• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Nou, lekker dan. Begin van de week Cold Case nog zitten kijken. Bij mij staat de serie nog wel in mijn lijst maar nu met de opmerking 'This video is currently unavailable
to watch in your location' :(

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• c0sje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:14
Hier ook. Cold Case aan het kijken en nu opeens niet meer beschikbaar.

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 12:06
The Peripheral is super! Af en toe heeft Amazon echt heel gave series. Ik heb deze bijna gemist. Heel toffe syfy.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben een tijdje terug geswitcht van Netflix naar Prime Video, en moet zeggen dat het prima bevalt. Het scheelt wel dat ik verre van dagelijks een film of serie kijk. Reacher was wel aardig, Jack Ryan keek lekker weg, en gisteren ben ik begonnen aan Condor (met de zoon van Jeremy Irons in de hoofdrol).

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:36
Bijna klaar met Mad Men. Wat een goede serie. Normaal totaal niet mijn genre, maar ik blijf geboeid.

Maar nu zie ik dat de serie van Prime video afgaat na oktober. Iemand enig idee of het ergens anders naar toe gaat?

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Olga2000 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:23:
The Peripheral is super! Af en toe heeft Amazon echt heel gave series. Ik heb deze bijna gemist. Heel toffe syfy.
Maar er zijn toch nog maar 2 afleveringen beschikbaar?
Dus of de hele serie gaaf is, weten we nog niet... ;)

Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gekeken en ik moet idd zeggen; niet verkeerd. d:)b
Lekker een beetje wazig qua termen/begrippen/tijdreizen/virtueel/reëel. 8)

Moet wel zeggen, ik kreeg af en toe wat The Matrix gevoelens. :)

Mooie Plaatjes   

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:01
Cpete schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:15:
[...]

Aangezien er meer en meer zaken enkel en alleen met franse taal + ondertitels beschikbaar zijn heb ik hier ook de klantendienst eens voor gecontacteerd. Om licentieredenen kunnen ze mij echter geen NL profiel geven en blijft het voor België nu allemaal frans :F
Nu amazon beschikbaar is in BE heb ik opnieuw een trail afgesloten en opnieuw de klantendienst gecontacteerd. Ze zijn op de hoogte van het probleem. Waarschijnlijk gaat er niets gebeuren, maar geen probleem, dan zet ik het weer stop.

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:46
ehtweak schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:33:
[...]

Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gekeken en ik moet idd zeggen; niet verkeerd. d:)b

Dank voor de tip. Vanmiddag ook de eerste twee afleveringen gekeken, balen dat ik niet verder kon kijken. Wanneer komt de volgende aflevering?
Serie precies in mijn straatje, tijdreizen, scifi, wat complexer verhaal, actie, leuke actrice!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Timminator schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:01:
[...]

Wanneer komt de volgende aflevering?
Iedere vrijdag ;)

Dat zit wel Schnorr.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 15:45

avotar

P0werd by Black Coffee

We hebben een maand proef genomen op de Lionsgate uitbreiding en dr Death gekeken.
Vermakelijk, maar duurt 2 afleveringen langer dan hij zou moeten voor mijn gevoel.

Nu bezig aan The Stand, wat een remake blijkt van een serie uit 1994. Begint goed, maar ik vrees dat hij dat niveau niet volhoudt.
.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58
Ik heb tot nu toe maar 2 afleveringen gekeken, maar Romulus is best gaaf.
Review cijfer op imdb is niet heel hoog, maar als je de user reviews bekijkt zie je dat de recente entries heel enthousiast zijn.
IMDB: Romulus (TV Series 2020– )

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 19:47
ehtweak schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:33:
[...]

Is niet zo gek dat je Matrix gevoelens krijgt. Het originele boek is geschreven door William Gibson (die heeft oa. ook Neuromancer geschreven) waar vrij veel cyberpunk achtige (waaronder ook The Matrix) werken van zijn afgeleid.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 12:06
avotar schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:06:
We hebben een maand proef genomen op de Lionsgate uitbreiding en dr Death gekeken.
Vermakelijk, maar duurt 2 afleveringen langer dan hij zou moeten voor mijn gevoel.

Nu bezig aan The Stand, wat een remake blijkt van een serie uit 1994. Begint goed, maar ik vrees dat hij dat niveau niet volhoudt.
.
Ik kijk nu The Serpent Queen. Ook absoluut de moeite waard.

Van The Stand maar één seizoen gemaakt.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

The Stand (de originele versie) zie ik niet op de Nederlandse Prime staan.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:27

page404

Website says no

peppie71 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 09:39:
Bijna klaar met Mad Men. Wat een goede serie. Normaal totaal niet mijn genre, maar ik blijf geboeid.

Maar nu zie ik dat de serie van Prime video afgaat na oktober. Iemand enig idee of het ergens anders naar toe gaat?
Oef. Ik moet nog een paar seizoenen. Dat ga ik dan niet redden.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
KillerBee schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 05:42:
The Stand (de originele versie) zie ik niet op de Nederlandse Prime staan.
Ja, die originele versie zou ik ook graag nog een keertje zien, maar waar? De remake staat trouwens ook op viaplay.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 21:23
Olga2000 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:23:
Heb nu 3 afleveringen gezien, tot nu toe heel erg vermakelijk!
Jammer dat er elke week een aflevering bij komt, want dit soort series kijk ik graag achter elkaar door.
Maar goed, er komen er nog maar 5, dus het is allemaal niet heel lang wachten.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05
Ik heb ook eens de eerste aflevering gezien van de The Peripheral en het lijkt inderdaad veelbelovend. Het ziet er ook best heel erg goed uit voor een serie! Ik ben benieuwd of de rest van het seizoen ook stand houdt.

Wel viel ik achterover toen bleek dat ze Nederlands spraken. Dat heb ik snel gewijzigd, de eerste keer dat ik merk dat een serie gedubd is. En enkel de vertaalde titels vond ik al tenenkrommend... :X Zou er echt vraag zijn voor naar Nederlands gedubde series en films? :?

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:21
D-Three schreef op woensdag 2 november 2022 @ 23:31:
Zou er echt vraag zijn voor naar Nederlands gedubde series en films? :?
Misschien is het gewoon omdat een groot Amerikaans bedrijf de wensen van de Nederlandse markt niet goed in kan schatten.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
D-Three schreef op woensdag 2 november 2022 @ 23:31:
Ik heb ook eens de eerste aflevering gezien van de The Peripheral en het lijkt inderdaad veelbelovend. Het ziet er ook best heel erg goed uit voor een serie! Ik ben benieuwd of de rest van het seizoen ook stand houdt.

Wel viel ik achterover toen bleek dat ze Nederlands spraken. Dat heb ik snel gewijzigd, de eerste keer dat ik merk dat een serie gedubd is. En enkel de vertaalde titels vond ik al tenenkrommend... :X Zou er echt vraag zijn voor naar Nederlands gedubde series en films? :?
Die vertaalde ondertitels zijn bij bijna alle streamingdiensten ruk. Volgens mij gewoon automatisch vertaalt. Zo tenenkrommend is dat.

• D-Three
@ErikT738 Waarschijnlijk, al zal er toch wel een Europese afdeling zijn die dit beheert/beslist? Hopelijk wordt dit niet de norm want stemmen en mondbeweging die niet synchroon zijn, vind ik vreselijk :/

@Arunia De ondertiteling vind ik nog wel mee vallen. Al vallen mij ook wel af en toe fouten op, alsof het inderdaad is vertaald zonder context. Maar ik had het eigenlijk over de vertaling van filmnamen en series. Reus (Goliath), De Teek (The Tick), De Magnifieke Mrs. Maisel. Geen idee waarom ze sommige titels wel vertalen en andere niet. Maar zitten we echt te wachten op Heer van de Ringen, Sterrentocht, De Jongens, Hoogste Versnelling? :P

• edie
  • Laatst online: 20:12
Zie ik opeens de drie originele seizoenen èn een nieuw seizoen van Veronica Mars in het aanbod *O*

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-06 17:13
edie schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:01:
Zie ik opeens de drie originele seizoenen èn een nieuw seizoen van Veronica Mars in het aanbod *O*
Dat vraagt om een rewatch. Gek genoeg had ik het nieuwe seizoen eerder bij Disney verwacht gezien Hulu. Maar mij hoor je niet klagen. :*)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:52
batumulia schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:28:
[...]

Is niet zo gek dat je Matrix gevoelens krijgt. Het originele boek is geschreven door William Gibson (die heeft oa. ook Neuromancer geschreven) waar vrij veel cyberpunk achtige (waaronder ook The Matrix) werken van zijn afgeleid.
Overigens ook het eerste deel in een trilogie waarvan het derde deel nog moet verschijnen, dus bronmateriaal genoeg in ieder geval.
Ik vind het persoonlijk wel een van de betere series die ik de laatste tijd gezien heb.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Aangezien ik te weinig geduld heb, wacht ik wel tot januari of februari om dan het hele seizoen in 1x te bingen :) Want hij lijkt me wel leuk.
Russel88 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:09:
Ik heb tot nu toe maar 2 afleveringen gekeken, maar Romulus is best gaaf.
Review cijfer op imdb is niet heel hoog, maar als je de user reviews bekijkt zie je dat de recente entries heel enthousiast zijn.
IMDB: Romulus (TV Series 2020– )
Daar ga ik binnenkort ook aan beginnen. Ben benieuwd!

——————
Net “into the badlands” gekeken. Wel aardig. Denk dat als je veel met martial arts hebt je die serie wel goed zal vinden.

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Pietervs schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:29:
[...]

Aangezien ik te weinig geduld heb, wacht ik wel tot januari of februari om dan het hele seizoen in 1x te bingen :) Want hij lijkt me wel leuk.
S1 van The Peripheral is klaar. 8)
Jammer, want S1 E8 was wel een mooie afsluiter, maar gelijk ook een goed begin van het vervolg(?)!

Nu moet ik zeggen, in deze laatste aflevering werden me wel ineens een aantal begrippen duidelijk(er).

spoiler:
Blijkbaar is de reboot van de sim gelukt en kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Lekker achter Cherise Nuland aan. :+

BTW: niet meteen uitzetten als de eerste regels van de aftiteling komen! Er komt nog een scène achteraan...

Mooie Plaatjes   

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

ehtweak schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:16:
[...]

S1 van The Peripheral is klaar. 8)
Jammer, want S1 E8 was wel een mooie afsluiter, maar gelijk ook een goed begin van het vervolg(?)!

Nu moet ik zeggen, in deze laatste aflevering werden me wel ineens een aantal begrippen duidelijk(er).

spoiler:
Blijkbaar is de reboot van de sim gelukt en kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Lekker achter Cherise Nuland aan. :+

BTW: niet meteen uitzetten als de eerste regels van de aftiteling komen! Er komt nog een scène achteraan...
Dank voor de tip. Ik ben er vorige week aan begonnen. Eerste aflevering was in ieder geval goed. :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stargate SG-1 is toegevoegd.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:52
Alle seizoenen? Ik weet wat ik met m'n twee weken kerstvakantie ga doen. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• PatrickC
  • Nu online
Mugwump schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:42:
[...]

Alle seizoenen? Ik weet wat ik met m'n twee weken kerstvakantie ga doen. :P
10 seizoenen

• ErikT738
EIN-DE-LIJK!

Nu nog Atlantis en Universe, en dan maar hopen dat het goed genoeg wordt bekeken om een nieuwe serie te starten. Het script ligt al klaar :)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

ErikT738 schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:58:
[...]

EIN-DE-LIJK!

Nu nog Atlantis en Universe, en dan maar hopen dat het goed genoeg wordt bekeken om een nieuwe serie te starten. Het script ligt al klaar :)
Misschien wist je dit al maar beide staan er wel op maar dan moet je betalen voor het MGM kanaal (3,99 per maand). Deze kan je trouwens 14 dagen gratis uit proberen dus als je tijd en zin hebt om te bingen...

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• ErikT738
gws24 schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:17:
[...]

Misschien wist je dit al maar beide staan er wel op maar dan moet je betalen voor het MGM kanaal (3,99 per maand). Deze kan je trouwens 14 dagen gratis uit proberen dus als je tijd en zin hebt om te bingen...
Ja, daar was ik me van bewust. Ik wil er alleen niet NOG een streaming dienst bij (ook al zit deze verpakt in een andere streamingdienst).

Eigenlijk moet ik even goed bedenken welke afleveringen ik wil gaan kijken. Mijn laatste SG-1 re-watch is nog iets te recent.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb net even een stuk van seizoen 1 aflevering 1 bekeken.... er is wel een maar aan verbonden. De beeldkwaliteit is nog echt 1997. Het is echt belabberd.

Maar goed, beter dan niets natuurlijk :)

• D-Three
Pietervs schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:29:
[...]
Net “into the badlands” gekeken. Wel aardig. Denk dat als je veel met martial arts hebt je die serie wel goed zal vinden.
Ooit seizoen 1 gekeken, ik vond het wel aardig maar om één of andere reden niet verder gekeken. Als ik me niet vergist werd de serie gecancelled? Is er min of meer een einde of blijft er nog heel veel open?
Bron? Het laatste wat ik heb gehoord is dat Emmerich een reboot van meerdere films wou maken. Maar uiteindelijk toch van dat idee is afgestapt. De laatste films die ik van hem heb gezien waren nu ook geen toppers :P
ErikT738 schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:30:
Eigenlijk moet ik even goed bedenken welke afleveringen ik wil gaan kijken. Mijn laatste SG-1 re-watch is nog iets te recent.
Ik heb de laatste seizoenen onlangs nog gezien op TV. Ik moet zeggen dat ik die nog altijd minder vind. Zeker als je niet tegelijkertijd naar Atlantis kijkt. Waarschijnlijk ga ik nu eens de eerdere seizoenen kijken om te zien of deze werkelijk beter zijn. Ik vrees een beetje dat het nostalgie is :P

.

The Peripheral is inderdaad er leuk. Al moet ik de laatste aflevering nog kijken.

Onlangs heb ik ook nog Solos gekeken. Persoonlijk vond ik het saai. Een anthologieserie van 8 afleveringen waarvan ik de voorlaatste ik er echt doorheen ben geskipped. De laatste ben ik zelfs gewoon in slaap gevallen.

Night Sky ben ik ook aan begonnen en eigenlijk ben ik nog niet verder geraakt dan aflevering 2. Het is nogal traag en vaag, geen idee of ik nog verder ga kijken. Maar met J.K. Simmons heeft de serie wel een pluspunt :P Wordt het nog beter?

Van The Man in the High Castle zit ik nu halverwege seizoen 1. Het begon vond ik wel OK maar nu wat minder. En ik weet eigenlijk ook nog niet of ik verder ga kijken want het zijn toch ook weer 4 seizoenen :P Iemand die het gezien heeft? Is het de moeite?

Ook begonnen aan The Rings of Power maar halverwege aflevering 3 heb ik het opgegeven, het boeide me echt niet. Misschien dat ik het ooit nog een kans geef. Gee idee of het beter wordt maar als ik het internet moet geloven niet echt :P En dit zou dan de duurste serie aller tijden moeten zijn, zo zie je maar.

Verder vond ik seizoen 3 van Star Trek: Lower Decks weer leuk. Lekker korte afleveringen, weinig pretentie, erg vermakelijk.

De trend van die heel erg lange afleveringen vind ik ook niet altijd positief. Soms heb ik het gevoel dat er gewoon tijd wordt gevuld. En ook wil ik gewoon eens snel een aflevering van iets kijken.

Al zijn er tegenwoordig maar weinig meeslepende series die ik keihard wil bingen, vind ik... Waar ik wel naar uit kijk, zijn de nieuwe seizoenen van Invincible en Carnival Row.

[Voor 5% gewijzigd door D-Three op 05-12-2022 14:48]

• ErikT738
D-Three schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:36:
[...]
Bron? Het laatste wat ik heb gehoord is dat Emmerich een reboot van meerdere films wou maken. Maar uiteindelijk toch van dat idee is afgestapt. De laatste films die ik van hem heb gezien waren nu ook geen toppers :P
Als Brad Wright en Joseph Mallozzi het zeggen dan zal het wel waar zijn, toch? :p

Ik ben wel benieuwd of Carnival Row ooit nog verder gaat. We wachten inmiddels al wel heel lang.

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Van The Man in the High Castle zit ik nu halverwege seizoen 1. Het begon vond ik wel OK maar nu wat minder. En ik weet eigenlijk ook nog niet of ik verder ga kijken want het zijn toch ook weer 4 seizoenen :P Iemand die het gezien heeft? Is het de moeite?
Het is een slowburner die later wel beter (en vreemder) wordt.

Maar ik ben ook wel iemand die tegenwoordig veel overslaat. Sommige slowburners zijn prima, maar zodra het niveau naar standje "The CW" gaat dan kijk ik alleen de laatste aflevering nog.

The Man in The high Castle hoort daar trouwens niet bij.

Dat zit wel Schnorr.

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-06 07:22
Het is wel ff geleden dat ik The man in the high castle heb gezien.

Ik vond juist het eerste seizoen erg goed. daarna wordt hij steeds vreemder en iets minder goed (maar zeker niet slecht).

In het begin denk je nog dat het echt zo had kunnen zijn (bij wijze van...) zonder te spoilen is dat later niet meer.

(ik moest in het begin ook een de Wolfenstijn the new order denken)

[Voor 10% gewijzigd door BlueSS50 op 05-12-2022 16:18]

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Ooit seizoen 1 gekeken, ik vond het wel aardig maar om één of andere reden niet verder gekeken. Als ik me niet vergist werd de serie gecancelled? Is er min of meer een einde of blijft er nog heel veel open?
Het is wel een aardig afgerond verhaal. Maar werd wel wat langdradig, vond ik. Maar ik ben geen echte martial arts fan.

The Man in The High Castle vond ik erg goed, hoewel het eerste seizoen naar mijn mening wel het beste was.

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 13:15
Wilde Fear channel erbij pakken via prime video,maar dat wilt maar niet lukken .
Hij kapt gewoon af als de verbinding met de bank gemaakt word.
Krijg dan de foutmelding 999 van de rabo bank.

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
Is een abonnementje via Prime op History Play een aanrader? Kijk momenteel o.a. American Pickers maar wordt redelijk gestoord van alle zinloze reclame plus dat ik graag alle seizoenen achter mekaar wil kijken. Ik zie nu een beperkt aanbod.

En ben ik dan ook van de reclame af, ik haal dat niet uit dit artikel: nieuws: Amazon brengt betaalde tv-zenders in Prime Video Channels uit in Nede...

[Voor 43% gewijzigd door cbr600f4i op 14-12-2022 22:50]

• zacht
  • Niet online
De 21e komt eindelijk het derde seizoen van Tom Clancy's Jack Ryan, heb er zin in.

• ArthurMorgan
  • Niet online
cbr600f4i schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:44:
Is een abonnementje via Prime op History Play een aanrader? Kijk momenteel o.a. American Pickers maar wordt redelijk gestoord van alle zinloze reclame plus dat ik graag alle seizoenen achter mekaar wil kijken. Ik zie nu een beperkt aanbod.

En ben ik dan ook van de reclame af, ik haal dat niet uit dit artikel: nieuws: Amazon brengt betaalde tv-zenders in Prime Video Channels uit in Nede...
Hebben ze geen proefabonnementen meer?

Ik heb een paar jaar geleden dat gedaan bij History (en 1 van die crime zenders) maar mij viel het heel erg tegen. Veelal maar 1 of 2 seizoenen per serie. Daarom er ook mee gestopt. Maar geen idee hoe dat nu is.

• cbr600f4i
ArthurMorgan schreef op donderdag 15 december 2022 @ 07:35:
[...]

Hebben ze geen proefabonnementen meer?
Het lijkt erop dat ze geen proefabonnementen hebben, misschien verstopt ergens. Ik probeer het vanavond gewoon, aan 3,99 ga ik niet failliet en kan ik hier weer waardevolle info geven voor de community ;)

Even slightly off-topic maar ik vind het 'interessant' om te zien dat we tegenwoordig letterlijk doodgegooid worden met reclames om maar zoveel mogelijk onzin te kopen en dat zo'n reclamezender (History) dan eigenlijk 0,0 interesse heeft om een nieuwe klant binnen te halen. Geen goed overzicht wat er aan content is. Of het moeten die 30 documentaires zijn maar dat lijkt me sterk op basis wat ik heb weten te achterhalen via via.

• zacht
  • Niet online
cbr600f4i schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:25:
[...]

Het lijkt erop dat ze geen proefabonnementen hebben, misschien verstopt ergens. Ik probeer het vanavond gewoon, aan 3,99 ga ik niet failliet en kan ik hier weer waardevolle info geven voor de community ;)

Even slightly off-topic maar ik vind het 'interessant' om te zien dat we tegenwoordig letterlijk doodgegooid worden met reclames om maar zoveel mogelijk onzin te kopen en dat zo'n reclamezender (History) dan eigenlijk 0,0 interesse heeft om een nieuwe klant binnen te halen. Geen goed overzicht wat er aan content is. Of het moeten die 30 documentaires zijn maar dat lijkt me sterk op basis wat ik heb weten te achterhalen via via.
History Play heeft nog altijd een 14-daagse gratis trial. Via de Prime Video App naar kanalen, History Play en abonneren.

• cbr600f4i
zacht schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:34:
[...]

History Play heeft nog altijd een 14-daagse gratis trial. Via de Prime Video App naar kanalen, History Play en abonneren.
Ik heb de trial aanstaan en morgen gaat ie weer uit. Een handvol documentaires waar ik geen belang bij heb, helemaal niks van de programmering van History Channel helaas.

• zacht
  • Niet online
zacht schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:55:
De 21e komt eindelijk het derde seizoen van Tom Clancy's Jack Ryan, heb er zin in.
Net de eerste aflevering gekeken, ik vind het weer super, en zowaar met een behoorlijk actueel thema er in. Voor de Kerst ben ik klaar met kijken.

• cbr600f4i
Ik dacht ook even voor de nieuwe Jack Ryan te gaan zitten maar ik vond de S03E01 tenenkrommend slecht afgezien van een soort van relevant proberen te zijn gezien de actualiteiten. Lekker veel inspiratie in Hollywood. Enfin, een vage setup en - misschien moet ik een spoiler plaatsen maar zal niet te veel weggeven - dan met enig gemak ongeschonden van ene boot kunnen vluchten, kogels waren zeker op van de 'bad guys'. Op het strand een 'nee, die zagen we niet mijlenver aankomen situatie'.
Daarna, mr. asylum even een paar seconden achterlaten, wtf, hoe krijg je het voor mekaar.. inspiratie hield daar zeker op of het verhaal moest en zou op e.o.a. manier moeten doorgaan. Ook daar de ene kogel na de andere ontwijken en dan bad guy nummer 1 op dat moment heeft ineens geen interesse meer in bad guys enemy number 1 (JR). Ik weet het niet. Als ik het een cijfer moet geven, een 5 tot nu toe.

[Voor 6% gewijzigd door cbr600f4i op 22-12-2022 23:35]

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

cbr600f4i schreef op donderdag 22 december 2022 @ 23:32:
Ik dacht ook even voor de nieuwe Jack Ryan te gaan zitten maar ik vond de S03E01 tenenkrommend slecht afgezien van een soort van relevant proberen te zijn gezien de actualiteiten. Lekker veel inspiratie in Hollywood. Enfin, een vage setup en - misschien moet ik een spoiler plaatsen maar zal niet te veel weggeven - dan met enig gemak ongeschonden van ene boot kunnen vluchten, kogels waren zeker op van de 'bad guys'. Op het strand een 'nee, die zagen we niet mijlenver aankomen situatie'.
Daarna, mr. asylum even een paar seconden achterlaten, wtf, hoe krijg je het voor mekaar.. inspiratie hield daar zeker op of het verhaal moest en zou op e.o.a. manier moeten doorgaan. Ook daar de ene kogel na de andere ontwijken en dan bad guy nummer 1 op dat moment heeft ineens geen interesse meer in bad guys enemy number 1 (JR). Ik weet het niet. Als ik het een cijfer moet geven, een 5 tot nu toe.
Ik vond het Sovjet deel ook tenenkrommend dat ze daar onderling Engels spreken. Als nu je halve serie in een voertaal anders dan Engels is, snap ik het nog een keer. Maar doet voor mij wel een beetje afbreuk aan de serie. Ben halverwege de ep gestopt, kijk nog wel verder, maar het pakte mij niet zo als de eerste twee seizoenen.

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

• Stukfruit
  • Niet online
De intro van Jack Ryan S3 was slecht, totdat je terugdenkt aan Tom Cruise als Jack Ryan ;)

Wel grappig om Alexej Manvelov weer terug te zien als je niet lang hiervoor Okkupert hebt gekeken.

Dat zit wel Schnorr.

• Malfunctions
Stukfruit schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 05:56:
De intro van Jack Ryan S3 was slecht, totdat je terugdenkt aan Tom Cruise als Jack Ryan ;)

Wel grappig om Alexej Manvelov weer terug te zien als je niet lang hiervoor Okkupert hebt gekeken.
Tom Cruise was Jack Reacher, niet Ryan.

Harrison Ford heeft eerder Jack Ryan gespeeld, en volgens mij Ben Affleck ook. Edit: en Chris Pine natuurlijk.

De eerste aflevering was idd iets te veel actie-georiënteerd naar mijn smaak, maar geen reden om het nu al af te schrijven. De voorgaande seizoenen waren prima, dus ik ga dit zeker nog wat verder kijken.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Malfunctions schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:14:
[...]

Harrison Ford heeft eerder Jack Ryan gespeeld, en volgens mij Ben Affleck ook. Edit: en Chris Pine natuurlijk.

[...]
En nu vergeet je er toch nog één, uit de volgens mij beste film...

• Malfunctions
MartijnS72 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:54:
[...]

En nu vergeet je er toch nog één, uit de volgens mij beste film...
Du hast recht. Maar die film is in mijn beleving idd zo goed dat hij stand-alone is. Die associeer ik niet direct met de Clancyverse. Maargoed credit where credit's due, Alec Baldwin was de eerste (en wellicht beste) Ryan.

• Stukfruit
  • Niet online
Malfunctions schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:14:
[...]

Ha, je hebt gelijk :D Het was trouwens ook beter dan Jack Reacher met Tom Cruise :+

Dat zit wel Schnorr.

• loekf2
  • Laatst online: 22:12
Kwaliteit van Jack Ryan is top, UHD incl HDR10 met Atmos, maar ik zie de hele avond buffer of connectie problemen, iedere keer als je de stream start. Als ie het eenmaal doet geen issues meer,

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-06 11:04
Inderdaad prachtige beelden, 1e 2 afleveringen komen beetje traag op gang.
Ik heb geen last van bufferen bij de start, niet anders dan dat de stream opbouwt naar zijn beste mogelijke beeld weergave.
Heb trouwens hier HDR10+Adaptief in mijn OLED scherm staan bij de beeld details.
Met kerst verder bingen.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:16
loekf2 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:47:
Kwaliteit van Jack Ryan is top, UHD incl HDR10 met Atmos, maar ik zie de hele avond buffer of connectie problemen, iedere keer als je de stream start. Als ie het eenmaal doet geen issues meer,
Toevallig bij het kijken via een aTV? Ik had daar last van tot voor de laatste update (staat hier op automatisch maar bij handmatig zoeken stond er een klaar).

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• loekf2
  • Laatst online: 22:12
Thalaron schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 11:40:
[...]

Toevallig bij het kijken via een aTV? Ik had daar last van tot voor de laatste update (staat hier op automatisch maar bij handmatig zoeken stond er een klaar).
Yep, AppleTV.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• Jron667
  • Laatst online: 21:30
Ik heb een tijd de desktop app van Amazon Prime gebruikt maar die is toch niet echt stabiel. Loopt bij mij constant vast, gebruik het meer in de zomer als er meer mensen zijn hier en het internet als een plumpudding in elkaar zakt (4G internet, ik download dan complete seizoenen in de nacht).

Iemand anders dezelfde ervaring of een oplossing?

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik gebruik sinds kort weer de android app op mijn philips tv, maar deze crasht regelmatig naar het dashboard. Ik kan echter wel meteen weer verder kijken na het opnieuw starten.
Zondagavond zat ie echter muurvast. En moest de tv echt uit, om de prime video app te resetten.

R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-05 21:54

Licko

ZVDK

loekf2 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 22:47:
Ik kijk via de Prime app op mijn LG CX en ik zie bij bepaalde scenes een lichte streep onder in beeld. Hebben meer mensen hier last van?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik zie een patroon :P De AppleTV app is ook al jaren een drama. Constant updates waardoor HDR en/of Atmos wekenlang niet werkt. Nu alweer ruim een maand last van een loading screen die de aflevering onderbreekt en niet zelf weggaat..

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Ik had met Jack Ryan toch met regelmaat dat ik scènes echt te donker vond. Dit is mij al eerder opgevallen bij Prime. Op bijvoorbeeld Netflix met HDR heb ik nergens last van.

Is dit iets wat jullie herkennen?

To dare is to do

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

kendo schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 09:36:
Ik gebruik sinds kort weer de android app op mijn philips tv, maar deze crasht regelmatig naar het dashboard. Ik kan echter wel meteen weer verder kijken na het opnieuw starten.
Zondagavond zat ie echter muurvast. En moest de tv echt uit, om de prime video app te resetten.
Alleen met de prime app?
Ik kan vd week wel even testen op mijn Philips tv.

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

• kendo
  • Niet online
True schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 11:30:
[...]

Alleen met de prime app?
Ik kan vd week wel even testen op mijn Philips tv.
Alleen met de prime app idd. Vaak na het skippen van een intro oid.

[Voor 60% gewijzigd door kendo op 27-12-2022 12:17]

R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• zacht
  • Niet online
kendo schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 09:36:
Gisteren had de app het bij het skippen van het intro, of een stukje spoelen af en toe een beetje lastig. Ik zat soms 10 seconden naar een laadscherm te kijken. Andere apps hadden er geen last van. Dit met de app op Google TV.

• kendo
  • Niet online
zacht schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 12:41:
[...]

Gisteren had de app het bij het skippen van het intro, of een stukje spoelen af en toe een beetje lastig. Ik zat soms 10 seconden naar een laadscherm te kijken. Andere apps hadden er geen last van. Dit met de app op Google TV.
Dit idd. De app is niet echt stabiel de laatste tijd.
Het aanbod is voor mij echter weer prima.
Er is altijd wel wat met Prime video ;)

• edie
  • Laatst online: 20:12
Dat skippen heb ik ook. Als het langer dan 2 seconden duurt dan skip ik gewoon nog eens en dat lijkt het vaak op te lossen :)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• Megalomania
  • Laatst online: 22:02
Ik draai de app op een shield en dat gaat erg goed. Maar heb nog een pana plasma dus gewoon 1080, stereo.

• Jron667
  • Laatst online: 21:30
Ok, op bijna alle platformen werkt de app niet echt super. Ik gebruik nu Prime in de browser en dat werkt zonder problemen (maar ja, niet kunnen downloaden gaat me nekken in de zomer). Ik moet maar wennen aan het regelmatig moeten herstarten van de desktop app.

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-06 11:04
Ik had gisteren tijdens Jack Ryan op de Apple TV4K dat er tijdens aflevering 5 een 4 tal keren het beeld op zwart ging. Opnieuw starten, terug naar startpunt aflevering 5, was dan de enige mogelijkheid om verder te kunnen kijken.
Dit stond me zo tegen dat ik de Prime App op mijn 937 maar heb gebruikt om ongestoord verder te kunnen kijken. Hier heb ik tot aflevering 8 verder ongestoord in een ruk verder kunnen afkijken.
Dit terwijl de Apple TV4K zo goed bekend staat?

• Malfunctions
Potverdikkie, ik had me helemaal ingesteld op een avondje gamen, maar zit nu al aan mn 4e aflevering van Jack Ryan..

Ik vind het 3e seizoen echt prima.

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Hee, Derek de Lint in Jack Ryan S3, had 'm bijna niet herkend.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

IJzerlijm schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:55:
Hee, Derek de Link in Jack Ryan S3, had 'm bijna niet herkend.
Missing Link èh Lint 🤪

Testing, one, two ...

• zacht
  • Niet online
IJzerlijm schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:55:
Hee, Derek de Lint in Jack Ryan S3, had 'm bijna niet herkend.
Ik heb hem ook even gegoogled onder het mom van 'wie is dat ook weer?'.
Jack Ryan was wel aardig, ik vond het na een veelbelovend begin wat matig eindigen. Desalniettemin heb ik me weer vermaakt.
Ik ben nu eindelijk begonnen aan Bosch, een serie die al lang op mijn misschien-maar-eens-kijken-lijstje stond. Inmiddels heb ik mezelf al naar seizoen 6 gebinged, wat een leuke serie is dit.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@zacht als je met Bosch klaar bent, kan ik je de spinoff: Bosch Legacy ook zeker aanraden :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• zacht
  • Niet online
KillerBee schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:12:
@zacht als je met Bosch klaar bent, kan ik je de spinoff: Bosch Legacy ook zeker aanraden :)
Die staat uiteraard ook op de shortlist.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Gisteren maar eens een maandje afgesloten.

Wat me stoort is dat wanneer je een serie opent het laatste seizoen actief wordt. Zo heb ik gisteren 4 afleveringen Jack Ryan S3 gekeken toen ik doorkreeg dat het S3 was. Ik kijk op een AppleTV.

Goed kijken dus, maar dat had Amazon wel anders kunnen doen. :)

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:10
dawg schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:56:
Gisteren maar eens een maandje afgesloten.

Wat me stoort is dat wanneer je een serie opent het laatste seizoen actief wordt. Zo heb ik gisteren 4 afleveringen Jack Ryan S3 gekeken toen ik doorkreeg dat het S3 was. Ik kijk op een AppleTV.

Goed kijken dus, maar dat had Amazon wel anders kunnen doen. :)
Dit is zeer irritant van Amazon Prime en ondanks de feedback doen ze hier niets aan. Oppassen inderdaad, is mij al enkele keren overkomen.

• Pompi
  • Laatst online: 02-06 20:56
Heeft er hier iemand toevallig al ervaring met Amazon Preview? Recent er een uitnodiging voor gekregen, alleen heb ik geen idee of het het waard is. En het rare is dat de helpdesk van Amazon NL er niks van af weet, maar als ik de reddit posts er over mag geloven is dit ook het geval in het Verenigd Koninkrijk en de VS

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Pompi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:51:
Heeft er hier iemand toevallig al ervaring met Amazon Preview? Recent er een uitnodiging voor gekregen, alleen heb ik geen idee of het het waard is. En het rare is dat de helpdesk van Amazon NL er niks van af weet, maar als ik de reddit posts er over mag geloven is dit ook het geval in het Verenigd Koninkrijk en de VS
Ik heb die uitnodiging voorbij zien komen en ook gebruik gemaakt van de uitnodiging maar uiteindelijk afgehaakt bij de vragenlijst. De vragen gingen me echt veel te ver kwa persoonlijke informatie die ik “moest” opgeven.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• Pompi
  • Laatst online: 02-06 20:56
Miki schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 18:17:
[...]

Ik heb die uitnodiging voorbij zien komen en ook gebruik gemaakt van de uitnodiging maar uiteindelijk afgehaakt bij de vragenlijst. De vragen gingen me echt veel te ver kwa persoonlijke informatie die ik “moest” opgeven.
Voordat ik bericht zag toch maar aan de vragenlijst begonnen, alleen gaf die al heel snel een error waardoor je vast zit in het proces. En zoals ik al zei weet de helpdesk van niks, terwijl de mail je daarheen verwijst, dus erg halfbakken geregeld en waarschijnlijk dus slim van je dat je bent afgehaakt.

• Vuvuzela
  • Laatst online: 18:15

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand Hunters S2 al gezien?

I served in a company of heroes.

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:49

• RaijRaij
  • Laatst online: 20:48
Zo he, vanacht LOL gezien. Wat een farce, zitten best wel cabaretiers tussen die ik normaal gezien kan waarderen maar hier heb ik geen enkele deelnemer een leuke grap zien maken. Ook de zelfpijperij of die zelfsoortige pijperij richting elkaar begon mij vrij snel de keel uit te hangen. Daarnaast vind ik de presentatoren, die normaal hilarisch zijn bij de slimste mens, hier enorm tegenvallen. Blijkt maar weer dat ze veelal gescript moeten werken hoewel ik mij er niet van kan onttrekken dat het stiekem gescript is(maar dan heel slecht).

PSN: raysmook Stadia: RaijRaij XBOX: RaijRaij

• cbr600f4i
Ik heb 2 afleveringen gezien maar ik vind het wel een beetje grappig en normaal kijk ik dit soort programma's niet. Het is toch ook soort van tactiek om juist niet lollig te zijn? Anders lig je er na 10 minuten al uit.

En de deelnemers weten zelf ook dat ze B-acteurs zijn ;) het is niet voor niks dat ze Tineke een legend vinden. Die stamt uit de tijd dat humor nog humor was.

edit: 3e aflevering nu ook gezien, hier hoef ik nu niet meer verder naar te kijken. Wat valt er nu te lachen om het noemen van groente...

[Voor 16% gewijzigd door cbr600f4i op 22-01-2023 09:15]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vind het wel lekker wegkijken. Kwaliteit is het niet echt natuurlijk, maar ik vind het wel leedvermakelijk :P

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik heb net seizoen 1 gezien.

Wat een geweldige serie! Einde zag ik niet aankomen, goede cliffhanger voor seizoen 2. Ben daar dus wel benieuwd naar. :)
RaijRaij schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:01:
Zo he, vanacht LOL gezien. Wat een farce, zitten best wel cabaretiers tussen die ik normaal gezien kan waarderen maar hier heb ik geen enkele deelnemer een leuke grap zien maken. Ook de zelfpijperij of die zelfsoortige pijperij richting elkaar begon mij vrij snel de keel uit te hangen. Daarnaast vind ik de presentatoren, die normaal hilarisch zijn bij de slimste mens, hier enorm tegenvallen. Blijkt maar weer dat ze veelal gescript moeten werken hoewel ik mij er niet van kan onttrekken dat het stiekem gescript is(maar dan heel slecht).
Zag de aankondiging en was er toen al klaar mee, eigenlijk… :X
Beetje vergelijkbaar met de “roast van…”. De Amerikaanse versie is na een seizoen wel voorspelbaar en flauw, eigenlijk. Maar de Nederlandse versie is helemaal tenenkrommend.

• D-Three
ErikT738 schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:11:
Ik ben wel benieuwd of Carnival Row ooit nog verder gaat. We wachten inmiddels al wel heel lang.
Seizoen 2 vanaf 17 februari op Prime! Helaas ook meteen het laatste. Maar beter een goed seizoen en mooi afronden (hopelijk) dan eindeloos blijven doorgaan en dan cancellen.

Naast Carnival Row komen ook nog Picard seizoen 3 en enkele andere series in februari: https://www.scriptgirl.nl...e-video-in-februari-2023/

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 15:45

avotar

P0werd by Black Coffee

picard *O*

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:56

Kreeg deze mail, dus dacht goh interessant. Eerste vragenlijst ingevuld en de volgende is gelijk dit:

:o

• PatrickC
  • Nu online
Ik dacht laat ik ook eens even kijken… wat een schandalige actie van Amazon om data te verzamelen. :(

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Yes, een fav boekserie van mij :)
Hopelijk komt deze snel naar Amazon de/nl.

Al had ik de 2 rollen liever andersom gezien denk ik 🤔 Jamie Lee Curtis speelt nu de zus van Scarpetta.

• dutchnltweaker
PatrickC schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:35:
Ik dacht laat ik ook eens even kijken… wat een schandalige actie van Amazon om data te verzamelen. :(
Ach, ik heb het nog lollig gemaakt. Heb geschreven dat ik mezelf als een helikopter voel :+.

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:54
dutchnltweaker schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:41:
[...]

Ach, ik heb het nog lollig gemaakt. Heb geschreven dat ik mezelf als een helikopter voel :+.
hoog tijd dat amazon airwolf en blue thunder gaat opnemen in de portfolio

• dutchnltweaker
breew schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 20:20:
[...]

hoog tijd dat amazon airwolf en blue thunder gaat opnemen in de portfolio
Haha moest wel even lachen, wel legendarische tune:

Maar breng dan ook Maimi vice weer terug :)

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:47
dutchnltweaker schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:13:
[Afbeelding]
Kreeg deze mail, dus dacht goh interessant. Eerste vragenlijst ingevuld en de volgende is gelijk dit:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

:o
Let op dat nergens gemeldt wordt of dat antwoorden anoniem verwerkt worden. Geef papa Bezos maar inzicht in jouwzelf, niet zozeer in je interesses. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Oeh vanaf vandaag te zien op Amazon Prime, hier hebben we naar uitgekeken!

[Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 10-02-2023 11:47]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• dutchnltweaker
G_Dragon schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:47:
Oeh vanaf vandaag te zien op Amazon Prime, hier hebben we naar uitgekeken!

[YouTube: Clarkson's Farm Series 2 | Official Trailer | Prime Video]
Heeft het toch nog doorgang gevonden? Ik dacht dat er wat problemen waren mbt Clarkson?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

dutchnltweaker schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:51:
[...]

Heeft het toch nog doorgang gevonden? Ik dacht dat er wat problemen waren mbt Clarkson?
Ja waren er ook, maar ze hebben toen direct al wel aangegeven dat dit seizoen niet in gevaar zou gaan komen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee