[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste
Acties:
  • 587.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Jasphur schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:01:
Eerlijk gezegd zie ik sowieso tanken als iets wat niet meer zo benadrukt hoeft te worden bij de F1, laat ze maar eens wat innovatiever worden en de race eens uitrijden met bijvoorbeeld 75KG aan brandstof ipv de 100 die ze nu hebben. Ik vind het bij Formule E zo mooi om te zien dat ze de race echt uitrijden tot de allerlaatste procent van de accu.
Je vergeet even dat ze bij Formule E halverwege de race wisselen van auto. Niet echt innovatief als je het mij vraagt :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
StealthyPeanut schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:56:
[...]

Je schiet wel van de hak op de tak, want gepriegel met knopjes en verplichte bandenwissels, zijn totaal andere punten dan het wel of niet tanken te maken. Dat zijn kunstmatige zaken, net als DRS, waar ik ook niet op zit te wachten. Geef ze x kg brandstof en alle banden ter beschikking; laat ze het maar uitvechten :).

Maar dat staat volledig buiten tanken. Tanken is een kunstmatige manier om 3 of 4 verschillende strategieën op de baan te krijgen. Beetje hetzelfde als met de banden ;) .
Het gepriegel met knopjes is een gevolg van de regels om kunstmatig wat invloed bij de rijders neer te leggen. Dit is iets wat al 25 jaar speelt, de techniek is in staat zoveel betere keuzes te maken dan de rijder zelf en dat willen we niet. Deels heb je gelijk dat dit een andere discussie is. Maar voor een deel komt dit gepriegel ook voort uit de keuzes om verschil te maken door tactisch te kiezen wanneer je meer vermogen wil hebben. M.i. geen goed element in de sport omdat het onnodig complicerend is en slecht te volgen.

Die verplichte bandenwissels zijn puur bedoeld om kunstmatig snelheidsverschil en keuzes te creëren. Doe dat dan door de teams de vrijheid te geven een tactiek uit te denken met het tanken. Ook snelheidsverschillen op de baan maar wel vanuit een logisch te volgen keuze.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
PauseBreak schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Je vergeet even dat ze bij Formule E halverwege de race wisselen van auto. Niet echt innovatief als je het mij vraagt :P
Dat was ik niet vergeten hoor :+. Maar ik bedoel dat ik het idee krijg dat er in de Formule E veel tactischer wordt omgegaan met "brandstof".

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Ankona schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:07:
[...]

Het gepriegel met knopjes is een gevolg van de regels om kunstmatig wat invloed bij de rijders neer te leggen. Dit is iets wat al 25 jaar speelt, de techniek is in staat zoveel betere keuzes te maken dan de rijder zelf en dat willen we niet. Deels heb je gelijk dat dit een andere discussie is. Maar voor een deel komt dit gepriegel ook voort uit de keuzes om verschil te maken door tactisch te kiezen wanneer je meer vermogen wil hebben. M.i. geen goed element in de sport omdat het onnodig complicerend is en slecht te volgen.

Die verplichte bandenwissels zijn puur bedoeld om kunstmatig snelheidsverschil en keuzes te creëren. Doe dat dan door de teams de vrijheid te geven een tactiek uit te denken met het tanken. Ook snelheidsverschillen op de baan maar wel vanuit een logisch te volgen keuze.
Probleem met verschillende strategieen m.b.t. tanken is dat het niet zichtbaar is, terwijl je aan de banden duidelijk kunt zien welke weg een team ingeslagen is door de kleurcoderingen. Bij tanken was het altijd gokken; de slang heeft er 5 seconden in gehangen dus zou een korte stint kunnen zijn, langer dan 7 seconden zou een lange stint kunnen worden maar zekerheid was er nooit.

Ja, achteraf was het prachtig om Schumacher op Magny Cours een 4-stopper te zien doen en met gemak de race te zien winnen. Die auto was de hele race zo licht dat hij continue kwalificatierondjes aan het stampen was. Jammergenoeg waren dat de uitzonderingen, meestal was het niet zo spannend.

De banden forceren in ieder geval dat de actie op de baan plaatsvind. Pitstops duren voor elke coureur nu even lang, dus zodra je een zachtere compound pakt en achter een coureur terecht komt met een hardere compound dan weet je dat je er op de baan langs zal moeten.

Wat dat betreft ben ik ook erg benieuwd naar volgend jaar; kwam van de week een artikel tegen waarin stond uitgelegd dat in F1 termen een bocht pas een bocht is als er afgeremd moet worden. Een knik linksaf waar je vol gas doorheen kunt is in F1 termen gewoon een "straight". Met die redenatie vallen er komend jaar een gigantisch aantal bochten weg, omdat die nu geclassificeerd gaan worden als straight. Minder bochten is minder kans op inhalen...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Jasphur schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:22:
[...]

Dat was ik niet vergeten hoor :+. Maar ik bedoel dat ik het idee krijg dat er in de Formule E veel tactischer wordt omgegaan met "brandstof".
Dat idee is dan denk ik wat geleid door wat je ziet. In de F1 wordt er juist heel tactisch omgegaan met brandstof en power modes en terugwinnen van energie door de PU. Daar komt veel meer geregel bij kijken dan bij FE waar het min of meer "dom stampen tot het op is" is :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
StealthyPeanut schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:46:
Daarnaast rijdt Schumi zelfs nog op banden met groeven; hierdoor heeft hij zelfs nog minder grip ook dan Rosberg. En nog is hij sneller.
Is dit ook echt zo?
2004 zat middenin de bandenstrijd tussen Bridgestone en Michelin, waarbij beide zoveel mogelijk grip/levensduur uit een band wilden trekken.
Nu zit je met standaard banden die gewoon grip moeten hebben en niet kapot moeten gaan op hoge snelheid.

Versimpeld natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:03:
[...]

Is dit ook echt zo?
2004 zat middenin de bandenstrijd tussen Bridgestone en Michelin, waarbij beide zoveel mogelijk grip/levensduur uit een band wilden trekken.
Nu zit je met standaard banden die gewoon grip moeten hebben en niet kapot moeten gaan op hoge snelheid.

Versimpeld natuurlijk...
Ik denk, maar dat is niet 1 op 1 te vergelijken helaas in dezelfde omstandigheden, dat banden met groeven uit 2004 langzamer zijn dan de kwali banden van nu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

http://www.f1today.net/nl...wiste-ophanging-gebruiken

Ferrari klaagt, en is zelf de dupe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Prachtig, na de straf die Vettel kreeg voor z'n moving under braking nu dit weer.

Ik noem het prachtig omdat ze hopelijk nu eens door gaan krijgen dat in plaats van zeiken, ze gewoon als TEAM beter moeten gaan presteren. Eigenlijk vind ik het (serieus) heel erg dat een team als Ferrari, met een lange geschiedenis in racen, zo'n puinhoop lijkt te zijn.

Ik hoop dat ze ondanks dit, dit seizoen gewoon mee gaan doen voor de titel (die vervolgens gewonnen mag worden door Max :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Niet helemaal.. Red Bull blijft de ophanging wel gebruiken, maar niet helemaal zoals de 2016 versie, omdat die nu niet 100% legaal zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Twynn schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:35:
[...]

Niet helemaal.. Red Bull blijft de ophanging wel gebruiken, maar niet helemaal zoals de 2016 versie, omdat die nu niet 100% legaal zou zijn.
Precies. Maar ik zou eigenlijk nog wel wat andere bronnen van dit verhaaltje willen zien. Zoals we al lang weten roepen de meeste nieuwssites maar wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
melantrix schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:32:
[...]

Zoek een keer op youtube naar formula 1 en tanken en je ziet genoeg gevaarlijke incidenten langs komen. Er zijn andere auto sporten waarbij getankt mag worden, maar daar hebben ze een minimum tijd voor pit stops. Bij F1 is het natuurlijk zaak om alles as fast as possible te doen, en dus ook tanken. Wanneer tanken weer toegestaan wordt is het wachten op de volgende ongeluk d.m.v. een verkeerde configuratie van de valves in het tanksysteem of een coureur die te vroeg weg rijdt etc.
Minimum tijd voor een pitstop zie je niet echt veel in de topklasses hoor (dat is namelijk meer een maatregel om kosten te besparen IMHO, want een groot team met meer personeel, duurdere tankinstallatie, betere wheelguns etc kan dan sneller zijn). Maar ze hebben wel wat andere regels waardoor het een stuk veiliger kan. Beperkt aantal mensen wat aan de auto mag werken, of eerst tanken voordat er banden gewisseld mogen worden. Dus niet met 20+ man tegelijk op een auto springen, waardoor het als er iets mis gaat meteen een chaos is.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42
FormuleE: Volgens een bericht op McLaren tech twitter afgelopen week zijn ze bezig met (of hebben ze al) accu's die voldoende kunnen leveren voor een hele race zodat er niet gewisseld hoeft te worden.

De deadline voor Manor lijkt gezet: 20 Januari moet er een oplossing zijn.
http://www.motorsport.com...-to-find-investor-864841/
http://www.espn.co.uk/f1/...nvestors-needed-save-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Toch wel jammer dat dit systeem soort van verboden wordt. F1 gaat voor mij ook vooral om innovativiteit.

The cutting edge enzo..

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 12-01-2017 18:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FelixR1991
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 22:03
*knip*

Ja dit is een plug.

Ja, dit is een mbr aangezien dit ook gewoon onder spam valt.

[ Voor 88% gewijzigd door naitsoezn op 13-01-2017 08:54 . Reden: spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Pfff, het duurt wel lang voordat de wintertests beginnen zeg! Ik wil de nieuwe auto's zien, de testdagen volgen, de opbouw naar de 1ste GP van 2017, de 1ste start van de GP, (hopelijk) de 2de overwinning van Max...

Ik denk dat ik maar eens wat Gp's van een paar jaar geleden terug ga kijken.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dit kan wel eens een voorbode zijn hoe de nieuwe livery van Red Bull gaat worden. :P

Afbeeldingslocatie: https://www.f1store.nl/media/wysiwyg/banner-2017/soon2017-nl.jpg

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:22
Bart-Willem schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:42:
Dit kan wel eens een voorbode zijn hoe de nieuwe livery van Red Bull gaat worden. :P

[afbeelding]
Dat ziet er niet verkeerd uit, hopelijk doen ze iets meer met de livery van de auto. Enkel dat blauw (hoewel ik mat erg vet vind) en wat strepen oogt imo wat simpel. Iets meer zoals op deze pet lijkt me wel wat hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:54
StevoMark10 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:18:
[...]

Dat ziet er niet verkeerd uit, hopelijk doen ze iets meer met de livery van de auto. Enkel dat blauw (hoewel ik mat erg vet vind) en wat strepen oogt imo wat simpel. Iets meer zoals op deze pet lijkt me wel wat hebben eigenlijk.
Bart-Willem schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:42:

[afbeelding]
Ik denk jammer genoeg dat dit geen goede indicatie is..
Als ik kijk naar een pet dat ze dit seizoen verkochten: http://f1store.formula1.c...16-team-cap---navy/171295
Is dat niet 123 te herleiden naar de livery die ze afgelopen seizoen hadden.

waar haal je dat plaatje eigenlijk vandaan? O-)

nvm ik was op f1store.formula1 aan het kijken ipv f1store.nl |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Melantrix op 12-01-2017 22:34 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Er zitten meer rode tinten in, en geen gele tinten meer zoals in de pet van vorig jaar. :P Je kan er wel e.e.a. uit herleiden dus (geel was namelijk ook terug te vinden op de 2016-auto).

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

De RB12 was de meest agressief uitziende bolide op de grid vond ik en dat had met de lijn, de rake, maar zeker ook met de matte livery te maken.

Als ze die stijl een beetje doortrekken op de RB13, dan wordt ie echt badass! :9~

Kan niet wachten!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

albino71 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:48:
De RB12 was de meest agressief uitziende bolide op de grid vond ik en dat had met de lijn, de rake, maar zeker ook met de matte livery te maken.

Als ze die stijl een beetje doortrekken op de RB13, dan wordt ie echt badass! :9~

Kan niet wachten!
RBR zal nog niet met de final livery gaan testen, dus we moeten waarschijnlijk nog wat langer wachten tot we de kleurstelling te zien krijgen.

Edit: Ik bekeek net nog wat eerste Barcelona testbeelden van 2016 maar RBR reed toen toch al met de kleurstelling voor 2016 rond, maar omdat voor 2017 alles weer totaal anders is v.w.b. ontwerp gooien ze er misschien toch weer wat camouflage tegenaan.

[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 13-01-2017 03:57 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
hardware-lover schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 00:36:
[...]

RBR zal nog niet met de final livery gaan testen, dus we moeten waarschijnlijk nog wat langer wachten tot we de kleurstelling te zien krijgen.
Naast Livery zal ook het echte presteren van de 2017 wagens nog even natte vinger werk blijven..
Teams zullen niet perse al hun kaarten op tafel leggen tijdens de Barcelona-testen..

https://www.autosport.com...g-in-testing-says-pirelli

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Haha wat een gast.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tSTXmj5.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

hardware-lover schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 00:36:
[...]

Edit: Ik bekeek net nog wat eerste Barcelona testbeelden van 2016 maar RBR reed toen toch al met de kleurstelling voor 2016 rond, maar omdat voor 2017 alles weer totaal anders is v.w.b. ontwerp gooien ze er misschien toch weer wat camouflage tegenaan.
Ik zei al: "Ik kan niet wachten!" ;)

Hoe dan ook, ik verwacht eigenlijk wel dat we een indruk krijgen tijdens de tests.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-08 11:21
Er gingen vorig jaar geruchten over het verbouwen van Monza.
http://www.rtlgp.nl/item/...weegt_bouw_nieuwe_chicane

Is hier nog wat mee gedaan of laten ze de baan zoals hij nu is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Rockabilly_1991 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:34:
Er gingen vorig jaar geruchten over het verbouwen van Monza.
http://www.rtlgp.nl/item/...weegt_bouw_nieuwe_chicane

Is hier nog wat mee gedaan of laten ze de baan zoals hij nu is?
Lijkt een stille dood te zijn gestorven? Denk iig niet dat ze het dit seizoen nog aan gaan passen.

Ergeren jullie je trouwens ook dood aan het Sainz bashen bij F1Today.net?
Niveau daar lijkt af en toe gelijkwaardig te zijn aan cu2.nl :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:12
kevlar01 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:59:
[...]

Lijkt een stille dood te zijn gestorven? Denk iig niet dat ze het dit seizoen nog aan gaan passen.

Ergeren jullie je trouwens ook dood aan het Sainz bashen bij F1Today.net?
Niveau daar lijkt af en toe gelijkwaardig te zijn aan cu2.nl :'(
Ik volg f1today al jaren niet meer, het is een soort telegraaf onder de f1 pagina's en ze doen niet aan bronvermelding. Artikelen van buitenlandse sites/tv vertalen ze 1 op 1 naar het Nederlands en dan publiceren ze het zonder bronvermelding, dat is daar de normaalste zaak van de wereld. Als je er iets van wil zeggen dan wordt je reactie weggefilterd. Er geldt daar ook een regel dat er minimaal 1 artikel per dag over Verstappen moet gaan volgens mij, gaat echt nergens over.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:11:
[...]

Ik volg f1today al jaren niet meer, het is een soort telegraaf onder de f1 pagina's en ze doen niet aan bronvermelding. Artikelen van buitenlandse sites/tv vertalen ze 1 op 1 naar het Nederlands en dan publiceren ze het zonder bronvermelding, dat is daar de normaalste zaak van de wereld. Als je er iets van wil zeggen dan wordt je reactie weggefilterd. Er geldt daar ook een regel dat er minimaal 1 artikel per dag over Verstappen moet gaan volgens mij, gaat echt nergens over.
Ze zijn er in sommige gevallen toch aardig dicht bij. Vind het persoonlijk ook wel geinig om de 'roddels' een beetje mee te krijgen. Zeker tussen de seizoenen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f1today pfff wat een **** site is dat.
als je er commentaar levert kicken ze je gelijk eraf.
Berichten slaan vaak genoeg nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:29
Het niveau van F1Today is na het succes van Verstappen om te janken. De serieuze reacties/discussies sneeuwen volledig onder tussen de lolbroeken en mensen die net een maand de F1 volgen.
Wanneer er toch eens een serieuze en leuke discussie is raak je het volledig uit het zicht door de hoeveelheid reacties.

Ik reageer er dus ook amper meer, lees het af en toe nog wel even voor de nieuwsberichten.

Wat dat betreft wel blij met dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-08 11:21
B-Real schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:18:
Het niveau van F1Today is na het succes van Verstappen om te janken. De serieuze reacties/discussies sneeuwen volledig onder tussen de lolbroeken en mensen die net een maand de F1 volgen.
Wanneer er toch eens een serieuze en leuke discussie is raak je het volledig uit het zicht door de hoeveelheid reacties.

Ik reageer er dus ook amper meer, lees het af en toe nog wel even voor de nieuwsberichten.

Wat dat betreft wel blij met dit topic :)
Er zitten daar een hoop mensen die uit zijn op stevige discussies en gedoe. Veel weten het beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
Ook Ferrari wil Mick Schumacher. Ligt het aan mij of wordt deze jongen enorm gehyped. Ik heb niet elke race van hem gezien, maar de paar races die ik heb gezien vond ik nog niet erg overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

StevoMark10 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:42:
Ook Ferrari wil Mick Schumacher. Ligt het aan mij of wordt deze jongen enorm gehyped. Ik heb niet elke race van hem gezien, maar de paar races die ik heb gezien vond ik nog niet erg overtuigend.
Die jongen zal talent hebben anders reed hij niet. Maar de achterliggende gedacht zal zijn dat de naam Schumacher nu eenmaal verkoopt en de populariteit van de F1 ten goede zal komen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:23

beany

Meeheheheheh

sjaool schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:52:
[...]

Die jongen zal talent hebben anders reed hij niet. Maar de achterliggende gedacht zal zijn dat de naam Schumacher nu eenmaal verkoopt en de populariteit van de F1 ten goede zal komen.
Dat ging ook zo goed bij Bruno Senna. Maar dat was 'slechts' een neef.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Klopt, en dit is de zoon van... daar kennen we er meer van en dat is wel goed afgelopen. Die zijn praktisch allemaal wereldkampioen geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik denk dat Mick Schumacher het prima doet en als hij zo door gaat het ook wel kan schoppen tot de F1. Zijn naam helpt hem daar natuurlijk wel wat bij, maar dan alsnog.

We mogen alleen niet de verwachting hebben dat hij "even" zijn vader gaat evenaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:11:
[...]

Dit dus, en een absurd groot aantal advertenties en al het nieuws lijkt gewoon clickbait te zijn. De pageviews niet waard als je het mij vraagt. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
B-Real schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:11:
Ik denk dat Mick Schumacher het prima doet en als hij zo door gaat het ook wel kan schoppen tot de F1. Zijn naam helpt hem daar natuurlijk wel wat bij, maar dan alsnog.

We mogen alleen niet de verwachting hebben dat hij "even" zijn vader gaat evenaren
Als aanvulling daar op. "Wat als" Michael Schumacher zijn zoon net zo begeleid zou hebben als Jos Verstappen bij Max heeft gedaan. Ik kan me overigens niet voorstellen dat der Schumi zijn zoon níet zelf begeleidt heeft in de kart op jonge leeftijd, maar de afgelopen jaren is de begeleiding er (hoogstwaarschijnlijk) niet.

Natuurlijk was/is Jos ook een meester in het tunen/ontwikkelen van motoren/karts, geen idee of Schumi dat ook kan. Maar beide weten natuurlijk meer dan prima hoe de racerij werkt en Schumi had natuurlijk ook iets "unieks" t.o.v. zijn concurrenten, heeft hij dit of had hij dit over kunnen brengen op zijn zoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Schumi heeft natuurlijk het voordeel dat waar zijn ervaring tekort zou schieten hij die uit zijn netwerk kan halen. Geld zal veel minder dan bij Jos een beperkende faktor zijn.

Ik kan me wel zo voorstellen dat er de laatste jaren van coaching wat minder terecht is gekomen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002

Wom

B-Real schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Natuurlijk was/is Jos ook een meester in het tunen/ontwikkelen van motoren/karts, geen idee of Schumi dat ook kan.
Schumacher heeft in zijn tienerjaren bij een kartbaan gewerkt, de eigenaar was een van zijn eerste sponsoren. Hij was redelijk bedreven en hij heeft ooit zelf verklaard dat door die kennis hij een goede basis had voor zijn latere succes. Een van de goede kanten van Schumacher was het vermogen om in detail uit te leggen waar hij verandering verwachtte. De ideale ontwikkelingscoureur zogezegd.

Maar in Mick zie ik het nog niet zo. Maar zijn achternaam is een redelijke kruiwagen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

beany schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:01:
[...]

Het is bij mijn weten met Bruno niet zo goed gegaan omdat hij jaren uit de racerij geweest is na de dood van zijn oom, hij mocht niet meer rijden van zijn moeder Viviane.

Hij had volgens zijn oom namelijk wel degelijk talent ("Als je mij al snel vind dan heb je mijn neefje nog niet zien rijden!") maar is dat er door die jarenlange stop niet meer uitgekomen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

beany schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:01:
[...]

Bij Bruno speelde naar mijn mening dat Ayrton ooit eens heeft gezegd, dat als je dacht dat ik goed was, kijk dan maar even naar mijn kleine neefje...
Daarbij was hij 10 toen Ayrton in de muur belandde, en heeft hij 10 jaar niet geracet.
En het feit dat Ayrton geen mentor voor hem kon zijn, in combinatie met alle druk van de Senna naam.
Had wel willen zien waar Bruno was gekomen als dit allemaal niet was gebeurt.
Om over alle kampioenschappen die Ayrton had kunnen halen nog maar te zwijgen.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Wom schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:43:
[...]

Schumacher heeft in zijn tienerjaren bij een kartbaan gewerkt, de eigenaar was een van zijn eerste sponsoren. Hij was redelijk bedreven en hij heeft ooit zelf verklaard dat door die kennis hij een goede basis had voor zijn latere succes. Een van de goede kanten van Schumacher was het vermogen om in detail uit te leggen waar hij verandering verwachtte. De ideale ontwikkelingscoureur zogezegd.

Maar in Mick zie ik het nog niet zo. Maar zijn achternaam is een redelijke kruiwagen.
Dat is wel grappig want de enige reden dat Barrichello zo lang de teamgenoot van Schumacher is geweest, is dat Schumacher nu juist niet snel doorhad wat er moest worden veranderd aan de setup. Schumacher reed, net als Fisichella, gewoon "om het probleem heen". Barrichello daarentegen was een meester in het bouwen van setups en aangeven waar veranderingen moesten komen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002

Wom

PauseBreak schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:51:
[...]

Dat is wel grappig want de enige reden dat Barrichello zo lang de teamgenoot van Schumacher is geweest, is dat Schumacher nu juist niet snel doorhad wat er moest worden veranderd aan de setup. Schumacher reed, net als Fisichella, gewoon "om het probleem heen". Barrichello daarentegen was een meester in het bouwen van setups en aangeven waar veranderingen moesten komen.
Zou prima kunnen, veel verhalen worden geromantiseerd en ik haal mijn info uit biografieen (die ik van Rubens niet gelezen heb). Maar ook in interviews met Brawn krijg je dat beeld toch wel weer terug. Heb zijn huidige boek nog niet uit (beetje lastig doorheen te worstelen) dus geen idee of hij er daarin op terugkomt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Leuk f1-quizje: http://www.crash.net/f1/f...an-you-guess-the-car.html Zelf had ik niet al te veel goed en scoor ik een Trulli :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

B-Real schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:11:

Hij komt in ieder geval dit seizoen bij dat team terecht waar het bijna onmogelijk is om buiten de top 3 te eindigen in het kampioenschap. Stroll had er twee seizoenen voor nodig (en een Dallara F316), om kampioen te worden in die klasse, en we zien Stroll (die met zijn uiterlijk de Hulk meer recht toe doet dan unsere Nico met zijn bijnaam), dit jaar terug op de F1 grid. Dat zou met Schumacher ook zomaar eens kunnen gebeuren.

Verstappen moest het in zijn F3 tijdperk met minder materiaal doen, en daarom werden zijn prestaties in die klasse ook hoger ingeschat in dat jaar. Zelfs der Toto gaf toe dat Verstappen met minder materiaal wel heel erg uitzonderlijk mooie dingen had laten zien. Maar we weten hoe dat verhaal verder is afgelopen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
(jarig!)
schaduw schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:55:
Leuk f1-quizje: http://www.crash.net/f1/f...an-you-guess-the-car.html Zelf had ik niet al te veel goed en scoor ik een Trulli :D
Daniel Ricciardo - Podiums, wins and a clear sign of more to come

Maar veel goed gegokt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Wom schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:54:
[...]

Zou prima kunnen, veel verhalen worden geromantiseerd en ik haal mijn info uit biografieen (die ik van Rubens niet gelezen heb). Maar ook in interviews met Brawn krijg je dat beeld toch wel weer terug. Heb zijn huidige boek nog niet uit (beetje lastig doorheen te worstelen) dus geen idee of hij er daarin op terugkomt.
Nee, de huidige bio/boek van Brawn gaat vooral over de latere periode in F1. Dus bij Brawn en Mercedes en hoe het ertoe kwam dat hij bij Mercedes wegging.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:01

Bestla

Kvinne

7 Ricciardo, not bad. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bestla op 13-01-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Pfoe, veel auto's die toch wel aardig van voor mijn tijd zijn. Ik ben als klein jongetje vanaf 1995 gaan kijken (gok ik), als er meer auto's van na 2000 waren geweest had ik beter gescoord dan "Trulli"
hardware-lover schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:58:
[...]

Hij komt in ieder geval dit seizoen bij dat team terecht waar het bijna onmogelijk is om buiten de top 3 te eindigen in het kampioenschap. Stroll had er twee seizoenen voor nodig (en een Dallara F316), om kampioen te worden in die klasse, en we zien Stroll (die met zijn uiterlijk de Hulk meer recht toe doet dan unsere Nico met zijn bijnaam), dit jaar terug op de F1 grid. Dat zou met Schumacher ook zomaar eens kunnen gebeuren.

Verstappen moest het in zijn F3 tijdperk met minder materiaal doen, en daarom werden zijn prestaties in die klasse ook hoger ingeschat in dat jaar. Zelfs der Toto gaf toe dat Verstappen met minder materiaal wel heel erg uitzonderlijk mooie dingen had laten zien. Maar we weten hoe dat verhaal verder is afgelopen ;)
Klopt, de druk van het beste team en de beste auto zou voor Mick zwaarder moeten zijn dan zijn achternaam :)
PauseBreak schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:01:
[...]

Nee, de huidige bio/boek van Brawn gaat vooral over de latere periode in F1. Dus bij Brawn en Mercedes en hoe het ertoe kwam dat hij bij Mercedes wegging.
Is dat boek wel een aanrader om te lezen?
Ik heb het boek van Mark Webber nog liggen, maar probeer uit alle macht om er pas deze zomer in de vakantie mee te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

B-Real schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:10:
[...]

Is dat boek wel een aanrader om te lezen?
Ik heb het boek van Mark Webber nog liggen, maar probeer uit alle macht om er pas deze zomer in de vakantie mee te beginnen :P
Jawel, maar besef je wel dat het nogal droog is geschreven. Die van Webber en Coulthard zijn veel leuker om te lezen imo.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:31
http://www.f1fanatic.co.u...nsos-rules-urges-warwick/

Interessant stukje van Warwick (stewart bij een aantal races). Ik kan me best vinden in zijn mening.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:24:

Interessant stukje van Warwick (stewart bij een aantal races). Ik kan me best vinden in zijn mening.
Dit:
“You don’t want to make the cars less safe. A lot of people say we want it to be more dangerous. We can’t do that.”

“But what we can to is we’ve got to allow them to race more. We’ve got to allow them to make mistakes. The problem is when a driver makes more than one mistake and starts interfering with other people’s championships.”
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 12:41
1 Fout,
spoiler:
ik dacht de Footwork/Arrows van Verstappen/Rosset te zien. Maar dat was het de Jordan van een paar jaar eerder

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Richard117 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:17:
[...]

1 Fout,
spoiler:
ik dacht de Footwork/Arrows van Verstappen/Rosset te zien. Maar dat was het de Jordan van een paar jaar eerder
Haha same here. Wel erg mooi die auto op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Vos schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:22:
[...]

Haha same here. Wel erg mooi die auto op de foto.
Ha, inderdaad, ook ik herkende er dezelfde wagen in. :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Voor een goed begin van het weekeinde:

Hier nog een 2017 wijzigingen video van RB.
http://www.redbull.com/en...ted-guide-to-new-f1-rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Op de één of andere manier heb ik een goed gevoel over komend jaar. Het gebrek aan geklaag vanuit RB geeft me een positieve vibe..... #zinin :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Ook nog niet eerder gehoord: Brundle heeft vlak voor het podiuminterview in Monaco een lichte hartaanval gehad: http://www.f1fanatic.co.u...s-monaco-gp-heart-attack/

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

nachtnet schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:03:
Voor een goed begin van het weekeinde:

Hier nog een 2017 wijzigingen video van RB.
http://www.redbull.com/en...ted-guide-to-new-f1-rules
Lolz. 'A modern Tilke-drome'

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:17
alexbl69 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:57:
Ook nog niet eerder gehoord: Brundle heeft vlak voor het podiuminterview in Monaco een lichte hartaanval gehad: http://www.f1fanatic.co.u...s-monaco-gp-heart-attack/
Wat een enorme eindbaas! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:24:

Oneens. Ik heb mijn blue flag rage fix nodig. :P Oke, wel eens maar blue flag rage blijft prachtig. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 07:33

Pierre

Van nature lui!

Meen je dit nu echt ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Waarschijnlijk doelt hij op t stuk dat hij een paar weken later nog op t podium beland na een endurance race met bloedverdunners waarbij hij onder de blauwe plekken zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:17
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met deze post? Wat is er mis mee dat ik diep respect heb voor het doorzettingsvermogen van deze man?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hoe interpreteer jij deze opmerking als ik vragen mag?

Iemand eindbaas noemen is toch iets als je respect tonen voor diegene?!
Zie even niet in wat daar verkeerd aan is.

On topic: spannende week voor Manor. Ze hebben nog een week geld wordt gezegd. Verder zijn ze nu blijkbaar bezig met Aziatische investeerders. Ben benieuwd...

http://www.planetf1.com/n...-talks-with-asian-buyers/

Dat omvallen van teams aan de onderkant en alle circuits die er mee kappen zijn toch wel signalen waar Bernie eens iets mee moet doen. Ach....Die ouwe zot houdt teveel van centjes ben ik bang...
Wordt echt de hoogste tijd dat hij het stokje overdraagt.

[ Voor 4% gewijzigd door albino71 op 14-01-2017 11:05 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:40

Destruction

(ex-)Automonteur

Waarschijnlijk doelt hij op de prestatie die Brundle kort daarna neerzette.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
Mijn vrouw denkt een nieuwtje te hebben m.b.t. Max Verstappen: "Wist je dat Max z'n auto is verkocht, een martini aston.. " :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
melantrix schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:07:
Mijn vrouw denkt een nieuwtje te hebben m.b.t. Max Verstappen: "Wist je dat Max z'n auto is verkocht, een martini aston.. " :+
Max naar Williams of heeft RB een nieuwe sponsor? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

melantrix schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:07:
Shaken not stirred natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nog 10 weekjes vanaf vandaag, even de weken net op mijn kalender geteld. _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
straks live op http://www.motorsport.com...tional-2017-sunday-81551/ podium interviews met Jacques Villeneuve, Claire Williams & Rob Smedley vanaf de Autosport Show in Birmingham.

15:00u Nl tijd Villeneuve
15:30u Nl tijd Claire Williams
16:00u Nl tijd Rob Smedley

(Het is toch zondagmiddag..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Even een andere vraag, maar zijn er hier nog mensen die ook naar de wintertest gaan? (1e week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

nachtnet schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:06:
straks live op http://www.motorsport.com...tional-2017-sunday-81551/ podium interviews met Jacques Villeneuve, Claire Williams & Rob Smedley vanaf de Autosport Show in Birmingham.

Ik vraag mij nog steeds af waarom Villeneuve nog zoveel aandacht krijgt. Zou dat puur komen door zijn uitgesproken mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
nachtnet schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:06:

Niet onverwacht, maar toch is Villeneuve Verstappen weer aan het bashen.. Heeft het over dirty rijden en weaven... .. (over bescherming door pappie.. etc..)
sjaool schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:13:
[...]

Ik vraag mij nog steeds af waarom Villeneuve nog zoveel aandacht krijgt. Zou dat puur komen door zijn uitgesproken mening?
Denk voornamelijk door zijn uitgesproken afwijkende mening.. Niet perse door zijn heldere inzichten.. (als ik hem zo hoor is hij behoorlijk blijven hangen in 1996/1997/1998)

[ Voor 28% gewijzigd door nachtnet op 15-01-2017 15:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Blij dat ik niet ben gaan kijken. Zat nog te twijfelen om te posten dat ik die Villeneuve geen aandacht wil schenken.

Bij deze dan alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
AzzKickah schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:22:
Blij dat ik niet ben gaan kijken. Zat nog te twijfelen om te posten dat ik die Villeneuve geen aandacht wil schenken.

Bij deze dan alsnog.
Kust is veilig.. Villeneuve is klaar.. Next in line Claire Williams..

Volgens Newey heeft de RB13 de FIA proeven doorstaan.. top!
http://tercerequipo.com/2...to-las-pruebas-de-la-fia/
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2N9oJGWEAUhnFY.jpg

en volgens een zeldzame tweet van Craig Slater kondigt Williams komende week Bottas nieuws aan.
https://twitter.com/craigslatersky/status/820633224321888256

[ Voor 39% gewijzigd door nachtnet op 15-01-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Haha :)

Komt wel een beetje op me over als een veren-in-de-reet-steek show.

Ach ja, ik neem nog een glaasje azijn! :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm.. begint het interessant te worden, gaat de stream stotteren als een malle. Bij jullie ook?

/edit
Blijkbaar... meteen 20 man minder aan het kijken :P

[ Voor 24% gewijzigd door UltraSub op 15-01-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja! :@ Precies wanneer ze begint te praten over dat er alleen nog puntjes op de i gezet moeten worden en dat iedereen wil weten wie Lewis' teammate gaat worden. Opeens skipt er een heel stuk.

Iemand die dat deel wel mee heeft gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Volgens een ander artikel heeft hij gezegd dat de neus door de crashtest is gekomen. Dat is niet hetzelfde als alles van de FIA doorstaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
AzzKickah schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:44:
Ja! :@ Precies wanneer ze begint te praten over dat er alleen nog puntjes op de i gezet moeten worden en dat iedereen wil weten wie Lewis' teammate gaat worden. Opeens skipt er een heel stuk.

Iemand die dat deel wel mee heeft gekregen?
Ik zeg sabotage.. :+

UltraSub schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:48:
[...]

Volgens een ander artikel heeft hij gezegd dat de neus door de crashtest is gekomen. Dat is niet hetzelfde als alles van de FIA doorstaan :)
Je lijkt gelijk te hebben..
"We have already passed with success the crash-test of the morro. I think that this is the time in which we have passed it sooner, it used to be something breaking. The design is now more or less finished and everything is in production period."
Morro = Nose = Neus. Vertaalprogramma had het niet helemaal netjes vertaald..

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 15-01-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Is er ergens een lijstje met data van auto onthullingen van de teams?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Damian schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:17:
Is er ergens een lijstje met data van auto onthullingen van de teams?
Ja.. In de tweede post in dit topic :).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Motorsport Monday Magazine met interessante artikels over MANOR, Zak Brown (McLaren) & divers kort nieuws.

Prima leesvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 04:08

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik moet altijd wel hardop lachen om Villeneuve en zijn uitspraken omtrent gevaarlijk rijgedrag en computerspelletjes. Hij is voor het gemak maar even vergeten dat hij en Zonta elkaar uitdaagden om Eau Rouge volgas te nemen in "99? Waardoor ze enorm harde crashte en meerdere bolides afschreven.

Over gevaarlijk rijgedrag gesproken......

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-01-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

StealthyPeanut schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:27:
Ik moet altijd wel hardop lachen om Villeneuve en zijn uitspraken omtrent gevaarlijk rijgedrag en computerspelletjes. Hij is voor het gemak maar even vergeten dat hij en Zonta elkaar uitdaagden om Eau Rouge volgas te nemen in "99? Waardoor ze enorm harde crashte en meerdere bolides afschreven.

Over gevaarlijk rijgedrag gesproken......

[video]
Mja als er iemand een brokkepiloot was, dan was hij het wel. Had nu ook niet wereldkampioen geworden, want hij had toen vrij vaak de t-car nodig om de kwalificatie + race af te maken :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Hij weet in elk geval waarover hij praat en misschien heeft hij in de loop der jaren ook wel wat bijgeleerd.
Is in elk geval iets anders dan wanneer de paus over sex praat terwijl daar ook naar geluisterd wordt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: http://cdn-2.motorsport.com/images/amp/YMDwxbg2/s6/f1-mexican-gp-2016-esteban-ocon-manor-racing-mrt05.jpg

Tijd tikt snel weg voor Manor.. Het zou fijn zijn als de geruchten in dit artikel waar zijn en tot een goede overeenkomst kunnen worden gebracht.
http://www.motorsport.com...-has-buyout-offer-865886/

Adrian Newey zegt trouwens dat het Ferrari protest/verzoek over de wielophanging geen gevolgen heeft voor de RB13. d:)b

en deze was ik hier nog niet tegengekomen..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2ESVTQW8AImgrn.jpg:large
https://twitter.com/Max33...oto/1?ref_src=twsrc%5Etfw

en McLaren doet hun auto presentatie ook op 24 Februari
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2Sn5efWEAAv53H.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door nachtnet op 16-01-2017 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Ah het gaat LOS.

Wehrlein is zojuist bevestigd bij SAUBER Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2SoyEAXAAAn6lx.jpg:large

* nachtnet gaat snel de startpost wijzigen.. :)

[ Voor 107% gewijzigd door nachtnet op 16-01-2017 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
nachtnet schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:04:
Ah het gaat LOS.

Wehrlein is zojuist bevestigd bij SAUBER
Ah, dan verwacht ik deze week nog de aankondigingen van Bottas bij Merc en Massa bij Williams.
nachtnet schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:53:
en McLaren doet hun auto presentatie ook op 24 Februari
[afbeelding]
Met die oranje kleuren hoop ik dat het saaie zwart/grijs plaats maakt voor een oranje McLaren. Ik acht de kans niet groot dat ze het zullen doen, maar dromen mag :+

[ Voor 41% gewijzigd door Herax10NL op 16-01-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Leuk voor WEH, dat hij maar mooie dingen mag laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Interessant dat het talent van Mercedes met een 2015 Ferrarimotor gaat rijden. Denk eerlijk gezegd ook niet dat WEH en ERI met die motor veel kúnnen laten zien. :/

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ankona schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:47:
Hij weet in elk geval waarover hij praat en misschien heeft hij in de loop der jaren ook wel wat bijgeleerd.
Is in elk geval iets anders dan wanneer de paus over sex praat terwijl daar ook naar geluisterd wordt.
Hij weet inderdaad meer over de formule 1, dan wij allemaal bij elkaar. Maar dan nog mag je best wat objectiever naar bepaalde zaken kijken.

Hij is enorm bevooroordeeld over jonge rijders, ook al laten ze echt talent zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:16
StealthyPeanut schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Hij weet inderdaad meer over de formule 1, dan wij allemaal bij elkaar. Maar dan nog mag je best wat objectiever naar bepaalde zaken kijken.

Hij is enorm bevooroordeeld over jonge rijders, ook al laten ze echt talent zien.
Omdat 99% van de andere juist te positief zijn, hij zal wel denken, hu missen jullie dit en dat allemaal? En die dit en dat haalt hij juist aan, ja vele vinden het niet leuk maar goed dat hoort er ook bij.
Zolang er maar geen leugens de wereld in geholpen worden en het bij feiten blijft, vind ik het allemaal leuk leesvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Dat betekent ook dat Nasr geen stoel meer heeft voorlopig? Tenzij Manor gered word en hem een contract geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeviLGod
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 12:14
kevlar01 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:35:
Dat betekent ook dat Nasr geen stoel meer heeft voorlopig? Tenzij Manor gered word en hem een contract geeft?
Misschien als 3e driver bij Sauber in het ergste geval?
Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1