Als iemand zegt dat ze een het kijken zijn, maar dat het geen issue is. Dan zeggen ze toch, we kijken wat mogelijk is, maar het is geen probleem. Zo gek is die gedachte toch niet?j_bos schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:26:
[...]
Als je via de NPO app nieuws gaat kijken om 1800u zal die ook achterlopen op het signaal via de coax via Ziggo. Daarnaast staat er dat er gekeken wordt hoe de vertraging te verminderen. Dus hoe kom je er dan bij dat dit niet als een probleem gezien wordt?
Bovendien staat het je zoals ook door anderen gemeld nog steeds vrij om een andere TV aanbieden te kiezen zoals Kijk of Canal Digitaal. Al vraag ik me af of daar geen vertraging in het signaal zal zitten.
Dan je vergelijk van een app met DVB-C. Die loopt totaal scheef, want bij apps heb je nou eenmaal vertraging. Daar zit ook meteen het probleem van T-Mobile, die hebben er voor gekozen om dezelfde stream als voor de app te gebruiken.
Het probleem bij een andere tv aanbieder is dat veel van deze aanbieders ook met vertraging zitten, omdat het via een app en bijbehorende stream gaat. Als je die vertraging niet wilt blijft (volgens mij) alleen Ziggo, Digitenne & tv via de schotel over. Voor mijzelf zou alleen Digitenne wellicht een optie zijn, aangezien ik geen Coax kabels meer bij de TV heb. Alleen lever je dan wel heel veel zenders in.