Pff wat haat ik granaten zeg! Gisteravond één potje gedaan en het was meteen een goeie, iets van 6-8 kills dacht ik. Had steeds redelijk pech met de cirkel maar kwam gelukkig steeds ruim op tijd binnen de nieuwe cirkel. Laatste paar cirkels waren boven op een berg precies rondom een rots waar je vanuit mijn kant niet omhoog kon (andere kant volgens mij wel). Ik kwam in de rug van iedereen de cirkel binnen vlak langs die rots en had dus enorm voordeel, niemand wist dat ik daar zat. Nog 5 to go, 4, 3, ik zag ze bij bosjes vallen en wacht geduldig af.
Tot mijn drang om kills te maken de bovenhand kreeg. Ik hoorde al een minuut lang iemand vlak om de hoek bewegen. Hij wist niet dat ik er zat en ik wilde niet meteen mijn positie verraden dus ik dacht: pak een granaat en gooi die het hoekje om. Ja hoor, zodra ik naar m'n granaat switch komt hij de hoek omlopen, schrikt zich kapot en in blinde paniek maait hij me neer (leuke killcam lol). Ik kon natuurlijk niks omdat ik geen geweer in m'n handen had.
Volgende keer laat ik ze lekker liggen
Overigens wel last gehad weer van de bug dat explosies het spel laten crashen. Ik zat achter een huis, tegenstander dacht volgens mij dat ik binnen zat en gooide 3-4 granaten naar binnen. Door de resulterende explosies + ruiten die eruit knalden ging m'n game helemaal stuk. Geluid klinkt alsof je speakers opgeblazen zijn, framerate dropt naar iets als 10 sec per frame, en uiteindelijk crasht m'n game zelfs. Ik balen... snel reconnecten, en zodra ik weer in de game zit zie ik hem vlak voor me naar mij zoeken. Hij had me nog niet gezien, dus ik kon hem alsnog killen
Maar die bug mogen ze wel eens oplossen, erg irritant als het op een belangrijk moment gebeurd, zelfs als de game niet crasht duurt het 30-60 sec voordat je weer kan spelen....
[
Voor 26% gewijzigd door
NickThissen op 15-02-2018 11:33
]