Via Amazon.de zou via Ideal moeten werken.Mr. Freeze schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:38:
Omdat ik ben geswitched van bank zit ik nu drie maanden zonder creditcard. Is het mogelijk om een Amazon cadeau bon te kopen via iDeal en vervolgens die bon te gebruiken voor PrimeVideo? Iemand die er ervaring mee heeft?
Jammer genoeg niet. In Amazon Prime in Nederland zijn we erachter gekomen dat je geen Prime-abo meer kan aanschaffen via de Duitse Amazon.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Klopt, maar je kunt wel een gift card in Duitsland kopen, daar hoef je geen Prime lid voor te zijn.Yorinn schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:43:
[...]
Jammer genoeg niet. In Amazon Prime in Nederland zijn we erachter gekomen dat je geen Prime-abo meer kan aanschaffen via de Duitse Amazon.
The Boys seizoen 2! Kan niet wachten.
Helaas heeft mijn kijkpartner moeite met xxx-geweld, is dat in seizoen twee nog voorkomend?
Helaas heeft mijn kijkpartner moeite met xxx-geweld, is dat in seizoen twee nog voorkomend?
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Afgezien van wat ontploffende lichaamsdelen en dergelijke valt het heel erg mee

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Eindelijk ook toegang gekregen tot Amazon Prime,
Ik kijk nu Heroes, heb ooit in 2007 de serie gekeken, iedergeval toen seizoen 1 helemaal gezien, vanaf daar wist ik niet waar ik was gebleven, dus begonnen aan seizoen 2.
Echt een geweldige serie, mooi oud geworden zover.
Ik kijk nu Heroes, heb ooit in 2007 de serie gekeken, iedergeval toen seizoen 1 helemaal gezien, vanaf daar wist ik niet waar ik was gebleven, dus begonnen aan seizoen 2.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
The Americans staat er nog steeds niet op.
Edit:
Blijkbaar hebben ze op 2 september getweet dat ze eraan werken
https://twitter.com/prime.../1301082045838487552?s=19
Het is wel inmiddels een week later..
Edit:
Blijkbaar hebben ze op 2 september getweet dat ze eraan werken
https://twitter.com/prime.../1301082045838487552?s=19
Het is wel inmiddels een week later..
[ Voor 67% gewijzigd door Aslanboy1905 op 07-09-2020 22:14 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Daar ben ik wel blij mee. Ooit de brui aangegeven na seizoen 3 toen mijn duur gekocht dvd niet meer speelde (nieuw uit de box maar maand gewacht met uitpakken...) Heeft het nooit gedaan.Mars18 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:22:
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Verwijderd
Ik wil je even waarschuwen dat er maar 3 afleveringen beschikbaar zijn en daarna wekelijks op vrijdag 1 aflevering maal 5 keren.Cobb schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:57:
The Boys seizoen 2! Kan niet wachten.
xxx-geweld, kan ik niet echt wat zinnigs over zeggen, weet niet wat oke is en wat te ver gaat voor je partner.
er zit nogal wat (anti-) religieuze onzin in the boys en in sommige andere series. Staat me tegen.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Ha de enige serie die ik in mijn leven heb gekeken waarbij S01E01 verreweg de beste was en het daarna per aflevering minder werdt. Dat weten ze ook gewoon 5 seizoenen strak door te zetten.Mars18 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:22:
Heroes was GoT seizoen 8 voordat er GoT was. De hele hollywood writers strike hielp ook niet echt. Blijf het altijd jammer vinden van deze serie, had meer ingezeten! (zeker gezien de vlucht die het superhelden genre daarna nam).
Kan je alleen maar Amazon Prime kijken via een CC? Probeerde laatste een account te maken en werd nogal negatief verrast? In welk jaar leeft amazon? Ook het nadeel van zo'n gigant, ze kunnen doen wat ze willen en ik als consument heb me maar aan te passen
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik ben verrast dat er nog steeds zo veel mensen zonder CC zijn eigenlijk
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
is een creditcard zo'n probleem dan? Via bijv. pay2d kun je goedkoop een visa debitcard krijgen die je als creditcard kunt gebruiken. Lijkt me niet echt een probleem.
Verwijderd
Diegenen die al eerder Prime hadden konden via .de maandelijks laten afschrijven via iDeal en Films/Series gericht op NL kijkersaanbod zien. (dus niet de DE kijkersaanbod). Tegenwoordig probeert .nl ons te pushen om over te stappen en inderdaad accepteren zij alleen CC, teruggaan naar .de of alsnog een account op .de met een NL adres kan niet meer.Postius schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:31:
[...]
Ha de enige serie die ik in mijn leven heb gekeken waarbij S01E01 verreweg de beste was en het daarna per aflevering minder werdt. Dat weten ze ook gewoon 5 seizoenen strak door te zetten.
Heroes was GoT seizoen 8 voordat er GoT was. De hele hollywood writers strike hielp ook niet echt. Blijf het altijd jammer vinden van deze serie, had meer ingezeten! (zeker gezien de vlucht die het superhelden genre daarna nam).
Kan je alleen maar Amazon Prime kijken via een CC? Probeerde laatste een account te maken en werd nogal negatief verrast? In welk jaar leeft amazon? Ook het nadeel van zo'n gigant, ze kunnen doen wat ze willen en ik als consument heb me maar aan te passen
Ik ben het niet eens met je kritiek op Heroes, ik heb van alle afleveringen genoten. De laatste seizoen van GoT heb ik nooit gezien en wil ik graag zien zonder gespoilerd te worden (zonder Ziggo te moeten nemen). Dus ik kan niet vergelijken helaas om in te zien wat je bedoelt. Hoop dat S8 voor mij niet tegenvalt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2020 14:24 ]
Verwijderd
Ik heb nooit CC gewild vanwege al die verhalen van hoe makkelijk het is om dingen te kopen door 4 cijfers te noemen die op dat pasje staan en of gewoon door je pasje ergens doorheen te halen en je hebt betaald zonder pincode of zonder bewijs dat je toestemming van de rechtmatige eigenaar hebt. Absurd systeem. Zal je maar overkomen dat je merkt dat je CC weg is en er is een Tesla van gekocht en of je "de debet even wil betalen zsm of we komen je huis leeghalen". En dan ook nog al die verhalen van mensen (die meestal door eigen schuld) diep in de schulden zitten dankzij CC.Salvatron schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:39:
is een creditcard zo'n probleem dan? Via bijv. pay2d kun je goedkoop een visa debitcard krijgen die je als creditcard kunt gebruiken. Lijkt me niet echt een probleem.
Een vriend van mij wilde een andere vriend helpen door zijn Visa uit te lenen, vooraf was afgesproken dat er een maximum bedrag zou worden uitgegeven en dat alles terugbetaald zou worden. Ja raad eens, die 2 zijn geen vrienden meer en die ander heeft de tijd van zijn leven gehad en geen cent terugbetaald.
Een debitcard is geen creditcard en je kunt dus niets uitgeven op krediet. Je kunt alleen uitgeven zoveel als dat je op je kaart gezet hebt. Een tesla kopen of je huis leeghalen zit er dus niet in.Verwijderd schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:23:
[...]
Ik heb nooit CC gewild vanwege al die verhalen van hoe makkelijk het is om dingen te kopen door 4 cijfers te noemen die op dat pasje staan en of gewoon door je pasje ergens doorheen te halen en je hebt betaald zonder pincode of zonder bewijs dat je toestemming van de rechtmatige eigenaar hebt. Absurd systeem. Zal je maar overkomen dat je merkt dat je CC weg is en er is een Tesla van gekocht en of je "de debet even wil betalen zsm of we komen je huis leeghalen". En dan ook nog al die verhalen van mensen (die meestal door eigen schuld) diep in de schulden zitten dankzij CC.
Een vriend van mij wilde een andere vriend helpen door zijn Visa uit te lenen, vooraf was afgesproken dat er een maximum bedrag zou worden uitgegeven en dat alles terugbetaald zou worden. Ja raad eens, die 2 zijn geen vrienden meer en die ander heeft de tijd van zijn leven gehad en geen cent terugbetaald.
Verwijderd
Dus dan zou ik telkens zelf tegoed op die debitcard moeten zetten? Wat omslachtig. Daarnaast, heeft die DB ook een 4 cijferige code op de pasje staan en wordt ie overal zonder pincode geaccepteerd? Het levert dan weliswaar geen Tesla op maar wel wat andere leuke spullen.Salvatron schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 15:10:
[...]
Een debitcard is geen creditcard en je kunt dus niets uitgeven op krediet. Je kunt alleen uitgeven zoveel als dat je op je kaart gezet hebt. Een tesla kopen of je huis leeghalen zit er dus niet in.
Behalve algemene acceptatie en aankoopbescherming zie ik geen andere voordelen van een CC of DC.
Waarom zit er sowieso geen pincode op een CC/DB?
Net met de klantenservice gesproken om te kijken wanneer Ideal betaling beschikbaar komt. En ze gaf aan dat ze er druk mee bezig zijn maar dat het nog niet bekend is wanneer dit wordt toegevoegd.
Verwijderd
Dit hebben ze ook tegen mij gezegd direct na de lancering van .nl. We zijn nu al maanden verder, er is helemaal niets dat erop wijst dat ze er mee bezig zijn. Hoeveel tijd hebben ze nodig? Zeker als .de al een fikse voorsprong heeft moet .nl hier de vruchten van kunnen plukken.Wulfric92 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 16:15:
Net met de klantenservice gesproken om te kijken wanneer Ideal betaling beschikbaar komt. En ze gaf aan dat ze er druk mee bezig zijn maar dat het nog niet bekend is wanneer dit wordt toegevoegd.
Visa heeft wel degelijk een pincode van 4 cijfers.Verwijderd schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 15:41:
[...]
Dus dan zou ik telkens zelf tegoed op die debitcard moeten zetten? Wat omslachtig. Daarnaast, heeft die DB ook een 4 cijferige code op de pasje staan en wordt ie overal zonder pincode geaccepteerd? Het levert dan weliswaar geen Tesla op maar wel wat andere leuke spullen.
Behalve algemene acceptatie en aankoopbescherming zie ik geen andere voordelen van een CC of DC.
Mn Mastercard ook én 2FA dmv een app. Veiliger dus dan met cash rondlopen.Arjantje72 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 18:55:
[...]
Visa heeft wel degelijk een pincode van 4 cijfers.
Omslachtig is het inderdaad, maar wel handig omdat je overal je visacard kunt gebruiken, ook in het buitenland. Het lijkt me inderdaad onveilig wanneer die kaart gestolen wordt, aan de andere kant kun je hem direct laten blokkeren zodat de kaart niet meer gebruikt kan worden en dan kun je een nieuwe aanvragen.Verwijderd schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 15:41:
[...]
Dus dan zou ik telkens zelf tegoed op die debitcard moeten zetten? Wat omslachtig. Daarnaast, heeft die DB ook een 4 cijferige code op de pasje staan en wordt ie overal zonder pincode geaccepteerd? Het levert dan weliswaar geen Tesla op maar wel wat andere leuke spullen.
Zelfs als een cc gestolen wordt dan worden in de regel dingen die gekocht/betaald zijn in de periode dat je het nog niet door had ook vergoed, zviw. Misschien weet iemand dat wel zeker? Zal overigens ws niet bij debit maar alleen bij echte creditcard zijn, die waar ook aankoopverzekering etc. op zit.
Tegen mij is hetzelfde verteld maar er gebeurd helemaal niets en inderdaad zijn we al maanden verder .Verwijderd schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 18:28:
[...]
Dit hebben ze ook tegen mij gezegd direct na de lancering van .nl. We zijn nu al maanden verder, er is helemaal niets dat erop wijst dat ze er mee bezig zijn. Hoeveel tijd hebben ze nodig? Zeker als .de al een fikse voorsprong heeft moet .nl hier de vruchten van kunnen plukken.
Als Amazon een nederlandse tak op wil zetten maar tegen de heel normale betaalwijze in nederland die ideal heet in gaat dan hoeven ze niet op mij te rekenen .
Ik ben gestopt met Prime en doe ook geen normale aankopen meer bij Amazon zolang ze hun zaakjes niet op orde hebben .
Een CC is niet aan de orde voor mij heeft dat teveel nadelen en heb er geen enkel belang bij .
"Beautiful Clean Coal"
Ik geniet al van de lettertype van de serie.Postius schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:31:
[...]
Ha de enige serie die ik in mijn leven heb gekeken waarbij S01E01 verreweg de beste was en het daarna per aflevering minder werdt. Dat weten ze ook gewoon 5 seizoenen strak door te zetten.
Weet nog wel ja van de staking in 2007. Ben iedergeval blij dat ik het na 13 jaar kan uitkijken
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Onzinnige redenen om geen cc te nemen...... tegenwoordig kun je alles monitoren in een app, heb je prima beveiliging (pincode, autorisatie in de app) en met een limiet van zeg 2,5k kun je shoppen, maar geen Tesla kopen.....is mijn standaard voor online betalingen.Verwijderd schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:23:
[...]
Ik heb nooit CC gewild vanwege al die verhalen van hoe makkelijk het is om dingen te kopen door 4 cijfers te noemen die op dat pasje staan en of gewoon door je pasje ergens doorheen te halen en je hebt betaald zonder pincode of zonder bewijs dat je toestemming van de rechtmatige eigenaar hebt. Absurd systeem. Zal je maar overkomen dat je merkt dat je CC weg is en er is een Tesla van gekocht en of je "de debet even wil betalen zsm of we komen je huis leeghalen". En dan ook nog al die verhalen van mensen (die meestal door eigen schuld) diep in de schulden zitten dankzij CC.
Verwijderd
Je zegt het zelf al, tegenwoordig. Fijn dat dat allemaal verbeterd is, nu sta ik er wat meer voor open.Verwijderd schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:50:
[...]
Onzinnige redenen om geen cc te nemen...... tegenwoordig kun je alles monitoren in een app, heb je prima beveiliging (pincode, autorisatie in de app) en met een limiet van zeg 2,5k kun je shoppen, maar geen Tesla kopen.....is mijn standaard voor online betalingen.
Verwijderd
Nou heb ik al een jaartje of 9 een cc en eigenlijk werkt het al tijden zo. Hooguit die app heeft verbetering doorgaan afgelopen jaren. Daarvoor moest je inloggen op een pagina met de dezelfde functionaliteit.....Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2020 @ 00:05:
[...]
Je zegt het zelf al, tegenwoordig. Fijn dat dat allemaal verbeterd is, nu sta ik er wat meer voor open.
Prime! Iemand een idee waarom the boys nu wekelijks uitgebracht wordt? Ik heb na seizoen 1 de strip verslonden dus ben erg benieuwd wat er allemaal nog gaat komen. Anti-religieus? If so, wat is daar mis mee?
Dat lijkt me de meest logische verklaring ja.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:55:
Waarom wekelijks=klantenbinding?
Testing, one, two ...
Wat vinden de mensen van seizoen 2 van The Boys tot nu toe, ik vind het minder overtuigend als seizoen 1, soms wat dingen lang getrokken en zijn aantal dingen echt zo te voorspellen.
Ik vind seizoen 2 tot dusver redelijk hetzelfde aan doen als seizoen 1 qua niveau. Het is denk ik vooral dat de 'nieuwigheid' van superhelden die eigenlijk weinig goeds in de zin hebben er een beetje vanaf isAlbinoraptor schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:36:
Wat vinden de mensen van seizoen 2 van The Boys tot nu toe, ik vind het minder overtuigend als seizoen 1, soms wat dingen lang getrokken en zijn aantal dingen echt zo te voorspellen.
Een aantal karakters vind ik heel leuk in The Boys, en het doet wat anders dan de gemiddelde superheldenserie, maar dit is geen serie wat mij denk ik zou blijven boeien voor 5+ seizoenen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 13-09-2020 00:43 ]
The devil is in the details.
Het is niet zozeer de nieuwigheid van 'slechte' superheroes, het is meer hoe dingen zijn geschreven en in mijn ogen, alsof ze afleveringen langer willen trekken.
spoiler:
Bijv hoe lang Frenchie er over moet doen om eindelijk te begrijpen dat het de broer is van mon couer (Kimiko) en dat die ook gedood wordt, was van mijlen ver aan zien te komen en irriteerde me gewoon. Hij begreep haar best goed terwijl ze helemaal niet sprak, maar vervolgens 5x boy-girl communiceren en nope geen idee. En dat vrouw van Billy niet mee zou gaan was ook wel meteen duidelijk, hoeven geen 3 ontmoetingen in 1 bos te zijn om dat duidelijk te maken.
Komt South Park nog naar Amazon Prime Nederland, las daar eerder iets over, maar kom op internet er niet meer iets over tegen?
Jammer dat je alleen met creditcard kan betalen.
Hmm, ja en nee. D'r zitten inderdaad wel wat voorspelbare dingen tussen, maar ook wel weer grappige momenten.Albinoraptor schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:49:
Het is niet zozeer de nieuwigheid van 'slechte' superheroes, het is meer hoe dingen zijn geschreven en in mijn ogen, alsof ze afleveringen langer willen trekken.
spoiler:
Zoals bijvoorbeeld The Deep die in discussie is met zijn eigen kieuwen, gadver. Haha. Of verderop in die aflevering dat ze een walvis torpederen met een speedboot en er dan lekker in zitten, hoe dan 
Maar ook 'herhaling' van S1 imho, bijv:
spoiler:
In S1 Homelander die de piloot van dat vliegtuig frituurt en daarna maar het hele ding laat neerstorten en iedereen laat sterven... in S2 (e4) is het Stormfront die een half flatgebouw aan gort blaast en tientallen mensen de dood in jaagt.
Maar inderdaad ook de karakters van The Boys zelf die niet super opschieten...
spoiler:
- Butcher die maar als een 'loose cannon' tekeer blijft gaan en het geen fuck kan schelen hoe of wat...
- Hughie the cryboy met een ex-complex
- Frenchie die oblivious is/blijft
- MM die alleen maar zit te whinen over z'n gezin
- Hughie the cryboy met een ex-complex
- Frenchie die oblivious is/blijft
- MM die alleen maar zit te whinen over z'n gezin
[ Voor 15% gewijzigd door Spooksel op 14-09-2020 16:57 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Wat een verrassing om Terminator (6) 2019 te vinden op Prime. Leuk om al die bekende gezichten weer te zien. Was niet zo blij met die Spaanse acteur die ook in Casa del Papel speelt, kan die vent gewoon niet uitstaan. Verder wil ik er niet teveel over verklappen maar heb me prima vermaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2020 22:06 . Reden: geen deel 5 maar deel 6 ]
ah ja, goeieVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:48:
Wat een verrassing om Terminator (5) 2019 te vinden op Prime. Leuk om al die bekende gezichten weer te zien. Was niet zo blij met die Spaanse acteur die ook in Casa del Papel speelt, kan die vent gewoon niet uitstaan. Verder wil ik er niet teveel over verklappen maar heb me prima vermaakt.
Dat is alweer deel 6:Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:48:
Wat een verrassing om Terminator (5) 2019 te vinden op Prime.
- The Terminator uit 1984
- Judgment Day uit 1991
- Rise of the Machines uit 2003
- Salvation uit 2009
- Genisys uit 2015
- Dark Fate uit 2019
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Haha, ArturitoVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:48:
Wat een verrassing om Terminator (5) 2019 te vinden op Prime. Leuk om al die bekende gezichten weer te zien. Was niet zo blij met die Spaanse acteur die ook in Casa del Papel speelt, kan die vent gewoon niet uitstaan. Verder wil ik er niet teveel over verklappen maar heb me prima vermaakt.
Maar eh, poeh poeh... de hele 2,5-3 minuten screentime dat ie had. Knallen hoor
Verwijderd
Was serieus bang dat hij de hele film de Terminator ging spelen. Zeg nou zelf, vond je hem eng vanaf het moment dat dat lunchpakketje in zijn hand veranderde in een zwaard? Of ook maar enigszins ergens in die 3 minuten bewonderenswaardig? Hoe heeft hij die rol in godsnaam gekregen? Was Bassie (van Adriaan) niet beschikbaar?Spooksel schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:53:
[...]
Haha, Arturito
Maar eh, poeh poeh... de hele 2,5-3 minuten screentime dat ie had. Knallen hoor

Patrick (die T1000 van T2) vond ik heel goed boos en creepy kijken, al zijn bewegingen passen goed bij zijn rol. De Rev 9 uit T6 deed het ook wel goed. Maar Arturito, neh....
By the way: Kreeg hij ook maar zo weinig screentime in Casa de Papel.
Verwijderd
Even een losse reactie: De fans van The Boys kunnen nu op Prime ook de "into the Boys" gaan kijken, is een interview met zowel de acteurs en schrijvers en crew. Maar in tegenstelling tot wat wij gewend zijn heeft de interviewer nogal extreme humor dat volledig in lijn is met de serie. Er worden grove dingen gezegd en harde grapjes gemaakt. -knip- Ik vond het erg vermakelijk en kan het iedereen die van The Boys houdt aanraden.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2020 16:23 . Reden: foute aanname mbt mothermilk verwijderd. ]
Verwijderd
Hmmm, om 1 of andere reden heb ik Genisys gemist. Maar eens een keer inhalen dan.Robtimus schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:50:
[...]
Dat is alweer deel 6:
- The Terminator uit 1984
- Judgment Day uit 1991
- Rise of the Machines uit 2003
- Salvation uit 2009
- Genisys uit 2015
- Dark Fate uit 2019
Kleine side opmerking, die interviewster (uit into the boys) is Lana uit Archer 
(overigens is Mother's Milk een character, die gast die zo graag naar zijn gezin terug wil. Heb nog niet alle afleveringen verder gezien, dus kan best zijn dat ze nu ook homelander zo noemen, logisch is het wel
)
(overigens is Mother's Milk een character, die gast die zo graag naar zijn gezin terug wil. Heb nog niet alle afleveringen verder gezien, dus kan best zijn dat ze nu ook homelander zo noemen, logisch is het wel
[ Voor 74% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-09-2020 16:11 ]
Verwijderd
Ik zie net via Google dat die gast idd zo heet, dat heb ik dan gemist in de serie zelf. In ITB (into the Boys) zag je regelmatig een stukje waarin Homelander zit te proeven van een flesje moedermelk, dus ik ging ervan uit dat hij nu die bijnaam gekregen had.ArthurMorgan schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:08:
Kleine side opmerking, die interviewster (uit into the boys) is Lana uit Archer
(overigens is Mother's Milk een character, die gast die zo graag naar zijn gezin terug wil. Heb nog niet alle afleveringen verder gezien, dus kan best zijn dat ze nu ook homelander zo noemen, logisch is het wel)
Ik ken Archer niet en zodoende Lana ook niet.
Haha, meer dan een paar minuten was inderdaad echt teveel geweest. Vage kerel, je zou eerder verwachten dat ie weer een creepy aanrander is dan een serieuze vaderVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:45:
[...]
Was serieus bang dat hij de hele film de Terminator ging spelen. Zeg nou zelf, vond je hem eng vanaf het moment dat dat lunchpakketje in zijn hand veranderde in een zwaard? Of ook maar enigszins ergens in die 3 minuten bewonderenswaardig? Hoe heeft hij die rol in godsnaam gekregen? Was Bassie (van Adriaan) niet beschikbaar?![]()
Patrick (die T1000 van T2) vond ik heel goed boos en creepy kijken, al zijn bewegingen passen goed bij zijn rol. De Rev 9 uit T6 deed het ook goed. Maar Arturito, neh....
By the way: Kreeg hij ook maar zo weinig screentime in Casa de Papel.
De Rev-9 was niet onaardig, maar ik vond het vele geklets van hem niet echt karakteristiek voor een robot/ai. Zoals je zelf zei was de T1000 (Robert Patrick) echt onwijs creepy en een goed deel daarvan komt omdat ie gewoon nagenoeg niks zegt en zich alleen maar ijskoud gedraagt.
Verwijderd
Klopt, helemaal eens met jou.Spooksel schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:31:
[...]
Haha, meer dan een paar minuten was inderdaad echt teveel geweest. Vage kerel, je zou eerder verwachten dat ie weer een creepy aanrander is dan een serieuze vader
De Rev-9 was niet onaardig, maar ik vond het vele geklets van hem niet echt karakteristiek voor een robot/ai. Zoals je zelf zei was de T1000 (Robert Patrick) echt onwijs creepy en een goed deel daarvan komt omdat ie gewoon nagenoeg niks zegt en zich alleen maar ijskoud gedraagt.
Hier niet terug te vinden... Enkel T2.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:48:
Wat een verrassing om Terminator (6) 2019 te vinden op Prime. Leuk om al die bekende gezichten weer te zien. Was niet zo blij met die Spaanse acteur die ook in Casa del Papel speelt, kan die vent gewoon niet uitstaan. Verder wil ik er niet teveel over verklappen maar heb me prima vermaakt.
Nog maar een keer een bevestiging dat het aanbod in België een stuk minder is dan in Nederland

Verwijderd
Hier dan de directe link, misschien staat er extra info voor jullie zoals een verwachte datum of zo?D-Three schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:59:
[...]
Hier niet terug te vinden... Enkel T2.
Nog maar een keer een bevestiging dat het aanbod in België een stuk minder is dan in Nederland
https://www.primevideo.co...m_hom_c_ZlWNz8_sWxPkc_1_2
Overigens kan ik ook verder alleen T2 gratis kijken. T5 alleen tegen betaling. T3 en T4 zijn beide "niet beschikbaar op mijn locatie" en T1 is niet eens te vinden. (om verwarring te voorkomen: ik noemde die van 2019 T5 maar dat moest T6 zijn)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2020 22:23 ]
Verwijderd
Ff losse vraag: Als ik Terminator Genesis wil kijken moet ik ervoor betalen, nieuwsgierig dat ik ben heb ik voor het eerst op "2,99 betalen" geklikt en krijg ik een typische .nl vul-je-creditcard-hier-in pagina te zien. Ik zit nog steeds bij Amazon.de. Is dit altijd al zo geweest dat je voor film huren niet gebruik kon maken van iDeal als je bij amazon.de prime zit?
@Verwijderd Ik heb de quote ook aangepast 
Niet veel meer info via de link, enkel "Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie".
Maar intussen weet ik waarom: https://www.streamz.be/st...ed-4e1e-a7aa-cb39dc01edfc
Niet veel meer info via de link, enkel "Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie".
Maar intussen weet ik waarom: https://www.streamz.be/st...ed-4e1e-a7aa-cb39dc01edfc
Verwijderd
Ik zat al een beetje met open mond te kijken, van "ik wist niet dat wijzigingen die ik doorvoer ook in quotes die erna gemaakt zijn te zien zijn, die developers kunnen er wat van zeg..." Wilde net gaan testen door nog een kleine wijziging te makenD-Three schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:28:
@Verwijderd Ik heb de quote ook aangepast

Ik snap je uitleg met dat je nu weet waarom je het niet kan bekijken niet, sorrie. Bedoel je dat Streamz de exclusieve kijkrechten van T6 in Belgie heeft of zo?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2020 22:40 ]
@Verwijderd Ja, dat bedoel ik
Als ik het zo bekijk, hebben ze de rechten voor een deel van de films van 20th Century Fox. Dus films als Ad Astra, Alita Battle Angle, Terminator Dark Fate staan in NL op Prime en in BE op Streamz
Ze hebben best wel enkele recente films in hun aanbod zoals Jumanji The Next Level, 1917, Ford v Ferrari, ... en alle HBO series. Maar om daar € 20 euro per maand voor neer te tellen... Nope. Ik kijk niet zo heel erg veel naar Prime en als ik dan eens maandje niet kijk dan is 5 euro niet zo erg. We hebben er tenslotte ook gratis verzending voor
Ze hebben best wel enkele recente films in hun aanbod zoals Jumanji The Next Level, 1917, Ford v Ferrari, ... en alle HBO series. Maar om daar € 20 euro per maand voor neer te tellen... Nope. Ik kijk niet zo heel erg veel naar Prime en als ik dan eens maandje niet kijk dan is 5 euro niet zo erg. We hebben er tenslotte ook gratis verzending voor
[ Voor 17% gewijzigd door D-Three op 16-09-2020 23:09 ]
Ik heb de laatste 2 weken, eigenlijk sinds release van the boys 2 dat het me opviel, op mijn Sony ag8 tv een probleem dat alle films via de prime app niet meer in HDR afspelen, ook films waarvan ik zeker weet dat ik ze in HDR gezien heb, bijvoorbeeld joker.
Bijzonder dat alle series van prime zelf zoals the boys en grand tour in diezelfd app wel nog netjes in HDR afspelen.
Ook merk ik laatste weken dat de beeldkwaliteit niet altijd vastgehouden kan worden en terugschakeld naar ik schat 720p.
Gebruik dit nu al meer dan een jaar en nu voor het eerst problemen met de app, iemand soortgelijke ervaringen?
Bijzonder dat alle series van prime zelf zoals the boys en grand tour in diezelfd app wel nog netjes in HDR afspelen.
Ook merk ik laatste weken dat de beeldkwaliteit niet altijd vastgehouden kan worden en terugschakeld naar ik schat 720p.
Gebruik dit nu al meer dan een jaar en nu voor het eerst problemen met de app, iemand soortgelijke ervaringen?
Wat dat betreft is Prime wel vervelend t.o.v Netflix. Dacht inderdaad paar weken geleden 'hey tof Dark fate op Prime' .. Bleek het alsnog een rental te zijn. Alsof je lid bent van een ouderwetse videotheek waar je naast maandelijke abonnement ook nog voor een film extra moet betalen.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:05:
[...]
Hier dan de directe link, misschien staat er extra info voor jullie zoals een verwachte datum of zo?
https://www.primevideo.co...m_hom_c_ZlWNz8_sWxPkc_1_2
Overigens kan ik ook verder alleen T2 gratis kijken. T5 alleen tegen betaling. T3 en T4 zijn beide "niet beschikbaar op mijn locatie" en T1 is niet eens te vinden. (om verwarring te voorkomen: ik noemde die van 2019 T5 maar dat moest T6 zijn)
Grappig dat deze dan nu wel te zien is.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Ik wou dat er een optie kwam om deze betaalfilms te verbergen, dus alleen de wat Prime "gratis" aanbiedt. Klik zo vaak op iets wat ofwel niet beschikbaar is op mijn locatie ofwel extra betaald moet worden.Gunner schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:17:
[...]
Wat dat betreft is Prime wel vervelend t.o.v Netflix. Dacht inderdaad paar weken geleden 'hey tof Dark fate op Prime' .. Bleek het alsnog een rental te zijn. Alsof je lid bent van een ouderwetse videotheek waar je naast maandelijke abonnement ook nog voor een film extra moet betalen.
Grappig dat deze dan nu wel te zien is.
Zelfde als op .de shoppen, zou de actuele prijzen (dus incl NL btw) willen zien en geen artikelen die niet hier bezorgd kunnen worden.
Alita Battle Angel was leuker dan ik dacht trouwens, aanrader! 
Hoge audience score op Rotten Tomatoes heeft-ie ook!
Ik vind het jammer dat bij veel films HDR vermeld staat( Terminator 2019, Ford VS Ferrari), en het dit dan vervolgens niet blijkt te zijn...
Verwijderd
Ik heb wat dingen gezien die ik niet kan aanraden: "The wolf call" en "The head". Heb ze met moeite afgekeken en vond ze nogal teleurstellend. Meer mensen die dit hebben?
De 2 dames die hier in huis "The Head" hebben gekeken (en die kijken samen nogal wat series, en beslist niet allemaal kneut), die vonden hem eigenlijk best oké. Smaakgevoelig dus, afhankelijk van wat je anders ook wel of niet de moeite waard vind om te kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:16:
Ik heb wat dingen gezien die ik niet kan aanraden: "The wolf call" en "The head". Heb ze met moeite afgekeken en vond ze nogal teleurstellend. Meer mensen die dit hebben?
Testing, one, two ...
Dat is er één die binnen mijn doelgroep valt, ik vond deze erg goed. Meer van ditSorcerer8472 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:23:
Alita Battle Angel was leuker dan ik dacht trouwens, aanrader!
Testing, one, two ...
Ben inmiddels toe aan de laatste aflevering van S1 van The Boys.
Maar tot nu toe vind ik het heerlijk om naar te kijken.
Vooral hoe de draak wordt gestoken met al die superhelden shit en hoe absurdistisch de angelsaksische wereld van social media en marketing eigenlijk is!
Helemaal absurd als je bedenkt dat deze serie notabene gebracht wordt door zowat de grootste marketing uitbuiter/gigant van onze aardkloot.
Prachtig.
Enige wat me tot nu toe tegenstaat is dat alles een beetje grauwig/blauwig in beeld gebracht is. Alles oogt wat sombertjes. Zal ongetwijfeld een bedoeling achterzitten, maar dan nog.
"now available on voughtify!" Prachtig!
[toevoeging]
Ben inmiddels met S2 bezig.
Het tempo is soms wat lager. Maar je rolt van de ene absurditeit naar de andere.
Die scène met die speedboat middenin die walvis; hoe verzin je het?
Maar tot nu toe vind ik het heerlijk om naar te kijken.
Vooral hoe de draak wordt gestoken met al die superhelden shit en hoe absurdistisch de angelsaksische wereld van social media en marketing eigenlijk is!
Helemaal absurd als je bedenkt dat deze serie notabene gebracht wordt door zowat de grootste marketing uitbuiter/gigant van onze aardkloot.

Enige wat me tot nu toe tegenstaat is dat alles een beetje grauwig/blauwig in beeld gebracht is. Alles oogt wat sombertjes. Zal ongetwijfeld een bedoeling achterzitten, maar dan nog.
"now available on voughtify!" Prachtig!

[toevoeging]
Ben inmiddels met S2 bezig.
Het tempo is soms wat lager. Maar je rolt van de ene absurditeit naar de andere.
Die scène met die speedboat middenin die walvis; hoe verzin je het?
[ Voor 17% gewijzigd door ehtweak op 23-09-2020 22:27 ]
ik kom er net achter dat ik amazon prime video ineens met iDeal kan nemen, 2 weken geleden toen ik me proefperiode startte kon het alleen nog met een CC (Heb gratis bunq aangemaakt)
Of is dit alweer oud nieuws?
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
Is inderdaad al vermeld in een ander Prime topic maar hier nog niet.Tiduz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:41:
ik kom er net achter dat ik amazon prime video ineens met iDeal kan nemen, 2 weken geleden toen ik me proefperiode startte kon het alleen nog met een CC (Heb gratis bunq aangemaakt)
xSmooth- in "Amazon Prime in Nederland"
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2020 12:47 ]
Meest recente aflevering van The Boys (aflevering 6, seizoen 2) vond ik héél nice
Tot deze aflevering vond ik seizoen 2 wat minder boeiend, maar in deze aflevering zat heel veel vets en ik kan niet wachten op de volgende afleveringen
Nog 2 afleveringen en dan is seizoen 2 ook alweer afgelopen.
Nu ik er zo over nadenk, vind ik het eigenlijk wel prima dat ze niet heel seizoen 2 in één keer vrij hebben gegeven, het is nu weer ouderwets afwachten tot de volgende week/aflevering.

Tot deze aflevering vond ik seizoen 2 wat minder boeiend, maar in deze aflevering zat heel veel vets en ik kan niet wachten op de volgende afleveringen
Nu ik er zo over nadenk, vind ik het eigenlijk wel prima dat ze niet heel seizoen 2 in één keer vrij hebben gegeven, het is nu weer ouderwets afwachten tot de volgende week/aflevering.
Ik lees dit op amazon.nl:Tiduz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:41:
1-Click-bestellingen, digitale bestellingen en abonnementen (inclusief Amazon Prime) kunnen niet worden gekocht met iDEAL.
https://www.amazon.nl/b?ie=UTF8&node=21258616031
Ik vraag me af wat het nou is. Kindle-boeken kan ik niet met ideal betalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Salvatron op 26-09-2020 15:22 ]
Ik heb al een tijdje Amazon Prime (via amazon.nl), wat ik heb gedaan via creditcard, maar zo te zien is het voor mij nu ook mogelijk om met iDEAL te betalen. In m'n instellingen zie ik de optie om iDEAL te selecteren, met dit eronder:
/f/image/0R6OCqRNq1jEJcc2y8F0K3QR.png?f=fotoalbum_large)
Kan overigens best zijn dat het per gebruiker/bezoeker anders is, en dat dit bij mij nu kan omdat ik al even lid ben.
/f/image/0R6OCqRNq1jEJcc2y8F0K3QR.png?f=fotoalbum_large)
Kan overigens best zijn dat het per gebruiker/bezoeker anders is, en dat dit bij mij nu kan omdat ik al even lid ben.
Ja nu zie ik het ook.
Volgens mij moet je tegenwoordig steeds vaker extra betalen om iets te kijken, vind ik niet tof eigenlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 20:21:
[...]
Ik wou dat er een optie kwam om deze betaalfilms te verbergen, dus alleen de wat Prime "gratis" aanbiedt. Klik zo vaak op iets wat ofwel niet beschikbaar is op mijn locatie ofwel extra betaald moet worden.
Zelfde als op .de shoppen, zou de actuele prijzen (dus incl NL btw) willen zien en geen artikelen die niet hier bezorgd kunnen worden.
Zag bij een bestelling vandaag ook dat je bij Amazon.nl nu met iDeal kunt betalen. Mooi!Hahn schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:27:
Ik heb al een tijdje Amazon Prime (via amazon.nl), wat ik heb gedaan via creditcard, maar zo te zien is het voor mij nu ook mogelijk om met iDEAL te betalen. In m'n instellingen zie ik de optie om iDEAL te selecteren, met dit eronder:
[Afbeelding]
Bij normale bestellingen kan het al vrij lang (bij mij sinds het begin van de lancering van Amazon.nl), maar abonnementen zoals Amazon Prime was (is?) meestal niet mogelijk om te betalen via iDEALmeesje schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:57:
[...]
Zag bij een bestelling vandaag ook dat je bij Amazon.nl nu met iDeal kunt betalen. Mooi!
Ah. Ok. Dat is inderdaad wel een verschil.Hahn schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:59:
[...]
Bij normale bestellingen kan het al vrij lang (bij mij sinds het begin van de lancering van Amazon.nl), maar abonnementen zoals Amazon Prime was (is?) meestal niet mogelijk om te betalen via iDEAL
Verwijderd
Ik denk wel eens van ah joh ik huur die film wel ff, die paar euros kanmeniebomme en dan ben ik een beetje bang dat Amazon denkt: goh, dat gaat de goede kant op, we gaan door op deze voet en misschien ook even prijsverhogingen hier en daar doorvoeren.Arjantje72 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:51:
[...]
Volgens mij moet je tegenwoordig steeds vaker extra betalen om iets te kijken, vind ik niet tof eigenlijk.
En dan dat Netflix denkt: ooh mensen betalen er wel extra voor, laten we dat ook gaan doenVerwijderd schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 16:37:
[...]
Ik denk wel eens van ah joh ik huur die film wel ff, die paar euros kanmeniebomme en dan ben ik een beetje bang dat Amazon denkt: goh, dat gaat de goede kant op, we gaan door op deze voet en misschien ook even prijsverhogingen hier en daar doorvoeren.
Verwijderd
Ik vind elk aflevering van S2 boeiend. Wel jammer dat er nog maar 2 zijn.Hahn schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:50:
Meest recente aflevering van The Boys (aflevering 6, seizoen 2) vond ik héél nice![]()
Tot deze aflevering vond ik seizoen 2 wat minder boeiend, maar in deze aflevering zat heel veel vets en ik kan niet wachten op de volgende afleveringenNog 2 afleveringen en dan is seizoen 2 ook alweer afgelopen.
Verwijderd
Ja dat zit er dik in.Arjantje72 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 17:26:
[...]
En dan dat Netflix denkt: ooh mensen betalen er wel extra voor, laten we dat ook gaan doen
Eindelijk nieuwe info:Veertien14 schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:38:
Komt South Park nog naar Amazon Prime Nederland, las daar eerder iets over, maar kom op internet er niet meer iets over tegen?
https://delagarde.nl/sout...enen-onderweg-naar-amazonUpdate: de lancering van South Park S01-22 is door Amazon uitgesteld tot 31 oktober 2020. In januari 2021 zal ook S23 bij Amazon verschijnen.
1917 staat er op👍. Helaas niet in 4K(HDR), maar goed.
Zojuist de meest recente aflevering gekeken van The Boys "The bloody doors off"
Maar daar zat een twist in het verhaal, die ik niet zag aankomen (of toch wel?)!
sodeknetters; dat kan nog 'leuk' worden.
Maar daar zat een twist in het verhaal, die ik niet zag aankomen (of toch wel?)!
spoiler:
Het nazi verleden en het superras idee komen ineens naar boven bij Stormfront. Meer dan 100 jaar oud and alive and kicking.
sodeknetters; dat kan nog 'leuk' worden.
[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 28-09-2020 15:31 ]
Oh fijn! Dacht even dat ze Nederland gingen overslaan, goed nieuws!ArthurMorgan schreef op zondag 27 september 2020 @ 20:07:
[...]
Eindelijk nieuwe info:
[...]
https://delagarde.nl/sout...enen-onderweg-naar-amazon
Ik heb gisteravond een abonnement genomen op Amazon Prime omdat ik The Boys wilde zien. En aan een 30 dagen free trial en maandelijkse kosten van 2,99 kun je je geen buil vallen, vind ik :-)
Eerste indruk is erg positief moet ik zeggen! Scherp beeld, veel betere ondertiteling dan bij Netflix en ik was erg onder de indruk van het totale aanbod. Daar ga ik nog veel plezier aan beleven.
Ik heb nu Netflix, Disney+, Amazon Prime en HBO, de laatste als gratis zender via Ziggo. Daarmee dacht ik wel klaar te zijn, maar nu las ik vanmorgen dat mijn favoriete serie -Fargo- verhuist van Netflix naar Videoland... waar ik geen lid van ben ;-) Maar om daar nu ook weer een abo op te nemen. Disney+ gaat er wel uit denk ik. Dat nam ik alleen voor The Mandalorian, maar die serie vind ik tot nu toe niet de moeite waard om het abo aan te houden.
Eerste indruk is erg positief moet ik zeggen! Scherp beeld, veel betere ondertiteling dan bij Netflix en ik was erg onder de indruk van het totale aanbod. Daar ga ik nog veel plezier aan beleven.
Ik heb nu Netflix, Disney+, Amazon Prime en HBO, de laatste als gratis zender via Ziggo. Daarmee dacht ik wel klaar te zijn, maar nu las ik vanmorgen dat mijn favoriete serie -Fargo- verhuist van Netflix naar Videoland... waar ik geen lid van ben ;-) Maar om daar nu ook weer een abo op te nemen. Disney+ gaat er wel uit denk ik. Dat nam ik alleen voor The Mandalorian, maar die serie vind ik tot nu toe niet de moeite waard om het abo aan te houden.
Scranton! What? The electric city.
@Megatron Je hoeft al deze diensten, zeker niet als het maar om een specifieke serie gaat, tegelijkertijd af te nemen he. Het ligt natuurlijk wel aan wat de rest van het huishouden wil.
Haha, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Buiten Disney+ stream ik mezelf een ongeluk, dus dan is dat brede aanbod wel fijn; meer dan genoeg keuze en de totale maandelijkse kosten vallen ook wel mee. En als enige in het huishouden heb ik nooit last van andere kijkwensenmeesje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:36:
@Megatron Je hoeft al deze diensten, zeker niet als het maar om een specifieke serie gaat, tegelijkertijd af te nemen he. Het ligt natuurlijk wel aan wat de rest van het huishouden wil.
Scranton! What? The electric city.
Een 1-persoons huishouden is wat betreft streaming diensten ideaal.Megatron schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:40:
[...]
Haha, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Buiten Disney+ stream ik mezelf een ongeluk, dus dan is dat brede aanbod wel fijn; meer dan genoeg keuze en de totale maandelijkse kosten vallen ook wel mee. En als enige in het huishouden heb ik nooit last van andere kijkwensenEn als Fargo straks beschikbaar is, neem ik gewoon een maandje een abo op Videoland om het daarna weer op te zeggen.
Bij ons is de basis Netflix. Recentelijk een jaartje D+ afgesloten. Vnl. voor The Mandalorian en laatste SW film. Mijn zoontje heeft nog geen interesse in Disney/Pixar films, filmpjes op YT is voor hem voldoende. En anders heeft Netflix in de kids sectie wel wat aanbod. Bij het verlengen van Ziggo abonnement heb ik een paar maanden korting gekregen en drie maanden gratis HBO. Uit dat aanbod een paar series gekeken, maar voor mij geen blijvertje. Bij een volgende verlenging zie ik het wel weer.
Alhoewel Amazon Prime Video minder aanbod heeft dan Netflix, vind ik de prijs wel interessant maar ook de kwaliteit van het aanbod. Volgens mij zitten er best wat top series tussen. Ik overweeg om daar een abonnement op te nemen. Het is 3 euro p/m, maar kun je ook een jaarabonnement afsluiten? Dat zie ik nergens terug komen. Vaak krijg je bij een jaarabonnement twee maanden 'gratis'.
Ik ben nu net klaar met Doom Patrol S2. De serie zelf blijft ontzettend leuk en vooral verrassend, maar het was overduidelijk dat dit seizoen incompleet is door de Corona uitbraak. Een cliffhanger is één ding maar in deze "seizoensfinale" wordt echt niets opgelost...
Ik heb verder geen idee of het momenteel al weer mogelijk is om nieuw materiaal op te nemen. Waarschijnlijk zullen we nog wel even op seizoen 3 moeten wachten.
Ik heb verder geen idee of het momenteel al weer mogelijk is om nieuw materiaal op te nemen. Waarschijnlijk zullen we nog wel even op seizoen 3 moeten wachten.
‘Borat’ Sequel Acquired By Amazon Studios; Sacha Baron Cohen Film Will Bow On Prime Video Right Before Election Day
Chenkuye!will premiere late October on Amazon Prime and its subscribers in 240 countries and territories.
[ Voor 20% gewijzigd door Verstekbakker op 30-09-2020 11:26 ]
ik was al een tijdje lid van prime op amazon.de, de betaling met CC hield me tegen om over te gaan naar amazon.nl, net weer geprobeerd en nu kon ik bij het overgaan gewoon met Ideal betalen....beter, dus nu maar overgestapt.Salvatron schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:21:
[...]
Ik lees dit op amazon.nl:
1-Click-bestellingen, digitale bestellingen en abonnementen (inclusief Amazon Prime) kunnen niet worden gekocht met iDEAL.
https://www.amazon.nl/b?ie=UTF8&node=21258616031
Ik vraag me af wat het nou is. Kindle-boeken kan ik niet met ideal betalen.
Ik vraag me wel af: ze zeggen "na de proef periode wordt je laatste betaling voor Prime op Amazon.de terug betaalt"....ik betaal dat per jaar, krijg ik nu een heel jaar abbo terug gestort straks?? Zou wel mooi zijn
Ik heb inderdaad het hele jaar terug gehad, geloof dat ik toen al op ongeveer de helft van dat jaar zat of zo.breagor schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:05:
[...]
ik was al een tijdje lid van prime op amazon.de, de betaling met CC hield me tegen om over te gaan naar amazon.nl, net weer geprobeerd en nu kon ik bij het overgaan gewoon met Ideal betalen....beter, dus nu maar overgestapt.
Ik vraag me wel af: ze zeggen "na de proef periode wordt je laatste betaling voor Prime op Amazon.de terug betaalt"....ik betaal dat per jaar, krijg ik nu een heel jaar abbo terug gestort straks?? Zou wel mooi zijn
Hier hetzelfde, had een jaarabo bij DE, kreeg het hele jaar terug toen ik naar NL ging, en abo was bij NL ook nog goedkoper.ArthurMorgan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
Ik heb inderdaad het hele jaar terug gehad, geloof dat ik toen al op ongeveer de helft van dat jaar zat of zo.
Wel opletten dat sommige producten niet, of anders geprijsd zijn in NL, ik bestel nog steeds met enige regelmaat op DE.
het is wel lastiger om nog op DE te bestellen als je de nederlandse prime hebt, qua verzendkosten en verzending etcswhnld schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:47:
Wel opletten dat sommige producten niet, of anders geprijsd zijn in NL, ik bestel nog steeds met enige regelmaat op DE.
ja, in de zin dat je de prime voordelen kwijt bent, maar eigenlijk ales wat ik daar voorheen kon bestellen kan nu nog steeds, ik ben in ieder geval niet ergens tegenaan gelopen dat iets niet meer kon wat ik voorheen wel kon.Salvatron schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:39:
[...]
het is wel lastiger om nog op DE te bestellen als je de nederlandse prime hebt, qua verzendkosten en verzending etc
Nog niemand hier heeft Utopia genoemd zie ik (Prime Original). Aflevering 1 was in ieder geval alvast veelbelovend. Controversieel thema wel, in het begin vroeg ik me al af waarom er een expliciete melding stond dat alles fictie was 
Benieuwd of de rest me ook kan boeien...
Benieuwd of de rest me ook kan boeien...
[ Voor 3% gewijzigd door Sorcerer8472 op 02-10-2020 09:49 ]
Is er ook een mogelijkheid om de harry potter films in Engels te kijken met NL ondertiteling ?
Je kan wel de film in het NL of EN kijken, maar ondertiteling is enkel engels volgens mij.
De film in Gesproken vind ik dan weer meh...
Je kan wel de film in het NL of EN kijken, maar ondertiteling is enkel engels volgens mij.
De film in Gesproken vind ik dan weer meh...
OMFG... dat einde van The Boys ep7
Ziek
Verwijderd
Wie ook Terminator Genesis wil kijken, bij Netflix is ie nu te zien.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:22:
Ff losse vraag: Als ik Terminator Genesis wil kijken moet ik ervoor betalen, nieuwsgierig dat ik ben heb ik voor het eerst op "2,99 betalen" geklikt en krijg ik een typische .nl vul-je-creditcard-hier-in pagina te zien. Ik zit nog steeds bij Amazon.de. Is dit altijd al zo geweest dat je voor film huren niet gebruik kon maken van iDeal als je bij amazon.de prime zit?
The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys The Boys
nuff said
nuff said
Ziek?
Boom! Splash!

En wie dacht dat er een ontknoping volgde, mis poes... Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Verwijderd
Ik was wel enigszins verbaasd dat die beste man kwam getuigen. Ik wil het vaag houden dus ik zal niet op details ingaan maar prima aflevering weer. Ook de into the Boys was weer super.ehtweak schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:12:
[...]
Ziek?
Boom! Splash!
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie dacht dat er een ontknoping volgde, mis poes... Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Verwijderd
Kan hem wel aanraden, best goeie film.DutchOwnage schreef op zondag 27 september 2020 @ 20:10:
1917 staat er op👍. Helaas niet in 4K(HDR), maar goed.
Klopt, inmiddels gewoon gekeken uiteraard. En van genoten👍. Was volgens mij wel 4K, maar zowiezo geen HDR. Als ik dan een minpuntje mag opnoemen van Amazon Prime, is dat de onduidelijkheid met betrekking tot de beeldkwaliteit. Die is op zich hartstikke goed(beter dan Netflix vind ik persoonlijk), maar iets meer duidelijkheid zou wel fijn zijn.