Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Terugkoppelingstopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:
  • 108.929 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:43

Amphiebietje

In de blubber

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:46:
[...]

Maar die ook niet, niet nu. Loopt ook gegarandeerd uit de hand. Dat kan later als de emoties bedaard zijn. :)
Ok, nu was ik niet duidelijk. Ik dacht dat je bedoelde dat zelfs "daar zitten criminelen achter" verboden zou zijn.

Sorry, ik ben een beetje twitchy omdat ik eerder een mod-waarschuwing per PM heb gehad. Note to self: niet ultra-cynisch zijn in de coronatopics, of in elk geval dat niet uittypen...

Maar zoals de waarschuwing nu is, is ie goed :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Amphiebietje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:52:
[...]

Ok, nu was ik niet duidelijk. Ik dacht dat je bedoelde dat zelfs "daar zitten criminelen achter" verboden zou zijn.

Sorry, ik ben een beetje twitchy omdat ik eerder een mod-waarschuwing per PM heb gehad. Note to self: niet ultra-cynisch zijn in de coronatopics, of in elk geval dat niet uittypen...

Maar zoals de waarschuwing nu is, is ie goed :Y
Over het algemeen zijn het criminelen ja die iemand op straat neerschieten. Maar de speculaties vanuit welke kant graag nu niet. Dat veranderd meteen in een puinzooi. Ja, ik heb ook gelezen naar wie de politie op zoek is...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:05
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:54:
[...]

Over het algemeen zijn het criminelen ja die iemand op straat neerschieten. Maar de speculaties vanuit welke kant graag nu niet. Dat veranderd meteen in een puinzooi. Ja, ik heb ook gelezen naar wie de politie op zoek is...
Zonder die discussie nu alsnog te starten - en misschien juist wel goed om een keer als de rust is teruggekeerd wel te gaan voeren, benoemen dat de mocromaffia hier mogelijk achter zit, heeft toch niet iets met racisme te maken? Of ben je meer bang dat 't dan al snel verzand in "alle Marokkanen het land uit"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
rik86 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:44:
[...]

Zonder die discussie nu alsnog te starten - en misschien juist wel goed om een keer als de rust is teruggekeerd wel te gaan voeren, benoemen dat de mocromaffia hier mogelijk achter zit, heeft toch niet iets met racisme te maken? Of ben je meer bang dat 't dan al snel verzand in "alle Marokkanen het land uit"?
Dit is een vraag voor morgen, nu niet. Ik heb ook echt wel mijn vermoedens waar het vandaan kan komen, maar er gaat op het moment heel wat speculatie en onzin rond en dat word vermengt met vooroordelen. En dat is gewoon te giftig om een normale discussie onder te voeren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:54:
[...]

Als er uit officiele bronnen (politie zelf) iets wordt gemeld, waarom zouden dit dan speculaties zijn?
Je hebt waarschijnlijk wel gemerkt dat ik niet te spreken ben over de moderatie in het topic; ik snap dat speculaties en racistische opmerkingen geen plek hebben in dat topic. Maar ga niet essentiele informatie weg-modden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Was die keiharde knip voor de politieke semi-off-topic discussie nou echt nodig? Had dat niet in een apart topic kunnen worden afgesplitst dat morgen pas opengaat? En dan staan er nog steeds allerlei andere berichten in het topic die ook nogal discutabel zijn...

Dan denk je iets te plaatsen dat tolerabel is, is het weer niet goed. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:54
Waarom mag er na een waarschuwing in het topic over Peter R de vries nog steeds iets over de politiek geschreven worden, maar worden anderen weggemodereerd? Is dat omdat er zoveel meldingen binnenkomen dat het wat at random gaat?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

@carpebios Nou, dat dus.

Als een topic niet meer moderabel is, doe het dan gewoon dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Er zijn 117 topic reports ingediend sinds opening van het topic. Dat hebben we met een aantal mensen nu bijgewerkt en ja dan kan het zijn dat er nog wat staat wat bij jou juist wel is weggehaald.

Als de storm is gaan liggen dan kan er vanzelf weer wat normaler en uitgebreider gediscussieerd worden. We doen ons best.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Kan dat van de nep-foto van de dader alsjeblieft ook in de topic-waarschuwing?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

tweakduke schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:21:
Er zijn 117 topic reports ingediend sinds opening van het topic. Dat hebben we met een aantal mensen nu bijgewerkt en ja dan kan het zijn dat er nog wat staat wat bij jou juist wel is weggehaald.

Als de storm is gaan liggen dan kan er vanzelf weer wat normaler en uitgebreider gediscussieerd worden. We doen ons best.
Dank jullie wel (dat moet ook worden gezegd :) ).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 20:36

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@DaniëlWW2 @tweakduke en nog een moderator: ik vind het allemaal mooi en aardig en snap de mogelijke sentimenten in het topic over Peter. Maar helaas meld ik me vandaag wel eventjes openbaar; liever doe ik dat 1-op-1 via DM maar blijkbaar kan dat niet meer op basis van de "verwijderd-notificatie" en moet ik het met user-icon-recognition doen.

Ik vind dat er vandaag wel heeeeel erg hard en snel ingegrepen wordt en te snel geknipt / verwijderd.
Let wel; verschillende media & politie gebruiken bepaalde woorden. En zodra die woorden herhaald worden in het topic, positief, negatief, verdachtmakend of juist ontkrachtend, wordt er ingegrepen vandaag en gewoon verwijderd. Het siert dan niet dat de speculatie hier wel herhaald wordt; doe dat dan of in het topic of niet.

Ik snap de urgentie om het topic verschoond te houden van een bepaalde tendens en zeker van geruchten; echter vandaag vind ik persoonlijk dat sommige berichten, voor zover ik ze heb kunnen lezen voordat ze opgeruimd zijn, echt wel hadden mogen blijven staan in een "minder woke en open discussie".

Dank voor de aandacht maar ook dank voor het niet eindeloos laten ontsporen van AWM :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:25:
@DaniëlWW2 @tweakduke en nog een moderator: ik vind het allemaal mooi en aardig en snap de mogelijke sentimenten in het topic over Peter. Maar helaas meld ik me vandaag wel eventjes openbaar; liever doe ik dat 1-op-1 via DM maar blijkbaar kan dat niet meer op basis van de "verwijderd-notificatie" en moet ik het met user-icon-recognition doen.

Ik vind dat er vandaag wel heeeeel erg hard en snel ingegrepen wordt en te snel geknipt / verwijderd.

[...]

Let wel; verschillende media & politie gebruiken bepaalde woorden. En zodra die woorden herhaald worden in het topic, positief, negatief, verdachtmakend of juist ontkrachtend, wordt er ingegrepen vandaag en gewoon verwijderd. Het siert dan niet dat de speculatie hier wel herhaald wordt; doe dat dan of in het topic of niet.

Ik snap de urgentie om het topic verschoond te houden van een bepaalde tendens en zeker van geruchten; echter vandaag vind ik persoonlijk dat sommige berichten, voor zover ik ze heb kunnen lezen voordat ze opgeruimd zijn, echt wel hadden mogen blijven staan in een "minder woke en open discussie".

Dank voor de aandacht maar ook dank voor het niet eindeloos laten ontsporen van AWM :)
Nee, we grijpen niet in op het signalement op zich. Als de politie lichtgetint gaat verspreiden, dan zal dat zo zijn. We grijpen in op alle waardeoordelen of speculatie die verbonden worden hieraan. Want dat draagt helemaal niks bij aan het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Als ik een nieuwsitem vind dat er misschien mee te maken heeft (wegens tijd van incident en gemobiliseerde troepen/politie), maar waarvan ik dat niet zeker weet, mag ik die dan plaatsen? Of is dat te speculatief?

Betreft dit

Anders kan het ook tot morgen wachten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:54
Het gaat nu over of de PVV, 50x over een afkorting waar 40x hetzelfde antwoord over terug komt of over een praatprogramma, wie wat zegt en wie terecht gewezen wordt. Ik volg er nog weinig van eigenlijk, omdat het niet meer over nieuws lijkt te gaan ondanks de waarschuwing.

Edit: zie laatst post ->

"
Het zijn wel sec twee verschillende situaties; criminelen hebben geen politici nodig om te doen wat ze doen.
Dat wil niet zeggen dat Ghosen ongelijk heeft. Vrije pers en journalisten worden door politici wel degelijk weggezet als ' tuig van de richel'. Een land zonder vrije pers is een dictatuur. En blijkbaar vinden Baudet en Wilders dat niet erg."

Dit is toch weer politiek gericht over twee partijen, ik snap echt niet wat nu wel nog mag en wat niet meer...

[ Voor 67% gewijzigd door carpebios op 06-07-2021 22:44 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
50 keer? 40 keer?

Doe eens rustig, geef moderatie de tijd.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Je mening over de algemene manier van modereren in AWM
Over de manier wil ik wel iets kwijt. Die is behoorlijk Kafkaiaans. Je ziet in je notificaties alleen staan: een modje, heeft een post, verwijderd.

Je krijgt niet eens te horen door wie het verwijderd is, welke post van je verwijderd is, of om welke reden.

Misschien geheel terecht verwijderd hoor, geen punt. Maar de manier waarop het gebeurt is wel heel Kafkaiaans. Er wordt niks verteld. Je weet niet wie, je weet niet wat en je weet niet waarom.

[ Voor 7% gewijzigd door CyberMania op 07-07-2021 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

CyberMania schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:43:
[...]

Over de manier wil ik wel iets kwijt. Die is behoorlijk Kafkaiaans. Je ziet in je notificaties alleen staan: een modje, heeft een post, verwijderd.

Je krijgt niet eens te horen door wie het verwijderd is, welke post van je verwijderd is, of om welke reden.

Misschien geheel terecht verwijderd hoor, geen punt. Maar de manier waarop het gebeurt is wel heel Kafkaiaans. Er wordt niks verteld. Je weet niet wie, je weet niet wat en je weet niet waarom.
Totdat je na een aantal keer de fout in te zijn gegaan een waarschuwing krijgt dat je, als je door gaat, een ban gaat krijgen, waarbij de ergste redenen wel worden aangedragen, maar die voor de rest niet. Daar staat dan alleen een algemeen vaag statement "er waren er wel meer" (o.i.d.), wat eigenlijk op van alles kan slaan, van terechte maar onschuldige bericht-deleties voor off-topic gelul (bijv. in de F1-topics) tot echt over de schreef gaan.

Het andere irritante is dat je daarna soms in het desbetreffende topic kijkt, en allerlei andere zooi er nog in staat die volgens de topic-warning niet is toegestaan. Dus het is ook redelijk random.

Waarmee ik niet wil schrijven dat mijn ban-waarschuwing onzin was, die was eigenlijk wel terecht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Topicstarter
Er is door de jaren heen niets significants aan de moderatie van snellopende aanslag topics in AWM veranderd, de werkwijze en regels zijn steeds hetzelfde. Die topics gaan enorm snel en worden al snel zero-tolerance. Er worden vervolgens enorm veel topics reports aangemaakt (de teller staan nu op 176 reports) en veroorzaken een hoge werklast die ons gewoon veel tijd kost.

In zulke topics kan je niet verwachten dat we op elke ingreep pro-actief feedback gegeven. Als de rust is weergekeerd is dat natuurlijk altijd wel mogelijk, stuur dan gewoon een bericht.

Het alternatief is dat we dat soort topics niet meer gaan toestaan.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

En normaliter wordt er aangegeven waarom een selectie aan posts zijn verwijderd door bijvoorbeeld een modbreak. Zelf probeer ik dat zoveel mogelijk te doen. Sturing heeft anders weinig zin als men niet weet waarom een actie wordt gedaan.

De avatar van de betreffende mod staat wel bij de melding dat een post is verwijderd.
De naam van de mod wordt dan niet getoond. Dat is al een keer ter sprake gekomen in Moderatornaam bij aanpassen bericht

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 07-07-2021 20:54 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

@defiant Snap ik, en eigenlijk slaat mijn laatste opmerking ook niet echt op AWM, meer op de corona-topics waar dezelfde al ontkrachte berichten telkens weer verschijnen |:( Je zou bijna met een blacklist willen gaan werken zodat berichten met idiote links automatisch worden geweigerd (zou jullie werk ook makkelijker maken).
tweakduke schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:51:
En normaliter wordt er aangegeven waarom een selectie aan posts zijn verwijderd. Zelf probeer ik dat zoveel mogelijk te doen. Sturing heeft anders weinig zin als men niet weet waarom een actie wordt gedaan.
Ah, die verschijnt in het topic, maar verschijnt die ook in de berichten aan gebruikers? Ik denk dat @CyberMania daar op doelt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Amphiebietje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:57:
@defiant Snap ik, en eigenlijk slaat mijn laatste opmerking ook niet echt op AWM, meer op de corona-topics waar dezelfde al ontkrachte berichten telkens weer verschijnen |:( Je zou bijna met een blacklist willen gaan werken zodat berichten met idiote links automatisch worden geweigerd (zou jullie werk ook makkelijker maken).

[...]

Ah, die verschijnt in het topic, maar verschijnt die ook in de berichten aan gebruikers? Ik denk dat @CyberMania daar op doelt...
Alleen in het topic, zoals defiant in "Peter R. de Vries neergeschoten, deel 2."

Er gaat geen automatisch bericht naar de gebruiker, maar je mag er altijd naar vragen als er iets niet duidelijk is :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

CyberMania schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:43:
[...]

Dan vraag je het even? In plaats van meteen de mods die zich een slag in de rondte werken om dat topic enigszins leuk te houden te beschuldigen van kafkaëske praktijken.

In jouw geval ging het om een verzoek terug on-topic te gaan dat samen met een aantal off-topic reacties richting de prullenbak is gegaan. Niks om je druk om te maken dus :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
Orion84 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:23:
[...]

Dan vraag je het even? In plaats van meteen de mods die zich een slag in de rondte werken om dat topic enigszins leuk te houden te beschuldigen van kafkaëske praktijken.

In jouw geval ging het om een verzoek terug on-topic te gaan dat samen met een aantal off-topic reacties richting de prullenbak is gegaan. Niks om je druk om te maken dus :)
Hee ja natuurlijk! Maar je weet de naam niet. Handigste als dat er bij zou staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is wel een terugkomende vraag natuurlijk - wie heeft mijn bericht verwijdert. Nou heeft een aantal andere fora die ik modereer de optie om een standaard optie te kiezen (off-topic, spam, etc.) waarna er een bericht naar de poster gaat (standaard bericht weer) wat getekend is door de mod die het bericht verwijdert heeft.

Misschien een idee?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Zwerver schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:17:
Dit is wel een terugkomende vraag natuurlijk - wie heeft mijn bericht verwijdert. Nou heeft een aantal andere fora die ik modereer de optie om een standaard optie te kiezen (off-topic, spam, etc.) waarna er een bericht naar de poster gaat (standaard bericht weer) wat getekend is door de mod die het bericht verwijdert heeft.

Misschien een idee?
Of de modbreak functie kunnen combineren met de bericht-verwijderen functie? Ik neem hierbij aan dat de mods meerdere berichten gelijktijdig kunnen selecteren voor verwijdering, en dan zou je een algemene reden kunnen opgegeven die naar de gebruikers wordt gestuurd en gelijktijdig als modbreak in het topic verschijnt... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

CyberMania schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:53:
[...]

Hee ja natuurlijk! Maar je weet de naam niet. Handigste als dat er bij zou staan.
Eens, al staat voor zover ik weet wel de avatar van de mod in kwestie bij de notificatie, maar een DM aan de paar mods die verantwoordelijk zijn voor het betreffende forum kan natuurlijk ook. Of een berichtje hier in het feedback topic.

@Zwerver dat zou inderdaad een mooie verbetering zijn aan de notificatie die niet lang geleden is gebouwd, waar in elk geval nu wordt gemeld als een reactie is verplaatst (en indien de gebruiker er toegang toe heeft ook waarheen).

Hierover loopt al een discussie in MF: Moderatornaam bij aanpassen bericht

Lijkt me het best om dat daar voort te zetten :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik heb het ook intern nog even opnieuw onder aandacht gebracht, eens zien of dit iets simpels is dat binnenkort kan worden meegenomen, of dat het nog wat meer voeten in aarde heeft :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

@CyberMania @Zwerver en met dank aan @crisp is dat inmiddels gefixt. Dus bij mod-ingreep-notificaties is de naam van de mod voortaan zichtbaar, zodat je weet met wie je contact kan opnemen als je vragen hebt over de ingreep :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
Orion84 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:42:
@CyberMania @Zwerver en met dank aan @crisp is dat inmiddels gefixt. Dus bij mod-ingreep-notificaties is de naam van de mod voortaan zichtbaar, zodat je weet met wie je contact kan opnemen als je vragen hebt over de ingreep :)
Heel fijn! Dit maakt het minder leuke nieuws (een post verwijder/verplaatst) niet minder fijn maar wel een stuk inzichtelijker (dan een mod heeft een etc). Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04 11:06

DevWouter

Creator of ThenNext

Orion84 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:42:
Dankjewel @crisp *O*

* DevWouter gaat meteen een flamewar beginnen om de nieuwe feature te testen
>:)

Modbreak:Grrrrr

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 12-07-2021 18:46 ]

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
DevWouter schreef op maandag 12 juli 2021 @ 18:33:
[...]

Dankjewel @crisp *O*

* DevWouter gaat meteen een flamewar beginnen om de nieuwe feature te testen
>:)
Ik ben blij dat ik niet de enige ben bij wie deze gedachte opkwam ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Goed, dus we zullen @DevWouter en @Brent enige dagen moeten missen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik zal de time outs zo even regelen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Of je gaat naar https://tweakers.net/my.tnet/notifications/ en scrollt even naar een oude notificatie O-) , daar kun je ook zien welke mod over de schreef ging. (Of was dat altijd al zo? )

[ Voor 35% gewijzigd door naitsoezn op 12-07-2021 19:05 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04 11:06

DevWouter

Creator of ThenNext

Hey moderators, wat voor lolbroeken zijn jullie!? Ik dacht dat ik de enige was :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LRKEOh-uFSG3l4x_7Ma4wChEDs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6N3oq8Gmic7QboTwOhZey6ed.png?f=user_large

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 20:08
Okee, vraagje.

Ik ben een beetje zat van de Malthusiaanse oplossingen die worden genoemd in het Klimaattopic. Ik bedoel, ik snap het punt op zich wel - maar zulk alarmisme heeft eigenlijk nooit tot een oplossing geleid. Nog even los van de consequenties van het omarmen van zo'n stelling. En, ik bedoel, ik kán zulke stellingen wel onderuit halen, maar dat vraagt een filosofisch debat dat eigenlijk meteen ook off-topic is.

Kunnen we die opnemen in de topic warning?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Topicstarter
Helixes schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:19:
Kunnen we die opnemen in de topic warning?
Ik heb Terugdringen van de wereldpopulatie toegevoegd aan de topic warning.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 20:08
@defiant Top, dankje!

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor vragen, opmerkingen of discussies over algemeen beleid binnen het subforum, zoals ook in de topicstart beschreven staat.

Het is niet bedoelt als feedback en commentaar op elkaars postgedrag, maak hiervoor een TR aan of stuur de AWM moderators een DM.

Voor opheldering over individuele sturing zal je de desbetreffende moderator moeten aanspreken via een DM. Kom je er niet uit, dan kan je de admin van het subforum, Orion84 aanspreken.