Sinds vandaag heb ik geen studentenreisproduct meer. Ik bewaar mijn resterend reisrecht voor mijn pre-master in september 2020.
Ik heb nu NS Flex Dal Voordeel en ben erg benieuwd hoe het bevalt. Ter info: ik woon in Schiedam en werk in Delft. Ik verwacht de komende tijd zo'n 3 à 4x per week te reizen met de NS.
Heenreis is altijd in de spits, terugreis is of de daluren of in de avondspits. Het hoge bedrag van Altijd Voordeel (€23) vond ik door de lage prijs van de rit niet interessant.
Ik heb NS Flex genomen zodat ik geen rekening hoef te houden met het saldo op mijn OV-chipkaart en het bijbehorende instaptarief (€20 om in te checken vind ik wel erg veel).
Elke dag losse kaartjes kopen in de app is ook onhandig in alle drukte en gezien ik regelmatig de OV-fiets gebruik worden er al reiskosten achteraf door de NS geincasseerd, de overige kosten kunnen daarom wel bij.
Ook het wisselen van abonnement en tijdelijk 1e klas zitten lijkt mij erg handig.
Het resterend saldo wordt iig verrekend met de factuur, het is mooi dat ik hiervoor niks hoef te doen.
De factuur krijg ik rond de 27e binnen, hopelijk betekent dit dat de factuur op 1 augustus afgeschreven wordt.
[
Voor 19% gewijzigd door
VirinR op 01-07-2019 12:11
]