Ok, dit belooft ook weinig goeds. Ik hoop dan altijd maar dat ik de uitbijter ben in een verder vlekkeloos track record van T-mobile

. Maar misschien een kleine troost, procentueel is het bij mij veel slechter, ik zit nu 8 dagen zonder internet van de 8 dagen dat ik T-mobile heb

.
Vandaag weer T-mobile aan de lijn gehad, de TD heeft langer nodig om te beoordelen. Zal hoogstwaarschijnlijk 2022 worden. Ik ben er nu toch echt klaar mee, en heb dat ook aangegeven richting helpdesk-medewerker. Deze gaf me aan dat mijn herroepingstermijn reeds verlopen is. Volgens mij klopt dat echt niet, want heb daar indertijd bewust op gelet (vreesde dit al een beetje) en daar stond:
Als je toch niet tevreden bent, dan kun je je bestelling nog kosteloos annuleren door het bijgevoegde Herroepingsformulier in te vullen of door te bellen met onze Klantenservice via telefoonnummer 0800-0092 (gratis). Hiervoor gelden wel de volgende termijnen:
Als het door jou gekozen abonnement door een monteur wordt geïnstalleerd, dan dien je binnen 15 dagen na de datum waarop de monteur jouw diensten heeft geïnstalleerd je bestelling te annuleren;
Als het door jou gekozen abonnement niet door een monteur hoeft te worden geïnstalleerd, dan dien je jouw bestelling binnen 15 dagen na de door T-mobile gecommuniceerde aansluitdatum te annuleren.
De monteur is vorige week dinsdag langs geweest, dus dan zou ik toch nog ruim op tijd zijn. En volgens mij is de aansluitdatum zelfs 27-12, want kreeg gisteren bericht: "Yes, het werkt. Vanaf 27-12-2021 (officiële ingangsdatum) heb je T-Mobile Thuis"
[
Voor 4% gewijzigd door
M_V op 28-12-2021 16:41
]