Thanks! Ik had even hoop nadat die gozer aan de deur was geweest, maar ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben. Gelukkig wel aangegeven dat ik NIET van de overstapservice gebruik wens te maken, als het eenmaal zo ver is 'straks' wil ik het eerst een maandje stabiel zien draaien voor ik KPN opzeg.Drexxon schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:51:
[...]
Ik praat je bij, want 0251 is ook mijn regio. Stoep open al begin januari dit jaar en kon de aanvraag doen eind januari en meteen gedaan. Na maar eens een belletje 4-5 weken geleden naar de klantenservice en is door ze toegezegd dat augustus 2023 alles aangesloten zou zijn tot in de meterkast. Terwijl hier in de meterkast al glas ligt... vlak na het telefoontje op 8 augustus j.l. opnieuw een mail gekregen dat het weer later gaat worden. Slaapverwekkend. Dus het antwoord is ja, het kan nog wel even duren
Overigens voor internet only gegaan, TV had ik al niet meer bij KPN (kijk weinig 'echte' TV en voor die dingen hebben we NLZiet), en m'n vaste nummer wordt morgen geporteerd naar CheapConnect (VOIP), dus zoveel mogelijk redelijk agnostisch qua wie dan het internet levert, wel een fijn idee.
:fill(white):strip_exif()/f/image/jCB9MTHVCf3FTlkmWqwVPE6Z.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/CxppYrc4oUI4EXLu0Bvsj6tT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/XCuhqSsMgwKKKRlZKcfoL0UG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6U98KuAoaPNQsyJFMrenhp4i.jpg?f=fotoalbum_large)