Ga toch weg man. Eerst dingen totaal uit de context halen, daarna weigeren om je brein te gebruiken, en vervolgens mij de schuld geven van de belachelijke conclusie die jij trekt?naitsoezn schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:50:
Grappig dat het hier heel rationeel gaat enzo, en dat je de 'alternatieve zienswijze' probeert te normaliseren, maar volgens mij heeft Daniel in z'n post vrij duidelijk aangegeven waar de grens werd overschreden: DaniëlWW2 in "Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Terugkoppelingstopic"
"banen buiten zijn voor zwarten want evolutie" en "los van hun geaardheid zijn homo's ook maar gewoon mensen". Seriously?!? Dat je hier nog rond mag posten
Lees eerst wat er staat in de post die ik maakte ( en niet het zielige excuus voor een 'samenvatting' die de mod maakt; wat daar staat heb ik nooit gezegd of zelfs maar geinsinueerd), gebruik dan je brein, zet je emotie opzij. Dat is de manier om te begrijpen wat daar staat.
Als je weigert te lezen wat er ergens staat en weigert om er over na te denken omdat je gelijk als een stier op een rode lap briesend moet reageren omdat je zo graag ergens racisme en homofobie in wil zien, dan zegt dat iets over jou. Niet over mij.
Hypocrites must die