Nou dat is een goede vraag. @
Barre73 als je XGS-PON van KPNnetwerk.nl hebt wisselt T-Mobile dan de ONT of wordt deze op afstand gereed gemaakt voor een andere provider? Moet je verlof opnemen of kom je thuis en alles is geregeld;-)
@
nrg als het glas van een andere partij is, dan gelden er andere regels. Weet je van wie jouw glasvezel is? ODF/KPNnetwerk.nl/Delta etc etc
Zit de overbelasting dan in het glas van T-Mobile, of in het stuk tot aan mijn voordeur?
Edit: in de wijkkast dus. Zal al m’n buren overtuigen van de genialiteit van Ziggo.
Ja POP/Wijkkast, het hoeft ook niet voor te komen in jouw geval. Er zijn diverse packetloss meldingen in dit topic geweest tegenover nihil in het KPN topic. Kan gewoon jaren goed gaan, geen zorgen vooraf. Wat ik wil zeggen is dat die goedkopere prijs ergens ontstaat, er zitten mogelijk minder FTE op de afdeling cappacityitsbeheer. En dat is prima want je neemt een weloverwogen besluit om goedkoper te gaan en voor de nieuwe klanten korting te gaan. In de maandprijs is KPN goedkoper, op mijn adres, zie hieronder.
Vroeger was T-Mobile spotgoedkoop met hun eigen fibers, en was de kans op wat technische uitdagingen prima in de prijs geborgd. Als je nu kijkt voor 1G KPN 52,50 v.s. T-Mobile 55euro dan is mijn conclusie dat KPN goedkoper is en een aantal zaken beter op orde heeft. SMS bij onderhoud, caseowners bij een verstoring, capaciteitbeheer, beter TV signaal etc.
Als ik naar T-Mobile zou gaan voor 6x25e korting, dan blijf ik liever bij KPN als zij 6x20e zouden kunnen bieden bij een verlenging.
Er zitten echt heel veel tevreden T-Mobile gebruikers in dit topic, die gaan ook zeker iets vinden van mijn post.