@JackBol die foto is niet helemaal mijn setup
Ik doe het hier als fan met 5 schermen + 1 DVR..
Ik hoop dat je snapt dat dit niet zijn foto is he, maar een regiekamer.JackBol schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:14:
[...]
Ziet er interessant uit!
Wat doe jij voor je job?

/edit: Valt niet mee om nu de verschillende kanalen te volgen, nu WEC nog bezig is en Channel 4 ook live is.

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 16-04-2017 16:19 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wist ik niet, inderdaad.Rivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:16:
[...]
Ik hoop dat je snapt dat dit niet zijn foto is he, maar een regiekamer.
Overigens denk ik wel dat er statistisch gezien minimaal 1 persoon op dit forum in een regiekamer werkt. Dus zo raar was het niet om dat aan te nemen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Horner met een leuk interview op Channel 4. Max en Daniel hebben weer de vrijheid om te racen. Ze hebben alleen gevraagd of ze zich willen gedragen... Horner: "they probably won't listen".
"When you grow up your heart dies"
Op Ziggo Sport een interview met Lance Stroll. Blijkbaar lopen we allemaal nog op klompen in NL

Ik vond hem niet onsympathiek overkomen.Equator schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:20:
Op Ziggo Sport een interview met Lance Stroll. Blijkbaar lopen we allemaal nog op klompen in NL
We do what we must because we can.
Dan moet je er wel even bij zeggen dat MOL dat aan STR vertelde.Equator schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:20:
Ben er weer jongens!
Gisteren geen tijd gehad om de Q te kijken, maar dankzij hier, toch op de hoogte gehouden! Top!!!
TV staat aan (hier ook een SKY stream
zo te zien heb ik een andere dan @Rivanov ) en straks zitten we met het hele gezin klaar. Zin in!
Gisteren geen tijd gehad om de Q te kijken, maar dankzij hier, toch op de hoogte gehouden! Top!!!

TV staat aan (hier ook een SKY stream
[ Voor 8% gewijzigd door pinda powerrr op 16-04-2017 16:30 ]
Waiting on the world to change
Oh ,nee het was Olaf Mol die hem die indruk gaf.. Lance kwam prima over ja.
Inderdaad.. het was Mol die dat aangaf. Jammer dat dit soort onzin nog voorkomt.nachtnet schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:23:
[...]
Dan moet je er wel even bij zeggen dat MOL dat aan STR vertelde.
Zit mobiel, dus was wat kortaf.
[ Voor 10% gewijzigd door Equator op 16-04-2017 16:34 ]
Als je hem kent weet je dat hij altijd zo doet. Sommige mensen zijn nu eenmaal zo. Ik vind het op zich wel grappig dat over enthousiasme van hem.Smultie schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:32:
Waarom moet Coronel altijd zo tof doen. Net een menneke van 15.
Bensimpel
Positieve meneer
mijn voorspelling
1 vet
2 ham
3 ric
bottas maakt weer een fout, vettel heeft weer eens geluk met een goede pit strategie en ric mag ook wel eens op het podium.
* Bensimpel hoopt op actie en spektakel
1 vet
2 ham
3 ric
bottas maakt weer een fout, vettel heeft weer eens geluk met een goede pit strategie en ric mag ook wel eens op het podium.
* Bensimpel hoopt op actie en spektakel
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik zeg toch ook altijdsjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:34:
[...]
Als je hem kent weet je dat hij altijd zo doet. Sommige mensen zijn nu eenmaal zo. Ik vind het op zich wel grappig dat over enthousiasme van hem.
Ik denk
1 Ham
2 Vet
3 Ver
Met die lange rechte stukken is de Mercedes gewoon het snelst, Bottas wordt een DNF.
1 Ham
2 Vet
3 Ver
Met die lange rechte stukken is de Mercedes gewoon het snelst, Bottas wordt een DNF.
---RAWE CEEK!!!---
Mijn voorspelling:
1) Hamilton
2) Vettel
3) Bottas
4) Verstappen
5) Ricciardo
6) Raikkonen
1) Hamilton
2) Vettel
3) Bottas
4) Verstappen
5) Ricciardo
6) Raikkonen
mijn glazen bolletje zegt dat HAM hem tegen een andere wagen aanzet bij de start en uit gaat vallen met schade. Wat daarna gebeurt is blijft een beetje grijs....
Ik vind het enthousiasme van Coronel ergens aanstekelijk.
Is Luyendijk al in de studio geweest?
Is Luyendijk al in de studio geweest?
Ik hoop maar dat Verstappen en Raikkonen elkaar de ruimte gunnen in de 1e bocht..
We do what we must because we can.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Leuke voorspellingen, maar RAI gunnen jullie echt weinig
Erg benieuwd of de beide RBR's het gaan bijbenen, uiteraard voorkeur voor VER om vóór RIC te eindigen, maar ik denk dat een podium er gewoon niet in zit vandaag. Het gat met de rest zit wel goed, dus P5/6 gaat het worden voor hun.
Erg benieuwd of de beide RBR's het gaan bijbenen, uiteraard voorkeur voor VER om vóór RIC te eindigen, maar ik denk dat een podium er gewoon niet in zit vandaag. Het gat met de rest zit wel goed, dus P5/6 gaat het worden voor hun.
Ik begin steeds minder een hekel te krijgen aan Jack Plooij. Het blijft een beetje een nozem, maar hij begint steeds betere vragen te stellen.
Altijd voor de race. Als eentje het raceDNA in zijn bloed heeft zitten is hij het. Die wilt het liefste iedere dag racennachtnet schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:39:
VER klinkt ontspannen bij Jack.
best wel aso hoe Mark Webber de microfoon tussen het gesprek van Ricciardo en zijn engineer drukt... maar wel rete-interessant... more of that Mark !!
Mwah, juist heel voorspelbaar. Totaal geen verrassende vragen.JackBol schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:40:
Ik begin steeds minder een hekel te krijgen aan Jack Plooij. Het blijft een beetje een nozem, maar hij begint steeds betere vragen te stellen.
Waar is Kalff, die was super!JackBol schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:40:
Heerlijk tenenkrommend soms die Grid Walk van Martin
Ja, dat is toch van een heerlijk Ziggo niveau.AzzKickah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:42:
Haha echt he, voelt soms super ongemakkelijk aanAzzKickah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:42:
C4 en Sky pakken ook altijd dezelfde. Net was Nick Mason op Sky, nu op C4.AzzKickah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:42:
Tja, het ligt aan de context. Hij is reporter voor 't volk, niet voor de F1 kenner. Voorheen kromden mijn tenen als hij een vraag stelde, dat is nu steeds minder.alwaysleft schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:41:
[...]
Mwah, juist heel voorspelbaar. Totaal geen verrassende vragen.
Wat dat betreft past hij er wel tussensjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:42:
[...]
Ja, dat is toch van een heerlijk Ziggo niveau.

En we zitten er klaar voor
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Die neuzelt nu met Kees vd Grint op youtube elke week. Dat is lekker aaauwe mannen gezever.
Ah, le professeur op Sky Sports F1.
Vandoorne start waarschijnlijk niet, erg jammer.
Kan trouwens het gezeur over het commentaar op tv achterwege gelaten worden in dit topic? Minstens net zo vervelend als het commentaar zelf.
Kan trouwens het gezeur over het commentaar op tv achterwege gelaten worden in dit topic? Minstens net zo vervelend als het commentaar zelf.
Dat gezeur is FeedbackRoD schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:44:
Vandoorne start waarschijnlijk niet, erg jammer.
Twee oudere mannen met armpjes over elkaar om de beurt even een praatje doen. Is op zich wel grappig en interessant maar qua kwaliteit van een redelijk bedenkelijk niveau.JackBol schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:43:
[...]
Die neuzelt nu met Kees vd Grint op youtube elke week. Dat is lekker aaauwe mannen gezever.
Ze staan niet hard te sleutelen in de garage bij Mclaren, volgens mij is het voor VAN al over voor 't begonnen is.
Stoffel niet aan de start.
Alondo ook terug in de garage???
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Op sky zeggen ze alonso auto.
[ Voor 20% gewijzigd door Catmandos op 16-04-2017 16:46 ]
Da's een mening.RoD schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:44:
Wat mij betreft kan hier prima gepraat worden over wat er bij de F1 op TV op een F1-zender gebeurt. In een F1-topic.
VAN lijkt inderdaad niet meer te starten (tenzij ze een quick-fix uitvoeren en hem met 2-3 ronden achterstand wat kilometers laten maken..)
Alaaaf....
VAN wel bij de ceremonie.
Daarnaast komt van drie zenders (Ziggo, SKY, C4) een hoop info bij elkaar in dit topic, is altijd handig imo.AzzKickah schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:46:
[...]
Da's een mening.
Wat mij betreft kan hier prima gepraat worden over wat er bij de F1 op TV op een F1-zender gebeurt. In een F1-topic.
Is ie dat niet verplicht..?Rivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:47:
Is verplicht op straffe van...Rivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:47:
Als ouwe man zelf zijnde hou ik van Kalff en walker en Windsor...
Ga nu m'n Live timing aanzetten, HF all !!
ja die is verplicht, vorige race waren er een aantal te laat en die hebben op hun donder gekregen.
Waar ik de eerste 2 races nog positief was verrast hoe ze konden meekomen, en de DNF's niet perse ploffende engines waren, begint het nu wel echt dramatisch te worden. Erg zonde, en duur grapje ook om elke raceweekend toch weer volle bak mee te doen.nachtnet schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:47:
VAN lijkt inderdaad niet meer te starten (tenzij ze een quick-fix uitvoeren en hem met 2-3 ronden achterstand wat kilometers laten maken..)
Windsor had een tijdje geleden super goeie recaps op youtube. Nu lult ie allen nog maar met scrabs over het zevende vaantje op de rechtse bargeboard van de force india. Mij iets te techisch.Tethtoril schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:48:
Als ouwe man zelf zijnde hou ik van Kalff en walker en Windsor...
Die reclames op Sky zijn toch ook totaal anders dan wat je hier in Nederland op tv ziet.
offtopic:
I am Groot... bijna...
I am Groot... bijna...
Die ff-ing MV reclame idd, volume is belachelijk..koli-man schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:49:
aaarrggghhh daar was die weer...
Muten jullie je TV dan niet standaard bij de reclame..?
De exact reclame met 2 bionic armen blijft wel mooi te zien..
Honda is gewoon een blamage. 3 jaar al meedoen en gewoon nog geen resultaten pakken. Ze hadden nu minimaal bij McLaren met Renault moeten vechten.
Heeft verstappen eigenlijk al eens flink pech gehad tijdens F1? Ik kan me niet herinneren dat hij ooit een fatale tik heeft gekregen. Enkel een keer dat zijn auto er mee kapte.
p.s: Ik wil geen afbreuk doen aan zijn ongelooflijke prestaties, maarreehh, hij kon zo maar eens in de eerste ronde van de baan gereden worden, toch? Tot nu toe heeft het hem niet tegen gezeten, toch?
p.s: Ik wil geen afbreuk doen aan zijn ongelooflijke prestaties, maarreehh, hij kon zo maar eens in de eerste ronde van de baan gereden worden, toch? Tot nu toe heeft het hem niet tegen gezeten, toch?
Confirmed. Vandoorne start niet.
Bensimpel
Positieve meneer
sky confirmed dat stoffel al DNF is,
gaat lekker met mclaren honda..
😆 - Denk ook eens om ;)
VAN echt niet aan de start.
Zag ik net op zowel C4 als SKY. Klote voor hem, zelfde probleem als gisteren met de PU.
Zag ik net op zowel C4 als SKY. Klote voor hem, zelfde probleem als gisteren met de PU.
inderdaad, en aks deze niet te fixen is zitten ze al aan de 4e...Bensimpel schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:52:
Bensimpel
Positieve meneer
2x in monaco, vorig jaar kreeg die behoorlijk een klap hoorzetje01 schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:51:
Heeft verstappen eigenlijk al eens flink pech gehad tijdens F1? Ik kan me niet herinneren dat hij ooit een fatale tik heeft gekregen. Enkel een keer dat zijn auto er mee kapte.
😆 - Denk ook eens om ;)
Eerlijk is eerlijk als je Sky gewend bent en dan verplicht kijkt naar Ziggo

[ Voor 6% gewijzigd door bartus1989 op 16-04-2017 16:57 ]
Bensimpel schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:53:
[...]
2x in monaco, vorig jaar kreeg die behoorlijk een klap hoor
Door wie werd Max eraf gereden dan volgens jou?
Ja, maar niet door een ander uitgedeeld. Ik denk dat daar op gedoeld wordt.Bensimpel schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:53:
[...]
2x in monaco, vorig jaar kreeg die behoorlijk een klap hoor
Ai. Blamage.Rivanov schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:52:
Confirmed. Vandoorne start niet.
Bensimpel
Positieve meneer
ah zo, nee inderdaad,sjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:54:
[...]
Ja, maar niet door een ander uitgedeeld. Ik denk dat daar op gedoeld wordt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Is dat geen DNS?Bensimpel schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:52:
Geeft ook lekker gevoel van vertrouwen aan Alonso, al zal die het inmiddels een rotzorg zijn of hij heel blijft of niet
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Die zit al met zijn hoofd in de Indy car.Chiron schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:55:
Geeft ook lekker gevoel van vertrouwen aan Alonso, al zal die het inmiddels een rotzorg zijn of hij heel blijft of niet
Dus nu gaan de Honda's al kapot voordat ze überhaupt aangezet worden?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu zou je toch willen dat ze weer T-cars hadden. Is gewoon jammer voor die jongen.
Echt super triest de huidige staat van McLaren/Honda

Regeltjes detail. Misschien omdat hij op de grid stond is hij officieel gestart.
Vorig jaar blies de motor van Vettel op in de warming up lap. Volgens mij was dat een DNS.
Edit: olav bevestigd, inderdaad een DNS
[ Voor 6% gewijzigd door JackBol op 16-04-2017 16:58 ]
een t-car met een Honda zal ook stuk gaansjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:57:
Nu zou je toch willen dat ze weer T-cars hadden. Is gewoon jammer voor die jongen.
Filmon? Is maar 420P kwaliteit dacht ikjip_86 schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:57:
Splitscreen chrome met channel 4 en dit topic. Mobiele paassetup
In plaats dat het beter wordt bij McL, wordt het steeds slechter

Voor Stoffel is dit ook een drama aan het worden. Zo gaat hij ook vertrekken als hij de kans krijgt, maar bijna niet uit wat...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik bedoelde inderdaad dat hij (nog niet) van de baan getikt is.
@sjaool
(komt natuurlijk ook wel een beetje doordat de meesten hem gewoon niet bij kunnen houden, natuurlijk)
50% kans dat die hypothetische tcar het ook niet doetsjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:57:
HipTV stottert ook net zoveel als de ziggo Go stream. Gaat lekker. 
Hopen op een mooie race.
Hopen op een mooie race.
T-Cars, goeie tijd!sjaool schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:57:
Ben nerveus en tipsy... Ben benieuwd betr. strategie.
Straks zit McLaren zonder rijders omdat niemand daar wil (niet)rijden.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Eerlijk is eerlijk, zelfs Sauber doet het beter, die rijden in ieder geval.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:58:
Voor Stoffel is dit ook een drama aan het worden. Zo gaat hij ook vertrekken als hij de kans krijgt, maar bijna niet uit wat...
Voor € 40 miljoen wil ik wel rijden of naast de baan staan hoor.Gé Brander schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:59:
Straks zit McLaren zonder rijders omdat niemand daar wil (niet)rijden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1