Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Spooksel schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:22:

spoiler:
Maar dat Butcher zo makkelijk van zijde weer switched en ineens mee gaat vechten tegen Soldier Boy weer
spoiler:
Soldier Boy probeerde de zoon van zijn vrouw te vermoorden.... Dat is het enige waar Butcher en Homelander hetzelfde zullen reageren zoals ze deden.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-07-2022 15:27 . Reden: ook de quote maar even van een spoilertag voorzien. ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Ja, ik vond de laatste aflevering ook de zwakste van dit seizoen….

Als ‘next’-item (wat je te zien krijgt als de aflevering is afgelopen), kwam er een soort Vaught-cartoonachtig iets voorbij. Wat is dat? Hoort dat bij The Boys? Is het de moeite waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
kraanwagen schreef op maandag 11 juli 2022 @ 16:55:
Ja, ik vond de laatste aflevering ook de zwakste van dit seizoen….

Als ‘next’-item (wat je te zien krijgt als de aflevering is afgelopen), kwam er een soort Vaught-cartoonachtig iets voorbij. Wat is dat? Hoort dat bij The Boys? Is het de moeite waard?
The Boys Presents: Diabolical, bedoel je?

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:31
Frank schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:25:
The Terminal List heeft me erg verrast. Had eigenlijk weer een typische net-niet Amazon show verwacht zoals Jack Ryan en Hanna maar na aflevering 3 ben ik hooked :) Erg benieuwd waar het verhaal heen gaat.
Iets wat je waarschijnlijk niet had verwacht...

de laatste 6 afleveringen in 2 avonden afgekeken, al met al vond ik het een goede serie. Momenteel Jack Reacher aan t kijken, stond al een tijdje op m'n lijstje, jammer dat ik er niet eerder aan ben begonnen.

Nog een tip voor wie deze serie niet kent:
The Family Man is an edgy Action - Drama series, which tells the story of a middle - class man who works for a special cell of the National Investigation Agency. While he tries to protect the Nation from terrorist, he also protect his family from the impact of his secretive, high pressure job

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Komt binnenkort een redesign aan blijkbaar :o Ziet er redelijk goed uit. Veel slechter dan de huidige kan het sowieso niet zijn... https://variety.com/2022/...ser-interface-1235317952/

Afbeeldingslocatie: https://variety.com/wp-content/uploads/2022/07/Prime-Video-UI-Top-10.png
Afbeeldingslocatie: https://variety.com/wp-content/uploads/2022/07/Prime-Video-Live-TV.png
Afbeeldingslocatie: https://variety.com/wp-content/uploads/2022/07/Prime-Video-UI-Super-Carousel.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Frank schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:00:
Komt binnenkort een redesign aan blijkbaar :o Ziet er redelijk goed uit. Veel slechter dan de huidige kan het sowieso niet zijn... https://variety.com/2022/...ser-interface-1235317952/

[knip]
En deze aanpassing lijkt mij ook wel prettig;

It also aims to address what Prime Video members have been frustrated with for years: being able to quickly and easily tell which programming is included as part of a subscription service — and which are available for purchase.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:59:
[...]

It also aims to address what Prime Video members have been frustrated with for years: being able to quickly and easily tell which programming is included as part of a subscription service — and which are available for purchase.
Het klinkt op papier zeker als een grote vooruitgang, maar het is en blijft Amazon dus we moeten het allemaal nog gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:34
[...]

Die optie is er toch al? Rechtsboven staat gewoon een switch ‘Gratis voor mij’ die je aan kan zetten.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
PatrickC schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:44:
[...]

Die optie is er toch al? Rechtsboven staat gewoon een switch ‘Gratis voor mij’ die je aan kan zetten.
Op welk apparaat is dit? Zowel op Android TV als de Apple TV zie ik die optie niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Frank schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:55:
[...]
Op welk apparaat is dit? Zowel op Android TV als de Apple TV zie ik die optie niet.
Op een Fire TV stick is dit eveneens niet zichtbaar, dus @PatrickC ?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Frank schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:55:
[...]

Op LG tvs. En ik zeg uit mijn hoofd ook via PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Schimanski81 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:46:
[...]

Op LG tvs. En ik zeg uit mijn hoofd ook via PS5.
Apart. Mijn LG C9 heeft het ook niet. Maargoed, met de redesign pakken ze dat hopelijk beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:34
Op een iPad… rechtsboven in het scherm… Gratis voor mij. Die knop zit er al langer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7i6Q98c8X3hhqbgm7Ch1RcdG-Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aNGs9Dpm2LjXfISIijlEzO5Y.png?f=fotoalbum_large

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PatrickC schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:13:
Op een iPad… rechtsboven in het scherm… Gratis voor mij. Die knop zit er al langer.
[knip]
Duidelijk nu. Maar het merendeel van de gebruikers lijkt die schakelaar blijkbaar te ontberen, vandaar dat ze het specifiek aanhalen in het artikel (verwacht ik).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:00
[...]

En nog steeds krijg ik geen betaalde content te zien. Niet op de PS4 en niet in de Android app. Zou het met de regio (België) te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:29
Ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar op Prime Video krijg je geen betaalde content meer te zien op Google TV (of Android, denk ik), omdat Amazon geen zin heeft om voor elke betaling geld over te dragen aan Google. Dus als je het al voor elkaar krijgt om betaalde content te vinden, dan krijg je alleen een knop met de tekst "Hoe kan ik dit bekijken?" Als je daar op drukt, krijg je de melding dat je de video via de Amazon-site kunt aankopen/huren.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
PS4 is geen Google tv :P Maar ik kijk inderdaad nooit via de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:29
Sony zal vast ook geld afromen bedoel ik. En kan zijn dat Amazon het daarom daar ook verbergt.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Frank schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:51:
[...]

Apart. Mijn LG C9 heeft het ook niet. Maargoed, met de redesign pakken ze dat hopelijk beter aan.
Als aanvulling: ik heb een CX waar dit vinkje dus wel bestaat. iPhone ook btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Schimanski81 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 10:26:
[...]

Als aanvulling: ik heb een CX waar dit vinkje dus wel bestaat. iPhone ook btw.
Vreemd dat ze aparte app versies bijhouden terwijl er maar een jaar verschil tussen beide TV's zit. Nog een reden om lekker met een externe streaming box te blijven kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-04 13:05
Iemand al de nieuwe app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 03:19
Eergisteren ben ik begonnen met een tekenfilm "The Legend of Vox Machina". Het is echt wel vermakelijk. Grof, humor en geen slechte verhaal. Op imdb doet ie het ook best goed: IMDB: The Legend of Vox Machina (TV Series 2022– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Vox Machina had ik al eens zien staan maar ik dacht dat het meer op kinderen was gericht. Ik zie nu dat het een 18+ rating heeft. En jij bent positief dus misschien ga ik het toch een kans geven. :)

[ Voor 19% gewijzigd door D-Three op 23-07-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 03:19
D-Three schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:05:
Vox Machina had ik al eens zien staan maar ik dacht dat het meer op kinderen was gericht. Ik zie nu dat het een 18+ rating heeft. En jij bent positief dus misschien ga ik het toch een kans geven. :)
Na de eerste aflevering weet je al of het t iets voor je is of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
21 Bridges gekeken dit weekend, leuke actie film

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:10

Sorcerer8472

Mens sana?

Voor wie van obscure sci-fi houdt: Synchronic (film uit 2019) staat op Prime Video.

Erg originele sci-fi, best verfrissend, speelt zich af in New Orleans, en hoewel hij niet super geweldig ofzo is heb ik er wel echt van genoten :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
UK, italie, spanje en frankrijk hebben vandaag een prijsverhoging gekregen. Ben benieuwd of wij het ook krijgen. Misschien nog niet. Omdat amazon hier best nieuw is nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Volgens nieuwsberichten ook Duitsland maar mijn Prime loopt nog via Duitsland en ik heb geen mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
UK - £79 to £95, a 20 percent increase
France - €49 to €69.90, a 43 percent increase
Germany - €69 to €89.90, a 30 percent increase
Italy - €36 to €49.90, a 39 percent increase
Spain - €36 to €49.90, a 39 percent increase
Dat zijn flinke prijsverhogingen. Hopelijk ontspringen wij de dans deze ronde. Weet zo 1,2,3 niet of ik €50 pj over heb voor Prime Video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:28
Zo te lezen ontspringen wij in Nederland de prijsverhoging:
https://www.msn.com/nl-nl...e-in-nederland/ar-AAZY0PU

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
@Frank Hoh, ik betaal nu 5,99/maand via Duitsland. Ik heb al enkele malen zitten twijfelen of ik toch niet de overstap zou maken naar Nederland omdat dat inderdaad een stuk goedkoper is. Maar bepaalde zaken zijn toch wel goedkoper via Duitsland, zo betaal ik nu toch wel een pak minder voor Pampers.

Voor een nieuw abonnement krijg ik echter nog steeds de prijs van 5,99 voorgeschoteld. Ik vermoed dat dit dan de prijs is voor België. Want als ik kijk op computerbild dan was de prijs blijkbaar reeds hoger en is er effectief wel een prijsverhoging in Duitsland. Van € 7,99 per maand naar € 8,99 per maand of inderdaad per jaar van € 69 naar € 89,90.

Nu komt Amazon volgend jaar naar België, we zien wel hoe dit uitdraait. Amazon.be is trouwens bezet, ik vraag me af hoe ze dat gaan op lossen. Indien het dezelfde prijs wordt zoals in Nederland durf ik nog wel overschakelen maar veel meer heb ik er ook niet over over. Zeker omdat er in huis enkele zitten die liever Disney+ zouden hebben, maar dat vind ik ook niet echt goedkoop. Het kinderaanbod van Prime is niet echt uitgebreid, vind ik.

[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 26-07-2022 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:54
Heb vanmorgen voor mijn Duitse account inderdaad de mail met prijsverhoging binnen.
Per september, gaan de prijzen naar 8,99 maand of € 89,90 op jaarbasis.
Ga dan zelf denk ik per einde huidige abo periode, medio januari 23, dan toch maar switchen naar een NL account. Bestel al een jaar of zo al niks meer via welke Amazon ook. Maar Prime Video mag echt wel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dinandus schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:35:
Heb vanmorgen voor mijn Duitse account inderdaad de mail met prijsverhoging binnen.
Per september, gaan de prijzen naar 8,99 maand of € 89,90 op jaarbasis.
Ga dan zelf denk ik per einde huidige abo periode, medio januari 23, dan toch maar switchen naar een NL account. Bestel al een jaar of zo al niks meer via welke Amazon ook. Maar Prime Video mag echt wel blijven.
Jij hebt geen "Nederlands" Prime .DE abonnement lijkt het wel? Wat betaal jij op dit moment als ik vragen mag?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:54
Ik zit al meerdere jaren voor mijn Duitse account op 69,99 € jaarlijks.
Bezorg kosten vanuit DE naar mijn NL huisadres heb ik nog nooit betaald
Zelfs niet jaar of drie geleden, toen ik via DE een Liebherr no frost inbouw vriezer had besteld, scheelde met NL prijzen een kleine € 500 in aanschaf, sorry voor de of topic.

[ Voor 63% gewijzigd door dinandus op 26-07-2022 13:02 . Reden: extra informatie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@dinandus, als inwoner van Nederland met een Nederlands bezorgadres? Zo ja, vreemde zaak, omdat men dan eigenlijk het "NL" .DE abonnement van €49,- per jaar zou moeten hebben en niet dat voor Duitsers en Oostenrijkers voor die €69,99 (inclusief Prime Music).

Edit: ik heb dan ook geen mail ontvangen met daarin een aangekondigde prijsverhoging.

Edit2: m.b.t. offtopic, het is hier inderdaad eigenlijk meer op zijn plek; Amazon Prime in Nederland tenslotte is Prime Video een onderdeel van Amazon Prime.

[ Voor 34% gewijzigd door hardware-lover op 26-07-2022 13:08 . Reden: ter verduidelijking ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Als je Amazon Prime alleen maar gebruikt voor het (video)stream gebeuren; tja, dan kan ik me goed voorstellen dat je je afvraagt of het het geld nog wel waard is.

Maar als je de andere voordelen van Prime WEL vaak benut, dan nog is de .DE variant vrijwel altijd goedkoper en zeker veel ruimer qua assortiment dan de .NL Prime.

Laatste voorbeeld alhier:
ehtweak in "Amazon Prime in Nederland"
maar in dat topic zijn de talloze voorbeelden al tig keer voorbijgekomen... O-)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
Hahn schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:09:
[...]

The Boys Presents: Diabolical, bedoel je?
Excuus voor late reactie. Ja, die bedoelde ik inderdaad. Cartoonachtige afleveringen van 15 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
kraanwagen schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:50:
[...]

Excuus voor late reactie. Ja, die bedoelde ik inderdaad. Cartoonachtige afleveringen van 15 minuten.
Zoals de naam al doet vermoeden: ja, dat is gerelateerd met The Boys, zijn soort van spin-off cartoons. De één is leuker dan de ander. Probeer het uit ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Iemand al de nieuwe app? Zie online dat veel mensen hem al hebben. Maar voor mij gevoel niemand in nederland nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Zal wel weer per gebied of land gaan inderdaad. Zowel op Android TV en Apple TV nog niks hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op mijn Chromecast met google TV heb ik het nieuwe design al een paar dagen.

/edit: even gekeken op mijn LG tv, maar ook daar heb ik het nieuwe design. Lijkt dus meer persoons gebonden dan apparaat gebonden of zo.

/edit 2: op de PC in chrome nog gewoon oude design

[ Voor 58% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-07-2022 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Heel apart dan. Heb ook lg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-05 20:01
Via de shield het nieuwe design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vanaf vandaag hier ook zie ik.

Aanmelding ging in eerste instantie direct weer terug naar profiel keuzmenu, daarna nieuwe layout. Update vanaf serverzijde lijkt het, want app is vandaag of gisteren niet bijgewerkt, laatste versie Android TV is namelijk van 21 juli j.l..

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34
Is het eigenlijk mogelijk om Prime per jaar af te rekenen? Ik heb nu een maandelijks abonnement maar voor die 3 euro vind ik dat eigenlijk best onzin (plus het feit dat het waarschijnlijk binnenkort flink omhoog zal gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Sinds een paar dagen (denk ik) ook de nieuwe UI op de Shield. Duidelijk een vooruitgang maar de tiles mogen wel wat kleiner. Allejezus zeg :D 3 tiles nemen je hele scherm in beslag.

@LordLynx Nederland zit niet bij de landen die een prijsverhoging krijgt. Maandelijks is momenteel de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-05 15:37
LordLynx schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:50:
Is het eigenlijk mogelijk om Prime per jaar af te rekenen? Ik heb nu een maandelijks abonnement maar voor die 3 euro vind ik dat eigenlijk best onzin (plus het feit dat het waarschijnlijk binnenkort flink omhoog zal gaan).
Ik vind per maand afrekenen prettiger. Alleen betaal ik bij de meesten diensten per jaar vanwege korting.
En voor de 3 euro per maand gaat Amazon geen korting geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34
Frank schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:54:

@LordLynx Nederland zit niet bij de landen die een prijsverhoging krijgt. Maandelijks is momenteel de enige optie.
Nog niet maar aangezien Nederland al zoveel goedkoper is als alle landen om ons heen (nou moet ik wel zeggen dat ik het gratis verzenden echt een wassen neus vind, heel veel doet niet mee) is dat natuurlijk een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
James Bond films binnenkort verwijderd

ook zelf geconstateerd dat dat er staat.

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-08-2022 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Nieuwe UI ook op Android TV hier sinds minimaal 3 dagen al. Ziet er beter uit, de donkerblauwe kleur is veel rustiger, maar sommige zaken nemen idd meer ruimte in.

Vooralsnog geen bugs gespot, dit lijkt nu redelijk goed te gaan al een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mryc
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-05 07:54
Zijn er meer mensen die de melding hebben gekregen dat de betaling van een kanaal is mislukt? Mijn creditcard is niet veranderd en contact opnemen lukt niet. Via primevideo.com > Hulp is zowel telefoon, e-mail als chat niet beschikbaar.

edit: het probleem blijkt bij Amazon te liggen. Om betalingen te verrichten heeft mijn creditcard tweestapsverificatie nodig. Blijkbaar komt dit scherm niet naar voren. Ik zal niet de enige zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Mryc op 09-08-2022 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-05 15:13
*knip*
Geografische omzeiling bespreken is niet toegestaan.

[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 09-08-2022 21:21 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-05 10:48

PinusRigida

I put the p in pool.

Algemeen wel tevreden met Amazon Prime, app via Goole TV is minder gestroomlijnd dan de app van Netflix of Disney+ (zeker als je iets wil opzoeken bvb) maar het doet wat het moet doen en rekening houdend met het prijsverschil tussen AP en pakweg Netflix, kan ik echt niet klagen.

Het aanbod wordt steeds beter heb ik de indruk, daar waar het bij Disney gewoon bedroevend is geworden, Disney is een politieke boodschapsfrabriek geworden i.p.v. entertainment en contentcreator. Heb bijgevolg ook m'n abo stopgezet zo'n half jaar geleden en heb het nog geen avond gemist.

Wat me bij Amazon Prime echter nog steeds irriteert is dat België, duidelijk bij hen nog wordt gezien zoals bij 60% van de Amerikaanse bevolking: een deel van Frankrijk, of een achterbuurt van Parijs...

Ik krijg dus nog steeds belachelijk veel suggesties in het Frans, vaak zonder mogelijkheid om naar EN te switchen met alleen maar Frans als audio keuze.

Het was vroeger wel vaker het geval, bvb. bij Google Play Films, bij Netflix heb ik het ook geweten in het begin, maar ondertussen suggereren die me netjes content volgens mijn voorkeur: Originele taal, met mogelijkheid tot NL ondertitels.

Echter bij Amazon Prime staat m'n UI ook in Nederlands, desondanks is helaas nog een groot deel van de suggesties Frans gedubd en dat is het probleem: Origineel FR producties mogen gerust in het FR zijn, maar origineel EN (of maakt niet uit welke taal) producties wil ik niet in FR gelipsynct maar in originele taal en mogelijkheid tot ondertitels.

Enfin, daar is toch nog wat werk aan blijkbaar...

denk dat jullie daar in NL veel minder last van hebben want de situatie is veel duidelijker en Nederland is ook gewoon internationaal een pàk bekender, het is logisch, ook voor Amerikanen, dat er in Nederland Nederlands gesproken wordt...
...maar dan komt postzegellandje Belgïe met z'n 3 taalgemeenschappen aanzetten en denkt Amerika: ok, Frans, dus is gelijk aan Frankrijk. >:)

Ietwat simplistisch wellicht maar zo voelt het wel aan. :D
En die plooien zijn uit een Netflix volledig uit => Volwassener geworden als streamingdienst? Dus hopelijk met wat tijd komt het bij Amazon Prime ook wel goed.

[ Voor 16% gewijzigd door PinusRigida op 10-08-2022 12:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kraanwagen
PinusRigida schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:45:
Algemeen wel tevreden met Amazon Prime, app via Goole TV is minder gestroomlijnd dan de app van Netflix of Disney+ (zeker als je iets wil opzoeken bvb) maar het doet wat het moet doen en rekening houdend met het prijsverschil tussen AP en pakweg Netflix, kan ik echt niet klagen.

Het aanbod wordt steeds beter heb ik de indruk, daar waar het bij Disney gewoon bedroevend is geworden, Disney is een politieke boodschapsfrabriek geworden i.p.v. entertainment en contentcreator. Heb bijgevolg ook m'n abo stopgezet zo'n half jaar geleden en heb het nog geen avond gemist.
...
Ik denk de serie Yellowstone je ook zal bevallen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

kraanwagen schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:43:
[...]

Oh nice, bedankt voor de tip, heb het snel even gegoogled, ziet er idd. top uit, hou wel van een goeie Western serie of Western style serie... ook goeie cast zo op het eerste gezicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 14:08

avotar

P0werd by Black Coffee

PinusRigida schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:10:
[...]

Oh nice, bedankt voor de tip, heb het snel even gegoogled, ziet er idd. top uit, hou wel van een goeie Western serie of Western style serie... ook goeie cast zo op het eerste gezicht.
Westworld wellicht ook wat voor je, al zit dat op HBO.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

avotar schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:39:
[...]

Westworld wellicht ook wat voor je, al zit dat op HBO.
idd, HBO heb ik weliswaar niet...

Toch bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
@PinusRigida precies hetzelfde probleem hier. Heb je een abonnement via .nl of via .de?

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:28
[...]

De serie Yellowstone is toch niet te streamen in Nederland (of Europa) ?
Waar kan je die kijken dan? Zou het wel willen proberen. Lijkt me wel wat :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraanwagen
Vortigen schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:49:
[...]

Toevallig gister een artikel over in de NRC: https://www.nrc.nl/nieuws...likeinse-waarden-a4138498

Ik weet niet of hij te streamen is, kijken moet dan via andere kanalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Vortigen schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:49:
[...]

Ja dat viel mij ook al op: https://www.justwatch.com/nl/tv-series/yellowstone

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

D-Three schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:48:
@PinusRigida precies hetzelfde probleem hier. Heb je een abonnement via .nl of via .de?
Via .nl

Aanbevelingen komen bvb. door via Home dashboard van Google TV, sommige dingen interesseren me wel, tik ik aan via remote, opent in Amazon Prime, en hup: een Frans sprekende Mel Gibson ofzo op je scherm, |:( ik kàn het niet kijken op die manier, no way... en dan geen manier om het origineel te bekijken vind ik toch echt wel k*t.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:46

gws24

Thinking is hard!

Yellowstone is door de week op lineaire TV bij Paramount (kpn zender 13) na de film van de avond. Zal waarschijnlijk de reden zijn dat die (nog) niet op streaming beschikbaar is in NL.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

gws24 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:30:
Yellowstone is door de week op lineaire TV bij Paramount (kpn zender 13) na de film van de avond. Zal waarschijnlijk de reden zijn dat die (nog) niet op streaming beschikbaar is in NL.
Aha, die zender hebben wij ook met Ziggo, bedankt voor de tip betreffende Paramount!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
gws24 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:30:
Hij is te zien op paramount, dus dan kun je er redelijk vanuit gaan dat hij direct beschikbaar zal zijn op skyshowtime zodra die (dit jaar?) hier beschikbaar wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:46

gws24

Thinking is hard!

ArthurMorgan schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:28:
[...]

Hij is te zien op paramount, dus dan kun je er redelijk vanuit gaan dat hij direct beschikbaar zal zijn op skyshowtime zodra die (dit jaar?) hier beschikbaar wordt.
Deze nieuwe streamingdienst was mij nog onbekend maar een google search en inderdaad wat jij zegt:
Daarnaast is de verwachting dat SkyShowtime deze populaire serie als een van haar paradepaardjes zal presenteren in het Nederlandse aanbod van de videodienst. Binnenkort wordt de nieuwe streamingdienst gelanceerd en Yellowstone is eigendom van Paramount Global, een van de twee bedrijven die samen dit nieuwe video on demand-platform op de markt brengen.
bron: https://www.streamwijzer....amount-network-nederland/

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Laatst online: 23-01 10:59
PinusRigida schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:36:
[...]

Via .nl

Aanbevelingen komen bvb. door via Home dashboard van Google TV, sommige dingen interesseren me wel, tik ik aan via remote, opent in Amazon Prime, en hup: een Frans sprekende Mel Gibson ofzo op je scherm, |:( ik kàn het niet kijken op die manier, no way... en dan geen manier om het origineel te bekijken vind ik toch echt wel k*t.
Bel eens met de klantenservice. Ik had een gelijkaardig iets, maar vooral ook een klacht dat er weinig aanbod leek en ondertitels ook vaak enkel Frans waren. Ze hebben toen inderdaad bevestigd dat als je in België geregistreerd bent er automatisch een Franse taal aan hangt. Ze hebben dat voor mij toen gewijzigd naar Nederland geloof ik. Aanbod was toen ook plots behoorlijk anders met wat extra betalende zender opties bijvoorbeeld er bovenop.

Maar voor sommige dingen, en dan vooral anime series, blijft het wel zo dat hier enkel een Franse ondertitel wordt meegegeven en geen Engelse. Ook op Netflix is dat een probleem trouwens.

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Yohsoog schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:37:
[...]

Bel eens met de klantenservice. Ik had een gelijkaardig iets, maar vooral ook een klacht dat er weinig aanbod leek en ondertitels ook vaak enkel Frans waren. Ze hebben toen inderdaad bevestigd dat als je in België geregistreerd bent er automatisch een Franse taal aan hangt. Ze hebben dat voor mij toen gewijzigd naar Nederland geloof ik. Aanbod was toen ook plots behoorlijk anders met wat extra betalende zender opties bijvoorbeeld er bovenop.

Maar voor sommige dingen, en dan vooral anime series, blijft het wel zo dat hier enkel een Franse ondertitel wordt meegegeven en geen Engelse. Ook op Netflix is dat een probleem trouwens.
Thanx voor het advies!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

[...]

Staat deze op Amazon? :D
Nicee! Wij willen hier al een tijdje mee beginnen..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
G_Dragon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:17:
[...]

Staat deze op Amazon? :D
Nicee! Wij willen hier al een tijdje mee beginnen..
Ik heb erg genoten van deze serie evenals de prequel 1883.

• G_Dragon

G_Dragon

glatuin schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:23:
[...]

Ik heb erg genoten van deze serie evenals de prequel 1883.
Ik kan hem niet vinden bij Amazon op onze Sony Bravia AG8 -O-

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 11-08-2022 16:48 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:46:
[...]

Ik kan hem niet vinden bij Amazon op onze Sony Bravia AG8 -O-
Staat niet op Prime Video. Is momenteel alleen te zien op TV zender paramount. (goed off topic hier dus ;) )

• G_Dragon

G_Dragon

ArthurMorgan schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:04:
[...]

Staat niet op Prime Video. Is momenteel alleen te zien op TV zender paramount. (goed off topic hier dus ;) )
Oh sorry! Dan heb ik het verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Wellicht was het anderen wel al opgevallen maar met de met nieuwe UI van Primevideo voor Apple TV is nu ook live tv beschikbaar. Ben benieuwd of ze nog grote sport events gaan uitzenden.

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 12-08-2022 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gebeurt het vaker dat series tijdelijk niet te zien zijn?

Ik zit in seizoen 1 van Cold Case, gisteren nog gekeken. Maar vandaag staat ie niet meer in de lijst.

Ik heb zo snel ook niet kunnen vinden, dat deze is verwijderd.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15
kendo schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:22:

Ik zit in seizoen 1 van Cold Case, gisteren nog gekeken. Maar vandaag staat ie niet meer in de lijst.

Toevallig was ik die serie ook aan het kijken :D En bij mij is het ook verdwenen...

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
edie schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:35:
[...]

Toevallig was ik die serie ook aan het kijken :D En bij mij is het ook verdwenen...
Ligt het dus toch niet aan mij ;) . Die nieuwe interface is compleet ruk, dus ben de hele app door geweest. Maar niet kunnen vinden.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:30
kendo schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:22:

toevallig vpn/proxy actief? hier is die nog wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
torretje2012 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 03:18:
[...]

waar is hier?

https://www.primevideo.co...f=atv_dp_season_select_s1
Deze video kan momenteel niet
bekeken worden op jouw locatie
Nederland, geen vpn/proxy

Maar het komt wel vaker voor dat series er kort uitgehaald worden om redenen die verder niet gecommuniceerd worden. Meestal zijn ze dan binnen enkele dagen tot weken terug. Volgens mij kan dat aan technische problemen of rechtenproblemen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

In HBO's eigen weekoverzicht, stond dat de film The Gentlemen zou worden toegevoegd op 26 augustus, een dag later kijk ik: niet te vinden.
Ik HBO vragen op Twitter: ja sorrie, film komt pas eind van het jaar.
Datzelfde gebeurde onlangs ook met de film Knives Out, alleen die stond er zelfs al op (ik was net op tijd met kijken :P ).

Ik vind deze dienst geweldig, maar dit soort dingen zijn gewoon heel irritant... }:|

edit:
Verkeerde topic!
Thanks @ArthurMorgan , ik had dit echt niet door :$

[ Voor 10% gewijzigd door KillerBee op 28-08-2022 10:58 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
KillerBee schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 08:48:
In HBO's eigen weekoverzicht, stond dat de film The Gentlemen zou worden toegevoegd op 26 augustus, een dag later kijk ik: niet te vinden.
Ik HBO vragen op Twitter: ja sorrie, film komt pas eind van het jaar.
Datzelfde gebeurde onlangs ook met de film Knives Out, alleen die stond er zelfs al op (ik was net op tijd met kijken :P ).

Ik vind deze dienst geweldig, maar dit soort dingen zijn gewoon heel irritant... }:|
Alleen zit je nu wel in het Prime Video topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
torretje2012 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 03:18:
[...]

Nee hoor, geen proxy of vpn en gewoon in Nederland.

"Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie"

Wanneer ik in de app zoek naar "Cold Case", dan komt deze niet eens meer voor in de lijst bij mij.
Maar wanneer ik vanaf bv. filmvandaag.nl de link volg, dan krijg ik de pagina van cold case wel in beeld. 8)7

Ik denk dus ook een tijdelijke stop, want het komt niet voor in de lijstjes met "verwijderde" series. Daar worden op de helling staande series en films, meestal ruim op tijd aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
ArthurMorgan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 07:27:
[...]

waar is hier?

https://www.primevideo.co...f=atv_dp_season_select_s1

[...]

Nederland, geen vpn/proxy

Maar het komt wel vaker voor dat series er kort uitgehaald worden om redenen die verder niet gecommuniceerd worden. Meestal zijn ze dan binnen enkele dagen tot weken terug. Volgens mij kan dat aan technische problemen of rechtenproblemen liggen.
Dit soort zaken helpen de streamers nou niet echt. Lijkt me dat fan's van de serie bij dit soort gedrag zich sneller zullen wenden tot "alternatieve" bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
glatuin schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:23:
[...]

Dit soort zaken helpen de streamers nou niet echt. Lijkt me dat fan's van de serie bij dit soort gedrag zich sneller zullen wenden tot "alternatieve" bronnen.
Niet echt nee. Nu gaat het me zo zeer om deze serie, ik heb hem al 2x eerder gezien. Maar andere zaken gaan gewoon weer via "andere" bronnen idd.

Ik wacht nog even af, maar dan is Prime de eerste die er uit vliegt. Dat betekent ook dat Amazon zelf geen geld meer aan mij verdient.
Wanneer HBO en Discovery gaan mergen, dan gaan ook die beide eruit. En wanneer Netflix de trekker over haalt met deel restricties, dan ook Netflix. Het is heel simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Laatst online: 22:20
Ben ik de enige die verbaasd is dat een Amerikaanse serie (the Terminal List) in het Nederlands nagesynchroniseerd is? Het is een serie voor volwassenen en ik vraag me af voor wie ze dit doen 🤔. Ik zit er zelf niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

zeezuiper schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:57:
Ben ik de enige die verbaasd is dat een Amerikaanse serie (the Terminal List) in het Nederlands nagesynchroniseerd is? Het is een serie voor volwassenen en ik vraag me af voor wie ze dit doen 🤔. Ik zit er zelf niet op te wachten.
Zou een experiment kunnen zijn. In veel andere landen wordt nagesynchroniseerde content meer bekeken, met name in landen waar men minder Engels spreekt. Je kunt dan uitrekenen of het de investering waard is. In NL is dit inderdaad heel zeldzaam voor niet-geanimeerde content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
zeezuiper schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:57:
Ik heb hem een tijdje geleden gezien, gewoon ondertiteld. Kreeg jij hem default nagesynchroniseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Laatst online: 22:20
kraanwagen schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 20:08:
[...]

Ik heb hem een tijdje geleden gezien, gewoon ondertiteld. Kreeg jij hem default nagesynchroniseerd?
Ja, ik kijk via de app plus Chromecast. Je kan uiteraard gewoon Engels kiezen maar ik was verbaasd dat ze hier tijd en geld aan besteden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Is het gelukt? Ik stuurde een e-mail en kreeg deze uitleg:

Since you are using the Prime Video app with your Belgium Prime subscription trough Amazon.de the majority of the digital movies and TV shows are in French language.

Therefore, you are not able to access the Prime Video content from Amazon.nl and it also blocks the option for us to change your Video Region to the Netherlands as the system recognizes your location.

Volgende stap is misschien via vpn een prime abonnement aangaan in Nederland en dan doen ze het misschien wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

cy-gor25 schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:03:
[...]

Is het gelukt? Ik stuurde een e-mail en kreeg deze uitleg:

Since you are using the Prime Video app with your Belgium Prime subscription trough Amazon.de the majority of the digital movies and TV shows are in French language.

Therefore, you are not able to access the Prime Video content from Amazon.nl and it also blocks the option for us to change your Video Region to the Netherlands as the system recognizes your location.

Volgende stap is misschien via vpn een prime abonnement aangaan in Nederland en dan doen ze het misschien wel.
Haha, yup, hier ook al via een vpn, voorlopig wel nog tussenoplossing omdat vpn nog niet op chromecast zelf is geïnstalleerd, dus ik cast vanop m'n telefoon, ik ga eens proberen om m'n vpn op routerniveau te zetten maar ik weet niet of ik daarvoor technisch genoeg ben.
...maar zo zie je: alweer een oplossing dat -niet veel maar toch- extra centjes kost... en op den duur: vele kleine beetjes... maar goed, het werkt, handig ook voor andere streamingcontent trouwens maar ik gebruik het eigenlijk niet genoeg (content uit andere landen).

• Cpete
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-04 19:31
Yohsoog schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:37:
[...]

Aangezien er meer en meer zaken enkel en alleen met franse taal + ondertitels beschikbaar zijn heb ik hier ook de klantendienst eens voor gecontacteerd. Om licentieredenen kunnen ze mij echter geen NL profiel geven en blijft het voor België nu allemaal frans :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfl
  • Laatst online: 03-05 10:25
lordloeder schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:25:
Zwaar irritant dat Amazon in prime de koop/huur optie heeft weggehaald in de prime app.
Dit allemaal vanwege de google App store policy (commissie op verkoop).

Oplossing vanuit Amazon, doe dit via een browser. Leuk, maar de browser gaat weer naar de prime app.
Kindle app idem dito. }:|

Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Cpete schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:15:
[...]

Aangezien er meer en meer zaken enkel en alleen met franse taal + ondertitels beschikbaar zijn heb ik hier ook de klantendienst eens voor gecontacteerd. Om licentieredenen kunnen ze mij echter geen NL profiel geven en blijft het voor België nu allemaal frans :F
De oplossing is om een app aan te bieden die buiten de playstore wordt geïnstalleerd. Ik heb zo een vpn app die reclame blokkeert. Via de playstore heb je die optie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalomania
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-05 13:45
Wij zaten the magicians te kijken en die is ook opeens verdwenen, bizar zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@Megalomania The Magicians is zo te zien van Universal Pictures; Universal is onderdeel van de nieuwe streamingdienst SkyShowtime. Deze dienst start eind volgende maand in Nederland.

Ik denk dat er komende weken van diverse streamingdiensten wel wat content gaat verdwijnen, hierdoor.

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 20-09-2022 20:37 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

KillerBee schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:36:
@Megalomania The Magicians is zo te zien van Universal Pictures; Universal is onderdeel van de nieuwe streamingdienst SkyShowtime. Deze dienst start eind volgende maand in Nederland.

Ik denk dat er komende weken van diverse streamingdiensten wel wat content gaat verdwijnen, hierdoor.
Hoe meer aanbieders er komen, hoe meer het aanbod versnipperd wordt en hoe meer mensen dus terug gaan vallen op “alternatieve aanbieders”…

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Laatst online: 23:15
kendo schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:14:
[...]

Nee hoor, geen proxy of vpn en gewoon in Nederland.

"Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie"

Wanneer ik in de app zoek naar "Cold Case", dan komt deze niet eens meer voor in de lijst bij mij.
Maar wanneer ik vanaf bv. filmvandaag.nl de link volg, dan krijg ik de pagina van cold case wel in beeld. 8)7

Ik denk dus ook een tijdelijke stop, want het komt niet voor in de lijstjes met "verwijderde" series. Daar worden op de helling staande series en films, meestal ruim op tijd aangegeven.
Ter info: ik zie Cold Case er nu weer staan :)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
edie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:34:
[...]

Ter info: ik zie Cold Case er nu weer staan :)
Oke, maar ik heb prime inmiddels al opgezegd, net als discovery plus. Het lijstje met streamers, wordt steeds kleiner ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
kendo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:21:
Ik heb nu al dagen dat mijn prime abonnement is "opgeschort",

"Probleem met je account

Er is een probleem met de betaalmethode van je lidmaatschap. Om verder te kijken, moet je je gewenste betaalmethode opnieuw invoeren. Na het bijwerken kan het enkele minuten duren voordat je verder kunt kijken."

Dus opnieuw de creditcard gekozen als betaalmethode. En dus de melding dat ik binnen enkele minuten weer verder kon kijken......dat was 2 dagen geleden. Maar vreemd genoeg werken mijn sub channels wel gewoon(zelfde kaart)
Een aantal dagen geleden, na een maand geen prime video, opnieuw aangemeld om cold case weer verder te kunnen kijken, even weer activeren en klaar.

Maar na een aantal dagen, wederom een probleem met de betaalmethoden. Dus nogmaals ideal gekoppeld. Maar geen succes. Nu een dubbele afschrijving. En nog steeds vraagt Prime om bevesting van mijn rekeningnummer. Wanneer ik vervolgens wil bevestigen, vernieuwend de pagina, en ben ik weer terug bij af.
Creditcard toevoegen, geeft dezelfde problemen. 8)7

Dit is nu de 3e keer binnen een jaar, dat de betaalmethode een error geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Uiteindelijk via een ander account weer aan kunnen melden. En lekker weer verder kijken met Cold Case...........totdat ik net Prime video weer opstart. Cold Case weer verdwenen. |:( En de gehele indeling kennelijk weer veranderd.

Gdv. Nu gaat echt alles wat met amazon te maken heeft in de ban. Alle accounts zijn nu opgeheven. :(

[ Voor 30% gewijzigd door kendo op 15-10-2022 15:26 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste