• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

G_Dragon schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:47:
Oeh vanaf vandaag te zien op Amazon Prime, hier hebben we naar uitgekeken!

[YouTube: Clarkson's Farm Series 2 | Official Trailer | Prime Video]
Heerlijk. :)

Wij hebben er gisterenavond al drie afleveringen doorheen gejast. We hebben weer genoten van hoe alles verloopt zoals niet verwacht.
Vooral die conversaties met Gerald Cooper; je ligt helemaal in een deuk. _/-\o_

Wel opmerkelijk hoe blijkbaar alle schade en malheur 'zomaar' kan gebeuren. Maar ach, blijkbaar heeft Jeremy genoeg pecunia om te verteren. :+

Mooie Plaatjes   

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
Ik vermoed dat er wel een soort of deel van sponsoring van landbouwmateriaal is of wat poen van Amazon. Denk niet dat iemand zo makkelijk geld in nieuwe avonturen stopt. Beetje in de stijl van de Gold Rush programma's en reality shows elders.
Afgezien van dat, prachtig programma en hoop dat er toch nog een vervolg komt waar dan ook maar dan wel met dezelfde ongecensureerde content. Programma's waar men nog redelijk zichzelf mag zijn die zijn momenteel schaars.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 01:19
Pompi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:51:
Heeft er hier iemand toevallig al ervaring met Amazon Preview? Recent er een uitnodiging voor gekregen, alleen heb ik geen idee of het het waard is. En het rare is dat de helpdesk van Amazon NL er niks van af weet, maar als ik de reddit posts er over mag geloven is dit ook het geval in het Verenigd Koninkrijk en de VS
Is wel legit.

Zojuist ingevuld, ben benieuwd wanneer we mogen previewen en welke vergoedingen er tegenover staan… iemand al iets voorbij zien komen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
cbr600f4i schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 23:33:
Ik vermoed dat er wel een soort of deel van sponsoring van landbouwmateriaal is of wat poen van Amazon. Denk niet dat iemand zo makkelijk geld in nieuwe avonturen stopt. Beetje in de stijl van de Gold Rush programma's en reality shows elders.
Afgezien van dat, prachtig programma en hoop dat er toch nog een vervolg komt waar dan ook maar dan wel met dezelfde ongecensureerde content. Programma's waar men nog redelijk zichzelf mag zijn die zijn momenteel schaars.
Vermoed jij dat? Ik weet wel zeker dat Jeremy Clarkson niet voor gratis zijn boerderij-avonturen laat filmen :D Daar zal 'ie per seizoen vele miljoenen voor krijgen, als het niet per aflevering is.

Maar voor de serie zelf zullen ze het wel zo gedaan hebben dat de boerderij zichzelf moet terugverdienen. Tijdens een buurtvergadering riep een buurtbewoner "You don't need the money!", waarop Jeremy reageerde met iets van "But the farm and the people working for it do".

[Voor 14% gewijzigd door Hahn op 12-02-2023 11:05]

The devil is in the details.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49

sjaool

Every life should have 9 cats

xminator schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:15:
[...]

Is wel legit.

Zojuist ingevuld, ben benieuwd wanneer we mogen previewen en welke vergoedingen er tegenover staan… iemand al iets voorbij zien komen?
Ik heb hem hier ook ingevuld. Ze vragen wel heel veel dingen maar goed. Ik ben namelijk heel benieuwd wat het gaat brengen aan previews en andere dingen.

Wat die vele vragen betreft, ze hebben zich te houden aan de Nederlandse privacywet dus daar ben ik dan ook niet zo bang voor.

"When you grow up your heart dies"

• PCan
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:56
Duurt het bij jullie ook zo lang om Amazone prime en de volgende film/aflevering op te starten?
Krijg ook vaak melding dat er iets fout zou zijn gegaan. Disney+ is 10x sneller.

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02-06 20:25
inmiddels op Prime naar The Legends of Vox Machina aan het bekijken :)
die is wel leuk.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PCan schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:14:
Duurt het bij jullie ook zo lang om Amazone prime en de volgende film/aflevering op te starten?
Krijg ook vaak melding dat er iets fout zou zijn gegaan. Disney+ is 10x sneller.
Heb daarover niet te klagen via Android TV, dat gaat aardig vlot.

Testing, one, two ...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nog nooit last van gehad op mijn Sony TV met Android TV ingebouwd. Waarmee kijk je Prime Video?

The devil is in the details.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het is zeker niet de snelste app, en in het weekend lijkt het soms nog wat langer te duren. Ik gok dat er aan de server-side nog wel het een en ander te verbeteren valt.

• PCan
@Hahn Sony XR 55A80J 2021. Met Google TV.

Ff wat testen gedaan.
Alles bekabeld internet via Asus Router.
Ziggo abonnement 350 Mbps download en 35 Mbps upload

Ziggo speedtest (PC via Ziggo website) 354 download en 31,5 upload.

Shield Pro 2019 Speedtest Latency 29,85, download 223,72 en upload 19,06
Film opstarten duurt totaal 50 seconden.

Sony tv Zelfde app Speedtest Latency 29,27, 84,05 download en upload 17,99.

[Voor 86% gewijzigd door PCan op 21-02-2023 11:42]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Hier vind ik Prime Video ook vrij traag met bepaalde handelingen, maar ik heb nog geen foutmeldingen gezien.

Ik kijk momenteel op een Chromecast with Google TV 4K en vooral als je wat langer hebt gekeken of vaker gepauzeerd lijkt de app trager te reageren. Bij 10 seconden terugspringen zien ik dan het laadsymbool wat langer en ook bij het starten van trailers had ik gisteravond dat het laadsymbool zeker 15 seconden rondjes bleef draaien op een zwart scherm.

Voorheen keek ik regelmatig op de Xbox en daar is mij dat nooit opgevallen. Overigens is wel het app-pictogram recent gewijzigd; misschien dat er ook iets gewijzigd is aan de app zelf wat niet helemaal goed is gegaan?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@PCan, "Film opstarten duurt totaal 50 seconden." < Is dit inclusief het starten van de app zelf?

Testing, one, two ...

• PCan
@hardware-lover Neen. Maar de ene film heeft meer tijd nodig dan de andere. Waarschijnlijk afhankelijk van de bestandsgrootte.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PCan schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:18:
@hardware-lover Neen. Maar de ene film heeft meer tijd nodig dan de andere. Waarschijnlijk afhankelijk van de bestandsgrootte.
Nu ben je me een beetje kwijt, het gaat toch over streamen van een Prime video aanbod? Dan heeft die bestandsgrootte toch geen invloed? Je haalt niet een hele film eerst geheel binnen voor streaming, er wordt x gebufferd en dan gaat het afspelen beginnen, ongeacht hoelang de film of aflevering gaat duren.

Edit: starten vanuit de app duurt hier zo'n 4 à 5 seconden voor er daadwerkelijk vloeiend beeld is (UHD media met Dolby Vision en Dolby Atmos), via wifi getest.

[Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 21-02-2023 16:15]

Testing, one, two ...

• PCan
@hardware-lover Dat kan. Ik probeer ook te snappen waar het probleem zit. Zie alleen dat de internet snelheid van de Sony tv erg traag is. Ik vermoed dat Sony een goedkope netwerkchip in zijn tv's stopt. Ook denk ik dat de drukte bij Prime verschil maakt. Maar dat is alleen gissen. Krijg dus heel vaak dat "er iets mis is gegaan, probeer later nog eens" in beeld aan het eind vd buffering. Ook tussen 2 afleveringen van een serie.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Goedkope netwerkchip is anno 2023 nog steeds minimaal 100Mb/s wat ruim voldoende is voor fullHD in zeer hoge bitrate of 4k dan begint de kwaliteit v.d. video meestal gewoon iets lager.

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:45
True schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:36:
Goedkope netwerkchip is anno 2023 nog steeds minimaal 100Mb/s wat ruim voldoende is voor fullHD in zeer hoge bitrate of 4k dan begint de kwaliteit v.d. video meestal gewoon iets lager.
Ook voor 4K streamingsdiensten moet 100 Mbit/s nog ruim voldoende zijn:
Apples eigen serie See heeft een bitrate van gemiddeld 29Mbit/s met een piek van 41Mbit/s.

(...)
Netflix biedt zijn 4k-streams aan met een bitrate van maximaal 16Mbit/s en ook bij Amazon Prime Video is dat vergelijkbaar volgens ervaringen van gebruikers.
Met de kanttekening dat dit een bericht van 4 jaar geleden is, en dat ik ook berichten tegenkwam dat Netflix de bitrate daarna nog verlaagd heeft.

Ook uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen, aangezien mijn internetverbinding maximaal 100 Mbit/s is, en ik prima 4K kan streamen (voornamelijk via Amazon PrimeVideo) en tegelijkertijd nog prima andere dingen kan doen zonder de internetverbinding vol te trekken.
Het gebeurt zelden dat het bufferen mij opvalt (en dus langer dan een paar seconden duurt), bovendien zijn hooguit de eerste paar seconden van mindere kwaliteit.

[Voor 6% gewijzigd door Wild Chocolate op 21-02-2023 16:35]

iRacing Profiel

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wild Chocolate schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:34:
[...]

Niet als je bepaalde content wilt streamen via een eigen dienst op je eigen netwerk. :+

[Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 21-02-2023 22:05]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:51
Je kunt ook een USB tot gigabit adapter aanschaffen en daarmee de netwerk snelheid van je TV flink verhogen.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:45
The Zep Man schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:04:
[...]

Niet als je bepaalde content wilt streamen via een eigen dienst op je eigen netwerk. :+
Maar dan had @PCan de vraag denk ik niet in het PrimeVideo topic gesteld.

Maar zelfs dan, zie ik bij Blu Ray staan dat de maximale ruwe data-overdracht 53,95 Mbit/s is. Dus dat zou nog steeds ruim moeten kunnen met een 100 Mbit netwerkverbinding...

iRacing Profiel

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wild Chocolate schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:34:

[...]

Met de kanttekening dat dit een bericht van 4 jaar geleden is, en dat ik ook berichten tegenkwam dat Netflix de bitrate daarna nog verlaagd heeft.

Ook uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen, aangezien mijn internetverbinding maximaal 100 Mbit/s is, en ik prima 4K kan streamen (voornamelijk via Amazon PrimeVideo) en tegelijkertijd nog prima andere dingen kan doen zonder de internetverbinding vol te trekken.
Het gebeurt zelden dat het bufferen mij opvalt (en dus langer dan een paar seconden duurt), bovendien zijn hooguit de eerste paar seconden van mindere kwaliteit.
Dat is ook ruim voldoende voor de streaming diensten, dat mag de bottleneck niet zijn, mits de netwerkverbinding daadwerkelijk op orde is.

V.w.b. die Netflix bitrate, ik zie in de linkerbovenhoek 16.57Mbit en bij de nieuwe serie met die Astronaut zelfs 18.57Mbit staan, dat zit nog wel snor dus, maar het gaat over Prime Video en niet optimaal streamen voor @PCan.

Testing, one, two ...

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wild Chocolate schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:18:
dan, zie ik bij Blu Ray staan dat de maximale ruwe data-overdracht 53,95 Mbit/s is. Dus dat zou nog steeds ruim moeten kunnen met een 100 Mbit netwerkverbinding...
Ultra HD Blu-ray gaat tot 144 Mbps.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• PCan
Dank voor alle reacties.
Blijft staan dat het opstarten van een film of de overgang tussen twee afleveringen van een serie, bij Netflix en Disney+, (op dezelfde apparatuur en internetverbinding), slechts enkele seconden duurt en dit bij Amazone Prime, bij mij althans, wel een minuut kan duren of helemaal mislukt. Komt bij mij nogal vreemd over anno 2023. Kan dit iets met het type abonnement te maken hebben? Ik betaal geloof ik €3,- p/mnd.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21

Sorcerer8472

Mens sana?

PCan schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:57:
Dank voor alle reacties.
Blijft staan dat het opstarten van een film of de overgang tussen twee afleveringen van een serie, bij Netflix en Disney+, (op dezelfde apparatuur en internetverbinding), slechts enkele seconden duurt en dit bij Amazone Prime, bij mij althans, wel een minuut kan duren of helemaal mislukt. Komt bij mij nogal vreemd over anno 2023. Kan dit iets met het type abonnement te maken hebben? Ik betaal geloof ik €3,- p/mnd.
Theoretisch gezien moet het instant kunnen als ze hun software goed bouwen. Maar helaas! :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

PCan schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:57:
Dank voor alle reacties.
Misschien heb ik het gemist, maar heb je hetzelfde als je Amazon Prime op je Shield zet? Dan heb je in ieder geval reden om aan te nemen dat het aan je abbo ligt (hoewel me dat zou verbazen, eigenlijk).

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• Megalomania
  • Laatst online: 21:11
Ik heb een shield en het draait zeer soepel

• PCan
@Pietervs Ja, op de Shield is het niet beter. Mijn vraag is eigenlijk of dit voor mij uniek is, of dat er mensen met hetzelfde probleem zijn.
Let wel, het gaat alleen mis bij het opstarten van Prime tv, het instarten van een film of serie of de overgang tussen twee afleveringen van een serie. Op dit moment (zaterdag 10:45u) duurt dit 30 seconden. Het is nu wat minder druk neem ik aan.
Als de film eenmaal loopt is er geen enkel probleem meer.

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:05
PCan schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:49:
@Pietervs Ja, op de Shield is het niet beter. Mijn vraag is eigenlijk of dit voor mij uniek is, of dat er mensen met hetzelfde probleem zijn.
Let wel, het gaat alleen mis bij het opstarten van Prime tv, het instarten van een film of serie of de overgang tussen twee afleveringen van een serie. Op dit moment (zaterdag 10:45u) duurt dit 30 seconden. Het is nu wat minder druk neem ik aan.
Hier geen issues mee (oude chromecast, v2 denk ik). hier ook het €2.99/maand abonnement.

• zacht
  • Niet online
30 sec is wel erg veel. Bij mij is de app wat trager dan andere apps, maar dan hebben we het over een paar seconden. Overigens heb ik de niet de 4k-versie maar de hd-versie en is mijn WiFi beperkt tot 30 Mbit/s.

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Wauw, 30 seconden? Dat is gruwelijk irritant.
Heb af en toe wel wat opstart problemen gehad met Prime, maar de laatste tijd gelukkig niet meer.

Vraagje: je heb niet toevallig iets van Pihole in je netwerk draaien die het DNS verkeer vernageld?

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
Ik heb soms ook vertraging, maar als het langer dan 5 seconden duurt dan helpt bij mij een 'skip 10 seconds'.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05
Onlangs heb ik The Consultant bekeken. Een lekker korte serie bestaande uit 8 afleveringen van pakweg een half uur. Best wel leuk, jammer genoeg vond ik het einde wat minder. Los gebaseerd op een boek en met Christoph Waltz als Christoph Waltz :P

Nu ben ik aan het kijken naar seizoen 2 van Carnival Row. Maar 4 afleveringen ver heb ik toch het gevoel dat het minder is dan seizoen 1. Toch is het wel een interessante wereld en ik ben benieuwd hoe het eindigt omdat dit het laatste seizoen is.

Verder ben ik wel benieuwd naar Citadel. Een SF spionageserie van 6 afleveringen die volgende maand start. Er komt in een aantal landen ook spin-off series gesproken in de lokale taal met met lokale acteurs. Zo zijn India en Italië reeds bevestigd, geen idee of we die ook hier kunnen kijken en of er iets gepland staat voor onze regio's.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:58
Pietervs schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 18:53:
[...]

Misschien heb ik het gemist, maar heb je hetzelfde als je Amazon Prime op je Shield zet? Dan heb je in ieder geval reden om aan te nemen dat het aan je abbo ligt (hoewel me dat zou verbazen, eigenlijk).
Over Shield en Prime gesproken: een van de beste series ooit is nu op Prime Video te vinden.

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:36
mefjoew schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:35:
[...]

Over Shield en Prime gesproken: een van de beste series ooit is nu op Prime Video te vinden.
"The Shield" is een absolute aanrader!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:31

On_E

Housemusic

[...]

Gisteravond zag ik m, maar toen waren nog maar enkele random afleveringen beschikbaar, vandaag zie ik alles.

Tijd voor een rewatch. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:00
The Shield is inderdaad top. Past denk ik prima in het rijtje van The wire en Sopranos. Ik heb die allemaal gebinged.

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik ben nog even bezig met Romulus

Seizoen 1 heb ik gehad, zit nu in seizoen 2. Hou ook wel van dat soort (nep-)historische series.

Maar The Shield gaat hier inderdaad ook weer aan, dank voor de tip @mefjoew :)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Heeft Prime Video een nieuwe interface, of denkt die dat ik op een tablet of telefoon kijk of zo? Alles ziet er uit alsof het touchscreen ready is.
Ben ik de enige?

edit:
Oh en The Shield is weer half verwijderd van Prime ... van S05 lijkt alleen Ep11 te kijken, prutsers.

[Voor 25% gewijzigd door True op 22-03-2023 22:10]

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 22:26
True schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 22:08:
Heeft Prime Video een nieuwe interface, of denkt die dat ik op een tablet of telefoon kijk of zo? Alles ziet er uit alsof het touchscreen ready is.
Ben ik de enige?

edit:
Oh en The Shield is weer half verwijderd van Prime ... van S05 lijkt alleen Ep11 te kijken, prutsers.
Hier inderdaad ook, is nog 1 van de betere seizoenen ook :(

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05 14:25

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Heb je al geprobeerd om eens in de prime app bij iemand anders op hun netwerk te kijken of dit hetzelfde is?
Ik heb namelijk een soortgelijk issue gehad op een andere streamingsdienst en bleek uiteindelijk door mijn router te komen.. blijkbaar zat er een resolve die tussen de afleveringen een soort timeout kreeg. (uiteindelijk nooit opgelost, probleem was verholpen toen ik mijn router heb vervangen.

Misschien heeft het er niks mee te maken, maar niet geschoten is altijd mis..

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

True schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 22:08:
Ben ik de enige?

edit:
Ik ben gisteravond juist begonnen met deze serie (S01E01 dus). Naar aanleiding van jouw bericht, keek ik zojuist even, en nu is alles weg... stond er nog maar net op! ;w .
Ik zie 'm nog wel staan in Mijn Lijst, maar met de melding "deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie".

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• zacht
  • Niet online
Justified aan het kijken hier. Valt me alleszins mee, ik blijf op de een of andere manier kijken.

• PCan
@ColdStone Dank voor je advies.
Ik heb dit probleem alleen bij Prime Video. Bij Netflix en Disney+ heb ik geen enkel probleem.

Ik heb nog een AC Router, maar die werkt nog goed. Ik overweeg wel een AX, maar dat zal voor de Sony TV geen verschil maken met zijn 100Mbit. In de App van de Router staat de prioriteit op streaming.

Hier wordt beweerd dat dit ruim voldoende is. Dat klopt als je tot standaard 4K video streaming gaat. Alles wat zwaarder is krijgt problemen. Maar ook dit is voor Prime niet relevant.

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:30
The Shield is wel te zien op Viaplay

Handig:
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/the-shield

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PCan
PatrickC schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:14:
Je kunt ook een USB tot gigabit adapter aanschaffen en daarmee de netwerk snelheid van je TV flink verhogen.
[YouTube: How to Turbo-Boost Your TV's Internet Connection Speed (Works on LG & Sony TVs)]
Ik heb deze uitvoering: Startech.com USB 3.0 naar Gigabit Ethernet Netwerkadapter
, maar die werkt niet op mijn Sony A80J TV met GoogleTV (Android) :-(

Deze werkt met Google Chrome, dus die ga ik morgen uitproberen.
https://www.amazon.nl/Cab...id=pla-440260381134&psc=1

Die doet het wel goed. Download van 97,5 naar 360,6 Mbps. :) Upload blijft op 37,8 Mbps.
Én, Amazon Prime video is nu supersnel. :) :)
Probleem opgelost. Lag aan de Sony netwerkchip.

[Voor 56% gewijzigd door PCan op 25-03-2023 16:04. Reden: Voortschrijdend inzicht]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Die ga ik eens herbekijken (volgens mij heb ik alles nog in Belgie, nee toch niet, er is niet eens een play knop je ziet de serie wel maar ook dat die unavailable is :p ), die serie was inderdaad echt super (vond het destijds de beste serie, maar ik heb dat daarna nog wel een paar keer gehad met andere series) :)

[Voor 38% gewijzigd door Marzman op 04-04-2023 20:30]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:15
Het viel me ook op dat er voor België een hele hoop content toegevoegd is, maar wanneer je dan iets wil afspelen, telkens die melding "deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie" krijgt.

Bij 'The Shield' is er zelfs maar een willekeurige aflevering per seizoen te bekijken. Heel vreemd.

Geen idee wat het doel hiervan is. Dit is toch enkel maar irritant voor de gebruikers.

• glatuin
SonnyBBQ schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:12:
Het viel me ook op dat er voor België een hele hoop content toegevoegd is, maar wanneer je dan iets wil afspelen, telkens die melding "deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie" krijgt.

Bij 'The Shield' is er zelfs maar een willekeurige aflevering per seizoen te bekijken. Heel vreemd.

Geen idee wat het doel hiervan is. Dit is toch enkel maar irritant voor de gebruikers.
Nu heb ik de Shield al gezien maar wellicht handig om eens contact te zoeken met support hierover. Ik ben nl benieuwd naar hun antwoord. Het aanbod van afleveringen (ook in NL) ziet er nogal vreemd uit. paar afleveringen per seizoen beschikbaar.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Amazon Prime Video support over The Shield:

Op de schermafbeelding is niet te zien dat ik eerst met iemand sprak die eerst 10 minuten niets zei om daarna te zeggen dat ik geen Prime abonnement had ...
Ik heb mijn uiteindelijke antwoord maar samengevat als:
"Ik zal op verschillende momenten in de toekomst kijken of de dienstverlening weer hersteld is naar het niveau dat Amazon poogt te leveren zodat ik verder kan met de serie die uit het niets (deels) verwijderd is."
Het is dat Amazon Prime maar 2,99€/mnd is, bij één v.d. andere streamingdiensten had ik dit niet geaccepteerd.

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Opeens zijn best veel films die op mijn kijklijst stonden alleen nog maar te huren of te kopen. Deze waren gewoon beschikbaar toen ik ze op de kijklijst zette. Het gaat onder meer om:
- Incendies
- Sonic 2
- Safe House
- Shutter Island
- Resident Evil
- Antebellum
- IP Man
- Vice
- Watchmen

Echt ontzettend irritant! Meer mensen die hier last van hebben? 't Is opeens wel heel veel dat niet meer beschikbaar is!

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • +1Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:51
Volgens mij waren die al niet allemaal gratis te streamen. Wellicht wel bij een bepaald betaald kanaal.

Incendies heb ik bijvoorbeeld vorige week of zo op Amazon gekocht (die was echt niet gratis). Ik heb hem overigens ook op CineMember staan en daar toevallig net gekeken. Antebellum was volgens mij ook lang niet meer gratis. Safe House is onlangs inderdaad uit Prime verdwenen.

Alle streaming diensten met abonnementen bieden films en series alleen maar tijdelijk aan, vanwege de contracten die ze daar steeds voor af moeten sluiten.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1Henk 'm!

• glatuin
the-body schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:15:
Opeens zijn best veel films die op mijn kijklijst stonden alleen nog maar te huren of te kopen. Deze waren gewoon beschikbaar toen ik ze op de kijklijst zette. Het gaat onder meer om:
- Incendies
- Sonic 2
- Safe House
- Shutter Island
- Resident Evil
- Antebellum
- IP Man
- Vice
- Watchmen

Echt ontzettend irritant! Meer mensen die hier last van hebben? 't Is opeens wel heel veel dat niet meer beschikbaar is!
Justwatch is een fantastische app/site om te zoeken waar wat te streamen/koop is. Eerste film staat op npo plus.

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05 14:25

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

the-body schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:15:
- Incendies
- Sonic 2
- Safe House
- Shutter Island
- Resident Evil
- Antebellum
- IP Man
- Vice
- Watchmen

Zijn waarschijnlijk een lading contracten afgelopen.. vaak kondigen ze wel aan hoe lang het nog beschikbaar is.. had helaas ook een paar films op de lijst die ineens versprongen waren naar koop/huur

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:22
Oef….. zojuist kreeg ik een e-mail dat ik de film Avatar had gekocht. Best schrikken, 17 euro vind ik een aardig bedrag. Gelijk even gebeld. Probleem voorgelegd. Uitgelegd dat wellicht een kinderhandje (van twee jaar) heeft zitten spelen met de afstandsbediening… Gelijk geld terug gehad. Gevraagd hoe dit te voorkomen. Je kunt voor aankopen een PIN instellen. Direct maar gedaan. Nette service van Amazon.

[Voor 47% gewijzigd door meesje op 12-04-2023 17:16]

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 15:45

avotar

P0werd by Black Coffee

meesje schreef op woensdag 12 april 2023 @ 16:21:
Oef….. zojuist kreeg ik een e-mail dat ik de film Avatar had gekocht. Best schrikken, 17 euro vind ik een aardig bedrag. Gelijk even gebeld. Probleem voorgelegd. Uitgelegd dat wellicht een kinderhandje (van twee jaar) heeft zitten spelen met de afstandsbediening… Gelijk geld terug gehad. Gevraagd hoe dit te voorkomen. Je kunt voor aankopen een PIN instellen. Direct maar gedaan. Nette service van Amazon.
Nou inderdaad. En ik ga straks ook maar eens kijken waar die PIN zit.
Die van mij doen natuurlijk zoiets nooit. :X

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:08
Even los van dat het niet al te makkelijk besteld moet worden, vind ik persoonlijk €17 voor een 4K film die net beschikbaar is niet verkeerd.

In de tijd dat ik nog Blu-Ray discs kocht zou dat zonder inflatie al (wellicht zelfs meer dan) het dubbele zijn geweest.

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• Lennart-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-06 14:55
Kan je ergens opzoeken wanneer er iets bijkomt of weggaat? Ik zou graag https://www.primevideo.co...U3WR3FZFVU5BF2LDCHWAJELG/ zien, maar is 'Niet beschikbaar op jouw locatie'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Lennart- schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:12:
Kan je ergens opzoeken wanneer er iets bijkomt of weggaat? Ik zou graag https://www.primevideo.co...U3WR3FZFVU5BF2LDCHWAJELG/ zien, maar is 'Niet beschikbaar op jouw locatie'.
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/ncis
https://www.followthatpage.com/

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:24
Ik heb ineens een aantal films die ik alleen Duits nagesynchroniseerd kan kijken oa “meet cute” het zijn Engels talige films maar ik kan geen Engelse taal kiezen.

Is dit iets wat bij mij niet goed gaat of is Amazon zelf in de war?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:28
Heb ook alleen duitse stem bij meet cute, bij een Nederlands abo (van 2.99). Lijkt me inderdaad niet de bedoeling…

[Voor 12% gewijzigd door sewer op 25-04-2023 21:33]

• glatuin
sewer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:32:
Heb ook alleen duitse stem bij meet cute, bij een Nederlands abo (van 2.99). Lijkt me inderdaad niet de bedoeling…
Helpdesk contacten. Het ligt niet aan de content provider, via UK is wel de juiste audio te selecteren. Ik heb eerder met helpdesk te maken gehad. Vaak geven ze de content provider de schuld, maar in dit geval zie ik engelstalige en nog meer audiosporen via Engeland.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
30 juni het laatste seizoen van Jack Ryan online.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 13:39
Hoe ik 'The Peripheral' heb kunnen missen... Het voordeel is dan weer dat het wachten tot het volgende seizoen wat minder lang duurt. Enige minimale kritiekpuntje vind ik het gebruik van de onzichtbare auto's, ik snap het in de setting maar vind het een beetje gebrek aan creativiteit.

En kudos voor Prime om The Equalizer Bonus edition aan te bieden.

Edit: ik wist dat ze me bekend voor kwam... Toevallig was ik seizoen 9 van Dr. Who aan 't kijken, Cherise Nuland a.k.a. T'Nia Miller. Dr. Who S9 E12

[Voor 28% gewijzigd door cbr600f4i op 02-06-2023 23:19]

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee