Goofman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:13:
[...]
Ik heb momenteel een 735 die vergelijkbaar is qua specs met de 640 en ik vind W10 echt een drama op die telefoon. Langzaam in het gebruik, een accu die sneller leeg gaat, allerlei rare, vrij irritante problemen (de tijd staat zomaar een half uur vooruit, in Whatsapp de ene chat willen openen, maar de chat die er direct onder staat wordt geopend, Marktzoeker app die geen zoekresultaten geeft, etc).
Hier ook een 735 in gebruik, maar heb er zeer positieve ervaringen mee. Snelheid mocht iets hoger liggen bv. open van Whatsapp duurt 3 sec, en dan nog 2 op de inhoud te vullen, kan rapper, maar voor mij geen dealbreaker.
Kan ruim meer dan een dag op een accu doen, uit gewoonte leg ik hem s'avonds aan de lader, maar gister om 8:30 van de lader gehaald, en thuis gebruikt, daarna de late dienst in en om ~24:00 weer thuis, exacte percentage weet ik niet, maar laad indicator stond nog over de helft.
tijd is altijd correct, zelfs zomer/winter + wekker voor de F1 werke goed. Whatsapp opende de goed chat, mits ik zelf met mij dikke vingers loop te prutsen. Marktzoeker app , die heb ik niet dus kan ook niet oordelen.
Zelf vroeg begonnen(van fa het begin) met insiders verzie, maar vanaf het moment dat deze officieel uit is de boel gereset en sindsdien production build.
Wat mij bekend is , (zeker als je al eens insider hebt gedraaid) is dat er soms bij een update its blijft hangen en dat door kan blijven werken.
Het is een pokke klusje, maar om van je telefoon te genieten, met de WRT (windows device recovery tool) de boel herstellen. Hoe de situatie nu is weet ik niet. Maar uit de begintijd was toen het advies eerst weer terug te gaan naar W8(.1?) en vandaaruit de app (update advisor) downloaden en dan upgraden. weet niet off dat nu ook nog geld. Maar soms ontkom je er niet aan om minimaal en fabriek reset uit te voeren . Zelf zet ik nooit backups terug, ik wil het risico niet dat evt. fouten uit de backup terug op mijn toestel komen, maar anderen doen het succes vol.
Maar anderen kunne je meer vertellen over resetten, om dat ik er weinig ervaring mee heb, wegens niet nodig. En is het ding 100%? Nee, maar dat is geen enkel digitaal apparaat hier in huis, ze hebben allemaal af en toe hun nukken, maar geen structurele problemen of ergernissen.
Ga er een keer een avondje voor zitten (of een druilerige zondag) en ik hoop dat je daarna gewoon van je telefoon kan genieten ipv. je er aan ergeren.
Suces
Hier vandaag ook eindelijk camera , daarbij ook store en gisteren MS Foto's.
[
Voor 4% gewijzigd door
shiptronic op 05-04-2017 11:28
]