Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:31
Svennie schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:22:
Heeft iemand Robinson: The Journey gespeeld, is dit de moeite waard? Heb een paar reviews gelezen maar de controls en save points zijn niet altijd even lekker? Het lijkt me een mooi spel in een blijkbaar erg mooie omgeving maar heb geen zin in een frustrerend spel dat ik dan niet uit speel.
ik vond de gameplay te traag, daardoor heb ik hem nooit uitgespeeld. Ik vond Ark Park een stuk leuker om te spelen.

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08:20

The Inquisitor

Greetings weaklings

waarom is Astro Bot nou weer 12,99 bij Bol ipv 9,99 zoals gamemania enzo. Ik moet mijn examplaar nog ophalen, maar dan moet ik weer omrijden terwijl ik een Bol select abo heb. Maarja 3 euro is weer zonde om mis te lopen

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:17
Wat een rotwebsite om te bestellen dat Game Mania. Veel is niet online op voorraad, dan moet het bij een winkel, maar alle winkels bij mij in de buurt zijn greyed out.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Game Mania websiteis prima imo, game reseveren bij een winkel, smsje zodra ie klaarligt. Ideaal. Stuur meestal mijn vriendin langs om op te halen, hoeft ze alleen maar mijn naam te zeggen :) Maar bij deze sale is er idd nergens voorraad in de winkel, beetje balen.

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Dell Ultrasharp U2713HM | M-Audio AV40

• Trent900
  • Registratie: september 2008
  • Nu online
The Inquisitor schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:31:
waarom is Astro Bot nou weer 12,99 bij Bol ipv 9,99 zoals gamemania enzo. Ik moet mijn examplaar nog ophalen, maar dan moet ik weer omrijden terwijl ik een Bol select abo heb. Maarja 3 euro is weer zonde om mis te lopen
Die 3 euro vergeet je instantly na het spelen van Astro Bot! :*)

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:11

Richh

HODL

De voorraad bij GM is wel erg laag trouwens. Om 12:15 stond ik bij de Game Mania in Almere met een collega van me, beide om Rigs te halen voor een tientje.

We hebben de laatste twee (en ook de enige twee) meegenomen :P en de aimcontrollers waren al weg...

Mijn PC

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Daarom moet Bol even meegaan met de prijs

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• MaxHardcore
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07:58

MaxHardcore

PSN: butella

Heeft iemand Robinson: The Journey gespeeld, is dit de moeite waard? Heb een paar reviews gelezen maar de controls en save points zijn niet altijd even lekker? Het lijkt me een mooi spel in een blijkbaar erg mooie omgeving maar heb geen zin in een frustrerend spel dat ik dan niet uit speel.
Ik heb hem en beschouw hem niet als frustrerend. Moet hem nog wel uitspelen, soms laat ik een game ineens liggen en knal ik hem een jaar later er zo doorheen voor de platinum.

Denk dat het een prima game is voor 10 euro.
Heb ik gehad. Niet frustrerend, vond 'm na een tijdje wel een beetje tegen het saaie aan. Maar voor een tientje op zich niet verkeerd.

• PHiXioN
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 06:37
Het spel is zo goed dat het gewoon 40 euro waard is. Ik heb hem destijds ook voor 13 euro daar gehaald en voelde me er een beetje schuldig over. Dit soort spellen horen niet zo snel in de budgetbak thuis, want dan wagen toekomstige developers zich niet zo snel aan een soortgelijk initiatief.

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik zou laten weten hoe de PSVR stand bevalt. Ik heb ze net binnen, het is een heel simpel ding, maar alles past heel goed. Kastje past er perfect in, move controllers ook en de bril zelf ligt er helemaal vast op. Voor het opladen krijg je er een USB kabel bij die je achterin de PS4 kunt stoppen, of je kan deze natuurlijk gewoon aan een adapter hangen. Al met al staat ie lekker opgeruimd, hoeft mijn headset iig niet meer rond te slingeren.

Knip, in posts linken naar eigen v&a advertenties mag niet op het forum. (je kunt het wel via je sig doen desgewenst)

exactor it wijzigde deze reactie 22-01-2019 11:49 (19%)

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Dell Ultrasharp U2713HM | M-Audio AV40

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 24-04 10:08
@.GoO @PHiXioN & @robinez

bedankt, heb hem besteld. Voor dat geld lijkt het me een leuk spel. Ark ziet er goed uit maar is nog full price, daar wacht ik op een aanbieding, heb nog te veel spellen liggen die ik nog af wil maken (ben nu bezig met Solus project, heb Skyrim, Doom, 18 Floors, Statik nog liggen)

PSN ID: Svennie-NL

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

PHiXioN schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:19:
[...]

Het spel is zo goed dat het gewoon 40 euro waard is. Ik heb hem destijds ook voor 13 euro daar gehaald en voelde me er een beetje schuldig over. Dit soort spellen horen niet zo snel in de budgetbak thuis, want dan wagen toekomstige developers zich niet zo snel aan een soortgelijk initiatief.
Oke, dan wacht ik wel tot ie weer 45 is om hem te kopen.

Lijkt me een prima plan

Dit is toch een grapje neem ik aan? Voor € 3,- omrijden?

• Svennie
bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:20:
[...]
niet voor iedereen, ik heb Robinson the journey bij bol.com besteld, had ook bij Gamemania langs kunnen gaan maar dat ga ik niet doen voor 3E (kost 12,99 bij Bol, 10 bij GM). Ken ook iemand die 5 winkels afgaat voor de wekelijkste boodschappen en zo de laagste prijs betaald, ik vind het mijn tijd niet waard maar anderen wel.

Svennie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:23:
[...]

niet voor iedereen, ik heb Robinson the journey bij bol.com besteld, had ook bij Gamemania langs kunnen gaan maar dat ga ik niet doen voor 3E (kost 12,99 bij Bol, 10 bij GM). Ken ook iemand die 5 winkels afgaat voor de wekelijkste boodschappen en zo de laagste prijs betaald, ik vind het mijn tijd niet waard maar anderen wel.
Ja , maar los van het feit dat ik persoonlijk € 3,- een nietszeggend bedrag vind (helemaal als je je wel een PS4 en een VR bril kan veroorloven) en dat gamen nu eenmaal een hobby is die geld kost, verlies je datzelfde geld toch juist weer als je omrijdt? :)

• Svennie
bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:27:
[...]
Ja , maar los van het feit dat ik persoonlijk € 3,- een nietszeggend bedrag vind (helemaal als je je wel een PS4 en een VR bril kan veroorloven) en dat gamen nu eenmaal een hobby is die geld kost, verlies je datzelfde geld toch juist weer als je omrijdt? :)
je hoeft mij niet te overtuigen, ik ben het met je eens, ik denk ook zo maar niet iedereen denkt zo. Jij kan wellicht zonder na te hoeven denken een VR bril kopen, voor anderen is het maanden sparen. En die rijden dan liever wat om om zo een paar Euro te besparen (die je zeker als je kijkt naar de tijd die het je kost + wat extra bezine/slijtage enzo, evt parkeerkosten je netto zeker niet bespaart).

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Die discussies worden continue gevoerd op tweakers lijkt het, maar met diezelfde gedachtegang geef je dus altijd overal te veel uit. Als je over elke 3 euro per product zo makkelijk doet dan heb je een flink duurdere maand, leuk als je genoeg verdiend of 2 salarissen hebt, maar anders niet.

Beetje op de kleintjes letten he.

Edit: en daarnaast is 3 euro op 10 euro een best percentage. Als je boodschappen 30% duurder waren online zou je er ook over denken

The Inquisitor wijzigde deze reactie 22-01-2019 11:46 (11%)

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-04 10:46
Ook Tetris Effect maar gehaald bij Game Mania. Is het wat?

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
doobieters schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:51:
Het is tetris met wisselende (meer of minder vervelende) visuals en muziek. Prima voor 10 euro als je tetris leuk vindt, maar niet zo heel speciaal wat mij betreft.

I like bacon!

• Svennie
The Inquisitor schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:45:
[...]

Die discussies worden continue gevoerd op tweakers lijkt het, maar met diezelfde gedachtegang geef je dus altijd overal te veel uit. Als je over elke 3 euro per product zo makkelijk doet dan heb je een flink duurdere maand, leuk als je genoeg verdiend of 2 salarissen hebt, maar anders niet.

Beetje op de kleintjes letten he.
het is aan ieder zelf natuurlijk maar je moet wel oppassen dat je jezelf niet rijk rekent, je bespaart inderdaad 3E maar je verbruikt meer benzine, je auto rijd meer km (behalve als je fietst/loopt) en dan reken je de tijd die je anders had kunnen gamen maar nu verliest ook niet mee.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Svennie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:46:
[...]

het is aan ieder zelf natuurlijk maar je moet wel oppassen dat je jezelf niet rijk rekent, je bespaart inderdaad 3E maar je verbruikt meer benzine, je auto rijd meer km (behalve als je fietst/loopt) en dan reken je de tijd die je anders had kunnen gamen maar nu verliest ook niet mee.
Absoluut waar.

Daarom nu toch maar besteld op Bol.

The Inquisitor wijzigde deze reactie 22-01-2019 12:54 (4%)

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:12

Dxue

PSN:EvilDrunk

Svennie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:46:
[...]

rijk rekenen met 3 euro is moeilijk, maar een kleine omweg maken is nou ook weer niet zo dramatisch dat het al 3 euro kost (alhoewel parkeren erg duur kan zijn in de meeste steden). als het pakketje door de brievenbus kan, dan zou het tijdwinst kunnen opleveren, maar ophalen is in mijn geval bijna altijd diezelfde avond al kunnen gamen vs de volgende dag.

edit: maar ik ben ook niet een goed voorbeeld, ik ga helemaal naar nijmegen vanuit enschede om een game op te halen (naast wat vrienden bezoeken). Voor het benzine geld kan ik de game al 2x via bol bestellen :+

Dxue wijzigde deze reactie 22-01-2019 13:05 (12%)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• doobieters
Intertoys heeft Skyrim VR voor een tientje.. als je m nog ergens kunt vinden.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

doobieters schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:54:
Intertoys heeft Skyrim VR voor een tientje.. als je m nog ergens kunt vinden.
Cheap, goede vondst

• VonBraunschweig
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22-04 10:37
productreview: Ace Combat 7: Skies Unknown, PS4 review door VonBraunschweig

Zeg het voort, zeg het voort, de enige echte Tweakers Ace Combat Review is eindelijk online, en ze zijn redelijk positief over de VR-mode:)

• Dxue

Dxue

VonBraunschweig schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:55:
productreview: Ace Combat 7: Skies Unknown, PS4 review door VonBraunschweig

Zeg het voort, zeg het voort, de enige echte Tweakers Ace Combat Review is eindelijk online, en ze zijn redelijk positief over de VR-mode:)
I HATE YOU!!!

ik wilde niet ace combat nu halen, omdat ik nog zoveel games heb en ook nog geen hotas 4 had. Maar na jouw review te hebben gelezen.... het jeukt nu meer dan ooit om beide te kopen...grrrrr...

op zoek naar hotas4 en ace combat alsnog voor rond de 45 euro te scoren

edit: ben zelfs gaan zoeken naar de japanse cover, ik ben ook zo'n makkelijke target. heb de meeste ace combat wel gespeeld en verslaafd geraakt door air combat, wat een tijden waren dat! en wat een tijden ga ik nu nog tegemoet!

Dxue wijzigde deze reactie 22-01-2019 19:00 (13%)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Wootism
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22:23

Wootism

aaibaar

doobieters schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:51:
Rare vraag voor een game die je zelf hebt :?

Wootism wijzigde deze reactie 22-01-2019 19:00 (5%)

• VonBraunschweig
Dxue schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:51:
[...]

I HATE YOU!!!

ik wilde niet ace combat nu halen, omdat ik nog zoveel games heb en ook nog geen hotas 4 had. Maar na jouw review te hebben gelezen.... het jeukt nu meer dan ooit om beide te kopen...grrrrr...

op zoek naar hotas4 en ace combat alsnog voor rond de 45 euro te scoren

edit: ben zelfs gaan zoeken naar de japanse cover, ik ben ook zo'n makkelijke target. heb de meeste ace combat wel gespeeld en verslaafd geraakt door air combat, wat een tijden waren dat! en wat een tijden ga ik nu nog tegemoet!
Graag gedaan:) Ik moet er aan toevoegen dat ik in real life behoorlijk last heb van hoogtevrees, en er tijdens Ace Combat voor het eerst zelf om kan lachen. Ik ben zo'n iemand die bij vertrek van Schiphol en we banken hooguit 10 graden direct denkt dat we op z'n kant hangen. Toch ga ik bij voorkeur aan het raam zitten:)

In Ace Combat heb ik daar geen last van, maar ik moet wel bekennen dat ik op dag 5 nog steeds een beetje opzie tegen dogfights op grotere hoogte. Bij sommige manoeuvres is het die steeds donkerder wordende blauwe lucht boven me die me parten speelt,

• Jorgen
Is het nog iemand gelukt om Tetris Effect voor een tientje te bemachtigen? De voorraden bij Nedgame en GameMania gaan op en neer, maar ik grijp steeds mis. Volgens GameMania krijgen ze weer een nieuwe lading Tetris Effect voor deze actie. Van de Aim Controller was het afwachten of Sony nog tijdens deze actie nieuwe kon leveren.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:13
Jorgen schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 01:29:
Is het nog iemand gelukt om Tetris Effect voor een tientje te bemachtigen? De voorraden bij Nedgame en GameMania gaan op en neer, maar ik grijp steeds mis. Volgens GameMania krijgen ze weer een nieuwe lading Tetris Effect voor deze actie. Van de Aim Controller was het afwachten of Sony nog tijdens deze actie nieuwe kon leveren.
Ik ben maandagavond gewoon lokale Mediamarkt (BE) binnengestapt, aangezien ze ook voor €9.99 online stonden. Bizar genoeg stonden de VR games in de winkel nog gewoon voor de volle prijs, dus de prijzen waren nog niet aangepast, of maw ik was gegarandeerd de eerste die langskwam nav deze actie. Prijs werd dan uiteraard wel direct aangepast.
Heb daarnaast ook Astro Bot meegenomen. Nu nog afwachten wanneer ik tijd ga hebben om dit te spelen.

• doobieters
Gisteren is echt de hele dag van smorgens vroeg tot 's avonds laat Tetris beschikbaar geweest bij Game Mania :9

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 25-04 15:29
Gisteren heb ik Until Dawn: Rush of Blood uitgespeeld. Vanavond weer verder met Astrobots en tussendoor Gran Turismo.

Welke games raden jullie aan om te spelen met Move controllers? Ik vond het bij Rush of Blood heel vet om het idee te krijgen dat je daadwerkelijk de wapens in je handen hebt;)

• Trent900
  • Nu online
Hij is nu weer te bestellen. Indien jouw vestiging geen voorraad heeft, duurt het max. 2 werkdagen voor je het kunt afhalen. Prima deal!

• Jorgen
@doobieters Niet als ik keek ;)

• doobieters
dm-dutchman schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:21:

Welke games raden jullie aan om te spelen met Move controllers? Ik vond het bij Rush of Blood heel vet om het idee te krijgen dat je daadwerkelijk de wapens in je handen hebt;)
Superhot VR is geweldig met de move controllers. Ook Tumble VR is leuk maar dat is meer voor tussendoor. :)

• robinez
Gisteren heb ik Until Dawn: Rush of Blood uitgespeeld. Vanavond weer verder met Astrobots en tussendoor Gran Turismo.

zonder enige twijfel:

BEAT SABER !!!

die is echt geweldig met move controllers.

• doobieters
Iemand trouwens (positieve) ervaringen met Monsters of the Deep? Die Final Fantasy fishing VR spinoff..

• dm-dutchman
Ik heb ze beide in mijn verlanglijst gezet ;)
Thanx @robinez @doobieters

EDIT: Superhot gekocht via Bol.com komt morgen binnen

dm-dutchman wijzigde deze reactie 25-01-2019 10:36 (26%)

• Dirtyrockers
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:29

skyrim :)

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
Ik vond zelf dat Skyrim bijzonder pittig was om aan de controls te wennen...
Ook dat je alleen naar voren kan lopen en dan naar rechts/links draait om je as om van richting te veranderen (dus geen strafing) vond ik erg vervelend werken...

Heb jij het spel helemaal uitgespeeld in VR?
En heb je nog tips voor deze newb om het toegankelijker te maken? ^^'

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01:06

Cyphax

Moderator NOS
jimz93 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:59:
[...]

En heb je nog tips voor deze newb om het toegankelijker te maken? ^^'
Heeft Skyrim op de PS4 niet een teleport-optie? Kijk even in de settings of je die control mode niet kan veranderen. * Cyphax vindt teleporteren een prettiger optie in dit soort games dan directe controle

Saved by the buoyancy of citrus

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
Cyphax schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:16:
[...]

Heeft Skyrim op de PS4 niet een teleport-optie? Kijk even in de settings of je die control mode niet kan veranderen. * Cyphax vindt teleporteren een prettiger optie in dit soort games dan directe controle
Jep, die is er zeker!
Maar er stond ook bij dat dat een moeilijkere manier van bediening zou moeten zijn ^^'

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• robinez
doobieters schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:52:
Iemand trouwens (positieve) ervaringen met Monsters of the Deep? Die Final Fantasy fishing VR spinoff..
Ja, dat is een topper, ik heb er zo'n 20 uur inzitten.

Je moet per lokatie een serie vissen vangen om zo de monster vis te lokken. Als die er eenmaal is en je probeert hem te vangen dan is dat een behoorlijk gevecht, min of meer een boss battle.

De game is behoorlijk uitgebreid en heeft het final fantasy sfeertje. Integratie met de move controller is goed gedaan.

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01:06

Cyphax

Moderator NOS
jimz93 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:39:
[...]

Jep, die is er zeker!
Maar er stond ook bij dat dat een moeilijkere manier van bediening zou moeten zijn ^^'
Ja dat wel, maar je staat dan eigenlijk altijd stil dus het is wat natuurlijker. Ik heb Fallout 4 VR iig wel altijd zo gespeeld, daar kun je ook switchen tussen beide manieren van besturen. Er is wel goed aan te wennen. :) In sommige games is het zo goed geimplementeerd dat je er flink in het voordeel mee bent.

Saved by the buoyancy of citrus

• doobieters
En natuurlijk Borderlands 2 is erg goed met de move controllers!

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-04 16:00

Winkiller

De Mopperpot

Is het nog iemand gelukt om Tetris Effect voor een tientje te bemachtigen?
Ja online bij Game Mania, mijn vrouw ook weer blij.

Geen geld voor zo'n nieuwe game, unreal. :P

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Jorgen
Winkiller schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:44:
[...]

Ja online bij Game Mania, mijn vrouw ook weer blij.

Geen geld voor zo'n nieuwe game, unreal. :P
Ik heb hem inmiddels kunnen reserveren. Buurman werkt vlakbij een Game Mania dus die haalt hem voor mij op :)

• Svennie
Gisteren Robinson the Journey gespeeld en dat is mooi, daar is VR perfect voor, rondlopen tussen de dinosaurussen, ontdekken, puzzels oplossen, geweldig. Ik weet niet hoe het spel verder gaat, ben nog niet heel ver maar tot nu toe is het erg goed bevallen. Het ziet er grafisch schitterend uit. Controls zijn even wennen maar gaat prima als je er aan gewend bent.

• Pixelmagic
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:50
Zo, vandaag mijn Aim controller opgehaald met Firewall er bij. Net even gespeeld, de uitleg en eerste deel van de tutorial. Resultaat: draaiende maag, zwetend hoofd en yaki-yaki gevoel.... :'(

Kortom, ik heb nog steeds geen vr-benen.

Ziet er sllemaal wel prima uit btw, de aim controller werkt ook prima. We hadden ook Robinson meegenomen, deze nog niet geprobeerd. Kan ik daar nog iets mee doen met de aim controller ? We hebben geen sambaballen (naam ff kwijt) vandaar.

Visual Pinball project: pinball.pixelmagic.nl Informatie over mijn PV installatie PVoutput van mijn 2760Wp

Pixelmagic schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:39:
Zo, vandaag mijn Aim controller opgehaald met Firewall er bij. Net even gespeeld, de uitleg en eerste deel van de tutorial. Resultaat: draaiende maag, zwetend hoofd en yaki-yaki gevoel.... :'(

Ziet er sllemaal wel prima uit btw, de aim controller werkt ook prima. We hadden ook Robinson meegenomen, deze nog niet geprobeerd. Kan ik daar nog iets mee doen met de aim controller ? We hebben geen sambaballen (naam ff kwijt) vandaar.
Lijkt me niet, maar probeer of Google het?

• VonBraunschweig
Ik wil best snappen dat u allen tijdens de neverending quest voor betaalbare moves of het uitpluizen van het tetriseffect van 3 euro op de benzineprijs het één en ander kan missen, maar dit is toch wel echt te zot voor woorden. Is er dan écht niemand die Ace Combat VR speelt? Ik ben misschien maar een simpele sucker voor actie, maar Ace Combat VR is en blijft ook na 1 week echt heel leuk, ook al zijn het 'slechts' 3 missies. Ik speel het dagelijks gewoon voor de lol en unlock net een F22A Raptor. Ik weet niet waarom, maar dat ding gaat me toch rap:)

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 25-04 14:49
VonBraunschweig schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 23:40:
Ik wil best snappen dat u allen tijdens de neverending quest voor betaalbare moves of het uitpluizen van het tetriseffect van 3 euro op de benzineprijs het één en ander kan missen, maar dit is toch wel echt te zot voor woorden. Is er dan écht niemand die Ace Combat VR speelt? Ik ben misschien maar een simpele sucker voor actie, maar Ace Combat VR is en blijft ook na 1 week echt heel leuk, ook al zijn het 'slechts' 3 missies. Ik speel het dagelijks gewoon voor de lol en unlock net een F22A Raptor. Ik weet niet waarom, maar dat ding gaat me toch rap:)
Ik baal gewoon enorm dat het van full VR game naar 3 missies is gegaan.
Waarbij het juist extra pijnlijk is de rest van de game flat te moeten spelen als je weet wat het kan zijn in VR.

• VonBraunschweig
Predje schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 09:48:
[...]

Ik baal gewoon enorm dat het van full VR game naar 3 missies is gegaan.
Waarbij het juist extra pijnlijk is de rest van de game flat te moeten spelen als je weet wat het kan zijn in VR.
Ik baalde daar ook van, ik had al een Hotas 4 staan en zag de investering door de maanden minder waard worden. Maar somige dingen moet je achter je laten, en er gewoon (letterlijk) induiken. En na 1 week Ace Combat VR dagelijks spelen (gewoon 1 of 2 missies voor de blijvende adrenalinerush) durf ik nu te zeggen dat Ace VR plus de Hotas misschien wel de beste investering ooit was. Voor de allereerste keer heb ik écht het gevoel dat ik vlieg, en dan nog wel in een jetfighter middenin waanzinnige dogfights. Het is zo'n unieke intense ervaring, imo absoluut het geld waard. Nu, en niet pas over 1 jaar voor zeg 20 euro.

Overigens staat de officiele review van Ace Combat 7 nu online...met geen woord over de VR-mode. GEEN WOORD! Alleen een opmerking ná de review dat men doodleuk voor de Xbox versie ging en dus geen VR heeft gezien. Belachelijk! De vetste worst currently available en men begint er niet aan. Ik doe mijn uiterste best om iedereen hier een kans te geven maar als zelfs de officiele reviewers van Tweakers het compleet laten afweten op een moment dat het er écht om gaat, dan weet ik het ook niet meer.

Maar goed, ik heb gisteren voor het eerst in de supersnelle F22A Raptor gevlogen en daarmee een soort ballistic smartbomb unlocked. Ik ga maar eens kijken wat dat ding in de 2e missie allemaal kan raken, en daarna Jurriaan in gepaste bewoordingen corrigeren.

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
VonBraunschweig schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 10:09:
[...]
Overigens staat de officiele review van Ace Combat 7 nu online...met geen woord over de VR-mode. GEEN WOORD! Alleen een opmerking ná de review dat men doodleuk voor de Xbox versie ging en dus geen VR heeft gezien. Belachelijk!
Somehow bekruipt me het gevoel dat dit (Xbox versie) bewust gedaan is om een antwoord klaar te hebben op het feit dat men VR heeft geskipt. Wat ik zeg, het is een (onderbuik)gevoel, dus misschien ligt het meer aan mezelf.

Stond de opmerking over de Xbox versie er overigens al gelijk bij de publicatie van de review of is die pas later toegevoegd? (na jouw reactie)

Hoe dan ook, gemiste kans is het wel, dat het niet is meegenomen in de review.

ralph075 wijzigde deze reactie 26-01-2019 12:44 (10%)

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:17

Grave

Neverending Knowledge

ralph075 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:42:
[...]

Somehow bekruipt me het gevoel dat dit (Xbox versie) bewust gedaan is om een antwoord klaar te hebben op het feit dat men VR heeft geskipt. Wat ik zeg, het is een (onderbuik)gevoel, dus misschien ligt het meer aan mezelf.

Stond de opmerking over de Xbox versie er overigens al gelijk bij de publicatie van de review of is die pas later toegevoegd? (na jouw reactie)

Wel ironisch, aangezien bij de overige multicross platform reviews er altijd wordt gezegd, dat ze voor de ps4 een voorkeur hebben.

Ik zelf wacht wel op een mooie aanbieding, sowieso deze week genoeg leuke psvr games in de aanbieding voor een mooie prijs.

Het enige wat ik bij veel vr games merk is, dat de gameplay relatief kort is.

Deze week toevallig nog a fisherman’s tale uitgebracht lijkt me een leuke ervaring, maar ook weer superkort.

winning doesn't matter understanding does

• VonBraunschweig
ralph075 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:42:
[...]

Ik kan soms een grote muil opzetten maar kom er zelden ver mee:) Het stond er al gelijk bij publicatie, niet na mijn reactie. Ik had na lezen overigens hetzelfde onderbuikgevoel, bijna altijd een PS4 versie en dan nu net niet? Ik ben wel benieuwd of hij de handschoen oppakt en de headset opzet.

• Card Nox
  • Laatst online: 07:37
Sinds vandaag mijn PSVR op de pc aangesloten ipv mijn PS4Pro.

Dit met TRINUSPSVR gedaan maar krijg elke keer na 2 Minuten oid de melding dat mijn evaluatie is afgelopen. Hebben jullie de app allemaal gekocht?

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Card Nox schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:02:
Sinds vandaag mijn PSVR op de pc aangesloten ipv mijn PS4Pro.

Dit met TRINUSPSVR gedaan maar krijg elke keer na 2 Minuten oid de melding dat mijn evaluatie is afgelopen. Hebben jullie de app allemaal gekocht?
Hey mede Venraynaar :)

Wist niet eens dat dat mogelijk was... hoe is de compatibiliteit überhaupt voor PC games?

• doobieters

Nieuwe mega update voor Firewall incoming!

• Card Nox
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:14:
[...]

Hey mede Venraynaar :)

Wist niet eens dat dat mogelijk was... hoe is de compatibiliteit überhaupt voor PC games?
Profiel geupdate, woon inmiddels in Horst.

Ja dat gaat zeker maar heb het so far enkel met Assetto Corsa geprobeerd. Maar alle STEAMVR games zouden ook moeten werken.

YouTube: INSTALL YOUR PSVR TO PC - STEP BY STEP (UPDATED) // Playstation VR, ...

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Card Nox schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 22:40:
[...]

Profiel geupdate, woon inmiddels in Horst.

Ja dat gaat zeker maar heb het so far enkel met Assetto Corsa geprobeerd. Maar alle STEAMVR games zouden ook moeten werken.

YouTube: INSTALL YOUR PSVR TO PC - STEP BY STEP (UPDATED) // Playstation VR, ...
Had al een tut gevonden, maar begrijp ik het goed dat de camera niet nodig is? Vraag me af hoe de tracking dan werkt?

https://m.windowscentral....team-games-playstation-vr

Als het verder goed werkt lijkt me €15 voor de software niet teveel toch? :)

• Card Nox
@Sp33dFr34k, Die tut ben ik ook mee begonnen maar de foto's laden niet wat nogal irritant is.

Tracking gebeurd volgens mij (enkel) met de ingebouwde accelerometer.

Ik weet niet hoe goed ik VR kan handelen, voel me vrij snel misselijk maar komt ook deels omdat ik het beeld gewoon niet scherp krijg en het er super pixelig uit ziet, beetje 360p gevoel.

EDIT: Vandaag maar besloten Trinus te kopen maar krijg nu geen beeld meer op mijn PSVR. Ik zie de PSVR Compositor op mijn main display maar krijg helemaal niets meer getoond in mijn PSVR bril. Identify laat hij niets zien maar via shift+windows+rechts/links ook niets...Tips iemand? USB Error.

Sow 2 uur lang liggen klootviolen, me blauw liggen ergeren en niets opgeschoten. Bijna in staat mijn 1 week oude pc weer te verkopen en de ps4pro weer te gaan gebruiken... man man man

EDIT:geen idee wat er veranderd is maar het werkt.. Wordt wel nog misselijk en heb het idee dat de kwaliteit veel beter kan. Vind het beeld dat ik op de tv zie in ieder geval een heel stuk scherper als wat ik zie via de psvr zelf.

Card Nox wijzigde deze reactie 27-01-2019 14:57 (55%)

• VonBraunschweig
Ace level unlocked, easy normal hard ace, verslavend:)

Ga vliegen mensen, ga dogfighten in VR, veel beter is er niet.

• Trent900
  • Nu online
Pixelmagic schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:39:

Even de snap-turning aanzetten. Bij mij gaat smooth-turning ook niet bepaald goed :+

• MaxHardcore
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07:58

MaxHardcore

PSN: butella

nedgame heeft weer move controllers voor 79,-

https://www.nedgame.nl/pl...r-compatible-/6505779919/

• theHoff
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
71 Eypo bij Amazon.it
https://www.amazon.it/Son...&keywords=move+controller

maar nadat tie daar 45 euro is geweest heb ik toch wat moeite met deze prijs.Hoop dat er snel mee bekend is over de nieuwe controllers want ik ga er toch echt geen 70+ euro meer voor betalen denk ik.

• Arson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 25-04 17:41
theHoff schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:41:
[...]
Hoop dat er snel mee benieuwd is over de nieuwe controllers
Dit heb ik even gemist denk ik. Welke nieuwe controllers bedoel je? Linkje?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Beat Saber Expert Plus PSVR Coming This Week ‘Probably’, Looks Insane

Meer info: Twitter

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Jorgen
ThaBEN schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 08:01:
Beat Saber Expert Plus PSVR Coming This Week ‘Probably’, Looks Insane

Meer info: Twitter
😲

• robinez
VonBraunschweig schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 10:09:
[...]

Ik baalde daar ook van, ik had al een Hotas 4 staan en zag de investering door de maanden minder waard worden. Maar somige dingen moet je achter je laten, en er gewoon (letterlijk) induiken. En na 1 week Ace Combat VR dagelijks spelen (gewoon 1 of 2 missies voor de blijvende adrenalinerush) durf ik nu te zeggen dat Ace VR plus de Hotas misschien wel de beste investering ooit was. Voor de allereerste keer heb ik écht het gevoel dat ik vlieg, en dan nog wel in een jetfighter middenin waanzinnige dogfights. Het is zo'n unieke intense ervaring, imo absoluut het geld waard. Nu, en niet pas over 1 jaar voor zeg 20 euro.

...
Ik ben het helemaal met je eens, hoewel het jammer is dat er maar drie missies zijn, zijn ze wel zo divers kwa opzet dat ze alle onderdelen wel raken (zoals missie 1 is dogfighting boven zee, missie 2 is dogfighting en doelen bombarderen boven land, etc).

Het is een bizarre enerverende ervaring waarbij erg veel skill van je verwacht wordt. In VR heb je geen beertjes controle mode, daar moet je het echt helemaal zelf doen, en het maakt nogal wat uit als je Mig's vlak over je heen ziet vliegen (met 3d sound) of een missile langs je heen ziet schieten die je ternauwernood weet te ontwijken.

Daarnaast is elke VR missie een perfecte balans van luchtgevechten op grote hoogte of juist heel laag bij de grond wat je skills tot het uiterste tergt om maar niet te crashen terwijl je bombers probeert neer te halen.

1 missie duurt ongeveer een half uur en het voelt echt aan alsof je een enorme prestatie hebt geleverd, dit wordt visueel ook nog eens versterkt doordat op het einde je in een squadron vliegt en je buddies om je heen ziet vliegen en je dan zelf de landing nog eens inzet om de missie echt af te sluiten.

de 2D Ace Combat missies zijn leuk om te spelen, maar het is absoluut niet te vergelijken met de VR ervaring als je zelf op grote hoogte vliegt en uit je raampje van je f18 kijkt en je raketten ziet en buddies om je heen ziet vliegen. Zeker als je door de bewolking heen gaat en je de icing letterlijk ziet gebeuren op je cockpit en de turbulentie voelt toenemen in je controller, dat is een gevoel wat je moet ervaren, het beschrijven doet geen recht aan dat gevoel.

Wel denk ik dat maar weinig mensen dit echt vol kunnen houden, het is zo intens dat je echt geen last moet hebben van VR bewegingen, want dit gaat uiteraard behoorlijk tekeer kwa beweging met rolls, yaws, dives, en ga zo maar door. Gelukkig kun je altijd terugvallen op de L1 - R1 knop die direct je straaljager via een autopilot weer even recht zet op de horizon, en dat heb je soms echt wel hard nodig, zeker als je in de bewolking blind bent en achter een mig aangaat en je de hoogte meter flink ziet aflopen, dan is de stress volledig aanwezig en is het maar goed dat je die autopilot even kort kan inzetten.

wat een briljante game is dit! _/-\o_

• theHoff
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Arson schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 20:06:
[...]

Dit heb ik even gemist denk ik. Welke nieuwe controllers bedoel je? Linkje?
Is al oud nieuws van vorig jaar. Er zijn nieuwe controllers gepatenteerd en met het huidige tekort gaat het gerucht dat die nieuwe eraan zitten te komen. Maar nog niks officieel dus wat irritant wat dat betreft.

https://venturebeat.com/2...-be-new-psvr-controllers/

• Dxue

Dxue

die controllers verwacht ik waarschijnlijk met de ps5 en vr. Nieuwe console en nog betere vr ervaring. Maarja dat is wat ik denk. Er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is afwachten

• Predje
@robinez Zodra AC7 full VR is betaal ik er 200 euro voor! Tot die tijd koop ik het niet uit principe dat ze beloftes niet waar maakten. :P

• Trent900
  • Nu online
Predje schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:19:
@robinez Zodra AC7 full VR is betaal ik er 200 euro voor! Tot die tijd koop ik het niet uit principe dat ze beloftes niet waar maakten. :P
Hebben ze überhaupt ooit gezegd dat de volledige game in VR zou zijn?

Ik heb 'm sowieso voor de 2D en zie de VR puur als bonus.

AC7 is de meest brute PSVR ervaring, maar tegelijkertijd ook de meest misselijkmakende game.

Trent900 wijzigde deze reactie 31-01-2019 09:37 (11%)

• Predje
Trent900 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:35:
[...]

Hebben ze überhaupt ooit gezegd dat de volledige game in VR zou zijn?

Ik heb 'm sowieso voor de 2D en zie de VR puur als bonus.

AC7 is de meest brute PSVR ervaring, maar tegelijkertijd ook de meest misselijkmakende game.
Ja.

Er is van 2015-2018 voornamelijk over VR gesproken en getoond.
Dat wekte op zijn minst het idee dat het volledig VR zou zijn en niet slechts 3 missies.
Daar hebben ze graag gebruik van gemaakt om later het VR gedeelte als veredelde gimmick mee te leveren.

Na het spelen van de VR missies is het 2d-gedeelde slechts en inderdaad niets meer dan het 2d-gedeelte.

Het is een prima game, maar full VR had het echt awards kunnen winnen! En veel meer sales!

Zelfs als Starwars... waarom is er 1 dlctje voor een verder niet interessante game..
Starwars verdient een full blown VR spaceshooter!!
Predje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:02:
[...]

Ja.

Er is van 2015-2018 voornamelijk over VR gesproken en getoond.
Dat wekte op zijn minst het idee dat het volledig VR zou zijn en niet slechts 3 missies.
Daar hebben ze graag gebruik van gemaakt om later het VR gedeelte als veredelde gimmick mee te leveren.

Na het spelen van de VR missies is het 2d-gedeelde slechts en inderdaad niets meer dan het 2d-gedeelte.

Het is een prima game, maar full VR had het echt awards kunnen winnen! En veel meer sales!

Zelfs als Starwars... waarom is er 1 dlctje voor een verder niet interessante game..
Tja, ik deel je mening. Maar de wereld draait nu eenmaal om geld.
Er zijn veel meer mensen met een PS4 dan mensen met een PSVR.

Het blijkt toch lastig te zijn om een tripe A game te ontwikkelen waarin je dezelfde levels volledig zowel in 2D als in VR kan spelen. Dirt Rally is de enige die ik ken welke dat geflikt heeft.

En uiteindelijk is het doel van developers zoveel mogelijk exemplaren verkopen, belangrijker dan een vette VR ervaring te maken. Sowieso dat Ace Combat 7 een multiplatform game is zal de aandacht minder naar VR zijn gegaan.

• Bundin
  • Niet online
Predje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:02:
[...]

Star Wars verdient remakes van X-Wing en TIE Fighter (inclusief iMUSE) voor PSVR.

I like bacon!

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:13
ThaBEN schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:50:
[...]
Het blijkt toch lastig te zijn om een tripe A game te ontwikkelen waarin je dezelfde levels volledig zowel in 2D als in VR kan spelen. Dirt Rally is de enige die ik ken welke dat geflikt heeft.
Je vergeet nog het beste voorbeeld hoe het ook kan : WipEout Omega Collection.
Twixie schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:55:
[...]

Ja klopt, maar dat betreft een Playstation Exclusive en tevens een remake van PS2 games. Denk dat die mede daardoor beter geoptimaliseerd is voor PSVR en minder rekenkracht gebruikt als wanneer ze vandaag de dag een full blown PS4 sequel maken in de WipEout franchise 8)

• Predje
Twixie schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:55:
[...]

En wat denken we van Resident Evil 7 dan?

AC7 is een vrij "niche" game welke denk ik meer zou verkopen als full PSVR game!
PSVR is sinds de laatste maanden echt een groot platform geworden.

Natuurlijk niets vergelijken met PS4.. maar het aandeel PSVR owners dat AC7 full VR zou kijken tegenover het aantal PS4 owners dat de 2d versie koopt lijkt mij in netto aantal gewoon groter.

Maar los van geld.. voor mij persoonlijk komen ze de belofte niet na.
Hebben ze me blij gemaakt met een dooie mus en geef ik dan liever geld uit aan games die wel hun belofte nakomen.
Mochten ze nog full psvr (of iig veel meer VR) toevoegen als gratis DLC oid => instant buy.
Anders vis ik hem nog wel een keer voor 5 euro uit de budgetbak.. wat dat is het VR gedeelte nu ongeveer waard.
Predje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:09:
[...]

En wat denken we van Resident Evil 7 dan?

AC7 is een vrij "niche" game welke denk ik meer zou verkopen als full PSVR game!
PSVR is sinds de laatste maanden echt een groot platform geworden.

Natuurlijk niets vergelijken met PS4.. maar het aandeel PSVR owners dat AC7 full VR zou kijken tegenover het aantal PS4 owners dat de 2d versie koopt lijkt mij in netto aantal gewoon groter.

Maar los van geld.. voor mij persoonlijk komen ze de belofte niet na.
Hebben ze me blij gemaakt met een dooie mus en geef ik dan liever geld uit aan games die wel hun belofte nakomen.
Mochten ze nog full psvr (of iig veel meer VR) toevoegen als gratis DLC oid => instant buy.
Anders vis ik hem nog wel een keer voor 5 euro uit de budgetbak.. wat dat is het VR gedeelte nu ongeveer waard.
Volgend jaar komt AC7 ook op PC uit dacht ik. Hopelijk is er tegen die tijd DLC, of maken mensen mods zodat ze de normale game in VR kunnen spelen om zo de developer beetje onder druk te zetten dat ze weldegelijk moeten investeren in een uitgebreidere VR ervaring.

• VonBraunschweig
Predje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:09:
[...]

Vijf eurootjes maar liefst :) De 2D campaign mag misschien 20+ missies en multiplayer bevatten, de ervaring is totaal niet te vergelijken met de VR-mode. Appels en peren eigenlijk. Ace Combat VR is de eerste keer dat je hoog in de lucht IN een straaljager kan zitten ipv er NAAR KIJKEN zoals we al 20 jaar gewend zijn. Je zou in rekenmodel daar rekening mee moeten houden, het is uniek en geeft uiteindelijk meer uren intensief plezier dan de campaign 1 of 2x uitspelen. Waarom zou je dan nog 2 jaar wachten om misschien 40 euro te besparen? Er is er ook niets vergelijkbaars op PSVR, het is niet te vergelijken met Eve Valkyrie (best coole game) en al helemaal niet met de Star Wars VR missie (2x en je hebt het gezien) of GT Sports VR (gewoon niet leuk). Je kan het blijven beoordelen op wat het niet is geworden, maar Ace VR is echt iets wat je zou moeten beoordelen op wat het wél is geworden. Uniek, supercool en met veel replay value als je dogfighten in een jetfighter leuk vind.

Enfin, ieder zijn meug. Ik heb nu 2 dagen niet gevlogen ivm zus-en-zo, maar vanavond kan ik eindelijk weer de lucht in. Gewoon 1 of 2 missies voor de adrenalinerush :)

• Predje
@VonBraunschweig Het hele 2d-gebeuren in AC7 kan me gestolen worden.
Ik heb PSVR gigantisch gesteund en vrijwel elke game gekocht. Maar er zitten gigantisch veel teleurstellingen tussen. Daar ben ik wel klaar mee.. en AC7 is een gigantische teleurstelling. Tijd voor een statement (puur voor mezelf hoor!).

Voor een volwaardige PSVR game wil ik best betalen! Voor een korte ervaring (hoe mooi ook) trek ik max een tientje uit! 60 euro voor 3 missies gaat gewoon niet gebeuren!

• dm-dutchman
VonBraunschweig schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:18:
[...]
GT Sports VR (gewoon niet leuk). Je kan het blijven beoordelen op wat het niet is geworden, maar Ace VR is echt iets wat je zou moeten beoordelen op wat het wél is geworden. Uniek, supercool en met veel replay value als je dogfighten in een jetfighter leuk vind.

[...]
Voor de mensen (zoals ik) die houden van sim racing is GT Sports VR meer dan leuk. Ik snap dat het vliegen in een straaljager echt briljant is in VR. maar om nou een degelijke race game de grond in te stampen.... ;)

• Trent900
  • Nu online
Predje schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:34:
@VonBraunschweig Het hele 2d-gebeuren in AC7 kan me gestolen worden.
.. en AC7 is een gigantische teleurstelling. Tijd voor een statement (puur voor mezelf hoor!).

Voor een volwaardige PSVR game wil ik best betalen! Voor een korte ervaring (hoe mooi ook) trek ik max een tientje uit! 60 euro voor 3 missies gaat gewoon niet gebeuren!
Je kunt ook overdrijven.

Als het hele 2D gebeuren je gestolen kan worden heb je volgens mij überhaupt geen interesse in deze niche, dus waarom je druk zitten maken om het VR gedeelte.

En je hebt genoeg tijd gehad om de game voor 44 euro op te pikken (Ja, ik weet het, dat is nog steeds geen 5 euro 8)7 )

Trent900 wijzigde deze reactie 01-02-2019 11:11 (11%)

• Predje
Trent900 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Je kunt ook overdrijven.

Als het hele 2D gebeuren je gestolen kan worden heb je volgens mij überhaupt geen interesse in deze niche, dus waarom je druk zitten maken om het VR gedeelte.

En je hebt genoeg tijd gehad om de game voor 44 euro op te pikken (Ja, ik weet het, dat is nog steeds geen 5 euro 8)7 )
Ik zou voor enkel het 2-d gedeelte nog geen 25 euro betalen.
Voor de hele game in VR zou ik 200 euro betalen.

Ik heb dus zeker wel interesse!

• VonBraunschweig
dm-dutchman schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:45:
[...]

Voor de mensen (zoals ik) die houden van sim racing is GT Sports VR meer dan leuk. Ik snap dat het vliegen in een straaljager echt briljant is in VR. maar om nou een degelijke race game de grond in te stampen.... ;)
Fair enough. Ik zal de game weer eens installeren (harddisk vol) en kijken wat de updates hebben gebracht. De laatste keer was een jaar geleden, ik zag de enige andere wagen direct in mijn spiegels verdwijnen zodra ik het gas aantikte en vond het alleen rijden gewoon niet leuk. En dan rij ik nog met seat en stuur. En voor de Nordschschleife moest ik eerst lvl 20 unlocken, is dat nog steeds zo? Ik koop alleen racegames met een soort custom-mode zodat je direct alle tracks en wagens kan kiezen, campaigns in racegames dat hoeft van mij niet meer. De Rallycross in DiRT Rally, dat vind ik wel leuk racen in VR, vooral omdat de volgende bocht en de actie om je heen en in de spiegels altijd dichtbij is. Helaas maar 3 tracks:)

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 08:11
Ben ook overstag, wilde eigenlijk alleen Ace combat 7 bestellen maar uiteindelijk een psvr + worlds en gratis astro bots mee besteld :)

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Lekker bezig. Welcome to the family

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Trent900 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Je kunt ook overdrijven.

Mij God daar gaan we weer.

Hij geeft aan dat hij vindt dat ze hun belofte van een fulltime vr game niet zijn nagekomen en daarom koopt hij hem niet.

Lijkt me een legitieme reden, geef mij nu eens 1 goede reden waarom jij daar niet tegen kan?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Trent900
  • Nu online
Flagg schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:37:
[...]

Mij God daar gaan we weer.

Hij geeft aan dat hij vindt dat ze hun belofte van een fulltime vr game niet zijn nagekomen en daarom koopt hij hem niet.

Lijkt me een legitieme reden, geef mij nu eens 1 goede reden waarom jij daar niet tegen kan?
Ja en daarom is een game maar een tientje waard.

Man man, ik lurk hier redelijk lang mee, maar wat ben jij een jankert hier. Ik geef een reactie, krijg een tegenreactie en klaar. Maar nee, vooral door blijven zuigen.

Trent900 wijzigde deze reactie 03-02-2019 14:08 (8%)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ThaBEN schreef op woensdag 26 december 2018 @ 16:45:
Gun Club VR is echt een geweldige game!
Ja gisteravond gekocht en geprobeerd, cool. Als je van sport schieten houd is dit wel de moeite waard. d:)b
Ik denk dat ik nog wel een paar uurtjes ga doorbrengen met dit spelletje, ik mag graag objecten raken. :>

:)F :)F :)F d:)b d:)b d:)b

Winkiller schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:55:
[...]

Ja gisteravond gekocht en geprobeerd, cool. Als je van sport schieten houd is dit wel de moeite waard. d:)b
Ik denk dat ik nog wel een paar uurtjes ga doorbrengen met dit spelletje, ik mag graag objecten raken. :>

:)F :)F :)F d:)b d:)b d:)b
Mocht je last hebben van tracking issues met wapens die je met 2 handen moet vasthouden, check dan deze tutorial welke ik heb gemaakt ;)

https://www.reddit.com/r/...king_works_perfect_after/

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ThaBEN schreef op maandag 4 februari 2019 @ 08:01:
[...]

Mocht je last hebben van tracking issues met wapens die je met 2 handen moet vasthouden, check dan deze tutorial welke ik heb gemaakt ;)

https://www.reddit.com/r/...king_works_perfect_after/
Zal ik zeker doen als ik problemen krijg maar ik vind de Glock 17 wel leuk en de andere dingen zijn nog niet open.

• herbalmart77
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 25-04 13:38

• herbalmart77
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 25-04 13:38
Catch22 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:53:
[...]

Waar gaan ze over, waarom zouden we het moeten luisteren?
Voornamelijk games. Voor als je van podcasts houd.

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-04 17:51
Zijn er nog mensen hier die Tetris Effect een beetje serieus spelen?

Was eerst teleurgesteld over het gemis van PvP, maar die leaderboards zijn ook leuk. Inmiddels op #14 (van de >60K) worldwide bij Journey Mode op Beginner en top 30 bij Normal (beide boven de miljoen punten). Expert top 300 oid, maar niet echt voor de highscores gegaan.

Zie dat er één Nederlander boven me staat, ben benieuwd of hij hier zit.
Pagina: 1 ... 67 68 69 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True