Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Niet specifiek. Andere diensten hebben ook. Maar bijvoorbeeld doctor Who verdwijnt binnenkort.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
D-Three schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:43:
[...]

Zie:
Mike1980leam in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"
Verwijderd in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"
Maar of dit nu effectief zo is, weet ik niet :)

[...]

Dit lees ik hier steeds maar dit krijgen wij echt niet te zien. Niks van betalende content eigenlijk. Komt dat omdat we via de PS4 kijken? Of door het .de abonnement? Via wat kijk jij? Ik overweeg eigenlijk om een Fire TV Stick aan te schaffen maar als ik dan allerlei reclame voor betalende contect door de strot geduwd zou krijgen... :/
Kan geen titels meer noemen want wij hebben nu HBO Max. Iets met reality doc en Scifi.
Er zijn veel meer van die channels waar je dan extra abonnement voor moet nemen.

[ Voor 28% gewijzigd door CR2032 op 22-04-2022 11:42 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Amazon voegt 30 mei James Bond-collectie van 25 films toe aan Prime Video

Uit artikel:
De streamingdienst Amazon Prime Video heeft bekendgemaakt dat er 25 James Bond-films “voor een beperkte periode” aan het Nederlandse aanbod van het video on demand-platform toegevoegd zullen worden op maandag 30 mei 2022. Dit nieuws komt ongeveer een jaar nadat Amazon liet weten de James Bond-filmstudio MGM overgenomen te hebben voor 8,45 miljard dollar. Momenteel is nog niet bekend hoe lang de films in het aanbod van de videodienst zullen blijven.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38
Voor wie van Sci-fi houdt kan ik Outer Range wel aanbevelen:
IMDB: Outer Range (TV Series 2022– )

Goeie acteurs ook. Toevallig net Ozark afgerond (ofschoon we over een dag weer vrolijk verder gaan) en ik kwam in Outer Range een bekend gezicht voor: Tom Pelphrey. Ik verschuil me achter het gegeven dat ik Ozark S3 een paar weken geleden heb afgekeken.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Voor diegenen die de Apple TV-app gebruiken (om bijvoorbeeld films te kopen, te huren en Apple TV+ te kijken):

Films en series die op Prime Video staan, waren al een tijdje te vinden in de Apple TV-app, die je dan doorverwijst naar de Prime Video-app. Wat echter nieuw is, is dat je deze nu kan toevoegen aan je ‘Up Next’-lijst en dat de films/series nu ook bij de pagina van de acteur staan in de Apple TV-app. Ook staan er nu veel Prime films en series op de hoofdpagina van de Apple TV-app; vroeger moest je deze series verborgen en kon je deze alleen handmatig opzoeken in de app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

cbr600f4i schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:00:

Goeie acteurs ook. Toevallig net Ozark afgerond (ofschoon we over een dag weer vrolijk verder gaan) en ik kwam in Outer Range een bekend gezicht voor: Tom Pelphrey. Ik verschuil me achter het gegeven dat ik Ozark S3 een paar weken geleden heb afgekeken.
Outer range is zeer de moeite waard. Moeten nu wel elke week op de nieuwe aflevering wachten :)
Door dit soort series ga ik APV al bijna hoger waarderen dan Netflix. Ben Netflix gebruiker van het eerste uur maar ze worden te duur, hebben de verkeerde plannen en de content wordt minder. Had nooit gedacht dat APV zich zo zou ontwikkelen.

[ Voor 16% gewijzigd door page404 op 29-04-2022 11:07 ]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Bosch: Legacy staat erop (1e 4 afl meteen), jeej geen gedoe (want de gratis streammeuk waar ut op is, is alleen beschikbaar in US/UK) !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik heb een LG OLED tv (inmiddels 4 jaar oud), waar ik Amazon Prime regelmatig op start. Maar ik word af en toe helemaal simpel van de "X ray" functie: die balk komt een keer of 10 tot 15 naar boven in de eerste 10 minuten die ik kijk.

Klantenservice riep de eerste keer, dat ik de app opnieuw moest installeren en dat leek ook wat te helpen, maar na een paar dagen begon het feest gewoon weer van voren af aan.

Op mijn Shield heb ik daar (nagenoeg) geen last van, dus vraag ik me af of het specifiek aan de app voor LG ligt. Meer mensen daar ervaring mee?

@cbr600f4i dank voor de tip voor Outer Range, die voeg ik to aan mijn kijk lijst :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Hahn schreef op zondag 17 april 2022 @ 19:02:
[...]
Ja, dat lijkt mij ook. Maar wat zegt dat verder? Waar het elke dienst om te doen is, is hoeveel mensen een betaald abonnement hebben. Het zal Amazon, Netflix of wie dan ook waarschijnlijk een worst wezen of je ook daadwerkelijk iets kijkt of niet, zolang je maar elke maand braaf betaalt :P
dat is wel belangrijk natuurlijk maar hoe meer views van series hoe makkelijker ze nieuwe series kunnen kopen, als ze kunnen zeggen dat ze meer dan een miljoen view per maand hebben van vergelijkbare series dan lijkt mij een producent eerder geneigd met ze in zee te gaan dan dat je er 100.000 hebt bv.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:35
Pietervs schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 18:14:
Ik heb een LG OLED tv (inmiddels 4 jaar oud), waar ik Amazon Prime regelmatig op start. Maar ik word af en toe helemaal simpel van de "X ray" functie: die balk komt een keer of 10 tot 15 naar boven in de eerste 10 minuten die ik kijk.

Klantenservice riep de eerste keer, dat ik de app opnieuw moest installeren en dat leek ook wat te helpen, maar na een paar dagen begon het feest gewoon weer van voren af aan.

Op mijn Shield heb ik daar (nagenoeg) geen last van, dus vraag ik me af of het specifiek aan de app voor LG ligt. Meer mensen daar ervaring mee?

@cbr600f4i dank voor de tip voor Outer Range, die voeg ik to aan mijn kijk lijst :)
Ik heb dat probleem niet op mijn LG C8, ik zie die x-ray functie alleen als ik pauzeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 20:28

gws24

Thinking is hard!

Pietervs schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 18:14:

Net zoals @FrankRicard krijg ik X-ray alleen als ik op een knop druk op de lg remote (niet bij volume veranderen trouwens). Gaat om een CX6LA uit 2020

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
cbr600f4i schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:00:

Outer Range vind ik ook wel nice inderdaad.

Een andere aanrader wat mij betreft op Prime Video, is The Wilds. Een paar maanden geleden seizoen 1 gekeken, en die vond ik al heel goed. Sinds kort staat seizoen 2 er ook op, en die vind ik tot dusver (ik moet nog 3 afleveringen) nog beter dan seizoen 1.

Tot nu toe in dit topic heb ik slechts 2 andere mensen The Wilds zien noemen, wat ik best opvallend vind voor een serie als dit.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 09-05-2022 20:59 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:48
Hahn schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:58:
Tot nu toe in dit topic heb ik slechts 2 andere mensen The Wilds zien noemen, wat ik best opvallend vind voor een serie als dit.
Ik heb seizoen 1 ook gezien toen deze uitkwam dec 2020 en ga seizoen 2 zeker kijken. Probleem vind ik tegenwoordig de korte seizoenen en de lange tijd tussen de seizoenen, waardoor ik eigenlijk seizoen 1 weer moet terugkijken wat er ook weer allemaal gebeurd is. En een season recap zag ik zo niet…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
[...]

Een andere aanrader wat mij betreft op Prime Video, is The Wilds. Een paar maanden geleden seizoen 1 gekeken, en die vond ik al heel goed. Sinds kort staat seizoen 2 er ook op, en die vind ik tot dusver (ik moet nog 3 afleveringen) nog beter dan seizoen 1.

Klinkt goed, ook wel aardige imdb score,, zal het op de kijklijst zetten.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ben nu bezig met het laatste seizoen van The Man in the High Castle. Eerste seizoen was geweldig, daarna zakt het af. Zal dit seizoen wel afkijken maar geloof dat ik er wel een tikje klaar mee ben.

Daarna ga ik verder met Outer Range.

@gws24 @FrankRicard
Thanks, dan vrees ik dat het aan mijn toestel ligt :(
In ieder geval goed om te weten dat nieuwere modellen daar geen last van hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

[...]

Outer Range vind ik ook wel nice inderdaad.

Die heb ik laten schieten op basis van de omschrijving en de (helft van de) trailer, leek me een typisch pubermeisjesdrama meets Lost, meer iets voor m'n dochters. Maar dat is dus niet zo?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

cbr600f4i schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:38:
[...]

Klinkt goed, ook wel aardige imdb score,, zal het op de kijklijst zetten.
Bra-Jo schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 10:05:
[...]

Die heb ik laten schieten op basis van de omschrijving en de (helft van de) trailer, leek me een typisch pubermeisjesdrama meets Lost, meer iets voor m'n dochters. Maar dat is dus niet zo?
Dat is ook mijn gevoel, soort van survival bias (pun intended) van kijkers (jongeren/tieners) die na het kijken van de trailer nog niet afhaken en hoge scores stemmen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Bra-Jo schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 10:05:
[...]

True schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 10:35:
[...]

[...]

Dat is ook mijn gevoel, soort van survival bias (pun intended) van kijkers (jongeren/tieners) die na het kijken van de trailer nog niet afhaken en hoge scores stemmen.
Ik zou zeggen, geef het een aflevering (of 2) de kans :) Het is heel kort de bocht een soort van Lost met tieners inderdaad, maar ik heb me niet gestoord aan pubermeisjesdrama en vind het juist wel een diepgaande serie die interessante zaken behandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
iekue schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:48:
Bosch: Legacy staat erop (1e 4 afl meteen), jeej geen gedoe (want de gratis streammeuk waar ut op is, is alleen beschikbaar in US/UK) !!
Ik had vandaag twee nieuwe afleveringen, maar nee! Wanneer komen er meer afleveringen?
Niveau tot nu toe is heel hoog, net als bij originele Bosch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Olga2000 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:13:
[...]

Ik had vandaag twee nieuwe afleveringen, maar nee! Wanneer komen er meer afleveringen?
Niveau tot nu toe is heel hoog, net als bij originele Bosch.
2 stuks per week: IMDB: Bosch: Legacy - Season 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

De twee nieuwe Bosch afleveringen hadden inderdaad gisteren al toegevoegd moeten zijn (en ze staan er nu nog steeds niet), beetje vreemd weer dit.

[ Voor 14% gewijzigd door KillerBee op 14-05-2022 06:54 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KillerBee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 06:53:
De twee nieuwe Bosch afleveringen hadden inderdaad gisteren al toegevoegd moeten zijn (en ze staan er nu nog steeds niet), beetje vreemd weer dit.
Ik zie 4 afleveringen van Bosch: Legacy op Prime Video staan, zonder VPN of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Er zijn vorige week vrijdag inderdaad 4 afleveringen geplaatst, zie ook de datum bij elke aflevering (datum van toevoeging: 6 mei), en gisteren zouden er weer 2 afleveringen worden toegevoegd (zie ook imdb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Aha, dan had ik het verkeerd gelezen. Ik dacht dat jullie het hadden over alleen de allereerste 2 afleveringen kunnen zien, en nog niet episode 3 en 4.

13 mei is in Amerika letterlijk pas net voorbij, dus kan me voorstellen dat het later vandaag er pas bij ons op komt te staan. Hopelijk uiterlijk morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Sorrie Hahn, maar nee, wat ik al zei: vorige week vrijdag zijn de eerste 4 geplaatst, exact een week later worden dan de volgende twee geplaatst. Alles later, is gewoon een fout van Amazon.
Ik heb het trouwens al gemeld middels de Feedback knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KillerBee schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 13:13:
Sorrie Hahn, maar nee, wat ik al zei: vorige week vrijdag zijn de eerste 4 geplaatst, exact een week later worden dan de volgende twee geplaatst. Alles later, is gewoon een fout van Amazon.
Ik heb het trouwens al gemeld middels de Feedback knop.
Mwa, fout fout... Kan ook best een bewuste keuze/afspraak zijn van Amazon, of bijvoorbeeld doordat de ondertiteling eerst nog vertaald moet worden naar het Nederlands. Dan kan je melden tot je een ons weegt, maar dat zal dan weinig helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
Inmiddels Bosch Legacy afleveringen 5 en 6 verschenen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Seizoen 3 van The Boys komt eraan, jongens. Leuke serie:

De serie, die gebaseerd is op de duistere comics van Garth Ennis en Darick Robertson, zal vanaf 3 juni terugkeren op Prime Video met de eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen,

https://www.moviemeter.nl...ore-en-jensen-ackles-5273

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:06
Salvatron schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 02:54:
Seizoen 3 van The Boys komt eraan, jongens. Leuke serie:

De serie, die gebaseerd is op de duistere comics van Garth Ennis en Darick Robertson, zal vanaf 3 juni terugkeren op Prime Video met de eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen,

https://www.moviemeter.nl...ore-en-jensen-ackles-5273
Vergeet allemaal ook niet om het Youtube kanaal van Vought International te bekijken voordat de serie live gaat!

Overigens heb ik wel het idee dat er maar weinig series op Prime komen die ik de moeite waard vind momenteel. Ik zit nog steeds te wachten op een nieuw seizoen van Carnival Row.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Olga2000
Night sky is een aanrader. Ik heb het met veel plezier gekeken. Dat is geen snelle sci-fi, maar goed onderhouden mysterieuze serie. Mooie langzame opbouw, prachtige acteerwerk. Tempo wordt wel verhoogd in de laatste afleveringen en ik ging gewoon bingen. Einde was echt spannend. Ik hoop op tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Olga2000 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:12:
Night sky is een aanrader. Ik heb het met veel plezier gekeken. Dat is geen snelle sci-fi, maar goed onderhouden mysterieuze serie. Mooie langzame opbouw, prachtige acteerwerk. Tempo wordt wel verhoogd in de laatste afleveringen en ik ging gewoon bingen. Einde was echt spannend. Ik hoop op tweede seizoen.
Ik heb alleen de 1e episode gekeken tot nu toe, maar ik vond het allemaal maar wat vaag. Vooral omdat er dus uberhaupt nog niks duidelijk wordt over het hoe/wat/waarom van die kamer. Een beetje meer info had wel prettig geweest om me er misschien meer in te zuigen.

Maar ik zal de 2e episode anders ook nog een kans geven. Kijken of het me daarna beter pakt.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Spooksel schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:39:
[...]

Ik heb alleen de 1e episode gekeken tot nu toe, maar ik vond het allemaal maar wat vaag. Vooral omdat er dus uberhaupt nog niks duidelijk wordt over het hoe/wat/waarom van die kamer. Een beetje meer info had wel prettig geweest om me er misschien meer in te zuigen.

Maar ik zal de 2e episode anders ook nog een kans geven. Kijken of het me daarna beter pakt.
Eerste episode was inderdaad erg slome. Serie zal steeds meer vaart krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:56
De kinderen keken regelmatig Pinocchio op prime. Helemaal leuk

Alleen: om een of andere reden is die nu van gratis naar betaald gegaan? Gebeurt dat vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
President schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:18:
De kinderen keken regelmatig Pinocchio op prime. Helemaal leuk

Alleen: om een of andere reden is die nu van gratis naar betaald gegaan? Gebeurt dat vaker?
Dat is helaas normaal bij Amazon Prime.

Zal wel met licenties te maken hebben want ik zie Pokemon seizoenen ook veel ontbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:15
Dat is normaal bij (bijna) alle streaming services. Heeft inderdaad met licenties te maken.

Overigens, vanaf morgen als het goed is alle James Bond films tijdelijk op Amazon Prime.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat ik wel begreep is dat tijdelijk echt heel tijdelijk is. Als ik het goed herinner slechts 3 2 maanden of zo.

https://www.entertainment...on-prime-video-nederland/

[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-05-2022 08:26 . Reden: nog korter dan ik al dacht dus. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:49
Alle Casino Royalr moet je gewoon voor betalen. Snap er niks van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:05
Nietdatikweet schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:02:
Alle Casino Royalr moet je gewoon voor betalen. Snap er niks van.
Via de link van ArthurMorgan:

Alle 25 James Bond films zijn vanaf 30 mei 2022 voor een beperkte periode op Prime Video Nederland te zien. Dat zijn alle films, met uitzondering van Casino Royale uit 1967 en Never Say Never Again uit 1983, die geen van beide werden geproduceerd door Eon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het gekke is wel dat als je vervolgens op Prime video kijkt de 2006 versie een betaald teken heeft en de 1967 versie gratis te bekijken is. Ook never say never again lijkt open gezet te zijn.

Wil je die twee gratis zien zou ik ze zo snel mogelijk gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Lijkt me inderdaad een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Ze hebben de fout inmiddels hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Jammer dat maar 2 maanden is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:59
hv08 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:13:
[...]

Via de link van ArthurMorgan:

Alle 25 James Bond films zijn vanaf 30 mei 2022 voor een beperkte periode op Prime Video Nederland te zien. Dat zijn alle films, met uitzondering van Casino Royale uit 1967 en Never Say Never Again uit 1983, die geen van beide werden geproduceerd door Eon.
Raar beperkte periode, MGM is nu toch van Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:06:
[...]

klopt, ik heb ook nergens een echte verklaring ervoor gezien. Je zou zeggen zet het erop, dat trekt nog steeds veel mensen aan om een abonnement te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
dutchnltweaker schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:06:
[...]

Volgens mij is het bij de Bond films weer lastig omdat MGM maar de helft van de franchise bezit of iets in die richting.

Is de fusie eigenlijk al helemaal afgerond? Ik wacht nog steeds op Stargate op Amazon Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hv08
ErikT738 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:35:
[...]

Is de fusie eigenlijk al helemaal afgerond? Ik wacht nog steeds op Stargate op Amazon Prime.
Je kunt binnen Amazon Prime een abonnement nemen op MGM, daar valt Stargate SG1/Atlantis onder. Dat is 14 dagen gratis, daarna 3,99 per maand. Ik denk niet dat je 10 seizoenen in 14 dagen kunt kijken :) Ik ben toevallig bezig met de serie weer op dvd te kijken, maar soms denk ik wel eens: poehee, voor 3,99 geen gezeur met schijfjes wisselen, ondertitels selecteren, wachten op laadschermpjes enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
hv08 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:54:
[...]

Je kunt binnen Amazon Prime een abonnement nemen op MGM, daar valt Stargate SG1/Atlantis onder. Dat is 14 dagen gratis, daarna 3,99 per maand. Ik denk niet dat je 10 seizoenen in 14 dagen kunt kijken :) Ik ben toevallig bezig met de serie weer op dvd te kijken, maar soms denk ik wel eens: poehee, voor 3,99 geen gezeur met schijfjes wisselen, ondertitels selecteren, wachten op laadschermpjes enz.
Ik heb me aan het begin van de Corona pandemie al door alle SG1 en Atlantis DVD's heen gewerkt dus eigenlijk heb ik die niet op korte termijn nodig. Stiekem wil ik wel een keer kijken hoe Universe nu is. Die heb ik enkel gekeken toen het hier werd uitgezonden door Veronica o.i.d. en ergens in seizoen 1 gedropt, maar ik lees vaak dat seizoen 2 veel beter is. Ook heb ik de originele Stargate film nog nooit gezien.

Eerlijk gezegd hoop ik dat Amazon een nieuwe serie greenlight. Brad Wright heeft het script al klaar liggen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUkDA2EG8QNElxF3Su28lmpxY58=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Lsdv6nbctsiC3AtznZZDpWDG.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hv08
ErikT738 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 10:03:
[...]

Ik heb me aan het begin van de Corona pandemie al door alle SG1 en Atlantis DVD's heen gewerkt dus eigenlijk heb ik die niet op korte termijn nodig. Stiekem wil ik wel een keer kijken hoe Universe nu is. Die heb ik enkel gekeken toen het hier werd uitgezonden door Veronica o.i.d. en ergens in seizoen 1 gedropt, maar ik lees vaak dat seizoen 2 veel beter is. Ook heb ik de originele Stargate film nog nooit gezien.

Eerlijk gezegd hoop ik dat Amazon een nieuwe serie greenlight. Brad Wright heeft het script al klaar liggen.
[Afbeelding]
Ik heb Universe ook op dvd en vond hem wel leuk. Naja voor 3,99 een maandje mgm kun je je ook geen buil aan vallen. Kun je gelijk de originele stargate film kijken, hoe het allemaal begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Eindelijk, ik zag dat vandaag de 007 films 'inbegrepen bij Prime' zijn. d:)b
Terwijl gisteren er nog een betaaloptie bij stond.

Wel balen... moet ik weer tijd gaan vrijmaken om daar e.e.a. te kunnen inhalen c.q. bekijken. :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@ehtweak Ze staan er al sinds afgelopen maandag, gratis (ik kijk er sindsdien ook elke avond eentje :) ).
Ik denk dat je net de pech had om de twee Bond films tegen te komen die niet bij deze deal zitten, die hebben wel het betaal icoontje.

De Bond films zijn tijdelijk, ik dacht slechts 2 maanden, te zien. Dus zeker snel zijn met kijken ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

De eerste 3 afleveringen van The Boys seizoen 3 staan online. :D

Lekkere absurde superhelden met behoorlijk groffe humor...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 20:28

gws24

Thinking is hard!

KillerBee schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 06:16:
@ehtweak Ze staan er al sinds afgelopen maandag, gratis (ik kijk er sindsdien ook elke avond eentje :) ).
Ik denk dat je net de pech had om de twee Bond films tegen te komen die niet bij deze deal zitten, die hebben wel het betaal icoontje.
Welke twee zijn betaald dan want ook de 2 onofficiële (Never Say Never Again en Casino Royale ('67) ) zijn (inmiddels) gratis.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@gws24 Ik bedoelde inderdaad de twee onofficiële. Ik had dit eerder gelezen in dit topic van iemand, maar niet zelf geconstateerd verder. Mooi dat ook deze twee films alsnog gratis beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
sjaool schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 11:20:
De eerste 3 afleveringen van The Boys seizoen 3 staan online. :D

Lekkere absurde superhelden met behoorlijk groffe humor...
Zit er een recap van seizoen 2 bij de eerste aflevering?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Tim01 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:12:
[...]

Zit er een recap van seizoen 2 bij de eerste aflevering?
Ja, er zit een previously aan het begin van aflevering 1.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

KillerBee schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 06:16:
Blijkbaar was/is het locatiegebonden, want met mijn Duitse Prime Video abo kon ik ze op 1 juni nog niet gratis kijken, en op 2 juni ineens wel. :?
De Bond films zijn tijdelijk, ik dacht slechts 2 maanden, te zien. Dus zeker snel zijn met kijken ;)
Jeetje zeg, moet ik nog opschieten ook. :+ Ik hoef eigenlijk alleen maar de laatste/recente films te zien.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

The Boys seizoen 3...

O
M
F
G

Die eerste 15 min alleen al, whaaaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Spooksel schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 00:24:
The Boys seizoen 3...

O
M
F
G

Haha, ik dacht precies hetzelfde bij het kijken van S03E01: "het eerste kwartier alleen al begint alweer goed!".

Vanavond alle drie de nieuwe afleveringen van seizoen 3 gekeken, en kan niet wachten op de volgende afleveringen :D

Samen met Invincible is The Boys sowieso m'n favoriete serie van Prime Video, en misschien wel mijn favoriete serie van de afgelopen jaren überhaupt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
The Boys moet het vooral van de seks, ranzigheid en kritiek op de maatschappij hebben. Het is vermakelijk, maar zonder dat is het niet veel beter dan As The World Turns :p

Maar eigenlijk ben ik vooral teleurgesteld omdat Gus Fring z'n werk doet zonder Mike in te huren :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 19:41
Ik merk dat ik er steeds slechter tegen kan dat er maar een paar afleveringen van serie XYZ zijn. Moet je daarna weer een week wachten. Ik wacht wel tot het volledige seizoen van The Boys beschikbaar is. (8 juli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
/crap :)

[ Voor 97% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-06-2022 11:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
ArthurMorgan schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:37:
Ik zat even te berekenen wanneer die opzegvergoedingen uitkunnen. Maar dat is echt al bij centen minder per kuub of kWh. Het is bijna een lachertje zo. Niet dat ik erover klaag ;)
Had dat eigenlijk wel 2 jaar geleden moeten berekenen, had toen wel de intentie om een nieuw langdurig contract te doen, maar had nog 2 jaar te gaan en geen zin om het door te rekenen. Zal ik in het vervolge wel gaan doen :D
Je zit volgens mij in het verkeerde topic ;)
Stukfruit schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 02:15:
The Boys moet het vooral van de seks, ranzigheid en kritiek op de maatschappij hebben. Het is vermakelijk, maar zonder dat is het niet veel beter dan As The World Turns :p

Maar eigenlijk ben ik vooral teleurgesteld omdat Gus Fring z'n werk doet zonder Mike in te huren :+
Zonder vliegtuigen is Top Gun ook geen reet aan. Zo kan je alles wel reduceren tot iets minders :+

[ Voor 30% gewijzigd door Hahn op 04-06-2022 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat is waar :P

Maar dat maakt dit wel zo'n typische serie waarbij je (ik in ieder geval) er eigenlijk niet veel zin in hebt om te beginnen met een nieuw seizoen en pas na het zien van een paar afleveringen denkt: ja f*ck, nu ben ik toch al bezig en wil ik de rest ook zien :+

Het maakt de drempel om te gaan kijken wat hoger. Terwijl er verder weinig mis mee is.
spoiler:
Nouja, zolang je het normaal vindt dat er ledematen van een meter hoog op het scherm van je beamer tevoorschijn komen :+

De product placement heeft in deze show trouwens wel Breaking Bad-proporties bereikt!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
Stukfruit schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:09:
Dat is waar :P

Maar dat maakt dit wel zo'n typische serie waarbij je (ik in ieder geval) er eigenlijk niet veel zin in hebt om te beginnen met een nieuw seizoen en pas na het zien van een paar afleveringen denkt: ja f*ck, nu ben ik toch al bezig en wil ik de rest ook zien :+

Het maakt de drempel om te gaan kijken wat hoger. Terwijl er verder weinig mis mee is.
spoiler:
Nouja, zolang je het normaal vindt dat er ledematen van een meter hoog op het scherm van je beamer tevoorschijn komen :+

De product placement heeft in deze show trouwens wel Breaking Bad-proporties bereikt!
Ik volg je niet. Wat zorgt ervoor dat je er geen zin in zou hebben? Omdat je niet zo van gore bent?

Want ik herken wat je zegt totaal niet: ik keek reikhalzend uit naar The Boys seizoen 3, en heb gisteren met veel plezier alle 3 de afleveringen achter elkaar gebinged (normaal beperk ik mezelf tot een aflevering of 2 per avond, om niet alles in één keer er doorheen te stouwen, maar dat was bij The Boys niet gelukt :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Spooksel schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 00:24:
The Boys seizoen 3...

O
M
F
G

Sodeknetters, dat spatte echt letterlijk van het scherm. 8)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

The Boys moet het vooral van de seks, ranzigheid en kritiek op de maatschappij hebben.
Dat ja.

Heerlijk, dat ook één van 's-werelds meest commerciële en marketing-gehaaide bedrijven notabene zoiets op het scherm brengt! Top! d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:16:
[...]

Ik volg je niet. Wat zorgt ervoor dat je er geen zin in zou hebben? Omdat je niet zo van gore bent?
Ik denk dat dat het inderdaad is :Y

Toch kan ik wel waarderen dat ze er duidelijk tijd in hebben gestoken. Bijvoorbeeld bij het laten bewegen van iemands ingewanden nadat die persoon totaal in stukken op straat komt te liggen :P

[ Voor 20% gewijzigd door Stukfruit op 04-06-2022 14:29 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

sverzijl schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:33:
Ik merk dat ik er steeds slechter tegen kan dat er maar een paar afleveringen van serie XYZ zijn. Moet je daarna weer een week wachten. Ik wacht wel tot het volledige seizoen van The Boys beschikbaar is. (8 juli)
Zit ik dus ook te denken: wachten op 8 juli, gordijnen dicht, popcorn aan en pas van de bank af als ik seizoen 3 gezien heb… :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Het is de basis van de serie. Maar dat maakt hem niets minder.
Kijk alleen al dat woke Vough pretpark wat ze hadden opgebouwd. Schitterend.

Leuk ook hoe al die losse elementen van hun youtube kanaal ook terugkomen, zoals die verslaggever.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:34
Gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van the Boys gekeken. Heerlijk weer. Kan niet wachten op de volgende afleveringen. :*)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
Malfunctions schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:41:
Gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van the Boys gekeken. Heerlijk weer. Kan niet wachten op de volgende afleveringen. :*)
Hoeft ook niet, want aflevering 2 en 3 staan er ook al op (en vrijdag aflevering 4) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Hahn schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:43:
[...]

Hoeft ook niet, want aflevering 2 en 3 staan er ook al op (en vrijdag aflevering 4) ;)
Nou moet ik alsnog wachten. Maar holy shit, wat een geweldig begin weer. Cynisch en gewelddadig, i love it. O+ *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Malfunctions schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:40:
[...]

Nou moet ik alsnog wachten. Maar holy shit, wat een geweldig begin weer. Cynisch en gewelddadig, i love it. O+ *O* oOo
Hopelijk staat aflevering 4 over een paar uur online (had gehoopt nu al, maar zie 'm nog niet) :P

edit:
Aflevering 4 staat inmiddels online *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 10-06-2022 14:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

M.b.t. The Boys; als je dacht dat het niet gekker kon... Aflevering 4; the big dildo killing. 8) _/-\o_ })

En Homelander wordt met de dag/aflevering extremer. :Y

[ Voor 21% gewijzigd door ehtweak op 12-06-2022 09:04 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:22
The Boys is met recht een van de meest vermakelijke series die ik ooit heb gezien. De humor is fantastisch, voornamelijk Butcher kan ik enorm waarderen met zijn Britse uitspraken.
Ook fantastisch om te zien hoe Vought wordt neergezet, alles maar doen om populair gevonden te worden. Precies zoals grote bedrijven als Disney werken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

yorroy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:56:
...
Precies zoals grote bedrijven als Disney werken
Precies zoals grote bedrijven als Amazon werken... :+
De zelfspot t.a.v. het Amerikaanse super commerciële marketinggezwets is geniaal! _/-\o_ d:)b _O-

[ Voor 19% gewijzigd door ehtweak op 12-06-2022 17:01 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
Gelukkig is The Boys ook geen one trick/season pony, wat je wel vaker ziet. Waarbij het eerste seizoen goed is, maar daarna direct inkakt, omdat ze niet weten hoe het verder moest.

Bij The Boys zie je bijvoorbeeld dat de laatste aflevering van seizoen 2 op IMDB de hoogste score krijgt (9.4), en dat aflevering 4 van seizoen 3 daar aardig in de buurt bij komt met een 9.2 :D

Nu hopen dat die trend zich door blijft zetten. Inmiddels is seizoen 4 ook al bevestigd, wat niet gek is natuurlijk. Maar ik hoop dat ze het laten bij 4 seizoenen (misschien 5, als ze de kwaliteit vast kunnen houden), en op hun hoogtepunt stoppen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 12-06-2022 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38

Sorcerer8472

Mens sana?

yorroy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:56:
The Boys is met recht een van de meest vermakelijke series die ik ooit heb gezien. De humor is fantastisch, voornamelijk Butcher kan ik enorm waarderen met zijn Britse uitspraken.
Ook fantastisch om te zien hoe Vought wordt neergezet, alles maar doen om populair gevonden te worden. Precies zoals grote bedrijven als Disney werken
Nieuw-Zeelands ;)
Vought heeft heel duidelijk de Marvel-kleuren, zie het logo op de achtergrond als bijv. de supes worden geïnterviewed, best grappig eigenlijk :D

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
The Boys

LOL

spoiler:
Soldier boy die naar de poster van Robert Singer kijkt :D Heerlijke knipoog naar Supernatural.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

't Was weer een bijzondere aflevering. :+
S3E5

1 episode geleden was Kimiko nog the dildo killer queen en nu ineens een musical ster?!? 8)7 8)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:22
Voor de mensen die The Boys volgen, zorg dat je goed zit voor S3E6! Holy crap!

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Ik ben begonnen aan Mr Robot. Begint erg goed. Maar valt mij op dat de Fucks zijn weg gefilterd? Ik merkte bij een andere film ook al dat dit gebeurde.

Las op reddit dat dit mogelijk alleen het eerste seizoen is. Vreemd genoeg is het niet voor iedereen op amazon zo, tenzij mensen het gewoon niet door hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Leviathius schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:28:
Voor de mensen die The Boys volgen, zorg dat je goed zit voor S3E6! Holy crap!
Ik moet zeggen, het viel me erg mee/tegen die Herogasm. Sure, titties and some willies, maar come on. The Boys heeft erger gedaan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Enige is dat vanaf nu geen enkele superheld
spoiler:
meer een cape kan dragen
;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
Wat ik nog steeds mooi vind is dit soort series met hun foute humor, je kan me toch wegdragen wanneer ik Deep met z'n octopus zie lopen in een een plastic zak.

Tot de volgende week in de tussentijd maar weer Family Man en Upload kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door cbr600f4i op 24-06-2022 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Spooksel schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 22:11:
[...]

Ik moet zeggen, het viel me erg mee/tegen die Herogasm. Sure, titties and some willies, maar come on. The Boys heeft erger gedaan :P
Eens. Ik zat klaar voor zoveel erger.
Wel hardop gelachen... zeker die scene met MM.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
ArthurMorgan schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 22:13:
Enige is dat vanaf nu geen enkele superheld
spoiler:
meer een cape kan dragen
;)
Ze hadden sowieso naar Edna moeten luisteren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cbr600f4i
The Terminal List, 8.2 op imdb, ik zal er eens voor gaan zitten.

IMDB: The Terminal List (TV Series 2022– )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ben inmiddels bij ep4. Het kijkt wel lekker weg als je van het genre houdt, maar het is allemaal wel heel makkelijk of juist heel moeilijk gedaan. Verder is het een dertien in dozijn: Amerikaanse SF soldaat heeft het moeilijk en moet vechten om te blijven leven en niemand geloofd hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
True schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:05:
[...]

maar het is allemaal wel heel makkelijk of juist heel moeilijk gedaan. Verder is het een dertien in dozijn
Tsja, wat is er allemaal al niet uitgebracht, onderhand zijn alle boeken wel zo'n beetje verfilmd en als je vanaf de jaren zeventig al films en series kijkt wat is er dan nu nog wat niet al is gedaan. Ik het het gevoel dat ik zo'n beetje ben uitgekeken. Ik ga letterlijk door het gebrek aan series/comedies als 'Fresh off the boat' ;) door naar The Terminal List.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

cbr600f4i schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 20:46:
[...]

Tsja, wat is er allemaal al niet uitgebracht, onderhand zijn alle boeken wel zo'n beetje verfilmd en als je vanaf de jaren zeventig al films en series kijkt wat is er dan nu nog wat niet al is gedaan. Ik het het gevoel dat ik zo'n beetje ben uitgekeken. Ik ga letterlijk door het gebrek aan series/comedies als 'Fresh off the boat' ;) door naar The Terminal List.
Ik geef je ook echt geen ongelijk, ik zet zo dadelijk ook de volgende ep gewoon aan. Ik vond bijv. 'Shooter' ook erg sterk, wat mij hierin aantrok is de technische diepgang m.b.t. het schieten/halen van een schot. Ik heb het gevoel dat 'The Terminal List' voor mij nog iets mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ik wilde net beginnen met The Terminal List, maar Amazon op mijn Apple TV forceert de Nederlandse taal. Ik krijg dus de audio nagesynchroniseerd wat heel irritant is.

Via de opties kan ik ook alleen Nederlands selecteren. Zijn er meer die hier last van hebben of een oplossing hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door yorroy op 06-07-2022 18:26 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
The boys was echt een verrassing voor me vorig jaar. Ging er compleet blind in en keek het een beetje uit gebrek aan wat anders. De holy fuck momenten vlogen me om de oren de eerste paar afleveringen. Niks van dat politiek correcte van tegenwoordig. Lekker man.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dat was 'm dan weer. ;w
S3 van The Boys.

Zojuist S3E8 gekeken. Big fight en toen was het over... 8)

Jammer. Ik wil meer van dit politiek incorrecte gebeuren. Lekker grof en fout. Heerlijk; I want more...

Niet op de url's klikken als je nog moeten kijken!

https://www.inverse.com/e...-plot-cast-trailer-finale
https://www.vulture.com/a...stant-white-hot-wild.html
https://www.gamesradar.co...de-8-finale-review-recap/
https://www.denofgeek.com...-episode-8-finale-review/

[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 08-07-2022 22:03 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
yorroy schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:26:
Ik wilde net beginnen met The Terminal List, maar Amazon op mijn Apple TV forceert de Nederlandse taal. Ik krijg dus de audio nagesynchroniseerd wat heel irritant is.

Via de opties kan ik ook alleen Nederlands selecteren. Zijn er meer die hier last van hebben of een oplossing hebben?
Ik kon prima Engels selecteren 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ferra schreef op maandag 11 juli 2022 @ 00:00:
[...]

Ik kon prima Engels selecteren 😁
Op een andere Apple TV lukte het wel 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Zwaar irritant dat Amazon in prime de koop/huur optie heeft weggehaald in de prime app.
Dit allemaal vanwege de google App store policy (commissie op verkoop).

Oplossing vanuit Amazon, doe dit via een browser. Leuk, maar de browser gaat weer naar de prime app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
The Terminal List heeft me erg verrast. Had eigenlijk weer een typische net-niet Amazon show verwacht zoals Jack Ryan en Hanna maar na aflevering 3 ben ik hooked :) Erg benieuwd waar het verhaal heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
lordloeder schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:25:
Zwaar irritant dat Amazon in prime de koop/huur optie heeft weggehaald in de prime app.
Dit allemaal vanwege de google App store policy (commissie op verkoop).

Oplossing vanuit Amazon, doe dit via een browser. Leuk, maar de browser gaat weer naar de prime app.
Klopt inderdaad. Ik ben van de Chromecast weer terug gegaan naar de native TV app. Scheelt ook weer switchen tussen 50Hz en 24Hz op de Chromecast om correct beeld te krijgen.

Ik neem aan dat ze dit dan ook op Apple TV hebben gedaan? Of heeft Apple niet zulke afroompraktijken op dat platform?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Ik moet zeggen dat ik de climax van The Boys niet zo heel geweldig vond eigenlijk. Het was wel duidelijk dat Soldier Boy een beetje whacko is natuurlijk, maar nog steeds 'not even close' met Homelander eigenlijk :X

Maar dat Butcher zo makkelijk van zijde weer switched en ineens mee gaat vechten tegen Soldier Boy weer, pff. Anyway... arme Noir!

Ik vond het wel grappig dan weer hoe Homelander die kerel zijn kop aan flarden schoot voor het gooien van een blikje naar Ryan en het beledigen van hem.

Pagina: 1 ... 26 ... 36 Laatste