<double post from the Tesla topic>
Oef wat een dag! Hij was op zijn minst "bewogen" te noemen.
Vanochtend naar Tilburg afgereisd met vrouwlief, onderweg m'n chef oppikken, daarna naar de fabriek. Na een toelichting op al dat moois de inspectie gedaan, waarbij aan 'n zijpaneel meerdere krasjes en vlekjes werden ontdekt. Nadat de S tweemaal naar
detailing terug was geweest sloeg het noodlot toe! Blijkbaar wilde mijn S d'r zusje nog één laatste afscheidskusje geven!
Anderhalf uur later (en na een heerlijke, aangeboden verfrissing) zat er een nieuwe bumper op de S. We konden dan toch echt op huis aan

Maar eerst bij kantoor langs om gauw wat spullen voor de volgende dag te halen. En nogmaals slaat de angst me om't hart! Bij het wegrijden bij kantoor begint de voor-rem te gieren als een malle! Holy @(*%! Meteen tech support gebeld die geen foutmeldingen zagen. Na nog eens dertig meter rijden en een paar scherpe bochten verdween het geluid. Vermoeden: een klein steentje zat klem tussen wiel en remschoen. Man, wat was ik er ziek van toen ik aan de lijn met (de erg vriendelijke) support hing.
Alle hulde voor de service van Tesla vandaag! Alleen maar vriendelijke en behulpzame mensen ontmoet vandaag.

Maar ik ben blij dat ik zo in m'n nest lig!
EDIT:
JeroenK schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:00:
[...]
Het ligt vast aan mij maar je moet toch wel een dijk van een functie hebben om zomaar een X of S als lease auto te krijgen. Het gevoel bekruipt me toch wel enigszins dat de realiteit hier en daar een beetje uit beeld verdwijnt. Het blijft geld wat uiteindelijk verdiend moet worden.
Het is inderdaad een dikke bak geld en inderdaad: de S die ik rijd is op basis van financial lease bij mijn werkgever. De enige reden waarom wij deze S hebben genomen, ipv wachten op de veel goedkopere M3, was de zeer gunstige rente die tijdelijk werd geboden. Ik kan het zelf ook vooral veroorloven vanwege de nu nog geldende belasting-regels. In elke andere situatie was het waarschijnlijk een Leaf of Ioniq geworden.
En inderdaad: de kachel moet roken, dus ik heb mij gecommit aan twee dingen: 1) ik moet de komende jaren keihard zorgen voor goede opdrachten met goede tarieven, en 2) ik ga de komende jaren geen enkele loonsverhoging krijgen, ongeacht wat de markt doet.
[
Voor 30% gewijzigd door
Liegebeest op 08-02-2018 21:11
]