Met drie verschillende series begint het daar inmiddels een beetje op te lijken.Salvatron schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:27:
[...]
Maakt dat de makers van de serie niet een beetje hypocriet?
Dat zit wel Schnorr.
Met drie verschillende series begint het daar inmiddels een beetje op te lijken.Salvatron schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:27:
[...]
Maakt dat de makers van de serie niet een beetje hypocriet?
Dat zit wel Schnorr.
Die kans hebben ze al een keer gehad met Generation V. Wat doet je denken dat ze het nu wel interessant gaan maken?ArthurMorgan schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:34:
Ik ben sowieso wel erg benieuwd naar de geschiedenis van de oorsprong van Vought.
Dat zit wel Schnorr.
Generation V ging niet over hoe het allemaal begon.... Dat is juist een parallelle serie over de huidige tijd.Stukfruit schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:41:
[...]
Die kans hebben ze al een keer gehad met Generation V. Wat doe je denken dat ze het nu wel interessant gaan maken?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
...en daardoor ruimte had om zaken uit de doeken te doen, maar dat niet echt gedaan heeft.ArthurMorgan schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 18:49:
[...]
Generation V ging niet over hoe het allemaal begon.... Dat is juist een parallelle serie over de huidige tijd.
In het laatste seizoen kon ik eigenlijk alleen maar denken aan hoe het echte leven (op de superkrachten naEn ja die serie vind ik ook zeker wel interessant. Lekker over de top.
Qua verhaal zit er tot nu toe weinig meer in dan kritiek, vechten en een dun laagje met clichés waar alle superheldenseries uiteindelijk op uitkomen. Wat mis ik?Het gaat om het verhaal. Als dat goed is, prima.
Daar ben ik het wel mee eensIk vind het marveluniversum qua films momenteel soms wat zwak. Maar Loki en WandaVision vind ik gewoon echt tof. Bij Doctor Who had je op een gegeven moment ook een spin of rondom Harkness (Of iets in die richting) de eerste seizoenen daarvan vond ik ook echt gaaf. Misschien zelfs wel meer dan Doctor Who op dat moment.
Dat zit wel Schnorr.
Dat kan toch helemaal niet?Stukfruit schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 20:18:
* Stukfruit wil nog steeds een serieuze superheldenserie zien
[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 28-07-2024 11:45 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik heb de update inmiddels op mijn Android TV apparaat, en ik kan me er wel in vinden.DutchOwnage schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 14:13:
Ik las dat in de komende weken alles geüpdatet zou moeten zijn.
Testing, one, two ...
Maar dat had de prime video app toch al? Of is er nu NOG een extra logo daarnaast erbij?Blijkbaar is het erg populair onder de Streaming partijen om een extra opvallend logo of intro bij het starten van de app toe te voegen 😉
De meesten hadden al iets, maar nu sommigen wat prominenter lijkt het. Niet dat ik me eraan stoor hoorSuperDre schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:28:
Maar dat had de prime video app toch al? Of is er nu NOG een extra logo daarnaast erbij?
Heb zelf de FireTV 4K en daar is het nog steeds, althans gister, de 'oude' app.
Testing, one, two ...
Dit is het Prime Video topic, ik denk dat je hier moet zijn:JieBeta schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:32:
Amazon Prime is vreselijk met creditcard betalingen. Zegt altijd dat de betaling geaccepteerd is, dan krijg je binnen 5 minuten weer een mailtje dat de betaling weer geweigerd is!
The devil is in the details.
Heb ik tijdens mijn vakantie ook gekeken op m'n tablet, en behoorlijk van genoten. Interessante verhaallijnen, gebaseerd op personen die echt bestaan hebben (Vespasianus, Titus, Domitianus, en Scorpus) en gebeurtenissen die echt plaatsgevonden hebben (bv. de Vesuvius uitbarsting). De serie heeft niet het caliber van de serie Rome (seizoen 1 was echt fantastisch vond ik) maar desalnietemin zeker het kijken waard.Hahn schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:30:
Afgelopen week de serie Those About to Die gekeken op Prime Video, die blijkbaar pas een week of 3 uit is, en ik was blij verrast! Heel goed geacteerd, interessant verhaal, over het algemeen goede visual effects (alleen tijdens het paardenracen ziet het er af en toe wat minder geloofwaardig uit).
10 afleveringen, per stuk een klein uur lang. Score op IMDB is slechts een 6.6, die had ik eigenlijk wel hoger verwacht
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Een beetje voor de hand liggend: Omdat de licenties/rechten nog niet gekocht zijn/ingegaan zijn?Mad-Matt schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:34:
Weet iemand waarom Resident Alien seizoen 3 niet beschikbaar is?
[ Voor 16% gewijzigd door meesje op 11-08-2024 14:18 ]
Hier hebben we S1 en S2 gekeken via Ziggo maar ook daar nog geen derde seizoen.meesje schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:17:
[...]
Een beetje voor de hand liggend: Omdat de licenties/rechten nog niet gekocht zijn/ingegaan zijn?
Overigens voor mij wel een serie om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd wanneer deze op Prime verschijnt.
[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 11-08-2024 14:24 ]
Good Omens is zeker een leuke miniserie, maar seizoen 2 staat er op Prime toch al zeker een jaar op. Helaas komt seizoen 3 pas ergens in 2025/2026.D-e-n schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:21:
Andere aanrader is overigens Good Omens, over een Aartsengel en een helper van de duivel. Seizoen 1 was meesterlijk en het tweede staat er nu net op.
Merkwaardig. Die kwam pas vorige week prominent in onze tijdlijn te staan terwijl het eerste seizoen wel gewoon op prime is bekeken door ons.SuperDre schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:49:
[...]
Good Omens is zeker een leuke miniserie, maar seizoen 2 staat er op Prime toch al zeker een jaar op.
En dat is dus het klote aan prime, vaak genoeg worden zaken die ik leuk vind helemaal niet eens aangeprezen. Ik ga nog zelden uit van wat er aangeprezen wordt, meestal ga ik maar meteen bij 'related' kijken en daar dan ook weer verder.D-e-n schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 18:01:
[...]
Merkwaardig. Die kwam pas vorige week prominent in onze tijdlijn te staan terwijl het eerste seizoen wel gewoon op prime is bekeken door ons.
[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 15-08-2024 13:12 ]
Is die "leaves prime within 30 days" categorie bij jou steeds zichtbaar? Ik ben ze al enkele keren tegengekomen maar nu al weken niet meer. Is dit in te stellen via de settings ofzo?
[ Voor 19% gewijzigd door chrpmm op 16-08-2024 10:50 ]
Weet je zeker dat je deze categorie niet ziet? Kijk je er niet overheen? Ik moet best flink naar beneden scrollen. Staat op Home scherm.chrpmm schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:49:
[...]
Is die "leaves prime within 30 days" categorie bij jou steeds zichtbaar? Ik ben ze al enkele keren tegengekomen maar nu al weken niet meer. Is dit in te stellen via de settings ofzo?
Ik heb ook een Sony Android TV, maar app werkt gewoon prima. Al een keer je tv gereboot/van stroom gehaald?BigF25 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:11:
Sinds gister dat prime video niet meer opstart (Sony android tv)
Heeft altijd prima gewerkt maar nu plots niet meer
Heb de app geupdate naar de laatste versie, eventuele cache e.d. gewist maar dat mocht niet baten..
Iemand anders hetzelfde/soortgelijke probleem? Hoe op te lossen?
Ook even gecheckt, na iets van 20-30 keer naar beneden stappen kom ik 'm ook tegen inderdaad. Staat dus niet bepaald in het zichtmeesje schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:01:
[...]
Weet je zeker dat je deze categorie niet ziet? Kijk je er niet overheen? Ik moet best flink naar beneden scrollen. Staat op Home scherm.
[Afbeelding]
Als je in een web browser op primevideo.com die categorie opent kun je deze eventueel als bookmark opslaan.chrpmm schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:49:
[...]
Echt vreemd. Die staat er bij mij vandaag niet tussen. Wie weet zijn er op prime België niet voldoende titels die binnen de volgende 30 dagen gaan verdwijnen om deze categorie zichtbaar te maken...meesje schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:01:
[...]
Weet je zeker dat je deze categorie niet ziet? Kijk je er niet overheen? Ik moet best flink naar beneden scrollen. Staat op Home scherm.
Ja, dat is gewoon het meest irritante aan die k*t prime app, veel categorieen worden soms niet getoond, of dat je heel ver naar beneden moet scrollen. Had eergister zelfs even dat de 'continue watching' categorie niet eens zichtbaar is, waarvan ik juist vind dat die altijd aanwezig moet zijn EN altijd als eerste categorie zichtbaar moet zijn.chrpmm schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:49:
[...]
'the mallorca files' staan bij mij ook op unavailable. Net zoals de eerste 2 seizoenen van "Harrow" hoewel die serie al 2 weken vooraan staat in mijn suggestielijsten en ik er al 2 promomails voor heb gekregen.SuperDre schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:46:
[...]
Dan wat anders, is het bij anderen ook dat 'the mallorca files' die aangekondigd werd dat die bij ons vorige week vrijdag beschikbaar zou komen, nu nog steeds staat dat de video content niet beschikbaar is voor de huidige regio? (Inmiddels hebben ze wel ook seizien 1 en 2 dan erbij, maar daar krijg ik ook nog steeds hetzelfde).
[ Voor 8% gewijzigd door chrpmm op 17-08-2024 11:00 ]
In België is het 25 Euro.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Je veel (gedubde) franse content idd maar dat zijn eerder obscure horror, sci-fi en anime titels. Er zijn ook originele dingen uit Frankrijk te vinden (die soms echt wel goed zijn).Yucko schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:53:
mja, is het niet zo dat veel dingen in Franse taal zijn? Dan maar wat meer betalen
[ Voor 9% gewijzigd door chrpmm op 21-08-2024 10:04 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De eerste 3 seizoenen zijn door een ander bedrijf gemaakt/uitgezonden (TNT), die hebben het gecanceld. Toen heeft AMC het vierde seizoen opgepikt. En dus krijg je ook afwijkingen met de deals.meesje schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:23:
Sinds deze week zijn alle seizoenen van de serie Snowpiercer beschikbaar op Prime, inclusief het nieuwe laatste seizoen (4). Dit terwijl deze serie voorheen alleen op Netflix beschikbaar was. Daar zijn nu alleen seizoen 1 t/m 3 beschikbaar. Bijzonder.
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-09-2024 07:05 ]
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
De Google TV app die ik gesideload heb op mn FireTV 4K stick loopt in ieder geval nog goed. Heb deze extra ivm dat de FireTV app de ondertiteling veel te laag heeft staan sind enkele maanden, en de GTV variant heeft die nog steeds, bij mid-size, net bovenop de zwarte balk staan, voor mij nog maar net acceptabel, maar liever gewoon volledig in het actieve beeld.Salvatron schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:46:
De prime app op de chromecast met google tv lijkt geupdate te zijn en loopt nu vast na enkele tientallen seconden kijken. Mensen hier ook last van?
Maar is er ook nog een verschil in kwaliteit (max resolutie, wel/geen HDR/Dolby Vision, wel/geen Atmos geluid) tussen Netflix en Prime?meesje schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:23:
Sinds deze week zijn alle seizoenen van de serie Snowpiercer beschikbaar op Prime, inclusief het nieuwe laatste seizoen (4). Dit terwijl deze serie voorheen alleen op Netflix beschikbaar was. Daar zijn nu alleen seizoen 1 t/m 3 beschikbaar. Bijzonder.
ik heb de prime video app gedeinstalleerd, weer opnieuw geinstalleerd en vooralsnog geeft hij geen problemen meer.Salvatron schreef op maandag 9 september 2024 @ 22:46:
De prime app op de chromecast met google tv lijkt geupdate te zijn en loopt nu vast na enkele tientallen seconden kijken. Mensen hier ook last van?
Nou eindelijk Absentia seizoen 2 gekeken (niet via Prime..)ColdStone schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:48:
Nou lekker dan...
Amazon gaf een serie suggestie. Absentia. zag er wel oke uit dus ben er gister gezien de vele regen hier er maar aan begonnen. Zeer goede serie wat mij betreft, gelijk het eerste seizoen weggekeken.
Wil ik gisteravond aan seizoen 2 beginnen is die niet beschikbaar op Prime, enkel seizoen 1 en 3 worden aangeboden en het is nog een amazon serie ook..
Nergens dus seizoen 2 te zien.. Bied het dan gewoon niet aan, wat heb je nu aan een serie als het middenste seizoen mist.
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Haha ja Homelander is echt een on-wij-ze eikel inderdaadG_Dragon schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:42:
Ik kan soms Homelander echt niet uitstaan in The Boys, hopelijk ben ik daarin niet de enige?ben inmiddels aangekomen bij seizoen 3
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
En hoe bevalt de serie, Beetje apart of niet?G_Dragon schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:42:
Ik kan soms Homelander echt niet uitstaan in The Boys, hopelijk ben ik daarin niet de enige?ben inmiddels aangekomen bij seizoen 3
Erg goed en vermakelijk, wel heel veel wtf momenten maar daar hou ik wel van! Veel beter dan dat series zo eentonig en niet bloederig zijnArjantje72 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 16:18:
[...]
En hoe bevalt de serie, Beetje apart of niet?
Homelander is gewoon de meest enge antagonist die ik ooit in een serie heb gezien.G_Dragon schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:42:
Hij speelt ook goed in Banshee. Ook een vette serieSalvatron schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:24:
Homelander is een uitstekend personage imo, de acteur is prima gecast en doet het heel goed.
Ja dat ook nog eens, je weet gewoon niet wat je aan hem hebt. Ene moment aardig en zo opeens gaat er een knop om en dan is hij heel gevaarlijkbreew schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:16:
[...]
Homelander is gewoon de meest enge antagonist die ik ooit in een serie heb gezien.
Een compleet onberekenbare, opvliegerige, machtsgeile, onzekere narcist met mommy-issues + superkracht en laserogen.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
En niet te vergeten Buck rogers en the Hulk.avotar schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:59:
Nu nog Married... with Children.
En Knight Rider. En Airwolf.
Het is me niet helemaal duidelijk of Citadel:Diana nou hier een spin-off van is.D-Three schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 23:11:
Citadel staat al een tijdje online en op mijn lijstje.
[YouTube: Citadel - Official Trailer | Prime Video]
Ik heb net de laatste aflevering gekeken en voor mij was het een soort kruising van Mission Impossible, James Bond, Jason Bourne en Kingsman. Jammer genoeg resulteert dit in een middelmatige, weinig vernieuwende en zelfs wat vreemde mix. Personages hebben weinig diepgang, alles is heel erg zwart/wit en alle twists heb ik wel zien aankomen.
En toch heb ik er van genoten! Geen geforceerde woke bullshit, beide hoofdrolspelers spelen hun rol redelijk gelijkwaardig. Let niet teveel op wat onlogisch is en dan heb je leuke popcorn actie.
Niet top maar ik kijk zeker seizoen 2. En de aangekondigde spin-off serie? Die waarschijnlijk niet.
Dit is inderdaad de spin-off waar ik het over had. Geproduceerd in Italië en er volgt ook nog één uit India. Aan seizoen 2 van Citadel wordt ook gewerkt. Waarschijnlijk bekijk ik de spin-offs wel eens als het niet meerdere seizoenen zijn.ehtweak schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:30:
[...]
Het is me niet helemaal duidelijk of Citadel:Diana nou hier een spin-off van is.
Maar ik heb vanavond de eerste twee delen gekeken, en het was gewoon prima popcorn actie.
Mooie setting op diverse locaties in Europa.![]()
[YouTube: Citadel: Diana - Official Trailer | Prime Video]
Start die automatisch in originele taal of is die engels gedubbed, want keek gister even de trailer, en dat was duidelijk een engelse dub.ehtweak schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:30:
[...]
Het is me niet helemaal duidelijk of Citadel:Diana nou hier een spin-off van is.
Maar ik heb vanavond de eerste twee delen gekeken, en het was gewoon prima popcorn actie.
Mooie setting op diverse locaties in Europa.
Ze spreken gewoon Italiaans, Engels, Duits en Frans door elkaar.SuperDre schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:42:
[...]
Start die automatisch in originele taal of is die engels gedubbed
[ Voor 11% gewijzigd door ehtweak op 11-10-2024 13:48 ]
Ugh, das dan wel weer bagger, hou niet van dat soort HoH zooi in de ondertiteling. Maar blij te horen dat standaard gewoon de originele taal beschikbaar is.ehtweak schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:39:. Daar staat dan ineens [Frans] {ondertitel tekst} op het moment dat een acteur schakelt van b.v. Italiaans naar Frans.
Heb hem dit weekend ontdekt. En inderdaad: het blijft geweldig!ArthurMorgan schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 08:47:
Voor de echt oude lullen als ondergetekende:
M*A*S*H!!!! alle 11 de seizoenen.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-10-2024 06:49 . Reden: originele link ipv tweede hand ]
Ik kan uit dit soort artikelen nooit halen of dit nou geldt voor een Nederlands Amazon Prime abonnement, en/of dat ook het geval is als je een Duits Amazon Prime abonnement hebt en in Nederland kijkt/koopt?ArthurMorgan schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 06:41:
Vanaf (ergens in) 2025 ook reclame op nederlandse prime video
En als we dan volgend jaar wel reclame krijgen, kunnen we dan wel "upgraden" naar de variant zonder reclame? De laatste keer dat ik bijvoorbeeld keek naar de extra abonnementen in Prime Video zijn die allemaal 'unavailable in your region' met mijn "Duitse" Amazon Prime-abonnement.ehtweak schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 08:25:
[...]
Ik kan uit dit soort artikelen nooit halen of dit nou geldt voor een Nederlands Amazon Prime abonnement, en/of dat ook het geval is als je een Duits Amazon Prime abonnement hebt en in Nederland kijkt/koopt?![]()
Want tot nu toe kijk ik reclamevrij, met m'n Duitse Amazon Prime abonnement, naar het Nederlands ondertitelde aanbod...
Er komt een variant zonder reclame voor een meerprijs. Dat wordt later nog gecommuniceerd.MartijnS72 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:23:
[...]
En als we dan volgend jaar wel reclame krijgen, kunnen we dan wel "upgraden" naar de variant zonder reclame? De laatste keer dat ik bijvoorbeeld keek naar de extra abonnementen in Prime Video zijn die allemaal 'unavailable in your region' met mijn "Duitse" Amazon Prime-abonnement.
"When you grow up your heart dies"
hmm, dat zou misschien verklaren waarom een show als Mallorca FIles niet beschikbaar is bij mij terwijl die wel aangeboden wordt alsof die wel beschikbaar is.MartijnS72 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:23:
[...] De laatste keer dat ik bijvoorbeeld keek naar de extra abonnementen in Prime Video zijn die allemaal 'unavailable in your region' met mijn "Duitse" Amazon Prime-abonnement.
Je zou bijna denken dat ze reclames toevoegen aan het goedkoopste abonnement, om je richting de duurdere, reclame-vrije abonnementen te duwen...ColdStone schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 16:42:
Advertenties toevoegen vind ik echt wel een negatief puntje.. maakt dat ik het minder ga gebruiken.
Heb juist streaming omdat ik me dood erger aan de reclames op TV ect.
ik heb de eerste twee episodes afgespeeld, maar denk ik 30% gezien. Ik viel steeds in slaap.D-Three schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:37:
Ik heb gisterenavond de eerste aflevering van Nautilus gekeken. Ik was niet echt omver geblazen en de comic relief is echt wel tenenkrommend. Ik hoop dat dat personage verdrinkt maar ik vrees er voorMaar ik zal zeker nog wel verder kijken, we hebben te weinig avontuur-reeksen!
Zijn er die de reeks al hebben gezien?
Grappig, hier ook net de uitnodiging gehad voor Amazon Preview. Zijn er recentere ervaringen? Ik ben namelijk wel benieuwd...Pompi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:51:
Heeft er hier iemand toevallig al ervaring met Amazon Preview? Recent er een uitnodiging voor gekregen, alleen heb ik geen idee of het het waard is. En het rare is dat de helpdesk van Amazon NL er niks van af weet, maar als ik de reddit posts er over mag geloven is dit ook het geval in het Verenigd Koninkrijk en de VS
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Heb vorig jaar 1 keer een vragenlijst gehad. Was voor Nederlandse productie die elke aflevering ander verhaal over relaties had, weet de naam niet meer, en had het niet super beoordeeld.Motrax schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:17:
[...]
Grappig, hier ook net de uitnodiging gehad voor Amazon Preview. Zijn er recentere ervaringen? Ik ben namelijk wel benieuwd...
Dat is mooi gaar, seizoen 6, 15 en 16 zo te zienHenvar schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:39:
Lekker kansloos
Always sunny mist een hoop seizoenen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
Kijken hoe dom andere mensen zijn is op z'n tijd heerlijkSuperDre schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:03:
Zijn er echt mensen die zaken als 'dames in een dop' kijken? Erger me juist kapot aan fie bagger 'unscripted' troep op Prime, is natuurlijk een stuk goedkoper om te produceren dan een scripted shows, en daardoor komen ze aan hun verplichting van zoveel procent europese productied.
Ik vind het vooral eng. Deze mensen stemmen ook.. En er zijn er stiekem best veel van. Jammer dat we domheid verheerlijken.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:23:
[...]
Kijken hoe dom andere mensen zijn is op z'n tijd heerlijk
Belende slogan: stop making stupid people famous!de Peer schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:31:
[...]
Ik vind het vooral eng. Deze mensen stemmen ook.. En er zijn er stiekem best veel van. Jammer dat we domheid verheerlijken.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Verwijderd
Ik verwacht niet dat die mensen op tv hier Trump achterna gaan.de Peer schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:31:
[...]
Ik vind het vooral eng. Deze mensen stemmen ook.. En er zijn er stiekem best veel van. Jammer dat we domheid verheerlijken.
Moet je nagaan dat je wakker word als het donker is en in paniek schiet omdat je denkt dat jij het vandaag moet doen maar niet weet waar het knopje zit..Pietervs schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 01:06:
[...]
Belende slogan: stop making stupid people famous!
En inderdaad, er lopen wat figuren rond die zich nog iedere ochtend afvragen wie de zon aan heeft gezet die ochtend…
Was er ook aan begonnen aangezien ik wel eens wat van de games had gespeeld waarop het verhaal gebaseerd is, best vermakelijke serie.SuperDre schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:18:
Vannacht 'Yakuza, like a dragon' gekeken, was vermakend, typisch japanse yakuza achtige serie, maar wel irritant dat die niet in originele taal startte, maar met de engelse dub.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dat is sowieso een beetje irritant bij Prime.SuperDre schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:18:
Vannacht 'Yakuza, like a dragon' gekeken, was vermakend, typisch japanse yakuza achtige serie, maar wel irritant dat die niet in originele taal startte, maar met de engelse dub.
[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 09-11-2024 15:54 ]
Gebeurt dat ook als ieder een eigen profiel gebruikt? Als dat zo is dan is dat wel irritant ja. Zo niet, dan is het simpel op te lossen 😉yorroy schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:53:
Dat is sowieso een beetje irritant bij Prime.
Als mijn vrouw iets heeft gekeken met een Nederlandse taal dan is elk volgend programma ook in het Nederlands.
Zo startte ik gisteravond de film Air, begint Matt Damon ineens Nederlands te praten.
Laatst keek ze een Koreaanse serie, is ineens mijn film/serie ook in het Koreaans nagesynchroniseerd.
Small world problems, maar toch irritant.
Testing, one, two ...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq