Het begint zo langzamerhand uit de klauwen te lopen in "The Greatest Nation On Earth" als je ziet wat er op het moment aan het gebeuren is in Minneapolis waar er rellen zijn ontstaan en er nog een dode is gevallen .D-e-n schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:25:
Nu zijn we serie-freaks hier thuis maar ben ik de enige die nu aan "the Handmaid's tale" en "Plot against America" moet denken nu?
Dit soort decreten vind ik persoonlijk heel angstwekkend en laten eens te meer zien dat de democratie zoals we die kennen helemaal niet zo vanzelfsprekend is en dat daar ook zonder bloedvergieten een einde aan kan komen.
En ja, ik weet dat het eerst boeken waren
Het konstante kommentaar over mensenrechten naar China terwijl er in de USA mensen vermoord worden om hun huidskleur en er nog steeds duizenden minderjarige kinderen zitten opgesloten in kampen zonder ouders .
Het bashen tegen homo's , vrouwen en de pers is Trump niet vreemd het enige wat hij daarbij vergeet is het land te besturen en dat kan hem wel eens zijn herverkiezing gaan kosten .
"Beautiful Clean Coal"