Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Als ‘next’-item (wat je te zien krijgt als de aflevering is afgelopen), kwam er een soort Vaught-cartoonachtig iets voorbij. Wat is dat? Hoort dat bij The Boys? Is het de moeite waard?
The Boys Presents: Diabolical, bedoel je?kraanwagen schreef op maandag 11 juli 2022 @ 16:55:
Ja, ik vond de laatste aflevering ook de zwakste van dit seizoen….
Als ‘next’-item (wat je te zien krijgt als de aflevering is afgelopen), kwam er een soort Vaught-cartoonachtig iets voorbij. Wat is dat? Hoort dat bij The Boys? Is het de moeite waard?
The devil is in the details.
Iets wat je waarschijnlijk niet had verwacht...Frank schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:25:
The Terminal List heeft me erg verrast. Had eigenlijk weer een typische net-niet Amazon show verwacht zoals Jack Ryan en Hanna maar na aflevering 3 ben ik hookedErg benieuwd waar het verhaal heen gaat.
de laatste 6 afleveringen in 2 avonden afgekeken, al met al vond ik het een goede serie. Momenteel Jack Reacher aan t kijken, stond al een tijdje op m'n lijstje, jammer dat ik er niet eerder aan ben begonnen.
Nog een tip voor wie deze serie niet kent:
The Family Man is an edgy Action - Drama series, which tells the story of a middle - class man who works for a special cell of the National Investigation Agency. While he tries to protect the Nation from terrorist, he also protect his family from the impact of his secretive, high pressure job
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

En deze aanpassing lijkt mij ook wel prettig;Frank schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:00:
Komt binnenkort een redesign aan blijkbaarZiet er redelijk goed uit. Veel slechter dan de huidige kan het sowieso niet zijn... https://variety.com/2022/...ser-interface-1235317952/
[knip]
It also aims to address what Prime Video members have been frustrated with for years: being able to quickly and easily tell which programming is included as part of a subscription service — and which are available for purchase.
Testing, one, two ...
Het klinkt op papier zeker als een grote vooruitgang, maar het is en blijft Amazon dus we moeten het allemaal nog gaan zien.hardware-lover schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:59:
[...]
En deze aanpassing lijkt mij ook wel prettig;
It also aims to address what Prime Video members have been frustrated with for years: being able to quickly and easily tell which programming is included as part of a subscription service — and which are available for purchase.
Die optie is er toch al? Rechtsboven staat gewoon een switch ‘Gratis voor mij’ die je aan kan zetten.hardware-lover schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:59:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Op welk apparaat is dit? Zowel op Android TV als de Apple TV zie ik die optie niet.PatrickC schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:44:
[...]
Die optie is er toch al? Rechtsboven staat gewoon een switch ‘Gratis voor mij’ die je aan kan zetten.
Op een Fire TV stick is dit eveneens niet zichtbaar, dus @PatrickC ?Frank schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:55:
[...]
Op welk apparaat is dit? Zowel op Android TV als de Apple TV zie ik die optie niet.
Testing, one, two ...
Op LG tvs. En ik zeg uit mijn hoofd ook via PS5.Frank schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:55:
[...]
Op welk apparaat is dit? Zowel op Android TV als de Apple TV zie ik die optie niet.
Apart. Mijn LG C9 heeft het ook niet. Maargoed, met de redesign pakken ze dat hopelijk beter aan.Schimanski81 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:46:
[...]
Op LG tvs. En ik zeg uit mijn hoofd ook via PS5.
Duidelijk nu. Maar het merendeel van de gebruikers lijkt die schakelaar blijkbaar te ontberen, vandaar dat ze het specifiek aanhalen in het artikel (verwacht ik).PatrickC schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:13:
Op een iPad… rechtsboven in het scherm… Gratis voor mij. Die knop zit er al langer.
[knip]
Testing, one, two ...
En nog steeds krijg ik geen betaalde content te zien. Niet op de PS4 en niet in de Android app. Zou het met de regio (België) te maken hebben?hardware-lover schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:59:
[...]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Als aanvulling: ik heb een CX waar dit vinkje dus wel bestaat. iPhone ook btw.Frank schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:51:
[...]
Apart. Mijn LG C9 heeft het ook niet. Maargoed, met de redesign pakken ze dat hopelijk beter aan.
Vreemd dat ze aparte app versies bijhouden terwijl er maar een jaar verschil tussen beide TV's zit. Nog een reden om lekker met een externe streaming box te blijven kijkenSchimanski81 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 10:26:
[...]
Als aanvulling: ik heb een CX waar dit vinkje dus wel bestaat. iPhone ook btw.
[ Voor 19% gewijzigd door D-Three op 23-07-2022 09:19 ]
Na de eerste aflevering weet je al of het t iets voor je is of niet.D-Three schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:05:
Vox Machina had ik al eens zien staan maar ik dacht dat het meer op kinderen was gericht. Ik zie nu dat het een 18+ rating heeft. En jij bent positief dus misschien ga ik het toch een kans geven.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Erg originele sci-fi, best verfrissend, speelt zich af in New Orleans, en hoewel hij niet super geweldig ofzo is heb ik er wel echt van genoten
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dat zijn flinke prijsverhogingen. Hopelijk ontspringen wij de dans deze ronde. Weet zo 1,2,3 niet of ik €50 pj over heb voor Prime Video.UK - £79 to £95, a 20 percent increase
France - €49 to €69.90, a 43 percent increase
Germany - €69 to €89.90, a 30 percent increase
Italy - €36 to €49.90, a 39 percent increase
Spain - €36 to €49.90, a 39 percent increase
https://www.msn.com/nl-nl...e-in-nederland/ar-AAZY0PU
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Voor een nieuw abonnement krijg ik echter nog steeds de prijs van 5,99 voorgeschoteld. Ik vermoed dat dit dan de prijs is voor België. Want als ik kijk op computerbild dan was de prijs blijkbaar reeds hoger en is er effectief wel een prijsverhoging in Duitsland. Van € 7,99 per maand naar € 8,99 per maand of inderdaad per jaar van € 69 naar € 89,90.
Nu komt Amazon volgend jaar naar België, we zien wel hoe dit uitdraait. Amazon.be is trouwens bezet, ik vraag me af hoe ze dat gaan op lossen. Indien het dezelfde prijs wordt zoals in Nederland durf ik nog wel overschakelen maar veel meer heb ik er ook niet over over. Zeker omdat er in huis enkele zitten die liever Disney+ zouden hebben, maar dat vind ik ook niet echt goedkoop. Het kinderaanbod van Prime is niet echt uitgebreid, vind ik.
[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 26-07-2022 12:21 ]
Per september, gaan de prijzen naar 8,99 maand of € 89,90 op jaarbasis.
Ga dan zelf denk ik per einde huidige abo periode, medio januari 23, dan toch maar switchen naar een NL account. Bestel al een jaar of zo al niks meer via welke Amazon ook. Maar Prime Video mag echt wel blijven.
Jij hebt geen "Nederlands" Prime .DE abonnement lijkt het wel? Wat betaal jij op dit moment als ik vragen mag?dinandus schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:35:
Heb vanmorgen voor mijn Duitse account inderdaad de mail met prijsverhoging binnen.
Per september, gaan de prijzen naar 8,99 maand of € 89,90 op jaarbasis.
Ga dan zelf denk ik per einde huidige abo periode, medio januari 23, dan toch maar switchen naar een NL account. Bestel al een jaar of zo al niks meer via welke Amazon ook. Maar Prime Video mag echt wel blijven.
Testing, one, two ...
Bezorg kosten vanuit DE naar mijn NL huisadres heb ik nog nooit betaald
Zelfs niet jaar of drie geleden, toen ik via DE een Liebherr no frost inbouw vriezer had besteld, scheelde met NL prijzen een kleine € 500 in aanschaf, sorry voor de of topic.
[ Voor 63% gewijzigd door dinandus op 26-07-2022 13:02 . Reden: extra informatie toegevoegd ]
Edit: ik heb dan ook geen mail ontvangen met daarin een aangekondigde prijsverhoging.
Edit2: m.b.t. offtopic, het is hier inderdaad eigenlijk meer op zijn plek; Amazon Prime in Nederland tenslotte is Prime Video een onderdeel van Amazon Prime.
[ Voor 34% gewijzigd door hardware-lover op 26-07-2022 13:08 . Reden: ter verduidelijking ]
Testing, one, two ...
Maar als je de andere voordelen van Prime WEL vaak benut, dan nog is de .DE variant vrijwel altijd goedkoper en zeker veel ruimer qua assortiment dan de .NL Prime.
Laatste voorbeeld alhier:
ehtweak in "Amazon Prime in Nederland"
maar in dat topic zijn de talloze voorbeelden al tig keer voorbijgekomen...
Excuus voor late reactie. Ja, die bedoelde ik inderdaad. Cartoonachtige afleveringen van 15 minuten.
Zoals de naam al doet vermoeden: ja, dat is gerelateerd met The Boys, zijn soort van spin-off cartoons. De één is leuker dan de ander. Probeer het uitkraanwagen schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:50:
[...]
Excuus voor late reactie. Ja, die bedoelde ik inderdaad. Cartoonachtige afleveringen van 15 minuten.
The devil is in the details.
/edit: even gekeken op mijn LG tv, maar ook daar heb ik het nieuwe design. Lijkt dus meer persoons gebonden dan apparaat gebonden of zo.
/edit 2: op de PC in chrome nog gewoon oude design
[ Voor 58% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-07-2022 17:46 ]
Vanaf vandaag hier ook zie ik.roda_djavulen schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:58:
Via de shield het nieuwe design
Aanmelding ging in eerste instantie direct weer terug naar profiel keuzmenu, daarna nieuwe layout. Update vanaf serverzijde lijkt het, want app is vandaag of gisteren niet bijgewerkt, laatste versie Android TV is namelijk van 21 juli j.l..
Testing, one, two ...
@LordLynx Nederland zit niet bij de landen die een prijsverhoging krijgt. Maandelijks is momenteel de enige optie.
Ik vind per maand afrekenen prettiger. Alleen betaal ik bij de meesten diensten per jaar vanwege korting.LordLynx schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:50:
Is het eigenlijk mogelijk om Prime per jaar af te rekenen? Ik heb nu een maandelijks abonnement maar voor die 3 euro vind ik dat eigenlijk best onzin (plus het feit dat het waarschijnlijk binnenkort flink omhoog zal gaan).
En voor de 3 euro per maand gaat Amazon geen korting geven.
Nog niet maar aangezien Nederland al zoveel goedkoper is als alle landen om ons heen (nou moet ik wel zeggen dat ik het gratis verzenden echt een wassen neus vind, heel veel doet niet mee) is dat natuurlijk een kwestie van tijd.Frank schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:54:
@LordLynx Nederland zit niet bij de landen die een prijsverhoging krijgt. Maandelijks is momenteel de enige optie.
ook zelf geconstateerd dat dat er staat.
[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-08-2022 13:06 ]
Vooralsnog geen bugs gespot, dit lijkt nu redelijk goed te gaan al een tijdje
edit: het probleem blijkt bij Amazon te liggen. Om betalingen te verrichten heeft mijn creditcard tweestapsverificatie nodig. Blijkbaar komt dit scherm niet naar voren. Ik zal niet de enige zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Mryc op 09-08-2022 09:27 ]
Geografische omzeiling bespreken is niet toegestaan.
[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 09-08-2022 21:21 ]
Stop chasing the dream, you're already living it
Het aanbod wordt steeds beter heb ik de indruk, daar waar het bij Disney gewoon bedroevend is geworden, Disney is een politieke boodschapsfrabriek geworden i.p.v. entertainment en contentcreator. Heb bijgevolg ook m'n abo stopgezet zo'n half jaar geleden en heb het nog geen avond gemist.
Wat me bij Amazon Prime echter nog steeds irriteert is dat België, duidelijk bij hen nog wordt gezien zoals bij 60% van de Amerikaanse bevolking: een deel van Frankrijk, of een achterbuurt van Parijs...
Ik krijg dus nog steeds belachelijk veel suggesties in het Frans, vaak zonder mogelijkheid om naar EN te switchen met alleen maar Frans als audio keuze.
Het was vroeger wel vaker het geval, bvb. bij Google Play Films, bij Netflix heb ik het ook geweten in het begin, maar ondertussen suggereren die me netjes content volgens mijn voorkeur: Originele taal, met mogelijkheid tot NL ondertitels.
Echter bij Amazon Prime staat m'n UI ook in Nederlands, desondanks is helaas nog een groot deel van de suggesties Frans gedubd en dat is het probleem: Origineel FR producties mogen gerust in het FR zijn, maar origineel EN (of maakt niet uit welke taal) producties wil ik niet in FR gelipsynct maar in originele taal en mogelijkheid tot ondertitels.
Enfin, daar is toch nog wat werk aan blijkbaar...
denk dat jullie daar in NL veel minder last van hebben want de situatie is veel duidelijker en Nederland is ook gewoon internationaal een pàk bekender, het is logisch, ook voor Amerikanen, dat er in Nederland Nederlands gesproken wordt...
...maar dan komt postzegellandje Belgïe met z'n 3 taalgemeenschappen aanzetten en denkt Amerika: ok, Frans, dus is gelijk aan Frankrijk.
Ietwat simplistisch wellicht maar zo voelt het wel aan.
En die plooien zijn uit een Netflix volledig uit => Volwassener geworden als streamingdienst? Dus hopelijk met wat tijd komt het bij Amazon Prime ook wel goed.
[ Voor 16% gewijzigd door PinusRigida op 10-08-2022 12:56 ]
Ik denk de serie Yellowstone je ook zal bevallen!PinusRigida schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:45:
Algemeen wel tevreden met Amazon Prime, app via Goole TV is minder gestroomlijnd dan de app van Netflix of Disney+ (zeker als je iets wil opzoeken bvb) maar het doet wat het moet doen en rekening houdend met het prijsverschil tussen AP en pakweg Netflix, kan ik echt niet klagen.
Het aanbod wordt steeds beter heb ik de indruk, daar waar het bij Disney gewoon bedroevend is geworden, Disney is een politieke boodschapsfrabriek geworden i.p.v. entertainment en contentcreator. Heb bijgevolg ook m'n abo stopgezet zo'n half jaar geleden en heb het nog geen avond gemist.
...
Oh nice, bedankt voor de tip, heb het snel even gegoogled, ziet er idd. top uit, hou wel van een goeie Western serie of Western style serie... ook goeie cast zo op het eerste gezicht.kraanwagen schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:43:
[...]
Ik denk de serie Yellowstone je ook zal bevallen!
Westworld wellicht ook wat voor je, al zit dat op HBO.PinusRigida schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:10:
[...]
Oh nice, bedankt voor de tip, heb het snel even gegoogled, ziet er idd. top uit, hou wel van een goeie Western serie of Western style serie... ook goeie cast zo op het eerste gezicht.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
idd, HBO heb ik weliswaar niet...avotar schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:39:
[...]
Westworld wellicht ook wat voor je, al zit dat op HBO.
Toch bedankt!
De serie Yellowstone is toch niet te streamen in Nederland (of Europa) ?kraanwagen schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:43:
[...]
Waar kan je die kijken dan? Zou het wel willen proberen. Lijkt me wel wat
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Toevallig gister een artikel over in de NRC: https://www.nrc.nl/nieuws...likeinse-waarden-a4138498Vortigen schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:49:
[...]
De serie Yellowstone is toch niet te streamen in Nederland (of Europa) ?
Ik weet niet of hij te streamen is, kijken moet dan via andere kanalen.
Ja dat viel mij ook al op: https://www.justwatch.com/nl/tv-series/yellowstoneVortigen schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:49:
[...]
De serie Yellowstone is toch niet te streamen in Nederland (of Europa) ?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
Via .nlD-Three schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:48:
@PinusRigida precies hetzelfde probleem hier. Heb je een abonnement via .nl of via .de?
Aanbevelingen komen bvb. door via Home dashboard van Google TV, sommige dingen interesseren me wel, tik ik aan via remote, opent in Amazon Prime, en hup: een Frans sprekende Mel Gibson ofzo op je scherm,
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Aha, die zender hebben wij ook met Ziggo, bedankt voor de tip betreffende Paramount!gws24 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:30:
Yellowstone is door de week op lineaire TV bij Paramount (kpn zender 13) na de film van de avond. Zal waarschijnlijk de reden zijn dat die (nog) niet op streaming beschikbaar is in NL.
Hij is te zien op paramount, dus dan kun je er redelijk vanuit gaan dat hij direct beschikbaar zal zijn op skyshowtime zodra die (dit jaar?) hier beschikbaar wordt.gws24 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:30:
Yellowstone is door de week op lineaire TV bij Paramount (kpn zender 13) na de film van de avond. Zal waarschijnlijk de reden zijn dat die (nog) niet op streaming beschikbaar is in NL.
Deze nieuwe streamingdienst was mij nog onbekend maar een google search en inderdaad wat jij zegt:ArthurMorgan schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:28:
[...]
Hij is te zien op paramount, dus dan kun je er redelijk vanuit gaan dat hij direct beschikbaar zal zijn op skyshowtime zodra die (dit jaar?) hier beschikbaar wordt.
bron: https://www.streamwijzer....amount-network-nederland/Daarnaast is de verwachting dat SkyShowtime deze populaire serie als een van haar paradepaardjes zal presenteren in het Nederlandse aanbod van de videodienst. Binnenkort wordt de nieuwe streamingdienst gelanceerd en Yellowstone is eigendom van Paramount Global, een van de twee bedrijven die samen dit nieuwe video on demand-platform op de markt brengen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bel eens met de klantenservice. Ik had een gelijkaardig iets, maar vooral ook een klacht dat er weinig aanbod leek en ondertitels ook vaak enkel Frans waren. Ze hebben toen inderdaad bevestigd dat als je in België geregistreerd bent er automatisch een Franse taal aan hangt. Ze hebben dat voor mij toen gewijzigd naar Nederland geloof ik. Aanbod was toen ook plots behoorlijk anders met wat extra betalende zender opties bijvoorbeeld er bovenop.PinusRigida schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:36:
[...]
Via .nl
Aanbevelingen komen bvb. door via Home dashboard van Google TV, sommige dingen interesseren me wel, tik ik aan via remote, opent in Amazon Prime, en hup: een Frans sprekende Mel Gibson ofzo op je scherm,ik kàn het niet kijken op die manier, no way... en dan geen manier om het origineel te bekijken vind ik toch echt wel k*t.
Maar voor sommige dingen, en dan vooral anime series, blijft het wel zo dat hier enkel een Franse ondertitel wordt meegegeven en geen Engelse. Ook op Netflix is dat een probleem trouwens.
Thanx voor het advies!Yohsoog schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:37:
[...]
Bel eens met de klantenservice. Ik had een gelijkaardig iets, maar vooral ook een klacht dat er weinig aanbod leek en ondertitels ook vaak enkel Frans waren. Ze hebben toen inderdaad bevestigd dat als je in België geregistreerd bent er automatisch een Franse taal aan hangt. Ze hebben dat voor mij toen gewijzigd naar Nederland geloof ik. Aanbod was toen ook plots behoorlijk anders met wat extra betalende zender opties bijvoorbeeld er bovenop.
Maar voor sommige dingen, en dan vooral anime series, blijft het wel zo dat hier enkel een Franse ondertitel wordt meegegeven en geen Engelse. Ook op Netflix is dat een probleem trouwens.
Staat deze op Amazon?kraanwagen schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 14:43:
[...]
Nicee! Wij willen hier al een tijdje mee beginnen..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb erg genoten van deze serie evenals de prequel 1883.G_Dragon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:17:
[...]
Staat deze op Amazon?![]()
Nicee! Wij willen hier al een tijdje mee beginnen..
Ik kan hem niet vinden bij Amazon op onze Sony Bravia AG8glatuin schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:23:
[...]
Ik heb erg genoten van deze serie evenals de prequel 1883.
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 11-08-2022 16:48 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Staat niet op Prime Video. Is momenteel alleen te zien op TV zender paramount. (goed off topic hier dusG_Dragon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:46:
[...]
Ik kan hem niet vinden bij Amazon op onze Sony Bravia AG8
Oh sorry! Dan heb ik het verkeerd begrepen.ArthurMorgan schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:04:
[...]
Staat niet op Prime Video. Is momenteel alleen te zien op TV zender paramount. (goed off topic hier dus)
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 12-08-2022 19:55 ]
Ik zit in seizoen 1 van Cold Case, gisteren nog gekeken. Maar vandaag staat ie niet meer in de lijst.
Ik heb zo snel ook niet kunnen vinden, dat deze is verwijderd.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Toevallig was ik die serie ook aan het kijkenkendo schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:22:
Gebeurt het vaker dat series tijdelijk niet te zien zijn?
Ik zit in seizoen 1 van Cold Case, gisteren nog gekeken. Maar vandaag staat ie niet meer in de lijst.
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Ligt het dus toch niet aan mijedie schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:35:
[...]
Toevallig was ik die serie ook aan het kijkenEn bij mij is het ook verdwenen...
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
toevallig vpn/proxy actief? hier is die nog wel beschikbaar.kendo schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:22:
Gebeurt het vaker dat series tijdelijk niet te zien zijn?
waar is hier?torretje2012 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 03:18:
[...]
toevallig vpn/proxy actief? hier is die nog wel beschikbaar.
https://www.primevideo.co...f=atv_dp_season_select_s1
Nederland, geen vpn/proxyDeze video kan momenteel niet
bekeken worden op jouw locatie
Maar het komt wel vaker voor dat series er kort uitgehaald worden om redenen die verder niet gecommuniceerd worden. Meestal zijn ze dan binnen enkele dagen tot weken terug. Volgens mij kan dat aan technische problemen of rechtenproblemen liggen.
Ik HBO vragen op Twitter: ja sorrie, film komt pas eind van het jaar.
Datzelfde gebeurde onlangs ook met de film Knives Out, alleen die stond er zelfs al op (ik was net op tijd met kijken
Ik vind deze dienst geweldig, maar dit soort dingen zijn gewoon heel irritant...
[ Voor 10% gewijzigd door KillerBee op 28-08-2022 10:58 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Alleen zit je nu wel in het Prime Video topicKillerBee schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 08:48:
In HBO's eigen weekoverzicht, stond dat de film The Gentlemen zou worden toegevoegd op 26 augustus, een dag later kijk ik: niet te vinden.
Ik HBO vragen op Twitter: ja sorrie, film komt pas eind van het jaar.
Datzelfde gebeurde onlangs ook met de film Knives Out, alleen die stond er zelfs al op (ik was net op tijd met kijken).
Ik vind deze dienst geweldig, maar dit soort dingen zijn gewoon heel irritant...
Nee hoor, geen proxy of vpn en gewoon in Nederland.torretje2012 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 03:18:
[...]
toevallig vpn/proxy actief? hier is die nog wel beschikbaar.
"Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie"
Wanneer ik in de app zoek naar "Cold Case", dan komt deze niet eens meer voor in de lijst bij mij.
Maar wanneer ik vanaf bv. filmvandaag.nl de link volg, dan krijg ik de pagina van cold case wel in beeld.
Ik denk dus ook een tijdelijke stop, want het komt niet voor in de lijstjes met "verwijderde" series. Daar worden op de helling staande series en films, meestal ruim op tijd aangegeven.
Dit soort zaken helpen de streamers nou niet echt. Lijkt me dat fan's van de serie bij dit soort gedrag zich sneller zullen wenden tot "alternatieve" bronnen.ArthurMorgan schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 07:27:
[...]
waar is hier?
https://www.primevideo.co...f=atv_dp_season_select_s1
[...]
Nederland, geen vpn/proxy
Maar het komt wel vaker voor dat series er kort uitgehaald worden om redenen die verder niet gecommuniceerd worden. Meestal zijn ze dan binnen enkele dagen tot weken terug. Volgens mij kan dat aan technische problemen of rechtenproblemen liggen.
Niet echt nee. Nu gaat het me zo zeer om deze serie, ik heb hem al 2x eerder gezien. Maar andere zaken gaan gewoon weer via "andere" bronnen idd.glatuin schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:23:
[...]
Dit soort zaken helpen de streamers nou niet echt. Lijkt me dat fan's van de serie bij dit soort gedrag zich sneller zullen wenden tot "alternatieve" bronnen.
Ik wacht nog even af, maar dan is Prime de eerste die er uit vliegt. Dat betekent ook dat Amazon zelf geen geld meer aan mij verdient.
Wanneer HBO en Discovery gaan mergen, dan gaan ook die beide eruit. En wanneer Netflix de trekker over haalt met deel restricties, dan ook Netflix. Het is heel simpel
Zou een experiment kunnen zijn. In veel andere landen wordt nagesynchroniseerde content meer bekeken, met name in landen waar men minder Engels spreekt. Je kunt dan uitrekenen of het de investering waard is. In NL is dit inderdaad heel zeldzaam voor niet-geanimeerde content.zeezuiper schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:57:
Ben ik de enige die verbaasd is dat een Amerikaanse serie (the Terminal List) in het Nederlands nagesynchroniseerd is? Het is een serie voor volwassenen en ik vraag me af voor wie ze dit doen 🤔. Ik zit er zelf niet op te wachten.
Ik heb hem een tijdje geleden gezien, gewoon ondertiteld. Kreeg jij hem default nagesynchroniseerd?zeezuiper schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:57:
Ben ik de enige die verbaasd is dat een Amerikaanse serie (the Terminal List) in het Nederlands nagesynchroniseerd is? Het is een serie voor volwassenen en ik vraag me af voor wie ze dit doen 🤔. Ik zit er zelf niet op te wachten.
Ja, ik kijk via de app plus Chromecast. Je kan uiteraard gewoon Engels kiezen maar ik was verbaasd dat ze hier tijd en geld aan besteden.kraanwagen schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 20:08:
[...]
Ik heb hem een tijdje geleden gezien, gewoon ondertiteld. Kreeg jij hem default nagesynchroniseerd?
Is het gelukt? Ik stuurde een e-mail en kreeg deze uitleg:
Since you are using the Prime Video app with your Belgium Prime subscription trough Amazon.de the majority of the digital movies and TV shows are in French language.
Therefore, you are not able to access the Prime Video content from Amazon.nl and it also blocks the option for us to change your Video Region to the Netherlands as the system recognizes your location.
Volgende stap is misschien via vpn een prime abonnement aangaan in Nederland en dan doen ze het misschien wel.
Haha, yup, hier ook al via een vpn, voorlopig wel nog tussenoplossing omdat vpn nog niet op chromecast zelf is geïnstalleerd, dus ik cast vanop m'n telefoon, ik ga eens proberen om m'n vpn op routerniveau te zetten maar ik weet niet of ik daarvoor technisch genoeg ben.cy-gor25 schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:03:
[...]
Is het gelukt? Ik stuurde een e-mail en kreeg deze uitleg:
Since you are using the Prime Video app with your Belgium Prime subscription trough Amazon.de the majority of the digital movies and TV shows are in French language.
Therefore, you are not able to access the Prime Video content from Amazon.nl and it also blocks the option for us to change your Video Region to the Netherlands as the system recognizes your location.
Volgende stap is misschien via vpn een prime abonnement aangaan in Nederland en dan doen ze het misschien wel.
...maar zo zie je: alweer een oplossing dat -niet veel maar toch- extra centjes kost... en op den duur: vele kleine beetjes... maar goed, het werkt, handig ook voor andere streamingcontent trouwens maar ik gebruik het eigenlijk niet genoeg (content uit andere landen).
Aangezien er meer en meer zaken enkel en alleen met franse taal + ondertitels beschikbaar zijn heb ik hier ook de klantendienst eens voor gecontacteerd. Om licentieredenen kunnen ze mij echter geen NL profiel geven en blijft het voor België nu allemaal fransYohsoog schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:37:
[...]
Bel eens met de klantenservice. Ik had een gelijkaardig iets, maar vooral ook een klacht dat er weinig aanbod leek en ondertitels ook vaak enkel Frans waren. Ze hebben toen inderdaad bevestigd dat als je in België geregistreerd bent er automatisch een Franse taal aan hangt. Ze hebben dat voor mij toen gewijzigd naar Nederland geloof ik. Aanbod was toen ook plots behoorlijk anders met wat extra betalende zender opties bijvoorbeeld er bovenop.
Kindle app idem dito.lordloeder schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:25:
Zwaar irritant dat Amazon in prime de koop/huur optie heeft weggehaald in de prime app.
Dit allemaal vanwege de google App store policy (commissie op verkoop).
Oplossing vanuit Amazon, doe dit via een browser. Leuk, maar de browser gaat weer naar de prime app.
Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen
De oplossing is om een app aan te bieden die buiten de playstore wordt geïnstalleerd. Ik heb zo een vpn app die reclame blokkeert. Via de playstore heb je die optie niet.Cpete schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:15:
[...]
Aangezien er meer en meer zaken enkel en alleen met franse taal + ondertitels beschikbaar zijn heb ik hier ook de klantendienst eens voor gecontacteerd. Om licentieredenen kunnen ze mij echter geen NL profiel geven en blijft het voor België nu allemaal frans
Ik denk dat er komende weken van diverse streamingdiensten wel wat content gaat verdwijnen, hierdoor.
[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 20-09-2022 20:37 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Hoe meer aanbieders er komen, hoe meer het aanbod versnipperd wordt en hoe meer mensen dus terug gaan vallen op “alternatieve aanbieders”…KillerBee schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:36:
@Megalomania The Magicians is zo te zien van Universal Pictures; Universal is onderdeel van de nieuwe streamingdienst SkyShowtime. Deze dienst start eind volgende maand in Nederland.
Ik denk dat er komende weken van diverse streamingdiensten wel wat content gaat verdwijnen, hierdoor.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V1 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40; HomeAssistant
Ter info: ik zie Cold Case er nu weer staankendo schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:14:
[...]
Nee hoor, geen proxy of vpn en gewoon in Nederland.
"Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie"
Wanneer ik in de app zoek naar "Cold Case", dan komt deze niet eens meer voor in de lijst bij mij.
Maar wanneer ik vanaf bv. filmvandaag.nl de link volg, dan krijg ik de pagina van cold case wel in beeld.![]()
Ik denk dus ook een tijdelijke stop, want het komt niet voor in de lijstjes met "verwijderde" series. Daar worden op de helling staande series en films, meestal ruim op tijd aangegeven.
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Oke, maar ik heb prime inmiddels al opgezegd, net als discovery plus. Het lijstje met streamers, wordt steeds kleineredie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:34:
[...]
Ter info: ik zie Cold Case er nu weer staan
Een aantal dagen geleden, na een maand geen prime video, opnieuw aangemeld om cold case weer verder te kunnen kijken, even weer activeren en klaar.kendo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:21:
Ik heb nu al dagen dat mijn prime abonnement is "opgeschort",
"Probleem met je account
Er is een probleem met de betaalmethode van je lidmaatschap. Om verder te kijken, moet je je gewenste betaalmethode opnieuw invoeren. Na het bijwerken kan het enkele minuten duren voordat je verder kunt kijken."
Dus opnieuw de creditcard gekozen als betaalmethode. En dus de melding dat ik binnen enkele minuten weer verder kon kijken......dat was 2 dagen geleden. Maar vreemd genoeg werken mijn sub channels wel gewoon(zelfde kaart)
Maar na een aantal dagen, wederom een probleem met de betaalmethoden. Dus nogmaals ideal gekoppeld. Maar geen succes. Nu een dubbele afschrijving. En nog steeds vraagt Prime om bevesting van mijn rekeningnummer. Wanneer ik vervolgens wil bevestigen, vernieuwend de pagina, en ben ik weer terug bij af.
Creditcard toevoegen, geeft dezelfde problemen.
Dit is nu de 3e keer binnen een jaar, dat de betaalmethode een error geeft.
Gdv. Nu gaat echt alles wat met amazon te maken heeft in de ban. Alle accounts zijn nu opgeheven.
[ Voor 30% gewijzigd door kendo op 15-10-2022 15:26 ]
/f/image/aNGs9Dpm2LjXfISIijlEzO5Y.png?f=fotoalbum_large)