De eerste win ooit van RBR was in China 2009, regenrace
Preview China 2017 met facts uit de afgelopen edities
Ricciardo blikt vooruit
Ocon geeft uitleg over de layout van de track
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt, was door @nachtnet al op de vergissing gewezen maar heb m'n post ook ff aangepast.kevlar01 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:00:
[...]
Grosjean in de Haas bedoel je denk ik? Maar ben het met je eens dat dat onwaarschijnlijk zal zijn, ook al regent het misschien.
Het is ook niet tegen Kimi bedoeld verder, wat-ie met de Lotus wist te doen heeft wel laten zien dat-ie absoluut een goede racer is, maar bij Ferrari komt-ie niet heel goed uit de verf imo. Tegen Alonso al niet echt, en Vettel lijkt ook de bovenhand (of misschien: voorkeursbehandeling) te hebben, in die zin zie ik Kimi niet meer winnen.Ik hoop dat Kimi de strijd aan kan gaan met Vettel en ook wat races kan winnen(als de Ferrari daadwerkelijk zo goed blijkt als in Australië). Ook al was hij de laatste race de mindere tov Vettel, hij blijft een van de beste coureurs op de grid als je het mij vraagt.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Denk dat je Kimi toch wat onderschat. De laatste 3 jaar heeft hij elk jaar verbeterd tov zijn teammate. Waarbij vorig jaar nog het beste was.Destruction schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:13:
Het is ook niet tegen Kimi bedoeld verder, wat-ie met de Lotus wist te doen heeft wel laten zien dat-ie labsoluut een goede racer is, maar bij Ferrari komt-ie niet heel goed uit de verf imo. Tegen Alonso al niet echt, en Vettel lijkt ook de bovenhand (of misschien: voorkeursbehandeling) te hebben, in die zin zie ik Kimi niet meer winnen.
Uiteindelijk maakt het me niet uit wie er wint of WK wordt, als degene die uiteindelijk wint er maar voor heeft moeten knokken. Als de winnaar van het WK maar tegen het einde van het seizoen zo uitgeput is dat-ie toch een beetje gaat twijfelen of-ie dit nog wel wil doen, dan vind ik het prima
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat ontken ik ook niet, ik sluit ook niet uit dat Vettel stiekem gewoon een voorkeursbehandeling krijgt, maar al met al heeft-ie z'n teammates bij Ferrari nog niet verslagen, zo bedoel ik het ook meerYakuzA schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:41:
[...]
Denk dat je Kimi toch wat onderschat. De laatste 3 jaar heeft hij elk jaar verbeterd tov zijn teammate. Waarbij vorig jaar nog het beste was.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik kijk liever 2u naar close wheel to wheel action dan de 'echte' verhoudingen...alwaysleft schreef op donderdag 6 april 2017 @ 03:57:
Laatste voorspellingen zijn een volledig droge race. Gelukkig maar, kunnen we tenminste de echte verhoudingen zien.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Absoluut! Een race moet droog beginnen, langzaam steeds natter worden ( geen plensbui ineens! ) en dan eindigen in een water balletRequiem19 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 07:26:
Mixed weather dan. Half uurtje de echte verhoudingen en dan regen voor de actie
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat was volgens mij geen geluk hoor voor VET, dat was gewoon een goede strategie. Of bedoel je dat HAM tussen andere wagens terecht kwam op zijn outlap?Bensimpel schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:08:
Deze gaat ham gewoon winnen, vorige race had vettel geluk met de pitstop, Als de redbull nu goed mee kan komen mischien 3e voor ver of ric?
Hoop dat ric nu wel mee kan racen
Dat muziekje onder dat Quick Facts filmpje
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 06-04-2017 08:47 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat lijkt me een prima deal!Requiem19 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 07:26:
Mixed weather dan. Half uurtje de echte verhoudingen en dan regen voor de actie
Haha typisch ChineesJasphur schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:41:
[...]
[...]
Dat muziekje onder dat Quick Facts filmpje
Ik verwacht ook een sterkere Mercedes in China maar echt geluk was het in Australie niet. Vettel had duidelijk de snellere wagen, ben erg benieuwd of dat dit weekend weer zo is (ik denk het niet).Bensimpel schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:08:
Deze gaat ham gewoon winnen, vorige race had vettel geluk met de pitstop, Als de redbull nu goed mee kan komen mischien 3e voor ver of ric?
Hoop dat ric nu wel mee kan racen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Valt tegen denk ik, woon op zon 15 km van het circuit en erg veel regen is er hier niet geweest (klein beetje maar). Verwacht dat het daar niet zoveel anders is... Afgelopen dagen heeft het iig meer geregend, hopen maar dat het daar morgen mee verder gaat
Zie op Twitter toch alleen maar tweets voorbijkomen met berichten over regen.Snowdog schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:53:
[...]
Valt tegen denk ik, woon op zon 15 km van het circuit en erg veel regen is er hier niet geweest (klein beetje maar). Verwacht dat het daar niet zoveel anders is... Afgelopen dagen heeft het iig meer geregend, hopen maar dat het daar morgen mee verder gaat
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wellicht dat het daar idd wat anders ervoor staat dan. Hier is het wel nog flink donker, maar at the moment al geen regen meer... misschien dat het van die kant hierheen komtRivanov schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:01:
[...]
Zie op Twitter toch alleen maar tweets voorbijkomen met berichten over regen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
"This is my Formule 1 car. There are 20 like it, but this one is mine.Rivanov schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:28:
VET: "I give my car a name, but it's not like I stroke her in the morning when I arrive or phone up to ask how she is" 😂
[afbeelding]
Hij kijkt toch een stuk vrolijker dan de afgelopen jarenRivanov schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:28:
VET: "I give my car a name, but it's not like I stroke her in the morning when I arrive or phone up to ask how she is" 😂
[afbeelding]
Bensimpel
Positieve meneer
In ieder geval is Stroll nog niet gecrashed!Boinkie schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:44:
Of de goden weten nu al dat Alonso moet huilen dit weekend van de barre prestaties. Het is een teken!
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 17% gewijzigd door kevlar01 op 06-04-2017 09:49 ]
Dit is wel heel symbolisch en triest.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Wat deed hij daar? Ineens naar buiten sturen...kevlar01 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:47:
[video]
De laatste career win van MSC was ook in China in 2006
Ook crash in warmup lap (2005)met Albers is hier te zien![]()
embedden mag helaas niet, dus even doorklikken...
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Was warm-up lap, dus was aan het 'weaven' om de banden warm te krijgen.Mad-Matt schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:24:
[...]
Wat deed hij daar? Ineens naar buiten sturen...
ah ja, logisch.kevlar01 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:30:
[...]
Was warm-up lap, dus was aan het 'weaven' om de banden warm te krijgen.
Was meer verbaasd over het feit dat Albers daar volle bak accelereerde.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Ligt eraan wie er zitten, die met Hamilton en Ricciardo zijn altijd wel leuk.koli-man schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:44:
Boah......ik krijg me werkelijk niet door die interviews heengeworsteld. Tenenkrommend. Van mij mogen ze dit afschaffen.
Ik probeerde die met Nico, Max en Sebastian te bekijken. En na een aantal keer doorspoelen, kwam ik tot de conclusie dat ik het erg lastig vond om het interessant te vinden. Veel open deuren, en eigenlijk ook antwoorden die je zelf bijna kunt geven als je de F1 een beetje volgt.Mad-Matt schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:45:
[...]
Ligt eraan wie er zitten, die met Hamilton en Ricciardo zijn altijd wel leuk.
(Even een aanname dat je het over die persconferenties hebt)
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Geloof ik, zijn nou ook niet echt gasten die heel open, vrolijk en grappig zijn.koli-man schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:47:
[...]
Ik probeerde die met Nico, Max en Sebastian te bekijken. En na een aantal keer doorspoelen, kwam ik tot de conclusie dat ik het erg lastig vond om het interessant te vinden. Veel open deuren, en eigenlijk ook antwoorden die je zelf bijna kunt geven als je de F1 een beetje volgt.
Interviews met sporters zijn echt vreselijk. Als fan wil je dingen weten die je niet zelf uit kan vinden, maar de vragen die gesteld worden zijn altijd zo enorm standaard. Alle sporters hebben mediatrainingen gehad, dus die antwoorden zijn dan ook standaard. Alleen goede interviewers zetten de sporter soms op het verkeerde been en dat zorgt vaak voor een oprechte of grappige reactie.koli-man schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:47:
[...]
Veel open deuren, en eigenlijk ook antwoorden die je zelf bijna kunt geven als je de F1 een beetje volgt.
Even een nieuwe quick en dirty [PrtScn] + [Paint] gemaakt voor zondag.sjaool schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:32:
[...]
Ik gebruik deze altijd Netweather.tv. Bovenaan kun je het circuit kiezen waarvan je de weersvoorspelling wilt zien.
Waiting on the world to change
Het wordt toch steeds ietsjes minder met de regen.nachtnet schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:58:
[...]
Even een nieuwe quick en dirty [PrtScn] + [Paint] gemaakt voor zondag.
[afbeelding]
Alweer een stuk droger dan het beeld van gisteren.
Dat staat er juist in. Kijk maar onder Gearbox. Staat dat deze er in China ingezet is.albino71 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:00:
@nachtnet Klopt die spreadsheet wel? Ik zie namelijk niet dat RIC een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen.
Ik denk dat het daar wel ook een beetje in zit. 2 jaar geleden het Max net zijn crash in Monaco gehad en toen probeerde Massa even Max op zijn plek te zetten en toen kaatste Max even de bal terug. Dat was leuk.Tk55 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:57:
[...]
Alleen goede interviewers ....mediatraining...
albino71 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:00:
@nachtnet Klopt die spreadsheet wel? Ik zie namelijk niet dat RIC een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen.
Hij viel uit en daarbij is z'n versnellingsbak weer kapot gegaan en hebben ze er nu dus weer een nieuwe ingezet.Mad-Matt schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:10:
RIC heeft toch ook een nieuwe bak gekregen. Dit was toch nog voor de start van de race, althans, dat staat mij bij.
Dan krijgt hij nu in China weer een grid penalty toch? Dat had ik even gemist....ArnevdS schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:13:
[...]
Hij viel uit en daarbij is z'n versnellingsbak weer kapot gegaan en hebben ze er nu dus weer een nieuwe ingezet.
Check de laatste post van @nachtnet Geen penalty.Racierox schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:14:
[...]
Dan krijgt hij nu in China weer een grid penalty toch? Dat had ik even gemist....
Nee, in principe moet je bak inderdaad 4 (of 5?) races meegaan en krijg je straf als je eerder wisselt. Als je bak tijdens een race kapot gaat, dan mag je echter gratis een nieuwe plaatsen.Racierox schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:14:
[...]
Dan krijgt hij nu in China weer een grid penalty toch? Dat had ik even gemist....
Wat ook wel rechtvaardig is, de DNF is al voldoende straf. En echt kapot is ook echt kapot.ArnevdS schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:17:
[...]
<>Als je bak tijdens een race kapot gaat, dan mag je echter gratis een nieuwe plaatsen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Idd, het aantal is 6 races. De rest is wel correctArnevdS schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:17:
[...]
Nee, in principe moet je bak inderdaad 4 (of 5?) races meegaan en krijg je straf als je eerder wisselt. Als je bak tijdens een race kapot gaat, dan mag je echter gratis een nieuwe plaatsen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Basement Bios ---- Exo-S
Nou ja, ik was ook geen fan van die nieuwe banden.. Ik geloof dat ik ze zelfs vergeleken heb met die donuts die onder een kart zitten.. en nu valt dat ook wel weer mee. Kijk nu maar eens terug naar 1 of 2 generaties geleden qua auto. Ziet er niet meer uit..Mystikal schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:44:
Inderdaad, de T-wing wordt steeds meer gemeengoed. Helaas... Ben er geen fan van.
[ Voor 24% gewijzigd door nachtnet op 06-04-2017 11:55 ]
Interesting video of Ferrari: Some technical and aerodynamic data through load of the car in Shanghai china
D-Ed schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:02:
Aangezien ik maar zo'n 0,07% van mijn vrienden over heb gekregen naar Telegram zit ik dus nog steeds op Whatsapp en heb sinds vorige week de MacOS versie in gebruik... Kom er nu achter dat ik de afbeeldingen die hier gepost worden, direct naar een chat kan slepen dus ik ben weer wat enthousiaster over WA
On-topic...:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 06-04-2017 12:28 ]
Ik kan helaas alleen de race ziennachtnet schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:26:
@Gynnad Ik vermoed dat het hier tijdens de 1e vrije training vrij rustig zal blijven (04:00u is niet echt een populaire tijd..) Ik sla zelf zeker de 1e maar waarschijnlijk ook de 3e (06:00u) vrije training over..
Ben overigens wel heel benieuwd naar wie waar uitkomt.
Wie is er wel zo Die-Hard dat hij/zij wel gaat kijken? (of wie zit er in de nachtdienst..)
De vrije trainingen sla ik over i.v.m. mijn werk. Maar de kwalificatie en race ga ik uiteraard wel kijken!nachtnet schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:26:
@Gynnad Ik vermoed dat het hier tijdens de 1e vrije training vrij rustig zal blijven (04:00u is niet echt een populaire tijd..) Ik sla zelf zeker de 1e maar waarschijnlijk ook de 3e (06:00u) vrije training over..
Wie is er wel zo Die-Hard dat hij/zij wel gaat kijken? (of wie zit er in de nachtdienst..)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik had begrepen dat het een Nederlandse regisseur was. Weet niet of die het hele seizoen mee gaat. Het was inderdaad niet best, veel dingen gemist. Of pas 4 rondes verder een herhaling.Spotmatic schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:05:
Ik hoop dat er tijdens de race een top-regisseur aan het werk is; iemand met gevoel voor de F1. Het laatste wat ik wil is een herhaling van Melbourne. Die race was van zichzelf al saai, maar met de slechte regie van toen was het een verschrikkelijk drama. En hopelijk hebben ze de on-screen graphics nu ook weer op orde.
Ik kan je vast vertellen dat dit niet het geval is. Bijvoorbeeld Monaco heeft zn eigen TV-crew, die verkopen de beelden vervolgens aan FOM. Apart wereldje hoor die TVrechten in de F1.Qu3st schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:08:
[...]
Ik had begrepen dat het een Nederlandse regisseur was. Weet niet of die het hele seizoen mee gaat. Het was inderdaad niet best, veel dingen gemist. Of pas 4 rondes verder een herhaling.
En Palmer die ieder rondje, 3-4x achter elkaar, hetzelfde probleem had hebben we zelfs helemaal niet gezienQu3st schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:08:
[...]
Ik had begrepen dat het een Nederlandse regisseur was. Weet niet of die het hele seizoen mee gaat. Het was inderdaad niet best, veel dingen gemist. Of pas 4 rondes verder een herhaling.
Zet dan die gratis F1-app aan! heb hem op mn TV draaien. sectortijden/pitstops etc. zou het bijna zonder beeld kunnen kijken.Spotmatic schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:05:
Ik hoop dat er tijdens de race een top-regisseur aan het werk is; iemand met gevoel voor de F1. Het laatste wat ik wil is een herhaling van Melbourne. Die race was van zichzelf al saai, maar met de slechte regie van toen was het een verschrikkelijk drama. En hopelijk hebben ze de on-screen graphics nu ook weer op orde.
Kun je na gaan wat er gebeurd als je er 30 eurotjes voor een jaar aan uitgeeftSniffels schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:33:
[...]
Zet dan die gratis F1-app aan! heb hem op mn TV draaien. sectortijden/pitstops etc. zou het bijna zonder beeld kunnen kijken.
[ Voor 57% gewijzigd door Jasphur op 06-04-2017 13:35 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Humma Kavula op 06-04-2017 13:43 ]
Dit is puur tactiek. Door die verf over dat deel van de pitsstraat te laten lopen heeft het team wat achter ze zit last van glad asfalt bij het wegrijden na een pitstop... Vreemd dat jullie dit allemaal nog niet doorhebben zeg!Jasphur schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:34:
ALO was niet de enige die een 'bad omen' kreeg.
[afbeelding]
* koli-man gaat even de aluminium zoekenTheBrut3 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:43:
[...]
Dit is puur tactiek. Door die verf over dat deel van de pitsstraat te laten lopen heeft het team wat achter ze zit last van glad asfalt bij het wegrijden na een pitstop... Vreemd dat jullie dit allemaal nog niet doorhebben zeg!
Ik vond de persco van Monza vorig jaar wel leuk met Button. Daar werd nog gesproken over hoe indrukwekkend de Mclaren was in de bochten qua snelheid en grip de race ervoor op Spa en hoe dat dan voelde in de race, Button: "Well, I only did 4 corners in the race, but those 4 corners where fantastic"Mad-Matt schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:51:
[...]
Geloof ik, zijn nou ook niet echt gasten die heel open, vrolijk en grappig zijn.
Daarom kijk ik eigenlijk alleen die met Hamilton of Ricciardo.
Ja maar Button is ook echt een geweldige vent.FastFred schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:53:
[...]
Ik vond de persco van Monza vorig jaar wel leuk met Button. Daar werd nog gesproken over hoe indrukwekkend de Mclaren was in de bochten qua snelheid en grip de race ervoor op Spa en hoe dat dan voelde in de race, Button: "Well, I only did 4 corners in the race, but those 4 corners where fantastic"
Bensimpel
Positieve meneer
3:00 is inderdaad veelste vroegnachtnet schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:26:
😆 - Denk ook eens om ;)
0400is inderdaad veelste vroeg voor edit: Tweakers
[ Voor 4% gewijzigd door Sniffels op 06-04-2017 14:37 ]
Links onder in het filmpje staat "F1 2016" dus ik denk het wel jaJasphur schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:27:
Grosjean op de baan met F1 2016 (denk ik)
https://twitter.com/HaasF1Team/status/849955701527019520
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Argh, ik heb nog geen bericht van ze gehad.........winwiz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:45:
Omdat ik Ziggo en VF heb kon ik vandaag een extra pakket gratis kiezen. Heb (uiteraard) Sport totaal gekozen precies op tijd voor China.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Lucky you.winwiz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:45:
Omdat ik Ziggo en VF heb kon ik vandaag een extra pakket gratis kiezen. Heb (uiteraard) Sport totaal gekozen precies op tijd voor China.
[ Voor 62% gewijzigd door Humma Kavula op 06-04-2017 15:29 ]
Was al gepost.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq