Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08:20

The Inquisitor

Greetings weaklings

Eindelijk aan Astrobot begonnen, en ik moet zeggen dat het sfeertje erg leuk is :) Leuk spelletje.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-04 16:00

Winkiller

De Mopperpot

Hoe is Dirt Rally VR ? nu in de aanbieding, complete bundel voor 10 euri ?!

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:12

Dxue

PSN:EvilDrunk

jongens, ik ben sinds gisteren weer met vr begonnen en merk met astro bot dat er een enorme drifiting is. beeld gaat stiekem beetje bij beetje meer naar links en na 2 missies moet ik de headset uit en aan zetten om het beeld weer normaal te hebben. ook had ik gisteren met youtube heel erg last van een trillende beeld op en neer, wat ik denk dat het komt doordat de camera denkt dat ik constant aan het bewegen ben ofzo?

vandaag weer aan gehad en youtube werkt nu weer normaal, maar astrobot heeft nog steeds last van drifiting. ik heb het pas door als ik zie dat het begin bolletje veel verder naar links staat dan wanneer je net begint. Nu speel ik de game vanuit bed en zit ik echt net tegen de grens aan van afstand denk ik (ongeveer 2,2 meter van camera) en de camera staat een beetje hoger dan mijn hoofd hoogte wanneer ik aan het spelen ben. ik zal vanavond eens de originele ps4 hdmi kabel gebruiken tussen monitor en de box, heb er net een dikke tussen gezet die bij de philips monitor wordt geleverd.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-04 17:51
Dxue schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:58:
jongens, ik ben sinds gisteren weer met vr begonnen en merk met astro bot dat er een enorme drifiting is. beeld gaat stiekem beetje bij beetje meer naar links en na 2 missies moet ik de headset uit en aan zetten om het beeld weer normaal te hebben. ook had ik gisteren met youtube heel erg last van een trillende beeld op en neer, wat ik denk dat het komt doordat de camera denkt dat ik constant aan het bewegen ben ofzo?

vandaag weer aan gehad en youtube werkt nu weer normaal, maar astrobot heeft nog steeds last van drifiting. ik heb het pas door als ik zie dat het begin bolletje veel verder naar links staat dan wanneer je net begint. Nu speel ik de game vanuit bed en zit ik echt net tegen de grens aan van afstand denk ik (ongeveer 2,2 meter van camera) en de camera staat een beetje hoger dan mijn hoofd hoogte wanneer ik aan het spelen ben. ik zal vanavond eens de originele ps4 hdmi kabel gebruiken tussen monitor en de box, heb er net een dikke tussen gezet die bij de philips monitor wordt geleverd.
Heb je de PSVR gecalibreerd? Zo nee, even doen en kijken of het werkt.

Heb zelf bij astrobot overigens ook wel wat drift, maar voornamelijk met de controller (die ingame dan langzaam één kant op draait). Blijft een beperking van de antieke webcam tracking met lichtjes.

• Dxue

Dxue

BarôZZa schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:11:
[...]

Heb je de PSVR gecalibreerd? Zo nee, even doen en kijken of het werkt.

Heb zelf bij astrobot overigens ook wel wat drift, maar voornamelijk met de controller (die ingame dan langzaam één kant op draait). Blijft een beperking van de antieke webcam tracking met lichtjes.
ik heb vandaag inderdaad de calibratie gedaan. astrobot bleef nog steeds driften. het is zoooo subtiel dat je het pas door hebt bij het laden van de wereld. de game blijft wel erg leuk om te doen!

ik zag vandaag op youtube een suggestie voor een filmpje dat een add on voor de aim controller had. daarmee heb je een arm/schouder steun erbij en kan je makkelijker de gun op oog hoogte houden. lijkt me op zich handig, maar geen idee hoe nuttig het echt blijft. Zag ook een filmpje op het kanaal van node met een gmod ofzo, waarbij je een 3vs3 heb met een first to 16 kills. dat lijkt me ook wel erg vet om te doen met de aim controller :o

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• MaxHardcore
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07:58

MaxHardcore

PSN: butella

Dxue schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:16:
[...]

ik heb vandaag inderdaad de calibratie gedaan. astrobot bleef nog steeds driften. het is zoooo subtiel dat je het pas door hebt bij het laden van de wereld. de game blijft wel erg leuk om te doen!

ik zag vandaag op youtube een suggestie voor een filmpje dat een add on voor de aim controller had. daarmee heb je een arm/schouder steun erbij en kan je makkelijker de gun op oog hoogte houden. lijkt me op zich handig, maar geen idee hoe nuttig het echt blijft. Zag ook een filmpje op het kanaal van node met een gmod ofzo, waarbij je een 3vs3 heb met een first to 16 kills. dat lijkt me ook wel erg vet om te doen met de aim controller :o
Ik kwam er met firewall achter dat ik simpelweg te ver van de camera stond.

batman kalibratie qua plek om te staan / zitten aanhouden hielp bij mij een heleboel.

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 08:11
Winkiller schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:25:
Bedankt voor de tip, zover ik op internet kan vinden is het zeker de moeite waard.

Dirt Rally 2.0 komt volgende week uit geloof ik alleen is het nog niet zeker of deze in de toekomst een VR mode krijgt.

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Vlak na re7 voor mij de leukste vr full game ervaring. Zo goed dat ik V2 weiger te kopen/spelen zonder vr. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• VonBraunschweig
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-04 10:37
Wat een prijs zeg, gewoon direct kopen :) DiRT Rally is sinds de release mijn favoriete racegame, en de rallycross vind ik de beste VR race-ervaring beschikbaar voor PSVR op dit moment. Voor de echte rally prefereer ik mijn 2D setup (beamer) vanwege het betere snelheidsgevoel op een groot scherm, maar bij rallycross is het precies andersom. In 2D speelde ik het nooit, in VR opeens wel. Bij rally zijn de graphics al "goed genoeg" voor VR (niet zoals DriveClub bijvoorbeeld) maar bij rallycross kijk je minder vaak (ver) vooruit, de actie is veel dichterbij met 5 tegenstanders voor je, links en rechts en in je spiegels. Het zijn maar 3 tracks, maar zeker een tientje waard.

• Catch22
  • Nu online
VonBraunschweig schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:50:
[...]

Wat een prijs zeg, gewoon direct kopen :) DiRT Rally is sinds de release mijn favoriete racegame, en de rallycross vind ik de beste VR race-ervaring beschikbaar voor PSVR op dit moment. Voor de echte rally prefereer ik mijn 2D setup (beamer) vanwege het betere snelheidsgevoel op een groot scherm, maar bij rallycross is het precies andersom. In 2D speelde ik het nooit, in VR opeens wel. Bij rally zijn de graphics al "goed genoeg" voor VR (niet zoals DriveClub bijvoorbeeld) maar bij rallycross kijk je minder vaak (ver) vooruit, de actie is veel dichterbij met 5 tegenstanders voor je, links en rechts en in je spiegels. Het zijn maar 3 tracks, maar zeker een tientje waard.
Ik heb geen stuur op mijn PS4 helaas, maar heb hem ook maar aangeschaft.

En beat saber ook maar, 1 rondje gedaan, is wel erg leuk denk ik.

Net voor het eerst een beetje duizelig geworden van WipeOut...

Catch22 wijzigde deze reactie 07-02-2019 21:53 (7%)

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• Catch22
  • Nu online
https://store.playstation...14368_00-TETRISEFFECT0000

Tetris Effect heeft weer een gratis weekend Trial :) Ik ga hem even checken. Had hem toen voor een tientje bij de GameMania besteld, maar was nu pas in de winkel. Ga eerst de demo proberen voor ik hem ophaal.

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01:06

Cyphax

Moderator NOS
Catch22 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 20:30:
[...]

Ik heb geen stuur op mijn PS4 helaas, maar heb hem ook maar aangeschaft.

En beat saber ook maar, 1 rondje gedaan, is wel erg leuk denk ik.

Net voor het eerst een beetje duizelig geworden van WipeOut...
Beat Saber voor PSVR is net bijgewerkt, Expert+ maps zijn erbij gekomen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• schumi1986
Terwijl ik de rally van monte Carlo aan het rijden was zat onze labrador pup aan de psvr headset kabel te kauwen.

Gelukkig werkt het nog en is alleen de mantel beschadigd..

Blijkbaar is die kabel niet te vervangen en met 13 aders is solderen ook niet echt een mooie optie.

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• MaxHardcore
  • Laatst online: 07:58

MaxHardcore

PSN: butella

schumi1986 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:16:
Terwijl ik de rally van monte Carlo aan het rijden was zat onze labrador pup aan de psvr headset kabel te kauwen.

Gelukkig werkt het nog en is alleen de mantel beschadigd..

Blijkbaar is die kabel niet te vervangen en met 13 aders is solderen ook niet echt een mooie optie.
Heb je V1 of V2?

Misschien goede isolatietape om het beschadigde deel wikkelen.

• schumi1986
MaxHardcore schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:01:
[...]

Heb je V1 of V2?

Misschien goede isolatietape om het beschadigde deel wikkelen.
Een V2. Heb de kabel inmiddels idd ingewikkeld met isolatietape.

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 25-04 14:49
Catch22 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:00:
https://store.playstation...14368_00-TETRISEFFECT0000

Tetris Effect heeft weer een gratis weekend Trial :) Ik ga hem even checken. Had hem toen voor een tientje bij de GameMania besteld, maar was nu pas in de winkel. Ga eerst de demo proberen voor ik hem ophaal.
Heb de demo ook gespeeld en moet zeggen dat het echt 100x zo leuk was als ik had verwacht!
Soort van meditatie bijna!

• Trent900
  • Registratie: september 2008
  • Nu online
Predje schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:09:
[...]

Heb de demo ook gespeeld en moet zeggen dat het echt 100x zo leuk was als ik had verwacht!
Soort van meditatie bijna!
Ik vind de beats en sounds alleen al, al een tientje waard! Je raakt echt in een lekkere flow :*)

• Predje
Trent900 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:21:
[...]

Ik vind de beats en sounds alleen al, al een tientje waard! Je raakt echt in een lekkere flow :*)
Mooie van VR vind ik ook dat je altijd direct 100% in de zone zit.
Natuurlijk puur omdat je letterlijk volledig bent afgesloten van de wereld.
Dan kun je zelfs in Tetris ineens weer helemaal opgaan! :)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Beat Saber VR-spelers slaan met 'fysiek onmogelijke' snelheden. :)

• Catch22
  • Nu online
Winkiller schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:54:
Beat Saber VR-spelers slaan met 'fysiek onmogelijke' snelheden. :)
Volgens de steam VR driver :P

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 24-04 10:08
Heb Robinson the Journey uitgespeeld en wat een mooie ervaring is dat zeg. Grafisch ziet het er prima uit en rond lopen tussen dinosaurussen is erg gaaf. Het spel is her en der frustrerend. Sommige klim stukken zijn lastig omdat ze binnen een bepaalde tijd moeten en als je het volgende klim punt dan niet vast kan pakken op tijd kan frustrerend zijn als je dan weer dood valt.

Nu nog de rest van de trophies halen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Predje
Borderlands 2 nu met AIM support!!

Direct dit weekend kopen!!

Zit inmiddels helemaal in Skyrim VR (nu met m'n pro + grafische patch is het geweldig!!)!!
Er gaat niets boven fireballs schieten met moves..
Wellicht BL2 met aim! :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-04 23:11
Paar dagen geleden Beat Saber gekocht.
Nu heb ik spierpijn in mijn armen. Maar wat een verslavend spel zeg. 30 Euro is nog wel iets te veel, maar kon het niet laten.

Toshiba e755 Pocket PC > Panasonic G500 >Nokia 8210 > Nokia 8850 > Vario MDA (htc wizard 200) > Vario MDA III (htc tytn II) > HTC Hero > HTC Desire HD > Asus Transformer TF101 > Asus Padfone > Oppo Find 5 > LG Nexus 5 > Wileyfox Swift 2X > Razer Phone

• haaymaan
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 25-04 16:41
Xyphoid schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 18:24:
Paar dagen geleden Beat Saber gekocht.
Nu heb ik spierpijn in mijn armen. Maar wat een verslavend spel zeg. 30 Euro is nog wel iets te veel, maar kon het niet laten.
14-3 DLC met 10 nieuwe Songs,Be Ready :)

• Xyphoid
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-04 23:11
haaymaan schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 18:46:
[...]

14-3 DLC met 10 nieuwe Songs,Be Ready :)
Is dat gratis? Ik doe niet aan betaalde DLC. Tenzij het later op disk is uitgebracht.
Deed eigenlijk ook niet aan digital games, maar moest Beatsaber nu spelen.

Toshiba e755 Pocket PC > Panasonic G500 >Nokia 8210 > Nokia 8850 > Vario MDA (htc wizard 200) > Vario MDA III (htc tytn II) > HTC Hero > HTC Desire HD > Asus Transformer TF101 > Asus Padfone > Oppo Find 5 > LG Nexus 5 > Wileyfox Swift 2X > Razer Phone

Acties:
  • +1Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 25-04 16:41
Xyphoid schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:20:
[...]

Is dat gratis? Ik doe niet aan betaalde DLC. Tenzij het later op disk is uitgebracht.
Deed eigenlijk ook niet aan digital games, maar moest Beatsaber nu spelen.
Gratis zeker niet, volgensmij gaat het 10 kosten

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:31
Predje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:08:
thanks!!!!

ik vond het onspeelbaar met de move controllers en de vreemde implementatie met de gewone controller was ook geen optie waar je met je hoofd moet richten. Dus die aim controller support gaat alles oplossen!

De game zelf is geweldig in VR, maar die controller besturing was er echt niet geschikt voor. Maar met die controller pook op de aim kun je dan goed gebruiken

• Predje
Beatsaber DLC songlist is geleaked!! :)
https://open.spotify.com/...si=r9RfyYtkQqiYByzqo21sSg

Zitten weer wat gave bij!! Ik zal komend weekend wel weer spierpijn hebben! :)

• Svennie
Gaaf, vanavond maar weer eens aanzwengelen _/-\o_

• schumi1986
Vanaf het moment dat ik een psvr v2 Heb aangesloten stoort het beeld regelmatig of valt het helemaal weg als ik de headset niet gebruik.

Heb sterk het vermoeden dat de vr box stoort. Heb de hdmi kabel van de box naar de ps4 al vervangen maar het probleem is niet weg. Nu kan ik ook nog de hdmi van de tv naar de box vervangen maar die is altijd op mijn ps4 aangesloten geweest en heedt nooit problemen veroorzaakt.

Nog meer mensen met dit probleem hier?

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Nope, geen issues met de v2 box.

Beat Saber is leuk. Prijzig voor de (voor het grootste deel) niet heel interessante muziek. Wat dat betreft kakt psvr er wel naast tov de pc versie. Het is te hopen dat er snel wat bekendere muziek bij komt...

Desondanks wel de moeite waard, geen spijt van de impulsaankoop :)

I like bacon!

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:13
schumi1986 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:00:
Heb sterk het vermoeden dat de vr box stoort. Heb de hdmi kabel van de box naar de ps4 al vervangen maar het probleem is niet weg. Nu kan ik ook nog de hdmi van de tv naar de box vervangen maar die is altijd op mijn ps4 aangesloten geweest en heedt nooit problemen veroorzaakt.
Hier zit die box altijd tussen de PS4 en TV en nog helemaal niets gemerkt qua storingen. Ik zou eerst eens terug testen met de box er van tussenuit te nemen, en dan zien of het probleem weer weg is. Dan ben je al zeker dat het aan de box ligt, en zou ik dan voor een RMA gaan.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Is het volgende hier al voorbij gekomen ?

https://gamer.nl/artikele...p-draadloze-psvr-headset/

Sony heeft een patent aangemaakt met daarin technologie waarmee de PlayStation VR-headset niet met een draad aan een console verbonden hoeft te worden.

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 25-04 15:29
schumi1986 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:00:
Vanaf het moment dat ik een psvr v2 Heb aangesloten stoort het beeld regelmatig of valt het helemaal weg als ik de headset niet gebruik.

Nog meer mensen met dit probleem hier?
Dat probleem heb ik ook gehad maar de laatste tijd gelukkig geen last meer van.

• Duinday
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 25-04 18:59
Bundin schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:56:
Nope, geen issues met de v2 box.

Beat Saber is leuk. Prijzig voor de (voor het grootste deel) niet heel interessante muziek. Wat dat betreft kakt psvr er wel naast tov de pc versie. Het is te hopen dat er snel wat bekendere muziek bij komt...

Desondanks wel de moeite waard, geen spijt van de impulsaankoop :)
Verwacht er maar niet teveel van. Ik denk dat de muzieklicenties te duur zijn voor een game die net 1 miljoen copies heeft verkocht. Ik vermaak me overigens prima met de huidige nummers. Alles nu full combo op hard gehaald, nu verder met expert! 8)

• Bundin
  • Niet online
Duinday schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:08:
[...]

Verwacht er maar niet teveel van. Ik denk dat de muzieklicenties te duur zijn voor een game die net 1 miljoen copies heeft verkocht. Ik vermaak me overigens prima met de huidige nummers. Alles nu full combo op hard gehaald, nu verder met expert! 8)
I know, en tis jammer. Wat meer verschillende stijlen zou erg welkom zijn. Over Hard hoef ik nog niet na te denken, ben blij wanneer ik Normal full combo af krijg zonder modifiers. Maar heb er dan ook pas 2 sessies op zitten :)

I like bacon!

• Duinday
Bundin schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:18:
[...]

I know, en tis jammer. Wat meer verschillende stijlen zou erg welkom zijn. Over Hard hoef ik nog niet na te denken, ben blij wanneer ik Normal full combo af krijg zonder modifiers. Maar heb er dan ook pas 2 sessies op zitten :)
Ben het met je eens. Gelukkig komen er wel meerdere DLC packs. Zou leuk zijn als er bijv. een piano of drum pack bij zou zitten. Van mij hoeven er niet perse bekende nummers in te zitten, maar variatie zou wel leuk zijn idd.

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-04 17:51
Lees hier niks over Transference.

Laatst gehaald bij die Ubi Soft sale, na eerst de demo te hebben gespeeld. Aanradertje. Qua graphics en sfeer duidelijk te merken dat het van een grotere publisher komt. Triple A wat dat betreft, zelfs op de OG PS4. Ook de controls met de dualshock zijn smooth, games als The Exorcist zijn echt geheel onspeelbaar imo.

Er is ook een prima demo van, raad iedereen aan het te proberen. Was aangenaam verrast en het lijkt een titel te zijn die maar heel weinig aandacht krijgt.

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Bundin schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:18:
[...]

Als je hogere scores wilt halen; focus minder op FC's en meer op hogere scores per blok. 110 punten max, max 70 punten voor de hoek voor het blok, max 30 voor de hoek na het blok en max 10 voor dichterbij het midden zitten.
Kortgezegd: lange swings maken = hoger scoren. Ik heb SS scores gezien bij levels waar ik iets van 10 notes gemist heb (al is dat wel redelijk uitzonderlijk). :P

• Bundin
  • Niet online
Aye, ik ben sowieso wel van het enthousiaste zwaaiwerk. Makkelijker om in een flow te komen en nog een aardige workout ook (voor iemand als ik die nóóit sport) :p

Toch vind ik scores niet heel relevant, maar ik merk dat ik maar een paar nummers echt lekker vind om te spelen. Daarom: meer is beter.

I like bacon!

• Duinday
Bundin schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:07:
Aye, ik ben sowieso wel van het enthousiaste zwaaiwerk. Makkelijker om in een flow te komen en nog een aardige workout ook (voor iemand als ik die nóóit sport) :p

Toch vind ik scores niet heel relevant, maar ik merk dat ik maar een paar nummers echt lekker vind om te spelen. Daarom: meer is beter.
Idem. Punten vind ik (nog) niet zo interessant, er zal altijd iemand met een hogere score zijn. Het full combo halen en lekker bezig zijn vind ik mans zat voorlopig. O+

• Predje

Direct dit weekend kopen!!

Zit inmiddels helemaal in Skyrim VR (nu met m'n pro + grafische patch is het geweldig!!)!!
Er gaat niets boven fireballs schieten met moves..
Wellicht BL2 met aim! :P
Nu ook nog met 40% korting!!
https://store.playstation...13946_00-000000000000BLVR

• Dxue

Dxue

dat maakt het 30 euro. hmm, het wordt nu wel erg interessant om te kopen...

• MikeWazowski
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 25-04 17:49

MikeWazowski

Look into my eye

Ik heb nog maar een keer of 2 geVRed, moet er erg aan wennen. Het valt me op dat de Move Controllers op Marktplaats nog sneller op gereserveerd staan dan dat ze er op komen. Ik vraag me nu af of de Move Controllers echt een bijdrage leveren aan de gameplay als ik er echt mee aan de gang ga (grote backlog..). Er staat hier al wel een Aim Controller in de doos (:/), is het aan te raden een setje Move Controllers aan te schaffen voor een betere ervaring?

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
MikeWazowski schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:23:
Ik heb nog maar een keer of 2 geVRed, moet er erg aan wennen. Het valt me op dat de Move Controllers op Marktplaats nog sneller op gereserveerd staan dan dat ze er op komen. Ik vraag me nu af of de Move Controllers echt een bijdrage leveren aan de gameplay als ik er echt mee aan de gang ga (grote backlog..). Er staat hier al wel een Aim Controller in de doos (:/), is het aan te raden een setje Move Controllers aan te schaffen voor een betere ervaring?
Sommige games hebben ze gewoon nodig. Je kunt niet met een dualshockcontroller gaan BeatSaberen bijvoorbeeld. Wel shit dat die dingen nog steeds waardeloos verkrijgbaar zijn.

• Deshmir
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 05:33
Persoonlijk word ik minder snel misselijk met de Move controllers.
Het 'zien' van 'twee handen' helpt enorm bij mij.
MikeWazowski schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:23:

• Duinday
Cyphax schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:44:
[...]

Sommige games hebben ze gewoon nodig. Je kunt niet met een dualshockcontroller gaan BeatSaberen bijvoorbeeld. Wel shit dat die dingen nog steeds waardeloos verkrijgbaar zijn.
Dit!

Veel goede VR games hebben Move controllers nodig: Beat Saber, Super Hot. Maar er zijn ook uitzonderingen zoals Astro Bot. Geef het een kans of probeer het een keer ergens uit.

Zojuist behaald na wat oefenen..
YouTube: Beat Saber - POP/STARS - K/DA - Expert - Full Combo

Volgende keer probeer ik het met twee dualshocks :+

Duinday wijzigde deze reactie 21-03-2019 22:32 (4%)

Acties:
  • +3Henk 'm!
Duinday schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:31:
[...]

Dit!

Veel goede VR games hebben Move controllers nodig: Beat Saber, Super Hot. Maar er zijn ook uitzonderingen zoals Astro Bot. Geef het een kans of probeer het een keer ergens uit.

Zojuist behaald na wat oefenen..
YouTube: Beat Saber - POP/STARS - K/DA - Expert - Full Combo

Volgende keer probeer ik het met twee dualshocks :+
Netjes man!
Ik heb gisteren eindelijk Overkill op Expert gehaald, maar net geen Full Combo :P
Vond ik toch wel de moeilijkste plaat van de MonsterCat DLC.

Staan nog meer Beat Saber filmpjes op mijn youtube kanaal, o.a. een complete playlist met allemaal Expert Fulll Combo filmpjes YouTube: ThaBEN84 8)

Als het je leuk lijkt kan je me toevoegen op PSN. Kunnen we elkaars scores proberen te verbreken >:)

PSN: ThaBEN_NL

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Duinday
ThaBEN schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:17:
[...]

Netjes man!
Ik heb gisteren eindelijk Overkill op Expert gehaald, maar net geen Full Combo :P
Vond ik toch wel de moeilijkste plaat van de MonsterCat DLC.
[YouTube: Overikill - Expert (Picture-in-picture)]
Staan nog meer Beat Saber filmpjes op mijn youtube kanaal, o.a. een complete playlist met allemaal Expert Fulll Combo filmpjes YouTube: ThaBEN84 8)

Als het je leuk lijkt kan je me toevoegen op PSN. Kunnen we elkaars scores proberen te verbreken >:)

PSN: ThaBEN_NL
Nice! Overkill vind ik ook lastig! Ga je wel even toevoegen. 8)

Zou tof zijn als er een multiplayer functie komt trouwens. Dan kunnen we een wedstrijdje doen :+

Duinday wijzigde deze reactie 22-03-2019 18:46 (6%)

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08:20

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vandaag begonnen met Super Hot. Gaaf, maar irritant dat je telkens opnieuw moet beginnen.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik ben begonnen aan RE7, damn wat scary... bevalt tot nu toe heel goed, alleen jammer dat je je hoofd niet kunt bewegen, maar alles met de DS doet...

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Dell Ultrasharp U2713HM | M-Audio AV40

• LaFleche
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 08:04
Ik kan er niet zoveel over vinden (ook enige luiheid :-) ) maar zo'n VR bril, kan je deze ook verstellen zodat je geen bril hoef te dragen? (dus zoals een verrekijker waar je met + en - kan spelen)

Wat ik namelijk wel lees is dat brildragers last kunnen krijgen van krassen, zowel op de lens als op de bril zelf.

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:45
Nee dat gaat helaas niet en ik lees ook die verhalen dus ben maar extra voorzichtig.

PSN: raysmook

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:17
SmooK schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 19:28:
Nee dat gaat helaas niet en ik lees ook die verhalen dus ben maar extra voorzichtig.
Ik draag al een tijdje mijjn bril door omstandigheden, dus mijn VR-headset ligt nu in de kast. Als ik straks mijn lenzen weer in kan, dan gaat ook de VR-bril weer op.

• TeunVR
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21:18
Het is wel te doen met bril, niet helemaal optimaal maar het wil echt wel.
Heb zelf paar “bumpers” besteld op ebay, die zorgen ervoor dat je bril de lenzen niet kan raken. Is wel nodig, had dag 1 een krasje van mn bril op de linker lens.
Maar gebruik m altijd met mn bril op.

• Twixie
LaFleche schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:44:
Ik kan er niet zoveel over vinden (ook enige luiheid :-) ) maar zo'n VR bril, kan je deze ook verstellen zodat je geen bril hoef te dragen? (dus zoals een verrekijker waar je met + en - kan spelen)
Neen, dat gaat niet. Bij een verrekijker kijk je per definitie door verstelbare lenzen. Bij de VR bril zijn dat gewoon vaste lenzen om de focus te verleggen zodat je ogen dieper kunnen focussen dan dat de bril diep is. Ik denk echter dat die diepte nog altijd vrij beperkt is, waardoor het goed mogelijk is dat je nog scherp ziet, als je geen al te hoge dioptrie hebt.

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Twixie schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 20:53:
[...]
...
Ik denk echter dat die diepte nog altijd vrij beperkt is, waardoor het goed mogelijk is dat je nog scherp ziet, als je geen al te hoge dioptrie hebt.
Dat valt behoorlijk tegen, zonder bril (of lenzen) is voor mij echt niet te doen. En mijn dioptrie is niet al te hoog B)

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:45
-1,50, niet te doen

PSN: raysmook

• Twixie
Hmm, ok, dan is die virtuele afstand toch veel groter dan ik dacht. Met mijn -6, moet ik sowieso geen poging ondernemen :).

• Marselaar
  • Laatst online: 23-04 10:17
Ik ben sinds gisteren over van PSVR v1 naar v2. Prima verbetering, vooral wat betreft HDR passthrough natuurlijk maar klopt het dat het design ook net anders is? Ik heb namelijk nu veel meer lichtinval waardoor ik als het spel laat heel veel reflectie zie. Ook is het beeld een tikkie minder scherp lijkt het. Zijn er meer die hier last van hebben? Anders ga ik mijn v1 nog weer eens aansluiten om te dubbelchecken

PSN: Marselaar

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Marselaar schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:19:
Ik ben sinds gisteren over van PSVR v1 naar v2. Prima verbetering, vooral wat betreft HDR passthrough natuurlijk maar klopt het dat het design ook net anders is? Ik heb namelijk nu veel meer lichtinval waardoor ik als het spel laat heel veel reflectie zie. Ook is het beeld een tikkie minder scherp lijkt het. Zijn er meer die hier last van hebben? Anders ga ik mijn v1 nog weer eens aansluiten om te dubbelchecken
Ja ik heb precies hetzelfde gevoel. Bril sluit net iets minder goed af en scherpstellen lijkt veel moeilijker. Moet echt wat tijd nemen om het ding precies goed op mijn hoofd te zetten, iets wat me met de v1 veel makkelijker afging.

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Dell Ultrasharp U2713HM | M-Audio AV40

Sp33dFr34k schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:37:
Ik ben begonnen aan RE7, damn wat scary... bevalt tot nu toe heel goed, alleen jammer dat je je hoofd niet kunt bewegen, maar alles met de DS doet...
Beste VR game ever :+ Maar wat bedoel je met je hoofd niet kunnen bewegen? Controls gaan inderdaad met de DS (speelt erg lekker overigens vind ik) maar je kunt toch wel gewoon om hoekjes kijken enzo? Dat is juist zo cool wanneer je achtervolgd wordt.

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

.GoO schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:35:
[...]

Beste VR game ever :+ Maar wat bedoel je met je hoofd niet kunnen bewegen? Controls gaan inderdaad met de DS (speelt erg lekker overigens vind ik) maar je kunt toch wel gewoon om hoekjes kijken enzo? Dat is juist zo cool wanneer je achtervolgd wordt.
Klopt, ik had de 1e keer de VR headset te laat aangezet, waardoor niet alle functionaliteit lekker werkte. Maar damn, nog steeds een scary game, die Jack laat me elke keer bijna in mijn broek poepen :+

• Marselaar
  • Laatst online: 23-04 10:17
Sp33dFr34k schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:16:
[...]
Ja ik heb precies hetzelfde gevoel. Bril sluit net iets minder goed af en scherpstellen lijkt veel moeilijker. Moet echt wat tijd nemen om het ding precies goed op mijn hoofd te zetten, iets wat me met de v1 veel makkelijker afging.
Ah ok, hmm, dat is wel jammer. Kan je de V1 eigenlijk aansluiten op de breakout box van de V2?

PSN: Marselaar

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Marselaar schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:38:
[...]

Ah ok, hmm, dat is wel jammer. Kan je de V1 eigenlijk aansluiten op de breakout box van de V2?
Helaas gaat dat niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Svennie
https://www.nu.nl/games/5...-voor-playstation-vr.html

No man's sky gaat een update krijgen voor VR, update komt deze zomer _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Predje
Svennie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 07:27:
https://www.nu.nl/games/5...-voor-playstation-vr.html

No man's sky gaat een update krijgen voor VR, update komt deze zomer _/-\o_ _/-\o_
Ja echt geweldig!!!

State of Play gister was bijna geheel voor VR!

Iron Man VR!!
Blood and Thruth!

2019 gaat weer een heel goed VR jaar worden!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LaFleche
Sjiiit.... Ben verkocht.... Vr bril van collega geleend... Nou wil ik er ook een 😀

• DaTimMan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:44
Predje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:55:
[...]

Ja echt geweldig!!!

State of Play gister was bijna geheel voor VR!

Iron Man VR!!
Blood and Thruth!

2019 gaat weer een heel goed VR jaar worden!
2018 viel me wel iets tegen. Blood and truth zou 2018 uitkomen, hoop dat de uitstel tot mooie resultaten leid

Psn: timmeltje

• Predje
DaTimMan schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 20:24:
[...]

2018 viel me wel iets tegen. Blood and truth zou 2018 uitkomen, hoop dat de uitstel tot mooie resultaten leid
Beatsaber, Astrobot, Firewall en wellicht tetris.. om maar wat te noemen.
Wat viel dan precies tegen?

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07:51
edit: ah verkeerde topic, excuses.

Lasmibalsingh wijzigde deze reactie 27-03-2019 11:34 (105%)

PSN: KADR777

• DaTimMan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:44
Predje schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:08:
[...]

Beatsaber, Astrobot, Firewall en wellicht tetris.. om maar wat te noemen.
Wat viel dan precies tegen?
Astrobot was gaaf, echter de rest viel me wat tegen, had meer toffe games gehoopt.

Psn: timmeltje

• Flexcat
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 25-04 15:47
Hallo mensen! hier een nieuwe tevreden PSVR gebruiker!
Met wat geluk op MP een V2 gevonden voor €150. en eergisteren op MP, 2 move controllers voor €30 gevonden :D

Ben nu nog wat demo's checken, en heb Astrobot gekocht (om vriendin wat te overtuigen van de aankoop, en gelukt :)

• LaFleche
Van het weekend (na een test met een geleende) ook een VR bril gehaald.
Volgens mij wel een goede deal voor 248 euro (helemaal nieuw bij een gameshop) met 5 games als digital download : Astrobots, Doom VR, Skyrim VR, Wipeout en VR Worlds. Toch wel zo'n 80 a 100 euro aan games (alhowel ik Skyrim nooit gekocht zou hebben....not my kind of game).

Moet wel contactlenzen in doen (draag ik al een paar jaar niet meer maar ik had nog wat daglenzen liggen) want met een bril krijg ik toch teveel vervorming aan de randen waardoor onscherpte en colorbleed (rode rand boven het wit) ontstaat.

Astrobots is ongeloofelijk leuk maar af-en-toe toch echt wel even het evenwicht hernemen :-)

• tuxken
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:49
Ben me aan het inlezen om een vr set te kopen maar kan deze in de buurt niet testen. Zijn er hier ervaringen van personen die geen oog correctie nodig hebben voor ver en intermediaire afstand maar voor de korte afstand een leesbril gebruiken. Klopt het dat het focus punt eigenlijk in de 'verte' is als je deze gebruikt en je dus de bril kan gebruiken zonder leesbril ?

• Catch22
  • Nu online
@LaFleche Let er wel op dat lenzen een houdbaarheidsdatum hebben. Met je ogen moet je voorzichtig zijn.

En je moet inderdaad wel even wennen en je evenwichtsorgaan kan in het begin lastig doen :)

• LaFleche
Catch22 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:47:
@LaFleche Let er wel op dat lenzen een houdbaarheidsdatum hebben. Met je ogen moet je voorzichtig zijn.

En je moet inderdaad wel even wennen en je evenwichtsorgaan kan in het begin lastig doen :)
Houdbaarheid datum?....daar was ik me niet zo van bewust....

Even checken en nu moet ik toch naar de opticien van de week....gelijk nieuwe (helaas ouder dus iets sterkere :( ) daglenzen kopen.
Catch22 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:47:

Houdbaarheidsdatum?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 25-04 18:37
Contactlenzen, niet de lenzen van de PSVR. ;)
Las eerste keer er ook snel over en dacht wtf? :)

• LaFleche
Overigens bizar.... Bij de winkel waar ik van de week het vr megapack voor 249 heb gekocht staat ie nu voor 349.....zou het een foutje in mijn voordeel zijn geweest?
(weet niet of ik de naam vd. winkel mag noemen).

• Catch22
  • Nu online
LaFleche schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:52:
Overigens bizar.... Bij de winkel waar ik van de week het vr megapack voor 249 heb gekocht staat ie nu voor 349.....zou het een foutje in mijn voordeel zijn geweest?
Kan een tijdelijke of lokale actie zijn. Ik heb hem voor 229 gekocht toen (zelfde pack)

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08:21

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

LaFleche schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:52:
Neuh, set heeft weken te koop gestaan voor 229,- een paar maanden geleden. Ik heb hem toen ook gekocht.
Moet eerlijk bekennen dat hoewel ik het leuk speelgoed vind, het voor mij ook niet meer is dan dat. Ik heb het misschien 20 uur gebruikt en nu licht (tjongejonge) ligt het al een maand of 2 ongebruikt stof te happen.

Skyrim en Doom VR lijkt leuk, maar de controls zijn erbarmelijk in mijn optiek. Enige echt leuke spel vond ik Astrobot. Daarnaast Gran Turismo gekocht omdat VR daar mee zou werken, kun je er maar op een heel specifieke modus gebruik van maken 8)7.

Ik zou niet snel nog een VR bril kopen in ieder geval. Ik heb héél lang getwijfeld om er een te kopen, en voor 229,- wilde ik de gok wel wagen, maar hetgeen waar ik altijd al bang voor was is ook uitgekomen. Het is een dure stofvreter :+

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Catch22
  • Nu online
@Kuusj beat saber kan je misschien over de streep trekken

• LaFleche
Kuusj schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:07:
[...]

Ik zou niet snel nog een VR bril kopen in ieder geval. Ik heb héél lang getwijfeld om er een te kopen, en voor 229,- wilde ik de gok wel wagen, maar hetgeen waar ik altijd al bang voor was is ook uitgekomen. Het is een dure stofvreter :+
Ik beschouw het ook niet meer dan dat... Een leuk prijzig stukje speelgoed
Zoals zoveel dingen... Waarom heb ik een psp, psvita, ps2, ps3 en een ps4? Op de ps4 na staat alles stof te happen.

• Predje
Ironman VR was tijdens state of play gigantisch gaaf in theorie.. maar wat werd getoond was nog wat underwelming..

Maar... OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! HYYYYYPPEEDD!!!!
https://blog.eu.playstati...with-marvels-iron-man-vr/

Dit + No Mans Sky + alles wat er al is voor PSVR.. het is een gigantisch succes!! Meer dan een gimmick! (voor mij IMHO :P)
Predje schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:07:
Ironman VR was tijdens state of play gigantisch gaaf in theorie.. maar wat werd getoond was nog wat underwelming..

Maar... OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! HYYYYYPPEEDD!!!!
https://blog.eu.playstati...with-marvels-iron-man-vr/

Dit + No Mans Sky + alles wat er al is voor PSVR.. het is een gigantisch succes!! Meer dan een gimmick! (voor mij IMHO :P)
Haha ik heb een kleine thuis die helemaal lijp is van Avengers en Iron Man. Die ging helemaal los toen ik de trailer liet zien, gisteren. Denk alleen dat het te moeilijk is voor hem met die grote headset. op. Als hij de Move controllers vast heeft, dan botsen de lichtbollen bijna tegen de bril aan met zijn korte armpjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Nu online
https://blog.eu.playstati...ks-off-today/#sf210315053

Er is een sale in de store, aantal vr games zitten er bij

Thanks. Eindelijk The Inpatient maar eens aangeschaft.
Vergeet ook niet dat bij Driveclub & Driveclub VR de online servers binnenkort zullen sluiten en de game zal verdwijnen uit de store. Wil je hem nog aanschaffen dan is het nu of nooit.

• Flexcat
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 25-04 15:47
Dit is nu mijn wishlist :

Sports Bar VR 2.0

Racket Fury (tafel tennis)

18 Floors (escape room)

Drunkn Bar Fight (nu in aanbieding)

Surgeon Simulator

Tumble VR

• Bundin
  • Niet online
ThaBEN schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:34:
Vergeet ook niet dat bij Driveclub & Driveclub VR de online servers binnenkort zullen sluiten en de game zal verdwijnen uit de store. Wil je hem nog aanschaffen dan is het nu of nooit.
En wat werkt er nog na sluiten servers?

I like bacon!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 01:51
Bundin schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:48:
[...]
"Je kunt nog wel:
• je season pass gebruiken in alle single player en offline speltypen
• doorgaan met het offline spelen van alle single player-speltypen van de game (DRIVECLUB™, DRIVECLUB™ VR en DRIVECLUB™ Bikes) en bijbehorende DLC
• trofeeën verdienen in speltype single player / offline"

Nickname does not reflect reality

Bundin schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:48:
[...]

De online servers voor DRIVECLUB™, DRIVECLUB™ VR en DRIVECLUB™ Bikes worden op 31 maart 2020 (om 23.59 BST) afgesloten. Alle online-onderdelen (inclusief de online multiplayer-speltypen) houden vanaf dan op te bestaan. Je kunt deze games nog wel spelen in de single player offline-speltypen. Deze games bevatten echter aanzienlijke hoeveelheden online gameplay, dus vanaf 31 maart 2020 zal het functioneren van de games op de volgende manier worden beïnvloed:

Je zult niet meer:
• je season pass online kunnen gebruiken
• jouw Club online kunnen vertegenwoordigen in multiplayer-events of toernooien
• online multiplayer spelen en in uitdagingen tegen elkaar spelen
• je eigen events aanmaken
• strijden in een klassement, of statistieken en spelersvoortgang delen

PlayStation® zal vanaf 31 augustus 2019 (om 23.59 BST) stoppen met het verkopen van DRIVECLUB™, DRIVECLUB™ VR, DRIVECLUB™ Bikes, alle DLC en season passes die gerelateerd zijn aan deze games.

Zie @Brad Pitt zijn post voor wat je wel nog kan gebruiken ;)

• Bundin
  • Niet online
Catch22 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:19:
@Kuusj beat saber kan je misschien over de streep trekken
Voor mij is Beat Saber inderdaad de titel die ervoor zorgt dat de headset meerdere keren per week opgezet wordt. Ik heb er lol in om songs foutloos af te ronden terwijl ik lekker in een flow zit, de score vind ik niet zo relevant. Daarom speel ik vooral op Normal of Hard met de Fast Song modifier aan.

Op die manier is het ook nog een lichte workout, als je tenminste lekker los meezwaait ipv alles vanuit je polsen te doen. Ik doe er sinds kort ook nog polsgewichtjes bij om, zodat de belasting net iets zwaarder wordt.

I like bacon!

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Bundin schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:29:
[...]

Op die manier is het ook nog een lichte workout, als je tenminste lekker los meezwaait ipv alles vanuit je polsen te doen. Ik doe er sinds kort ook nog polsgewichtjes bij om, zodat de belasting net iets zwaarder wordt.
Dat met die gewichtjes wordt wel heel erg afgeraden over het algemeen; je overbelast je polsen al gauw. Wees voorzichtig!

• Bundin
  • Niet online
Cyphax schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:31:
[...]

Dat met die gewichtjes wordt wel heel erg afgeraden over het algemeen; je overbelast je polsen al gauw. Wees voorzichtig!
Goed punt. Een meer correcte naam is in dit geval armgewichtjes, het zijn van die manchetten die je om je onderarmen (of benen) doet. Mijn polsen hebben dus nog steeds alleen de controllers te handlen, dus dat komt goed.

hmm, beetje meer lezen en hget blijkt toch niet zo'n goed idee. Dan blijven ze enkel in gebruik voor het wandelen :)

Bundin wijzigde deze reactie 04-04-2019 22:38 (14%)

I like bacon!

• Cyphax

Cyphax

Moderator NOS
Bundin schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:35:
[...]

Goed punt. Een meer correcte naam is in dit geval armgewichtjes, het zijn van die manchetten die je om je onderarmen (of benen) doet. Mijn polsen hebben dus nog steeds alleen de controllers te handlen, dus dat komt goed.

hmm, beetje meer lezen en hget blijkt toch niet zo'n goed idee. Dan blijven ze enkel in gebruik voor het wandelen :)
Als je meer wil zweten is denk ik met Beat Saber de beste manier je schouders te gebruiken als voornaamste drijfmiddel. Dan maak je vanzelf grote bewegingen maar het kost best veel energie. Zweten geblazen, vooral op hogere snelheid! :)

Pagina: 1 ... 67 68 69 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True