De Mercedes is ook wel echt een plaatje
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb Ziggo Sport Racing daar kun je normaal wel vanaf vrijdag al F1 kijken.LopendeVogel schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:57:
[...]
Maar hoe kijk jij dit normaal live op ziggo sport tv? Dit komt helemaal niet op ziggo sport tv, ik dacht al van meen je dit nu? Ik direct de tv aangezet mja niks uiteraard
*sowieso
ArghDonJunior schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:58:
[...]
Ik heb Ziggo Sport Racing daar kun je normaal wel vanaf vrijdag al F1 kijken.
Maar niet de tests. Ziggo gaat pas vanaf Australië gewoon live uitzenden.DonJunior schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:58:
[...]
Ik heb Ziggo Sport Racing daar kun je normaal wel vanaf vrijdag al F1 kijken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ziggo zend kwalificatie en race gewoon uit op open kanaal dus voor iedere Ziggo klant. Wil je Sport Racing moet je bij betalen.Rivanov schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:00:
[...]
Maar niet de tests. Ziggo gaat pas vanaf Australië gewoon live uitzenden.
hier:DonJunior schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:01:
Nja thanks anyway guys!
Dat weet ik ook wel.alwaysleft schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:02:
[...]
Ziggo zend kwalificatie en race gewoon uit op open kanaal dus voor iedere Ziggo klant. Wil je Sport Racing moet je bij betalen.
Ziet er echt niet goed uit voor McLaren, nu al te doen met Alonso.
It's not good news for McLaren-Honda to be sat in the garage chasing some kind of oil system problem. The engines coming to this test should all be test-bench run and where the engine connects up to the system of the car should be bulletproof. Using the excuse that this is testing and things will go wrong is rubbish because you only have eight days and you need to hit the ground running. Losing a big part of a day is time you will never recover, and by the time the McLaren runs again, most of its rivals will have built up a lot of mileage. We've seen a lot of finger problems for McLaren and Honda during the past few years, and maybe this is the same again. Not a good start to testing.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ai not good. Laten we duimen voor ze! Hebben ze al enig idee van de bron van het probleem?alwaysleft schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:02:
[...]
Ziggo zend kwalificatie en race gewoon uit op open kanaal dus voor iedere Ziggo klant. Wil je Sport Racing moet je bij betalen.
Ziet er echt niet goed uit voor McLaren, nu al te doen met Alonso.
It's not good news for McLaren-Honda to be sat in the garage chasing some kind of oil system problem. The engines coming to this test should all be test-bench run and where the engine connects up to the system of the car should be bulletproof. Using the excuse that this is testing and things will go wrong is rubbish because you only have eight days and you need to hit the ground running. Losing a big part of a day is time you will never recover, and by the time the McLaren runs again, most of its rivals will have built up a lot of mileage. We've seen a lot of finger problems for McLaren and Honda during the past few years, and maybe this is the same again. Not a good start to testing.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die stonden inderdaad al open bij mij.. maar nogmaals dank voor de linkjeshjvg schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:03:
[...]
hier:
https://twitter.com/olav_mol
en hier
https://twitter.com/ZiggoSportF1
post ziggo wel filmpjes olav an jack zijn aanwezig bij de test.
maar zoals al meerderen zeggen testdagen worden nooit live uitgezonden
*sowieso
https://www.reddit.com/r/...n_honda_has_found_an_oil/Jasphur schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:05:
[...]
Ai not good. Laten we duimen voor ze! Hebben ze al enig idee van de bron van het probleem?
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Magnussen has stopped the Haas at the pit entry. Mechanics are rushing to retrieve him. Decent work from the Haas man to get off track and avoid a red flag, if waiting until he crossed the pit entry line before stopping was indeed deliberate.
Ferrari kan dit seizoen dus ook wel als verloren beschouwen. Dat wordt he-le-maal niks.
The ramblings of an idiot
Er hangt toch een Ferrari PU in?
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Dus Renault, RBR en STR zijn ook al klaar? Want STR had al een probleem op de media dag.McBoom schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:09:
Er hangt toch een Ferrari PU in?
Grid girls?Rivanov schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:11:
The VF-17 being helped back to the Haas garage.
[afbeelding]
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Aero-experts hier die hier iets aparts aan zien?alwaysleft schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:12:
https://twitter.com/graftechweb/status/836154652634853381
Foto diffuser Red Bull. Wow!
Dat werd er wel geroepen toen de STR stil viel, dus ik wilde die instelling ook even doortrekken nu het een Ferrari betreftTheBrut3 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:12:
[...]
Dus Renault, RBR en STR zijn ook al klaar? Want STR had al een probleem op de media dag.
Same old same oldalbino71 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:13:
Kortom...
Auto's met Ferrari, Renault en Honda motoren vallen stil en de Mercedessen rijden hun rondjes.
Walk in the park voor Mercedes.albino71 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:13:
Kortom...
Auto's met Ferrari, Renault en Honda motoren vallen stil en de Mercedessen rijden hun rondjes.
Ik vraag mij eigenlijk af hoe het dit seizoen met de bandenslijtage zit. Je zou zeggen dat de bredere banden, die dus zorgen voor meer grip, ook sneller zouden (moeten) slijten - gecombineerd met de (theoretisch) hogere snelheden; een enorme stress op de banden.
Je vraagt je toch af wat Mercedes anders doet dan de rest. Ow ja, gewoon hun taak en dat is gewoon degelijk werk afleveren
Miljoenen meer ertegenaan gooienalwaysleft schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:15:
[...]
Je vraagt je toch af wat Mercedes anders doet dan de rest. Ow ja, gewoon hun taak en dat is gewoon degelijk werk afleveren![]()
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
De banden slijtage is ook deels kunstmatig. Ze kunnen ook een band maken waar je gewoon 100 rondjes op kan rijden.Yonix schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:15:
[...]
Ik vraag mij eigenlijk af hoe het dit seizoen met de bandenslijtage zit. Je zou zeggen dat de bredere banden, die dus zorgen voor meer grip, ook sneller zouden (moeten) slijten - gecombineerd met de (theoretisch) hogere snelheden; een enorme stress op de banden.
Dus dit seizoen nog meer spektakel, omdat de coureurs/teams meer op het uiterste van de banden gaan rijden of juist nog scherper de 'pit-strategieën' toe gaan passen? Ach, en wie weet wat Pirelli allemaal voor een techniek in de banden heeft gestopt.![]()
Anyhow, n00b talking here ...
De nieuwe Pirellies zouden minder hard slijten dan vorig seizoen.Yonix schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:15:
[...]
Dus dit seizoen nog meer spektakel, omdat de coureurs/teams meer op het uiterste van de banden gaan rijden of juist nog scherper de 'pit-strategieën' toe gaan passen? Ach, en wie weet wat Pirelli allemaal voor een techniek in de banden heeft gestopt.![]()
Anyhow, n00b talking here ...
Wat schuift hetdaniellammers schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:16:
Iemand die zich opoffert, een baan neemt bij Mercedes en alles saboteert?
Die TR blijft er zo bruut uit zien
garriej schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:16:
[...]
De banden slijtage is ook deels kunstmatig. Ze kunnen ook een band maken waar je gewoon 100 rondjes op kan rijden.
Jasphur schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:17:
[...]
De nieuwe Pirellies zouden minder hard slijten dan vorig seizoen.
Duidelijk verhaal heren, dank voor de uitleg/toelichting(en).ArnevdS schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:18:
De banden van 2016 hadden inderdaad meer slijtage en hadden daarnaast last van een thermische 'grens'. Als je banden te warm waren geweest kon je er niet veel meer mee. Ik dacht dat ze dat ook geprobeerd hebben te verbeteren.
Serieus, na 1 probleem...
Nee hoor. Gewoon mijn verwachting voor komend seizoen
Nee, totaal niet, persoonlijk zie ik hem nog niet van Hamilton winnen.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
STR ook op de bordenSainz stays sixth as he posts a 1m27.344s on the mediums.
Ook dat, Mercedes en Hamilton is gewoon een combi die staat als een huis.Mad-Matt schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:23:
[...]
Als Hamilton maar genoeg modeshows blijft bezoeken dan zie ik zelfs dát wel gebeuren.Mad-Matt schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:23:
[...]
Wat boeien die modeshows als je zo hard trapt als Hamilton? Niks.daniellammers schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:24:
[...]
Als Hamilton maar genoeg modeshows blijft bezoeken dan zie ik zelfs dát wel gebeuren.
En alweer een seconde eraf getikt. Nu kijken hoeveel ronde er op de borden gezet gaan worden.
Reclame of onschatbare hoeveelheid data tov de andere teams?kevlar01 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:28:
Blijft gewoon goede reclame voor het merk Mercedes. Vorig jaar hadden ze in de tests ook het meest aantal ronden(ik geloof ruim 1000 km).
Vanmiddag zal HAM ook waarschijnlijk 50 rondjes neerleggen.
Maar het is pas dag 1 en het blijft testen natuurlijk.
Feit is dat ze straks al in de buurt komen van een GP afstand en gaan overbruggen, dat is gewoon hele waardevolle data.kevlar01 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:28:
Blijft gewoon goede reclame voor het merk Mercedes. Vorig jaar hadden ze in de tests ook het meest aantal ronden(ik geloof ruim 1000 km).
Vanmiddag zal HAM ook waarschijnlijk 50 rondjes neerleggen.
Maar het is pas dag 1 en het blijft testen natuurlijk.
Niet ruim 1000km, maar ruim 1000km meer dan de rest!kevlar01 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:28:
It's not really a surprise to see Mercedes topping the lap count, and not just because it's typically the best team. With Bottas handing the W08 to Hamilton at lunchtime, Mercedes has more motivation than most to make this a busy first morning of testing.
Max Verstappen @Max33Verstappen
Had a chat with @VerstappenNL, so check verstappen.nl for the full interview later today #F1testing #Barcelona
Ik ben echt geen aero expert, maar wat doet dat "grilletje" daar in het midden? Dat heb ik nog niet eerder gezien bij andere teams dit jaar.Malt007 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:13:
[...]
Aero-experts hier die hier iets aparts aan zien?
Nee, merp!
"There's a bit of space for rent on the new Sauber. Pic: XPB"
*sowieso
Het zit op dit moment helaas niet in mijn budget.DonJunior schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:37:
[...]
"There's a bit of space for rent on the new Sauber. Pic: XPB"
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Crowdfund opzetten en dan 'GOT' op de zijkantNaboo schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:38:
[...]
Het zit op dit moment helaas niet in mijn budget.
Ik snap het sponsorprobleem van sauber niet zo, met een dusdanig groot wit vlak zou je toch gewoon 1000 euro per vierkante cm kunnen vragen? Genoeg mensen die een vlakje willen kopenNaboo schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:38:
[...]
Het zit op dit moment helaas niet in mijn budget.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Wel met het oude Henk logo dan uiteraardMalt007 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:39:
[...]
Crowdfund opzetten en dan 'GOT' op de zijkant
Waarom zeggen mijn hersenen altijd default GameOfThrones bij GOTMalt007 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:39:
[...]
Crowdfund opzetten en dan 'GOT' op de zijkant
Racing for Holland lukte het ook.Moofnor schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:40:
[...]
Ik snap het sponsorprobleem van sauber niet zo, met een dusdanig groot wit vlak zou je toch gewoon 1000 euro per vierkante cm kunnen vragen? Genoeg mensen die een vlakje willen kopen
Zoiets?Moofnor schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:40:
[...]
Ik snap het sponsorprobleem van sauber niet zo, met een dusdanig groot wit vlak zou je toch gewoon 1000 euro per vierkante cm kunnen vragen? Genoeg mensen die een vlakje willen kopen
Verwijderd
En dat was alleen nog maar de eerste testweek!TheBrut3 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:31:
[...]
Niet ruim 1000km, maar ruim 1000km meer dan de rest!
Mercedes had 3142km en Ferrari 2080.
https://www.formula1.com/...stest--and-furthest-.html
Hey dat is Simon weer toch? Zelfde als vorig jaar met de testsRivanov schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:37:
Hier kun je een Periscope opname terugkijken.
https://www.periscope.tv/publogic/1BRKjEjOAwvxw
Gaaf die fluor verf op de vleugel van FER
Geen idee wat de tarieven zijn, maar als je al ziet dat Jumbo nog maar een mini sticker op Max z'n helm heeft, dan kan je wel een aardig bedrag verwachtenMoofnor schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:40:
[...]
Beetje jammer dat ze dat die fantasy lui dat hebben afgekeken hier.Sniffels schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:42:
[...]
Waarom zeggen mijn hersenen altijd default GameOfThrones bij GOT
Ondertussen staan ze al 1,5 uur binnenaicaramba schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:44:
Ik denk dat de RB vandaag 13 laps gaat rijden.
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 27-02-2017 11:45 ]
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 27-02-2017 11:46 ]
Best jammer voor RIC. Denk dat hij wel stond te popelen om lekker rondes eruit te knallen vandaag.alwaysleft schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:45:
[...]
Ondertussen staan ze al 1,5 uur binnen
En dat voor een sensor
Die wil voor de lunch een hele raceafstand afgewerkt hebben denk ik. Dan vanmiddag Hamilton ook nog even en dan liggen ze mooi op schema voor wk2017Zahariac schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:46:
En de 1.22 komt al in zicht. Bottas nu op 1.23,169. Die wilt natuurlijk voor de lunch nog even een top tijd neerzetten.
En maar kleine tikjes uitdelen aan de concurrentie, respect voor MercedesMalt007 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:47:
[...]
Die wil voor de lunch een hele raceafstand afgewerkt hebben denk ik. Dan vanmiddag Hamilton ook nog even en dan liggen ze mooi op schema voor wk2017
Ach je kan maar beter vandaag tegen shit aanlopen dan op een later punt.kevlar01 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:46:
[...]
Best jammer voor RIC. Denk dat hij wel stond te popelen om lekker rondes eruit te knallen vandaag.
Zelfde geldt voor ALO en MAG.
Ja inderdaad. Die motoren klinken wel weer erg fijn.PauseBreak schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:48:
Nog een periscope, andere locatie: https://www.periscope.tv/w/1DXxyrZzpQPKM
Dat geluid dit jaar
Sowieso beter vandaag dan over 3-4 weken.. MAAR, elke seconde die ze nu missen op de baan zorgt voor een achterstand, een achterstand die niet meer in te halen valt.Naboo schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:48:
[...]
Ach je kan maar beter vandaag tegen shit aanlopen dan op een later punt.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Wat probeert u te zeggen?Nickrsd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:51:
Als max morgen maar geen kinderziektes heb, de auto dan eej..
[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 27-02-2017 11:51 ]
Dit, Mercedes heeft dadelijk al een GP afstand erop zittenLopendeVogel schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:51:
[...]
Sowieso beter vandaag dan over 3-4 weken.. MAAR, elke seconde die ze nu missen op de baan zorgt voor een achterstand, een achterstand die niet meer in te halen valt.
Dit is gewoon dikke vette shit, vooral voor iets wat snel opgelost zou zijn. Netjes gezegd; een slechter begin van een nieuw seizoen kan je bijna niet hebben
Nee ok, maar neem bijvoorbeeld Mercedes, die maken nu veel rondjes. En dan bam donderdag of vrijdag hebben ze een probleem waardoor ze daarna niet meer kunnen rijden.LopendeVogel schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:51:
[...]
Sowieso beter vandaag dan over 3-4 weken.. MAAR, elke seconde die ze nu missen op de baan zorgt voor een achterstand, een achterstand die niet meer in te halen valt.
Dit is gewoon dikke vette shit, vooral voor iets wat snel opgelost zou zijn. Netjes gezegd; een slechter begin van een nieuw seizoen kan je bijna niet hebben
Als Max (Verstappen) morgen maar geen kinderziektes heeft, zijn auto bedoel ik dan natuurlijk.
*sowieso
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq