Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Amadeus1966 schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:17:
En toch als je alles zo een beetje bekijkt wat is er eigenlijk mis met de laatste generatie toestellen?
Dat is het mooie en tegelijk irritante aan W10p ze doen alles dat 'ze' moeten doen heel goed. Maar meer apps zouden zeker welkom zijn.

En bij elke app die 'gekilled' of waarvan word aangegeven dat er geen Windows _Mobile_ versie van komt, volgens mij past dat in het idee van Windows10. Er komen in de meest ideale geval geen platform specifieke programma's meer voor in de toekomst.

[ Voor 26% gewijzigd door warhamstr op 17-04-2017 19:01 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Amadeus1966 schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:17:
En toch als je alles zo een beetje bekijkt wat is er eigenlijk mis met de laatste generatie toestellen?
Bij de 950 viel men over het gebrek aan premium-uitstraling, en dat begrijp ik ook wel. Mijn 950 voelt hetzelfde aan als de 640 van mijn pa, toch wel apart, want mijn telefoon was iets van 3x zo duur. Het kraken van de backcover was nou ook niet echt premium :X

Ook was de hardware vrij normaal, de 808 en de 810 waren al eventjes uit, en hoewel de camera zeer goed is/was, was het ook weer niet de enorme sprong vooruit die "we" van Nokia gewend zijn. De 920 en 1020 waren echt opvallend goed op dat gebied, de 950 niet echt.

Terugkijkend, ook met de wetenschap dat mijn backcover gewoon gescheurd is, had ik liever een unibody gezien zoals de 920 was. lekker stevig, voelt luxe, maar de accu is nog wel te verwisselen mocht het nodig zijn [wat bij de 950 nodig blijkt, het halve 950 topic lijkt problemen te hebben met de accu :/ ]

Overigens was W10M bij launch best wel een ramp, vastlopers, battery drains, niet echt snel, inmiddels is dat wel verbeterd gelukkig.

De 550 en 650 waren gewoon grijze muizen die 0,0 media-aandacht hebben gehad. De 550 had een leuke 520 vervanger kunnen zijn, maar hij viel gewoon niet genoeg op. De 650 was nauwelijks een upgrade als je een 640 had, dus ook dat was niet heel spannend. .

Kortom: er was geen wow-factor die er bij Nokia wel was, zeker bij de x20 serie. En je hebt toch wel een probleempje als andere merken wel een wow kunnen verkopen voor hetzelfde geld.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:53

P_Tingen

omdat het KAN

Alles op een rij zettend, zit ik voorlopig in het non-believer kamp. Ik geloof nog niet dat ze helemaal de stekker eruit trekken. Vooral het argument over de partners:

"Het gerucht is onwaarschijnlijk, mede omdat HP en het Britse Wileyfox beide hebben bevestigd te werken aan nieuwe modellen met Windows 10 Mobile. Die van Wileyfox komt in augustus uit en die van HP staat ook gepland voor later dit jaar."

Laat me dit geloven. Maar ook het hele OneCore avontuur is juist een aanwijzing dat ze op een of andere manier doorgaan met mobile.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
Ik geloof ook niet dat ze compleet stoppen met mobiel, wat ik wel geloof is dat W10M geen nieuwe features meer gaat krijgen. Nieuwe mobiele toestellen gaan W10 on ARM draaien. Microsofts eigen toestellen (zoals de 950), gaan alleen nog security updates krijgen en voor de nieuwe toestellen van andere manufacturers hebben ze al helemaal geen verplichting tot nieuwe features, dus die gaan ook niet verder óf krijgen een update naar W10 on ARM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Caelorum schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:49:
Ik geloof ook niet dat ze compleet stoppen met mobiel, wat ik wel geloof is dat W10M geen nieuwe features meer gaat krijgen. Nieuwe mobiele toestellen gaan W10 on ARM draaien. Microsofts eigen toestellen (zoals de 950), gaan alleen nog security updates krijgen en voor de nieuwe toestellen van andere manufacturers hebben ze al helemaal geen verplichting tot nieuwe features, dus die gaan ook niet verder óf krijgen een update naar W10 on ARM.
En die van Wileyfox schijnt toch W10M te gaan draaien. Aangezien W10M dan geen nieuwe features zou krijgen, wordt die telefoon van Wileyfox een nieuwe Lumia 900 met Windows Phone 7.8, een toestel die niet te upgraden is naar een nieuwere versie van het OS waardoor het toestel gelijk met verouderde software zit.

Misschien verstandig als Microsoft dan z'n plannen bekend maakt, hoeft Wileyfox ook niet zo'n nutteloos toestel uit te brengen.

Windows Phone 7.8 en 8.1 zouden ook security updates blijven krijgen, nou ik heb nooit zo'n update zien komen. (En je gaat mij niet wijs maken dat in die versies geen beveiligingsproblemen zitten, het is Windows he).

Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar Windows 10 on ARM, en wat van nieuwe devices het gaat brengen en als Microsoft weer een beetje de concurrentie aan kan op het gebied van Mobile (dus ook tablets etc) (Enterprise eerst dan).

[ Voor 24% gewijzigd door Stefan22 op 17-04-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Denk zelf ook niet dat ze zomaar de stekker eruit trekken.
Niet dat ze daarmee de consument voor het hoofd stoten, maar eerder de fabrikanten die momenteel ondanks de karige markt toch nog energie en geld steken in bepaalde toestellen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Stefan22 schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:20:
[...]
En die van Wileyfox schijnt toch W10M te gaan draaien. Aangezien W10M dan geen nieuwe features zou krijgen, wordt die telefoon van Wileyfox een nieuwe Lumia 900 met Windows Phone 7.8, een toestel die niet te upgraden is naar een nieuwere versie van het OS waardoor het toestel gelijk met verouderde software zit.[...]
Ik weet de specs niet van dat toestel, dus misschien gaat die dan wel gewoon mee?
En anders zou het jullie echt zoveel verbazen als MS hier die paar partijen nog mee zou 'naaien'? Het is niet alsof ze het niet al eens eerder hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Caelorum schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:24:
[...]

Ik weet de specs niet van dat toestel, dus misschien gaat die dan wel gewoon mee?
En anders zou het jullie echt zoveel verbazen als MS hier die paar partijen nog mee zou 'naaien'? Het is niet alsof ze het niet al eens eerder hebben gedaan.
Specs zijn ook nog niet bekend, maar hij schijnt dus op W10M te draaien. En nee, het zou me inderdaad niks verbazen. Communicatie is daar altijd waardeloos geweest en is een van de weinige dingen die niet veranderd is sinds de nieuwe CEO haha. :P

Nee maar als je weet dat een bedrijf een nieuw toestel wil uitbrengen met een OS waar je niet veel meer aan gaat doen behalve security fixes, dan communiceer je dat toch? Wileyfox heeft contact met Microsoft neem ik aan, als Wileyfox een W10M toestel wil maken.

Als de Wileyfox naar W10 on ARM kan upgraden hangt van de specs af, en hoeveel moeite beide partijen daarvoor willen doen. (Waarschijnlijk gaat het dus niet gebeuren, lijkt me niet dat er een SD835 ofzo gaat inzitten aangezien het is businesstelefoon is en Wileyfox zich niet echt op het high end segment richt).

[ Voor 32% gewijzigd door Stefan22 op 17-04-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:22
Ik hoop wel dat er snel meer duidelijkheid komt, maar dat zal wel niet.
Ik zit hier met een bijna twee jaar oude 640 en die (met name de flip cover) begint aan vervangen toe te zijn.
Maar ja wat ga ik dan kiezen... Een bijna gelijke 650 voor weinig of een mooie 950 die een stuk duurder is.
In beide gevallen een beetje jammer als er over een half jaar iets nieuws (W10 arm, aangezien ik weiger te geloven dat de stekker er helemaal uit gaat) met bijbehorende toestellen op de markt komt...

Aangezien Android voor mij persoonlijk een NoGo is en iPhone toch wel duur hoop ik maar dat mijn 640 het nog ff uit houdt <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

St00mwals schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:28:
Aangezien Android voor mij persoonlijk een NoGo is en iPhone toch wel duur hoop ik maar dat mijn 640 het nog ff uit houdt <3
Datzelfde geldt voor mijn zakelijke 920. Die moet het gewoon netzolang volhouden tot de mythische Surface Phone er is dan wel dat HP een Elite X3 uitbrengt met x86 emulatie.
Ik vrees wel dat ik mijn prive 1520 op termijn ga vervangen door een iPhone, maar ik krijg nog lange tijd veiligheidsupdates voor die telefoon, dus ik heb nog even om te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

St00mwals schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:28:
Ik hoop wel dat er snel meer duidelijkheid komt, maar dat zal wel niet.
Ik zit hier met een bijna twee jaar oude 640 en die (met name de flip cover) begint aan vervangen toe te zijn.
Maar ja wat ga ik dan kiezen... Een bijna gelijke 650 voor weinig of een mooie 950 die een stuk duurder is.
In beide gevallen een beetje jammer als er over een half jaar iets nieuws (W10 arm, aangezien ik weiger te geloven dat de stekker er helemaal uit gaat) met bijbehorende toestellen op de markt komt...

De 950 is en blijft imho te duur voor wat het is, stiekem ook erg verouderd. :)
Ik heb zelf inmiddels de keuze gemaakt om een Android toestel met een vrijwel stock Google rom aam te schaffen en die privé te gaan gebruiken en dus te stoppen met Dual Sim.

Al die verhalen en gedoe met W10M of W10 en toestellen en de ondersteuning daarvan, het stoppen van bepaalde apps en ondersteuning, nee heel fijn. Beetje klaar mee, maar blijft erg jammer. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-07 12:18
ardvark99 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:36:
[...]

Dat gevoel kan ik mij heel goed voorstellen. Het enigste wat MSFT daaraan kan doen, is duidelijk communiceren, en vertellen wat de toekomst brengt en het waarom. Maar daar zijn ze nooit goed in geweest...
Tja, ze hebben wat mij betreft duidelijk genoeg verteld wat ze willen.

MS kan toch onmogelijk ELK gerucht wat in het nieuws komt op die zogenaamde "nieuws" sites, actief telkens maar gaan ontkrachten?
Die wedstrijd gaan ze nooit winnen.

Dat iedereen al die click bait artikelen voor zoete koek neemt, "want het staat op het internet dus zal het wel waar zijn", kan MS toch niets aan doen?

Nu ook.
Net voor dit paasweekend een wijziging in de nummering voor insiders builds ofzoiets, en HOP daar komen de speculaties weer. Vervolgens werkt de "upgrade advisor" app niet goed, en HOP, ze zullen er wel mee stoppen wordt er gezegd.
Inmiddels doet die app het gewoon weer, en zal er wel iets fout gegaan zijn op de achtergrond, maar nee, de conclusies zijn al getrokken en door gekopieerd op diverse "nieuws" sites.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:04:
[...]

Tja, ze hebben wat mij betreft duidelijk genoeg verteld wat ze willen.

MS kan toch onmogelijk ELK gerucht wat in het nieuws komt op die zogenaamde "nieuws" sites, actief telkens maar gaan ontkrachten?
Die wedstrijd gaan ze nooit winnen.

Dat iedereen al die click bait artikelen voor zoete koek neemt, "want het staat op het internet dus zal het wel waar zijn", kan MS toch niets aan doen?

Nu ook.
Net voor dit paasweekend een wijziging in de nummering voor insiders builds ofzoiets, en HOP daar komen de speculaties weer. Vervolgens werkt de "upgrade advisor" app niet goed, en HOP, ze zullen er wel mee stoppen wordt er gezegd.
Inmiddels doet die app het gewoon weer, en zal er wel iets fout gegaan zijn op de achtergrond, maar nee, de conclusies zijn al getrokken en door gekopieerd op diverse "nieuws" sites.....
Als er iets kapot is kan Microsoft dat toch melden? De advisor app lag er niet even uit maar een hele tijd. Ja, dan is het niet zo gek als ze niet een soort van kanaal hebben waar dit soort sites kunnen navragen wat het probleem is.

En kom nou op zeg. Wel het hele traject van insiders mee laten doen en dan op het laatste moment melden dat bijv. de 930 niet meer een upgrade krijgt. En dan als zwak excuus meegeven dat ze feedback kregen dat het niet goed werkt. Nou ik wil graag die feeback zien, want het is natuurlijk een rot smoes. En dit is niet de eerste keer natuurlijk dat ze dit flikken.

Zo krijg je een slechte naam ... en misschien wel terecht als je de gebruikers die je nog hebt zo behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
richdb schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:21:
[...]

En kom nou op zeg. Wel het hele traject van insiders mee laten doen en dan op het laatste moment melden dat bijv. de 930 niet meer een upgrade krijgt. En dan als zwak excuus meegeven dat ze feedback kregen dat het niet goed werkt. Nou ik wil graag die feeback zien, want het is natuurlijk een rot smoes. En dit is niet de eerste keer natuurlijk dat ze dit flikken.

Zo krijg je een slechte naam ... en misschien wel terecht als je de gebruikers die je nog hebt zo behandeld.
Tja, zo ging het ook met mijn 925.
Die kreeg ook de officiele update naar W10 niet. Wel kon je hem een "insider" update geven.
Zo ook met de 930 (leeftijd nu bijna 3 jaar) ook via de insider optie te upgraden.
Als je het mij vraagt is dat toch mooi genoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:28:
[...]

Die kreeg ook de officiele update naar W10 niet. Wel kon je hem een "insider" update geven.
Zo ook met de 930 (leeftijd nu bijna 3 jaar) ook via de insider optie te upgraden.
Mooi genoeg? Lijkt me niet als het gewoon prima werkt. Dat Microsoft aan de hand van de gekregen feedback besluit de update niet voor de 930 uit te rollen, heeft meer met Microsoft zijn "commitment" aan Mobile te maken, dan met hoe slecht te update draait, want dat schijnt niet zo te zijn.

930 is dan wel 3 jaar oud, maar ik weet zeker dat die beter in staat is het OS te draaien dan een 640. Heeft gewoon te maken met Microsoft die denkt dat ze nu nog minder hoeven te doen voor Mobile nu ze hun support periode vol hebben gemaakt. Aan de ene kant hebben ze natuurlijk gelijk, maar het slaat natuurlijk nergens op, aangezien de update uitrollen net zo veel moeite is als een build uitrollen, en de update prima draait.

En daarnaast wisten vele al niet dat ze konden upgraden naar W10M, en nu wordt hun die optie waarschijnlijk al helemaal ontnomen, zitten ze vast op WP8.1.

Ik ben benieuwd wat te toekomst brengt voor Windows op telefoons, maar de meeste trouwe fans zijn zelfs al overgestapt naar iOS/Android, en zitten denk ik niet nog een keer te wachten om genaaid te worden door Microsoft met hun Lumia 950 serie voor de fans 8)7 .

[ Voor 29% gewijzigd door Stefan22 op 18-04-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:28:
[...]

Niet als het toestel een build creation date van 8-10-2015 heeft. Dan is het echt nog maar 1,5 jaar oud.
En que specs slaat het natuurlijk nergens op dat de 550 en 650 wel ondersteuning krijgen en de 930 niet.

Oh ... en mijn 7 jaar oude laptop draait ook nog gewoon Windows 10 als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
Stefan22 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:30:
[...]

Mooi genoeg? Lijkt me niet als het gewoon prima werkt. Dat Microsoft aan de hand van de gekregen feedback besluit de update niet voor de 930 uit te rollen, heeft meer met Microsoft zijn "commitment" aan Mobile te maken, dan met hoe slecht te update draait, want dat schijnt niet zo te zijn.

En daarnaast wisten vele al niet dat ze konden upgraden naar W10M, en nu wordt hun die optie waarschijnlijk al helemaal ontnomen, zitten ze vast op WP8.1.
Mijn 925 deed het ook prima op W10, toch kreeg hij geen officiele build.
Mijn 930 wel, en inmiddels heb ik ook nog de overstap naar een 950XL (300,-) gemaakt.

Sorry, in mijn ogen zitten veel mensen gewoon te zeuren dat ze geen update krijgen, terwijl ze dus nu al insider zijn, want anders kun je niet weten dat je 930 goed werkt, en snap ik dus al helemaal niet wat het probleem is, want je kunt dus gewoon de laatste W10 krijgen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
richdb schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:34:
[...]

Niet als het toestel een build creation date van 8-10-2015 heeft. Dan is het echt nog maar 1,5 jaar oud.
En que specs slaat het natuurlijk nergens op dat de 550 en 650 wel ondersteuning krijgen en de 930 niet.

Oh ... en mijn 7 jaar oude laptop draait ook nog gewoon Windows 10 als een zonnetje.
mijn 12 jaar oude Verso, rijdt ook nog gewoon 200+ op de snelweg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:34:
[...]

Mijn 930 wel, en inmiddels heb ik ook nog de overstap naar een 950XL (300,-) gemaakt.

Sorry, in mijn ogen zitten veel mensen gewoon te zeuren dat ze geen update krijgen, terwijl ze dus nu al insider zijn, want anders kun je niet weten dat je 930 goed werkt, en snap ik dus al helemaal niet wat het probleem is, want je kunt dus gewoon de laatste W10 krijgen......
Inderdaad, en ik ben blij dat die mogelijkheid er is. Maar het probleem is, dat volgens de Lumia 930 gebruikers te update prima draait. Waarom dan toch zeggen dat volgens de feedback dat niet zo is, en vervolgens op het laatste moment zeggen dat de update officieel niet komt. Performance ligt het vast niet aan, want die Lumia 930 is nu eenmaal sneller dan een Lumia 650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:34:
[...]

De meeste gebruikers zijn geen insider. Misschien is dat het verschil? Als jij dat zeuren noemt ok, kan je denk ik gelijk aan de slag bij Microsoft. Het gaat om de reden die ze geven. En die is dat het niet goed functioneert op de toestellen. En dat is dus gewoon flauwekul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:36:
[...]

mijn 12 jaar oude Verso, rijdt ook nog gewoon 200+ op de snelweg.....
Ja en? Draait die ook op Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
richdb schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:37:
[...]

De meeste gebruikers zijn geen insider. Misschien is dat het verschil? Als jij dat zeuren noemt ok, kan je denk ik gelijk aan de slag bij Microsoft. Het gaat om de reden die ze geven. En die is dat het niet goed functioneert op de toestellen. En dat is dus gewoon flauwekul.
Dat ie bij jouw goed werkt, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.

Jij kunt dat een excuus van MS noemen (feedback van gebruikers) maar ja, feit blijft dat ze dat hebben gecommuniceerd.

Aanvullend:
En nu communiceren ze wel, is het weer niet goed! :+

[ Voor 5% gewijzigd door MartinM7H op 18-04-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
richdb schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:38:
[...]

Ja en? Draait die ook op Windows?
Jij doet vergelijk met 7 jaar oude PC hardware t.o.v. mobiel, ik trek het nog verder het belachelijke in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:40:
[...]

Jij doet vergelijk met 7 jaar oude PC hardware t.o.v. mobiel, ik trek het nog verder het belachelijke in.
offtopic:
Lekker stoer joh, ongeveer net zo belachelijk als 200km/u gaan rijden, op de openbare weg, in een oude grafbak.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:39:
[...]

Dat ie bij jouw goed werkt, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.

Jij kunt dat een excuus van MS noemen (feedback van gebruikers) maar ja, feit blijft dat ze dat hebben gecommuniceerd.
En daarom zei ik ook hierboven. Wil graag de feebacks zien. En dan moeten ze niet met feedbacks aankomen van bugs die in het insider programma voorkomen, Want die hebben ook slechte feedback op toestellen die nu wel officieel worden ondersteund.

En het is niet dat het bij mij alleen goed werkt. Is een hele lijst van 930 gebruikers waar het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:40:
[...]

Hoezo belachelijk? Die 7 jaar oude laptop wordt nog wel officieel ondersteund, krijgt zijn updates, etc. Dus waarom mijn 1,5 jaar oude telefoon niet die het qua specs met 2 vingers in de neus nog kan draaien?
Slechte feedback? Onzin dus. Oh ik moet een 950 kopen? Dacht het niet dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
MartinM7H schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:39:
[...]

Aanvullend:
En nu communiceren ze wel, is het weer niet goed! :+
Pfffff ... leugens vertellen is een beter woord. Maar goed, in jou ogen communiceren.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan en slecht voor de leesbaarheid.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 18-04-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
richdb schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:42:
[...]

En daarom zei ik ook hierboven. Wil graag de feebacks zien. En dan moeten ze niet met feedbacks aankomen van bugs die in het insider programma voorkomen, Want die hebben ook slechte feedback op toestellen die nu wel officieel worden ondersteund.

En het is niet dat het bij mij alleen goed werkt. Is een hele lijst van 930 gebruikers waar het goed werkt.
Die feedback kan natuurlijk prima crash data zijn, en dat er percentage gewijs veel meer crash data is op 930 toestellen dan op de *40 en *50 toestellen.....
Maar ik ga hier verder niet op in, is een wedstrijd die niet gewonnen kan worden.

en doorrrrr......
richdb schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:45:
[...]

Hoezo belachelijk? Die 7 jaar oude laptop wordt nog wel officieel ondersteund, krijgt zijn updates, etc. Dus waarom mijn 1,5 jaar oude telefoon niet die het qua specs met 2 vingers in de neus nog kan draaien?
Slechte feedback? Onzin dus. Oh ik moet een 950 kopen? Dacht het niet dus ...
"officieel ondersteund"
Daar! je zegt het zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:13
Kan iemand hier bevestigen dat wanneer ik mijn Lumia 735 terug zet naar 8.1 dat ik deze dan daarna nog wel kan upgraden naar 10? Ik ben het een beetje kwijt hoe het nu zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Goofman schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:32:
Kan iemand hier bevestigen dat wanneer ik mijn Lumia 735 terug zet naar 8.1 dat ik deze dan daarna nog wel kan upgraden naar 10? Ik ben het een beetje kwijt hoe het nu zit...
De Upgrade Advisor schijnt terug te zijn voor ondersteunde toestellen, ik neem aan dat de Lumia 735 dan nog werkt. De Creators Update voor Mobile is nog niet uit, dus ik ga er van uit dat de Upgrade Advisor naar de November Update (TH2) of de Anniversary Update (RS1) update, waarbij de Lumia 735 official support heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vandaag is het toch CU Mobile dag? We mogen deze dan vanavond tegemoet zien voor die toestellen die daarvoor in aanmerking komen, heb ik dat goed begrepen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
hardware-lover schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:08:
Vandaag is het toch CU Mobile dag? We mogen deze dan vanavond tegemoet zien voor die toestellen die daarvoor in aanmerking komen, heb ik dat goed begrepen?
Als het goed is wel.
Ben benieuwd 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:54
Amadeus1966 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:50:
[...]

Als het goed is wel.
Ben benieuwd 😊
Ik ben benieuwd of het de 15063.138 build wordt, of nieuwer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Er zitten geen nieuwe functies in de update toch?

Ik hoop nog steeds op een Night Light functie, en een adblocker voor Edge, vreemd dat die wél in de desktop versie zitten maar niet in de mobiele, het zou (het browsen op)mijn telefoon zo veel prettiger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Idd en dat terwijl voor de desktop er al diverse tooltjes voor zijn en voor de handy niets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jodeltje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:40:

Ik hoop nog steeds op een Night Light functie, en een adblocker voor Edge, vreemd dat die wél in de desktop versie zitten maar niet in de mobiele, het zou (het browsen op)mijn telefoon zo veel prettiger maken.
Vooral optimalisaties (of we dat gaan merken?) en als alternatief voor Egde + adblocker...

ken je Monument Browser? Zo niet, beslist de moeite waard om eens goed aan de tand te voelen, ik gebruik deze heel erg graag. Binnen die browser kan men apart de helderheid naar beneden bijstellen van het scherm, los van de Windows instelling, dit is vooral 's avonds/'s nachts erg prettig.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99

Helaas, helaas... Maar ik vermoed dat je plugins op Edge mobiel ook niet wil hebben, zal vertragend werken. Maar hier kan je al vast bekijken wat je te wachten staat. Niet veel bijzonders, al loopt het toestel wel lekker soepel. Deze build had er eigenlijk in november 2015 al op moeten zitten.... 8)7

https://mspoweruser.com/m...nctory-update-get-anyway/
http://www.windowscentral...=navigation&utm_source=wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:49:
[...]

Vooral optimalisaties (of we dat gaan merken?) en als alternatief voor Egde + adblocker...

ken je Monument Browser? Zo niet, beslist de moeite waard om eens goed aan de tand te voelen, ik gebruik deze heel erg graag. Binnen die browser kan men apart de helderheid naar beneden bijstellen van het scherm, los van de Windows instelling, dit is vooral 's avonds/'s nachts erg prettig.
Ben hem aan het downloaden. Bedankt voor de tip!

Update: Lijkt goed zeg, zo hé.
ardvark99 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:49:
[...]

Helaas, helaas... Maar ik vermoed dat je plugins op Edge mobiel ook niet wil hebben, zal vertragend werken.
Ik hoef ook niet perse extenties, ik heb alleen een adblocker nodig. Toen de adblocker er op iOS kwam werd de browser overigens merkbaar sneller, dat zou helemaal fijn zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door jodeltje op 25-04-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:08:
Die dag zou het wel moeten zijn ja. Heb alleen nog niet gelezen dat de Creators Update voor Mobile in de Release Preview ring is verschenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ook mis ik nog steeds cast to device in edge, hoewel na de CU update dat in de desktop ook niet meer werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Stefan22 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:13:
[...]
Die dag zou het wel moeten zijn ja. Heb alleen nog niet gelezen dat de Creators Update voor Mobile in de Release Preview ring is verschenen...
Maar nu wel? http://www.windowscentral...-out-release-preview-ring

We moeten als Production gebruikers nog maar even in de wacht?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:43:
[...]

Productie moet idd nog effe wachten, maar het is in ieder geval een nieuwere versie, 15063.251. Hopelijk beter dan de laatste .138.

Dit staat er in de feedback hub, nogmaals een excuses voor de gebruikers van de oudere toestellen:

Today, we have released the Windows 10 Creators Update for Mobile (Build 15063) to the Release Preview ring.
Going forward starting with the Windows 10 Creators Update, the following Windows 10 Mobile devices will be officially supported in the Windows Insider Program going forward:

HP Elite x3
Microsoft Lumia 550
Microsoft Lumia 640/640XL
Microsoft Lumia 650
Microsoft Lumia 950/950 XL
Alcatel IDOL 4S
Alcatel OneTouch Fierce XL
SoftBank 503LV
VAIO Phone Biz
MouseComputer MADOSMA Q601
Trinity NuAns NEO

Devices not on this list will not officially receive the Windows 10 Creators Update nor will they receive any future builds from our Development Branch in the Fast and Slow rings that we release as part of the Windows Insider Program.

If you are a Windows Insider on an unsupported device, you can stay on the Windows 10 Creators Update and receive Cumulative Updates via the Release Preview ring. However, you do so at your own risk as it’s unsupported. If you are on one of these unsupported devices and in the Fast or Slow ring, you will need to switch to the Release Preview ring via Settings > Update & security > Windows Insider Program.

We know that many Insiders are disappointed to see their device is no longer supported. We looked at feedback from our Windows Insiders and realized that we would not be able to provide the best possible experience for our customers on many of these older devices. That helped us determine which devices we support for the Windows 10 Creators Update. We are continually listening to your feedback to provide the best experience for ALL of our customers.

Thanks,
Windows Insider Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum

Adblocker voor Edge is wat vreemd, maar Night Light is wel logisch. De interface voor mobile en desktop is niet hetzelfde. Dat staat (of stond) voor de volgende grote update op de planning. Of ze dat nog gaan doen weet niemand helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:43:
[...]

Ja, wij moeten nog even wachten. Slaat weer nergens op vind ik, ze geven aan dat op 25 april de update uitgerold wordt.

Communicatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Ja, wij moeten nog even wachten. Slaat weer nergens op vind ik, ze geven aan dat op 25 april de update uitgerold wordt.

Communicatie...
Zowel intern als naar de klanten toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Stefan22 op 25-04-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Werd zeker royal club tonic geschonken in de bedrijfskantine.

Prik maar een datumpje......

Als ze serieus genomen willen worden op de zakelijke markt dan is dit de manier waarop het zeker gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Stefan22 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:10:
[...]

Communicatie...
Zowel intern als naar de klanten toe.
Het is idd een lachertje. Normaal gesproken wordt de laatste maanden Insider builds aangekondigd door Dona Sarkar op Twitter, deze keer een melding van Brandon LeBlanc. Wanneer je de comments leest, roept iedereen dat de CU build vandaag public zou gaan, ook door journalisten als Zac Bowden (windowscentral) of Mary Jo Foley. Brandon weet van niks, en gaat het intern navragen, omdat hij alleen op Insiders gefocused is.... Een opmerking van hem: When the folks responsible for the official release are ready to communicatie - they will

Hier de twitter link: https://twitter.com/brandonleblanc/status/856920258241744897

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Dan nog...
MS ziet, hoort en leest dit soort zaken echt wel.
Dergelijke berichten hadden ze beter direct kunnen ontkrachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
ardvark99 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:52:
[...]

Het is idd een lachertje. Normaal gesproken wordt de laatste maanden Insider builds aangekondigd door Dona Sarkar op Twitter, deze keer een melding van Brandon LeBlanc. Wanneer je de comments leest, roept iedereen dat de CU build vandaag public zou gaan, ook door journalisten als Zac Bowden (windowscentral) of Mary Jo Foley. Brandon weet van niks, en gaat het intern navragen, omdat hij alleen op Insiders gefocused is.... Een opmerking van hem: When the folks responsible for the official release are ready to communicatie - they will

Hier de twitter link: https://twitter.com/brandonleblanc/status/856920258241744897
Tja, kan eigenlijk gewoon niet dit. Hoort het Insider team toch ook te weten? Had al beetje verwacht dat het fout zou gaan, doordat de build nog niet in de Release Preview ring zat. Maarja, ik denk dat we blij moeten zijn dat hij eerst in de Release Preview ring gaat, stel je voor dat zo'n grote update als deze met als grote nieuwe feature het nieuwe share icon iets kapot maakt, dat willen we natuurlijk niet. :P

ZDnet en WindowsCentral hebben sowieso beide gemeld dat de update vandaag zou uitrollen, WindowsCentral is natuurlijk een grote naam wat Windows sites betreft, en ZDnet zit ook vaak goed met Mary Jo Foley (Daar kwam het nieuws ook vandaan dat onder andere de Lumia 930 de Creators Update niet zou krijgen).

offtopic:
Grootste deel van Microsoft interesseert dit natuurlijk niet, die zitten al niet meer op W10M :P 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Stefan22 op 25-04-2017 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Amadeus1966 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:12:
Dan nog...
MS ziet, hoort en leest dit soort zaken echt wel.
Dergelijke berichten hadden ze beter direct kunnen ontkrachtigen.
Tja, maar dat is het grote probleem van MSFT, communicatie. Zoals Stefan22 al zegt, intern en extern. Maar dat wisten we al. En ontkrachtigen doen ze niet zomaar. Het lijkt wel hun doel, iedereen op sociaal media over de flos helpen...
Stefan22 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:15:
[...]

Tja, kan eigenlijk gewoon niet dit. Hoort het Insider team toch ook te weten? Had al beetje verwacht dat het fout zou gaan, doordat de build nog niet in de Release Preview ring zat. Maarja, ik denk dat we blij moeten zijn dat hij eerst in de Release Preview ring gaat, stel je voor dat zo'n grote update als deze met als grote nieuwe feature het nieuwe share icon iets kapot maakt, dat willen we natuurlijk niet. :P

[...knip...]

offtopic:
Grootste deel van Microsoft interesseert dit natuurlijk niet, die zitten al niet meer op W10M :P 8)7
Het zal me niets verwonderen dat ze deze release alsnog nu public doen, met de kans dat er grote bugs in zitten.... Maar jammer dat er niet een persoon is bij MSFT die dit in de juiste banen wil leiden.

Hoe willen ze in godsnaam weer naam maken in de mobile markt?? Met een zogenaamde Surface phone?? En alleen business bedienen?

Ik blijf mijn L950XL voorlopig nog lekker gebruiken, maar zoals velen heb ik hier geen vertrouwen meer in, al lang niet meer...

[ Voor 54% gewijzigd door ardvark99 op 25-04-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
ardvark99 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:17:
[...]

Het zal me niets verwonderen dat ze deze release alsnog nu public doen, met de kans dat er grote bugs in zitten.... Maar jammer dat er niet een persoon is bij MSFT die dit in de juiste banen wil leiden.

Hoe willen ze in godsnaam weer naam maken in de mobile markt?? Met een zogenaamde Surface phone?? En alleen business bedienen?

Ik blijf mijn L950XL voorlopig nog lekker gebruiken, maar zoals velen heb ik hier geen vertrouwen meer in, al lang niet meer...
Ik denk niet dat ze dat nog gaan doen, maar de kans is er natuurlijk. Maar dit had hoe dan ook beter gecommuniceerd moeten worden, dit geeft dus ook aan dat intern niet alles goed loopt.

Hoe ze weer naam willen maken in de Mobile markt, geen idee. WindowsCentral spreekt van 2018, dan moet er dus nog veel gebeuren. Voor consumenten is het zoals het er nu uitziet over, en ik denk dat dat voorlopig ook zo blijft. Nieuwe features voor Windows 10 Mobile moeten we ook niet meer verwachten denk ik. Windows 10 on ARM is de toekomst voor mobile devices, vooral gericht op business en in laat 2017/18.

Ik ben sinds december over op Android, en hoewel ik W10M fijner vond werken, zijn de apps zoals vele anderen zeggen een verademing. Ik heb nog steeds mijn Lumia 532 om te testen/platform in de gaten te houden, maar dat houdt da de Anniversary Update helaas ook op.

De Lumia 950(XL) zijn mooie toestellen, dus zolang u met het toestel kan doen wat u ermee wil doen, zou ik hem inderdaad gewoon blijven gebruiken, en later wanneer het toestel het begeeft/u niet meer kunt doen wat u wil doen, een vervanger zoeken.

Vertrouwen hebben we er allemaal denk ik niet meer in, daarvoor hebben ze het te ver laten gaan, en dat heeft ze absoluut geen goede naam gegeven. Niet veel mensen trappen er nog een keer in denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Stefan22 op 25-04-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Stefan22 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:32:
[...]

[...knip...]

Hoe ze weer naam willen maken in de Mobile markt, geen idee. WindowsCentral spreekt van 2018, dan moet er dus nog veel gebeuren. Voor consumenten is het zoals het er nu uitziet over, en ik denk dat dat voorlopig ook zo blijft. Nieuwe features voor Windows 10 Mobile moeten we ook niet meer verwachten denk ik. Windows 10 on ARM is de toekomst voor mobile devices, vooral gericht op business en in laat 2017/18.

.[...knip...]
Ze hopen natuurlijk dat iedereen in 2018 vergeten is hoe MSFT zelf de boel hebben lopen verkloten. En dan in 2018 met een toestel en OS komen waarna iedereen denkt: He, da's nieuwe. Da's vernieuwend. Kennen we nog niet... kopen...
Het begin van een SF film op Netflix 8)

En je hoeft geen u tegen mij te zeggen, voel ik me nog ouder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
ardvark99 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:42:
[...]

Ze hopen natuurlijk dat iedereen in 2018 vergeten is hoe MSFT zelf de boel hebben lopen verkloten. En dan in 2018 met een toestel en OS komen waarna iedereen denkt: He, da's nieuwe. Da's vernieuwend. Kennen we nog niet... kopen...
Het begin van een SF film op Netflix 8)

En je hoeft geen u tegen mij te zeggen, voel ik me nog ouder >:)
De echte Windows Phone fans, waar Microsoft het van had moeten hebben, die zijn dat dan nog lang niet vergeten.

https://twitter.com/brandonleblanc/status/856920457114550272

Deze tweet van Brandon is inmiddels geretweet door Dona Sarkar, die weet er dus ook niks van... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Stefan22 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:54:
[...]

De echte Windows Phone fans, waar Microsoft het van had moeten hebben, die zijn dat dan nog lang niet vergeten.

Deze tweet van Brandon is inmiddels geretweet door Dona Sarkar, die weet er dus ook niks van... 8)7
Tja, ik wou nog een heel onzin verhaal tikken, maar laat maar. We gaan het zien, of niet...

Ik lees ook iets over de oudere Lumia's die nu niet meer naar de CU in de slow ring meer kunnen?? Als je er in zat, krijg je de updates nog, maar wanneer je nu 14393 draait, kan je niet meer naar 15063 blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
ardvark99 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:15:
[...]

Tja, ik wou nog een heel onzin verhaal tikken, maar laat maar. We gaan het zien, of niet...

Ik lees ook iets over de oudere Lumia's die nu niet meer naar de CU in de slow ring meer kunnen?? Als je er in zat, krijg je de updates nog, maar wanneer je nu 14393 draait, kan je niet meer naar 15063 blijkbaar?
Heb ik verder nog niet gelezen. Waar heb je dat gelezen?

Als dat inderdaad het geval is, is de enigste mogelijkheid misschien nog om via registry editor je device aan te passen naar een 640, en zo de update binnen te halen. Het kan natuurlijk ook zijn dat Microsoft er voor gaat zorgen dat dat niet meer werkt.

Edit: Hier meer info: https://www.neowin.net/ne...de-to-the-creators-update

[ Voor 12% gewijzigd door Stefan22 op 25-04-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Stefan22 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:19:
[...]

Heb ik verder nog niet gelezen. Waar heb je dat gelezen?

Als dat inderdaad het geval is, is de enigste mogelijkheid misschien nog om via registry editor je device aan te passen naar een 640, en zo de update binnen te halen. Het kan natuurlijk ook zijn dat Microsoft er voor gaat zorgen dat dat niet meer werkt.
Lees deze tweet maar:
En je kan idd de registry aanpassen, dan werkt het (tot nu toe) wel.

Edit: Idd op die site staat het ook. Vanavond de L930 van mijn zoon nog naar updates laten zoeken, die kreeg niets binnen. Hij draait al op 15063.138. Het begint een aardig zootje te worden. Eerst zeggen dat de oudere toestellen op eigen risico naar 15063 kunnen, en nou niet meer...zonder een hack tenminste.

[ Voor 20% gewijzigd door ardvark99 op 25-04-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
ardvark99 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:23:
[...]

Lees deze tweet maar:
En je kan idd de registry aanpassen, dan werkt het (tot nu toe) wel.

Edit: Idd op die site staat het ook. Vanavond de L930 van mijn zoon nog naar updates laten zoeken, die kreeg niets binnen. Hij draait al op 15063.138. Het begint een aardig zootje te worden. Eerst zeggen dat de oudere toestellen op eigen risico naar 15063 kunnen, en nou niet meer...zonder een hack tenminste.
Klopt, ze kunnen het best even een artikel publiceren waarin de nieuwe uitrol datum staat, mocht er een nieuwe officiële komen. Daarnaast zou ik als ik hun was er ook even bijzetten als het nog steeds mogelijk is om op eigen risico oudere toestellen te upgraden. Gewoon even wat duidelijkheid over de situatie, aangezien er vandaag genoeg onduidelijkheid is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
De Creators Update voor Mobile wordt nu alsnog uitgerold (in waves): https://twitter.com/donasarkar/status/857094354699264005

[ Voor 4% gewijzigd door Stefan22 op 26-04-2017 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Stefan22 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:02:
De Creators Update voor Mobile wordt nu alsnog uitgerold (in waves): https://twitter.com/donasarkar/status/857094354699264005
Dat vermoeden had ik dus al. MSFT weet zelf dus niet meer waar ze mee bezig zijn, hoe serieus en professioneel ga je met een productlijn om. Al vraag ik mij af of MSFT zelf de datum 25 april naar buiten gebracht heeft. Dit is in de eerste instantie Mary Jo Foley geweest.

Nu is iedereen met een toestel die ondersteund wordt door CU gebombardeerd tot Insider 8)7 Deze build is nog niet uitgebreid getest, al verwacht ik niet al te veel problemen 8) Succes!!

https://mspoweruser.com/w...-windows-10-mobile-users/
http://www.windowscentral...update-supported-handsets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
ardvark99 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:25:
[...]

Dat vermoeden had ik dus al. MSFT weet zelf dus niet meer waar ze mee bezig zijn, hoe serieus en professioneel ga je met een productlijn om. Al vraag ik mij af of MSFT zelf de datum 25 april naar buiten gebracht heeft. Dit is in de eerste instantie Mary Jo Foley geweest.

Nu is iedereen met een toestel die ondersteund wordt door CU gebombardeerd tot Insider 8)7 Deze build is nog niet uitgebreid getest, al verwacht ik niet al te veel problemen 8) Succes!!

25 april stond ook vermeld op de Windows blog van Microsoft, en was dus wel officieel naar buiten gebracht door Microsoft.

Ik zal mijn Lumia 532 eens terug zetten naar 8.1 en vervolgens proberen te upgraden. In Windows 10 Mobile kan ik niet deelnemen aan Insider door een bug, ik heb geen knop om te bevestigen. |:(

Iedereen inderdaad succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Dan zal de L920 wel helemaal buiten de boot vallen
3051.50009.1424.0006 op de server beschikbaar en
3051.50009.1424.1006 staat al op toestel.
Jammer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

peerke63 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:57:
Dan zal de L920 wel helemaal buiten de boot vallen
3051.50009.1424.0006 op de server beschikbaar en
3051.50009.1424.1006 staat al op toestel.
Jammer wel
Als ik naar de 'features' kijk van deze update, had het bijna een hotfix kunnen zijn, buiten paar kleine features (layout, sidebar en hier en daar wat herindeling) is er eigenlijk weinig veranderd. Het zou allemaal wat sneller moeten lopen, het update-systeem achter de schermen is verbeterd (alsof dat nut heeft bij WM), het is niet echt niveau PC versie van de creator update.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ardvark99 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:25:
[...]

Als het exact dezelfde build is die gisteren is vrijgegeven, en dat lijkt er wel op, dan ben ik benieuwd of de BUG die ik nu heb een éénmalige samenloop van omstandigheden was of dat dit misschien een foutje in de build zal zijn. Ik heb twee 950 XL toestellen, en bij de ene met de naar het zich laat aanzien "final" CU is mijn weer-app gesneuveld na de update van gisteren. Deze is ook niet te resetten (CU functie) of te verwijderen, zonder terug te gaan naar de fabrieks-instellingen. Hij heeft het echter wel even gedaan.

Ik wilde enkel aangeven dat de app mijn locatie mocht gebruiken i.p.v. Amsterdam als locatie, maar in plaats van dat er naar de instellingen wordt gegaan om dit toe te staan, wordt er vervolgens getracht een vage webpagina te openen, wat niets opleverde. Vanaf dat moment gaat het fout als ik de weer-app wil openen, er volgt een zwart scherm met foutmelding.

Er is een fout opgetreden
Vernieuwen?
Deze pagina vernieuwen (in blauwe tekst)

Maar de pagina laat zich niet vernieuwen.

Enig goed nieuws heb ik ook want met deze build is de Antutu score zo hoog als deze op de 950 XL niet eerder is geweest, +95XXX. Waarmee voor mij duidelijk is dat dit idd een optimalisatie van het OS is, wat we er in de praktijk van gaan merken wordt even aankijken.

Edit: terug naar een schone installatie (fabrieksinstellingen), heeft het weer-app probleem opgelost. Het vreemde was echter wel dat het eerste scherm na selecteren van de app op het startscherm aangaf dat ik de app moest kopen om hem te kunnen gebruiken? Toch maar kopen ingedrukt en dan gaat het naar de store en wordt de MSN weer app tevoorschijn gehaald en deze moet dan nog (gratis) geïnstalleerd worden, daarna werkt de app goed.

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 26-04-2017 19:20 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:27
Mijn telefoon geeft in ieder geval nog niet aan dat er een update beschikbaar is. Ik had al gelezen dat de update gefaseerd uitgerold gaat worden, wat dat dan ook moge betekenen (per land, per serienummer, per lokaal tijdstip etc.). Weet iemand hier dat?

Hopelijk komt deze vanavond alsnog binnen. Zit erg te wachten op de nachtlamp functie en de OS optimalisaties. Mijn accu is er eentje van de eerste lichting en begint kuren te krijgen (uitval bij 30%). Ik las al op een ander subforum dat nieuwe accu's voor de 950XL nauwelijks meer te krijgen zijn.

Ach ja....MS heeft het OS toch dood gemaakt. Ik gebruik mijn toestel totdat deze uit elkaar valt en dan is het tijd voor een iPhone. Ik wil nog niet dood in de buurt van een Andriode gevonden worden, laat staat levend.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Panzer_V schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:16:
Hopelijk komt deze vanavond alsnog binnen. Zit erg te wachten op de nachtlamp functie en de OS optimalisaties. Mijn accu is er eentje van de eerste lichting en begint kuren te krijgen (uitval bij 30%). Ik las al op een ander subforum dat nieuwe accu's voor de 950XL nauwelijks meer te krijgen zijn.
De nachtlamp functie zit helaas alleen in de desktop variant, en niet in de Mobile variant van Windows 10. Vind het zelf erg jammer, een functie waar ik echt wel belang bij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:27
Stefan22 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:19:
[...]

De nachtlamp functie zit helaas alleen in de desktop variant, en niet in de Mobile variant van Windows 10. Vind het zelf erg jammer, een functie waar ik echt wel belang bij heb.
Omg....dat meen je niet. Microsoft, Microsoft, Microsoft.... :X :? waar ben je mee bezig. Het is dat die iPhones achterlijk duur zijn (€909 voor een Plus variant....auch), maar anders zou ik spontaan vandaag al overstappen.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Panzer_V schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:26:
[...]

Omg....dat meen je niet. Microsoft, Microsoft, Microsoft.... :X :? waar ben je mee bezig. Het is dat die iPhones achterlijk duur zijn (€909 voor een Plus variant....auch), maar anders zou ik spontaan vandaag al overstappen.
Helaas wel :( Baal er zelf ook wel van.

Iets anders:

Dit mag in het insider topic

[ Voor 25% gewijzigd door PaT op 26-04-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Stefan22 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:19:
[...]
Ik vind de nachtlamp functie voor desktop weinig toevoegen. Het is veel meer van belang om de helderheid en het contrast van je monitor standaard al flink terug te schroeven. Dit doe ik al jaren en jaren (20/50), maar veel gebruikers zitten tot diep in de nacht naar zo'n lichtbak te kijken met helderheid en contrast veel te hoog ingesteld, ook voor overdag. Op je telefoon wordt de licht-intensiteit ook automatisch geregeld (mogelijk niet bij alle modellen?), dus bij minder omgevingslicht wordt het scherm direct al extra gedimd. Kies daarbij standaard nog een lagere helderheid en dan kan het zelden nog te fel zijn en de kleur wit wordt dan vanzelf meer grijs (en minder blauwig wit, maar niet dat gele/oranje wat de nieuwe functie op de desktop mogelijk maakt).

En anders stel je je mobiele scherm in op die meer gele kleur, als het werkelijk van belang mocht zijn, maar om dat iedere keer steeds maar weer aan te moeten passen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tja....zegt genoeg toch? Via MSPoweruser

Afbeeldingslocatie: https://uploads.disquscdn.com/images/6916a03c25200bb1fed700ecd636690e93fc49cf8e728d800c6b9933951a6228.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 26-04-2017 17:03 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
De Lumia 532 is inmiddels geupgrade naar de Creators Update, moest tijdens het downloaden van de update wel een soft reset doen, had geen beeld meer maar het scherm reageerde wel.

Update is echt bijna niet te onderscheiden van de Anniversary Update. Enigste verschil wat ik heb gezien is een aparte entry voor Apps in Settings, en een ander versie nummer. Edit: En een nieuwe wifi pagina.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mpiUNAM.png

Lumia 520 is op dit moment van Windows Phone 8.1 naar Windows 10 Mobile TH2 aan het upgraden
Lumia 625 is op dit moment van Windows 10 Mobile TH2 naar Anniversary Update aan het upgraden

[ Voor 6% gewijzigd door Stefan22 op 26-04-2017 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Persoonlijk had ik het fijner gevonden dat er voor het starscherm ook een optie was voor landscapemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Stefan22 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:39:
De Lumia 532 is inmiddels geupgrade naar de Creators Update, moest tijdens het downloaden van de update wel een soft reset doen, had geen beeld meer maar het scherm reageerde wel.

Update is echt bijna niet te onderscheiden van de Anniversary Update. Enigste verschil wat ik heb gezien is een aparte entry voor Apps in Settings, en een ander versie nummer. Edit: En een nieuwe wifi pagina.

Lumia 520 is op dit moment van Windows Phone 8.1 naar Windows 10 Mobile TH2 aan het upgraden
Lumia 625 is op dit moment van Windows 10 Mobile TH2 naar Anniversary Update aan het upgraden
Dat is geweldig! Ik heb een 1320 nog op 8.1 en een 830 op 14977, maar krijg er verder weinig muziek uit. Zou je (evt via pm) kunnen vertellen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Mijn telefoon geeft in ieder geval nog niet aan dat er een update beschikbaar is. Ik had al gelezen dat de update gefaseerd uitgerold gaat worden, wat dat dan ook moge betekenen (per land, per serienummer, per lokaal tijdstip etc.). Weet iemand hier dat?

Ach ja....MS heeft het OS toch dood gemaakt. Ik gebruik mijn toestel totdat deze uit elkaar valt en dan is het tijd voor een iPhone. Ik wil nog niet dood in de buurt van een Andriode gevonden worden, laat staat levend.
Ik heb mijn lumia 650 net, via de insider functie, op release preview gezet en deze is as we speak aan het updaten :) :Y

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mijn telefoon geeft in ieder geval nog niet aan dat er een update beschikbaar is. Ik had al gelezen dat de update gefaseerd uitgerold gaat worden, wat dat dan ook moge betekenen (per land, per serienummer, per lokaal tijdstip etc.). Weet iemand hier dat?[...]
AFAIK pakken ze een kleine sample en laten ze die het installeren. Als er geen problemen worden gerapporteerd pakken ze een grotere sample en laten ze die het installeren, enz. enz.
De vorige keren duurde het hele proces een week of drie.
Panzer_V schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:26:
[...]
Eventjes voor de duidelijkheid: de interface van W10 Mobile heeft niets, maar dan ook niets te maken met die van Windows 10 voor de desktop. Dit is een deel van het OS dat geen code deelt. Dus dit soort features kosten ze moeite om te implementeren, iets wat ze echt niet meer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik snap alleen de link of referentie naar de iphone in Pantzer_V zijn relaas niet.

Sowieso al die onderlinge vergelijkingen.
Alles heeft zijn voors en tegens.

Als ik een Android of een Iphone zou hebben zou ik er precies hetzelfde meedoen als mijn 950 ( waar ik eigenlijk ook precies hetzelfde mee doe als wat ik op mijn oude 1320 of de daarvoor 520 ook al deed ).
De camera was toch eigenlijk het geen wat me overgehaald had om voor een 950 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Daar we al een etmaal over de inofficiele officiele release datum heen zijn van de gefaseerde uitrol was ik benieuwd als er ondertussen al gebruikers zijn die deze via de officiële weg inmiddels al hebben binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:32
Nog niet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

Ik heb de update ook nog niet via de reguliere methode. Net nog even gekeken of er al wat klaar staat. Nu vindt ik het ook niet zo erg om even te wachten. Ik heb liever de reguliere update als dat ik naar insider ga. De reguliere udate heeft bij mij altijd perfect einwandfrei gefunctioneerd en zo groot zijn de verschillen, voor wat ik ermee doe nu ook weer niet.

Dat wil niet zeggen dat ik de update niet wil hebben: dat wil ik juist wel. Er zit op z'n minst een feature bij die op mijn wensenlijstje stond.(SD kaart versleuteld op zelfde manier als de telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

In dit tamelijk uitzonderlijke geval (toch?) is het build nummer geheel gelijk voor Production, Release Preview en de Slow Ring.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wellicht weet iemand in dit topic een oplossing voor het volgende probleem: ik krijg op een Lumia 735 een gmail account niet meer werkend na een wachtwoordverandering. Bij het authenticiteren vul ik netjes de gegevens in van het gmail account. Vervolgens krijg ik een scherm met de melding "Windows wil graag.....email lezen, contactpersonen beheren, agenda's beheren". Een druk op de knop "toestaan" resulteert in helemaal niets. Erg frustrerend. Opnieuw opstarten, of een nieuw gmail account toevoegen heeft geen effect. Heeft iemand een idee om dit op te lossen?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Misschien helpt het als je eerst de google account compleet verwijderd van je toestel en dan opnieuw aanmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
wcduck schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:17:
Wellicht weet iemand in dit topic een oplossing voor het volgende probleem: ik krijg op een Lumia 735 een gmail account niet meer werkend na een wachtwoordverandering. Bij het authenticiteren vul ik netjes de gegevens in van het gmail account. Vervolgens krijg ik een scherm met de melding "Windows wil graag.....email lezen, contactpersonen beheren, agenda's beheren". Een druk op de knop "toestaan" resulteert in helemaal niets. Erg frustrerend. Opnieuw opstarten, of een nieuw gmail account toevoegen heeft geen effect. Heeft iemand een idee om dit op te lossen?
Als dat is na het inschakelen van preview, dat heb ik ook gehad, + action center deed het niet, en in kon bij mijn windows account niets invullen om wachtwoord te verifiëren. Oplossing was: niets doen en wegleggen een paar uur later werkte alles zoals het hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:22:
Misschien helpt het als je eerst de google account compleet verwijderd van je toestel en dan opnieuw aanmaakt?
Dit zal ik nog proberen. Het probleem doet zich overigs al voor sinds januari, dus even wegleggen en later nogmaals proberen werkt niet. De telefoon draait WP 8.1. Wellicht is een upgrade naar WM 10 verstandig als ik er echt niet uitkom.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 23:31
wcduck schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:42:
[...]

Dit zal ik nog proberen. Het probleem doet zich overigs al voor sinds januari, dus even wegleggen en later nogmaals proberen werkt niet. De telefoon draait WP 8.1. Wellicht is een upgrade naar WM 10 verstandig als ik er echt niet uitkom.
Ik zou in de Gmail account instellingen een specifiek wachtwoord voor je WP8.1 aanmaken. Dan gebruik je dat wachtwoord op je telefoon. Ik heb het vermoeden dat je 2-factor authentication misschien in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
wcduck schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:42:
[...]

De telefoon draait WP 8.1.
Aha, dat had je er even bij moeten zetten, daar ga ik in een W10 topic niet vanuit ;)

Maar ik zou hem idd over zetten naar 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:16:
[...]

Enig goed nieuws heb ik ook want met deze build is de Antutu score zo hoog als deze op de 950 XL niet eerder is geweest, +95XXX. Waarmee voor mij duidelijk is dat dit idd een optimalisatie van het OS is, wat we er in de praktijk van gaan merken wordt even aankijken.
Ik haal de laatste tijd ook hoge scores, wel in de fastring, maar toch. Dit is niet eens de snelste:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/21153rl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Nog meer depressief nieuws......

https://www.neowin.net/ne...r-from-14bn-two-years-ago

Hoe negatiever de berichten hoe meer ik dit platform weet te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Amadeus1966 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:39:
Nog meer depressief nieuws......

https://www.neowin.net/ne...r-from-14bn-two-years-ago

Hoe negatiever de berichten hoe meer ik dit platform weet te waarderen.
Als je niets produceert kan je ook niets verkopen, toch? Voor mij is dat zo klaar als een klontje. Ik begrijp alleen niet dat half Aalsmeer nog steeds met een Windows mobiel in beeld verschijnt bij diverse TV-series. Wat daar de gedachte achter was van Microsoft?

Edit: maar ineens zie ik nu bij de welbekende dagelijkse soap allemaal oude Nokia Lumia's voorbij komen, waaronder de 800 en zo? Gaat Nokia als sponsor het stokje daar overnemen met het oog op de nieuwe modellen misschien? Niet te volgen....

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 29-04-2017 01:03 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-07 10:05
Ik gebruik nu al jaren Windows Phone, tussendoor Android en iOS gebruikt maar verlangde altijd weer terug naar dit OS, eerst twee jaar Windows Mobile 6.5 Profesional gebruikt op de HTC HD Mini en was toen verkocht aan dit systeem. Zelf vind ik Windows Mobile 10 een zeer prettig systeem wat ook zeker weten beter werkt op mijn Lumia 640XL dan dat Windows Phone 8.1 dat deedt. Aan het appgebrek heb ik zelf nog niet zoveel last, ben nog een scholier dus wat heb ik voor de rest nou nodig? Een spelletje... nou daar heb ik mijn prachtige desktop voor en daar gebruik ik mijn telefoon niet voor. Echter zit ik er wel aan te denken om binnenkort over te stappen naar een iPhone SE, puur omdat naar mijn mening Microsoft dit besturingssysteem een beetje in de kou laat staan. (Dit is trouwens ook meteen mijn eerste posts haha!)

Dit is mijn mening en probeer die ook totaal niet op te dringen aan de rest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het OS zelf wordt toch wel aardig onderhouden tot nu toe, vrijwel iedere maand een update (Production builds). Maar op het mobiele hardware vlak zijn ze wel flink tekort geschoten vind ik, al blijft twijfelachtig of menigeen daar wel op zat te wachten en of het wel dat extraatje gebracht zou hebben.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Moet ook zeggen dat als de ontwikkelingen doorgaan zoals die op dit moment zijn dan denk ik dat de bootlogo van mijn volgende toestel geen Windows vlag zal vertonen.
Maar zover zijn we nog lang niet.
Persoonlijk vind ik de aanschaf van een dergelijk toestel nog steeds een behoorlijke investering die ik altijd goed overweeg.
Soms duurt het echt wel maanden voordat ik de knoop doorhak.

@ Brekers.
Welkom op dit wonderschoon forum.
Hoop dat je er veel plezier aan moge beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Het zoveelste negatieve bericht, is het nu echt afgelopen met W10M????

https://mspoweruser.com/m...ment-windows-phone-ended/

Ik kan het mij nog steeds niet voorstellen, afwachten maar...

Edit: Nog eens een keer het bericht goed gelezen, er staat niets over W10M in de MSFT 10 Q3, alleen Windows Phone. Naar mijn idee gaat het dus alleen over de Lumia's. Windows Phone stopt, dus 8.1.

Andere hardware en Windows 10 versies worden ook niet specifiek genoemd, zoals Surface en IoT.
Maw, het zoveelste Surur bericht.... 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door ardvark99 op 29-04-2017 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Tja Surur.... Hangt ook van populisme in elkaar, kan beter voor de duckstadkrant gaan schrijven.

Windows Phone, Windows 10 mobile/Windows Mobile worden vaak door elkaar heen gehaald.
Mede ( denk ik ) door dat MS in het begin zelf niet echt duidelijk is geweest met de benamingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Amadeus1966 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:19:
Tja Surur.... Hangt ook van populisme in elkaar, kan beter voor de duckstadkrant gaan schrijven.

Windows Phone, Windows 10 mobile/Windows Mobile worden vaak door elkaar heen gehaald.
Mede ( denk ik ) door dat MS in het begin zelf niet echt duidelijk is geweest met de benamingen.
Het is überhaupt niet logisch dat ze eerst zeiden Windows Mobile toen Windows Phone en nu weer naar Windows Mobile. 8)7

Ook al deden ze dat vast om strategische redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@Brekers Ze hadden het eerst over Windows Mobile, toen over Windows Phone en nu Windows 10, waar af en toe nog eens Windows 10 for mobile of Windows 10 Mobile wordt gebruikt, maar zeker niet Windows Mobile vanuit MS. Ze kijken wel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brekers
Caelorum schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:22:
@Brekers Ze hadden het eerst over Windows Mobile, toen over Windows Phone en nu Windows 10, waar af en toe nog eens Windows 10 for mobile of Windows 10 Mobile wordt gebruikt, maar zeker niet Windows Mobile vanuit MS. Ze kijken wel uit :P
Zij zelf wel ja, helaas de mensjes die het leuk vinden om er een artikel over te schrijven niet altijd.. :+

Echter vond ik Windows Mobile 6.5 zeker wel fijn werken hoor... maarja je kon het gewoon niet vergelijken met iOS. Helft van die apps waren zo brak als maar kon. :'(

Toch was het i.c.m. HTC sense een pracht systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Mmmm, blijkbaar geen telefoons meer, maar dat is geen nieuws. Waarschijnlijk vanaf Q3 is het helemaal gedaan met de telefoontak van Microsoft. Dus dan totaal afhankelijk van externe bedrijven die eventueel toestellen gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
richdb schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 22:21:
Mmmm, blijkbaar geen telefoons meer, maar dat is geen nieuws. Waarschijnlijk vanaf Q3 is het helemaal gedaan met de telefoontak van Microsoft. Dus dan totaal afhankelijk van externe bedrijven die eventueel toestellen gaan maken?
Dat wil natuurlijk nog niets zeggen. Die lijst is de huidige productlijn, maar dat wil niet zeggen dat ze in het geheim al met andere producten bezig zijn. Windows Phone was een aparte product lijn. In die lijst staan niet de Surface hardware producten genoemd. En W10M wordt gewoon Windows 10 on Arm. En ja, het liefst heeft Microsoft dat derden de toestellen gaan maken, costumers en business.

Maar zolang Microsoft niet duidelijk naar buiten brengt wat de bedoeling is, kakt het alleen maar verder in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Mochten er meerdere mensen de CU in Production willen draaien, en een hard reset van plan zijn, maar de update komt maar niet?
Ik ben van Production naar Slow gegaan. Dan krijg je een update, die installeer je. Daarna ga je naar Preview, dan krijg je de CU (maar niet als technical preview, maar als Production) aangeboden.
Dan een hard reset en je Production zit op CU (.251)

Deze route werkt alleen als je een hard reset doet. Bij mij in elk geval, want ik kon niet meer uit de insider programme stappen.

[ Voor 15% gewijzigd door BrBuggyB op 30-04-2017 07:21 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Let op:
Discussieren over de insider previews mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen. Reacties over de insider previews worden hier verwijderd.