Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16:21
Gisteren to the top gekocht en voor het eerst gespeeld. Wat een briljante game is dat met move controllers, echt een aanrader.

• Pixelmagic
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17:55
Weet niet of hij al voorbij gekomen is, maar er komt een controller voor je voeten uit voor de pSVR: https://gamer.nl/artikele...oor-playstation-vr-games/

Visual Pinball project: pinball.pixelmagic.nl Informatie over mijn PV installatie PVoutput van mijn 2760Wp

Ik post hem hier ook maar eens voor de PSVR 3D Blu-ray liefhebbers.

Avengers Endgame 3D of 4K Blu-ray Exclusieve Steelbook van Zavvi.nl

Wees er op tijd bij, want meestal zijn deze binnen enkele dagen uitverkocht.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Bijna een maand dood geweest hier :D

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• LaFleche
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18:27
Tja....als er niets te melden valt :-)

Zit zelf nog midden in Astro Bot en Moss en daar word ik heel blij van.
en dan wachten op Blood and Truth ...vond de Heist in VR Worlds een van de leukste games van de set maar erg kort....ben dus erg benieuwd naar een full blown vergelijkbaar spel.

Valt me op dat ik langer kan spelen dan in het begin zonder er super misselijk van te worden. Alhoewel ik blij was dat het rollercoaster level door een vulkaan in Astro Bot klaar was..*burk* :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Iemand BOXVR gespeeld? Indien ja, hoe bevalt deze als fitness app?
Deze lijkt me interessant als afwisseling met Beat Saber. Met name omdat dit puur gericht is op daadwerkelijk fitness en caloriën verbranden.

ThaBEN wijzigde deze reactie 07-05-2019 09:11 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat ziet er wel leuk uit @ThaBEN . Nu ben ik ook beniewd. Ik gebruik de VR set erg weinig intussen (gelukkig issie compatible met de ps5, scheelt weer), maar gebruiken als fitness zou hm weer uit de doos halen.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • 0Henk 'm!
The Inquisitor schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:12:
Dat ziet er wel leuk uit @ThaBEN . Nu ben ik ook beniewd. Ik gebruik de VR set erg weinig intussen (gelukkig issie compatible met de ps5, scheelt weer), maar gebruiken als fitness zou hm weer uit de doos halen.
Hier een van de betere reviews welke ik ben tegengekomen. Alleen lees ik op reddit verschillende berichten van tracking issues, waarbij niet geregistreerd wordt wanneer je op zo een bol slaat. Anderen ontkrachten dit weer en geven aan dat je gewoon moet wennen aan de hitboxes, dat die veel nauwkeuriger zijn dan in Beat Saber.

Zou natuurlijk wel funest zijn als een rhytm game geen goede hitdetectie heeft. Vandaar dat ik benieuwd ben of mensen hier de game gespeeld hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michiel_Aerts
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 07-05 13:53
*snip*

Dit is niet de bedoeling, zoals ook te lezen in Het algemeen beleid #verbodenspam

Gropah wijzigde deze reactie 07-05-2019 13:27 (82%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18:28

Cyphax

Moderator NOS
ThaBEN schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:18:
Iemand BOXVR gespeeld? Indien ja, hoe bevalt deze als fitness app?
Deze lijkt me interessant als afwisseling met Beat Saber. Met name omdat dit puur gericht is op daadwerkelijk fitness en caloriën verbranden.
[YouTube: BOXVR | Gameplay Trailer | PSVR]
Ik heb de PC-versie ervan. Het is best leuk, maar niet zo intensief als Beat Saber. Qua workout op zich wel, denk ik, maar qua gameplay niet. Denk dat het de moeite is om ze allebei te hebben voor de afwisseling. Het zijn wel iets andere bewegingen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18:50
Beat Saber sinds vorige week in bezit. Wat een gave game is dat! Heeft iemand de DLC geprobeerd? Die vond ik dan nog wel best duur en de intro's van de liedjes, lieten me nu niet met het gevoel achter dat ik die perse moet aanschaffen.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Cyphax schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:25:
[...]

Ik heb de PC-versie ervan. Het is best leuk, maar niet zo intensief als Beat Saber. Qua workout op zich wel, denk ik, maar qua gameplay niet. Denk dat het de moeite is om ze allebei te hebben voor de afwisseling. Het zijn wel iets andere bewegingen. :)
Thanks! Dat is inderdaad waardoor ik het moeilijk vind om in te schatten. Ik speel tot nu toe veel Beat Saber en ben er redelijk goed in (al zeg ik het zelf O-)). Heb alle platen inclusief DLC op Expert in Full Combo voltooid en ben momenteel met Expert+ bezig.
In combinatie met beter eten heeft het mij zeker geholpen om een aantal kilo's te verliezen. Zit nu op zo'n punt dat Beat Saber op Expert niet meer zo heel uitdagend is en Expert+ nog wel eens te hectisch. Dan is het niet zo leuk om telkens tientallen keren achter elkaar hetzelfde liedje te proberen waar je maar niet doorheen komt.

Dan lijkt BOXVR mij een leuke optie als afwisseling. Ook al is het niet zo intensief als Beat Saber, lijkt het mij wel fijn dat deze zich meer op fitness focust en je gemakkelijk sessie van een uur ofzo kan inplannen zonder constant af te gaan of om de 5 minuten opnieuw een liedje moet kiezen waardoor je uit de flow gehaald wordt. Ook dat er in de PSVR versie 110 liedjes zitten spreekt mij wel aan.

Denk dat ik hem dan toch maar ga aanschaffen :)
Jorgen schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:55:
Beat Saber sinds vorige week in bezit. Wat een gave game is dat! Heeft iemand de DLC geprobeerd? Die vond ik dan nog wel best duur en de intro's van de liedjes, lieten me nu niet met het gevoel achter dat ik die perse moet aanschaffen.
DLC is net zo geweldig als de overige nummers in de game. Enkel luisteren naar de liedjes geeft een ander beeld dan wanneer je eenmaal zelf de liedjes aan het spelen bent en blokjes moet hakken. Absoluut een aanrader wanneer je de nummers uit de basisgame nu wel vaak genoeg gehoord hebt.

Zie hier mijn playtrough van de gehele Monsterpack DLC op Expert in Full Combo :)

ThaBEN wijzigde deze reactie 07-05-2019 14:28 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gfhoihoi72
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 19:09
schumi1986 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:00:
Vanaf het moment dat ik een psvr v2 Heb aangesloten stoort het beeld regelmatig of valt het helemaal weg als ik de headset niet gebruik.

Heb sterk het vermoeden dat de vr box stoort. Heb de hdmi kabel van de box naar de ps4 al vervangen maar het probleem is niet weg. Nu kan ik ook nog de hdmi van de tv naar de box vervangen maar die is altijd op mijn ps4 aangesloten geweest en heedt nooit problemen veroorzaakt.

Nog meer mensen met dit probleem hier?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik full RGB bereik of deep colours aan zet krijg ik zelfs helemaal geen beeld meer via de processor unit. Ik dacht dat het misschien aan mijn TV zou liggen die geen HDMI 2.0 ondersteund, maar nu doet hij soms ook gek met opstarten zonder dat die opties aan staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: maart 2004

Dxue

PSN:EvilDrunk

Ik zat gisteren een hdr game te spelen en zat tijdens het gamen met hdr aan en uit tr spelen. Dat was precies hetzelfde als wanneer het beeld tijdens het gamen even wegviel en daarna weer terugkomt. Zou de vr box af en toe het hdr signaal niet goed doorgeven? Ik ga wel even de box er tussen uit halen en kijken of ik nog steeds het probleem heb(het het amper bij deze game, maar wel 2x gehad in 24 uur dat de game aan stond)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
@ThaBEN wat ongelooflijk knap... Ik heb op het eerste en tweede niveau al genoeg moeite om alles te halen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!
Jorgen schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:10:
@ThaBEN wat ongelooflijk knap... Ik heb op het eerste en tweede niveau al genoeg moeite om alles te halen :+
Dankjewel! Ik moet zeggen dat ik ook nooit gedacht had expert te kunnen voltooien, laat staan met Full Combo. Maar hoe meer je speelt (en goed naar de muziek luistert) hoe meer het lijkt alsof je armen vanzelf beginnen te hakken :)

Overigens BOXVR inmiddels ook gekocht. Geweldig als fitness app. Ik heb meteen na 1 sessie 3 dagen niet meer kunnen spelen vanwege spierpijn. Vanavond maar weer eens proberen op te pakken. Ik vond het in elk geval veel leuker dan ik had verwacht! Maar je moet het wel in eerste plaats zien als een echte fitness app, welke toevallig zeer leuke gameplay mechanieken erin heeft gebouwd.

Beat Saber is de betere game, maar bij BOXVR zweet je echt 100x meer en voel je echt dat je spieren daadwerkelijk getraind worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13:45
Iemand de Everybody's Golf VR demo al geprobeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
ThaBEN schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:24:
[...]

Dankjewel! Ik moet zeggen dat ik ook nooit gedacht had expert te kunnen voltooien, laat staan met Full Combo. Maar hoe meer je speelt (en goed naar de muziek luistert) hoe meer het lijkt alsof je armen vanzelf beginnen te hakken :)
Je leert gewoon die patronen steeds sneller lezen. Probeer maar eens Expert+. In eerstse instantie gaat dat veel te snel ($100 bills is een van de makkelijkere) maar na genoeg oefenen kan je dat ook gewoon volgen. :)
Beat Saber is de betere game, maar bij BOXVR zweet je echt 100x meer en voel je echt dat je spieren daadwerkelijk getraind worden.
Ik weet niet of dat bij mij nu nog geldt (in Beat Saber zweet ik na 2 of 3 liedjes ook wel als een otter tegenwoordig) maar in eerste instantie was BoxVR qua workout ook intensiever. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Cyphax schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:10:
[...]

Je leert gewoon die patronen steeds sneller lezen. Probeer maar eens Expert+. In eerstse instantie gaat dat veel te snel ($100 bills is een van de makkelijkere) maar na genoeg oefenen kan je dat ook gewoon volgen. :)

>:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Kudos voor de tracking zeg, dat ie dat bijhoudt, men klaagt weleens over inferieure tracking van de PSVR, maar lijkt alles mee te vallen!

• R2
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 08:09

R2

Mijn zoontje van 9 jaar is helemaal weg van Beat Saber (Ja ik weet dat de advies leeftijd 12 jaar is), hij speelt alle songs op expert, en komt de meeste door op full combo, hij is nu bezig met expert+, en hij doet dingen die ik onmogelijk vind. Ik kijk naar de kleuren en de richting waarop ik moet slaan, en merk dat ik meestal te laat bent om te zien wat ik moet doen. Bij mijn zoontje lijkt het alsof hij de bewegingen opslaat, en niet zozeer de kleuren en richtingen, hij gaat al dansend door de songs, en haalt op expert+ combo's van ver boven de 100. Hoe doen jullie het?, kijken jullie naar kleuren en richtingen, of wordt het ook een soort van automatisme naar mate je vaker speelt?. Hard lukt mij nog wel, maar heb al moeite met expert.

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
R2 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:52:
Bij mijn zoontje lijkt het alsof hij de bewegingen opslaat, en niet zozeer de kleuren en richtingen, hij gaat al dansend door de songs, en haalt op expert+ combo's van ver boven de 100. Hoe doen jullie het?, kijken jullie naar kleuren en richtingen, of wordt het ook een soort van automatisme naar mate je vaker speelt?.
Je zoontje kan gewoon sneller leren lezen dan jij en ik. :) Mijn kinderen vinden het ook leuk; mijn dochter is 5 en speelt het liefst een specifieke map (Let It Go, uiteraard), die is er alleen op Expert en ik verbaas me over hoeveel ze er kan raken. En dan mogen ze alleen in het weekend spelen, dus vaak doen ze dat niet. 't Is gewoon niet eerlijk. :)
Verder wordt het ook voor jou steeds meer een automatisme; op gegeven moment weet je lichaam wel hoe het moet reageren op zo'n patroon van blokken.

• Trent900
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 09:40
Voor de liefhebbers, Creed: Rise to Glory is deze maand weer in de aanbieding voor een tientje.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:17
ThaBEN schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:17:
[...]

Netjes man!
Ik heb gisteren eindelijk Overkill op Expert gehaald, maar net geen Full Combo :P
Vond ik toch wel de moeilijkste plaat van de MonsterCat DLC.
[YouTube: Overikill - Expert (Picture-in-picture)]
Staan nog meer Beat Saber filmpjes op mijn youtube kanaal, o.a. een complete playlist met allemaal Expert Fulll Combo filmpjes YouTube: ThaBEN84 8)

Als het je leuk lijkt kan je me toevoegen op PSN. Kunnen we elkaars scores proberen te verbreken >:)

PSN: ThaBEN_NL
Erg knap wat je voor elkaar gekregen hebt! Ik heb een paar van je filmpjes bekeken. Nice!
't is al weer een tijdje dat je deze post maakte, maar ik vond recentelijk een filmpje van iemand die Overkill op Expert+ speelde. Blijkbaar is dat een mod voor op de PC. Misschien heb je deze al eens gezien:

Door de hoeveelheid blokjes zie ik af en toe niet eens welke richting ze in moet slaan.

Ik heb Beat Saber zelf nog niet, maar staat wel hoog op m'n lijstje - inclusief de uitbreiding. Moet eerst nog die Move Controllers aanschaffen. Ik wacht - tevergeefs - op een leuke aanbieding. Misschien moet ik toch gewoon die 80 euro neertellen. Maar ja, dat is dan denk ik alleen voor dit spel.

PSN ID: MrMichel_75

• R2

R2

Cyphax schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:40:
[...]

Je zoontje kan gewoon sneller leren lezen dan jij en ik. :) Mijn kinderen vinden het ook leuk; mijn dochter is 5 en speelt het liefst een specifieke map (Let It Go, uiteraard), die is er alleen op Expert en ik verbaas me over hoeveel ze er kan raken. En dan mogen ze alleen in het weekend spelen, dus vaak doen ze dat niet. 't Is gewoon niet eerlijk. :)
Verder wordt het ook voor jou steeds meer een automatisme; op gegeven moment weet je lichaam wel hoe het moet reageren op zo'n patroon van blokken.
Ik sta vol verwondering te kijken hoe hij door de songs heen gaat :)
Ik ga zeker wat vaker proberen om songs door te krijgen, kijken of ik het inderdaad in mn systeem kan opslaan, zal die kleine wel weer gaan lachen omdat papa het niet kan. ;)

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:06
MisterMichel schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:55:
[...]
't is al weer een tijdje dat je deze post maakte, maar ik vond recentelijk een filmpje van iemand die Overkill op Expert+ speelde. Blijkbaar is dat een mod voor op de PC. Misschien heb je deze al eens gezien:
Haha, die ziet er zo sexy uit terwijl ze speelt :D. Maar vraag me inderdaad ook af of er mods zijn. Want die heeft daar ook filmpjes met tracks van Billie Eilish, Alan Walker, etc... Toch wel zonde dat je op de PS4 gewoon enkel onbekende game-specifieke tracks hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: maart 2004

Dxue

PSN:EvilDrunk

Twixie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:55:
[...]

Haha, die ziet er zo sexy uit terwijl ze speelt :D. Maar vraag me inderdaad ook af of er mods zijn. Want die heeft daar ook filmpjes met tracks van Billie Eilish, Alan Walker, etc... Toch wel zonde dat je op de PS4 gewoon enkel onbekende game-specifieke tracks hebt.
alleen de pc versie kan je zelf muziek toevoegen via een mod. M.a.w. je hebt een library van duizenden nummers op de pc beschikbaar

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• LaFleche
  • Registratie: februari 2010

• Jorgen
Jullie laten je kinderen wel de PSVR gebruiken? Sony raadt het met klem af (onder 12 jaar).

Die meid haalde op dat niveau een combo van 200+. Enorm knap!

• R2

R2

Jorgen schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:21:
Jullie laten je kinderen wel de PSVR gebruiken? Sony raadt het met klem af (onder 12 jaar).

Bedrijven zoals Sony krijgen altijd met claims te maken, zij zullen dus een veiligheidsmarge moeten hanteren denk ik om zichzelf in te dekken. Het is ook niet zo dat mijn zoontje elke dag uren lang aan het spelen is, en zolang er niets vreemds met hem gebeurd geloof ik het allemaal wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Daarentegen is de advies leeftijd van Nintendo voor Labo VR weer vanaf 7 jaar en ouder. Moeilijk dus om te achterhalen waar deze bedrijven nou exact hun leeftijdsgrens op baseren. Heeft dit echt te maken met gezondheid? Of puur om zichzelf in te dekken tegen schadeclaims?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R2

R2

Dat laatste denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Oplossing voor BOXVR tracking issues.

Indien je moeite hebt om hooks en uppercuts consistent te raken, doe dan het volgende:

Ga naar opties --> Adjust Gloves.

Plaats nu de lichtbol van de virtuele move controller op zo een wijze dat deze in de handschoen verdwijnt en exact komt te zitten op het gedeelte van de handschoen waar je in real life contact mee zou maken op je doel. Ik kan bevestigen dat tracking perfect werkt zodra je dit gedaan hebt.

Het lijkt erop alsof de 'hitbox' van de virtuele move controller enkel in de lichtbol verwerkt zit. En in de standaard positie heb je de (virtuele) move controller zo vast dat de lichtbol naast je vuist uitsteekt. Hierdoor gebeurd het regelmatig dat je hooks en uppercut mist omdat je hitbox dus op een andere plek zit dan verwacht.

Bron: https://www.reddit.com/r/...ter_i_adjusted_my_gloves/

ThaBEN wijzigde deze reactie 20-05-2019 12:57 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:06
Gewoon een gevalletje 'cover my ass', en bovendien heb ik nog nergens gezien dat ze het 'met klem' afraden.
Ik heb destijds wat rond gegoogled en er is geen wetenschappelijk bewijs dat VR schadelijk is voor jongere kinderen. Mijn zoon van 7 amuseert zich prima met PSVR (Playroom VR, Astrobot...) en heeft ook nergens last van. Ik laat hem natuurlijk ook geen uren spelen. Denk niet dat hij gemiddeld aan meer dan een uur per week zit.
Die meid is natuurlijk ook geen kind meer, tenzij je het hierbij ook niet meer had over de minimum leeftijd.

Twixie wijzigde deze reactie 20-05-2019 13:23 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

ThaBEN schreef op zondag 19 mei 2019 @ 01:25:
[...]

Daarentegen is de advies leeftijd van Nintendo voor Labo VR weer vanaf 7 jaar en ouder. Moeilijk dus om te achterhalen waar deze bedrijven nou exact hun leeftijdsgrens op baseren. Heeft dit echt te maken met gezondheid? Of puur om zichzelf in te dekken tegen schadeclaims?
Er is te weinig onderzoek om daar een goed antwoord op te geven, dus ja, het is sowieso om zichzelf in te dekken. Maar daarnaast zijn er wel aanwijzingen dat VR niet goed is voor de ontwikkeling van kinderen. Als je je bedenkt dat zelfs volwassenen soms rare dingen ervaren na VR, dan is het logisch dat het effect op een nog te ontwikkelen brein veel groter is.

Reddit staat vol met mensen die bijv rare dromen hebben na het spelen van VR:
https://www.reddit.com/r/...ly_weird_dreams_after_vr/
https://www.reddit.com/r/...ird_dreams_after_initial/
https://www.reddit.com/r/...tting_weird_dreams_since/

"In a 2014 study in rats, researchers at the University of California found that the neurons in a brain region associated with spatial learning behaved completely differently in virtual environments compared to in real ones, with more than half of the neurons shutting down while in VR. What this means for humans is unclear, but the scientists said it highlighted the need for more research on the long-term effects of VR.

Gotsis said VR could have an even bigger impact on the developing brains of children. "
Een willekeurige bron

En zo valt er een hoop te vinden over dit onderwerp. Ik denk dat het niet erg is als je kinderen het even laat proberen (afhankelijk van de leeftijd), maar ik denk dat de 12 jaar grens wel safe is. En zelfs dan zou een paar uur per dag veel zijn naar mijn mening

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17:09
Ik hoop stiekem op een beat Saber aanbieding of demo. Weet iemand of dat eraan zit te komen?

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

Acties:
  • 0Henk 'm!
Snippertje schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:24:
Ik hoop stiekem op een beat Saber aanbieding of demo. Weet iemand of dat eraan zit te komen?
Het is een van de meest populaire games ooit, zelfs in vergelijking met non-VR games. Er lijkt mij geen reden om hierdoor binnenkort een prijsdaling te verwachten.

Mogelijk geven ze je een eurootje of 2 korting tijdens de release van de nieuwe DLC-pack. Dat was de vorige keer het geval, wanneer je de game in combinatie met de DLC pack kocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
Twixie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:21:
[...]

Gewoon een gevalletje 'cover my ass', en bovendien heb ik nog nergens gezien dat ze het 'met klem' afraden.
Ik heb destijds wat rond gegoogled en er is geen wetenschappelijk bewijs dat VR schadelijk is voor jongere kinderen. Mijn zoon van 7 amuseert zich prima met PSVR (Playroom VR, Astrobot...) en heeft ook nergens last van. Ik laat hem natuurlijk ook geen uren spelen. Denk niet dat hij gemiddeld aan meer dan een uur per week zit.
Hersenen en ogen nog in ontwikkeling icm met indekken denk ik zelf
[...]

Die meid is natuurlijk ook geen kind meer, tenzij je het hierbij ook niet meer had over de minimum leeftijd.
Nee daar had ik het puur over haar prestatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17:09
ThaBEN schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:29:
[...]

Het is een van de meest populaire games ooit, zelfs in vergelijking met non-VR games. Er lijkt mij geen reden om hierdoor binnenkort een prijsdaling te verwachten.

Mogelijk geven ze je een eurootje of 2 korting tijdens de release van de nieuwe DLC-pack. Dat was de vorige keer het geval, wanneer je de game in combinatie met de DLC pack kocht.
Je hebt waarschijnlijk gelijk en heb hem daarom gekocht. Man wat een vette game.

PSN: Snippertje1989 | Steam: Sniper004

Pagina: 1 ... 67 68 69 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True