Klopt allemaal. Beschikbare netwerkpoorten gaat over actieve apparatuur dus dat kan nooit van KPN Netwerk NL zijn. T-Mobile 1000 Mbit is via hun eigen apparatuur en het gaat duidelijk te hard voor ze. Er moeten poorten op hun eigen switches worden bij geplaatst. Dat probleem hoor ik overal in Nederland, al een paar maanden.Soundwork schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:57:
[...]
Volgens mij is het zo dat de operator waarop je gepatched wordt bepalend of er ruimte is.
Dus Tweak en T-Mobile bieden qua ODF ieder hun eigen switches. Dus als Glasoperator (T-Mobile) vol zit hoeft Cambrium (Tweak) niet vol te zitten.
Maar misschien kan @Barre73 hier nog eens wat opheldering in geven....
Afschuiven op KPN Netwerk NL is alleen terecht als ook daadwerkelijk een probleem zit, maar dat denk ik zelf niet...
En ook steeds dat die fijne klantenservice van ze de schuld aan KPN geeft. Die hebben hier niks mee te maken. Waar T-Mobile via KPN-WBA zou leveren zou het wel kunnen. Maar KPN WBA heeft het een stuk beter voor elkaar met de poorten. Als het aantal beschikbare poorten onder een bepaald minimum komt, wordt meteen de aannemer aangestuurd om een nieuwe kaart met poorten bij te plaatsen.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.