@
DaniëlWW2 @
tweakduke en nog een moderator: ik vind het allemaal mooi en aardig en snap de mogelijke sentimenten in het topic over Peter. Maar helaas meld ik me vandaag wel eventjes openbaar; liever doe ik dat 1-op-1 via DM maar blijkbaar kan dat niet meer op basis van de "verwijderd-notificatie" en moet ik het met user-icon-recognition doen.
Ik vind dat er vandaag wel heeeeel erg hard en snel ingegrepen wordt en te snel geknipt / verwijderd.
Over het algemeen zijn het criminelen ja die iemand op straat neerschieten. Maar de speculaties vanuit welke kant graag nu niet. Dat veranderd meteen in een puinzooi. Ja, ik heb ook gelezen naar wie de politie op zoek is...
Let wel; verschillende media & politie gebruiken bepaalde woorden. En zodra die woorden herhaald worden in het topic, positief, negatief, verdachtmakend of juist ontkrachtend, wordt er ingegrepen vandaag en gewoon verwijderd. Het siert dan niet dat de speculatie hier wel herhaald wordt; doe dat dan of in het topic of niet.
Ik snap de urgentie om het topic verschoond te houden van een bepaalde tendens en zeker van geruchten; echter vandaag vind ik persoonlijk dat sommige berichten, voor zover ik ze heb kunnen lezen voordat ze opgeruimd zijn, echt wel hadden mogen blijven staan in een "minder woke en open discussie".
Dank voor de aandacht maar ook dank voor het niet eindeloos laten ontsporen van AWM