20 oktober komen de eerste twee delen van seizoen 2 van Bosch: Legacy online.
Ik heb ze (alle drie de 1,5u afleveringen in dit seizoen) nu ook gezien, ik vond het wel geslaagd. De humor zoals je ook in JW had zit er mooi in goede verhouding actie, dialoog, karakteropbouw en verhaal.zacht schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:46:
Net de eerste aflevering van "The Continental: from the world of John Wick" bekeken.
Erg vermakelijk, en (gelukkig) een andere sfeer en tempo dan de John Wick reeks. Speelt zich af in de jaren '70 met een wat mij betreft hele vette soundtrack.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik heb een ex-xs4all setup met arcadyan 2260 iptv ontvanger en fritzbox 7490 met 100mb fiber.
Dat werkt allemaal feilloos, maar de amazon prime app op de arcadyan is zo traag als dikke str***.Zeer trage - vele sonden durende - reactie op de bediening van de afstandsbediening, achterlopende of helemaal niet verschijnende ondertitels enz.
Op de Samsung tv werkt de prime app normaal, maar ik kijk liever via de Arcadyan 2260.
Heb al een fabrieks reset geprobeerd, geen verbetering. Overige diensten werken normaal, ook Netflix.
Meer mensen met dit probleem? Zijn er mensen met een soortgelijke setup waarbij de Prime video app wel normaal werkt?
Dat werkt allemaal feilloos, maar de amazon prime app op de arcadyan is zo traag als dikke str***.Zeer trage - vele sonden durende - reactie op de bediening van de afstandsbediening, achterlopende of helemaal niet verschijnende ondertitels enz.
Op de Samsung tv werkt de prime app normaal, maar ik kijk liever via de Arcadyan 2260.
Heb al een fabrieks reset geprobeerd, geen verbetering. Overige diensten werken normaal, ook Netflix.
Meer mensen met dit probleem? Zijn er mensen met een soortgelijke setup waarbij de Prime video app wel normaal werkt?
Ik denk dat je misschien wat meer gebruikers kunt vinden op het forum van XS4ALL of KPN.joopv schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:27:
Ik heb een ex-xs4all setup met arcadyan 2260 iptv ontvanger en fritzbox 7490 met 100mb fiber.
Zo dan, even de prijs per direct met 67% verhogen. Terwijl ze in september nog tegen de media verkondigden geen plannen te hebben voor een prijsverhoging in Nederland in 2024.
Lekker bezig hoor.
Lekker bezig hoor.
Ik krijg de mail net ook binnen.Wouter schreef op donderdag 2 november 2023 @ 01:13:
Zo dan, even de prijs per direct met 67% verhogen. Terwijl ze in september nog tegen de media verkondigden geen plannen te hebben voor een prijsverhoging in Nederland in 2024.
Lekker bezig hoor.
Nu was Amazon Prime natuurlijk ook heel goedkoop gezien wat je ervoor kreeg maar dit is wel een forse prijsverhoging.quote: Ämazon Prime"Bedankt dat je Amazon Prime gebruikt. We sturen je deze e-mail vanwege een aanstaande wijziging van je lidmaatschap.
Vanaf 2 november 2023 verandert de prijs van een Amazon Prime lidmaatschap van € 2,99 per maand naar € 4,99 per maand. Als huidig lid betaal je de oude prijs tot 12 december 2023, daarna betaal je de nieuwe prijs vanaf de eerstvolgende betaalperiode. Ook introduceren we een jaarabonnement, waarmee je 12 maanden Amazon Prime krijgt voor de prijs van 10 maanden. Je kunt je lidmaatschap vanaf nu omzetten in een jaarabonnement (€49,90 per jaar) door hier te klikken.
"When you grow up your heart dies"
Nou ja. Ze verhogen 'm dan ook niet in 2024Wouter schreef op donderdag 2 november 2023 @ 01:13:
Lekker bezig hoor.
Ik kan concluderen dat ze met deze prijsverhoging een flink marktaandeel hebben gekregen. Ik ben benieuwd hoe groot ze in NL inmiddels zijn en hoeveel ze hebben afgesnoept van Bol en anderen.
NB ik heb de mail nog niet gehad.
NB ik heb de mail nog niet gehad.
Mail ook ontvangen, om 01:30 uur. Voor mij een reden om Prime op te zeggen.
Ik schrok ook even, maar een jaarabonnement voor iets meer dan 4 euro per maand (50/jaar) valt nog steeds wel mee.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
op basis van mijn ervaringen in Duitsland, wel even de tip om pas op het laatste moment over te schakelen op een jaarabonnement, want anders gaat het gelijk in.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Voor mij ook reden om Prime op te zeggen. Gewoon weer lekker terug naar Nederlandse Bol Select voor 1 euro per maand.
Ik vind dat helemaal niet meevallen. Je zit er een jaar aan vast, en dan betaal je ook nog eens 40% meer dan nu.Cass Casey schreef op donderdag 2 november 2023 @ 05:36:
Ik schrok ook even, maar een jaarabonnement voor iets meer dan 4 euro per maand (50/jaar) valt nog steeds wel mee.
Ik schrok ook van email, mag dit zomaar? Opeens vanaf 2 november gaat de prijs omhoog, maar tot 12 december betaal je nog de oude prijs. Is toch een grote prijsverhoging die niet optijd is aangekondigd?
Voor 2,99 per maand Amazon prime video en verzending vond ik prima. Maar nu? Mag dit juridisch wel zo? Waar is die verhoging op gebaseerd.
Voor 2,99 per maand Amazon prime video en verzending vond ik prima. Maar nu? Mag dit juridisch wel zo? Waar is die verhoging op gebaseerd.
Goede tip, kan ik er ook nog even over nadenken.ArthurMorgan schreef op donderdag 2 november 2023 @ 05:42:
op basis van mijn ervaringen in Duitsland, wel even de tip om pas op het laatste moment over te schakelen op een jaarabonnement, want anders gaat het gelijk in.
Dit. Heb toevallig vorige week mijn Prime-abonnement geannuleerd, omdat mijn vrouw en ik tot de conclusie kwamen dat we er geen gebruik van maakten - en voor die enkele bestelling op Amazon.nl is het de moeite niet waard.crunchytail schreef op donderdag 2 november 2023 @ 03:05:
Mail ook ontvangen, om 01:30 uur. Voor mij een reden om Prime op te zeggen.
Amazon Prime is dus exit.
Toen het een NL abonnement werd, ging het bedrag per maand omlaag. Nu dus weer fors omhoog (procentueel), maar als je switched naar een jaarabonnement, dan valt het best wel mee. Alles wordt duurder… dus dit ook.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nou ben benieuwd of dit nu inderdaad mogelijk is. In mijn regio heb ik dit nog niet gezien.Ook hebben onze leden nu toegang tot gratis bezorging van miljoenen producten op dezelfde dag, geplande bezorging en bezorging op zondag.
[ Voor 9% gewijzigd door Arn0uDz op 02-11-2023 07:28 ]
Natuurlijk, je kan en mag het opzeggen.dutchnltweaker schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:40:
Ik schrok ook van email, mag dit zomaar? Opeens vanaf 2 november gaat de prijs omhoog, maar tot 12 december betaal je nog de oude prijs. Is toch een grote prijsverhoging die niet optijd is aangekondigd?
Het is niet verplicht om een dienst te hebben bij hun.
Ik ga het wel opzeggen trouwens, liet het door lopen omdat ik er af en toe wat kijk, maar 5 euro is net die grens.
Bij Bol.com kan ik ook nauwelijks gebruik maken van opties zoals bezorging op dezelfde dag. Ik gok dat ik bij Amazon ook buiten de boot ga vallen voor dit soort bezorgopties.Arn0uDz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:27:
[...]
Nou ben benieuwd of dit nu inderdaad mogelijk is. In mijn regio heb ik dit nog niet gezien.
Deze bezorgmogelijkheden werken waarschijnlijk alleen goed in de grotere steden.
https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection
Onjuist. Er is zoiets als consumentenrecht waar Amazon zich gewoon aan heeft te houden. Zie bijvoorbeeld https://www.consuwijzer.n...hogingen-van-abonnementenmathy_ schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:49:
[...]
Natuurlijk, je kan en mag het opzeggen.
Het is niet verplicht om een dienst te hebben bij hun.
Ik ga het wel opzeggen trouwens, liet het door lopen omdat ik er af en toe wat kijk, maar 5 euro is net die grens.
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Nog steeds is hij met 5 euro per maand niet heel duur als streaming dienst moet ik zeggen als je hem vergelijkt met bv Disney of Videoland.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ondanks dat ik er maar weinig gebruik van maakte vond ik 2,99 nog wel ok. 5 euro vind ik het niet waard, dus cancel.
Voor die prijsverhoging hadden ze er wel Amazon music bij kunnen doen en ze mogen de ui wel eens verbeteren
De laatste tijd had ik sowieso al het gevoel dat het meer een platform aan het worden was om extra diensten af te nemen. Voordeel content moet je een extra abonnement afsluiten.
Ik bestel echt nooit iets bij Bol, het is allemaal duurder, Bol Plaza is een drama, het is de 1 euro niet waard. En als het bedrijf nou nog sympathieker was, okee, maar ook bij Bol waren de werkomstandigheden dramatisch en het is gewoon AholdOf-Aaargh schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:27:
Voor mij ook reden om Prime op te zeggen. Gewoon weer lekker terug naar Nederlandse Bol Select voor 1 euro per maand.
Hoewel het even rustiger is bij Prime Video qua gave nieuwe dingen blijf ik er wel plakken denk ik. Overigens is Apple TV+ recent ook flink duurder geworden. Het is een beetje een trend nu.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
En je weet niet wat ze komend jaar qua content gaan toevoegen. Met de stakingen verwacht ik niet veel nieuwe content in 2024, alleen Europese reality meuk en qua verzendkosten bestel ik te weinig bij Amazon..Of-Aaargh schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:39:
[...]
Ik vind dat helemaal niet meevallen. Je zit er een jaar aan vast, en dan betaal je ook nog eens 40% meer dan nu.
Anoniem: 1760466
Amazon Prime is de enige tv dienst die ik heb (althans betaalde) dus per jaar kan het er wel van af. En sowieso die gratis verzending meteen.
Ik blijf denk ik wel bij prime, de service die in krijg bij prime is meer dan prima. Elk probleem wordt altijd netjes opgelost.
Voor de combinatie van gratis verzending, Prime Video en onbeperkt foto backup vind ik het die €5 ook wel waard
Die 3 euro was ook al wel erg laag, zelfs alleen voor Prime Video.
Inclusief de andere Prime voordelen is het dan wel logisch dat nu de dienst een aantal jaar gelanceerd is de prijs daar ook op aangepast wordt.
Wellicht maar omzetten naar jaarlijks zodat de verhoging beperkt blijft.
Inclusief de andere Prime voordelen is het dan wel logisch dat nu de dienst een aantal jaar gelanceerd is de prijs daar ook op aangepast wordt.
Wellicht maar omzetten naar jaarlijks zodat de verhoging beperkt blijft.
Incl gratis verzenden prima, de video sectie alleen zou het wat mij betreft niet genoeg zijn
Aangezien het meeste niet bij je abbo in zit
Aangezien het meeste niet bij je abbo in zit
Volgens mij weten sommigen nog niet dat je bij Amazon prime ook elke maand gratis games voor je PC krijgt. (via Amazon prime gaming)
Misschien is 50 euro per jaar voor wat het biedt niet heel veel. Maar een plotse prijsverhoging van 40-68% is dat wel. Vooral ook vanwege de achterliggende strategie: eerst mensen lekker maken met een product dat je heel goedkoop/met verlies in de markt zet, en zodra iedereen verslaafd is en (het marktaandeel van) de concurrentie kapot (nou is dat laatste niet helemaal gelukt, Bol en Netflix bestaan nog steeds) kun je de prijzen omhoog gooien. Het is gewoon te doorzichtig en een middelvinger naar de klant.
Die service krijg je ook zonder Prime.dutchnltweaker schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:11:
Ik blijf denk ik wel bij prime, de service die in krijg bij prime is meer dan prima. Elk probleem wordt altijd netjes opgelost.
En een subscription op Twitch t.w.v. 3,99, voor wie dat interesseertWinterMute2025 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:57:
Volgens mij weten sommigen nog niet dat je bij Amazon prime ook elke maand gratis games voor je PC krijgt. (via Amazon prime gaming)
Aan deze kant wordt Prime ook de deur gewezen aan het eind van het jaar.
Liep hier ook door en nu de 5 Euro grens wordt bereikt is het een mooie trigger om dit abbo aan de weg te zetten.
Liep hier ook door en nu de 5 Euro grens wordt bereikt is het een mooie trigger om dit abbo aan de weg te zetten.
Opeens bijna een keer zo duur. Heb mijn abonnement maar opgezegd omdat ik er toch te weinig gebruik van maak voor 5 euro per maand.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten
Vind het eigenlijk wel meevallen, naar verhouding was Prime natuurlijk ook simpelweg extreem goedkoop voor wat je ervoor krijgt,
Prime video, Prime gaming, gratis verzending en een Twitch subscription, opslag en dan ben ik vast nog wat vergeten.
Wel een gigantische verhoging in 1x maar nog steeds niet extreem geprijsd, zeker niet als je het vergelijkt met andere diensten.
Maar uiteindelijk voor iedereen zelf af te wegen of het voor een ieder de moeite is en blijft
Prime video, Prime gaming, gratis verzending en een Twitch subscription, opslag en dan ben ik vast nog wat vergeten.
Wel een gigantische verhoging in 1x maar nog steeds niet extreem geprijsd, zeker niet als je het vergelijkt met andere diensten.
Maar uiteindelijk voor iedereen zelf af te wegen of het voor een ieder de moeite is en blijft
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Is het Prime video topic nu het slachtoffer geworden van de aangekondigde prijsverhoging 😉
Amazon Prime in Nederland
Amazon Prime in Nederland
Testing, one, two ...
Prime Duitsland (nog) niks van vernomen, die is al veel langer €5, maar zou me eerlijk gezegd ook niet veel uitmaken als die nog wat omhoog gaat. Bijna alles is daar stukken goedkoper dan hier in NL en bespaar daar maandelijks echt flink mee. Hoe vaak ze me ook hebben gesmeekt naar de NL Prime over te stappen blijf ik (uiteraard zolang het nog kan) vasthouden bij onze Duitse buren.
Hele, hele, hele kleine kans maar misschien dat er nog gestunt wordt op Black Friday / Cyber Monday?
Ik ga in ieder geval in december een jaarabonnement nemen.
Zoals door anderen al gezegd: het heeft (voor mij, maar n=1 natuurlijk) nog genoeg voordelen. Als volgend jaar de prijs weer verhoogd wordt kijken we dan wel weer.
Ik ga in ieder geval in december een jaarabonnement nemen.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Stop er nu ook mee.
5 euro is op zich niet veel maar wel op de manier hoe dat gaat.
Ik bestel(de) erg veel gemm. 100 a 150 p/m en was al mooi poosje lid.
Films van hun keek ik al helemaal niet.
5 euro is op zich niet veel maar wel op de manier hoe dat gaat.
Ik bestel(de) erg veel gemm. 100 a 150 p/m en was al mooi poosje lid.
Films van hun keek ik al helemaal niet.
5€ is prima, amazon heeft redelijk goede kwaliteit van dingen op hun prime video, ook bestel ik er geregeld wat, dus ok, is prima.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Er zijn producten in de supermarkt die harder stijgen. Ik neem denk ik een jaarabonnementje, spaar ik me nog wat dubbeltjes uit op een jaar tijd. Een maandje geen Netflix en ik heb de prijsverhoging alweer terugverdient.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Welke producten in de supermarkt zijn 68% duurder geworden? Ik heb alleen maar prijsstijgingen van hooguit 'slechts' 30% gezien. 68% prijsstijging voor Amazon Prime is echt idioot.cbr600f4i schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:25:
Er zijn producten in de supermarkt die harder stijgen. Ik neem denk ik een jaarabonnementje, spaar ik me nog wat dubbeltjes uit op een jaar tijd. Een maandje geen Netflix en ik heb de prijsverhoging alweer terugverdient.
de enige reden waarom het een 68% prijsstijging is, is omdat de prijs voorheen idioot laag wasOf-Aaargh schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:08:
[...]
Welke producten in de supermarkt zijn 68% duurder geworden? Ik heb alleen maar prijsstijgingen van hooguit 'slechts' 30% gezien. 68% prijsstijging voor Amazon Prime is echt idioot.
Ragnar9999 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:21:
[...]
de enige reden waarom het een 68% prijsstijging is, is omdat de prijs voorheen idioot laag was
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ong 4,15 straks als je jaar abo neemt. Prima.
Ik ben erg tevreden met Prime en het aanbod erin, dus ik neem het voor lief. Het is nog steeds vrij goedkoop voor een streamingdienst en dan nog gratis verzending voor nagenoeg alles wat ik bestel.
Ik ben erg tevreden met Prime en het aanbod erin, dus ik neem het voor lief. Het is nog steeds vrij goedkoop voor een streamingdienst en dan nog gratis verzending voor nagenoeg alles wat ik bestel.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik ben de laatste dagen bezig met Gen V en vind het eigenlijk best tof. Wat mij betreft een prima aanvulling op the Boys.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Oh nice John wick 4 zie ik nu als beschikbaar staan voor prime
Top! Ook gaaf dat alle delen op Prime staan. Ik denk dat ik de eerste drie delen opnieuw ga kijken.lHybridl schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:25:
Oh nice John wick 4 zie ik nu als beschikbaar staan voor prime
Iemand nog een advies van wanneer de drie delige serie te gaan kijken? Of staat deze volledig los?
Bedoel je "The Continental" ?meesje schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:33:
[...]
Top! Ook gaaf dat alle delen op Prime staan. Ik denk dat ik de eerste drie delen opnieuw ga kijken.
Iemand nog een advies van wanneer de drie delige serie te gaan kijken? Of staat deze volledig los?
Die staat er op zich los van, eigenlijk is het de prequel van John Wick...
Ja die bedoelde ik. Dan ga ik deze als eerste kijken en dan pas de vier films. Dank!NaN schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:16:
[...]
Bedoel je "The Continental" ?
Die staat er op zich los van, eigenlijk is het de prequel van John Wick...
Gratis? Hier is JW4 enkel beschikbaar om te kopen.
En The Continental deed me weinig eigenlijk.
Maar seizoen 2 van Invincible daarentegen vind ik tot nu toe ook weer leuk. Al heeft dat uiteraard niks met John Wick te maken
Maar seizoen 2 van Invincible daarentegen vind ik tot nu toe ook weer leuk. Al heeft dat uiteraard niks met John Wick te maken
Zit je wel op Prime NL? Bij mij staat echt ‘inbegrepen bij prime’ (blauw bolletje met zwart vinkje).D-Three schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:32:
Gratis? Hier is JW4 enkel beschikbaar om te kopen.
Ik had er misschien moeten bij zeggen dat ik met 'hier' België bedoel. Prime bij DE trouwens maar dat lijkt weinig uit te maken qua aanbod.meesje schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:06:
[...]
Zit je wel op Prime NL? Bij mij staat echt ‘inbegrepen bij prime’ (blauw bolletje met zwart vinkje).
Ah. Dat maakt het inderdaad af en toe verwarrend.D-Three schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:22:
[...]
Ik had er misschien moeten bij zeggen dat ik met 'hier' België bedoel. Prime bij DE trouwens maar dat lijkt weinig uit te maken qua aanbod.
Ik zag dat Prime Video de film Warcraft heeft, voordat ik de film afspeel zie ik een HDR label staan. Maar zodra de film afspeelt is de film echter totaal niet in HDR. Wanneer ik een serie zoals The Boys of iets anders test wel. Dit is op een Sony A95K QD-OLED in de Prime Video app.
Warcraft is niet de enige film waar dit voorkomt, heb dit vaker gehad. Kwestie van Amazon die de boel verkeerd label?
Warcraft is niet de enige film waar dit voorkomt, heb dit vaker gehad. Kwestie van Amazon die de boel verkeerd label?
[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 25-11-2023 14:33 ]
Je kunt hem dan ook huren of kopen met HDR.... Soort van misleiding inderdaad. Maar is echt al heel lang zo helaas.devilsnight schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:32:
Ik zag dat Prime Video de film Warcraft heeft, voordat ik de film afspeel zie ik een HDR label staan. Maar zodra de film afspeelt is de film echter totaal niet in HDR. Wanneer ik een serie zoals The Boys of iets anders test wel. Dit is op een Sony A95K QD-OLED in de Prime Video app.
Klopt dat is met bijna elke niet exclusief voor Amazon geproduceerd film/serie.devilsnight schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:32:
ArthurMorgan schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:46:
[...]
Je kunt hem dan ook huren of kopen met HDR.... Soort van misleiding inderdaad. Maar is echt al heel lang zo helaas.
Ah, duidelijk. Goed om te weten voor volgende keren!Amdwarrior schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:05:
[...]
Klopt dat is met bijna elke niet exclusief voor Amazon geproduceerd film/serie.
[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 26-11-2023 14:21 ]
YouTube: The Boys – Season 4 Official Teaser Trailer | Prime Video
Seizoen 4 van The Boys coming soon
Tof! Om de een of andere reden dacht ik door de spin-off dat deze serie gestopt was.Nietdatikweet schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:28:
YouTube: The Boys – Season 4 Official Teaser Trailer | Prime Video
Zooh dat ziet er echt wel epic uit hoor, ben zelf helemaal geen fan van de Fallout games omdat ze zo stroef speelde, stopte ik er na paar minuten al mee omdat ik me daar teveel aan ergerde maar vond het wel een tof sfeertje hebben.
Heb dus ook geen idee van het verhaal nog, maar de serie ga ik zeker checken.
Playstation 5
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Als ik op Amazone.nl kijk zie ik dat een bepaalde film wordt aangeboden bij FILM 1
Is dat een andere provider als Amazon Prime die ik wel eens een maand gratis heb gehad .
Ik wil graag de film The man with the Iron heart ( De man met het ijzeren hart ) kijken .
Kan ik die met een Amazon Prime abonnement zien of moet ik dan Film1 nemen
Mvg Hans
Als ik op Amazone.nl kijk zie ik dat een bepaalde film wordt aangeboden bij FILM 1
Is dat een andere provider als Amazon Prime die ik wel eens een maand gratis heb gehad .
Ik wil graag de film The man with the Iron heart ( De man met het ijzeren hart ) kijken .
Mvg Hans
Die kun je dan zien volgens mijHansw1 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:53:
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Mvg Hans
Met Prime krijg je ook een 14-dagen trial op Film1
Beste , ik krijg toevallig vandaag een melding dat ik 30 dagen PRIME gratis kan gebruiken
Als ik nu de film heb gekeken binnen 14 dagen en mijn PRIME weer opzeg geldt dit dan ook voor het Film1
abonnement of moet je die apart opzeggen .
Mvg Hans
Als ik nu de film heb gekeken binnen 14 dagen en mijn PRIME weer opzeg geldt dit dan ook voor het Film1
Mvg Hans
Check https://www.primevideo.co...film1nl?benefitId=film1nlHansw1 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:26:
Beste , ik krijg toevallig vandaag een melding dat ik 30 dagen PRIME gratis kan gebruiken
Mvg Hans
“Alleen leden…”
Ik ben net aan het 2e seizoen van Reacher begonnen, en dat begint weer prima.
Maar allejezus wat is die Alan Ritchson gigantisch.
In de 2e aflevering heeft hij even z'n shirt uit en dat is echt niet normaal meer. Thor in de MCU is er klein bij.
Ik heb maar 2 boeken uit de serie gelezen, maar volgens mij hadden ze niet beter kunnen casten.
Maar allejezus wat is die Alan Ritchson gigantisch.

In de 2e aflevering heeft hij even z'n shirt uit en dat is echt niet normaal meer. Thor in de MCU is er klein bij.
Ik heb maar 2 boeken uit de serie gelezen, maar volgens mij hadden ze niet beter kunnen casten.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bijzonder. Heb het idee dat ze nu bij prime allerlei zaken die eerder gewoon bij prime zaten ineens onder MGM+ zetten en je die dus met de basisabonnement op prime ineens niet meer kunt zien. Of het is mij eerder niet opgevallen.
Wij waren bezig met Stargate Sg-1 en nu ineens kunnen we niet meer doorkijken zonder een aanvullend abonnement op MGM+ af te sluiten. Ook de oude afleveringen kunnen we niet meer zonde het aanvullende abonnement meer zien. De ene weekend was het goed en de week daarop ineens MGM+ nodig.
Beetje zuur eerlijk gezegd. Grote kans dat Amazon Prime er binnenkort uitgaat. Überhaupt om de prijs-kwaliteit verhouding en content (jammer dat Night Sky geen tweede seizoen krijgt), maar ook principieel als ze dit soort fratsen gaan uithalen.
Wij waren bezig met Stargate Sg-1 en nu ineens kunnen we niet meer doorkijken zonder een aanvullend abonnement op MGM+ af te sluiten. Ook de oude afleveringen kunnen we niet meer zonde het aanvullende abonnement meer zien. De ene weekend was het goed en de week daarop ineens MGM+ nodig.
Beetje zuur eerlijk gezegd. Grote kans dat Amazon Prime er binnenkort uitgaat. Überhaupt om de prijs-kwaliteit verhouding en content (jammer dat Night Sky geen tweede seizoen krijgt), maar ook principieel als ze dit soort fratsen gaan uithalen.
SG-1 heeft na de overname van MGM zeker even in het basis abo gezeten voor een tijd ja, ik heb de hele run in die periode bekeken weer eens. Vond het al lame dat ze Atlantis ook niet erbij gedaan hadden 
Maar inderdaad wel suf dat ze het nu allemaal weer terug het betaalde extra kanaal in schuiven!
Maar inderdaad wel suf dat ze het nu allemaal weer terug het betaalde extra kanaal in schuiven!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Atlantis zit op moment wel in het normale prime abbo.
Net Reacher seizoen 1 gekeken, wil ik beginnen met seizoen 2, is de eerste aflevering ervan "momenteel niet beschikbaar". Aflevering twee zou ik dan wél weer kunnen afspelen.... Zowel op android TV app als mobiele app.
Tja, ik heb geen zin om een seizoen met aflevering 2 te beginnen. Iemand enig idee watsgebeurd?
Lijkt me bijzonder als ik een torrent aan moet trappen om aflevering 1 te kunnen kijken...
Tja, ik heb geen zin om een seizoen met aflevering 2 te beginnen. Iemand enig idee watsgebeurd?
Lijkt me bijzonder als ik een torrent aan moet trappen om aflevering 1 te kunnen kijken...
Ik heb hem wel gezien paar dagen terug. Ben geen binger dus duurt effe voordat aan deel 2 toe ben. Nu hopen dat deze niet plots verdwijnt.Chris.nl schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:47:
Net Reacher seizoen 1 gekeken, wil ik beginnen met seizoen 2, is de eerste aflevering ervan "momenteel niet beschikbaar". Aflevering twee zou ik dan wél weer kunnen afspelen.... Zowel op android TV app als mobiele app.
Zoiets komt wel vaker voor bij Prime, dat er best willekeurig afleveringen niet beschikbaar meer zijn. Zoals ook eerder met The Shield gebeurd: True in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo" & True in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo" ik verwacht dat er genoeg mensen klagen dat het met een dag of twee opgelost is.Chris.nl schreef op maandag 25 december 2023 @ 21:47:
edit: ik heb even gekeken, bij mij is S2 E1 - ATM wel beschikbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door True op 25-12-2023 23:00 ]
Ah, hier nu ook.... Maar even bingen dan 😄True schreef op maandag 25 december 2023 @ 22:59:
Op Netflix is de animatiefilm Spider-Man Across the Spider-Verse beschikbaar. Gezocht naar waar het eerste deel (Into…) beschikbaar is of eventueel (het) voordelig(st) gehuurd kan worden. Ik kwam uit op PV: 1,99 euro huur. Echter… er werd aangegeven dat ‘Into’ over drie dagen bij PV beschikbaar is.

Volgens mij is het hier wel eens benoemd, maar ik gebruik voor dit soort dingen altijd 'JustWatch' (bijv.: https://www.justwatch.com...man-into-the-spider-verse ) dan krijg ik dit te zien:meesje schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 20:15:
Op Netflix is de animatiefilm Spider-Man Across the Spider-Verse beschikbaar. Gezocht naar waar het eerste deel (Into…) beschikbaar is of eventueel (het) voordelig(st) gehuurd kan worden. Ik kwam uit op PV: 1,99 euro huur. Echter… er werd aangegeven dat ‘Into’ over drie dagen bij PV beschikbaar is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mRYqPSWnwi2j5QIUK6yZfU2Z.png?f=user_large)
Als je toevallig op vakantie bent kun je streaming in ook aanpassen, ideaal
Klopt! JW heb ik in andere topics al regelmatig geadviseerd. Maar eerlijk gezegd nooit gebruikt om te kijken naar huur content.True schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:05:
[...]
Volgens mij is het hier wel eens benoemd, maar ik gebruik voor dit soort dingen altijd 'JustWatch' (bijv.: https://www.justwatch.com...man-into-the-spider-verse ) dan krijg ik dit te zien:
[Afbeelding]
Als je toevallig op vakantie bent kun je streaming in ook aanpassen, ideaal.
Jammer dat deze app/site niet al het toekomstige content laat zien. Ik ben best benieuwd wat er naast deze Spider-Man animatiefilm nog meer per 1 jan. toegevoegd wordt.
Is het mogelijk om bij Prime een ondertiteling (taal) aan te vragen?
The Inbetweeners (super puberale serie) is weer online en alleen met Nederlandse ondertiteling, de Engelse is echt een must want 75% van de grappen raken verloren in de vertaling.
The Inbetweeners (super puberale serie) is weer online en alleen met Nederlandse ondertiteling, de Engelse is echt een must want 75% van de grappen raken verloren in de vertaling.
I served in a company of heroes.
Zo zijn de laaste seizoenen van Law & Order SVU ook een zootje op Prime. Met als klap op de vuurpijl dat aan het einde van het seizoen van S20 er zelfs een paar helemaal niet te zien zijn.True schreef op maandag 25 december 2023 @ 22:59:
[...]
Zoiets komt wel vaker voor bij Prime, dat er best willekeurig afleveringen niet beschikbaar meer zijn. Zoals ook eerder met The Shield gebeurd: True in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo" & True in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo" ik verwacht dat er genoeg mensen klagen dat het met een dag of twee opgelost is.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
het valt me op dat prime op chromecast steeds naar de laatste aflevering van het laatste seizoen teruggaat als je opstart. Ik moet steeds navigeren naar het juiste seizoen en de juiste aflevering. Volgens mij was dat eerst niet zo. Nog meer mensen hier last van?
Dat ben ik wel eens tegengekomen ja.Salvatron schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:36:
het valt me op dat prime op chromecast steeds naar de laatste aflevering van het laatste seizoen teruggaat als je opstart. Ik moet steeds navigeren naar het juiste seizoen en de juiste aflevering. Volgens mij was dat eerst niet zo. Nog meer mensen hier last van?
Ik vind de hele interface (en ook de navigatie) een ramp. Films die ik wil kijken staan in 'my stuff', dat is nog wel te doen. Maar ik kijk momenteel slechts één serie (Reacher), op vrijdagen komt er telkens een aflevering bij. Voor ik die eenmaal gevonden heb ben ik minuten verder.
Beste , nog even voor de zekerheid
Ik heb nu een 30 dagen gratis Prime abonnement geactiveerd ; als ik nu een bepaalde film wil bekijken staat daar 14 dagen gratis kijken .en daarna een bedrag per maand
As ik nu mijn Prime binnen 30 dagen weer opzeg wordt dan ook het andere abonnement ( Film ) opgezegd of moet ik dat nog apart opzeggen en hoe doe ik dat dan .
Prime kan ik bij mijn account verwijderen
Mvg Hans
Ik heb nu een 30 dagen gratis Prime abonnement geactiveerd ; als ik nu een bepaalde film wil bekijken staat daar 14 dagen gratis kijken .en daarna een bedrag per maand
As ik nu mijn Prime binnen 30 dagen weer opzeg wordt dan ook het andere abonnement ( Film ) opgezegd of moet ik dat nog apart opzeggen en hoe doe ik dat dan .
Prime kan ik bij mijn account verwijderen
Mvg Hans
Nu krijg je advertenties bij Prime Video of je moet £3/maand meer betalen in Engeland/Duitsland. Yuck.
Waarom extra betalen ipv. minder betalen als je ads wil? Echt storend. Hele idee was toch dat je geen
advertenties kreeg als je betaalde voor een streaming service? Nu krijg je Prime Video gratis met Prime
maar waarom bied je dan niet een variant aan zonder Prime Video?
Waarom extra betalen ipv. minder betalen als je ads wil? Echt storend. Hele idee was toch dat je geen
advertenties kreeg als je betaalde voor een streaming service? Nu krijg je Prime Video gratis met Prime
Geen idee. Wat je als tweaker wel kan doen is Prime Video gebruiken via Kodi op Android (TV) zonder kwaliteitsverlies, en dan via Kodi en een third-party subtitle provider (opensubtitles.org/com, bijvoorbeeld) Engelse ondertiteling ophalen en afspelen.Vuvuzela schreef op zondag 31 december 2023 @ 21:29:
Is het mogelijk om bij Prime een ondertiteling (taal) aan te vragen?
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
HIer nog niet, toch? We zijn pas nog een hoop meer gaan betalen voor Prime, ik mag hopen dat dat tegen elkaar opweegt. Zo niet, dan is Prime het 1e wat eruit gaat hier, ondanks dat het nog steeds ruim de goedkoopste streamer is.alienfruit schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:55:
Nu krijg je advertenties bij Prime Video of je moet £3/maand meer betalen in Engeland/Duitsland. Yuck.
* Bra-Jo doet niet aan reclame

Nomen nescio
Ja, maar veel content lijkt nu ook achter een betaalknop te zitten. Dingen die eerder gratis te kijken waren moet je nu kopen. Komt vast vanzelf in Nederland 
Freevee zal wel een oefening geweest zijn voor deze actie.
Freevee zal wel een oefening geweest zijn voor deze actie.
[ Voor 16% gewijzigd door alienfruit op 03-01-2024 13:01 ]
ik betaal liever wat meer dan dat ik reclame krijg
Saltburn is wauw. Beetje in de stijl van The Parosite. Maar dan heftiger. Amazon heeft geregeld dat soort juweeltjes. Daarom hou ik die al jaren. Voor € 49,00 per jaar + gratis bezorging vind ik wel geld waard.
Ondanks alle aangekondigde prijsverhogingen overal betaal ik voor komend jaar weer gewoon €49 voor mijn Duitse Prime abbo. Echt een koopje voor wat je er voor krijgt! Ik koop ook best veel via Amazon.de dus dat alleen kan al uit.
This title is for sale, please send me a PM
the-body, hoe krijg jij prime.de voor 49 euro per jaar ? Als ik via Google dit opzoek, kost het 89,90 euro/jaar .
Worden de producten van amazon.de dan ook gratis verzonden naar Nederland ?
Ik zit sinds een paar jaar bij Amazon.nl. maar bestel vaker bij amazon.de ivm groter aanbod
Ik zit sinds een paar jaar bij Amazon.nl. maar bestel vaker bij amazon.de ivm groter aanbod
[ Voor 19% gewijzigd door WinterMute2025 op 10-01-2024 08:01 ]
Dat zijn de oude abonnementen, toen .NL nog niet echt actief was. Mensen die bleven toen Nederland ook een optie was hebben dat abonnement. Het is nu niet meer af te sluiten. (En amazon probeert die mensen ook best wel om over te schakelen naar Nederland.)
En over zetten met succes, ik had ook een .de abo en werd zonder actie van mij omgezet. Alles geprobeerd maar enige wat je kan is je .nl abo stoppen en je .de krijg je niet meer terug.ArthurMorgan schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:13:
Dat zijn de oude abonnementen, toen .NL nog niet echt actief was. Mensen die bleven toen Nederland ook een optie was hebben dat abonnement. Het is nu niet meer af te sluiten. (En amazon probeert die mensen ook best wel om over te schakelen naar Nederland.)
Hun verlies, ik bestelde elke week er wel wat, zeker in covid tijd. Sindsdien nog geen 10% meer besteld bij hun schat ik in.
En verder hetzelfde gevoel dat er steeds meer video verdween of gekocht/gehuurd moet worden. Dat was natuurlijk te verwachten, gratis verzenden én gratis video voor dat bedrag heeft maar één doel. De eerste keer is altijd gratis
Overigens onlangs in de USA geweest en daar iets besteld met een maand gratis. Ook daar vrijwel alles kopen/huren en dan kost het je gewoon $14,99 per maand.
Hier ook nog still going strong op DE voor €49 per jaar, ik werd in het begin van alle kanten bestookt om naar NL te komen maar dat hebben ze opgegeven nu. Inderdaad vaak betere prijzen en groter aanbod op DE.
Dan heb je toch (per ongeluk?) ergens op geklikt voor de eerste maand(en) gratis Prime bij NL of bij het afrekenen. Kan niet zonder actie van jezelf zijn gegaan.Pixelmagic schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:30:
[...]
En over zetten met succes, ik had ook een .de abo en werd zonder actie van mij omgezet. Alles geprobeerd maar enige wat je kan is je .nl abo stoppen en je .de krijg je niet meer terug.
Producten worden idd gratis naar NL verzonden, retouren ook altijd gratis en de klantenservice is bij mij altijd geweldig gebleken. Via een belletje kan ik altijd alles oplossen en geld terugkrijgen indien nodig, ook al sta ik niet in mijn recht. Ook vind ik het aanbod van Prime Video gewoon goed.WinterMute2025 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 07:58:
the-body, hoe krijg jij prime.de voor 49 euro per jaar ? Als ik via Google dit opzoek, kost het 89,90 euro/jaar .
This title is for sale, please send me a PM
Zit ook nog steeds bij .de en geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt te veranderen, elke euro waard