• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:58
robert-630 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:42:
[...]

Wel onhandig allemaal. Ook dat van de nieuwe nummers.
Dit is met elke debit/credit card zo hoor, de rabobank creditcard heeft ook gewoon een ander nr.

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 18:18
Dacuuu schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:24:
[...]

Dit is met elke debit/credit card zo hoor, de rabobank creditcard heeft ook gewoon een ander nr.
Nee hoor. Ik heb hier nog 2 creditcards in het archief liggen die vroeger gebruikt zijn, maar de kaartnummers zijn hetzelfde. Alleen de CVC/CVV code en de vervaldatum zijn anders.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:15
Als ik in het weekend geld overschrijft naar n26 vanuit een Nederlandse bank, heb ik het dan nog ook in het weekend binnen of pas maandag? Of is het dan slim om dan een instant top up te doen? Wou namelijk een bepaald bedrag over maken maar was dit vergeten te doen voor het weekend.

[Voor 20% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-12-2021 00:06]

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

dutchnltweaker schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:05:
Als ik in het weekend geld overschrijft naar n26 vanuit een Nederlandse bank, heb ik het dan nog ook in het weekend binnen of pas maandag? Of is het dan slim om dan een instant top up te doen? Wou namelijk een bepaald bedrag over maken maar was dit vergeten te doen voor het weekend.
Probeer het met 1€?

Twente | 5530 Wp JA Solar - 14x395 33° op Zuid

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:04
Sommige banken, waaronder ABN AMRO, ondersteunen instant payment. Je geld is binnen enkele seconden op je N26 rekening.

Je zal vast vaker geld hebben overgemaakt van je Nederlandse rekening naar N26, dus je weet ondertussen ook wel of die instant aankwam of met een vertraging van enkele uren tot een halve dag?

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 21:57
Vanaf bunq en ABN AMRO instant.

4x Solar Frontier SF150 | Steca 500 | zuid-west & 4x ZnShine Solar ZXM5-96-260ms | Goodwe GW1000-NS | zuid

• dutchnltweaker
Tartarus schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:54:
[...]

Sommige banken, waaronder ABN AMRO, ondersteunen instant payment. Je geld is binnen enkele seconden op je N26 rekening.

Je zal vast vaker geld hebben overgemaakt van je Nederlandse rekening naar N26, dus je weet ondertussen ook wel of die instant aankwam of met een vertraging van enkele uren tot een halve dag?
Gewone bank transfer is bij mij een paar uur. Maar in het weekend worden die gewone transfers volgens mij niet gemaakt?

• Tartarus
dutchnltweaker schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 08:49:
[...]

Gewone bank transfer is bij mij een paar uur. Maar in het weekend worden die gewone transfers volgens mij niet gemaakt?
Klopt. Dat wordt dus aanstaande maandag.

• dutchnltweaker
Tartarus schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 08:54:
[...]

Klopt. Dat wordt dus aanstaande maandag.
Dank, dan kan ik beter de instant payment gebruiken :) .

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21:06
MichielFRL schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 07:44:
[...]

Vanaf bunq en ABN AMRO instant.
En ook inmiddels vanaf Rabobank staat het geld direct op je N26 rekening! Ook tijdens dit kerstweekend.

[Voor 6% gewijzigd door Datisraar op 25-12-2021 14:21]

• McGarrett
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Datisraar schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 14:20:
[...]

En ook inmiddels vanaf Rabobank staat het geld direct op je N26 rekening! Ook tijdens dit kerstweekend.
Inderdaad wilde het net melden :)
ING nog niet...

• prozak
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:22
ASN ook niet, zucht......

• Datisraar
Te info: overboeking vanaf N26 naar ING is nu ook via Instant Payment. Andersom, is nog 1 werkdag.

[Voor 16% gewijzigd door Datisraar op 05-01-2022 20:58]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 17:20
Heb mijn nieuwe Maestro binnen, deze is nu ook mooi transparant, zoals de CC. Wel moeilijker uit elkaar te houden nu ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Datisraar
Brent schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 11:59:
Heb mijn nieuwe Maestro binnen, deze is nu ook mooi transparant, zoals de CC. Wel moeilijker uit elkaar te houden nu ;)
En handig bij contactloze betalingen op betaalterminals waar je je pas op kunt leggen; kijk je er mooi doorheen naar het bedrag en de betaling 😉!

• balken07
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:54
Het is mij opgevallen dat N26 mij geen kosten in rekening brengt als ik uitgaande overschrijvingen als instant overboeking laat verwerken. Zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt? De app geeft aan dat er een fee van €0,99 van toepassing is, maar ik heb deze niet hoeven betalen. Het betreft meerdere instant overboekingen.

• balken07
Datisraar schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:56:
Te info: overboeking vanaf N26 naar ING is nu ook via Instant Payment. Andersom, is nog 1 werkdag.
Ik heb goede hoop dat dit vanaf of na 21 januari of anders 25 februari wel het geval zal zijn. @prozak idem voor ASN. Vanwege onderstaand: ⬇️

https://www.dnb.nl/actuee...en-het-gehele-eurogebied/
(Negeer het tijdspad in bovenstaande link)

https://www.ecb.europa.eu...ecb.mipnews211214.en.html

https://www.ecb.europa.eu...gration_Strategy_v1.0.pdf
(Zie pagina 9)

De Nederlandse betalingsverwerker equensWorldline stond op de planning (link 3) om op 10 december 2021 (Wave 1) al te migreren, maar ik maak uit (link 2) op dat dit nog niet gebeurd is. Blijkbaar nog wat problemen die moeten worden opgelost. Anyways, ik heb goede hoop dat na migratie ook uitgaande overschrijvingen voor klanten van ING en de Volksbank straks instant naar N26 uit te voeren zijn.

• Datisraar
balken07 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:54:
Het is mij opgevallen dat N26 mij geen kosten in rekening brengt als ik uitgaande overschrijvingen als instant overboeking laat verwerken. Zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt? De app geeft aan dat er een fee van €0,99 van toepassing is, maar ik heb deze niet hoeven betalen. Het betreft meerdere instant overboekingen.
Ik heb de betaalde N26 Smart rekening en is Instant Payment inbegrepen. Misschien dat vanaf heden het nu niet meer uitmaakt of je de gratis of betaalde N26 account hebt??

• balken07
Datisraar schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:19:
[...]

Ik heb de betaalde N26 Smart rekening en is Instant Payment inbegrepen. Misschien dat vanaf heden het nu niet meer uitmaakt of je de gratis of betaalde N26 account hebt??
Ik heb de gratis variant, en vandaar idd mijn verwarring, want ik weet dat eigenlijk alleen betaalde versies deze perk hebben.

Volgens de website zou ik het niet moeten hebben.

[Voor 5% gewijzigd door balken07 op 10-01-2022 22:33]

• elponchis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-04 09:01
Voor iedereen trouwens een truc om all the way instant payments te hebben:

Revolut app downloaden (is vergelijkbaar met N26, alleen biedt het geen gratis betalingen in vreemde valuta) en gratis rekening aanmaken, je kan hierop via ideal (dus bijv ook vanuit ing) of credit card (N26 card bijv als je gratis instant je geld op je abn rekening wil hebben) geld toevoegen.

Revolut heeft daarnaast zowel inkomend als uitgaand instant payments (waarschijnlijk met ING niet, maar met ideal kan je in ieder geval geld toevoegen vanuit ING en dan met revolut's instant payments door naar n26).

[Voor 3% gewijzigd door elponchis op 10-01-2022 23:16]

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
@elponchis Bij Revolut kun je maandelijks tot 1000 euro in vreemde valuta betalen zonder koeropslag (daarna een opslag van 0,5% voor gratis gebruikers). De wisselkoers van Revolut is vaak juist nog net iets beter dan die van N26 (interbank-rates vs Mastercard-rates). Alleen in het weekend hanteert Revolut een opslag van 1% vanwege de koersonzekerheid door de gesloten financiële markten. Het voordeel van N26 is inderdaad dat zij dit soort limieten niet kennen.

De 'truc' die je beschrijft is hier goed bekend maar werkt inderdaad prima. Houd er wel rekening mee dat fintechs over het algemeen geen fan zijn van dit opwaarderen en direct wegsluizen. Het kan lange tijd goed gaan maar leidt ook weleens tot een account-bevriezing. Daar zijn fintechs soms nogal snel mee.

ABN AMRO en Rabobank hebben instant payment inmiddels op orde met vele Europese fintechs. ING is ermee bezig en ook de rest zal waarschijnlijk al snel volgen.

• elponchis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-04 09:01
NY_Giant schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:17:
@elponchis Bij Revolut kun je maandelijks tot 1000 euro in vreemde valuta betalen zonder koeropslag (daarna een opslag van 0,5% voor gratis gebruikers). De wisselkoers van Revolut is vaak juist nog net iets beter dan die van N26 (interbank-rates vs Mastercard-rates). Alleen in het weekend hanteert Revolut een opslag van 1% vanwege de koersonzekerheid door de gesloten financiële markten. Het voordeel van N26 is inderdaad dat zij dit soort limieten niet kennen.

De 'truc' die je beschrijft is hier goed bekend maar werkt inderdaad prima. Houd er wel rekening mee dat fintechs over het algemeen geen fan zijn van dit opwaarderen en direct wegsluizen. Het kan lange tijd goed gaan maar leidt ook weleens tot een account-bevriezing. Daar zijn fintechs soms nogal snel mee.

ABN AMRO en Rabobank hebben instant payment inmiddels op orde met vele Europese fintechs. ING is ermee bezig en ook de rest zal waarschijnlijk al snel volgen.
Bedankt voor de info, ik had inderdaad gelezen dat van die 1000€ maar dacht dat dat over geld opnemen ging, ik dacht daarbij te stuiten op "atm".

Ik heb er tot nog toe geen problemen mee gehad, maar dat zou inderdaad een probleem kunnen zijn. (met bevriezing bedoel ik dan)

• Dacuuu
NY_Giant schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:17:
@elponchis
.
Deze methode gebruik ik al een hele tijd om snel geld op mijn cdc kaart te zetten. Rabo-revolut-cdc. Gaat al dik een jaar goed.

• dutchnltweaker
https://www.ft.com/conten...8e-4019-9ddc-d8763a713006
The co-founder of N26 admits that the German online bank rushed to be global too quickly and missed out on the cryptocurrency boom, as it battles to justify its status as one of Europe’s most highly valued fintechs.

The Berlin-based group, which counts Peter Thiel’s Valar Ventures and Li Ka-shing among its backers, is one of a wave of European online lenders established over the past decade to shake up the region’s banking system.

However, almost a decade since its founding, N26 is closing its US operations after exiting the UK in early 2020. While the group offers current accounts to 7m customers in 24 countries, its rapid geographical expansion left it flat-footed in developing other services, such as crypto or catering to the retail boom in equities trading.

• Datisraar
balken07 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:32:
[...]

Ik heb de gratis variant, en vandaar idd mijn verwarring, want ik weet dat eigenlijk alleen betaalde versies deze perk hebben.

Volgens de website zou ik het niet moeten hebben.
Volgens de website van N26 is bij de gratis variant, nog steeds betalend 0,99€ per Instant Payment.
Weet je zeker dat je de gratis variant hebt?
Zijn hier nog meer N26 Tweakers die een gratis N26 rekening hebben en ook geen 0.99€ per Instant Payment hoeven te betalen? Ik had Smart mede genomen ivm gratis IP en omdat ik telefonische bereikbaarheid wel belangrijk vindt en wordt je ook sneller geholpen dan bij de Nederlandse banken.

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:57
Datisraar schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:27:
[...]

Volgens de website van N26 is bij de gratis variant, nog steeds betalend 0,99€ per Instant Payment.
Zijn hier nog meer N26 Tweakers die een gratis N26 rekening hebben en ook geen 0.99€ per Instant Payment hoeven te betalen? Ik had Smart mede genomen ivm gratis IP en omdat ik telefonische bereikbaarheid wel belangrijk vindt en wordt je ook sneller geholpen dan bij de Nederlandse banken.
Ik heb het even getest met de gratis variant naar ING toe.
Bij mij wordt er wel €0,99 afgeschreven.

• balken07
Datisraar schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:27:
[...]

Yep, ik heb zeker weten de gratis variant. Ik vind het juist zo raar omdat de app een fee aangeeft als ik een instant overboeking wil doen. Vervolgens brengt N26 deze fee niet in rekening. 🤷🏼‍♂️

• Datisraar
balken07 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:12:
[...]

Yep, ik heb zeker weten de gratis variant. Ik vind het juist zo raar omdat de app een fee aangeeft als ik een instant overboeking wil doen. Vervolgens brengt N26 deze fee niet in rekening. 🤷🏼‍♂️
Houden zo dan 👍. Mondje dicht tegen de rest. Wij zeggen nix (tegen onze vrienden van N26).

• balken07
Datisraar schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:10:
[...]

Houden zo dan 👍. Mondje dicht tegen de rest. Wij zeggen nix (tegen onze vrienden van N26).
😉

• tino
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 13:47
Weten jullie ongeveer hoe lang je op de wachtlijst komt te staan alvorens jij je kunt aanmelden voor N26?

Is hier uberhaupt iets over bekend?

• AlexanderCP
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 28-05 13:21
Is N26 helemaal gratis als ik er alleen geld op laat storten en zo nu en dan wat overmaak naar een NL rekening?
En revolut, is sat een goed alternatief?

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:37
AlexanderCP schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:28:
Is N26 helemaal gratis als ik er alleen geld op laat storten en zo nu en dan wat overmaak naar een NL rekening?
Ja en ja. :)
Je kunt beide hier vergelijken in de tabel van de openingspost: Het Grote Gratis Bankentopic Deel 2

• balken07
https://www.banken.nl/nie...o-en-aandelenfuncties-aan

Toch wel zuur voor de talloze mensen van wie hun rekening werd opgeheven, wegens het overtreden van de voorwaarden mbt crypto ;)

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
tino schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:28:
Weten jullie ongeveer hoe lang je op de wachtlijst komt te staan alvorens jij je kunt aanmelden voor N26?

Is hier uberhaupt iets over bekend?
Net even gecheckt en sta sinds 9 december ingeschreven. Dus minimaal 7 weken.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@balken07 Het is natuurlijk ook maar net zoals ze het dan gaan doen. Een "handelsplatfomr" klinkt meer in de richting van beleggingsfondsen dan dat ze gaan ondersteunen dat je er mee kan betalen (of betaald worden).

• Dacuuu
balken07 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:46:
https://www.banken.nl/nie...o-en-aandelenfuncties-aan

Toch wel zuur voor de talloze mensen van wie hun rekening werd opgeheven, wegens het overtreden van de voorwaarden mbt crypto ;)
Goed nieuws, steeds meer (fintech) banken geven die optie. Vivid bijvoorbeeld doet het al een tijdje.

• Datisraar
Frank schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:54:
[...]

Net even gecheckt en sta sinds 9 december ingeschreven. Dus minimaal 7 weken.
Maar dat is toch veel te lang? Okay, N26 mag niet teveel rekening houders per maand toelaten, maar is het zó succesvol dan in Europa? Weet iemand hoeveel Nederlanders er al klant zijn 🤔?

• Dacuuu
Datisraar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:50:
[...]

Maar dat is toch veel te lang? Okay, N26 mag niet teveel rekening houders per maand toelaten, maar is het zó succesvol dan in Europa? Weet iemand hoeveel Nederlanders er al klant zijn 🤔?
Uit de link van @balken07

De Duitse toezichthouder oordeelde dat de bank – vanwege het ontbreken van antiwitwascontroles – niet meer dan 50.000 klanten per maand mocht aannemen. In 2020 nam de bank gemiddeld nog zo’n 170.000 nieuwe klanten per maand aan.

• AlexanderCP
Ik sta sinds vorige week op de wachtlijst bij N26. Kan iemand een indicatie geven van de wachttijd???

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:46

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

AlexanderCP schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:24:
Ik sta sinds vorige week op de wachtlijst bij N26. Kan iemand een indicatie geven van de wachttijd???
Kuch….

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Datisraar
AlexanderCP schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 14:24:
Euh......ga maar uit van een maandje of 2 a 3.
N26 is de populairste (Fin tech) bank in de EU momenteel, lijkt het wel. En mogen niet teveel klanten toelaten per maand. Dus ff wachten helaas. Het is een fijne extra bank om te hebben, maar als het zover is, veel plezier ermee.

• AlexanderCP
Zijn automatische incassos vanuit NL mogelijk vanaf een N26 rekening?

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:53
AlexanderCP schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:26:
Zijn automatische incassos vanuit NL mogelijk vanaf een N26 rekening?
In principe wel, maar N26 geeft je bijvoorbeeld wel een ‘boete’ van 3 EUR per mislukte automatische incasso vanwege onvoldoende saldo. Verder zijn er nog steeds organisaties die proberen om buitenlandse IBAN’s te weigeren. Meestal is dit door telefonisch contact met zo’n bedrijf alsnog op te lossen, maar zeker niet in alle gevallen. Maar daarover is meer te vinden in eerdere berichten in dit topic.

• h4ring
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-02 12:28
Iemand ervaring met de reisverzekering van N26?
Is dat de moeite waard, als in, vervanging van een doorlopende reisverzekering?

Ik heb getracht de polissen door te nemen maar het lijkt erop dat de dekking niet zo compleet is als bij een separate specifieke reisverzekering

Anoniem: 981489

h4ring schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:32:
Iemand ervaring met de reisverzekering van N26?
Is dat de moeite waard, als in, vervanging van een doorlopende reisverzekering?

Ik heb getracht de polissen door te nemen maar het lijkt erop dat de dekking niet zo compleet is als bij een separate specifieke reisverzekering
Het kan geen kwaad om de voorwaarden uitgebreid door te nemen en te kijken wat jij eraan hebt en of het voldoende js voor je behoefte. Daarnaast gelden kaartverzekeringen alleen als jij met de kaart betaalt. Ook handig om rekening mee te houden.

• Datisraar
Ik weet ook niet of het handig is om N26 een reisverzekering te hebben ,tenzij je een Nomad bent en veel in het buitenland zit. Niet alleen de (mindere) voorwaarden, maar bij claims en problemen moet je wel alles in het Engels of Duits communiceren. En wat hierboven wat gezegd wordt, wat als je reis een keertje niet betaald is met een N26 kaart? Ik heb de betaalde Smart account bij N26 , maar zou nooit de premium of metal nemen ogv de reisverzekering.

• AlexanderCP
Voor de mensen die al een N26 rekening hebben. Hoe is de beveiliging van het account? Vergelijkbaar met bijvoorbeeld de ING app?

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:42
AlexanderCP schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:51:
Voor de mensen die al een N26 rekening hebben. Hoe is de beveiliging van het account? Vergelijkbaar met bijvoorbeeld de ING app?
https://n26.com/en-eu/security

• ernestalmere
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-04 09:00
Ik zie geen verschil met mijn vorige bank apps (KNAB/Revolut). Veel 2fA dus dat is goed.

• ernestalmere
Datisraar schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:33:
[...]

Euh......ga maar uit van een maandje of 2 a 3.
N26 is de populairste (Fin tech) bank in de EU momenteel, lijkt het wel. En mogen niet teveel klanten toelaten per maand. Dus ff wachten helaas. Het is een fijne extra bank om te hebben, maar als het zover is, veel plezier ermee.
Deze week en binnen een dag rekening geopend en kaarten ontvangen...
Dus ik zou een poging wagen.

• ernestalmere
AlexanderCP schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:28:
Beiden goede online banken (apps). Revolut ondersteunt zelfs betalen met Ideal en dat doet N26 nog niet.

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-05 08:41
Ik zit momenteel te kijken naar de N26 kaart en het is mij niet helemaal duidelijk en vanaf de website kom ik er ook niet uit.
Moet ik dit zien als een gewone creditcard, een prepaid-creditcard of als een debitcard?

• dutchnltweaker
IThom schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:10:
Ik zit momenteel te kijken naar de N26 kaart en het is mij niet helemaal duidelijk en vanaf de website kom ik er ook niet uit.
Moet ik dit zien als een gewone creditcard, een prepaid-creditcard of als een debitcard?
Is een Debit card, dezelfde als je virtuele kaart die je binnen de app hebt.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Staat hier allemaal uitgelegd: https://n26.com/en-eu/mastercard

Spoiler: het is een MasterCard debit card, een "credit"card waarmee je kunt betalen tot het saldo van je rekening. Je kunt (in NL) daarnaast ook een Maestro card bestellen, dit is een "normale" pinpas.

[Voor 3% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 21-02-2022 14:17]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• erikbruinsma
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-03 22:43
Ik heb onlangs N26 ook uitgeprobeerd en het viel mij op dat de 'pockets' geen eigen IBAN kunnen krijgen (tenzij je duitser of italiaan bent?) Dat maakte het voor mij niet heel handig.

Ik had aanvankelijk me op de wachtrij gezet maar uiteindelijk toch maar smart genomen. Nu ik echter binnen 14 dagen het wilde annuleren wordt het nu omgezet naar standard, wellicht tip voor wie graag n26 wil? ;-)

• jurianv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 12:41
erikbruinsma schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:36:
Ik heb onlangs N26 ook uitgeprobeerd en het viel mij op dat de 'pockets' geen eigen IBAN kunnen krijgen (tenzij je duitser of italiaan bent?) Dat maakte het voor mij niet heel handig.

Ik had aanvankelijk me op de wachtrij gezet maar uiteindelijk toch maar smart genomen. Nu ik echter binnen 14 dagen het wilde annuleren wordt het nu omgezet naar standard, wellicht tip voor wie graag n26 wil? ;-)
Als ik je goed begrijp, dan kan je de wachtrij skippen door bijvoorbeeld voor een maandje smart (met gratis fysieke kaart) te nemen? Na een maand zet je hem vervolgens om naar de gratis smart rekening. Dat klinkt wel interessant, want sta al een paar maandjes in de wachtrij

• dutchnltweaker
jurianv schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:26:
[...]

Als ik je goed begrijp, dan kan je de wachtrij skippen door bijvoorbeeld voor een maandje smart (met gratis fysieke kaart) te nemen? Na een maand zet je hem vervolgens om naar de gratis smart rekening. Dat klinkt wel interessant, want sta al een paar maandjes in de wachtrij
Als je op de website klikt op Smart moet je ook gewoon wachten. Daar in tegen had ik dit al eens erder uitgezocht, maar je zit een jaar vast aan het tarief. Alleen weet ik niet of je kaart binnen het annuleren daarna nog bruikbaar is.

[Voor 9% gewijzigd door dutchnltweaker op 18-03-2022 16:03]

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:25
erikbruinsma schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:36:

Dus je kan een smart binnen 14 dagen ook weer annuleren? dan wel kennelijk automagisch een standaard laten worden?

• dutchnltweaker
Dracula schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Dus je kan een smart binnen 14 dagen ook weer annuleren? dan wel kennelijk automagisch een standaard laten worden?
Alleen of je dan je kaart behoudt is niet duidelijk.

• Dracula
dutchnltweaker schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:04:
[...]

Alleen of je dan je kaart behoudt is niet duidelijk.
Maar je kan dan eventueel wel weer voor 10 euro een kaart aanvragen zo je denken.

Anders zit je minimaal een jaar vast aan een smart optie? Kan het niet zo snel vinden op de website van ze maar misschien zoek ik niet goed.

• dutchnltweaker
Dracula schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:11:
[...]

Maar je kan dan eventueel wel weer voor 10 euro een kaart aanvragen zo je denken.

Anders zit je minimaal een jaar vast aan een smart optie? Kan het niet zo snel vinden op de website van ze maar misschien zoek ik niet goed.
Als je besteld staat er Annual, dat betekend jaarlijks.
Je kan binnen 14 dagen inderdaad annuleren als je bij het afsluiten kijkt naar de voorwaarden.

• Dracula
dutchnltweaker schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:15:
[...]

Als je besteld staat er Annual, dat betekend jaarlijks.
Je kan binnen 14 dagen inderdaad annuleren als je bij het afsluiten kijkt naar de voorwaarden.
Ja het annuleren had ik gezien maar de annual melding heb ik kennelijk overheen gekeken 8)7

• Rapedapeda
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 08:39
Zijn er meer mensen die een "Come back and get 120 euro" email hebben ontvangen de afgelopen tijd?

De voorwaarde is dat je maandelijks geld stort en je pas gebruikt en vervolgens iedere maand 10 euro van N26 krijgt. Om de proef op de som te nemen ben ik vanaf toen mijn Lidl-boodschappen gaan pinnen van deze pas en zowaar heb ik in maart 10 gestort gekregen. :)

• Wally2002
Hier niet maar heb in ieder geval Amazon Prime lopen via N26 ivm de cashbackactie en soms een aankoop.

Neem aan dat je dus geen enkele activiteit op je rekening heb gehad de laatste maanden? Hoeveel moet er (maandelijks) gestort worden? En zit er een minimum bedrag per keer of aantal transacties aan vast?

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rapedapeda schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:22:
Zijn er meer mensen die een "Come back and get 120 euro" email hebben ontvangen de afgelopen tijd?
Ik niet maar mijn partner wel. Dat was eind februari en de eerste betaling is pas in maart gedaan dus die 10 euro is nog niet daadwerkelijk ontvangen.

Je hoeft de pas niet per se in een winkel te gebruiken, het mag ook een online aankoop zijn.
Wally2002 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:47:
Neem aan dat je dus geen enkele activiteit op je rekening heb gehad de laatste maanden?
Mijn partner in ieder geval niet. Ik gebruik de pas wel (af en toe) online en ik heb geen mail over die actie gekregen.
Hoeveel moet er (maandelijks) gestort worden? En zit er een minimum bedrag per keer of aantal transacties aan vast?
Je hoeft maar 1 keer geld te storten, maar wel minimaal 1 keer per maand iets kopen. De kleine letters uit de mail zeggen dit:
Promotion offered by N26 Bank GmbH, Rungestr. 22, 10179 Berlin, Germany. Promotion valid from 15.02.2022 until 15.03.2022. Receive a reimbursement of €10/month for the next 12 months when you top up your N26 bank account and carry out at least one transaction per month for the next 12 months with your N26 card. Promotion applies to N26 (Business) Standard customers that are randomly selected by N26 Bank and receive an email by N26 Bank, informing them about the promotion and their eligibility. Please find detailed Promotion T&Cs on our website n26.com/welcomeback.
Dat het echt random gebruikers zijn zal wel niet, want het heet niet voor niets "Come back and get 120 euro". ik neem aan dat het random is uit de groep "inactieve gebruikers".

• Dracula
Ik heb een smart account afgesloten en deze weer geannuleerd.

Nu heb ik idd een standaard account.

Alleen nu vraag ik mij af welke pas ik het beste aan kan vragen (voor een tientje).

De maestro of de mastercard.

Zal hem vooral ook gebruiken voor betalingen in het buitenland aangezien er geen fees op zitten.

Maestro gaat er uit volgens mij na 2023 dus dan ligt de mastercard meest voor de hand denk ik.

• LongBowNL
@Dracula Ik zou inderdaad voor de Mastercard gaan. De Maestro kaart bestaat voor mijn gevoel voornamelijk omdat deze beter geaccepteerd wordt in Nederland. Hij is ook alleen te bestellen als je een klant bent in Nederland, Duitsland en Oostenrijk.

Als je hem toch voornamelijk gaat gebruiken in het buitenland, is er geen meerwaarde aan de Maestro kaart.

• Dracula
@LongBowNL Het is idd vooral voor vakanties en dergelijken in buitenland (Antillen, USA etc).

Vooral interessant door dat ze geen extra kosten rekenen bij betalen.

[Voor 28% gewijzigd door Dracula op 25-03-2022 14:16]

• Dracula
Dus neem de mastercard denk ik dus maar gewoon.

• Rapedapeda
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 08:39
Wally2002 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:47:
Hier niet maar heb in ieder geval Amazon Prime lopen via N26 ivm de cashbackactie en soms een aankoop.

Neem aan dat je dus geen enkele activiteit op je rekening heb gehad de laatste maanden? Hoeveel moet er (maandelijks) gestort worden? En zit er een minimum bedrag per keer of aantal transacties aan vast?
Zoals Jeroen ook aangeeft is er geen verplichting om meer dan één keer te storten, en zit er geen minimum aan het bedrag dat je per maand moet uitgeven.

Ik heb de kaart tot september 2020 actief gebruikt, en sindsdien niet meer. Maar ik heb geen idee wanneer je inactief genoeg wordt gevonden… wellicht dat een paar maanden al genoeg is.

• Kaffe
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-05 09:16
Iedereen nog tevreden van deze bank?

Ik zoek een voorlopige gratis professionele rekening. Vooral geld erop storten vanop mijn Belgische rekening en af en toe eens betalen met de kaart. Ik zou er soms ook cash moeten op storten maar dat kan eventueel via die Belgische rekening.

Voor ik er verder over opzoek: zit ik hier in de juiste richting met N26?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tartarus
Kaffe schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 07:04:

Ik zoek een voorlopige gratis professionele rekening. Vooral geld erop storten vanop mijn Belgische rekening en af en toe eens betalen met de kaart. Ik zou er soms ook cash moeten op storten maar dat kan eventueel via die Belgische rekening.

Wat is er professioneel aan soms storten en soms betalen met een pas?
N26 is meer dan geschikt voor beide eisen.

Ik gebruik N26 als mijn spending-account voor dagelijkse uitgaven en in het buitenland gebruik ik het exclusief.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:53
Professioneel in de zin van zakelijk gebruik?

• Kaffe
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-05 09:16
@Tartarus @U123456

Klopt volledig eigenlijk, het is nog niet strikt zakelijk. Ik doe wat zaken via een deelplatform en dat geld wil ik opzij zetten om later in bijberoep te beginnen. Strikt gezien is het dus niet echt professioneel. Ik zat al een stap te vroeg. Dan lijkt me n26 zeker geschikt, vandaag eens wat meer over opzoeken.

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 09:19
Kaffe schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 07:04:

zeer tevreden, gebruik het ook als zakelijke rekening. enige wat soms mist is ideal maar dat is goed op te lossen door paypal te koppelen aan de rekening of de n26 card

• Datisraar
Ik heb een Smart account bij N26 en ben tevreden met het gebruik ervan. Heb ik als aanvullende rekening voor dagelijks gebruik uitgaven naast mijn Nederlandse rekeningen. Ik heb dus niet de gratis variant van N26, omdat ik telefonisch contact erg prettig vind als ik vragen heb of als er wat is. Het grappige is dat ik N26 sneller een medewerker kan spreken dan bij de call center van ABN Amro waar je soms erg lang moet wachten. Overboekingen via Instant Payment doe ik regelmatig en zijn de gebruikelijke 0,99€ kosten per IP overschrijving, bij Smart ook inbegrepen in het pakket. Wat ik wel mis is met Ideal kunnen betalen en rood staan bij N26.

[Voor 64% gewijzigd door Datisraar op 29-03-2022 12:12]

• Jan-Remco
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Zeer tevreden gebruiker hier, ik heb het als hoofdrekening. Overigens laatst wel Revolut aangeschaft voor iDeal betalingen. Daar wordt ik knettergek gespamd met reclame. Idem overigens Openbank, die ik gebruik voor spaarrekening en als backup.

Denk er overigens aan dat je een als privé geopende rekening niet zomaar zakelijk mag gebruiken. N26 kan en moet dan in het kader van WWFT je rekening schorsen of soms zelfs sluiten.

Koppeling met paypal werkt goed, en ik laat paypal niet de valutaconversie doen, die is echt goedkoper bij N26.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ivanwmc
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-02 13:00
Volgens mij is een zakelijke rekening bij N26 alleen voor freelancers en 1-manszaken (self employed) bedoeld. Deze zakelijke rekening kan alleen op je eigen naam en dus niet op bedrijfsnaam worden aangevraagd.

Je kan bij N26 verder 1 persoonlijke óf 1 zakelijke rekening openen, maar niet allebei. Tenslotte kan je een zakelijke rekening niet omzetten in een persoonlijke rekening en vice versa.

Bron: https://support.n26.com/e...is-a-n26-business-account

[Voor 48% gewijzigd door ivanwmc op 29-03-2022 15:17]

• Datisraar
Hey handig! Ter info, vanaf heden hebben de potjes of spaces zoals N26 dat noemt, ook IBAN nummers die je kunt aanmaken. Kun je ook vanaf je Nederlandse bankrekening bijvoorbeeld rechtstreeks naar je Spaces IBAN over maken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tartarus
Datisraar schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:53:
Hey handig! Ter info, vanaf heden hebben de potjes of spaces zoals N26 dat noemt, ook IBAN nummers die je kunt aanmaken. Kun je ook vanaf je Nederlandse bankrekening bijvoorbeeld rechtstreeks naar je Spaces IBAN over kunt maken.
Wel handig om te vermelden dat dit niet kan bij een gratis account.

• Datisraar
Tartarus schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:55:
[...]

Wel handig om te vermelden dat dit niet kan bij een gratis account.
Sorry, klopt je hebt helemaal gelijk! Ik kreeg van N26 de bevestiging binnen net en zag in de voorwaarden dat je -zoals ik - inderdaad een van de betaalversies moet hebben voor extra Iban nummers (tot max 10).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Omzeilen van geo-blokkades bespreken is niet de bedoeling. Ik ga een hoop posts verwijderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:15

Tweakriez

clicksmashstuff.com

https://www.hln.be/econom...-000-euro-kwijt~a01e1bcb/

Artikel zit helaas achter een paywall maar wilde dit toch even plaatsen om mensen te attenderen!

10% korting op de nieuwe Monsgeek M1 of M2? Gebruik code CLICKSMASHSTUFF op Akkogear.de

Acties:
  • +2Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 19:00
Dat lijkt er meer op dat er mensen zijn afgesloten/geblokkeerd ivm strengere witwas regels. Ipv een echte bankrun.
Zoals eerder hierboven gesproken.

[Voor 18% gewijzigd door internet4me op 25-04-2022 08:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 09:19
dan is er toch ook nog de deposito garantie?
ik heb ook wat deposito's lopen bij de ATBank, of FIBR zoals ze nu heten. Die is dus wel failliet verklaard. Ik begreep dat ik deze week een ander banknummer kan opgeven en binnen 10 dagen van de NB mijn geld terugkrijg

Anoniem: 981489

internet4me schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:04:
Dat lijkt er meer op dat er mensen zijn afgesloten/geblokkeerd ivm strengere witwas regels. Ipv een echte bankrun.
Zoals eerder hierboven gesproken.
Daar lijkt het sterk op(fintechs hebben sws een hele harde aanpak soms vanwege de fouten die ze eerder maakte), dat deze bank failliet is zie ik niet snel gebeuren en je bent beschermd tot 100K vanwege het Duitse garantiestelsel.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 981489 op 25-04-2022 09:31]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Waarschijnlijk idd niks ernstigs maar wilde het even delen. Ben zelf gedupeerde van Welkom energie dus ik ben iets voorzichtiger geworden.

10% korting op de nieuwe Monsgeek M1 of M2? Gebruik code CLICKSMASHSTUFF op Akkogear.de

• dutchnltweaker
Tweakriez schreef op maandag 25 april 2022 @ 07:55:
https://www.hln.be/econom...-000-euro-kwijt~a01e1bcb/

Artikel zit helaas achter een paywall maar wilde dit toch even plaatsen om mensen te attenderen!
Wel grappig om de reacties op het artikel te lezen, de meeste roepen wat.

Denk wel dat het snel wordt opgelost. Misschien ergens wat fout gegaan. Dat terzijde zou ik proberen om altijd wat te spreiden voor de zekerheid. Maar N26 valt niet zomaar om, ze hebben een tijd geleden weer een financierings ronden gehad waarbij ze veel geld voor hebben gekregen.

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

https://www.tijd.be/onder...le-bank-n26/10382967.html

Hier nog een artikel over hetgeen er in België speelt met N26. Blijkbaar problemen met het anti-witwas systeem. N26 schijnt niet snel te zijn met het oplossen van dergelijke problemen en bij problemen kan je dus niet in eigen land terecht.

Ik zit overigens ook bij N26 maar slechts als extra account voornamelijk voor mijn betaling van Amazon Prime lidmaatschap of wanneer ik een credit/debitcard nodig heb bij online betalingen.

[Voor 69% gewijzigd door Tweakriez op 26-04-2022 14:52]

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:42
Meestal heb je bij dit soort verhalen, dat de grote bedragen die vanuit crypto exchanges is gestort tactisch wordt weggelaten door de gedupeerde.

• Dracula
Heb de debit card ontvangen, er staat dat ik die moet activeren met een domestic geld opnamen.

Is dot echt de enige optie? Of is een saldo check oid ook een optie?

Dacht zoiets gezien ge hebben in dit topic maar kan het niet meer vinden.

[Voor 18% gewijzigd door Dracula op 26-04-2022 22:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bcome
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:25
Dracula schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:05:
Heb de debit card ontvangen, er staat dat ik die moet activeren met een domestic geld opnamen.

Is dot echt de enige optie? Of is een saldo check oid ook een optie?

Dacht zoiets gezien ge hebben in dit topic maar kan het niet meer vinden.
Gewoon even pinnen met een pincode in de winkel :)

• Dracula
bcome schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:54:
[...]

Gewoon even pinnen met een pincode in de winkel :)
Ah dat werkt dus ook gewoon? Top, nu alleen ff niet naar een Appie want die accepteerd geen mastercard dacht ik.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:59
Ervaring van vorige week: een verse N26 MC mee op vakantie in Londen. Een dip+pin in een betaalautomaat (supermarkt) gaf alleen maar de melding van foute pincode. Ging pas goed na een geldopname bij een random flappentap.

• Wally2002
issue is al eerder langsgekomen in dit topic.
Door een geldopname bij een ATM wordt je pincode offline opgeslagen op je kaart. Die is standaard niet opgeslagen maar wordt door sommige POS vereist (bij offline betalingen).

Dit is wat anders dan het activeren van de contactloos betalen mogelijkheid, daarvoor is een dip+pin betaling volgens mij voldoende.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Wally2002 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:42:
issue is al eerder langsgekomen in dit topic.
Door een geldopname bij een ATM wordt je pincode offline opgeslagen op je kaart. Die is standaard niet opgeslagen maar wordt door sommige POS vereist (bij offline betalingen).

Dit is wat anders dan het activeren van de contactloos betalen mogelijkheid, daarvoor is een dip+pin betaling volgens mij voldoende.
@ShitHappens
Kwestie van RTFM idd ;)

[This is what you get when you mess with us]

• Silent7
  • Registratie: November 2004
Moet een credit card betaling doen in de VS
Problemen leders maken dat ik echt een soort pre paid optie moet kiezen.
Is de gratis N26 een optie?

Als ik het goed begrijp maak ik account, stort via ABN geld daarop.
Download app
En kan dan in app een virtuele credit card aanmaken en mits saldo voldoende de betaling doen.
?
Of moet ik wachten tot de fysieke card binnenkomt?
Iemand een idee over hoelang deze stappen duren?

(Wilde het net gaan doen, dacht eerst even snel bij kritische tweakers te checken en zag bovenstaande artikel waarin "De gedupeerden zijn bang dat het bedrijf door een nakend faillissement met hun geld is gaan lopen" staat, dus dat doet het vertrouwen geen goed, toch maar even vragen aan ervaringsdeskundigen voor ik de mist in ga.)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LongBowNL
Hoe snel moet die betaling gedaan worden? N26 werkt op het moment met een wachtlijst. Dus je kunt misschien beter kijken bij een andere FinTech als je haast hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
LongBowNL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:59:
Hoe snel moet die betaling gedaan worden? N26 werkt op het moment met een wachtlijst. Dus je kunt misschien beter kijken bij een andere FinTech als je haast hebt.
ahh ik heb ooit een Revoluit account gemaakt, kan daar ook nog eens naar kijken natuurlijk
Hmm te lang geleden, weet niet eens met welk nummer ik dat gedaan heb (NL of Fr) ebn de pin al helemaal niet meer.
Poging tot N26 onderweg, kom tot nu tot de app download fase, ze doen erg hun best je op een betaald account te zetten maar je kan er netjes langs klikken. Nu geen tijd, pak het later op, zolang er geen geld heengaat kan ik niet de boot in gaan :)

[Voor 33% gewijzigd door Silent7 op 29-04-2022 11:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Redsandro
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
LongBowNL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:59:
N26 werkt op het moment met een wachtlijst.
Jeetje. Dat wist ik niet of was ik vergeten. Door de search weet ik dat @U123456 het in Oktober vorig jaar al postte, dus loop ik 5 maanden achter. :P

Wat vinden jullie hiervan? Er is vast een reden voor, en dat op zichzelf klinkt al niet fijn, maar het bij-effect is ook nog concurrentiebelemmering, want Openbank en Revolut kunnen ongeremd doorgroeien.

Geld dit alleen voor N26, of ook andere Duitse fintechs als Vivid?

edit:
Overigens ben ik al een paar jaar klant, en ik heb het gevoel dat er al een paar jaar niets is veranderd. 😅 Ik gebruik het niet zoveel, omdat ik wacht op het moment dat "spaces" hun eigen IBAN krijgen. Tot die tijd gebruik ik hoofdzakelijk het op veel fronten inferieure Openbank.

[Voor 18% gewijzigd door Redsandro op 29-04-2022 12:26]

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

Pagina: 1 ... 41 ... 44 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee