Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• zzattack
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:46
Dank. Dat lijkt dat het enige dat klopt aan mijn installatie.

Mijn montage is destijds corona-proof gebeurd, waarbij de Guideon monteur telefonisch instrueert welk kabeltje uit het installatiepakket waarnaartoe gaat.
In dit pakket zat geen patch cover, en de patch kabel was SC UPC/SC UPC, terwijl de NTU in een SC APC eindigt. Er zit een koppelstukje in de NTU. Hoewel alles 'werkt' is dit dus sowieso fout.

Hoe ik het (inmiddels, jaar later) begrijp moet ik zo'n TK01 patch cover regelen en een juiste SC APC - SC UPC gebruiken, en hopen dat de connector niet slecht is geraakt. Kan ik hier het beste contact over opnemen, of gewoon zo'n kap bestellen?

• PerlinNoise
  • Registratie: november 2012
  • Niet online
zzattack schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:39:
[...]

Dank. Dat lijkt dat het enige dat klopt aan mijn installatie.

Mijn montage is destijds corona-proof gebeurd, waarbij de Guideon monteur telefonisch instrueert welk kabeltje uit het installatiepakket waarnaartoe gaat.
In dit pakket zat geen patch cover, en de patch kabel was SC UPC/SC UPC, terwijl de NTU in een SC APC eindigt. Er zit een koppelstukje in de NTU. Hoewel alles 'werkt' is dit dus sowieso fout.

Hoe ik het (inmiddels, jaar later) begrijp moet ik zo'n TK01 patch cover regelen en een juiste SC APC - SC UPC gebruiken, en hopen dat de connector niet slecht is geraakt. Kan ik hier het beste contact over opnemen, of gewoon zo'n kap bestellen?
Normaal gesproken heeft de monteur zo'n kap mee, maar die is dus niet geweest. :-(

https://www.kpnwebshop.co...tk01/2?origin=915&q=patch

of
https://www.kpnwebshop.co...01-ftu-patchcover-scapc/2
https://www.fs.com/de-en/products/96103.html
https://www.fs.com/products/48491.html

of even bellen of ze het spul opsturen naar je.

[Voor 5% gewijzigd door PerlinNoise op 23-02-2021 15:35]

I love installing, maintaining and troubleshooting selfhosted setups. My focus is on first setup. Feel free to contact me for full 'step by step' handholding or other questions. See my profile for more info.

• space-one
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 07:45
Om 1.19 vannacht HetrixTools One of your uptime monitors is now DOWN.

Om 1.23 Storingsbericht T-Mobile Thuis per mail.
Beste heer ,

We zien dat er een storing is in jouw postcodegebied. Hierdoor ervaar je mogelijk problemen met internetten, bellen en/of TV kijken. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je hoort het gelijk als alles weer optimaal werkt!

Uiteindelijk is de downtime: 2 hr 39 min geweest.

Via https://thuismy.t-mobile.nl/storingen
Gesloten 24-02-2021, 1:19 24-02-2021, 3:57

Ze zijn wel supersnel met het sturen van de mail 4 minuten !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is trouwens WBA.

[Voor 8% gewijzigd door space-one op 24-02-2021 07:06]

• rschu68
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:14
fiekert123 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:16:
Ik heb voor mijn oversluitdatum van 5 april inmiddels een nieuwe router (asus rt-ax82u) gekocht die ook vlan's ondersteund.
Nou heb ik uitgebreid onderzoek gedaan in voorbereiding op deze ruime termijn, maar het eigen tmobile forum vind ik wat vaag opgesteld. ik heb internet en tv aangevraagd, hoef je dan alleen het vlan voor internet in te stellen, of is dit inmiddels teruggezet naar 1 vlan? (omdat er in het verleden schijnbaar 2 vlans waren.)

bedankt :)
Hoi, ik was er ook mee bezig.
1 x vlan300 komt binnen.
PerlinNoise in "[T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie"

• dexterd83
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 01-03 15:22
Goedemiddag allemaal,

Momenteel hebben wij T-Mobile thuis met 1000 Mbit/s snelheid. We hebben enkel glasvezel internet.

Graag willen we een ander modem/router aanschaffen omdat we tegen wat problemen aanlopen. Zo merken we dat de router het moeilijk krijgt bij meer dan 20 wifi verbindingen en ligt bijna wekelijks het internet er even uit. Ook heeft de Huawei geen nat loopback/hairpinning waardoor ik lokaal moeilijk bij onze Nextcloud server kan komen.

Kan iemand ons een modem adviseren die we rechtsreeks op de media converter van T-Mobile kunnen aanlsuiten?
Ons budget is ongeveer rond de 100 euro.

We gebruiken het internet vooral voor streaming, een thuisserver en gaming.

* Op het forum van T-Mobile zelf is er wel een topic met de naam 'Huawei HG659 vervangen door je eigen Router.' maar die is inmiddels 2 jaar oud. De meeste routers zijn niet meer te verkrijgen zag ik.

Dankjewel!

• PerlinNoise
  • Niet online
dexterd83 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:13:
Kan iemand ons een modem adviseren die we rechtsreeks op de media converter van T-Mobile kunnen aanlsuiten?
Elke router die vlan's ondersteund werkt. Genoeg keuze. :)

Misschien beter om te investeren in losse ap's. Bijvoorbeeld Pfsense en Unifi ap's is zeer stabiele combinatie, maar gaat wel over je budget.

I love installing, maintaining and troubleshooting selfhosted setups. My focus is on first setup. Feel free to contact me for full 'step by step' handholding or other questions. See my profile for more info.

Goedemiddag allemaal,

Momenteel hebben wij T-Mobile thuis met 1000 Mbit/s snelheid. We hebben enkel glasvezel internet.

Graag willen we een ander modem/router aanschaffen omdat we tegen wat problemen aanlopen. Zo merken we dat de router het moeilijk krijgt bij meer dan 20 wifi verbindingen en ligt bijna wekelijks het internet er even uit. Ook heeft de Huawei geen nat loopback/hairpinning waardoor ik lokaal moeilijk bij onze Nextcloud server kan komen.

* Op het forum van T-Mobile zelf is er wel een topic met de naam 'Huawei HG659 vervangen door je eigen Router.' maar die is inmiddels 2 jaar oud. De meeste routers zijn niet meer te verkrijgen zag ik.

Dankjewel!
Kijk eerst even op de eerste pagina van dit topic. De eerste post wordt bijgehouden en kent een kopje: eigen hardware.

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:56
Goedemiddag allemaal,

Dankjewel!
Ik heb een tijdje terug deze gekocht via V&A op tweakers en bevalt wel goed. https://tweakers.net/aanb...nternationale-versie.html
Zag op V&A ook iemand die €100 voor deze vraagt.

Maar misschien is het idd beter om bijvoorbeeld naar een mesh systeem te kijken.

[Voor 7% gewijzigd door Nuevocasa op 24-02-2021 12:42]

PerlinNoise schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Elke router die vlan's ondersteund werkt. Genoeg keuze. :)

Misschien beter om te investeren in losse ap's. Bijvoorbeeld Pfsense en Unifi ap's is zeer stabiele combinatie, maar gaat wel over je budget.
Maar losse AP's hebben geen routerfuncties dus je lost er hooguit een instabiel wifinetwerk mee op (mits bedraad op de router aangesloten uiteraard). En de problemen die hij hier noemt hebben toch wel een flink raakvlak met de router.

• connos
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17:08
Goedemiddag allemaal,

Dankjewel!
Mijn 6 jaar oude Asus RT-AC68u heeft geen enkel probleem met 20+ apparaten op Wifi en haalt (bedraad) zo'n 900Mbit up and down. Wat ik hiermee maar wil zeggen is dat je niet perse het nieuwste of snelste model hoeft aan te schaffen. Alles zal al snel beter zijn dan de Huawei.

• Telesto
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 16:34
Goedemiddag allemaal,

Dankjewel!
Ik heb min of meer in dezelfde situatie als jij gezeten en heb uiteindelijk (via marktplaats) een jonge Netgear R7800 gekocht (à €75). Qua draadloze prestaties ongeëvenaard wat mij betreft.

• PerlinNoise
  • Niet online
Barre73 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Maar losse AP's hebben geen routerfuncties dus je lost er hooguit een instabiel wifinetwerk mee op (mits bedraad op de router aangesloten uiteraard). En de problemen die hij hier noemt hebben toch wel een flink raakvlak met de router.
Alleen nat loopback dan. 20+ clients zal de Huawai geen moeite mee hebben bedraad. Al is het wel een kl*te ding. ;)

[Voor 3% gewijzigd door PerlinNoise op 24-02-2021 12:46]

• fiekert123
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:43
Dank voor de reactie!
over iets meer dan een maandje kan ik gbit gaan testen.

• Comp User
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 01-03 21:44
@Nuevocasa mesh is enkel een fancy naam voor repeaters, die ga je niet willen, kijk dan eens naar accespoints of zorg dat de repeater bedraad aangesloten kan.

Vaste locatie, vast netwerk.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17:02
Comp User schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:19:
@Nuevocasa mesh is enkel een fancy naam voor repeaters, die ga je niet willen, kijk dan eens naar accespoints of zorg dat de repeater bedraad aangesloten kan.
Iets te kort door de bocht denk ik, een Mesh opstelling kan prima werken, mits alle repeaters bedraad aangesloten zijn en gegarandeerd passend bij de rest van de Mesh apparatuur, dus Fritzbox router met Fritz Repeater samen zoals deze:
https://nl.avm.de/producten/fritzbox/fritz-mesh-set/
pricewatch: AVM Fritz!Mesh set 7530 - 1200

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:56
swhnld schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:16:
[...]

Iets te kort door de bocht denk ik, een Mesh opstelling kan prima werken, mits alle repeaters bedraad aangesloten zijn en gegarandeerd passend bij de rest van de Mesh apparatuur, dus Fritzbox router met Fritz Repeater samen zoals deze:
Valt wel mee hoor. Ik had al een mesh wat niet direct met mijn fritzbox samenwerkt, dat kan prima naast elkaar. Idealiter heb je idd één geheel wat volledig samenwerkt. En die hoeven niet perse allemaal bedraad gekoppeld te zijn, dat is natuurlijk wel het beste.

[Voor 6% gewijzigd door Nuevocasa op 24-02-2021 18:38]

• ANdrode
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
Hoe technisch zijn jullie? Als je zelf een nextcloud instantie draait dan misschien bovengemiddeld technisch en dan is dit misschien een optie:

Ik gebruik een NanoPi R2S icm Ubiquiti WiFi hardware. Werkt goed samen die combinatie. Ik heb de R2S en die voldoet, maar de opvolger lijkt ook (vroege) OpenWRT support te hebben.

Binnen het budget moet de NanoPi R2S plus een tweedehands accesspoint voor WiFi lukken. Als je het wat oprekt (UniFi 6 LR) dan heb je een extreem mooie combinatie.

• Comp User
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 01-03 21:44
swhnld schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:16:
[...]

@Nuevocasa

Dat had ik er ook bij gezet, zei het in kleinere letters.

Vaste locatie, vast netwerk.

• Aeonis
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 27-02 11:52
Sinds gisterenmiddag ineens geen werkende internetverbinding meer thuis vanuit T-Mobile. Had mijn eigen router aangesloten via VLAN 300. Voor de zekerheid toch maar even weer de Zyxel aangesloten, maar ook daar geen verbinding (rood lampje wereldbol icoontje).

Het PON lampje op de Huawei ONT knippert. Weet iemand of ik daar zelf iets aan kan doen? De ONT al meerdere keren gereboot en glasvezelkabel opnieuw aangesloten, maar helaas geen resultaat.

T-mobile medewerker kon niet veel meer doen dan "haal het modem even van de stroom" en stuurt Guidion langs, helaas kunnen die midden volgende week pas langskomen :(

[Voor 11% gewijzigd door Aeonis op 25-02-2021 14:02]

• svenvg93
  • Registratie: december 2019
  • Nu online
Aeonis schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:55:
Sinds gisterenmiddag ineens geen werkende internetverbinding meer thuis vanuit T-Mobile. Had mijn eigen router aangesloten via VLAN 300. Voor de zekerheid toch maar even weer de Zyxel aangesloten, maar ook daar geen verbinding (rood lampje wereldbol icoontje).

Het PON lampje op de Huawei ONT knippert. Weet iemand of ik daar zelf iets aan kan doen? De ONT al meerdere keren gereboot en glasvezelkabel opnieuw aangesloten, maar helaas geen resultaat.

T-mobile medewerker kon niet veel meer doen dan "haal het modem even van de stroom" en stuurt Guidion langs, helaas kunnen die midden volgende week pas langskomen :(
Toevallig niet in Apeldoorn; https://community.t-mobil...of-vaste-telefonie-284385

• Bjarn
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 01-03 10:24
Sinds vandaag plotseling een (letterlijk) 2x zo hoge latency vanuit m'n USG en snelheden die amper boven de 100Mbit uitkomen terwijl ik 500Mbit heb. Zit op het WBA netwerk.

https://twitter.com/Bjarn...tatus/1364981850125574147

Ik krijg te horen dat het verkeer weer over DTAG wordt gerouteerd, zou alles verklaren omdat dit precies hetzelfde verhaal is als 2019.

Meer mensen hier last van?

• InfoTracer
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:17
Bjarn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:39:
Sinds vandaag plotseling een (letterlijk) 2x zo hoge latency vanuit m'n USG en snelheden die amper boven de 100Mbit uitkomen terwijl ik 500Mbit heb. Zit op het WBA netwerk.

Ik krijg te horen dat het verkeer weer over DTAG wordt gerouteerd, zou alles verklaren omdat dit precies hetzelfde verhaal is als 2019.

Ik zie niks geks in smokeping. Hier ODF netwerk.

• ArHu
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 01-03 21:03
Hier ook ODF, smokeping laat voor Cloudflare DNS wel veranderingen in latency zien; voor de Google DNS niet.

• Aeonis
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 27-02 11:52
Nope, Twente. Heb van T-Mobile nu een voucher gekregen voor unlimited data 7 dagen, dan kan ik via een hotspot doorwerken. Via USB tethering heb ik die aan m'n router kunnen koppelen, dus dan is het huis toch nog voorzien van internet (als we thuis zijn), niet ideaal maar beter dan niets.

Hebben aardig wat smart home snufjes, merk je nu wel hoe afhankelijk je bent van een goedwerkende internetverbinding B). Lang leve Zigbee voor de lampen.

• space-one
ArHu schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:31:
Hier ook ODF, smokeping laat voor Cloudflare DNS wel veranderingen in latency zien; voor de Google DNS niet.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
traceroute to 1.0.0.1 (1.0.0.1), 30 hops max, 60 byte packets
1 fritz.box (192.168.2.254) 0.755 ms 0.549 ms 0.533 ms

4 10.10.10.197 (10.10.10.197) 7.612 ms 8.343 ms 8.175 ms
5 adm-b1-link.ip.twelve99.net (62.115.154.136) 9.571 ms 10.011 ms 10.538 ms
6 195.89.101.53 (195.89.101.53) 9.965 ms 5.159 ms 5.153 ms
7 adm-b1-link.ip.twelve99.net (62.115.154.136) 6.627 ms 9.093 ms 8.633 ms
8 adm-bb4-link.ip.twelve99.net (62.115.137.64) 9.654 ms 10.047 ms 10.451 ms
9 brx-b4-link.ip.twelve99.net (62.115.116.227) 10.108 ms 10.315 ms 10.901 ms
10 cloudflare-ic315171-brx-b4.ip.twelve99-cust.net (62.115.41.70) 11.531 ms 11.919 ms 12.871 ms
11 one.one.one.one (1.0.0.1) 12.554 ms 13.305 ms 8.113 ms

ping 62.115.41.70
PING 62.115.41.70 (62.115.41.70) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 62.115.41.70: icmp_seq=1 ttl=59 time=8.84 ms
64 bytes from 62.115.41.70: icmp_seq=2 ttl=59 time=8.60 ms
64 bytes from 62.115.41.70: icmp_seq=3 ttl=59 time=8.29 ms

Een ping naar tweakers of 8.8.8.8 is nog steeds 5 ms.

De laatste hop cloudflare-ic315171-brx-b4.ip.twelve99-cust.net (62.115.41.70)
staat volgens mij in Brussel (brx) daarom ook de iets hogere latency

• space-one

https://bgpview.io/asn/50266#upstreams-v4

Nog steeds Level3 en CW.net maar ook de Nationale Wasstraat tegen DDoS-aanvallen.
Deze is nieuw.

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:48
Ik heb nog geen Tmobile glas, maar ik hoop binnenkort te verhuizen naar een huis waar ik Tmobile glas kan aanvragen.

Op dit moment heb ik nog niets van T-mobile, en ik zit een beetje te bereken wat het me gaat kosten.

Hoe bereken je die combi korting?
Waarschijnlijk wil ik dan glas 1000/1000 en een mobiel unlimited. Moet ik dan bij beide aanvinken dat je een ander abonnement van t-mobile hebt?

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Jeroentjuh82
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:45
Dacuuu schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:10:
Ik heb nog geen Tmobile glas, maar ik hoop binnenkort te verhuizen naar een huis waar ik Tmobile glas kan aanvragen.

Op dit moment heb ik nog niets van T-mobile, en ik zit een beetje te bereken wat het me gaat kosten.

Waarschijnlijk wil ik dan glas 1000/1000 en een mobiel unlimited. Moet ik dan bij beide aanvinken dat je een ander abonnement van t-mobile hebt?
Idd aangeven dat je al een unlimited abo hebt.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:44
Kortom. Je gaat dan uitkomen op 25 + 25 euro, exclusief kosten voor TV/vaste telefoon.

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 17:06

Yucko

One clown to rule them all !

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier idem voor zowel 1.1.1.1 als 1.0.0.1 en nog steeds gaande.

Maar fok.nl had het ook gisteren, van 03:00 tot 11:00 + 12:00-18:00
Twitter heeft er 1 week last van gehad, nl. van 18-02 t/m 25-02

Maar minder vind ik de sowieso stijgende lijn in pingtijden naar zo'n beetje alle hosts die ik via smokeping in de gaten houd :/

of het via DTAG loopt kan ik niet zien want mijn traceroute laat niet alle hops zien.
code:
1
2
3
4
5
6
7
Tracing route to one.one.one.one [1.0.0.1]
over a maximum of 30 hops:

1    13 ms    13 ms    14 ms  DISKSTATION [10.2.1.0]
  2    14 ms    14 ms    14 ms  router.asus.com [192.168.1.1]
  3    21 ms    21 ms    21 ms  x-x-x-x.ftth.glasoperator.nl [x.x.x.x]
  4    39 ms    39 ms    39 ms  one.one.one.one [1.0.0.1]

even via vpn vanaf mijn werk thuis ingelogd

[Voor 15% gewijzigd door Yucko op 26-02-2021 12:18]

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• asaki
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-02 21:35
Hallo allemaal! Ik heb al sinds jaar en dag Ziggo omdat er simpelweg niets anders te krijgen was. Maar vanochtend is dan eindelijk de glasvezel aansluting afgemonteerd in de meterkast en kan ik op zoek gaan naar een ISP. Ik zat te denken aan t-mobile omdat ze best wel goedkoop zijn en een goede snelheid leveren.

De vraag is ik heb, en ik heb er niet een goed antwoord op kunnen vinden, is of ik mijn google wifi router via een adapter rechtstreeks kan aansluiten op de glasvezel aansluiting, in plaats van de meegeleverde router te gebruiken (ik had begrepen dat die niet in bridge modus kan). Is dat mogelijk?

Alvast bedankt!

• Muis666
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 14:57
asaki schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:10:
De vraag is ik heb, en ik heb er niet een goed antwoord op kunnen vinden, is of ik mijn google wifi router via een adapter rechtstreeks kan aansluiten op de glasvezel aansluiting, in plaats van de meegeleverde router te gebruiken (ik had begrepen dat die niet in bridge modus kan). Is dat mogelijk?
Het staat echt wel heel vaak in dit topic beschreven dat een eigen router VLAN's moet ondersteunen. Dit kan de google router niet. Dus of je moet een managed switch voor de google router zetten (die de VLAN tagging doet) of toch gewoon voor de meegeleverde router gaan.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17:02
@asaki ik zou eerst kijken wie beschikbaar zijn. Kans is dat T-Mobile niet levert bij jou op de glasvezel op dit moment.

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:09
Muis666 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:19:
[...]

Het staat echt wel heel vaak in dit topic beschreven dat een eigen router VLAN's moet ondersteunen. Dit kan de google router niet. Dus of je moet een managed switch voor de google router zetten (die de VLAN tagging doet) of toch gewoon voor de meegeleverde router gaan.
Zie ook de topic start.

• DarkForce
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:33

Je doet een speedtest vanuit een USG?
Enige wat ik begrepen heb is dat die speedtest per definitie al onbetrouwbaar is omdat er allerhande aan problemen mee zijn.
Hier komt ie zelfs al niet eens boven de 1Mbit, niet zo heel gek met die ruk speedtest-cli :-/

Qua DTAG, tenzij de performance (zoals eerder) niet flink is verbeterd gaat er niets over DTAG. Niet voor niets is die wijziging destijds teruggedraaid. Zelfs nu diverse zaken verborgen zijn zal menig Tweaker het opvallen wanneer DTAG er weer tussen gehangen wordt.
En nee, T-Mobile zal niet snel terugkeren naar DTAG wetende dat het hen ontzettend veel klachten en dus weglopende klanten zal opleveren.

Hooguit wordt er even gebruik gemaakt van DTAG wegens onderhoudswerkzaamheden, maar zeker niet permanent "tenzij" zoals gezegd de performance flink verbeterd is.
Gemiddeld is hier in Dordt / 3315 (ODF) 6.4ms, Donderdag 25-02 was het voor twee uurtjes zo'n 16ms waarna het uiteindelijk terug ging naar gemiddeld 8.2ms. Voor Google is het al geruime tijd 4.6ms average en Quad9 is 4.2ms.

Vreemd dus dat er zoveel verschillen kunnen zitten.
Meen je dit serieus? T-Mobile Mobiel+Thuis is de eerste de beste pagina op de site onder Mobiel+Thuis die het je tot in de puntjes nauwkeurig uitlegt. Kan dus gewoon niet missen.
Valt dus bar weinig te berekenen aangezien ze het je direct voorschotelen.

• MariusSim
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 28-02 21:39
Hmm. Blijkbaar blokt T-mobile actief mensen die Adblock, en andere exenties hebben open staan. Kom er alleen in als ik ze uitzet of in incognito-mode ga. Beetje mehh.

Trouwens ik heb nog steeds 500/500 voor 47 euro. Als ik een nieuwe snelheid wil of mijn abbo wil wijzigen is het maximale 100mb. Na wat onderzoek bij andere is het maximale 200 voor 50 euro ofzo. Dan kan ik volgens mij beter die 500/500 voor 47 euro houden. Kost Tmobile ook geld geloof ik want ze moeten die lijn bij KPN voor mij blijven huren, ofzo.

• DarkForce
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:33
MariusSim schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 14:42:
Hmm. Blijkbaar blokt T-mobile actief mensen die Adblock, en andere exenties hebben open staan. Kom er alleen in als ik ze uitzet of in incognito-mode ga. Beetje mehh.
Website van T-Mobile?
Totaal geen problemen met AdBlock+ en dit zelfs in combinatie met allerhande aan lijsten in m'n Pi-Hole. Beetje vaag....
Trouwens ik heb nog steeds 500/500 voor 47 euro. Als ik een nieuwe snelheid wil of mijn abbo wil wijzigen is het maximale 100mb. Na wat onderzoek bij andere is het maximale 200 voor 50 euro ofzo. Dan kan ik volgens mij beter die 500/500 voor 47 euro houden.
Als snelheid belangrijk is, is iedere wijziging aan Thuis per definitie nadelig. Volgens mij is die € 47,00 nog exclusief inflaties?? Maar zelfs dan nog zit je enkele jaren (kijkende naar de afgelopen inflatiecorrecties) onder de € 50,00.
Kost Tmobile ook geld geloof ik want ze moeten die lijn bij KPN voor mij blijven huren, ofzo.
Klopt, tenzij ze eenzijdig anders besluiten. Op zich is dat niets nieuws en kennen we die zaken nog van wat Telfort in het verleden flikte en T-Mobile een aantal jaar geleden uithaalde met T-Mobile Flex (?) abonnementen als in.... gewoon eenzijdig een besluit doorvoeren en de consument die moet het maar slikken of vertrekken.

• MariusSim
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 28-02 21:39
@DarkForce
Ja. Heb Ublock Origin & Privacy Badger aanstaan. Pi-hole in de toekomst. Kom niet door de cookiemuur. Die is er helemaal niet eens, haha.

Naja. Heb die snelheid niet echt nodig. 200mb is zat, maar ik ga niet 50 euro betalen voor 200mb terwijl ik 500mb heb. 30 euro voor 200mb zou prima zijn.

ps. Zal wel een 'probleem' hebben met Privacy Badger.

[Voor 17% gewijzigd door MariusSim op 27-02-2021 15:47]

• juliank
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 14:09
MariusSim schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:45:
@DarkForce
Ja. Heb Ublock Origin & Privacy Badger aanstaan. Pi-hole in de toekomst. Kom niet door de cookiemuur. Die is er helemaal niet eens, haha.

Naja. Heb die snelheid niet echt nodig. 200mb is zat, maar ik ga niet 50 euro betalen voor 200mb terwijl ik 500mb heb. 30 euro voor 200mb zou prima zijn.

ps. Zal wel een 'probleem' hebben met Privacy Badger.

[Afbeelding]
zet privacy badger uit, 2 extensies werkt dubbel op

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

En dat was het internet in Alphen. WAN-lampje op modem blijft uit na reboot.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• tim427
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:42

tim427

Turbulence!

CodeCaster schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:59:
Same... Op VDSL in Amsterdam. Krijg geen response van DHCP-server.

• sc0ut84
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 01-03 15:19
CodeCaster schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:59:
Yes, hier ook in Alphen...

• GermanPivo
  • Registratie: september 2010
  • Nu online
sc0ut84 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:07:
[...]

Yes, hier ook in Alphen...
Ben blijkbaar niet de enige in Alphen 😅

PVOutput

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:23
Dat gaat over tv. Hier heb ik wel licht maar geen reactie van de dhcp-server.

• IJburger
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online
Heb sinds kort ook glasvezel 1gbit in A'dam. Is er een manier om via de Zyxel bepaalde apparaten standaard op een bepaalde frequentie te houden? Bijvoorbeeld: mijn Galaxy S10 switcht steeds tussen 5ghz en 2,4ghz en dit op dezelfde plek in het huis (op de bank, 15 meter vanaf de meterkast waar modem staat)

Nu gebeurt het bij Galaxy S10 de switch redelijk onmerkbaar, maar op andere apparaten minder. Heb bijvoorbeeld een Formuler-box (Android-tv kastje) die tijdens de switch dan hapert (stilstaand/schokkend beeld). Is er dus een manier om via de Zyxel-instellingen een bepaald apparaat standaard op 5ghz te houden? Een Google-search heeft me niet iets bruikbaars opgeleverd :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 01-03 23:14
Internet in Hoofddorp ook kwijt. Soms komt het héél erg ongelegen... 1e keer pas na de overstap trouwens.

• stijnos1991
  • Laatst online: 01-03 23:14
IJburger schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:18:
Heb sinds kort ook glasvezel 1gbit in A'dam. Is er een manier om via de Zyxel bepaalde apparaten standaard op een bepaalde frequentie te houden? Bijvoorbeeld: mijn Galaxy S10 switcht steeds tussen 5ghz en 2,4ghz en dit op dezelfde plek in het huis (op de bank, 15 meter vanaf de meterkast waar modem staat)

Nu gebeurt het bij Galaxy S10 de switch redelijk onmerkbaar, maar op andere apparaten minder. Heb bijvoorbeeld een Formuler-box (Android-tv kastje) die tijdens de switch dan hapert (stilstaand/schokkend beeld). Is er dus een manier om via de Zyxel-instellingen een bepaald apparaat standaard op 5ghz te houden? Een Google-search heeft me niet iets bruikbaars opgeleverd :)
Kan je niet simpelweg aparte SSID's voor 2.4 en 5GHz configureren op die box?

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
Vanmorgen rond 8 uur geen internet, en nu weer niet... -O-

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:23
Is er dus een manier om via de Zyxel-instellingen een bepaald apparaat standaard op 5ghz te houden? Een Google-search heeft me niet iets bruikbaars opgeleverd :)
Niet dat ik weet. Wat natuurlijk wel werkt is een apart ssid gebruiken voor 2,4 en 5GHz, en op je S10 alleen de ssid voor 5GHz instellen.

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:09
Jasphur schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:20:
Vanmorgen rond 8 uur geen internet, en nu weer niet... -O-
Hier ook foetsie. Begin wel te halen, de zoveelste keer hier.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 09:19
Amsterdam hier, ook geen connectie. Voor mij wel echt een tijd geleden dat er een storing was..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• juliank
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 14:09

• Spollie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:26
Hier in Nijkerk ook geen internet sinds 5 minuten. Eerste storing in de anderhalf jaar dat ik hier woon.

• basdej
  • Laatst online: 15:02

basdej

OutSystems Consultant

Geen internet meer in Waddinxveen

Hoi.

• Yoghoo
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01-03 21:21
Ook geen internet meer in Hoofddorp.

• AttiX
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13:06
Leeuwarden, ook geen internet. Geen IP adres. Meestal ligt het aan de DNS van T-Mobile en heb ik geen last van storing ivm pihole en unbound. Lijkt ook een landelijk probleem.

• XyberBorg
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01-03 16:09
Dordrecht idem. Zoveelste keer in de paar maanden dat ik bij T-Mobile zit.

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:49

Richh

HODL

Sinds 15:00 in Zwolle down. Modem: WAN connection doet het niet.

Voorheen waren de 'downtimes' enkel DNS problemen. Als je 1.1.1.1/1.0.0.1 in je modem zette fixte dat de boel. Nu is het echt stuk :P

Lang leve T-Mobile 5G dan maar :P

• groxgrox
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12:56

Je kan de SSID aanpassen in het modem. Hij staat standaard op 1 naam en wisselt dan tussen de beste verbinding. Bijvoorbeeld T-Mobile 2.4 voor 2.4 en T-Mobile5g voor de andere.
De apparaten dan laten verbinden met één van de 2 namen/verbinding.
Zo heb ik dat hier ook gedaan en dat werkt prima

[Voor 4% gewijzigd door groxgrox op 01-03-2021 15:36]

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Als nu iedereen z'n videocalls en Citrix-sessies voortzet via 4G of 5G, raakt dat dan ook overbelast? :P

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:09
Richh schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:33:
Sinds 15:00 in Zwolle down. Modem: WAN connection doet het niet.

Voorheen waren de 'downtimes' enkel DNS problemen. Als je 1.1.1.1/1.0.0.1 in je modem zette fixte dat de boel. Nu is het echt stuk :P

Lang leve T-Mobile 5G dan maar :P
Nou de 4G is hier ook niet al te best nu. Hele lange response (pagina's laden duurt enkele seconden) en snelheid haalt hooguit 15mbps.

• J.S. Bach
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ook geen internet in Reeuwijk.
Gaat weer goed :')

Johann Sebastian Bach

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:49

Richh

HODL

Luca schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:35:
[...]

Nou de 4G is hier ook niet al te best nu. Hele lange response (pagina's laden duurt enkele seconden) en snelheid haalt hooguit 15mbps.
Normaal 100/100 over glas, nu 200/50 over 5G 8)

Ping gaat van 5/6 naar 25-30 ms, maar dat is prima werkbaar. Sneller dan de DSL bij mijn ouders vroeger :P

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

Mijn glas ligt er ook uit. Super handig als je dingen moet presenteren.
Via 4G (ook T-mobile) is het niet vooruit te branden.
Zelfs niet audio-only.

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

• Tenktenk
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:56
Down in Amsterdam. DNS staat al langer dan een jaar anders.. is echt iets mis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 01-03 19:22

CyberJoe

Only visiting this planet

Glasvezel Deventer lijkt er ook uit te liggen......

Ja ik heb ook een computer.

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

CodeCaster schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:34:
Als nu iedereen z'n videocalls en Citrix-sessies voortzet via 4G of 5G, raakt dat dan ook overbelast? :P
Het enige wat dan overbelast gaat raken is de databundel van mijn werkgever :9

Hoi.

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Derice schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:36:
Mijn glas ligt er ook uit. Super handig als je dingen moet presenteren.
Via 4G (ook T-mobile) is het niet vooruit te branden.
Zelfs niet audio-only.
Was druk bezig met data migreren naar de server van de zaak. Kreeg ik weer de beruchte DNS melding.
Zelfs de website van T-Mobile is zeer sloom.
En daarnaast was mijn factuurmachine bezig met factuurtjes eruit te sturen....

Johann Sebastian Bach

• Axelfoley007
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10:07
SDWAN heeft hier om 15:10 ook de lijn down gemerkt en werk nu verder over backup xDSL'tje
2e storing in +/- 5 weken nu dat ik merk dat de lijn down gaat/backup lijn actief is.

Edit:
En weer terug om 15:51

[Voor 8% gewijzigd door Axelfoley007 op 01-03-2021 15:51]

• Pilovali
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13:24
Hier (regio Emmen) ook down sinds 15:10 exact.

• Telesto
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 16:34
In Gouda ben ik inmiddels weer verbonden! :)

Totale downtime van 31 minuten.

[Voor 28% gewijzigd door Telesto op 01-03-2021 15:49]

• The Fatal
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:37
Glas in Oosterhout (NB) is er ook uit. En het is geen dns issue, die staan al jaren lang anders

• tinzarian
  • Niet online
Bij mij doet ie het weer

• MarkW800i
  • Laatst online: 16:17
Hier in Hoofddorp werkt het ook weer!

[Voor 21% gewijzigd door MarkW800i op 01-03-2021 15:52]

• StLucifer
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:55
Het heeft er hier 40 minuten uitgelezen, nu weer verbinding. Nu sinds augustus glasvezel van T-Mobile en het bevalt voor geen meter. 's avonds regelmatig wel verbinding maar er komt nog geen pagina binnen.

• CyberJoe

CyberJoe

Ook weer online hier in Deventer. Wat zijn we afhankelijk geworden van een stukje kabel.........
https://tweakers.net/i/_od61S0nrmlZMMdaaPqxV0P-dAo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vcmnW6NNeUfyIlJSyNsqDqvB.jpg?f=user_large

[Voor 53% gewijzigd door CyberJoe op 01-03-2021 15:57]

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
StLucifer schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:53:
Het heeft er hier 40 minuten uitgelezen, nu weer verbinding. Nu sinds augustus glasvezel van T-Mobile en het bevalt voor geen meter. 's avonds regelmatig wel verbinding maar er komt nog geen pagina binnen.
Ik heb in Deventer de laatste tijd ook weer vrij vaak een storing.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• jvanderkroon
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16:15
In Dordrecht ook weer up na 40 minuten downtime

• CyberJoe

CyberJoe

Jasphur schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:56:
[...]

Ik heb in Deventer de laatste tijd ook weer vrij vaak een storing.
Bij mij (ook Deventer) is de snelheid er soms ook ineens uit voor een tijdje en daarna weer normale snelheden. Best irritant.

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

Ook hier weer verbinding, maar super hoge ping.

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

• KKC
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:42
jvanderkroon schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:56:
In Dordrecht ook weer up na 40 minuten downtime
heeft u hiervoor de modem herstart of kwam het automatisch terug?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

KKC schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:01:
[...]

heeft u hiervoor de modem herstart of kwam het automatisch terug?
Bij mij ging het zonder herstart.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16:15
@KKC stekker uit de mediaconverter gehad de rest niet aan geweest. Draai wel eigen hardware weet niet of je de standaard t-mobile hardware een reset moet geven.

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hier computer herstart en nu maar weer verder met de migratie

Johann Sebastian Bach

• ikbenjoeri
  • Laatst online: 16:21
J.S. Bach schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:41:
[...]

Was druk bezig met data migreren naar de server van de zaak. Kreeg ik weer de beruchte DNS melding.
Zelfs de website van T-Mobile is zeer sloom.
En daarnaast was mijn factuurmachine bezig met factuurtjes eruit te sturen....
Offtopic: Als klant zijnde zou ik niet fijn vinden als mijn klant gegevens op server op kantoor worden gehost.
Maar liever in een datacenter.

Snap ook niet echt waarom je zulke belangrijke data op kantoor wilt hosten/bewaren tegenover server in een datacenter.

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

CyberJoe schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Bij mij ging het zonder herstart.
Dan heb je geluk. Ik krijg nog steeds geen IP adres van T-Mobile :|

Hoi.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

ikbenjoeri schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:15:
[...]

Offtopic: Als klant zijnde zou ik niet fijn vinden als mijn klant gegevens op server op kantoor worden gehost.

Snap ook niet echt waarom je zulke belangrijke data op kantoor wilt hosten/bewaren tegenover server in een datacenter.
offtopic:
Waar staat dat het data van een klant is, en waarom neem je aan dat het beter op z'n plek is in een datacenter? Misschien mag die data het bedrijf helemaal niet uit. Bij sommige handelingen is het veiliger/sneller/vul maar in om de data binnen je bedrijfsnetwerk te houden.

Het internet doet het hier (Alphen, die ene boven de Rijn) weer. Snelheid fluctueert nogal.

[Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 01-03-2021 16:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArHu
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 01-03 21:03
Kleine piek in latency hier rond 14.40 (postcode 3751 op ODF), maar Internet werkt verder uitstekend.

Deze piek is ook te zien in de SmokePing's DNS probe tegen de T-Mobile DNS servers.

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

https://community.t-mobil...rnet-wifi-1-3-2021-329711

T-Mobile geeft aan dat het sinds 16:40 is opgelost. Bij mij nog niet maar na een restart van de mediaconverter begint het weer te werken.

(heb zelfs nog hetzelfde ip-adres als ervoor!)

[Voor 9% gewijzigd door basdej op 01-03-2021 16:59]

Hoi.

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

ikbenjoeri schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:15:
[...]

Offtopic ik heb geen ICT bedrijf.
En daarbij het zijn mijn eigen gegevens.

Johann Sebastian Bach

• rschu68
  • Laatst online: 15:14
jvanderkroon schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:03:
@KKC stekker uit de mediaconverter gehad de rest niet aan geweest. Draai wel eigen hardware weet niet of je de standaard t-mobile hardware een reset moet geven.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Kreeg laatst ook geen enkel dhcp adres meer op mijn eigen apparatuur.

Pas na omwisselen van de media converter leek het weer te werken.

• Kingkie
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 13:19
Hallo allemaal, ben momenteel klant bij Ziggo en betaal hiervoor €59,- voor 250down/25up (kabel).
Nu kwam ik achter dat t-mobile ook thuis internet aanbiedt voor €40,- Glasvezel Fiber 1000 down/up.
Hoe kan het zo goedkoop zijn vergeleken met de rest van de providers? Heb het gevoel dat een adder onder het gras schuilt, kan iemand zijn ervaring met t-mobile delen? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 16:53
Kingkie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:36:
Hallo allemaal, ben momenteel klant bij Ziggo en betaal hiervoor €59,- voor 250down/25up (kabel).
Nu kwam ik achter dat t-mobile ook thuis internet aanbiedt voor €40,- Glasvezel Fiber 1000 down/up.
Hoe kan het zo goedkoop zijn vergeleken met de rest van de providers? Heb het gevoel dat een adder onder het gras schuilt, kan iemand zijn ervaring met t-mobile delen? Bij voorbaat dank!
Je krijgt alleen dat aanbod als je ook een T-Mobile mobiel abonnement afneemt. Als je alleen internet afneemt, dan is het bedrag hoger.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LucienS
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Kingkie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:36:
Ik heb eenzelfde stap vorige maand gemaakt. Sterker nog, omdat mijn vrouw een Tele2 mobiel abonnement had, kon deze ook worden gemigreerd naar T-mobile.
Hierdoor betaal ik € 25,- voor 1000/1000 internet only.
TV mag Ziggo blijven leveren ivm coax door het hele huis.

Het belangrijkste: Een prima verbinding, rond de 950/950.

I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)

• devandrej
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 16:53
LucienS schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:45:
[...]

Helaas valt de verbinding af en toe weg in verband met hun brakke lease times van de DHCP.

• LucienS
  • Nu online
devandrej schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:47:
[...]

Helaas valt de verbinding af en toe weg in verband met hun brakke lease times van de DHCP.
Ik heb 2 dagen na installatie dns issues ervaren (niet als enige). Hierom gebruik ik de dns van Cloudfare, sindsdien geen probleem / downtime meer ervaren.
Vrouw en 2 kinderen zijn de hele dag online, ik had het echt wel gehoord als internet niet werkt.. :9

• Kingkie
LucienS schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:45:
[...]

Ik heb eenzelfde stap vorige maand gemaakt. Sterker nog, omdat mijn vrouw een Tele2 mobiel abonnement had, kon deze ook worden gemigreerd naar T-mobile.
Hierdoor betaal ik € 25,- voor 1000/1000 internet only.
TV mag Ziggo blijven leveren ivm coax door het hele huis.

Bedankt voor je reactie! is dat zowel voor wifi of alleen kabel?

Ik heb momenteel een netgear router aangesloten op mijn ziggo modem, weet iemand of dat ook mogelijk is bij tmobile? Ik last namelijk dat sommige mensen problemen hebben met het modem. Alvast bedankt!

• LucienS
  • Nu online
Kingkie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:57:
[...]

Bedankt voor je reactie! is dat zowel voor wifi of alleen kabel?

Ik heb momenteel een netgear router aangesloten op mijn ziggo modem, weet iemand of dat ook mogelijk is bij tmobile? Ik last namelijk dat sommige mensen problemen hebben met het modem. Alvast bedankt!
Zulke hoge waardes uitsluitend bekabeld, wifi is apparaat afhankelijk, tussen de 300 en 400, maar dat verschil is verwaarloosbaar. Netgear kun je gewoon blijven gebruiken.

• Kingkie
LucienS schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:02:
[...]

Zulke hoge waardes uitsluitend bekabeld, wifi is apparaat afhankelijk, tussen de 300 en 400, maar dat verschil is verwaarloosbaar. Netgear kun je gewoon blijven gebruiken.
Nice, thanks! ik zal hoogstwaarschijnlijk dezelfde stap maken naar t-mobile.

Weet iemand of het maandelijkse bedrag vast is, ook na 1 jaar? (ik heb al een mobiele abonnement bij tmobile)
Niet dat ik plotseling meer moet betalen na een half jaar :P

[Voor 16% gewijzigd door Kingkie op 01-03-2021 19:39]

Pagina: 1 ... 121 122 123 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True