Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 12:56

Pixelmagic

Ubergeek

Alexknl schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:37:
Hier ook nog still going strong op DE voor €49 per jaar, ik werd in het begin van alle kanten bestookt om naar NL te komen maar dat hebben ze opgegeven nu. Inderdaad vaak betere prijzen en groter aanbod op DE.

[...]

Dan heb je toch (per ongeluk?) ergens op geklikt voor de eerste maand(en) gratis Prime bij NL of bij het afrekenen. Kan niet zonder actie van jezelf zijn gegaan.
Kan helaas wel, zijn destijds meerdere meldingen van geweest. Amazon heeft het zelfs toegegeven dat men niet wil dat je Prime in een ander land neemt. Blijft sowieso belachelijk dat je per land een apart abo moet afsluiten terwijl als je in NL besteld veel artikelen toch uit het buitenland komen.

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:08
Pixelmagic schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:45:
[...]

Kan helaas wel, zijn destijds meerdere meldingen van geweest. Amazon heeft het zelfs toegegeven dat men niet wil dat je Prime in een ander land neemt. Blijft sowieso belachelijk dat je per land een apart abo moet afsluiten terwijl als je in NL besteld veel artikelen toch uit het buitenland komen.
Sterker nog, het is bij mij regelmatig voorgekomen dat ik bij Amazon.de bestelde en er vervolgens vanuit het Nederlandse distributiecentrum van Amazon werd geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Pixelmagic schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:45:
[...]

Als je puur voor Prime Video lid bent kan je ook via andere landen afsluiten, alleen kan je dan geen Prime bezorging in Nederland gebruiken/bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 21:08
Heeft iemand hystory play al eens bekeken? Zijn daar dezelfde programma's te zien als bij kpn bv.
Of zie je daar programma's van hystory 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Of-Aaargh schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:07:
[...]

Sterker nog, het is bij mij regelmatig voorgekomen dat ik bij Amazon.de bestelde en er vervolgens vanuit het Nederlandse distributiecentrum van Amazon werd geleverd.
Amazon heeft geen warehouses in Nederland.

Hooguit wat extra logistieke tussenstops.
Maar alles wat je bestelt (ik doe niet anders via m'n amazon.de Prime account) komt uit Duitse/Franse/Poolse/Italiaanse/Spaanse/etc. en zelfs UK warehouses.

Maar dit topic gaat over Prime Video.
Prime Video zie ik meer als een cadeautje bij de bestelvoordelen die ik heb als Prime klant. Voor die paar euro per maand. d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:26
ehtweak schreef op zondag 14 januari 2024 @ 21:05:
Prime Video zie ik meer als een cadeautje bij de bestelvoordelen die ik heb als Prime klant. Voor die paar euro per maand. d:)b
Idem ook voor mij ja. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hier weer het hele tweede seizoen van LoL afgekeken, was echt weer geniaal tot aan kokhals neigingen door die actie van

spoiler:
Ruben

in de finale :P

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-01-2024 09:52 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:19:
Hier weer het hele tweede seizoen van LoL afgekeken, was echt weer geniaal tot aan kokhals neigingen door die actie van ... in de finale :P
Spoiler tags wellicht? Je geeft nu een finalist weg.
Maar ik heb inderdaad ook genoten, beter dan het eerste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Exocet schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:50:
[...]

Sorry! Aangepast, even niet wakker vanmorgen :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Die LoL moet ik gaan kijken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je moet er van houden. Ik vind het best grappig, maar ik ken zat mensen die het totaal niet aan te gluren vinden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:19

avotar

P0werd by Black Coffee

Deze week The Consultant zitten kijken.
Op zich wel geinig als tussendoortje.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 16:11
Ik heb het nieuwe seizoen van Reacher uitgekeken, en dat was weer een prettige ervaring. Alleen de climax zat wat tegen het ongeloofwaardige aan, maar verder heb ik me er uitstekend mee vermaakt. :*)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Malfunctions schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:56:
Ik heb het nieuwe seizoen van Reacher uitgekeken, en dat was weer een prettige ervaring. Alleen de climax zat wat tegen het ongeloofwaardige aan, maar verder heb ik me er uitstekend mee vermaakt. :*)
Niet alleen de climax was ongeloofwaardig :P , er werden flink wat plot-holes gevuld met allerlei wenkbrauw-risers, maar inderdaad wel vermakelijk.

spoiler:
Dat hele gedoe met die scientist die instructies moest geven bijvoorbeeld 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Malfunctions schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:56:
Dat hadden m'n vrouw en ik gister ook.
spoiler:
Dat met die brancard die hij met een hand vasthield vanuit die helikopter vonden we beiden wel wat afbreuk doen aan een verder goed seizoen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
Gunner schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:06:
[...]
Dat hadden m'n vrouw en ik gister ook.
spoiler:
Dat met die brancard die hij met een hand vasthield vanuit die helikopter vonden we beiden wel wat afbreuk doen aan een verder goed seizoen
Dat was exact waar ik op doelde. Ik bedoel hij is sterk, maar dat ging wat ver.

spoiler:
En het idee achter de deal waarbij hij zich gevangen liet nemen snapte ik ook niet. Eerst had hij 2 gevangenen, en toen Reacher er nog bij. Als Reacher zich niet liet pakken gingen er 2 dood, als hij het wel deed, gingen ze allemaal dood. Welk incentive had hij nou eigenlijk om zich vrijwillig te melden. Ze zouden sowieso allemaal dood gaan.. :?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Teaser trailer van The Boys seizoen 4. Volgens mij nog niet bekend wanneer dit seizoen start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:46
Malfunctions schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:10:
[...]

Dat was exact waar ik op doelde. Ik bedoel hij is sterk, maar dat ging wat ver.

spoiler:
En het idee achter de deal waarbij hij zich gevangen liet nemen snapte ik ook niet. Eerst had hij 2 gevangenen, en toen Reacher er nog bij. Als Reacher zich niet liet pakken gingen er 2 dood, als hij het wel deed, gingen ze allemaal dood. Welk incentive had hij nou eigenlijk om zich vrijwillig te melden. Ze zouden sowieso allemaal dood gaan.. :?
spoiler:
Wat ik mij ook afvroeg. Neagly ziet na het snipen dat Dixon en O'Donnell op een brancard naar de helikopter worden gerold. Vervolgens schakelt ze de soldaten uit bij de helikopter maar niet de piloot? Hoorde dit bij het plan, het laten opstijgen van de helikopter ervanuit gaande dat Reacher mee kon liften?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
Millert schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:35:
[...]

spoiler:
Wat ik mij ook afvroeg. Neagly ziet na het snipen dat Dixon en O'Donnell op een brancard naar de helikopter worden gerold. Vervolgens schakelt ze de soldaten uit bij de helikopter maar niet de piloot? Hoorde dit bij het plan, het laten opstijgen van de helikopter ervanuit gaande dat Reacher mee kon liften?
Die begreep ik ook niet. Ach, klein smetje op een verder heel goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ligt het aan mij , of staan alle opmerkingen in spoiler tags, in dit topic standaard open/leesbaar? :?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
KillerBee schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 05:45:
Ligt het aan mij , of staan alle opmerkingen in spoiler tags, in dit topic standaard open/leesbaar? :?
Bij mij zijn die berichten gewoon verborgen. Welke apparaat en browser gebruik je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
@KillerBee
Hier en op dot moment is het in ieder geval zoals het hoort;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cukjr_XlWc3lSiBjc3pAy5JY0DQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jL1pGtKOlN90B9oAIK8gEkag.png?f=fotoalbum_large

iPhone 13 / Safari

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ah, ligt dus toch bij mij. Bedankt heren d:)b .
@meesje ik gebruik een up-to-date Firefox browser, op een Windows machine, ik ga wel even in de FF instellingen kijken (heb dit ook nog niet eerder gehad), anders gaan we teveel offtopic ;) .

[edit] Gevonden! Het lag aan de FF add-on Dark Reader, die heb ik voor Tweakers nu toch niet meer nodig, dus disabled.

[ Voor 20% gewijzigd door KillerBee op 30-01-2024 08:39 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 19:08
Exocet schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:50:
[...]

Geinig dat er weer zoveel meningen zijn betreft seizoen 1 vs 2, ik heb bij seizoen 1 echt veel meer gelachen.
Vond de winnaar of winnares maar vervelend van dit seizoen. totaal niet grappig. Ook dat iedereen maar zit te gillen/schreeuwen/boos kijken om niet te hoeven lachen hoeft niet echt van mij, ook werd dat redelijk door de acts heen gedaan ipv echt luisteren/kijken naar wat er gebeurde. Dan wordt t meer een wedstrijd wie kan t langst gekke bekken kan trekken en hard kan schreeuwen om niet te hoeven lachen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

16 februari a.s. weer een The Grand Tour special, met de titel: "The Grand Tour: Sand Job".

Helaas, helaas zal dit de voorlaatste special zijn, later dit jaar volgt er nog een allerlaatste special van The Grand Tour, aangezien Jeremy Clarkson heeft aangekondigd om te stoppen met het programma.

Hieronder enkele quotes uit het nieuwsitem van de link:
For their penultimate adventure, Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond head to Africa and it'll no doubt be an outing to remember.
The Grand Tour: Sand Job will see the trip head to the remote African country of Mauritania, where they follow in the footsteps of the Paris-Dakar rally – but, of course, there is a twist.
In an interview with The Times, Clarkson explained that his reason for leaving the show was largely down to having already "done everything you can do" when it comes to cars.
He said: "I've driven cars higher than anyone else and further north than anyone else. We’ve done everything you can do with a car. When we had meetings about what to do next, people just threw their arms in the air."
As for the final Grand Tour special, the trip will be heading to Zimbabwe and the episode is expected to air later this year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
KillerBee schreef op zondag 4 februari 2024 @ 08:20:
16 februari a.s. weer een The Grand Tour special, met de titel: "The Grand Tour: Sand Job".
[...]
Ik denk dat het niet de bedoeling is dat we hier allerlei nieuwe Prime-releases inclusief marketing-blurb gaan delen, daar zijn voldoende andere kanalen voor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op zondag 4 februari 2024 @ 10:30:
[...]

Ik denk dat het niet de bedoeling is dat we hier allerlei nieuwe Prime-releases inclusief marketing-blurb gaan delen, daar zijn voldoende andere kanalen voor.
Ik snap geloof ik niet goed waarom dat zo zou zijn, dit is juist het ideale topic daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:37
Tip die ik (helaas) hier nog niet voorbij heb zien komen, voor de liefhebbers van Dr. Who en specifiek Peter Capaldi een leuke serie: The Devil’s Hour IMDB: The Devil's Hour (TV Series 2022– )

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
[...]

Huh? We zitten toch in het Prime Video topic? Het lijkt me dat die opmerking volledig op zijn plaats is. Info van nieuwe releases is juist iets wat ik erg kan waarderen. Ik plaats zelf ook regelmatig trailers, b.v. laatst over The Boys seizoen 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
zacht schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:02:
[...]

Ik snap geloof ik niet goed waarom dat zo zou zijn, dit is juist het ideale topic daarvoor.
Omdat er elke week tientallen nieuwe Prime-releases zijn. Dan kun je wel bezig blijven. Maar goed, ik ga me er ook niet druk over maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 00:02
Of-Aaargh schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:48:
[...]

Omdat er elke week tientallen nieuwe Prime-releases zijn. Dan kun je wel bezig blijven. Maar goed, ik ga me er ook niet druk over maken.
Daar is dit topic dus juist wel voor. Als het jou niet boeit, mag je het overslaan.

Ik hoor graag wanneer er nieuwe dingen te zien zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
[...]

Er zit een verschil tussen originals en doorplaatsingen. De meeste content waar ze flink voor adverteren is juist niet het type waarop ik zit te wachten. Er zijn ook verschillende sites die lijstjes maken van 5 verborgen titels ofzo en daar haal ik altijd wel 1 titel vandaan die ik zelf tussen alle releases heb gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

[...]

Zoals gezegd, voor het aankondigen van bepaalde (populaire) content, is dit topic juist wél geschikt, we doen dit hier al jaren zo ;) .

Daarnaast was dit niet alleen een aankondiging van een nieuwe special, maar tegelijk ook het nieuws dat het programma stopt. Dat lijkt mij toch wel nieuws wat alle fans hier willen weten, toch?

Maar ik ga me er ook niet druk om maken... :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
[...]

Dit topic staat in mijn bookmarks, maar ik zie hier echt niet elke week tientallen berichten over nieuwe releases.
Dat valt dus wel mee. Daarnaast is dit topic juist hiervoor bedoeld. Volgens mij berichten we ook voornamelijk over originals. Indien jij dit niet interessant vindt, zou ik dit topic zeker niet (meer) volgen.

[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 04-02-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:00

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hahn schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:18:
[...]

Daar is dit topic dus juist wel voor. Als het jou niet boeit, mag je het overslaan.

Ik hoor graag wanneer er nieuwe dingen te zien zijn :)
Met dit dus, graag weer on-topic.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 21:11
Ik opende gister Prime video en kwam de tot nu toe best vermakelijke serie Twisted Metal tegen. Eerste afleveringen gekeken, tot het na 3 afleveringen ineens klaar was. Vanaf aflevering 4 zijn de video’s niet beschikbaar. Kan ik ergens aan herleiden of deze later vrijgegeven worden?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
NoepZor schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:44:
Ik opende gister Prime video en kwam de tot nu toe best vermakelijke serie Twisted Metal tegen. Eerste afleveringen gekeken, tot het na 3 afleveringen ineens klaar was. Vanaf aflevering 4 zijn de video’s niet beschikbaar. Kan ik ergens aan herleiden of deze later vrijgegeven worden?
Op Reddit lees ik dat ze elke week een nieuwe afleveringen gaan releasen. Even afwachten dus of dat klopt.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 07:41

Saffie_time

Why use this? 42!

Alle afleveringen zijn vrij gegeven en dus te kijken. Goed mee vermaakt

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
meesje schreef op maandag 29 januari 2024 @ 17:30:
Teaser trailer van The Boys seizoen 4. Volgens mij nog niet bekend wanneer dit seizoen start.

[YouTube: The Boys - Seizoen 4 Teaser Trailer | Prime Video]
De datum is bekend: 13 juni komen de eerste drie afleveringen beschikbaar van The Boys S4. Helaas niet alle afleveringen tegelijkertijd. De laatste aflevering verschijnt 18 juli.
https://www.want.nl/amazon-prime-video-the-boys-seizoen-4-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

mensen hier problemen met het afspelen van Prime? ik krijg een 5004 error code en dingen zijn niet beschikbaar (chromecast). Sommige dingen doen het andere niet, daarnaast doet bijv. Picard het niet op chromecast maar wel op de computer, terwijl andere dingen het wel doen op chromecast.

[ Voor 39% gewijzigd door Salvatron op 23-02-2024 15:34 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Salvatron schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:10:
mensen hier problemen met het afspelen van Prime? ik krijg een 5004 error code en dingen zijn niet beschikbaar (chromecast). Sommige dingen doen het andere niet, daarnaast doet bijv. Picard het niet op chromecast maar wel op de computer, terwijl andere dingen het wel doen op chromecast.
Geen problemen hier. Paar dingen geprobeerd op m'n computer in Chrome, en op m'n Sony TV met Android TV. Speelde allemaal zonder problemen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Volgens mij hebben ze bij Prime videos erafgehaald, ik kan sommige series nu helemaal niet meer zien, er staat "niet beschikbaar in jouw regio" oid. Lekker handig, zit je midden in een serie en dan gooien ze hem eruit... Kunnen ze er niet bijschrijven tot wanneer die serie beschikbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 20:27
dat doen ze toch ook? als ik een serie volg die gaat verdwijnen dan zie ik de melding dat de serie per x datum verdwijnt. Misschien dat ze dat niet bij alle series of films doen. Ik laat ze gewoon in mijn lijst staan.
Kans is groot dat de serie of film over een tijdje weer beschikbaar is. Zo heb je ook Films die tijdelijk onder Prime vallen en dan moet je er voor betalen De James Bond collectie bijvoorbeeld die rouleert constant tussen kopen en kijken binnen prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:24
Ik ondervind problemen bij de meeste streams op mijn Philips Android tv. Bij de meeste series zoals bijvoorbeeld Glad ijs en Twisted Metal komen er enorme zwarte balken onder en boven in beeld en is het beeld samengeperst... Ziet er niet uit dus. Bij Fear the Walking Dead en de menus wordt het hele beeld gebruikt.

Ik heb al met Hdr zitten spelen maar dat is het niet. Meer opties zijn er niet.

Op de ps4 is alles wel normaal.

Weet iemand de oplossing?

Ik heb ook de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

[ Voor 6% gewijzigd door BlueSS50 op 28-02-2024 07:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Jemig, volg ik wekelijks de serie Resident Alien via Starchannel, elke week twee afleveringen. Staan beide seizoenen gewoon op Prime. Dus nu maar over op Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jszvd
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 12:27
Ik heb al lange tijd een Prime abo via Duitsland maar het lukt me niet om een extra video kanaal af te sluiten, bv voor MGM+ (voor Fargo). De Prime app geeft me wel de optie (start gratis proefabonnement) maar er gebeurt vervolgens niets. Ook via de Amazon.de website lukt het niet om een extra kanaal abo af te sluiten.
Is dit een bekende beperking als je een Duits Prime abo in NL hebt? Kan het wel via een vpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jszvd schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:26:
Ik heb al lange tijd een Prime abo via Duitsland maar het lukt me niet om een extra video kanaal af te sluiten, bv voor MGM+ (voor Fargo). De Prime app geeft me wel de optie (start gratis proefabonnement) maar er gebeurt vervolgens niets. Ook via de Amazon.de website lukt het niet om een extra kanaal abo af te sluiten.
Is dit een bekende beperking als je een Duits Prime abo in NL hebt? Kan het wel via een vpn?
Heb dit in het verleden ook wel eens geprobeerd, kon het toen ook niet voor elkaar krijgen. Het daarbij verder maar gelaten, het was meer ter test destijds ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

jszvd schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 10:26:
Dat klopt, Amazon Channels is alleen actief in bepaalde landen, hier valt Duitsland niet onder, en Nederland wel.
Sinds dat ik ben overgestapt van DE naar een NL abonnement, kan ik wél hierop abonneren (alleen nog geen interesse in om dit te doen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Even iets heel geks...

Hoor al aantal dagen op de radio 2 spotjes van Amazon voorbij komen.
Waaronder prime abbo.

Abonneer nu voor 5,99 per maand eerste 30 dagen gratis testen.
Zou dit een fout zijn van de reclame of een stilzwijgende aankomende verhoging?
Op de website staat namelijk nog steeds 4,99 vermeld.

Gaat oom meerdere stations van de ether waaronder Veronica.
*Bijna elke keer rond :25 / :35 tijdstip (elk uur).

Niet dat ik er van wakker lig maar viel op

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
PatRamon schreef op zondag 24 maart 2024 @ 19:24:
Even iets heel geks...

Hoor al aantal dagen op de radio 2 spotjes van Amazon voorbij komen.
Waaronder prime abbo.

Abonneer nu voor 5,99 per maand eerste 30 dagen gratis testen.
Zou dit een fout zijn van de reclame of een stilzwijgende aankomende verhoging?
Op de website staat namelijk nog steeds 4,99 vermeld.

Gaat oom meerdere stations van de ether waaronder Veronica.
*Bijna elke keer rond :25 / :35 tijdstip (elk uur).

Niet dat ik er van wakker lig maar viel op
Als ik Google naar Amazon Prime 5,99 of Amazon Prime Video, dan kom ik hier en daar ook 5,99 tegen, zelfs in FAQs van Amazon zelf (die op andere pagina's weer 4,99 zeggen). Zou me niks verbazen als het binnen een paar weken/maanden omhoog gaat voor nieuwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dickdj
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-07 09:38
Salvatron schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:10:
Heb hier denk ik ook wat last van. Op m’n chromebook in de browser kan ik een film bekijken maar op google TV app moet ik hem huren. Dit heb ik alleen bij 1 film gezien, andere geven geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Iemand een idee hoe je bij Prime kan zien welke series binnenkort niet meer te streamen zijn? Voordat ik weer eens aan serie ga beginnen die plotseling halverwege niet meer beschikbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Deezers schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:59:
Iemand een idee hoe je bij Prime kan zien welke series binnenkort niet meer te streamen zijn? Voordat ik weer eens aan serie ga beginnen die plotseling halverwege niet meer beschikbaar is..
Volgens mij is het enige dat in de app getoond wordt, is de categorie Titels die binnen 30 dagen verlopen. Op dit moment verloopt alles binnen deze categorie binnen 28 euro. Ik heb zo’n vermoeden dat elk begin van de maand titels worden toegevoegd aan deze categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
meesje schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:26:
[...]

Volgens mij is het enige dat in de app getoond wordt, is de categorie Titels die binnen 30 dagen verlopen. Op dit moment verloopt alles binnen deze categorie binnen 28 euro. Ik heb zo’n vermoeden dat elk begin van de maand titels worden toegevoegd aan deze categorie.
Ik kan deze categorie nergens vinden in de app of site. Heb je een link? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deezers schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:28:
Ik kan deze categorie nergens vinden in de app of site. Heb je een link? :)
Scroll eens een heel stuk naar beneden in de app?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Deezers schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:59:
Ik vind de website het makkelijkst om te gebruiken, omdat je dan met een mouseover kunt zien wanneer een titel verdwijnt zonder verder te hoeven klikken.

Als je op de Prime Video website bent ingelogd, kun je onder Home/All een categorie "Titles expiring in the next 30 days" vinden. Als je dan op "See more" klikt, kun je op de volgende pagina eventueel filteren op "Content Type" (Movies/TV Shows).
Daarna moet je boven ieder plaatje hangen om te zien wanneer de titel werkelijk verdwijnt. Je ziet dan een countdown die overigens pas binnen de laatste 14 dagen verschijnt en dan aftelt; je ziet geen datum.
Bij series betekent de melding dat "Season 1, Episode 1" verdwijnt meestal dat gewoon de hele serie niet meer te zien zal zijn.
Amazon werkt deze pagina's overigens continue bij (waarschijnlijk zodra een titel nog maar 30 dagen beschikbaar is).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDm8EwsPyrbTb2IAOtHjKqmuBio=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k8xy9xpAOxeGifYS3yWvyIXG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6verI2JA18uwskcz7Pk3BHnISUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T0f2gsiCV47q1EeOf6ujxdbU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
:( :( :(

staat er op justwatch dat all in the family op Prime staat. Ik kijken, is het all in the boitcoin family. Een of ander reality ding :(

Ik wil Archie Bunker! stelletje meatballs.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
heeft iemand nog aanraders op Prime Video? ik heb me een ongeluk gescrolled maar niet echt iets boeiends gevonden..alleen maar veel slechte sci-fi, maar weinig goeie gevonden. iemand een tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Frieda schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:37:
heeft iemand nog aanraders op Prime Video? ik heb me een ongeluk gescrolled maar niet echt iets boeiends gevonden..alleen maar veel slechte sci-fi, maar weinig goeie gevonden. iemand een tip?
Ik zit het fietsen van Jumbo in 2023 te kijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Good omens (mijn persoonlijke fav)
Bosch
Bohemian rhapsody
star trek picard
Monk
The nanny
The Marvellous Mrs maisel
Hanna
Resident alien
Grimm
Rizzoli & isles
The good doctor
The good fight
Will and grace
House

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Zo’n vraag is onmogelijk te beantwoorden zoals je het nu geformuleerd hebt. Welk genre spreekt je aan? Wat heb je al gezien?
Check anders even de JustWatch app of website. Selecteer prime en filter op IMDb rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
hjs schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:41:
[...]

Ik zit het fietsen van Jumbo in 2023 te kijken ;)
da's niet helemaal mijn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
dragon2 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:49:
[...]

Good omens (mijn persoonlijke fav)
Bosch
Bohemian rhapsody
star trek picard
Monk
The nanny
The Marvellous Mrs maisel
Hanna
Resident alien
Grimm
Rizzoli & isles
The good doctor
The good fight
Will and grace
House
thanks! :) de meeste heb ik al gezien, Bosch hoor ik wel meer goeie verhalen over. Zal die zeker op m'n lijstje zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:16:
[...]

Zo’n vraag is onmogelijk te beantwoorden zoals je het nu geformuleerd hebt. Welk genre spreekt je aan? Wat heb je al gezien?
Check anders even de JustWatch app of website. Selecteer prime en filter op IMDb rating.
goeie tip van die app, zal dat bekijken, dankjewel! ik hou vooral van detective/crime, sci-fi en thrillers. af en toe wat humor tussendoor is ook welkom. Ik probeer het even via JustWatch! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Frieda schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:23:
[...]

goeie tip van die app, zal dat bekijken, dankjewel! ik hou vooral van detective/crime, sci-fi en thrillers. af en toe wat humor tussendoor is ook welkom. Ik probeer het even via JustWatch! :)
The Boys en The Man in the High Castle vond ik erg goede series. Ik ben nu bezig met Mr. Robot. Wat mij betreft ook een aanrader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olga2000
Na Bosch zou ik aan Bosch Legacy beginnen. Niet andersom. Want Legacy gaat verder waar Bosch stopt. Ook een superserie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Frieda schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:20:
[...]

thanks! :) de meeste heb ik al gezien, Bosch hoor ik wel meer goeie verhalen over. Zal die zeker op m'n lijstje zetten!
Als je SF/F leuk vindt, ik vind Wolf like me en Motherland Fort Salem wel leuk. En Supernatural, natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:17
Goliath

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:47
Frieda schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:23:
[...]

• The Expanse
The Peripheral Laat maar, blijkbaar heeft Amazon de serie geannuleerd :(
• Citadel
• Carnival Row
• Sherlock
• Fallout (binnen enkele dagen ;))

[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 09-04-2024 23:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09 21:19
D-Three schreef op maandag 8 april 2024 @ 07:30:
[...]

• The Expanse
The Peripheral Laat maar, blijkbaar heeft Amazon de serie geannuleerd :(
• Citadel
• Carnival Row
• Sherlock
• Fallout (binnen enkele dagen ;))
Was ook wel vrij teleurgesteld dat the peripheral alweer gecanceld was. Prima serie met ook goede boeken als basismateriaal.

Net even de eerste aflevering van Fallout gezien en die is zeker ook wel erg tof.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Mugwump schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:27:
[...]

Was ook wel vrij teleurgesteld dat the peripheral alweer gecanceld was. Prima serie met ook goede boeken als basismateriaal.

Net even de eerste aflevering van Fallout gezien en die is zeker ook wel erg tof.
Beide series worden geproduceerd door Jonathan Nolan (evenals o.a. Westworld trouwens). De eerste aflevering van Fallout was erg vermakelijk, die serie ga ik zeker volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Mugwump schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:27:
[...]

Peripheral begon net interessant te worden en toen trokken ze de stekker eruit. Wat helaas vaker gebeurd bij series van Jonathan Nolan. Westworld net zo, je denkt naar een grote ontknoping toe te gaan en dan wordt de stekker eruit getrokken.

Ik heb gisteren de eerste aflevering van Fallout gezien en je kunt echt de hand van Nolan herkennen. De eerste 3 afleveringen zijn door hemzelf geregiseerd. Ik hoop dat de latere afleveringen ook goed blijven.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
In een ruk gekeken. Heel aparte serie, maar echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
The Peripheral is nu echt het soort serie dat mij trekt... story of my life... Ondanks dat deze serie is gecanceld is seizoen 1 op zichzelf prima te kijken wat mij betreft.

Ik ben nu 3 Body Problem op Netflix aan het kijken en, hoewel dit een compleet andere serie is, doet deze mij wel ergens denken aan The Peripheral. Maar dat kan natuurlijk helemaal aan mijzelf liggen :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:34
Dat ik hierboven lees dat Peripheral gecancelled is, is nieuw voor mij.
Heb deze serie met veel interesse gekeken, vond het echt wel heel leuk om naar te kijken en keek wel uit naar nieuwe seizoenen.

Ik ben gisteren begonnen met Fallout en in 2 dagen 6 afleveringen gekeken. Echt een heerlijke serie.
Heb hierdoor Fallout 4 ook maar eens geprobeerd op de PlayStation, maar dit is echt niet mijn type game helaas.
Hopelijk gaat Amazon met Fallout wel gewoon door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

yorroy schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 22:05:

Ik ben gisteren begonnen met Fallout en in 2 dagen 6 afleveringen gekeken. Echt een heerlijke serie.
Ik ging er vanuit dat ze iedere week een aflevering zouden uitbrengen, dus ondanks dat ik de serie graag wil zien had ik er nog niet naar gekeken 8)7

Hebben we dit weekend iets te doen :)

Edit: ok, wanneer komt seizoen 2? Want dit was inderdaad een gave serie!

[ Voor 8% gewijzigd door Pietervs op 15-04-2024 19:14 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Ik snap niks van de Prime strategie over dubbele series plaatsen. Een serie als Mad Men is kosteloos te zien via Prime maar ook betaald via MGM+. Waarom zou je dan het MGM kanaal nemen (naast misschien meer content)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Deezers schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 20:57:
Ik snap niks van de Prime strategie over dubbele series plaatsen. Een serie als Mad Men is kosteloos te zien via Prime maar ook betaald via MGM+. Waarom zou je dan het MGM kanaal nemen (naast misschien meer content)?
MGM+ zal niet alleen via Prime te krijgen zijn, maar ook op andere manieren. Dus als je geen Prime hebt, dan kan je alsnog Mad Men kijken as je MGM+ neemt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Let's go! Dit is en blijft toch echt wel een geweldige serie _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 23-04-2024 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:28

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Tof! dacht dat het gecanceld was nav wat uitspraken van hem, dus leuke meevaller zo :)

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ColdStone schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:44:
[...]

Tof! dacht dat het gecanceld was nav wat uitspraken van hem, dus leuke meevaller zo :)
Oh dan heb ik die uitspraken gemist :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Ik was ook niet op de hoogte daarvan, en ik heb niet het hele nieuwsbericht gelezen, maar in januari was er sprake van dat na dit seizoen de samenwerking tussen Clarkson en Prime Video mogelijk zou stoppen:

Variety.com: Amazon Likely to Part Ways With Jeremy Clarkson After Final Commissioned Shows Go to Air; ‘Grand Tour’ Host Sent Email Apology to Harry & Meghan

edit:
Oh, dat was januari 2023 :P Nevermind!

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 23-04-2024 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Oh over anderhalve week ook al gewoon.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

G_Dragon schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:35:
Let's go! Dit is en blijft toch echt wel een geweldige serie _/-\o_
Zekers!

Vandaag de 1ste aflevering van S3 gekeken.
Het begint weer goed! :Y :N

De verwarring en het gekluns is terug op Diddly Squat Farm! d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ehtweak schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:40:
[...]

Zekers!

Vandaag de 1ste aflevering van S3 gekeken.
Het begint weer goed! :Y :N

De verwarring en het gekluns is terug op Diddly Squat Farm! d:)b
Oh het is natuurlijk alweer zover, bedankt voor de herinnering d:)b :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:50
Jammer dat het havle seizoen er maar op staat. Ik wacht nog wel ff tot alles er op staat.
Vorige keer heb ik het in 1 ruk uit gekeken.
Geweldige serie!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ArniD schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:42:
Jammer dat het havle seizoen er maar op staat. Ik wacht nog wel ff tot alles er op staat.
Dat vond ik voorheen ook, hoppa alles in één keer.
Maar (verplicht) moeten wachten tot er weer een nieuwe aflevering beschikbaar komt, heeft zeker z'n charme!

Zo heb ik Fallout in drie dagen afgekeken, maar eigenlijk is dat teveel gore in één ruk.
Geweldige serie!
Dat zeer zeker. Alhoewel de eerste paar afleveringen imho nu enigszins serieuzer zijn dat de vorige seizoenen. Desalniettemin; top! d:)b

Over gore }) gesproken, over een paar weken is het weer zo ver:

13 juni spat de zooi weer van het scherm. 7(8)7

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
ehtweak schreef op zondag 5 mei 2024 @ 08:36:
[...]
Over gore }) gesproken, over een paar weken is het weer zo ver:

[YouTube: The Boys – Season 4 Official Trailer | Prime Video]

13 juni spat de zooi weer van het scherm. 7(8)7
Heerlijk! Eén van de meest vermakelijke series van de laatste jaren.
Ik moet wel even een recap kijken merk ik al.

Er is ook een spin-off van The Boys, Gen V. Die zal ik binnenkort ook eens opstarten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:45

Punkrocker

Mostly harmless

yorroy schreef op zondag 5 mei 2024 @ 08:43:
[...]

Er is ook een spin-off van The Boys, Gen V. Die zal ik binnenkort ook eens opstarten
Als ik de trailer bekijk zitten er een aantal verwijzingen in naar Gen V.

spoiler:
O.a. "A virus that kills supes..."

Of het ook nodig is om Gen V te kijken voor deze nieuwe serie van The Boys kan ik nog niet zeggen, maar Gen V kijken is geen straf. Heeft dezelfde vibe als The Boys.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:50
[...]

Hou er wel rekening mee dat Seizoen 2 van Gen V voorlopig of misschien helemaal niet meer komt.
1 van de hoofdrolspelers is onlangs overleden door een ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Benieuwd of ze in s4 nog in de verhaallijn gaan verwerken dat die starlight actrice onderhand als een crack junk eruit ziet.

Voor de rest mooi trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Ben nu bezig met La Brea, maar ik denk dat ik seizoen 3 van The Boys ook nog ff een keer kijk voor ik aan seizoen 4 ga beginnen :)
Henvar schreef op zondag 5 mei 2024 @ 15:41:
Benieuwd of ze in s4 nog in de verhaallijn gaan verwerken dat die starlight actrice onderhand als een crack junk eruit ziet.

Voor de rest mooi trailer
Crack junk niet, maar volslagen doorgeslagen in de plastic surgery, lijkt wel.

Diep triest. 😢

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorroy
Pietervs schreef op zondag 5 mei 2024 @ 16:23:

Diep triest. 😢
Zo wat een verschil! Van prachtige vrouw naar plastic pornoster. Wat zonde zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Pietervs schreef op zondag 5 mei 2024 @ 16:23:

Diep triest. 😢
is dat plastische chirurgie of kijkt ze gewoon anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Salvatron schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:46:
[...]

is dat plastische chirurgie of kijkt ze gewoon anders?
Die 'skeleton-look' is buccal fat removal helemaal hot onder vrouwen die een heel slecht zelfbeeld hebben en de aanname hebben dat ze hierdoor mooier worden, gevoed door onevenredige beelden van social media.
Het is een vorm van plastische chirurgie.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

True schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:16:
[...]

Die 'skeleton-look' is buccal fat removal helemaal hot onder vrouwen die een heel slecht zelfbeeld hebben en de aanname hebben dat ze hierdoor mooier worden, gevoed door onevenredige beelden van social media.
Het is een vorm van plastische chirurgie.
Wanneer zou die plastische chirurgie plaats hebben gevonden?
Hier is een foto van Erin Moriarty uit midden 2022, ik zie niet dat ze er significant anders uitziet met make up op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-RdqPMCNcmyLNqTLik7ZXJHFy4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z5YHhFSwzFdn29p3uBq8pugo.jpg?f=user_large

https://celebmafia.com/er...video-04-22-2021-2768018/

Dus of die plastische chirurgie heeft voor midden 2022 plaatsgevonden of het is gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Eerlijk gezegd hoop ik dat die tweede foto van die tweet fake is.
Maar wat ik links en rechts lees lijkt er toch een grond van waarheid in te zitten, hoewel Erin ontkent dat ze plastische chirurgie gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:17
Salvatron schreef op maandag 6 mei 2024 @ 00:24:
[...]

Wanneer zou die plastische chirurgie plaats hebben gevonden?
Hier is een foto van Erin Moriarty uit midden 2022, ik zie niet dat ze er significant anders uitziet met make up op:

[Afbeelding]

https://celebmafia.com/er...video-04-22-2021-2768018/

Dus of die plastische chirurgie heeft voor midden 2022 plaatsgevonden of het is gelul.
Hier lijkt ze me ook niet origineel meer, niet zo erg als die andere foto, dat niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Punkrocker schreef op zondag 5 mei 2024 @ 11:33:
[...]

Als ik de trailer bekijk zitten er een aantal verwijzingen in naar Gen V.

spoiler:
O.a. "A virus that kills supes..."

Of het ook nodig is om Gen V te kijken voor deze nieuwe serie van The Boys kan ik nog niet zeggen, maar Gen V kijken is geen straf. Heeft dezelfde vibe als The Boys.
Schijnbaar is Gen V gekeken hebben, niet nodig om the boys te kunnen volgen, maar het zal wel helpen. Er zijn wel raakvlakken, zie wat je in die spoiler zet, maar ook
spoiler:
een lijntje met Homelander en die congress lady.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

ArniD schreef op zondag 5 mei 2024 @ 15:37:
[...]

Hou er wel rekening mee dat Seizoen 2 van Gen V voorlopig of misschien helemaal niet meer komt.
1 van de hoofdrolspelers is onlangs overleden door een ongeluk.
Zo te zien gaan ze in mei beginnen met het filmen van seizoen 2: https://www.tvinsider.com...rdomo-role-recast-update/

Maar dus zonder vervanging voor Chance.

Pagina: 1 ... 31 ... 36 Laatste