Ik probeer al 2 dagen zonder succes mijn N26 MC toe te voegen aan de Google Wallet. Ik doe dit vanuit de N26 app, omdat via de Wallet zelf initiëren mij bij de verificatie stap een SMS oplevert dat dit via de N26 moet worden opgestart. Ik ben inmiddels 15+ waardeloze support desk medewerkers van N26 verder, en nog geen stap verder. De eerste was nog de ergste. Tegen hem ga ik een individuele klacht indienen. Tegen de rest een gezamenlijke. Uiteraard pas als dit verholpen is. Ik vrees dat ik nog wel wat nutteloze medewerkers krijg te spreken die niets doen, zinloze copy pastes sturen en vervolgens de chat gelijk dichtgooien. Die voeg ik allemaal toe.
Tot zover mijn rant.

Mijn vraag aan de Tweakers hier: Heeft iemand hier hetzelfde probleem al eens ervaren en kunnen verhelpen? Zie bijgevoegde screenshot voor waar ik tegenaan loop. Alvast dank voor de hulp bereidheid en een goed weekend.
Mijn toestel: Google Pixel 9a. Met de meest actueel beschikbare software (Android OS, Google Play Services en bijgewerkte app).
[
Voor 5% gewijzigd door
balken07 op 03-05-2025 14:21
]