UltraSub schreef op zondag 30 april 2017 @ 09:28:
[...]
Weet je waar sommigen eens mee zouden moeten stoppen? Max dit, Max dat, Max hier, Max daar. Dat lijkt ook af en toe wel op trollen. Want die mensen doen doorlopend aannames en poneren die als feiten. Maar dat ze dat doen zien ze niet omdat ze blind zijn door fanboyism.
Op voorhand: ik voel me niet aangesproken door je post

, want ik ben het hier óók helemaal mee eens. Het zijn (denk ik, en ja da's ook een aanname

) vooral de newbies die zo enthousiast kunnen doen over Max. Ik kijk al sinds de jaren 90 (Senna/Prost tijdperk), wellicht dat ik daardoor ook iets gematigder (objectiever) ben over dit onderwerp.
Ere wie ere toekomt, als Max het goed heeft gedaan, dan hartstikke geweldig. Heeft hij het niet goed gedaan, dan vooral (op feiten gebaseerd!) eerst kijken naar de oorzaak: is het de auto, dan vette pech, heeft Max zelf een fout gemaakt, dan geeft hij dit zelf ook meestal wel aan, dan is het jammer en volgende keer beter. Sommige mensen in dit topic hebben er echter een handje van om hier heel overdreven over te posten, als Max het 'slecht' heeft gedaan wordt ie verguisd en is de wereld te klein. Als ie het heel goed heeft gedaan, is het een 'MaxGod' (

) en voor een enkeling die Max het succes niet gunnen, is niets goed genoeg

. Dus tja, nogal veel nuances hier, waar ik me soms best aan kan ergeren...
[
Voor 15% gewijzigd door
KillerBee op 30-04-2017 10:35
]