Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 13:57
Ragnar9999 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 08:28:
[...]

Hier lijkt ze me ook niet origineel meer, niet zo erg als die andere foto, dat niet
Ze schijnt al een paar jaar bezig te zijn met zichzelf verbouwen. Zo jammer, want ik vond haar heel knap. Wel een goed voorbeeld van de toxiciteit van social media.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:37
Pietervs schreef op maandag 6 mei 2024 @ 13:05:
[...]

Zo te zien gaan ze in mei beginnen met het filmen van seizoen 2: https://www.tvinsider.com...rdomo-role-recast-update/

Maar dus zonder vervanging voor Chance.
Ah mooi. Dankjewel voor de link d:)b
Ik wist niet dat die acteur was overleden....jeetje zeg....zo jong nog :(

Ik heb Gen V met groot plezier afgekeken. Heeft een gelijksoortig sfeertje als The Boys.
Dus als je The Boys goed vind kan ik Gen V zeker aanraden.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 21:29

page404

Website says no

ehtweak schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:40:
[...]

Zekers!

Vandaag de 1ste aflevering van S3 gekeken.
Het begint weer goed! :Y :N

De verwarring en het gekluns is terug op Diddly Squat Farm! d:)b
Ik had niet verwacht dat een seizoen 3 nog zo vermakelijk zou zijn. Sterker nog, ik heb het idee dat Clarkson zowaar een beetje gevoel gekregen heeft. Ik ben altijd wel fan van hem geweest ondanks dat het natuurlijk een zelfingenomen klootzak was, maar nu zie ik toch ineens een oprecht mens die zich ook nog druk maakt om duurzaamheid en .... biggetjes _/-\o_

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:59
page404 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:22:
[...]

Ik had niet verwacht dat een seizoen 3 nog zo vermakelijk zou zijn. Sterker nog, ik heb het idee dat Clarkson zowaar een beetje gevoel gekregen heeft. Ik ben altijd wel fan van hem geweest ondanks dat het natuurlijk een zelfingenomen klootzak was, maar nu zie ik toch ineens een oprecht mens die zich ook nog druk maakt om duurzaamheid en .... biggetjes _/-\o_
Ik ga de hele tijd stuk op de namen van de producten die ze verkopen...
ja.. is flauw... maar ik kan er niets aan doen _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGSZRaqBJtIjzE158yS-OX95TCo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LUV9C2vSCRYmDZcmGo7Yazuo.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rT6KtOcKHazJXHWkVU_8YHmn9J8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zg3JpaiNpnCmcsaYzDXWQ048.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 14:51
Pietervs schreef op maandag 6 mei 2024 @ 13:05:
[...]

Zo te zien gaan ze in mei beginnen met het filmen van seizoen 2: https://www.tvinsider.com...rdomo-role-recast-update/

Maar dus zonder vervanging voor Chance.
Ah dat had ik nog niet meegekregen.
Benieuwd hoe ze hem er uit gaan schrijven dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Vortigen schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:15:
[...]

Ah mooi. Dankjewel voor de link d:)b
Ik wist niet dat die acteur was overleden....jeetje zeg....zo jong nog :(

Ik heb Gen V met groot plezier afgekeken. Heeft een gelijksoortig sfeertje als The Boys.
Dus als je The Boys goed vind kan ik Gen V zeker aanraden.
Was ook nieuwsgierig of er een seizoen 2 zou komen. Want seizoen 1 was inderdaad goed :)

En inderdaad, weer iemand die lid is van de club van “27 Club” ;(
ArniD schreef op maandag 6 mei 2024 @ 16:09:
[...]

Ah dat had ik nog niet meegekregen.
Benieuwd hoe ze hem er uit gaan schrijven dan.
Ik ook.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:58
Een paar dagen geleden begonnen aan ‘Twisted Metal’. Verrassend leuk! Neemt zichzelf niet zo serieus en omarmt het ‘B-movie genre’. (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:20
Yonix schreef op maandag 20 mei 2024 @ 23:21:
Een paar dagen geleden begonnen aan ‘Twisted Metal’. Verrassend leuk! Neemt zichzelf niet zo serieus en omarmt het ‘B-movie genre’. (y)
Aanrader !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-07 23:12
Gadverdamme, lijkt er op dat sinds een nieuwe update deze week van de app (Firestick TV 4K) de ondertiteling ineens compleet onder aan het scherm staat, voor deze update stond de ondertiteling nog net acceptabel met de onderkant bovenop de onderste zwarte balk. Hierdoor is het kijkplezier dat ik nog had compleet verdwenen want ik vind niets zo irritant als de ondertiteling grotendeels in de zwarte balk.
Waarom moeten ze toch hier met hun tengels aan komen OF geef dan op zijn minst de mogelijkheid om de ondertiteling te kunnen positioneren.
En contact opnemen met prime is ook zo goed als onmogelijk, de vorige keer dat ik dat deed om aan te geven dat de ondertiteling van 'Hot in cleveland' van verkeerde episodes waren (of omdat er 2 NL subs te selecteren zijn maar de app altijd de 1e pakt die van de verkeerde aflevering is) hebben ze ook niets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:29
Ik heb het liever (helemaal) in de zwarte balk, maar het zou wel fijn zijn als je het kon instellen.

Heb volgens mij deze week ook een update van de Chromecast 4K met Google TV gehad of zo. Ondertitels van verschillende diensten zijn opeens veel groter. En kleiner is priegel klein. Waarom kan ik niks er tussenin kiezen (zoals het voorheen was)? Grrr.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
SuperDre schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 00:33:
Gadverdamme, lijkt er op dat sinds een nieuwe update deze week van de app (Firestick TV 4K) de ondertiteling ineens compleet onder aan het scherm staat, voor deze update stond de ondertiteling nog net acceptabel met de onderkant bovenop de onderste zwarte balk. Hierdoor is het kijkplezier dat ik nog had compleet verdwenen want ik vind niets zo irritant als de ondertiteling grotendeels in de zwarte balk.
Waarom moeten ze toch hier met hun tengels aan komen OF geef dan op zijn minst de mogelijkheid om de ondertiteling te kunnen positioneren.
En contact opnemen met prime is ook zo goed als onmogelijk, de vorige keer dat ik dat deed om aan te geven dat de ondertiteling van 'Hot in cleveland' van verkeerde episodes waren (of omdat er 2 NL subs te selecteren zijn maar de app altijd de 1e pakt die van de verkeerde aflevering is) hebben ze ook niets mee gedaan.
Meningen verschillen kennelijk. Ik erger me al jaren kapot dat bij al die Amerikaanse streamingdiensten de ondertitels zo debiel hoog staan (zo horen namelijk strak onderaan te staan, zoals we daarvoor in Nederland altijd deden). Met als bijkomend gevolg dat ze geregeld helemaal bovenin het scherm worden geplaatst omdat ze anders voor credits oid komen te staan.
Overigens eens met vrije keuze van positioneren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 20:30
Reminder: morgen (donderdag 13 juni) om 09:00 staan de eerste 3 afleveringen van The Boys seizoen 4 op Prime Video :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 12-06-2024 19:29 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hahn schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:29:
Reminder: morgen (donderdag 13 juni) om 09:00 staan de eerste 3 afleveringen van The Boys seizoen 4 op Prime Video :)
Ik las vandaag dat er hierna nog 1 seizoen komt en dat het dan stopt.

https://www.ign.com/artic...season-5-will-be-its-last

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-06-2024 19:38 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
ArthurMorgan schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:37:
[...]

Ik las vandaag dat er hierna nog 1 seizoen komt en dat het dan stopt.

https://www.ign.com/artic...season-5-will-be-its-last
Ik zat net op IMDB te kijken en zag daar ook al seizoen 5 staan. Lijkt me helemaal prima, hopelijk zijn seizoen 4 en 5 ook nog goed, dan is het ook wel mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Dat 9u CET klopt bij mij iig niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Malfunctions schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:04:
Dat 9u CET klopt bij mij iig niet..
Ik kijk net op de Amazon Primevideo app (Amazon.de account) en hier staan ze netjes :Y

Heb er weer zin in! En hierna nog één seizoen; dan is het idd wel genoeg geweest. Kijken of GenV nog een gaatje kan vullen daarna :Y

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 13-06-2024 09:08 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb vanavond E1 en E2 van S4 van The Boys gekeken.

't Moest ff op gang komen, maar al snel kwam er de nodige gore voorbij.

Interessant nieuw en lekker manipulatief persoon komt erbij. Heerlijk.
En alle overeenkomsten met huidige en reële situaties en personen is puur toeval en fictioneel.
Tuurlijk... :+

Prachtig, die grijze haren uit het kruis van ...
Die subtiele Amazon doos, ff snel zichtbaar op een filmset ...
En al die wappies-in-het-kwadraat op de 'Truthcon' ... _O-
Vought-on-Ice; schitterend!

d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
"put the christ back in christmas" wordt echt de kersthit van dit jaar, ik voel het gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gisteravond aflevering 4 gekeken.

Jakkes... het kon gewoon niet op met de gore. :r })
en ff heel snel kwam er een 'nieuwsbericht' over Gen V langs...

[ Voor 26% gewijzigd door ehtweak op 21-06-2024 08:32 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heerlijke muziek aan het einde bij aflevering 5 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ArthurMorgan schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 19:15:
Heerlijke muziek aan het einde bij aflevering 5 😂
Ja... heerlijk...

Old MacDonald had a farm, E-I-E-I-O :+ 7(8)7 *O* oOo

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:11
Vind S4 maar tot nu toe eigenlijk tegenvallen tot nu toe... hoop dat het beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Iemand al begonnen aan My Lady Jane?

Net de eerste aflevering gezien. Wel leuk, maar nog niet echt pakkend…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
25 juli verschijnt Guy Ritchie's The Ministry of Ungentlemanly Warfare op Prime. Op YouTube heb ik al wat scènes gezien, het is hoe dan ook vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
zacht schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 11:54:
25 juli verschijnt Guy Ritchie's The Ministry of Ungentlemanly Warfare op Prime. Op YouTube heb ik al wat scènes gezien, het is hoe dan ook vermakelijk.
Aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renaat4
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 24-05 18:26
Ik heb de gratis proefversie Prime Video voor één maand maar het aanbod zeer beperkt en dikwijls enkel in het Frans en als er Nederlandse films zijn dan meestal de moeite niet waard om ernaar te kijken daar het veelal B-films zijn die de cinema gewoon niet halen vanwege de slechte acteerprestaties van de vele spelers erin. ondanks sommige bekende acteurs. Foei is zijn geld niet waard and you get what you pay.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Renaat4 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 03:22:
Foei is zijn geld niet waard and you get what you pay.
't Is maar hoe je het bekijkt... ;)

Ik heb al jaren Amazon Prime en dat vind ik nog steeds ideaal. Zelfs hele kleine en goedkope dingetjes worden gratis verstuurd en/of je hebt wat meer voordeel op allerlei bestellingen.
Daarnaast krijg je ook nog eens toegang tot Prime Video, als een soort bonus dienst zeg maar. d:)b

M.a.w. als je enige doel de content is van Prime Video; dan kan ik me goed voorstellen dat je het de prijs niet waard vindt.
Maar als je het complete pakket betracht is het imho al weer een heel ander verhaal. :Y

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
ehtweak schreef op zondag 7 juli 2024 @ 09:04:
[...]

't Is maar hoe je het bekijkt... ;)

Ik heb al jaren Amazon Prime en dat vind ik nog steeds ideaal. Zelfs hele kleine en goedkope dingetjes worden gratis verstuurd en/of je hebt wat meer voordeel op allerlei bestellingen.
Daarnaast krijg je ook nog eens toegang tot Prime Video, als een soort bonus dienst zeg maar. d:)b

M.a.w. als je enige doel de content is van Prime Video; dan kan ik me goed voorstellen dat je het de prijs niet waard vindt.
Maar als je het complete pakket betracht is het imho al weer een heel ander verhaal. :Y
Zelf maken we ook regelmatig gebruik van het gratis verzenden van kleine dingen. Dat is voor ons meer een bijkomstigheid.
Ik vind het video deel van Prime de 50 euro p/j meer dan waard. Natuurlijk afhankelijk van wat je smaak is/interesse heeft en hoe breed dit is. Maar ik vermaak me er meer dan prima mee. Op dit moment Gen V en straks laatste seizoen The Boys. Tussendoor even een aflevering van The Grand Tour. In ieder geval wordt mijn kijklijst sneller gevuld dan dat er content vanaf gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De combi Prime Video en Prime vanwege het shoppen is natuurlijk een gouden greep, dat doen ze heel slim bij Amazon. En er is voor mij ook nog genoeg content om te bekijken, meer dan ik er tijd voor heb/neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook. Ik bestel bijna alleen nog via Prima, nooit meer Bol.com en deel m'n prime video met iemand in ruil voor zijn Ziggo Go app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Renaat4 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 03:22:
Ik heb de gratis proefversie Prime Video voor één maand maar het aanbod zeer beperkt en dikwijls enkel in het Frans
Dan heb je een taalinstelling fout staan, want alles is gewoon in originele taal beschikbaar, ok op enkele NL nagesynchroniseerde kinderfilms na helaas.
en als er Nederlandse films zijn dan meestal de moeite niet waard om ernaar te kijken daar het veelal B-films zijn die de cinema gewoon niet halen
De meeste NL films die er op staan/stonden zijn hier gewoon in de bios geweest.
Foei is zijn geld niet waard and you get what you pay.
Nou, voor mij is het de enige streamingabo die ik op dit moment heb, en ik kijk heel veel, zeker voor de lage prijs. Beter dan HBO max of skyshowtime.
Wel is de app redelijk ruk dat veel niet fatsoenlijk te vinden is, anders dan bij elke film/serie naar de 'related' tab te gaan. Of elke week eens kijken wat er binnen 30 dagen verdwijnt of wat is toegevoegd (wat overigens nog steeds niet alles toont wat is toegevoegd).

Ook is de app op de firetv sinds enkele weken ruk toen ze een update uitbrachten met de ondertitels achterlijk laag in beeld en altijd nu grotendeel of volledig in de zwarte balk, waar het voorheen net nog op de rand stond. Hierdoor zijn films en series met zwarte balken onkijkbaar geworden voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het is niets meer dan een rant, op 2 plekken precies hetzelfde geschreven. Dus gewoon negeren zo'n reactie 👍🏻

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
hardware-lover schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:13:
Het is niets meer dan een rant, op 2 plekken precies hetzelfde geschreven. Dus gewoon negeren zo'n reactie 👍🏻
Wiens reactie bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
SuperDre schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:08:
[...]

Wiens reactie bedoel je?
Het bericht bovenaan deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Hoi,

Ik ben ten einde raad dus ik post het hier. In België bestaat Amazon Prime enkel zonder ads. Er is volgens mij geen Premium tier. Ik krijg op geen enkele manier Dolby Vision en/of Atmos aan de praat. Alles staat in 5.1, ik probeer via een recente Apple TV, Sony app en Xbox Series X. Terwijl ik met andere apps (en games) gewoon steeds Dolby Atmos heb.

Heeft dit te maken met het type abonnement in België? (25 euro per jaar) Ik zie echt nergens de mogelijkheid om te ‘upgraden’ naar DV & Atmos (of ad-free) zoals in andere landen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hier nu ook begonnen aan de serie The Boys, inmiddels 3 afleveringen gezien.
Maar what the f.. gebeurd er allemaal haha :P
Hier wil ik zeker meer van zien, heerlijk hoe dit in elkaar is gezet en je soms echt compleet overvallen word.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:31

Spooksel

Spooksel!

G_Dragon schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 15:08:
Hier nu ook begonnen aan de serie The Boys, inmiddels 3 afleveringen gezien.
Maar what the f.. gebeurd er allemaal haha :P
Hier wil ik zeker meer van zien, heerlijk hoe dit in elkaar is gezet en je soms echt compleet overvallen word.
Well, you are in for quite a ride :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Jullie wachten niet tot alle afleveringen beschikbaar zijn? Afgelopen week Gen V gekeken, ik moet me inhouden om niet te beginnen aan het laatste seizoen van The Boys. Dit lukt net. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Spooksel schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 15:24:
[...]

Well, you are in for quite a ride :D
Oh na wat ik nu al gezien heb twijfel ik daar geen seconde aan :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

meesje schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 15:54:
Jullie wachten niet tot alle afleveringen beschikbaar zijn? Afgelopen week Gen V gekeken, ik moet me inhouden om niet te beginnen aan het laatste seizoen van The Boys. Dit lukt net. :)
Dacht in eerste instantie ook te wachten tot het hele seizoen erop zou staan, maar kon toch niet wachten.
Nu eigenlijk een tikje spijt van: ik heb het idee dat een serie meer “pakt” als je hem binged. Als je de volgende aflevering pas een week later kan zien moet je er toch wat meer inkomen, geloof ik :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:53
meesje schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 15:54:
Ik zit braaf te wachten tot het seizoen compleet is. Om mij vervolgens geheel onder te dompelen in een paar binge sessies. 😁

Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
"vroeger" moesten we altijd een week wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ragnar9999 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 07:49:
"vroeger" moesten we altijd een week wachten
Nu nog steeds…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

@Ragnar9999 bedoelt een week tussen elke gekeken aflevering. Nu heb je de vrijheid om afleveringen achter elkaar te kijken zonder een stapel videobanden om ze op op te nemen zonder de afleveringen te kijken (wat ook altijd een uitdaging was, want de tijd in de gids was niet altijd de tijd in werkelijkheid). Het enige dat je moet doen is wachten totdat de hele serie uit is.

Dat houdt in dat voor sommigen een nieuw seizoen iets later start. So be it.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Aldoendex schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 20:45:
Ik zit braaf te wachten tot het seizoen compleet is. Om mij vervolgens geheel onder te dompelen in een paar binge sessies. 😁
Fuckin' diabolical. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

The Zep Man schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 08:31:
[...]

@Ragnar9999 bedoelt een week tussen elke gekeken aflevering. Nu heb je de vrijheid om afleveringen achter elkaar te kijken zonder een stapel videobanden om ze op op te nemen zonder de afleveringen te kijken (wat ook altijd een uitdaging was, want de tijd in de gids was niet altijd de tijd in werkelijkheid). Het enige dat je moet doen is wachten totdat de hele serie uit is.
Dat opnemen is een van de redenen waardoor ik vrij snel afgehaakt ben bij het kijken naar Lost. Veronica was zo inconsequent met uitzendtijden dat je gewoon afleveringen ging missen.

Voor de bingewatchers scheelt het dat dit seizoen van House of the Dragon maar 8 afleveringen heeft dus het wachten om te kunnen gaan bingen duurt niet zolang. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

sjaool schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:17:
Dat opnemen is een van de redenen waardoor ik vrij snel afgehaakt ben bij het kijken naar Lost. Veronica was zo inconsequent met uitzendtijden dat je gewoon afleveringen ging missen.
Even een nuance voor Veronica: zelfs als je Lost normaal en consequent uitzendt is er geen touw aan vast te knopen. :+
Voor de bingewatchers scheelt het dat dit seizoen van House of the Dragon maar 8 afleveringen heeft dus het wachten om te kunnen gaan bingen duurt niet zolang. :P
Verkeerde topic. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Klopt, maar daar was een ook een discussie gaande over hetzelfde onderwerp. Plus ik dacht inderdaad dat ik in dat topic antwoorde. :+

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 12-07-2024 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09
Hier in Duitsland is Amazon super groot. Qua verzenden als video en music.

Ik gebruik alleen Amazon prime voor verzenden 90é en luister af en toe ook muziek.
Nieuwe album van Eminem is daar een goed voorbeeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
The Zep Man schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:26:
[...]

Even een nuance voor Veronica: zelfs als je Lost normaal en consequent uitzendt is er geen touw aan vast te knopen. :+

[...]

Verkeerde topic. ;)
Ik ben afgehaakt toen ik op een gegeven zoets had van, dit gaan ze nooit meer allemaal kunnen verklaren

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Ik heb niet gewacht om the boys te kunnen bingen, maar kan ook niet wachten tot het afgelopen is. Alles wat de serie uniek maakte wordt nu zo extreem doorgetrokken dat ik er een beetje moe van begin te worden. De soundtrack is wel leuk trouwens, de aftiteling is nu meestal het hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Achja, zoals het er nu naar uit ziet komt er ook nog maar 1 seizoen van The Boys. Ik ga em dan wel eens bingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ondertiteling blijft hangen, zowel in de LG als Android app. Laatste sub blijft dus permanent in beeld totdat er weer iets gezegd wordt. Ben ik de enige die dit heeft?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Atomsk schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:40:
Ondertiteling blijft hangen, zowel in de LG als Android app. Laatste sub blijft dus permanent in beeld totdat er weer iets gezegd wordt. Ben ik de enige die dit heeft?
Ik kijk regelmatig via mijn iPad, maar dit probleem ervaar ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op een smart TV, gok ik dat je bedoelt? Heb ik ook wel eens gehad, maar al heel lang geen last van gehad. Je televisie al eens helemaal uitgedaan (desnoods even stekker eruit en er weer in doen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59
Gisteren Road House (2023) gekeken via de KPN TV+ android kastje en ervaarde precies hetzelfde. Samsung TV had helaas helemaal geen ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Had ik gisteren ook, ik was Gen V aan het kijken op mijn LG met Prime app. Erg irritant

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Hm, dacht dat specifiek probleem was met de film die ik aan het kijken was (For A Few Dollars More). Slordig als dat overal voor is.

Chromecast 4K met Google TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
Ik ervaar het ook via de App op een 2024 LG TV. Nogal irritant, heb zelfs de subs uitgezet... M'n Engels is vrij goed, maar toch liever gewoon ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
DutchOwnage schreef op maandag 15 juli 2024 @ 18:30:
Ik ervaar het ook via de App op een 2024 LG TV. Nogal irritant, heb zelfs de subs uitgezet... M'n Engels is vrij goed, maar toch liever gewoon ondertiteling.
Viel mij ook al op inderdaad, dan maar geen ondertiteling.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Ze hebben wel veel problemen met ondertiteling, hoe moeilijk is het. Net zo ook dat dus sinds kort de ondertiteling op de FireTV Prime App tegen de onderkant van het scherm staat. Nou was het dat net voor die update ondertiteling die boven in het scherm kwam deels bovenaan wegviel, dus hoe lossen die randdebielen dat op? Het het frame maar naar beneden plaatsen ipv alleen de bovenste deel. Echt een stel prutsers, maar juist nu kan ik dus geen films en series meer kijken met zwarte balken omdat de ondertiteling daar nu deels/compleet in staat, en daar irriteer ik me mateloos aan, in de bios staat de ondertiteling ook niet onder het beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Hahn schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:42:
[...]

Op een smart TV, gok ik dat je bedoelt? Heb ik ook wel eens gehad, maar al heel lang geen last van gehad. Je televisie al eens helemaal uitgedaan (desnoods even stekker eruit en er weer in doen)?
Ja, smartTV, maar ook op Nvidia shield. Op m'n smartphone heb ik het niet, maar wel slecht getimede subs.
Halftransparante achtergrond was ook helemaal zwart op tv. Heb het doorgegeven via https://www.primevideo.com/feedback

Het is wel duidelijk dat Prime veel te Amerikaans is wat dat betreft. In de USA is ondertiteling alleen voor slechthorenden en een Franse film met Engelse ondertiteling vinden ze raar. Vandaar ook dat de ondertiteling meer lijkt op teletext ondertiteling / close captioning dan normale ondertiteling zoals je die in Nederland en veel andere landen hebt. :/

[ Voor 30% gewijzigd door Atomsk op 15-07-2024 23:33 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:21
Hier ook het geval op Nokia 8000 box, ben My Lady Jane aan het kijken.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:36
sjaool schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:17:
[...]

Daar hadden we toch ShowView® voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Erg bijzonder die problemen met ondertiteling. Op zowel iPad als Apple TV ervaar ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

D-Three schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:09:
[...]

Als het tenminste werkte. ;)

De programmering van Veronica was zo idioot dat programmeren amper mogelijk was. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

D-Three schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:09:
[...]

En PDC / VPS! :D

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Hey, ik heb sinds een dag of 4 last van dat de ondertiteling blijft staan, dus ze zeggen wat en pas als de volgde lijn word gesproken word het vervangen. Onwijs irritant en burn in kans vergroot omdat er altijd pixels aan staan.

En het is nooit eerder voorgekomen. Hoe fix it dit?

(android smart tv, Sony A95k)

Ik zie dat ik niet de enige ben. En dat het dus onderhand niet is gefixed. Hoe kan je dit verkloten?

Gisteren was bv ook het laad icoontje in beeld tot iemand wat zei.. kom op..

Edit: Op de pc is het er niet.

[ Voor 30% gewijzigd door JinShepard op 17-07-2024 09:41 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
@JinShepard Heb je al de laatste paar berichten gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
meesje schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 09:47:
@JinShepard Heb je al de laatste paar berichten gelezen?
Ja, na mijn originele bericht, daarom aangepast, maar ik lees niet een oplossing, tenzij ik eroverheen heb gescanned.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
JinShepard schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 09:52:
[...]

Ja, na mijn originele bericht, daarom aangepast, maar ik lees niet een oplossing, tenzij ik eroverheen heb gescanned.
Nee, dat klopt. Er is helaas nog geen oplossing. Het probleem is wel device afhankelijk. Zoals ik al eerder had gepost, heb ik op mijn iPad en Apple TV geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
meesje schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 10:42:
[...]

Nee, dat klopt. Er is helaas nog geen oplossing. Het probleem is wel device afhankelijk. Zoals ik al eerder had gepost, heb ik op mijn iPad en Apple TV geen problemen.
is er al erkening van het probleem bij Amazon? Ik lees er niks over en dat valt op, aangezien (neem ik aan) veel mensen Prime op hun Andorid Smart TV hebben. Wellicht kan ik het omzeilen via prime op me telefoon naar me tv streamen. Denk ik nu net aan, vanavond maar effe proberen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
CopyCatz schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 20:24:
Ik heb niet gewacht om the boys te kunnen bingen, maar kan ook niet wachten tot het afgelopen is. Alles wat de serie uniek maakte wordt nu zo extreem doorgetrokken dat ik er een beetje moe van begin te worden. De soundtrack is wel leuk trouwens, de aftiteling is nu meestal het hoogtepunt.
Ik vond de aflevering van afgelopen donderdag ook niet de sterkste van het seizoen, maar hij zet wel alle poppetjes op hun plek voor de seizoensfinale. Ik ben benieuwd.

Enige plotkrtitek mijnerzijds is dat ik dacht dat A-train iets aan z'n hart had waardoor hij eigenlijk z'n krachten niet meer kon gebruiken. Maar dat lijkt in dit seizoen geen rol meer te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Malfunctions schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:08:
Enige plotkrtitek mijnerzijds is dat ik dacht dat A-train iets aan z'n hart had waardoor hij eigenlijk z'n krachten niet meer kon gebruiken. Maar dat lijkt in dit seizoen geen rol meer te spelen..
A-Train kreeg het aan zijn hart vanwege misbruik van Compound V (om sneller te zijn/blijven). Sinds dat hij geen Compound V meer misbruikt heeft hij geen hartproblemen meer. Over het algemeen lijken supes beter te genezen van dergelijke zaken dan normies.

Ook is hij weer (in de markt gezet als) de snelste omdat het hoofd popte van Shockwave, zijn grootste concurrent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:06
A-Train heeft Blue Hawk zijn hart getransplanteerd gekregen. Zijn eigen hart was vernield door misbruik van compound V. Dus daarom is het geen issue meer. Het is dus niet spontaan opgelost 😉

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
JinShepard schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 11:16:
[...]

is er al erkening van het probleem bij Amazon? Ik lees er niks over en dat valt op, aangezien (neem ik aan) veel mensen Prime op hun Andorid Smart TV hebben. Wellicht kan ik het omzeilen via prime op me telefoon naar me tv streamen. Denk ik nu net aan, vanavond maar effe proberen!
Via de telefoon casten werkte met de subs. Maar ik was juist blij dat ik gewoon met telefoon links kon laten liggen en via de tv Prime kon doen.. hopelijk fixen ze het.. maar het gebrek aan noise is zorgwekkend..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• josh-hill
Bij mij is het probleem dat de subs blijven hangen opgelost (Chromecast 4K met Google TV).

Eindelijk film fatsoenlijk kunnen afkijken. :D

[ Voor 24% gewijzigd door josh-hill op 18-07-2024 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hier ook opgelost op en LG G4 via de interne app. Getest met Fallout en GenV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nou, dat was het dan weer, S4 van The Boys is klaar.

Het einde was, tja, wat zal ik zeggen, enigszins verrassend, maar ook weer niet. :|
Vond wel dat de afleveringen erg uitgerekt waren, ik had in z'n totaliteit meer 'verhaal' verwacht in S4.

Aan de andere kant, al die zinspelingen op het huidige politieke klimaat in de US. Heerlijk gewoon. d:)b

Op het laatste moment duiken er nog wat Gen V figuren op. Maar dat vond ik nogal 'makkelijk'.

En S5 zal de afsluiter zijn. Dat is maar goed ook, denk ik zo. Je moet het verhaal niet te veel uitmelken.
Het was leuk en goor, maar genoeg is genoeg. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

ehtweak schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 08:43:
Nou, dat was het dan weer, S4 van The Boys is klaar.

Het einde was, tja, wat zal ik zeggen, enigszins verrassend, maar ook weer niet. :|
Vond wel dat de afleveringen erg uitgerekt waren, ik had in z'n totaliteit meer 'verhaal' verwacht in S4.

Aan de andere kant, al die zinspelingen op het huidige politieke klimaat in de US. Heerlijk gewoon. d:)b

Op het laatste moment duiken er nog wat Gen V figuren op. Maar dat vond ik nogal 'makkelijk'.
Eens met je conclusie dat het allemaal wat uitgerekt aanvoelt.
Met de aankondiging dat S5 het laatste seizoen is, kreeg ik steeds meer het idee dat S4 meer een overbrugging is om de fans wat bezig te houden.

spoiler:
Op 1 of andere manier heb ik gemist wat er met Ashley gebeurd is. Niet “also Ashley” die door Black Noir (?) vermoord werd, maar degene die V nam in de kamer van Homelander…
Is dat onderdeel van de cliffhangers en komt ze volgend seizoen weer terug?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:33
Als je weet wat er op Prime staat kan je je best nog vermaken, alleen is de navigatie en het overzicht in de app zo ontzettend beroerd. Kijk verder staat pas op de 5e regel. Alles loopt door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:53
Helaas niet alleen bij Prime.

Deze website is handig.
https://www.justwatch.com/

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Jammer dat Black Sails onder een appart abbonement staat onder Amazon..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
Ik heb the Boys ook uitgekeken en heb ook een klein beetje een gemengd gevoel overgehouden aan de finale. Het seizoen zelf vond ik best goed, maar een aantal toffe wendingen en afleveringen. Maar de finale miste in mijn beleving zelfstandigheid. Zoals hierboven aangehaald voelde het teveel als een set-up voor het laatste seizoen. Maar dat betekent niet dat ik daar niet naar uitkijk.. ;)

spoiler:
Ik vond het wel vreemd dat de main characters allemaal stealthy probeerden te vluchten, maar toch allemaal opgepakt werden. Zijn ze verraden, of hoe kan dat anders?

Ben ook benieuwd naar wat er met Ashley gebeurt uiteindelijk. Het lijkt er iig op dat ze geen 'mooie' superheld wordt na de V-behandeling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:09

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Nou lekker dan...
Amazon gaf een serie suggestie. Absentia. zag er wel oke uit dus ben er gister gezien de vele regen hier er maar aan begonnen. Zeer goede serie wat mij betreft, gelijk het eerste seizoen weggekeken.
Wil ik gisteravond aan seizoen 2 beginnen is die niet beschikbaar op Prime, enkel seizoen 1 en 3 worden aangeboden en het is nog een amazon serie ook..
Nergens dus seizoen 2 te zien.. Bied het dan gewoon niet aan, wat heb je nu aan een serie als het middenste seizoen mist.

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ColdStone schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:48:
Nou lekker dan...
...
Nergens dus seizoen 2 te zien.. Bied het dan gewoon niet aan, wat heb je nu aan een serie als het middenste seizoen mist.
Heel bizar idd:

https://www.amazonforum.c...atch-season-2-of-absentia

ook lekker die antwoorden... NOT 8)7 ;w

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:09

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Ja, inderdaad had het ook al even googled. Nergens een reden of iets te vinden. Ben op dit moment aan het reizen maar thuis maar eens weer de wat minder nette 'streaming' opzoeken zodat ik toch hopelijk het tussenseizoen ergens kan opscharrelen..
Op zich vind ik prime altijd een fijne streaming aanbieder zeker qua prijs kwaliteit maar dit soort dingen doet mijn positieve rating altijd wel even hard kelderen..
Kan me dus niet voorstellen dat er iemand zit die daar denkt om wat voor reden dan ook, S2 doen we niet meer maar laat de rest maar staan is leuk voor degene die nog een gebroken serie willen kijken :+

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik vind de nieuwe layout van Amazon Prime wel een flinke verbetering, want die oude liep niet soepel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@ColdStone Het zal wel met een rechtenkwestie te maken hebben.
Maar zeg dat dan gewoon. En geef geen zwets antwoorden.

De antwoorden die je krijgt... :? ik vraag me af of die wel van een mens afkomstig zijn, of van een AI-bot.
Het zijn in ieder geval botte nietszeggende antwoorden. :+

Wikipedia: Absentia (TV series)
het lijkt er op dat er toch verschillen zijn tussen de verschillende seizoenen qua rechten/uitzendnetwerk.

[ Voor 29% gewijzigd door ehtweak op 25-07-2024 10:48 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Er komt een prequel van The Boys over Soldier Boy en Stormfront:
https://www.theverge.com/...l-vought-rising-sdcc-2024

Trailer voor seizoen 2 van The Rings of Power, die zal worden vrijgegeven op 29 augustus:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Stukfruit schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 00:30:
Er komt een prequel van The Boys over Soldier Boy en Stormfront:
https://www.theverge.com/...l-vought-rising-sdcc-2024

Trailer voor seizoen 2 van The Rings of Power, die zal worden vrijgegeven op 29 augustus:
[YouTube: The Lord of the Rings: The Rings of Power | Season 2 – SDCC Trailer | Prime Video]
Nee, gaan ze The Boys ook helemaal uitmelken? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 09:12:
[...]

Voorlopig heb ik daar nog helemaal geen bezwaar tegen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
G_Dragon schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:43:
Ik vind de nieuwe layout van Amazon Prime wel een flinke verbetering, want die oude liep niet soepel.
Eindelijk gewoon een duidelijk onderscheid tussen content wat bij je abonnment zit en waar je alsnog voor oet betalen. Plus het ziet er gelikt uit en loopt idd soepel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 17:56

Robtimus

me Robtimus no like you

[...]

Dat zijn ze al aan het doen met Diabolical en Gen V. Maar zolang de kwaliteit goed genoeg is heb ik er geen problemen mee.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
DutchOwnage schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 09:37:
[...]

Eindelijk gewoon een duidelijk onderscheid tussen content wat bij je abonnment zit en waar je alsnog voor oet betalen. Plus het ziet er gelikt uit en loopt idd soepel.
En tegelijk hebben ze de Store sectie uit de app/site verwijderd. Gemiste kans. Nu moet je echt heel gericht gaan zoeken.

Maar wellicht komt dit omdat ze gestopt zijn met aanbiedingen duidelijk weergeven, want die zie ik de laatste tijd niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door josh-hill op 27-07-2024 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
DutchOwnage schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 09:37:
[...]

De FireTV 4K app is op dit moment nog steeds hetzelfde. Ben benieuwd dan wanneer die de nieuwe versie krijgt, ook de website gister avond (windows 10 edge) was ook nog steeds niet anders dan een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik las dat in de komende weken alles geüpdatet zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Tuurlijk, dat de serie maatschappijkritisch is maakt het niet immuun voor het ondergaan van dat waar het o.a. kritiek op lijkt te hebben ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Stukfruit schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:41:
[...]

Tuurlijk, dat de serie maatschappijkritisch is maakt het niet immuun voor het ondergaan van dat waar het o.a. kritiek op lijkt te hebben ;)
Maakt dat de makers van de serie niet een beetje hypocriet?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ze hebben blijkbaar nog inspiratie om verhalen te vertellen in het zelfde universum. Wat is daar hypocriet aan?

'Uitmelken' zolang het creatief blijft is niks mis mee toch? Liever een goed verhaal binnen een zelfde context dan een slecht verhaal erbuiten.

Ik ben sowieso wel erg benieuwd naar de geschiedenis van de oorsprong van Vought.

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-07-2024 18:35 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 36 Laatste