Zelf trouwens al dagen niet gespeeld, ik ben nu druk bezig met [Crowdfunding] Kingdom Come: Deliverance, weer eens totaal wat anders. Misschien dat ik later weer eens wat PUBG speel maar het begint wel wat eentonig te worden.
Volgens mij ben je daar niet de enige in, op een gegeven moment is het nieuwe (en vooral de spanning) er wel van af en dan wordt pas echt pijnlijk duidelijk hoe beroerd de game loopt/schiet vergeleken met andere shooters.

Helemaal als er elke keer wel weer iemand uit het ladingscherm wordt geknald of opeens uit een auto wordt geslingerd. Bovendien kent iedereen het trucje ook wel heb ik het idee. Springen -> auto -> veilig en weg looten -> terug richting cirkel -> ingraven/campen -> verplaatsen -> hopen dat de cirkel goed valt.

Er gebeurde earlly/mid-game al verdomd weinig en nu nog minder, vuurgevechten zijn niet leuk of te buggy, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@A.W.E.S.O.M.-0 precies, na de 1.0 versie is er te weinig echt aangepakt waardoor er niet heel veel meer gebeurt. Maar wat dan? Battlefield 1 is nou ook niet geweldig om te spelen :+

Misschien eens met @kazzzdafke Squad spelen, kijken of dat wat is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:04:

Altijd welcome! :)
@Verwijderd was gisteren onze medic :D

Squad is leuk, maar niet om zo veel te spelen als PUBG atm.. Het is vermoeiender voor mij, intens...
Als je paar uur squad speelt, daarna PUBG, dan merk je dat pubg arcade is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
floriz87 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:17:
Las vandaag op reddit van een (voor mij) nieuw soort cheat in FPP, namelijk TPP spelen in FPP. Persoonlijk zelden last van cheaters. Wel is het geluid wat mij betreft soms nogal inconsequent, dan heb ik geen idee waar iemand vandaan is gekomen of waar het schieten vandaan komt, en volgens mij ligt dat aan PUBG. Lastig aan te tonen alleen en heb geen zin steeds replays te kijken etc.
Heb je je koptelefoon op stereo staan? Alle trucjes met surroundgeluid moet je uitzetten voor Pubg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floriz87
cmegens schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Heb je je koptelefoon op stereo staan? Alle trucjes met surroundgeluid moet je uitzetten voor Pubg.
Ja, staat op stereo. Heb een aantal streamers er ook over horen klagen, maargoed, misschien ben ik ze gewoon aan het napraten om mijn slechte spel te verbergen }:O .
Last December we said that we are considering a way to limit the maximum ping based on the state of the user line in order to create a comfortable play environment. In the meantime, focusing on preventing and blocking cheating programs, related responses and updates have been delayed than planned. We're excited to introduce experimental actions focused on optimizing your play environment.

Unlike the previously considered scheme, we will attempt to separate the matching pools by ping. In a nutshell, ping is the preferred way to match low users within the same server. Rather than limit access by ping, we expect that the playing environment will improve overall by dividing the matching pool by ping. We are working on a trial version of this content in some areas and will be the first to apply this week as soon as possible. Detailed schedule will be announced as soon as it is ready.
Bron: http://bbs.pubg.game.daum...1&bbsId=PN001&pageIndex=1 (+ google translate)

Het is mij niet geheel duidelijk wat hier nou mee bedoeld wordt, maar het klinkt als een alternatieve

▒█▀▀█ ▒█▀▀▀ ▒█▀▀█ ▀█▀ ▒█▀▀▀█ ▒█▄░▒█
▒█▄▄▀ ▒█▀▀▀ ▒█░▄▄ ▒█░ ▒█░░▒█ ▒█▒█▒█
▒█░▒█ ▒█▄▄▄ ▒█▄▄█ ▄█▄ ▒█▄▄▄█ ▒█░░▀█

▒█░░░ ▒█▀▀▀█ ▒█▀▀█ ▒█░▄▀
▒█░░░ ▒█░░▒█ ▒█░░░ ▒█▀▄░
▒█▄▄█ ▒█▄▄▄█ ▒█▄▄█ ▒█░▒█

▒█▀▀█ ▒█░▒█ ▀█▀ ▒█▄░▒█ ░█▀▀█
▒█░░░ ▒█▀▀█ ▒█░ ▒█▒█▒█ ▒█▄▄█
▒█▄▄█ ▒█░▒█ ▄█▄ ▒█░░▀█ ▒█░▒█

:P .

[ Voor 53% gewijzigd door floriz87 op 20-02-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
Tsurany schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:27:
[...]

Inderdaad een update: http://steamcommunity.com...etail/2742000471562664977

Ik speel nog wel gewoon, maar we spelen niet meer om te winnen..Gewoon 100% Pecado / Pochinki drops. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Damn.. mn oude muis had het begeven. Vandaag mn nieuwe muis binnen, wat is dat wennen zeg. Raakte geen pepernoot meer haha..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Tsurany schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:04:
@A.W.E.S.O.M.-0 precies, na de 1.0 versie is er te weinig echt aangepakt waardoor er niet heel veel meer gebeurt. Maar wat dan? Battlefield 1 is nou ook niet geweldig om te spelen :+

Te weinig aangepakt voor jou, niet voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:53:
[...]

Te weinig aangepakt voor jou, niet voor iedereen.
Noem eens een paar features die sinds 1.0 toegevoegd zijn of bugs die gefixt zijn. Dat wordt een zeer korte lijst.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bekse
Tsurany schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:56:
[...]

Noem eens een paar features die sinds 1.0 toegevoegd zijn of bugs die gefixt zijn. Dat wordt een zeer korte lijst.
Je maakt een fout die je wel vaker maakt: wat voor jou geldt, geldt niet voor iedereen.

Om op je vraag richting mij te reageren: persoonlijk vind ik het een fantastisch spel, zowel voor 1.0 als na 1.0. Enige wat ik nu vervelend vind, is dat ik eens in de 5 potjes even de game moet restarten omdat ik blijf hangen bij het logo. Meer niet. Al veranderen ze niks meer, ga ik me nog heel veel uurtjes vermaken met PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:49:
[...]

Je maakt een fout die je wel vaker maakt: wat voor jou geldt, geldt niet voor iedereen.

Om op je vraag richting mij te reageren: persoonlijk vind ik het een fantastisch spel, zowel voor 1.0 als na 1.0. Enige wat ik nu vervelend vind, is dat ik eens in de 5 potjes even de game moet restarten omdat ik blijf hangen bij het logo. Meer niet. Al veranderen ze niks meer, ga ik me nog heel veel uurtjes vermaken met PUBG.
Dus je bent het met mij eens dat ze weinig hebben aangepakt maar je vind dus dat dit niet nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:00
Bekse schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:49:
[...]

Nou ik denk dat jij nu een fout maakt, het is een feit dat er na 1.0 niet veel is aangepakt, het enige waar ze mee bezig zijn geweest is het verhelpen van cheaten en geen enkele content of andere update is er geweest. Dat geven de developers zelf toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:46
Ik heb een paar uurtjes gespeeld en de laatste 3 games crashten toen ik uit het vliegtuig sprong. Deze game had echt Early Access niet mogen verlaten, wat een enorme baal stront is het toch.

O, ik mocht net een game spelen (geen crash), maar nu weer de melding 'Not authorized', wat een pret!
</frustratiemodus uit>

[ Voor 25% gewijzigd door Welja op 21-02-2018 00:22 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Heerlijk avondje, 7 potten gespeeld waarvan 5 gewonnen. (Zal voor sommigen standaard zijn, maar ik red dat meestal niet ;))
Voor de liefhebber, in dit soort 1v3 situaties ga ik vaak full potato en mis ik alles door de adrenaline. :P

https://pubg.op.gg/user/delukz?server=eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
unfor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 01:18:
Heerlijk avondje, 7 potten gespeeld waarvan 5 gewonnen. (Zal voor sommigen standaard zijn, maar ik red dat meestal niet ;))
Voor de liefhebber, in dit soort 1v3 situaties ga ik vaak full potato en mis ik alles door de adrenaline. :P
[video]
Ik word altijd gek van als mensen zo door mijn potje heen praten, zodat ik ze zelf kan horen haha, maar nette win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 01:18:
[video]
Konden die eerste 3 niet gewoon vollebak met tenminste 2 pushen en de derde suppressive fire geven? En een paar nades? Maar toch netjes gedaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gisteren voor 't eerst Chicken Dinner gehaald met een 4-man squad. Merk wel dat nu we een beetje op elkaar beginnen in te spelen het wel beter gaat.
Al blijven sommige mensen nog steeds aanwijzingen geven als 'daar loopt ie'. Ja, daar heb ik echt heel veel aan als dat alle info is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 08:28

m0nk

16-09-2003 15.15

TERW_DAN schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:54:
Gisteren voor 't eerst Chicken Dinner gehaald met een 4-man squad. Merk wel dat nu we een beetje op elkaar beginnen in te spelen het wel beter gaat.
Al blijven sommige mensen nog steeds aanwijzingen geven als 'daar loopt ie'. Ja, daar heb ik echt heel veel aan als dat alle info is :P
Haha herkenbaar.. Of "Ja rechts zie ik iemand!!"..

Gisteren met mijn vaste duo maatje 3 duo's gespeeld. Bij de eerste game grapte ik "Ik voel een chicken dinner aankomen..", half uurtje later stond dat ook daadwerkelijk in het scherm. Daarna 9e en 4 geworden. Allemaal top 10 games. Flink wat kills gemaakt ook. Overigens allemaal FPP.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

m0nk schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:18:
[...]
Haha herkenbaar.. Of "Ja rechts zie ik iemand!!"..
"Daar bij die boom" is ook zo'n mooie.

Het potje van gisteren was best mooi. Nog 24 man over met een cirkel die net naast de military base lag (geloof dat het de 5e cirkel was). Zoals verwacht ging dat druk worden in de paar huisjes. In het huisje waar we binnenstormden zat nog 1 team. Dat weten te slopen terwijl we allemaal minimaal 1 keer knocked out waren. Maar snel kunnen reviven en kunnen healen. Snel doorsjouwen naar de volgende cirkels op een onmogelijke bergrand, toen ik ineens zag dat er nog maar 7 spelers overwaren. Wij nog met 4, dus sowieso in de meerderheid.
Vooral veel granaten over de bergrand gegooid waar de rest wel moest zitten, want meer ruimte was er niet in de cirkel. Dat was een mooie afsluiter.

Hopelijk vanavond maar weer eens zo'n potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:07
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Ben benieuwd, op zich leuk nieuws. Vermoedelijk wordt dit snel genoemd om de storm van kritiek dat er te weinig aan spelontwikkeling wordt gedaan na het 1.0 gaan de kop in te drukken. Hoop echter dat er ook hard gewerkt wordt om wat persistente bugs te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Vandaag 2x een AWM bemachtigd. Had dat ding niet eerder gehad. Wat een heerlijk apparaat is dat zeg. Kon er 5 neerlegen toen inelf dood ging. Gelukkig wel kip gepakt met random squadmates

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Voor de mensen die altijd teleurgesteld zijn als ze met gevaar voor eigen leven 'maar' een M249 uit de loot drop vissen...

Gisteren kwam er in een potje DUO FFP in Miramar zowat uit het niets een Bronco met een noodvaart op me af denderen. Enkele seconden en tientallen kogels later ging die toch echt mooi in vlammen op, inclusief twee inzittenden. Wat volgde was namelijk een symfonie van 5.56mm kogels die moeiteloos het casco doorzeefde, gevolgd door een apotheose in de vorm van een luide explosie.

Nog net geen traantje weggepinkt. Wat een prachtig schouwspel was dat.

[ Voor 4% gewijzigd door Beun de Haas BV op 21-02-2018 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivve
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Beun de Haas BV schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:59:
Voor de mensen die altijd teleurgesteld zijn als ze met gevaar voor eigen leven 'maar' een M249 uit de loot drop vissen...

Gisteren kwam er in een potje DUO FFP in Miramar zowat uit het niets een Bronco met een noodvaart op me af denderen. Enkele seconden en tientallen kogels later ging die toch echt mooi in vlammen op, inclusief twee inzittenden. Wat volgde was namelijk een symfonie van 5.56mm kogels die moeiteloos het casco doorzeefde, gevolgd door een apotheose in de vorm van een luide explosie.

Nog net geen traantje weggepinkt. Wat een prachtig schouwspel was dat.
Een mattie van me verklaard me voor gek, maar ik vind de M249 heerlijk met een 2x scope of zelfs 4x. Iets meer kick, maar is gewoon nog accuraat op afstand. Liggend is het een beest van een sniper die ook full-auto awesome is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Tsurany schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Dus je bent het met mij eens dat ze weinig hebben aangepakt maar je vind dus dat dit niet nodig is?
Nee, weinig is subjectief, dat is mijn hele punt :-)
En wat mij betreft hoeven ze niet veel meer aan te pakken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
jantje 2 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Nou ik denk dat jij nu een fout maakt, het is een feit dat er na 1.0 niet veel is aangepakt, het enige waar ze mee bezig zijn geweest is het verhelpen van cheaten en geen enkele content of andere update is er geweest. Dat geven de developers zelf toe.
Ook voor jou geldt: "niet veel" is subjectief... Maar goed, zinloos blijkbaar. Ik ga weer van het spel genieten, adieu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:01:
[...]

Nee, weinig is subjectief, dat is mijn hele punt :-)
En wat mij betreft hoeven ze niet veel meer aan te pakken inderdaad.
Oke, dan heeft een discussie met jou inderdaad geen enkele zin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Net een WWCD gehaald op een hele aparte manier! Georgopol op de map, het appartement dat boven de 2e letter G zit (Het meest zuid-oosten van de 6 bij elkaar), daar zat ik op de 3e etage met nog 17 anderen in leven.

6! Ik herhaal zes circkels die precies op mijn appartement vallen! Uiteindelijk zat natuurlijk iedereen te campen en werd de allerlaatste cirkel verplaatst (de anti-camp cirkel ofzo?), ik wist niet waar naartoe en begon in paniek de cirkel op mijn verdieping achterna te rennen en de rest had blijkbaar die vrijheid niet.
WWCD!!! En dat nog wel zonder een enkele kill te hebben gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Tsurany schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:03:
[...]

Oke, dan heeft een discussie met jou inderdaad geen enkele zin.
Ik zie geen opmerkingen van jou over het subjectief zijn inderdaad dus sluiten we hem :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:05
Dev post een changelog met allemaal veranderingen:
Spelers: "Jullie moeten er alles aan doen om cheaters aan te pakken!"
Dev:"Oké, gaan we ons daar vol op focussen."

Even later post de dev wat over het cheater-probleem:
Spelers: "Waarom zijn er geen grote updates meer?"
Dev: "Omdat we ons nu op cheaters aan het focussen zijn."

Voor sommigen is het volgens mij nooit goed. Maar kijk voor de gein eens hoe gruwelijk ver PUBG gekomen is. Daar kunnen enorm veel ontwikkelaars nog wel wat van leren. Al vanaf dag 1 zeg ik dat ik geloof in Bluehole/PUBG en dat durf ik nu nog steeds te zeggen. Ik laat ze lekker doen wat ze willen. Uiteindelijk komt dat toch wel bij de spelers terecht. Heel die updatecycle was er juist vanwege het early access gedeelte en toen is al aangegeven dat dat zou veranderen na 1.0. En dat is prima. Telkens een versie klaar moeten stomen voor de test server en die data bijhouden en analyseren kost gewoon heel wat manuren. Als ze dat wat meer achter de schermen willen doen, prima. Ondertussen blijf ik gewoon genieten van PUBG en kijk ik door de enkele mindere zaken heen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
SomerenV schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:30:

Voor sommigen is het volgens mij nooit goed. Maar kijk voor de gein eens hoe gruwelijk ver PUBG gekomen is. Daar kunnen enorm veel ontwikkelaars nog wel wat van leren. Al vanaf dag 1 zeg ik dat ik geloof in Bluehole/PUBG en dat durf ik nu nog steeds te zeggen. Ik laat ze lekker doen wat ze willen. Uiteindelijk komt dat toch wel bij de spelers terecht. Heel die updatecycle was er juist vanwege het early access gedeelte en toen is al aangegeven dat dat zou veranderen na 1.0. En dat is prima. Telkens een versie klaar moeten stomen voor de test server en die data bijhouden en analyseren kost gewoon heel wat manuren. Als ze dat wat meer achter de schermen willen doen, prima. Ondertussen blijf ik gewoon genieten van PUBG en kijk ik door de enkele mindere zaken heen.
Ze kunnen wel zeggen dat ze met anti-cheat maatregelen bezig zijn, maar in de tussentijd kunnen ze doodeenvoudig de cheaters er uit vissen via de leaderboards. Als ik ze zo kan vinden en herkennen als cheater dan moeten zij dat nog makkelijker kunnen. Dan zouden ze dus veel sneller moeten kunnen bannen, maar dat gebeurt dus totaal niet.

SomerenV schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:30:

En wat spelers in de praktijk merken is dat er sinds 1.0 geen features bij komen, bugs heel laat gefikst worden en nieuwe bugs geïntroduceerd worden terwijl er tegelijkertijd geen grote reductie is in het aantal cheaters. Als ze daadwerkelijk cheaters zouden aanpakken dan zouden veel meer spelers begrip hebben voor de situatie, dat gebeurt echter ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 22-02-2018 08:54 ]

• Philip Ross
Angeloonie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Ze kunnen wel zeggen dat ze met anti-cheat maatregelen bezig zijn, maar in de tussentijd kunnen ze doodeenvoudig de cheaters er uit vissen via de leaderboards. Als ik ze zo kan vinden en herkennen als cheater dan moeten zij dat nog makkelijker kunnen. Dan zouden ze dus veel sneller moeten kunnen bannen, maar dat gebeurt dus totaal niet.
Dat is handmatig werk, dat is korte termijn denken en gaat echt niet gebeuren. Liever nu een paar cheaters meer en daarna een goed automatisch systeem dan dat z al hun resources zetten op handmatig opsporen en bannen van cheaters die toch gewoon vervangen worden door anderen. Daarnaast pak je op die manier niet de 99% van de cheaters die niet op het leaderboard staan.

Daarnaast hebben ij meer bewijs nodig dan alleen een "te hoge K/D of win rate".

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-09 17:17
Angeloonie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Uiteraard is dit een optie, maar dit vraagt dus heel veel manueel werk en is op langere termijn absoluut niet houdbaar. Logischerwijs zoeken ze eerste een oplossing die cheaters automatisch kan detecteren en bannen. Zoniet moeten ze alle accounts doorlopen, want enkel de top 100 of 1000 doorlopen en de cheaters eruit halen helpt niet zo heel veel voor alle andere spelers.

• StealthyPeanut
Maar de hamvraag is; Waarom heeft deze game zo ongelofelijk veel last van cheaters? In verhouding met een COD, BF of andere shooter is het echt bizar veel.

Is de game dan zo makkelijk te "kraken" of mist er gewoon überhaupt een beetje een goed anti-cheat systeem? Lijkt me toch iets wat prio 1 heeft bij een online shooter?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:03
StealthyPeanut schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:02:
Maar de hamvraag is; Waarom heeft deze game zo ongelofelijk veel last van cheaters? In verhouding met een COD, BF of andere shooter is het echt bizar veel.

Is de game dan zo makkelijk te "kraken" of mist er gewoon überhaupt een beetje een goed anti-cheat systeem? Lijkt me toch iets wat prio 1 heeft bij een online shooter?
Nu speel ik niet zo vaak en ben ik ook geen sterspeler (eindig meestal in de top 10, maar er zit niet zovaak kip bij), maar ik zie het juist niet zo vaak? Komt dat omdat ik met andere lage rank spelers wordt geplaatst ofzo?
Ook met squad spelen met andere Tweakers ben ik het gelukkig nog niet tegengekomen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

De impact van een cheater is groter in deze game. In een game zoals Battlefield heb je 64 man die tegelijk op een klein gebied vechten, een enkele cheater zal meestal geen enorme impact hebben in het algemene speelplezier tenzij hij echt heel opvallend cheat. Ook kan je prima winnen van een cheater simpelweg omdat hij niet overal tegelijk kan zijn en je dus met goed teamwork best de match kan winnen.
In PUBG is de impact veel groter omdat een enkele cheater eigenlijk al betekend dat jij als speler niet meer kan winnen. Die match moet je dan dus als verloren beschouwen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik heb van alles potjes die ik tot dusver heb gedaan pas een keer of 3 meegemaakt dat ik echt een cheater tegenkwam. Ik vind dat veel cheaten nog best wel meevallen eigenlijk.
Het is in elk geval niet zo erg dat ik 't spel daardoor niet meer leuk vindt.

• Whiteflashh
TERW_DAN schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:23:
Ik heb van alles potjes die ik tot dusver heb gedaan pas een keer of 3 meegemaakt dat ik echt een cheater tegenkwam. Ik vind dat veel cheaten nog best wel meevallen eigenlijk.
Het is in elk geval niet zo erg dat ik 't spel daardoor niet meer leuk vindt.
Speel je TPP of FPP ?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Beide.

• Whiteflashh
Als je in TPP een beetje hoger in de ranks komt, kom je echt veel cheater tegen. Dan heb ik het niet over die twijfelgevallen, maar over die personen die je insta headshotten op het moment dat je in hun gezichtsveld komt. Vaak zie je ze al kijken door muren of terrein, waar je vandaan komt.

Verwijderd

rdlfcuboy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:37:
[...]

Als je in TPP een beetje hoger in de ranks komt, kom je echt veel cheater tegen. Dan heb ik het niet over die twijfelgevallen, maar over die personen die je insta headshotten op het moment dat je in hun gezichtsveld komt. Vaak zie je ze al kijken door muren of terrein, waar je vandaan komt.
Vandaar dat ik ze nooit tegen kom! LMAO :'( :'( Maar dat klinkt op zich wel logisch wat je zegt, nooit over nagedacht eigenlijk.

Ik speel voornamelijk FPP, ik kijk kills altijd na al is het maar om er wijzer van te worden, wijzer wel, maar beter niet :9 Als ik zeker weet dat het een cheater is doe ik een report.

• StealthyPeanut
NiGeLaToR schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:14:
[...]

Nu speel ik niet zo vaak en ben ik ook geen sterspeler (eindig meestal in de top 10, maar er zit niet zovaak kip bij), maar ik zie het juist niet zo vaak? Komt dat omdat ik met andere lage rank spelers wordt geplaatst ofzo?
Ook met squad spelen met andere Tweakers ben ik het gelukkig nog niet tegengekomen.
Ik heb er zelf weinig last van, maar dat komt doordat ik FPP speel. Wil niet zeggen dat het geen kwalijke zaak is dat er nog steeds teveel cheaters rondlopen.
Tsurany schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:18:
[...]

De impact van een cheater is groter in deze game. In een game zoals Battlefield heb je 64 man die tegelijk op een klein gebied vechten, een enkele cheater zal meestal geen enorme impact hebben in het algemene speelplezier tenzij hij echt heel opvallend cheat. Ook kan je prima winnen van een cheater simpelweg omdat hij niet overal tegelijk kan zijn en je dus met goed teamwork best de match kan winnen.
In PUBG is de impact veel groter omdat een enkele cheater eigenlijk al betekend dat jij als speler niet meer kan winnen. Die match moet je dan dus als verloren beschouwen.
Daar heb je gelijk in. Nooit bij stilgestaan.

Als je dan dit ziet....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GY4jqOOeO74&t=340s]

;w ;w (actie door het hele filmpje, maar voornamelijk op 04:30)

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47

Ik vermoed omdat alles client side is, of iig heel veel. Ik vind het inmiddels wel grappig wat allemaal kan, een soort neo in de matrix. :+

Ik zou er wel geld voor over hebben als een 3e partij zelf servers zou gaan hosten, met hogere tickrates (het is gewoon een capaciteits probleem) en een eigen anti cheat.

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:44:
[...]

Ik heb er zelf weinig last van, maar dat komt doordat ik FPP speel. Wil niet zeggen dat het geen kwalijke zaak is dat er nog steeds teveel cheaters rondlopen.

[...]

Daar heb je gelijk in. Nooit bij stilgestaan.

Als je dan dit ziet....

[video]

;w ;w (actie door het hele filmpje, maar voornamelijk op 04:30)
Zo overdreven cheaten en dan alsnog doodgeschoten worden :>

Hij knockt waarschijnlijk zo veel mogelijk mensen zodat een ander het af maakt.

Als ik iemand knock kan een ander de kill "stelen" en kun je alleen de ander reporten toch?

Cool - Nieuw airplane icoontje!

En 144 FPS in het vliegtuig i.p.v. 50 :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2018 10:00 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:03
@StealthyPeanut ik speel inderdaad ook voornamelijk FPP. Dat scheelt wellicht.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:55:
[...]

Hij knockt waarschijnlijk zo veel mogelijk mensen zodat een ander het af maakt.

Als ik iemand knock kan een ander de kill "stelen" en kun je alleen de ander reporten toch?
Ja ne nee, als je vermoed dat je door de muur etc bent geschoten, kan je de replay bekijken en van daaruit éénieder reporten..

Verwijderd

kazzzdafke schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:14:
[...]

Ja ne nee, als je vermoed dat je door de muur etc bent geschoten, kan je de replay bekijken en van daaruit éénieder reporten..
Oh ja natuurlijk! Goed dat je het ff opmerkt :)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Philip Ross schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:53:
[...]

Dat is handmatig werk, dat is korte termijn denken en gaat echt niet gebeuren. Liever nu een paar cheaters meer en daarna een goed automatisch systeem dan dat z al hun resources zetten op handmatig opsporen en bannen van cheaters die toch gewoon vervangen worden door anderen. Daarnaast pak je op die manier niet de 99% van de cheaters die niet op het leaderboard staan.

Daarnaast hebben ij meer bewijs nodig dan alleen een "te hoge K/D of win rate".
EliHiel schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:54:
[...]

Uiteraard is dit een optie, maar dit vraagt dus heel veel manueel werk en is op langere termijn absoluut niet houdbaar. Logischerwijs zoeken ze eerste een oplossing die cheaters automatisch kan detecteren en bannen. Zoniet moeten ze alle accounts doorlopen, want enkel de top 100 of 1000 doorlopen en de cheaters eruit halen helpt niet zo heel veel voor alle andere spelers.
Dat is helemaal geen handmatig werk, dat is even een scriptje bouwen die op basis van bepaalde criteria door de leaderboards/playerstats loopt en op basis daarvan users banned. Alle users zijn te vinden op bijv. PUBG.op.gg en je kunt de cheaters er doodeenvoudig uitvissen.
Iedereen met meer dan 40% Headshot ratio, avg damage van >750 oid en een K/D average van 10 over >10 games is duidelijk geen legit speler.

Je vist ze er echt zo makkelijk uit dat een doodsimpel scriptje dit kan opschonen.

Deze meneer met z'n k/d van 9.24 en HS ratio van 92,3% en rating van 2289 op NA en een "legit" rating van 1662 op Asia bijv: https://pubg.op.gg/user/BaiYiQingShan?server=na

Of deze 2 hackervriendjes die samen lekker bezig zijn met hun avg damage en wins: https://pubg.op.gg/user/98Kar_laomai?server=eu en https://pubg.op.gg/user/E____GPOWER?server=eu

Niemand haalt zulke consistente stats, dat het gewoon obvious is dat daar iets mis mee is. En ja achteraf opschonen is minder fijn dan ze vooraf/tijdens het cheaten aanpakken, maar in ieder geval pak je ze dan wél aan. Nu hebben ze gewoon vrij spel om te doen wat ze willen totdat ze MISSCHIEN in een volgende patch er wel iets aan kunnen doen met anti-cheat. Maar als dat dus niet werkt kunnen ze weer doorgaan tot een volgende patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
Angeloonie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:28:
[...]

[...]

Dat is helemaal geen handmatig werk, dat is even een scriptje bouwen die op basis van bepaalde criteria door de leaderboards/playerstats loopt en op basis daarvan users banned. Alle users zijn te vinden op bijv. PUBG.op.gg en je kunt de cheaters er doodeenvoudig uitvissen.
Iedereen met meer dan 40% Headshot ratio, avg damage van >750 oid en een K/D average van 10 over >10 games is duidelijk geen legit speler.

Je vist ze er echt zo makkelijk uit dat een doodsimpel scriptje dit kan opschonen.

Deze meneer met z'n k/d van 9.24 en HS ratio van 92,3% en rating van 2289 op NA en een "legit" rating van 1662 op Asia bijv: https://pubg.op.gg/user/BaiYiQingShan?server=na

Of deze 2 hackervriendjes die samen lekker bezig zijn met hun avg damage en wins: https://pubg.op.gg/user/98Kar_laomai?server=eu en https://pubg.op.gg/user/E____GPOWER?server=eu

Niemand haalt zulke consistente stats, dat het gewoon obvious is dat daar iets mis mee is. En ja achteraf opschonen is minder fijn dan ze vooraf/tijdens het cheaten aanpakken, maar in ieder geval pak je ze dan wél aan. Nu hebben ze gewoon vrij spel om te doen wat ze willen totdat ze MISSCHIEN in een volgende patch er wel iets aan kunnen doen met anti-cheat. Maar als dat dus niet werkt kunnen ze weer doorgaan tot een volgende patch.
Zoals ik al aangaf. Dergelijke rating is geen bewijs. Dus ze kunnen gewoon geen ban geven op basis daarvan alleen. Dus als ze dan alsnog de replays etc moeten checken is dat gewoon handmatig werk.

Daarnaast moeten ze voorzichtig zijn welke stats wel toegestaan zijn en welke niet. Want als je te voorzichtig bent ontsnapt 99% van je cheaters terwijl als je te streng bent ban je je top 1% legit players.
Pagina: 1 ... 103 ... 141 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord