Tsja, het is eigenlijk zo persoonlijk dat het moeilijk zeggen is of W10M nog voldoet. Ik heb een flink aantal hele mooie apps op mijn 950 gehad. Na een reset vroeg ik mezelf: waarom heb ik die apps eigenlijk? Ik gebruik ze helemaal nooit en ze staan eerder geïnstalleerd 'om de leuk', omdat het kan.
Voor mij is belangrijk: Agenda (weet ik wanneer ik moet werken), OneDrive (voor mijn privéfoto's). DropBox voor mijn werk. WhatsApp en Skype om te kunnen chatten. WhatsApp privé en Skype zakelijk. ABNAMRO en Twitter. In de verloren uurtjes Awesome Tube. Geldzaken om de koersen te kunnen volgen en Windows Central voor het nieuws betreffende W10M en W10.
En verder .... ja, daar heb ik echt geen mobiele telefoon voor nodig.
Dus, zolang W10M nog functioneert heb ik geen directe behoefte aan meer kunnen doen met een mobiele telefoon.
Voor mij is belangrijk: Agenda (weet ik wanneer ik moet werken), OneDrive (voor mijn privéfoto's). DropBox voor mijn werk. WhatsApp en Skype om te kunnen chatten. WhatsApp privé en Skype zakelijk. ABNAMRO en Twitter. In de verloren uurtjes Awesome Tube. Geldzaken om de koersen te kunnen volgen en Windows Central voor het nieuws betreffende W10M en W10.
En verder .... ja, daar heb ik echt geen mobiele telefoon voor nodig.
Dus, zolang W10M nog functioneert heb ik geen directe behoefte aan meer kunnen doen met een mobiele telefoon.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost