Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Salvatron schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:27:
[...]

Maakt dat de makers van de serie niet een beetje hypocriet?
Met drie verschillende series begint het daar inmiddels een beetje op te lijken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:34:
Ik ben sowieso wel erg benieuwd naar de geschiedenis van de oorsprong van Vought.
Die kans hebben ze al een keer gehad met Generation V. Wat doet je denken dat ze het nu wel interessant gaan maken? :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:41:
[...]

Die kans hebben ze al een keer gehad met Generation V. Wat doe je denken dat ze het nu wel interessant gaan maken? :)
Generation V ging niet over hoe het allemaal begon.... Dat is juist een parallelle serie over de huidige tijd.

En ja die serie vind ik ook zeker wel interessant. Lekker over de top.

Maar goed, ik vind meerdere verhalen binnen verhaaluniversa sowieso geen probleem. Het gaat om het verhaal. Als dat goed is, prima. Ik vind het marveluniversum qua films momenteel soms wat zwak. Maar Loki en WandaVision vind ik gewoon echt tof. Bij Doctor Who had je op een gegeven moment ook een spin of rondom Harkness (Of iets in die richting) de eerste seizoenen daarvan vond ik ook echt gaaf. Misschien zelfs wel meer dan Doctor Who op dat moment.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:49:
[...]

Generation V ging niet over hoe het allemaal begon.... Dat is juist een parallelle serie over de huidige tijd.
...en daardoor ruimte had om zaken uit de doeken te doen, maar dat niet echt gedaan heeft.
En ja die serie vind ik ook zeker wel interessant. Lekker over de top.
In het laatste seizoen kon ik eigenlijk alleen maar denken aan hoe het echte leven (op de superkrachten na ;)) nog erger over de top gaat. Je kan merken dat ze nu moeite moeten doen om schokkend(er) te zijn.
Het gaat om het verhaal. Als dat goed is, prima.
Qua verhaal zit er tot nu toe weinig meer in dan kritiek, vechten en een dun laagje met clichés waar alle superheldenseries uiteindelijk op uitkomen. Wat mis ik?
Ik vind het marveluniversum qua films momenteel soms wat zwak. Maar Loki en WandaVision vind ik gewoon echt tof. Bij Doctor Who had je op een gegeven moment ook een spin of rondom Harkness (Of iets in die richting) de eerste seizoenen daarvan vond ik ook echt gaaf. Misschien zelfs wel meer dan Doctor Who op dat moment.
Daar ben ik het wel mee eens :) Ook al was het alsnog lichtgewicht qua wat ze er uiteindelijk mee deden.

* Stukfruit wil nog steeds een serieuze superheldenserie zien

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Stukfruit schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 20:18:

* Stukfruit wil nog steeds een serieuze superheldenserie zien
Dat kan toch helemaal niet? ;)
Da's een contradictio in terminis? :+

't Zijn allemaal commerciële verzinsels, met slechts één doel: kijkervermaak en revenue!

Of wij, de kijker, het nou wel of niet 'correct', volgens-het-verhaal, of whatever regeltje waar het aan zou moeten conformeren, vinden, is allemaal bijzaak. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:33
Onder serieuze (en goed gelukte) superheld films schaar ikzelf: The Dark Knight Trilogy, The Batman en Man of Steel. Ik ben dan ook blij dat er een 2e deel van The Batman komt :)

Edit: Oh ja.. The Watchmen mag ook wel in dit rijtje :)

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 28-07-2024 11:45 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:13:
Ik las dat in de komende weken alles geüpdatet zou moeten zijn.
Ik heb de update inmiddels op mijn Android TV apparaat, en ik kan me er wel in vinden.

Blijkbaar is het erg populair onder de Streaming partijen om een extra opvallend logo of intro bij het starten van de app toe te voegen 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-07 23:12
Blijkbaar is het erg populair onder de Streaming partijen om een extra opvallend logo of intro bij het starten van de app toe te voegen 😉
Maar dat had de prime video app toch al? Of is er nu NOG een extra logo daarnaast erbij?
Heb zelf de FireTV 4K en daar is het nog steeds, althans gister, de 'oude' app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SuperDre schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:28:
Maar dat had de prime video app toch al? Of is er nu NOG een extra logo daarnaast erbij?
Heb zelf de FireTV 4K en daar is het nog steeds, althans gister, de 'oude' app.
De meesten hadden al iets, maar nu sommigen wat prominenter lijkt het. Niet dat ik me eraan stoor hoor :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
JieBeta schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:32:
Amazon Prime is vreselijk met creditcard betalingen. Zegt altijd dat de betaling geaccepteerd is, dan krijg je binnen 5 minuten weer een mailtje dat de betaling weer geweigerd is!
Dit is het Prime Video topic, ik denk dat je hier moet zijn:

Amazon Prime in Nederland

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Afgelopen week de serie Those About to Die gekeken op Prime Video, die blijkbaar pas een week of 3 uit is, en ik was blij verrast! Heel goed geacteerd, interessant verhaal, over het algemeen goede visual effects (alleen tijdens het paardenracen ziet het er af en toe wat minder geloofwaardig uit :P).

10 afleveringen, per stuk een klein uur lang. Score op IMDB is slechts een 6.6, die had ik eigenlijk wel hoger verwacht :)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 15-09 14:51
Hahn schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:30:
Afgelopen week de serie Those About to Die gekeken op Prime Video, die blijkbaar pas een week of 3 uit is, en ik was blij verrast! Heel goed geacteerd, interessant verhaal, over het algemeen goede visual effects (alleen tijdens het paardenracen ziet het er af en toe wat minder geloofwaardig uit :P).

10 afleveringen, per stuk een klein uur lang. Score op IMDB is slechts een 6.6, die had ik eigenlijk wel hoger verwacht :)
Heb ik tijdens mijn vakantie ook gekeken op m'n tablet, en behoorlijk van genoten. Interessante verhaallijnen, gebaseerd op personen die echt bestaan hebben (Vespasianus, Titus, Domitianus, en Scorpus) en gebeurtenissen die echt plaatsgevonden hebben (bv. de Vesuvius uitbarsting). De serie heeft niet het caliber van de serie Rome (seizoen 1 was echt fantastisch vond ik) maar desalnietemin zeker het kijken waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand waarom Resident Alien seizoen 3 niet beschikbaar is?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:36
Mad-Matt schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:34:
Weet iemand waarom Resident Alien seizoen 3 niet beschikbaar is?
Een beetje voor de hand liggend: Omdat de licenties/rechten nog niet gekocht zijn/ingegaan zijn?
Overigens voor mij wel een serie om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd wanneer deze op Prime verschijnt.

[ Voor 16% gewijzigd door meesje op 11-08-2024 14:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:25
meesje schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:17:
[...]

Een beetje voor de hand liggend: Omdat de licenties/rechten nog niet gekocht zijn/ingegaan zijn?
Overigens voor mij wel een serie om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd wanneer deze op Prime verschijnt.
Hier hebben we S1 en S2 gekeken via Ziggo maar ook daar nog geen derde seizoen.

Andere aanrader is overigens Good Omens, over een Aartsengel en een helper van de duivel. Seizoen 1 was meesterlijk en het tweede staat er nu net op. De chemie en vriendschap tussen beide hoofdrolspelers is geweldig.

[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 11-08-2024 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
D-e-n schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:21:
Andere aanrader is overigens Good Omens, over een Aartsengel en een helper van de duivel. Seizoen 1 was meesterlijk en het tweede staat er nu net op.
Good Omens is zeker een leuke miniserie, maar seizoen 2 staat er op Prime toch al zeker een jaar op. Helaas komt seizoen 3 pas ergens in 2025/2026.

Maar ook bv jammer is dat bv de eerste twee seizoenen van The Mallorca Files er niet op staan, terwijl seizoen 3 wel (welke dan wel gefinancieerd is door Prime). Ook bv met Beck waarbij de eerste 4 seizoenen er niet op staan (mogelijk ook vanwege geen HD versies, maar men heeft ook de bagger kwaliteit versies van de eerste seizoenen van Stargate SG-1 (tereijl er inmiddels ook echt bluray releases zijn) er op staan, dus kwaliteit zal niet het punt zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
SuperDre schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:49:
[...]

Good Omens is zeker een leuke miniserie, maar seizoen 2 staat er op Prime toch al zeker een jaar op.
Merkwaardig. Die kwam pas vorige week prominent in onze tijdlijn te staan terwijl het eerste seizoen wel gewoon op prime is bekeken door ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
D-e-n schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:01:
[...]

Merkwaardig. Die kwam pas vorige week prominent in onze tijdlijn te staan terwijl het eerste seizoen wel gewoon op prime is bekeken door ons.
En dat is dus het klote aan prime, vaak genoeg worden zaken die ik leuk vind helemaal niet eens aangeprezen. Ik ga nog zelden uit van wat er aangeprezen wordt, meestal ga ik maar meteen bij 'related' kijken en daar dan ook weer verder.
Kijk ook elke vrijdag even de volgende 3 secties:
  • recently added movies
  • recently added series
  • leaves prime within 30 days
Vooral die laatste laat vaak film en series zien waarvan ik niet wist dat ze er op stonden, want helaas die eerste 2 tonen toch niet altijd alles wat er nieuwe is toegevoegd.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Sinds gister dat prime video niet meer opstart (Sony android tv)
Heeft altijd prima gewerkt maar nu plots niet meer

Heb de app geupdate naar de laatste versie, eventuele cache e.d. gewist maar dat mocht niet baten..

Iemand anders hetzelfde/soortgelijke probleem? Hoe op te lossen?

[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 15-08-2024 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
Is die "leaves prime within 30 days" categorie bij jou steeds zichtbaar? Ik ben ze al enkele keren tegengekomen maar nu al weken niet meer. Is dit in te stellen via de settings ofzo?

[ Voor 19% gewijzigd door chrpmm op 16-08-2024 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
chrpmm schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:49:
[...]

Is die "leaves prime within 30 days" categorie bij jou steeds zichtbaar? Ik ben ze al enkele keren tegengekomen maar nu al weken niet meer. Is dit in te stellen via de settings ofzo?
Weet je zeker dat je deze categorie niet ziet? Kijk je er niet overheen? Ik moet best flink naar beneden scrollen. Staat op Home scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/du3MGZodVJJpNdoYVqY4JPN_c5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jghmQregFeHuaiYQpmRrIPie.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
BigF25 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:11:
Sinds gister dat prime video niet meer opstart (Sony android tv)
Heeft altijd prima gewerkt maar nu plots niet meer

Heb de app geupdate naar de laatste versie, eventuele cache e.d. gewist maar dat mocht niet baten..

Iemand anders hetzelfde/soortgelijke probleem? Hoe op te lossen?
Ik heb ook een Sony Android TV, maar app werkt gewoon prima. Al een keer je tv gereboot/van stroom gehaald?
meesje schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:01:
[...]

Weet je zeker dat je deze categorie niet ziet? Kijk je er niet overheen? Ik moet best flink naar beneden scrollen. Staat op Home scherm.

[Afbeelding]
Ook even gecheckt, na iets van 20-30 keer naar beneden stappen kom ik 'm ook tegen inderdaad. Staat dus niet bepaald in het zicht :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Als je in een web browser op primevideo.com die categorie opent kun je deze eventueel als bookmark opslaan.

Die categorie is op de website ook uitgebreider en vind ik daar makkelijker te navigeren dan in de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
@Hahn
Nog niet, zal het vanavond eens proberen, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrpmm
meesje schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:01:
[...]

Echt vreemd. Die staat er bij mij vandaag niet tussen. Wie weet zijn er op prime België niet voldoende titels die binnen de volgende 30 dagen gaan verdwijnen om deze categorie zichtbaar te maken...

@MartijnS72 Bedankt voor de tip. Volgende keer dat ik die categorie zie, maak ik zeker een bookmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
[...]

Ja, dat is gewoon het meest irritante aan die k*t prime app, veel categorieen worden soms niet getoond, of dat je heel ver naar beneden moet scrollen. Had eergister zelfs even dat de 'continue watching' categorie niet eens zichtbaar is, waarvan ik juist vind dat die altijd aanwezig moet zijn EN altijd als eerste categorie zichtbaar moet zijn.
Ik vraag me altijd af wie die app ontwikkelt want het lijkt er op dat ze em zelf niet gebruiken.

Dan wat anders, is het bij anderen ook dat 'the mallorca files' die aangekondigd werd dat die bij ons vorige week vrijdag beschikbaar zou komen, nu nog steeds staat dat de video content niet beschikbaar is voor de huidige regio? (Inmiddels hebben ze wel ook seizien 1 en 2 dan erbij, maar daar krijg ik ook nog steeds hetzelfde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Kon je die maar naar eigen wens in de app indelen met favorieten. Vind het ook echt niet overzichtelijk. Vooral ook niet die suggusties van alles wat je kijkt of gezien hebt. Maar gelukkig is er ook nog JustWatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrpmm
SuperDre schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:46:
[...]

Dan wat anders, is het bij anderen ook dat 'the mallorca files' die aangekondigd werd dat die bij ons vorige week vrijdag beschikbaar zou komen, nu nog steeds staat dat de video content niet beschikbaar is voor de huidige regio? (Inmiddels hebben ze wel ook seizien 1 en 2 dan erbij, maar daar krijg ik ook nog steeds hetzelfde).
'the mallorca files' staan bij mij ook op unavailable. Net zoals de eerste 2 seizoenen van "Harrow" hoewel die serie al 2 weken vooraan staat in mijn suggestielijsten en ik er al 2 promomails voor heb gekregen.

Maar ja, je krijgt waarvoor je betaalt zeker? Prime video voor 25 euro per jaar en de free shipping erbij vind ik wel dik oké ;)

[ Voor 8% gewijzigd door chrpmm op 17-08-2024 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@chrpmm Hoe betaal jij 25 per jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
In België is het 25 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:55

Yucko

One clown to rule them all !

mja, is het niet zo dat veel dingen in Franse taal zijn? Dan maar wat meer betalen :9

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrpmm
Yucko schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:53:
mja, is het niet zo dat veel dingen in Franse taal zijn? Dan maar wat meer betalen :9
Je veel (gedubde) franse content idd maar dat zijn eerder obscure horror, sci-fi en anime titels. Er zijn ook originele dingen uit Frankrijk te vinden (die soms echt wel goed zijn).

Ik heb geen idee of er meer te zien is op prime video NL maar Ik denk vooral dat prime in BE goedkoper is omdat de webshop veel beperkter is dan de NL-versie.

[ Voor 9% gewijzigd door chrpmm op 21-08-2024 10:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wauw deze serie, kippevel!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
Sinds deze week zijn alle seizoenen van de serie Snowpiercer beschikbaar op Prime, inclusief het nieuwe laatste seizoen (4). Dit terwijl deze serie voorheen alleen op Netflix beschikbaar was. Daar zijn nu alleen seizoen 1 t/m 3 beschikbaar. Bijzonder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
meesje schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:23:
Sinds deze week zijn alle seizoenen van de serie Snowpiercer beschikbaar op Prime, inclusief het nieuwe laatste seizoen (4). Dit terwijl deze serie voorheen alleen op Netflix beschikbaar was. Daar zijn nu alleen seizoen 1 t/m 3 beschikbaar. Bijzonder.
De eerste 3 seizoenen zijn door een ander bedrijf gemaakt/uitgezonden (TNT), die hebben het gecanceld. Toen heeft AMC het vierde seizoen opgepikt. En dus krijg je ook afwijkingen met de deals.

https://variety.com/2024/...iere-date-tnt-1235942045/

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-09-2024 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

De prime app op de chromecast met google tv lijkt geupdate te zijn en loopt nu vast na enkele tientallen seconden kijken. Mensen hier ook last van?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Salvatron schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:46:
De prime app op de chromecast met google tv lijkt geupdate te zijn en loopt nu vast na enkele tientallen seconden kijken. Mensen hier ook last van?
De Google TV app die ik gesideload heb op mn FireTV 4K stick loopt in ieder geval nog goed. Heb deze extra ivm dat de FireTV app de ondertiteling veel te laag heeft staan sind enkele maanden, en de GTV variant heeft die nog steeds, bij mid-size, net bovenop de zwarte balk staan, voor mij nog maar net acceptabel, maar liever gewoon volledig in het actieve beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 15-09 14:51
meesje schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:23:
Maar is er ook nog een verschil in kwaliteit (max resolutie, wel/geen HDR/Dolby Vision, wel/geen Atmos geluid) tussen Netflix en Prime?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Salvatron schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:46:
ik heb de prime video app gedeinstalleerd, weer opnieuw geinstalleerd en vooralsnog geeft hij geen problemen meer.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gisteravond de allerlaatste (?) aflevering van S4 van Snowpiercer gekeken.

Ik moet zeggen, S4 was wel iets anders dan de voorgaande 3 seizoenen. Meer één grote avonturenfilm zeg maar. Niet supergoed, maar gewoon prima.
En, een redelijk net en afgesloten einde.
't Is goed en het is klaar nu. Hier moeten ze niet weer geforceerd een vervolg op maken.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gisteravond samen die twee uur durende Dakar aflevering van de The Grand Tour gekeken, nu is het enigste wat we nog kunnen kijken de grote finale..... maar omdat we weten dat het de laatste zal zijn, valt het wel zwaar :D ! Vandaag of morgen dan toch maar echt de stap een keer gaan zetten :X

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 17:28

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

ColdStone schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:48:
Nou lekker dan...
Amazon gaf een serie suggestie. Absentia. zag er wel oke uit dus ben er gister gezien de vele regen hier er maar aan begonnen. Zeer goede serie wat mij betreft, gelijk het eerste seizoen weggekeken.
Wil ik gisteravond aan seizoen 2 beginnen is die niet beschikbaar op Prime, enkel seizoen 1 en 3 worden aangeboden en het is nog een amazon serie ook..
Nergens dus seizoen 2 te zien.. Bied het dan gewoon niet aan, wat heb je nu aan een serie als het middenste seizoen mist.
Nou eindelijk Absentia seizoen 2 gekeken (niet via Prime..)
Helemaal rustig gaan zitten voor seizoen 3 want die staat er gelukkig wel op..
Scratch that.. stond erop.. nu is drie ook niet meer beschikbaar en enkel seizoen 1 nog.. :+

Het wordt er niet makkelijker op zo :)
Ik snap dat er rechtenkwesties en dergelijke zijn..
Maar ze zouden eens informatief moeten vermelden dat iets niet volledig beschikbaar is. Dan was ik niet eens begonnen.. (want wie klikt nou eerst door alle seizoenen om te zien of alles er wel op staat. 8)7

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• G_Dragon

G_Dragon

Ik kan soms Homelander echt niet uitstaan in The Boys, hopelijk ben ik daarin niet de enige? :p ben inmiddels aangekomen bij seizoen 3 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:48
G_Dragon schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:42:
Ik kan soms Homelander echt niet uitstaan in The Boys, hopelijk ben ik daarin niet de enige? :p ben inmiddels aangekomen bij seizoen 3 :)
Haha ja Homelander is echt een on-wij-ze eikel inderdaad :D
Maar juist daarom kan ik enorm van het karakter genieten.
Dat geld voor wel meer personages in The Boys wat mij betreft. Zo vind ik The Deep een enorme creep maar heb soms ook wat medelijden met hem omdat ie zo dom is lol :+

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 15:13
En hoe bevalt de serie, Beetje apart of niet? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Arjantje72 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:18:
[...]

En hoe bevalt de serie, Beetje apart of niet? :)
Erg goed en vermakelijk, wel heel veel wtf momenten maar daar hou ik wel van! Veel beter dan dat series zo eentonig en niet bloederig zijn :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:59
Homelander is gewoon de meest enge antagonist die ik ooit in een serie heb gezien.
Een compleet onberekenbare, opvliegerige, machtsgeile, onzekere narcist met mommy-issues + superkracht en laserogen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Homelander is een uitstekend personage imo, de acteur is prima gecast en doet het heel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 15:13
Salvatron schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:24:
Homelander is een uitstekend personage imo, de acteur is prima gecast en doet het heel goed.
Hij speelt ook goed in Banshee. Ook een vette serie :)

• G_Dragon

G_Dragon

breew schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:16:
[...]

Homelander is gewoon de meest enge antagonist die ik ooit in een serie heb gezien.
Een compleet onberekenbare, opvliegerige, machtsgeile, onzekere narcist met mommy-issues + superkracht en laserogen.
Ja dat ook nog eens, je weet gewoon niet wat je aan hem hebt. Ene moment aardig en zo opeens gaat er een knop om en dan is hij heel gevaarlijk :P

Ik kan hem echt niet uitstaan en hoop telkens weer dat hij de volgende aflevering niet haalt, zal wel iets persoonlijks zijn :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor de echt oude lullen als ondergetekende:

M*A*S*H!!!! alle 11 de seizoenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Nu nog Married... with Children.
En Knight Rider. En Airwolf.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:17
Plus alle James Bond films, It is always sunny in Philadelphia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
avotar schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:59:
Nu nog Married... with Children.
En Knight Rider. En Airwolf.
En niet te vergeten Buck rogers en the Hulk.
Maar zou ook graag nog oudere series zoals Kojak, McCloud, Streets of San Fransisco, Cangey & Lacey en vooral Hill street blues (nu is wel eindelijk NYPD Blue er op, de opvolger van Hill street blues).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

D-Three schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 23:11:
Citadel staat al een tijdje online en op mijn lijstje.
[YouTube: Citadel - Official Trailer | Prime Video]

Ik heb net de laatste aflevering gekeken en voor mij was het een soort kruising van Mission Impossible, James Bond, Jason Bourne en Kingsman. Jammer genoeg resulteert dit in een middelmatige, weinig vernieuwende en zelfs wat vreemde mix. Personages hebben weinig diepgang, alles is heel erg zwart/wit en alle twists heb ik wel zien aankomen.

En toch heb ik er van genoten! Geen geforceerde woke bullshit, beide hoofdrolspelers spelen hun rol redelijk gelijkwaardig. Let niet teveel op wat onlogisch is en dan heb je leuke popcorn actie.

Niet top maar ik kijk zeker seizoen 2. En de aangekondigde spin-off serie? Die waarschijnlijk niet.
Het is me niet helemaal duidelijk of Citadel:Diana nou hier een spin-off van is.
Maar ik heb vanavond de eerste twee delen gekeken, en het was gewoon prima popcorn actie.

Mooie setting op diverse locaties in Europa. d:)b

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36
ehtweak schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:30:
[...]

Het is me niet helemaal duidelijk of Citadel:Diana nou hier een spin-off van is.
Maar ik heb vanavond de eerste twee delen gekeken, en het was gewoon prima popcorn actie.

[YouTube: Citadel: Diana - Official Trailer | Prime Video]
Dit is inderdaad de spin-off waar ik het over had. Geproduceerd in Italië en er volgt ook nog één uit India. Aan seizoen 2 van Citadel wordt ook gewerkt. Waarschijnlijk bekijk ik de spin-offs wel eens als het niet meerdere seizoenen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
ehtweak schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:30:
[...]

Start die automatisch in originele taal of is die engels gedubbed, want keek gister even de trailer, en dat was duidelijk een engelse dub.

Zag dat die indiaase variant begin november zou starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

SuperDre schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:42:
[...]

Start die automatisch in originele taal of is die engels gedubbed
Ze spreken gewoon Italiaans, Engels, Duits en Frans door elkaar. :Y
M.a.w. gewoon de taal die bij het karakter/persoon hoort. d:)b

Wel bijzonder is dan de ondertiteling. Daar staat dan ineens [Frans] {ondertitel tekst} op het moment dat een acteur schakelt van b.v. Italiaans naar Frans.
Thekla Reuten die ineens van Engels naar Italiaans schakelt is ook wel grappig.
ze heeft dan ook een Italiaanse moeder

[ Voor 11% gewijzigd door ehtweak op 11-10-2024 13:48 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
ehtweak schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:39:. Daar staat dan ineens [Frans] {ondertitel tekst} op het moment dat een acteur schakelt van b.v. Italiaans naar Frans.
Ugh, das dan wel weer bagger, hou niet van dat soort HoH zooi in de ondertiteling. Maar blij te horen dat standaard gewoon de originele taal beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

ArthurMorgan schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:47:
Voor de echt oude lullen als ondergetekende:

M*A*S*H!!!! alle 11 de seizoenen.
Heb hem dit weekend ontdekt. En inderdaad: het blijft geweldig! :D

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Jammer dat het alweer klaar is, Citadel:Diana afgekeken.

Redelijk goed afgesloten verhaal. Niet zo zeer ze leefden nog lang & gelukkig, maar wel een bevredigend einde. ;) Er is nog hoop voor de wereld zullen we dan maar denken.

Snelle acties, nodige SF items, redelijke acteurs en op het laatst zelfs nog wat seks. :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Ja citadel:diana was wel aardig ja. Begin november zou een indiaase spinoff serie van citadel verschijnen als ik het goed begreep.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vanaf (ergens in) 2025 ook reclame op nederlandse prime video

https://www.broadcastmaga...prime-video-in-nederland/

Prijs blijft hetzelfde, je kunt wel advertentievrij kopen. Maar nog geen info verder over de kosten daarvan.

[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-10-2024 06:49 . Reden: originele link ipv tweede hand ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ArthurMorgan schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 06:41:
Vanaf (ergens in) 2025 ook reclame op nederlandse prime video
Ik kan uit dit soort artikelen nooit halen of dit nou geldt voor een Nederlands Amazon Prime abonnement, en/of dat ook het geval is als je een Duits Amazon Prime abonnement hebt en in Nederland kijkt/koopt? :?

Want tot nu toe kijk ik reclamevrij, met m'n Duitse Amazon Prime abonnement, naar het Nederlands ondertitelde aanbod...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Ik vraag het me ook af, want ik heb geen idee wat ik nu heb, toen amazon nog niet hier in nederland zat ben ik ooit via de duitse site begonnen met prime, maar weet niet of dat ooit eens automatisch omgezet is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:25:
[...]

Ik kan uit dit soort artikelen nooit halen of dit nou geldt voor een Nederlands Amazon Prime abonnement, en/of dat ook het geval is als je een Duits Amazon Prime abonnement hebt en in Nederland kijkt/koopt? :?

Want tot nu toe kijk ik reclamevrij, met m'n Duitse Amazon Prime abonnement, naar het Nederlands ondertitelde aanbod...
En als we dan volgend jaar wel reclame krijgen, kunnen we dan wel "upgraden" naar de variant zonder reclame? De laatste keer dat ik bijvoorbeeld keek naar de extra abonnementen in Prime Video zijn die allemaal 'unavailable in your region' met mijn "Duitse" Amazon Prime-abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

MartijnS72 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:23:
[...]

En als we dan volgend jaar wel reclame krijgen, kunnen we dan wel "upgraden" naar de variant zonder reclame? De laatste keer dat ik bijvoorbeeld keek naar de extra abonnementen in Prime Video zijn die allemaal 'unavailable in your region' met mijn "Duitse" Amazon Prime-abonnement.
Er komt een variant zonder reclame voor een meerprijs. Dat wordt later nog gecommuniceerd.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
MartijnS72 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:23:
[...] De laatste keer dat ik bijvoorbeeld keek naar de extra abonnementen in Prime Video zijn die allemaal 'unavailable in your region' met mijn "Duitse" Amazon Prime-abonnement.
hmm, dat zou misschien verklaren waarom een show als Mallorca FIles niet beschikbaar is bij mij terwijl die wel aangeboden wordt alsof die wel beschikbaar is.
Maar zoals ik begrijp is bij de duitse variant nu al wel beperkte reclames, dus als je dat niet hebt dan lijkt het er op dat je niet via het duitse variant loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Advertenties toevoegen vind ik echt wel een negatief puntje.. maakt dat ik het minder ga gebruiken.
Heb juist streaming omdat ik me dood erger aan de reclames op TV ect.
Voordeel die prime heeft is dat ik het abbo in eerste instantie heb om geen shipping te hebben en prime video pak ik mooi mee.

Ook series beginnen meer en meer tegen te vallen omdat er ineens seizoenen tussendoor niet beschikbaar zijn of nog leuker elk seizoen maar een deel van de afleveringen heeft (bij shows ipv series).

Merk dat ik steeds meer afhaak bij de verschillende streamer accounts die ik heb. Nog even en ze kunnen de deur uit en we kunnen 'back to the old ways'. En hun maar klagen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
ColdStone schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:42:
Advertenties toevoegen vind ik echt wel een negatief puntje.. maakt dat ik het minder ga gebruiken.
Heb juist streaming omdat ik me dood erger aan de reclames op TV ect.
Je zou bijna denken dat ze reclames toevoegen aan het goedkoopste abonnement, om je richting de duurdere, reclame-vrije abonnementen te duwen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik heb gisterenavond de eerste aflevering van Nautilus gekeken. Ik was niet echt omver geblazen en de comic relief is echt wel tenenkrommend. Ik hoop dat dat personage verdrinkt maar ik vrees er voor ;) Maar ik zal zeker nog wel verder kijken, we hebben te weinig avontuur-reeksen! :) Zijn er die de reeks al hebben gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:59
D-Three schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:37:
Ik heb gisterenavond de eerste aflevering van Nautilus gekeken. Ik was niet echt omver geblazen en de comic relief is echt wel tenenkrommend. Ik hoop dat dat personage verdrinkt maar ik vrees er voor ;) Maar ik zal zeker nog wel verder kijken, we hebben te weinig avontuur-reeksen! :) Zijn er die de reeks al hebben gezien?
ik heb de eerste twee episodes afgespeeld, maar denk ik 30% gezien. Ik viel steeds in slaap.
Misschien meer iets voor mijn dochters..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Ik heb em afgelopen zaterdag in 1 ruk gekeken. Was wel vermakend, maar vooral de laatste aflevering zit wat tenenkrommends slecht/ongeloofwaardigs in. Begrijp wel waarom Disney deze serie verkocht heeft onder het mom van bezuinigingen. Verwacht niet dat er een 2 seizoen zal komen, de story arc van het 1e seizoen is wel afgerond, maar er wordt wel wat opgezet voor seizoen 2, maar IMHO geen cliffhanger niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Pompi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:51:
Heeft er hier iemand toevallig al ervaring met Amazon Preview? Recent er een uitnodiging voor gekregen, alleen heb ik geen idee of het het waard is. En het rare is dat de helpdesk van Amazon NL er niks van af weet, maar als ik de reddit posts er over mag geloven is dit ook het geval in het Verenigd Koninkrijk en de VS
Grappig, hier ook net de uitnodiging gehad voor Amazon Preview. Zijn er recentere ervaringen? Ik ben namelijk wel benieuwd...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Ik heb er nog nooit wat extra's van gezien, ik had maanden geleden al zo'n uitnodiging gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
Motrax schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:17:
[...]
Grappig, hier ook net de uitnodiging gehad voor Amazon Preview. Zijn er recentere ervaringen? Ik ben namelijk wel benieuwd...
Heb vorig jaar 1 keer een vragenlijst gehad. Was voor Nederlandse productie die elke aflevering ander verhaal over relaties had, weet de naam niet meer, en had het niet super beoordeeld.
En eerder dit jaar was er iets dat ze over gingen stappen op nieuw systeem en dat je opnieuw selectie vragenlijst moest invullen, maar bij mij crashte de lijst halverwege en kon je hem niet hervatten/opnieuw invullen dus gok dat ik er niet meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Lekker kansloos
Always sunny mist een hoop seizoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Henvar schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:39:
Lekker kansloos
Always sunny mist een hoop seizoenen
Dat is mooi gaar, seizoen 6, 15 en 16 zo te zien :(
Hopelijk wordt dat binnenkort gefixed/toegevoegd.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-04 00:16
Top Gear had eerder een aantal specials staan. Helaas kan ik nu minder terug vinden, zoals de Africa Special.

Wat ik mooi vind aan amazon is dat het vergeleken met andere diensten een stuk goedkoper is en 4k en meerdere schermen.

Punt van aandacht is dan het verwijderen van content zoals afleveringen van Top Gear of Picard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Maarja, verwijderen van content gebeurt toch bij elke service. Vind het wel vreemd van Picard, want ik dacht dat Amazon die gefinancieerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Hoezo is Picard verwijderd? Ik zie hem er nog steeds in staan bij Prime video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Staat ook in de category 'Titles expiring in the next 30 days'.. maar daar staan wel vaker titels tussen die daarna gewoon actief blijven. Denk dat die lijst deels gebaseerd is wanneer de licentie verloopt, maar dan vernieuwen ze die alsnog. Zie er bv ook 'murphys law' tussen staan, maar die staat er sowieso pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

ook bij 'verdwijnt binnen 30 dagen' zie ik geen Picard staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Bij mij nu ook niet meer terwijl vorige werk en de week ervoor nog wel. Zoals ik al aangaf, zal wel gebaseerd zijn op verlopen van licentie maar dat die dus toch inmiddels vernieuwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames in de dop (van de bushokjes) staat erop. Even mezelf heerlijk verheven voelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SuperDre
Zijn er echt mensen die zaken als 'dames in een dop' kijken? Erger me juist kapot aan fie bagger 'unscripted' troep op Prime, is natuurlijk een stuk goedkoper om te produceren dan een scripted shows, en daardoor komen ze aan hun verplichting van zoveel procent europese productied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SuperDre schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:03:
Zijn er echt mensen die zaken als 'dames in een dop' kijken? Erger me juist kapot aan fie bagger 'unscripted' troep op Prime, is natuurlijk een stuk goedkoper om te produceren dan een scripted shows, en daardoor komen ze aan hun verplichting van zoveel procent europese productied.
Kijken hoe dom andere mensen zijn is op z'n tijd heerlijk ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• de Peer
  • Laatst online: 22:31

de Peer

under peer review

Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:23:
[...]

Kijken hoe dom andere mensen zijn is op z'n tijd heerlijk ;)
Ik vind het vooral eng. Deze mensen stemmen ook.. En er zijn er stiekem best veel van. Jammer dat we domheid verheerlijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

de Peer schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:31:
[...]

Ik vind het vooral eng. Deze mensen stemmen ook.. En er zijn er stiekem best veel van. Jammer dat we domheid verheerlijken.
Belende slogan: stop making stupid people famous!

En inderdaad, er lopen wat figuren rond die zich nog iedere ochtend afvragen wie de zon aan heeft gezet die ochtend…

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Peer schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:31:
[...]

Ik verwacht niet dat die mensen op tv hier Trump achterna gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Pietervs schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 01:06:
[...]

Belende slogan: stop making stupid people famous!

En inderdaad, er lopen wat figuren rond die zich nog iedere ochtend afvragen wie de zon aan heeft gezet die ochtend…
Moet je nagaan dat je wakker word als het donker is en in paniek schiet omdat je denkt dat jij het vandaag moet doen maar niet weet waar het knopje zit..
Rustig onder de deken, dames in de dop kijken.. hopen dat niemand het merkt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
Vannacht 'Yakuza, like a dragon' gekeken, was vermakend, typisch japanse yakuza achtige serie, maar wel irritant dat die niet in originele taal startte, maar met de engelse dub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:36
SuperDre schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:18:
Vannacht 'Yakuza, like a dragon' gekeken, was vermakend, typisch japanse yakuza achtige serie, maar wel irritant dat die niet in originele taal startte, maar met de engelse dub.
Was er ook aan begonnen aangezien ik wel eens wat van de games had gespeeld waarop het verhaal gebaseerd is, best vermakelijke serie.
Bij mij startte ie dan weer in de originele taal, maar zonder ondertiteling en m'n Japans is niet heel denderend. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
SuperDre schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:18:
Dat is sowieso een beetje irritant bij Prime.
Als mijn vrouw iets heeft gekeken met een Nederlandse taal dan is elk volgend programma ook in het Nederlands.
Zo startte ik gisteravond de film Air, begint Matt Damon ineens Nederlands te praten.
Laatst keek ze een Koreaanse serie, is ineens mijn film/serie ook in het Koreaans nagesynchroniseerd.

Small world problems, maar toch irritant.

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 09-11-2024 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

yorroy schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:53:
Dat is sowieso een beetje irritant bij Prime.
Als mijn vrouw iets heeft gekeken met een Nederlandse taal dan is elk volgend programma ook in het Nederlands.
Zo startte ik gisteravond de film Air, begint Matt Damon ineens Nederlands te praten.
Laatst keek ze een Koreaanse serie, is ineens mijn film/serie ook in het Koreaans nagesynchroniseerd.

Small world problems, maar toch irritant.
Gebeurt dat ook als ieder een eigen profiel gebruikt? Als dat zo is dan is dat wel irritant ja. Zo niet, dan is het simpel op te lossen 😉

Testing, one, two ...

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Voor wie Clarkson's Farm vermakelijk vond, is dit wellicht ook wel leuk:

https://www.primevideo.com/detail/0N5IXSNYY3LM09VVMWSM3SPE4Q

Vandaag gekeken en we vonden het best wel grappig. Geen super-comedian, maar gewoon vermakelijk.
Wel weer opmerkelijk hoe een 'boer' kan veranderen in een media-persoonlijkheid. :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Vandaag in eens een melding dat m'n betaling niet gelukt zou zijn ,alles gaat automatisch en heb niets veranderd, probeer betaal methode aan te passen maar lukt niet. Meer mensen last van of anders een idee wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zijn er al mensen begonnen aan het nieuwe seizoen van LOL: Last One Laughing? Wij waren vrij snel door de eerste drie afleveringen heen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperDre
Nou, LOL vindt ik weinig aan, maar dat geldt voor mij voor al die 'reality' shows.
Maar wilde eigenlijk aan Dark Matter beginnen, maar vraag me af of dat losse afleveringen zijn, zoals vroeger bv Star Trek (next gen/voyager/DS9/enterprise) of dat het een lang verhaal is over 1 seizoen, zoals bv The expanse (die blijkbaar binnenkort er af gaat) of de Star Trek Picard serie.
Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste