Toon posts:

Moderatornaam bij aanpassen bericht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.028 views

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:25
Geen idee of dit al gepost is maar als je een 'ingrijp' krijgt van een moderator dan staat er

"Een moderator..etc" en dan kan je meestal wel zien aan het profielplaatje welke moderator het is maar wellicht dat het een easy fix zou kunnen zijn om daar gewoon de gebruikersnaam van de betreffende mod bij te zetten?

zie ook: https://i.imgur.com/AvMgYzh.png

(en ja, ik heb even gezocht in dit topicdeel, maar kon zo snel geen feature request hiervoor vinden).

Dit is een account.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je naar het betreffende bericht gaat, staat sowieso de naam van de moderator eronder die als laatst een edit heeft gedaan op je post. Vaak wil je toch weten om welke post het ging en klik je op de notificatie om naar het bericht te gaan.

Niet direct waar je om vraagt, maar de informatie is met een klik verder wel te zien iig.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De meeste bezoekers zullen geen idee hebben wat er gebeurt als ze zien "F_J_K heeft je bericht aangepast'. Wat de bliep is een F_J_K? 'Een moderator' is veel informatiever, IMHO :) Althans in combinatie met inderdaad door kunnen klikken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Punt is denk ik ook dat het gaat om de boodschap die je wilt verzenden en hoe die overkomt. Door te beginnen met "een moderator" wordt daar impliciet de nadruk op gelegd. Iemand heeft het bericht aangepast, maar wie dan?
Maar daar gaat het niet om; je bericht is aangepast, door een moderator. En dan verder in detail.

Vergelijk maar eens hoe eea binnen komt bij je:
- een moderator heeft je bericht aangepast (11!!!11!11!1)
- je bericht is aangepast door een moderator (klik hier voor meer info :))

Snap helemaal dat mensen erover vallen, ik vind het ook een kromme manier. Vooral omdat het over het bericht zou moeten gaan, en niet over de ingreep zelf.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

The Eagle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:14:
- je bericht is aangepast door een moderator (klik hier voor meer info :))
Dat is mooier ja :)

Maar de naam dus niet, daar gaat het inderdaad niet om op die plaats. (IMHO)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Ik vind het altijd leuk om te raden of ardana of Orion84 mijn post heeft geëdit.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

KelvinX schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:26:
Ik vind het altijd leuk om te raden of ardana of Orion84 mijn post heeft geëdit.
offtopic:
Beter is om daar van te leren en je postgedrag zo aanpassen dat ze hun tijd niet aan jou hoeven te besteden je niet lastig wordt gevallen door hen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
F_J_K schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:00:
De meeste bezoekers zullen geen idee hebben wat er gebeurt als ze zien "F_J_K heeft je bericht aangepast'. Wat de bliep is een F_J_K? 'Een moderator' is veel informatiever, IMHO :) Althans in combinatie met inderdaad door kunnen klikken.
Why not both, zoals Grvy al voorstelde? "Moderator F_J_K heeft je bericht aangepast.", dan is het én geen vage 'een moderator', én geen 'huh, wie's dat?' :P

En zaken als "Klik hier voor meer informatie" zijn wat mij betreft een zwaktebod. Zodra je extra tekst moet gaan toevoegen om functionaliteiten uit te gaan leggen, is het blijkbaar niet intuïtief genoeg en moet je dat aanpakken en geen pleisters gaan plakken.

The devil is in the details.

• Grvy
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk de informatie verwacht in mijn notificatie en niet door verder te klikken en dan ergens in het klein op te zoeken welke moderator mijn post aangepast heeft.

Daarbij is het bij het Tweakers Plus topic wel eens voorgekomen dat mijn post en die van andere verwijderd werden en dan is die informatie er niet en moet je dus gaan gokken aan de hand van de profiel foto. Wat er toen tot leide dat ik met de verkeerde mod in PM zat.

Dus ik weet niet of mijn suggestie de juiste oplossing is, maar ik denk zelf dat het nu ook niet 100% waterdicht is.

Dit is een account.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

F_J_K schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:40:
[...]

offtopic:
Beter is om daar van te leren en je postgedrag zo aanpassen dat ze hun tijd niet aan jou hoeven te besteden je niet lastig wordt gevallen door hen ;)
offtopic:
Ja dahaag, dan moeten we als users voor iedere mod zelf bijhouden wie welke grillen heeft en wie wat wel en niet wil. Die is gek. Wij users zijn met meer, jullie passen je maar lekker zelf aan :P

Ontopic. Alles draait hoer om het bericht, daar is iets mee gedaan. Dus dat moet ook het uitgangspunt zijn. Het bericht is aangepast, daar draait de notificatie om. Niet om het feit dat een mod zijn knopjes heeft gebruikt en dat jouw bericht daar het lijdend voorwerp van was.

[Voor 22% gewijzigd door The Eagle op 20-02-2021 21:14]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
F_J_K schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:21:
[...]

Maar de naam dus niet, daar gaat het inderdaad niet om op die plaats. (IMHO)
Wordt niet altijd gezegd dat je contact op moet nemen met de moderator in kwestie i.p.v. klaag-topiQues aan te maken in Lieve Adjes als je het niet eens bent met een moderatie-actie? Want dat wordt dan wel lastig, zo zonder naam :)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Osiris schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:51:
[...]

Wordt niet altijd gezegd dat je contact op moet nemen met de moderator in kwestie i.p.v. klaag-topiQues aan te maken in Lieve Adjes als je het niet eens bent met een moderatie-actie? Want dat wordt dan wel lastig, zo zonder naam :)
Maar hoe ga je een mod aanspreken als je niet eens weet over welk bericht het precies gaat? Die moet je er dan eerst bij pakken. En dan zie je ook gelijk wie de actie heeft uitgevoerd en dus met wie je contact op kan nemen. :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:17
Hero of Time schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Maar hoe ga je een mod aanspreken als je niet eens weet over welk bericht het precies gaat? Die moet je er dan eerst bij pakken. En dan zie je ook gelijk wie de actie heeft uitgevoerd en dus met wie je contact op kan nemen. :)
Niet als het bericht verwijderd is. Ik begrijp dat je daarvan ook een notificatie krijgt:
Grvy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:50:
Daarbij is het bij het Tweakers Plus topic wel eens voorgekomen dat mijn post en die van andere verwijderd werden en dan is die informatie er niet en moet je dus gaan gokken aan de hand van de profiel foto. Wat er toen tot leide dat ik met de verkeerde mod in PM zat.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Hahn
Xander schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:11:
[...]

Niet als het bericht verwijderd is. Ik begrijp dat je daarvan ook een notificatie krijgt:

[...]
Volgens mij is dat niet zo. Ik gok dat dat is gegaan om een bericht wat eerst aangepast is door een moderator (waar je wel een notificatie van krijgt), en later verwijderd is. De enkele keren dat ik heb meegemaakt dat mijn post verwijderd was, heb ik daar nooit een notificatie van gezien.

Blijkbaar kan je wel een notificatie krijgen bij verwijderen? Zie hieronder.

[Voor 11% gewijzigd door Hahn op 20-02-2021 22:20]

• Grvy
@Hahn

Zie: https://i.imgur.com/G2tvdPg.png (ik heb het even opgezocht).

Dit is een account.

• Hahn
Oh, dan had ik het fout. Misschien dat dat nieuw is ofzo :? Maar hier zie je dus ook niet eens een profielfoto, zag je dat destijds wel?

• Grvy
In de recente notificaties zie je dat wel idd. Maar inderdaad in de 'historie' niet.

Dit is een account.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Xander schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:11:
[...]

[...]
Klopt, maar dat is een andere actie. Dit topic gaat initieel over het bewerken van een bericht, niet het verwijderen (of eigenlijk verplaatsen naar de trashcan).

Voor het verwijderen van een bericht zie ik liever een aanpassing komen dan wanneer je bericht wordt gewijzigd. Als er gekozen moet worden welke hoger op de prio lijst moet komen.

• Grvy
Hero of Time schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:47:
[...]

Klopt, maar dat is een andere actie. Dit topic gaat initieel over het bewerken van een bericht, niet het verwijderen (of eigenlijk verplaatsen naar de trashcan).

Voor het verwijderen van een bericht zie ik liever een aanpassing komen dan wanneer je bericht wordt gewijzigd. Als er gekozen moet worden welke hoger op de prio lijst moet komen.
Dan heb ik de verkeerde titel gekozen maar het gaat mij om de actie van de mod en hoe dat getoond wordt in de notificaties. Of dat nu aanpassen is of verwijderen is om het even.

Er moet gewoon (een easy fix) zijn dat de naam van de mod erbij komt. Snap even niet waarom iedereen daar zijn eigen interpretatie op loslaat wat het bericht nu echt moet betekenen etc.

Ik zou graag gewoon de naam willen zien. Bij zowel aanpassen als verwijderen.

Dit is een account.

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Ik heb nog niet meegemaakt dat een moderator na een delete actie geen uitleg komt geven eigenlijk.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
KelvinX schreef op zondag 21 februari 2021 @ 07:30:
Ik heb nog niet meegemaakt dat een moderator na een delete actie geen uitleg komt geven eigenlijk.
Ik wel hoor. Maar dan gaat het vaak om reageren om een ongewenste draai in het topic. Dus mijn bericht an sich was niet het echte probleem maar meer waarop ik reageerde. Dan krijgt degene die 'de fout ingaat' waarschijnlijk wel bericht, maar alle mensen die daar weer op reageren niet. (Lijkt me ook logisch, zijn soms in de snelle topics wel erg veel reacties die opgeschoond moeten worden. (voorbeeld nieuwe console topics.)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Dit hebben we zojuist gerealiseerd :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee