Niet meer relevant inmiddels denk ik, maar: ja, had eerder deze week ook constant problemen met inloggen op de site (too many redirects).
Vannacht onderhoud gehad en inderdaad zoals ik hier al een paar keer voorbij had zien komen: IP-adres gewijzigd. Van de 31. range naar de 82. range (Groningen, KPN netwerk).
Hopelijk blijven dat soort grappen beperkt.
Verder kan ik inmiddels na een paar maanden met zekerheid stellen: het TV-signaal van T-Mobile is van beduidend
slechtere matigere kwaliteit dan ik had bij Telfort. Over het algemeen is het prima, maar zeker als het beeld wat drukker wordt, faalt het. Ik zag dat geregeld bij The Masked Singer, als er veel met beweging en het licht gedaan werd, sloeg het om in pixels.
Berucht is ook de "Ster & Cultuur" spot (zie
begin filmpje op de site). Zodra die blokken beginnen te draaien slaat het beeld compleet op hol voor een paar seconden bij mij, elke keer weer.
En natuurlijk die 30 seconden vertraging die het systeem oplevert. Lijkt niet veel, maar als je bijvoorbeeld via Whatsapp contact hebt met anderen over een live programma blijkt het toch meer dan je denkt.
[
Voor 39% gewijzigd door
Tralapo op 27-11-2020 12:58
]