Nee zeker niet gefrustreerd....
Ja, dat is ongewoon want deze discussie geeft al aan dat mensen keuzes maken en vervolgens niet met de gevolgen om willen/kunnen gaan...ga eens een paar maanden kijken in een revalidatie kliniek waar bv.wat slachtoffers liggen van keuzes die ze gemaakt hebben op het gebied van drank, drugs, rijgedrag en weet ik veel wat nog meer!
En kijk dan gelijk ook eens in een gehandicapteninstelling waar cliënten verblijven met handicaps veroorzaakt door niet vaccineren.....
Terug naar de vaccinaties, vind het wel fout dat ik veel mensen die een keuze gemaakt hebben dan later toch terug zie vallen op de zorg zoals we die in NL kennen "want ja het is toch wel erg zwaar zo'n gehandicapt kind"
En ja, ik spreek uit ervaring want ik zit met m'n neus bovenop de gehandicaptenzorg.
Daarbij vind ik het onverteerbaar dat anderen/ouders beslissen dat jij je leven met bv. polio moet leven !!
Zou willen vragen hoeveel mensen hier ooit gesproken hebben met iemand die gehandicapt is geraakt door het feit dat zijn/haar ouders/verzorgers besloten hebben om niet te vaccineren.
Ik mis hier te vaak de
onderbouwing van allerlei "kreten".
Het gros van wat ik voorbij zie komen aan argumenten is "hearsay" en maar zeer zelden vergezeld van redelijk sluitend bewijs.
Ook word ik erg moe van alle indianenverhalen en fake news betreffende vaccinaties.
Als we al die vaccinaties hier allemaal niet hadden gehad zaten hier een hoop Tweakers minder want al dood aan Difterie, Tetanus, Kinkhoest, Pokken en noem maar op.
Ik begrijp werkelijk niet welk belang de anti vaccinatie lobby nastreeft....ik zou zeggen praat eens met ouders die hun kind verloren zijn door niet te vaccineren dan word er in 1 keer een hele boel duidelijk.........
En verder doe ik er maar het zwijgen toe want de ervaring heeft me geleerd dat vechten tegen onwaarheden een uitermate lastige zaak is, zeker in deze tijden van nepnieuws, twitter, facebook etc.