KroeT schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:43:
[...]
Eergisteren omgezet naar het nieuwe platform terwijl de Amino achter een UDM Pro hing op VLAN 640. Even omgeprikt naar VLAN 300, update begon vanzelf te draaien na een reboot van de Amino. Vijf minuten later, klaar. Geen problemen dus.
Relevante info: ik heb officieel nog een Draytek in gebruik. Losgekoppeld natuurlijk. Maar dat is een oude groep klanten waar omzetten tot dusverre niet mogelijk was of simpelweg niet werd gedaan.
Super, bij mij staat vermoedelijk ergens een knopje niet om waardoor mijn kastje de update niet binnenkrijgt.
T-Mobile heeft het opgeschaald naar 2e lijn, dag later krijg ik SMS en mail dat ze een monteur van Gideon aansturen, ik bellen met de servicedesk, "ja heel raar, ook als ik uw uitleg hoor, ze willen dat de monteur de kabels nakijken want ze vermoeden een stukke kabel",
waarop ik aangaf dat dat niet nodig was... 2e lijn mag mij zelf even bellen en verklaren waarom een monteur nodig zou zijn, ben benieuwd, tot nu toe niets meer gehoord behalve afspraak herinneringen van Guidion...
Wel mooi trouwens, toen ik hier kwam wonen had ik de apparatuur al binnen, heb toen mijn eigen hardware aangesloten en heb zo 2 weken "gratis internet" gehad, want het was o zo verboden als je dit zelf deed, uiteindelijk kwam de monteur ook niet opdagen, toen gebeld dat hij niet meer hoefde te komen, ze hebben hem toen in credit gebracht, week later komt die monteur alsnog langs, uiteindelijk toch gunstig want de demping van het glaspatch kabeltje was niet goed meer, eindstand, geen monteurskosten betaald