Marc O. schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:48:
[...]
Morgen proefrijden in een Ioniq. Ben benieuwd! Iemand hier ervaring (positief of negatief) met de Hyundai dealer in Tilburg, of die me juist een andere dealer in Brabant kan aanbevelen? Mag ook per pb.
Zo, dat was een aangename verrassing! Ontzettend fijne auto om te rijden, kan goed meekomen op de snelweg maar daagt niet uit tot een sportieve rijstijl. Waar ik in mijn V70 het idee heb dat die auto het lekkerst rijdt bij 150, en daar ook redelijk voor uitnodigt, heb ik dat bij een Ioniq niet (constatering, geen waardeoordeel). Zitruimte voor mijzelf (ca. 2.05mtr) is met schuifdak nét acceptabel in te stellen. Mijn eveneens flink grote zoon past echter prima achterin met volgens mij zelfs meer beenruimte dan in de Volvo (echter wat minder hoofdruimte, maar niet té weinig).
Helaas geen zwarte Premiums meer op voorraad, dus ik krijg maandag te horen wat de consequenties zijn van het bestellen van een non-voorraad model.
De geboden inruilprijs voor de Volvo was echter bedroevend laag, dus daar zal ik zelf mee moeten gaan leuren.
Kortom, we hebben nóg geen koop gesloten, maar het is wel erg interessant allemaal. Maingau pas is overigens al wel in huis