Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:37

Catch22

De ene is je moeder

ralph075 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:26:
[...]

Nu nog afwachten of zij die controllers dan wel echt op voorraad hebben...
Ik ga het zien

En de ander is je zus
Steam: maxx0r
R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Daar ben ik wel serieus heel benieuwd naar!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17:11
Als je daarmee jezelf kunt voortbewegen, wordt het misschien wel realistischer dan met de moves. Ik heb vorige week Windlands geprobeerd en daar werd ik echt kotsmisselijk van.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Maxict heeft nog move controllers, wel 5 euro duurder dan eerst.

https://www.bol.com/nl/p/...tion-ps4/9200000069928517

Speedlink stand voor de bril, 2 controllers, 2 move controllers (kunnen alle 4 laden) en een koptelefoon voor 25 euro

Ook onderweg

Catch22 wijzigde deze reactie 09-01-2019 22:45 (20%)

En de ander is je zus

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 18-01 13:28
Voor wie 18 floors heeft, er zijn 2 nieuwe escape rooms beschikbaar via DLC (gratis)

gisteren ook nog floor plan gekocht (erg vermakelijk) en I expect you to die. Nu is het toch wel mooi geweest, heb even genoeg spellen _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19-01 15:11
Catch22 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:44:
Maxict heeft nog move controllers, wel 5 euro duurder dan eerst.

https://www.bol.com/nl/p/...tion-ps4/9200000069928517

Speedlink stand voor de bril, 2 controllers, 2 move controllers (kunnen alle 4 laden) en een koptelefoon voor 25 euro

[Afbeelding]
Ook onderweg
Thx! Stand ook meteen besteld! Toch vaak een zooitje met alle kabels en controllers nu en dan ligt de headset ook nog ergens verloren. Dit is hopelijk een mooie oplossing.

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Grave

Neverending Knowledge

Toch die stand alvast besteld. Neem aan dat move controllers zonder kabels worden geleverd?

4launch en directsale nu ook de move controler twin pack leverbaar, maar wel vanaf 94 euro.

Ik wacht nog wel ff komt wel weer genoeg voorraad, waardoor de prijs ook weer hoop ik max rond de 80 euro komt.

Wel twijfel of ik alvast een aantal games nog moet halen ivm move support.

Zijn de vr games regelmatig in aanbieding of kan dit straks ook weer maanden duren?

Grave wijzigde deze reactie 10-01-2019 09:52 (21%)

winning doesn't matter understanding does

• Predje
@Grave Bij mij zaten kabels bij de Move controllers.

Mijn moves hebben wel die oude dikke usb poorten.. vraag me af of die ook op de stand zitten.

Edit;

Gisteravond Farpoint maar weer eens installed op de pro.. ziet er toch een heel stuk beter uit dan op de OG.
Volgens mij hebben ze ook een grafische update gedaan? Ziet er iig vele malen beter uit dan ik me herinner.

Het blijft toch een geweldige ervaring om op die planeet neer te storten en wat rond te knallen!

De aim moet echt nog veel meer singleplayer games van deze kwaliteit krijgen!

Predje wijzigde deze reactie 10-01-2019 11:16 (57%)

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:17

Dxue

PSN:EvilDrunk

Als je op zoek bent naar een stand voor de vr bril en de ps4 dan zijn er op amazon ook leuke alternatieven, zoals deze inclusief game storage of deze inclusief headset voor geluid stand
Of je kan zelf kijken wat je leuk vindt. Prijs is wel hoger, maar naar mijn mening valt het mee om alles netjes weggewerkt te hebben. Durf niet te zeggen of de move laders nieuwe of oude zijn.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Ik ga uit van de nieuwe. De move controllers van Max ICT zijn verzonden trouwens, dus ze hebben ze wel echt ga ik van uit

En de ander is je zus

• MaxHardcore
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:44

MaxHardcore

PSN: butella

Max ICT profiteert behoorlijk van de schaarste. 95 euro ;(

MaxHardcore wijzigde deze reactie 11-01-2019 10:11 (3%)

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dxue schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:24:
Als je op zoek bent naar een stand voor de vr bril en de ps4 dan zijn er op amazon ook leuke alternatieven, zoals deze inclusief game storage of deze inclusief headset voor geluid stand
Of je kan zelf kijken wat je leuk vindt. Prijs is wel hoger, maar naar mijn mening valt het mee om alles netjes weggewerkt te hebben. Durf niet te zeggen of de move laders nieuwe of oude zijn.
Ik vind de meeste zo lomp groot. Deze is wel fijn compact, en je kunt de splitter erin duwen:

https://www.amazon.de/Diuspeed-Basisladegerät-1-Multifunktionsgriff-Generation-Schnellladegerät/dp/B07MFV7HQV/

Maar het is me bij allemaal die dingen nooit duidelijk of de Move laders micro of mini USB zijn.

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Dell Ultrasharp U2713HM | M-Audio AV40

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

MaxHardcore schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:11:
Max ICT profiteert behoorlijk van de schaarste. 95 euro ;(
Ik heb 80 betaald, gaat hard omhoog

En de ander is je zus

• MaxHardcore

MaxHardcore

Catch22 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:39:
[...]

Ik heb 80 betaald, gaat hard omhoog
Ik hou dit voor de grap in de gaten. Voorraad stond op 28, nu op 14 en de prijs is inmiddels 100 euro.

enerzijds snap ik het, anderzijds absoluut niet netjes.

• Dxue

Dxue

Sp33dFr34k schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 10:44:
[...]

Ik vind de meeste zo lomp groot. Deze is wel fijn compact, en je kunt de splitter erin duwen:

https://www.amazon.de/Diuspeed-Basisladegerät-1-Multifunktionsgriff-Generation-Schnellladegerät/dp/B07MFV7HQV/

Maar het is me bij allemaal die dingen nooit duidelijk of de Move laders micro of mini USB zijn.
Diegene die ik linkte zijn inderdaad een stuk groter, maar dan heb je ook alles bij netjes bij elkaar. Maar dat is natuurlijk niet nodig als je de ps4 in een meubel hebt. Ik verplaats de ps4 nogal eens en dan is het wel fijn om alles bij elkaar te hebben.

Ik moet wel zeggen dat die van jou ook wel handig is, omdat daar zoals je zegt, de splitter ertussen zit.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Grave

Neverending Knowledge

Nu de moves bij amazon.de nu besteld voor afgerond 76. Wel levertijd van 1 - 4 weken, maar goed mocht er een aanbieding komen, dan altijd nog annuleren.

Mervils nu 5 euro iemand ervaring met deze game?

winning doesn't matter understanding does

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

MaxHardcore schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 13:16:
[...]

Ik hou dit voor de grap in de gaten. Voorraad stond op 28, nu op 14 en de prijs is inmiddels 100 euro.

enerzijds snap ik het, anderzijds absoluut niet netjes.
12 en 110 euro. Dit zijn wel boevenpraktijken.

Ik heb de mijn binnen dus het zal me verder een worst zijn :) weet wel dat ik er niet opnieuw zal bestellen als ik de keus had.

De speedlink vready laadt ook alles netjes op. Het geheel is niet super degelijk, maar voor 25 euro dikke prima.

En de ander is je zus

• Blacksand
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11-01 19:28
Ik heb mijn move controllers ook vandaag binnen gekregen.
Toendertijd nog voor 79,99, woensmiddag +/- 15u besteld bij Max ICT, maar pas donderdagochtend verzonden, waardoor ik hem vanmiddag pas kreeg.
Betreft hier wel een product dat voor Tsjechië was bedoeld. Zat een boekje in wat alleen in Tsjechisch, Pools en andere Oost-Europese talen was, op de achterkant wel Engels, Frans, Duits etc, maar daar onder nog andere talen waar stickers er bovenop waren geplakt, wederom voor Oost-Europa.
Verder geen kabels, alleen 2 straps.
Wel gewoon micro-usb ports en ze doen het verder prima.

• Jorgen
Die van mij komen van Amazon.it. Ook zonder laadkabels hoor.

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-01 19:54
Blacksand schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:28:

Dat is wel relaxt!
Ik heb ze 2e hands aangeschaft voor €55 (ja erg veel voor 2e hands spul) en daar zit dus een mini-USB poort op :X

Weet je overigens of er nog meer verschillen zijn (ik wist uberhaüpt niet dat er verschillende versies waren)

enn gevonden; https://www.theverge.com/...-usb-micro-playstation-vr

jimz93 wijzigde deze reactie 12-01-2019 06:36 (28%)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Blacksand schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 19:28:
Ik heb mijn move controllers ook vandaag binnen gekregen.
Toendertijd nog voor 79,99, woensmiddag +/- 15u besteld bij Max ICT, maar pas donderdagochtend verzonden, waardoor ik hem vanmiddag pas kreeg.
Betreft hier wel een product dat voor Tsjechië was bedoeld. Zat een boekje in wat alleen in Tsjechisch, Pools en andere Oost-Europese talen was, op de achterkant wel Engels, Frans, Duits etc, maar daar onder nog andere talen waar stickers er bovenop waren geplakt, wederom voor Oost-Europa.
Verder geen kabels, alleen 2 straps.
Niet met een type nummer cech-zcm1u toevallig? :P

[Edit]Oh wacht dat is het typenummer van de oude PS3 controllers.. dacht dat de Ali expresser iig zijn eigen typenummer had verzonnen... Niet dus. :)

Flagg wijzigde deze reactie 12-01-2019 11:10 (9%)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Jorgen
Amazon heeft weer voorraad van het Move Twin Pack: https://www.amazon.de/dp/B079JCLPBC/.
Ze kosten nu € 75,95.

• Centurion
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:13
Pfff Max ICT is geen fijne partij.

- Bestelling geplaatst 2 januari, 78,65 euro incl. btw
- 9 januari informeer ik naar de status
- Krijg diezelfde dag bericht dat de Move controller ontvangen is bij Max ICT (is ook te zien in mijn account op Max ICT) en dat hij de volgende dag verzonden wordt voor levering op vrijdag
- Geen verzendbericht tot op heden.
- Op de site is de status weer terug naar de status die er ook staat direct na bestelling, oftewel; de eerdere update is teruggedraaid.

En dan zie ik dat mensen die later besteld hebben voor meer geld wel al geleverd hebben gekregen. Apart.

Centurion wijzigde deze reactie 12-01-2019 23:16 (73%)

-

• FabianNL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:25
Centurion schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 22:23:
Pfff Max ICT is geen fijne partij.

- Bestelling geplaatst 2 januari, 78,65 euro incl. btw
- 9 januari informeer ik naar de status
- Krijg diezelfde dag bericht dat de Move controller ontvangen is bij Max ICT (is ook te zien in mijn account op Max ICT) en dat hij de volgende dag verzonden wordt voor levering op vrijdag
- Geen verzendbericht tot op heden.
- Op de site is de status weer terug naar de status die er ook staat direct na bestelling, oftewel; de eerdere update is teruggedraaid.

En dan zie ik dat mensen die later besteld hebben voor meer geld wel al geleverd hebben gekregen. Apart.
Offtopic: je bent niet de eerste of enige helaas.. https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/ :F

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

@Centurion dat is inderdaad best naar. Ik had ze woensdagavond voor dezelfde prijs besteld en had ze vrijdag binnen... Lijkt me reden voor een slechte review

En de ander is je zus

• Jorgen
Had niet iemand even kunnen waarschuwen dat Farpoint een
spoiler:
spinnen shooter
is. Het schieten werkt goed, maar ik vind het doodeng.

Die beelden uit de ruimte tijdens de introductie, waren overigens waanzinnig tof.

Jorgen wijzigde deze reactie 13-01-2019 21:28 (22%)

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 18-01 13:28
Jorgen schreef op zondag 13 januari 2019 @ 21:25:
Had niet iemand even kunnen waarschuwen dat Farpoint een
spoiler:
spinnen shooter
is. Het schieten werkt goed, maar ik vind het doodeng.

Die beelden uit de ruimte tijdens de introductie, waren overigens waanzinnig tof.
vooral de eerste keer
spoiler:
dat er een op je helm springt, was even schrikken

PSN ID: Svennie-NL

• Jorgen
Ja precies. Uiteindelijk nog even verder gespeeld, maar dit is gruwelen. Ik wil die mf'ers ook echt zo snel mogelijk over de kling jagen.

Wat doen jullie trouwens met het vr-kastje? Iedere keer opnieuw installeren en de kabels verleggen/aansluiten, of de boel gewoon aangesloten houden, ook als je normale games speelt of enkel een videootje kijkt?

Ik gebruik een receiver en tv, beide met 4k,en sluit op dit moment het kastje aan en af, specifiek voor vr games. Als de stroom eraf gaat, geeft de ps4 geen beeld meer door namelijk. En om deze nu ook altijd aan te houden, twijfel ik nog over.

• Predje
Jorgen schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:50:
Ja precies. Uiteindelijk nog even verder gespeeld, maar dit is gruwelen. Ik wil die mf'ers ook echt zo snel mogelijk over de kling jagen.

Wat doen jullie trouwens met het vr-kastje? Iedere keer opnieuw installeren en de kabels verleggen/aansluiten, of de boel gewoon aangesloten houden, ook als je normale games speelt of enkel een videootje kijkt?

Ik gebruik een receiver en tv, beide met 4k,en sluit op dit moment het kastje aan en af, specifiek voor vr games. Als de stroom eraf gaat, geeft de ps4 geen beeld meer door namelijk. En om deze nu ook altijd aan te houden, twijfel ik nog over.
PSVR is hier pertinent aangesloten, wordt ook elke avond gebruikt.

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 07:08

The Inquisitor

Greetings weaklings

Je hebt het over het zwarte kastje neem ik aan? Die processing unit?
Die heb ik gewoon aangesloten en staat naast de PS4 Pro in het meubel. Ik doe er nooit kabels in of uit, staat prima zo.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Bundin
  • Niet online
En om deze nu ook altijd aan te houden, twijfel ik nog over.
Sja, het ding heeft een standby-stand (ledje rood), dus met het verbruik zal het dan wel meevallen (niks te processen). Staat dus permanent aangesloten naast de PS4, persoonlijk moet ik er ook niet aan denken om iedere keer met kabels aan de gang te moeten.

I like bacon!

• Jorgen
Jullie zijn ook tevreden met de meegeleverde kabel? Alle hdr content wordt gewoon doorgegeven? Dan laat ik hem ook maar aangesloten blijven denk ik.

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:26
Ligt er aan of je een VR of VR2 hebt denk ik :)

Nu nog nergens last van hier maar zodra de 4K OLED hier staat zal de hoeveelheid spijt een VR(1) te hebben gekocht met de dag groter worden denk ik.

Nickname does not reflect reality

• Jorgen
@Brad Pitt v2 natuurlijk ;)
Jorgen schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:19:
Jullie zijn ook tevreden met de meegeleverde kabel? Alle hdr content wordt gewoon doorgegeven? Dan laat ik hem ook maar aangesloten blijven denk ik.
Ik gebruik de v1 in combinatie met een switch. Dus ik laat alles aangesloten (ik haal ook de stroom er niet af) en heb zowel HDR als VR.

Kabels zijn hier en daar wat stug, maar dat stoort me niet genoeg aangezien ik er niet enorm vaak op speel.

• jimz93

Ik heb er zelf (volgens mij) geen last van dat ik niet kan playstationen als ik geen VR gebruik (kastje staat dan gewoon uit dus). Misschien even je setup of instellingen nagaan?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

jimz93 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:04:
[...]

Ik heb er zelf (volgens mij) geen last van dat ik niet kan playstationen als ik geen VR gebruik (kastje staat dan gewoon uit dus). Misschien even je setup of instellingen nagaan?
Hij bedoelt dat wanneer je de stroom van de processing unit haalt, de playstation geen beeld meer geeft. Dat klopt ook, de processing unit moet aan blijven.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• jimz93
The Inquisitor schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:36:
[...]

Hij bedoelt dat wanneer je de stroom van de processing unit haalt, de playstation geen beeld meer geeft. Dat klopt ook, de processing unit moet aan blijven.
Ah op diet fiets, geen lat van want zit gewoon vast in de setup.
Waarom zou je die uberhaupt loshalen eigenlijk?

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

jimz93 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:45:
[...]

Ah op diet fiets, geen lat van want zit gewoon vast in de setup.
Waarom zou je die uberhaupt loshalen eigenlijk?
Vermeend stroomverbruik

En de ander is je zus

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

In standby in ieder geval verwaarloosbaar:

EDIT: I just measured it myself. So when the Unit is in standby it only uses 0.1-0.2 Watts. So that's pretty good! Sony must have improved the power consumption with a firmware update. I remember reading that it was pretty hight but I wasn't sure so that's why I asked.

Als ie aan staat misschien iets van 3 watt?

• Jorgen
Ok! Helder. Afgelopen 2 weken heb ik steeds alles afgesloten en weer opgeborgen. Dan ga ik de boel gewoon inbouwen en laat ik de stroom op het kastje aangesloten blijven. En dan kan ik ook gewoon de meegeleverde hdmi kabel blijven gebruiken voor hdr content. De vorige hdmi kabel van de Playstation pro gaf problemen bij Destiny 2 en Gran Turismo namelijk. Nu gebruik ik daar een iets duurdere voor en ik zat niet op weer nieuwe beeldproblemen te wachten.

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12:35
Nu ik de vr een tijdje heb vraag ik mij toch af of jullie het beeld wel volledig scherp krijgen. Als je de vr instelt geeft hij aan dat een bepaalde tekst scherp moet zijn. Het midden is inderdaad scherp maar de buitenkant(1e 3 letters en laatste 3) zijn wazig. Nu begrijp ik dat je met je hoofd moet bewegen en niet met je ogen maar omdat er expliciet staat dat je de tekst scherp moet zien twijfel ik toch. Ik durf de bril niet nog verder aan te drukken omdat ik zelf een bril draag en de lenzen niet wil beschadigen. Ik heb daarom een miniem lichtstreepje aan de onderkant maar dit zou niet de oorzaak moeten zijn.

PSN: raysmook

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Heb je al wel de afstand van je ogen gemeten (via de PS) en ingesteld? Dat scheelt al een hoop

Ik heb besloten om Skyrim maar te verkopen. Hoewel het op zich wel tof is, heb ik niet de tijd noch zin ervoor om weer zo lang in een game te investeren. Ik kom anders echt nooit door mijn backlog heen.

Ik moet Farpoint nog even afmaken en dan gaat die ook in de verkoop samen met de Aim controller.

• Dxue

Dxue

SmooK schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:16:
Nu ik de vr een tijdje heb vraag ik mij toch af of jullie het beeld wel volledig scherp krijgen. Als je de vr instelt geeft hij aan dat een bepaalde tekst scherp moet zijn. Het midden is inderdaad scherp maar de buitenkant(1e 3 letters en laatste 3) zijn wazig. Nu begrijp ik dat je met je hoofd moet bewegen en niet met je ogen maar omdat er expliciet staat dat je de tekst scherp moet zien twijfel ik toch. Ik durf de bril niet nog verder aan te drukken omdat ik zelf een bril draag en de lenzen niet wil beschadigen. Ik heb daarom een miniem lichtstreepje aan de onderkant maar dit zou niet de oorzaak moeten zijn.
Zoals eerder aangegeven, ga via het hoofdmenu nog de oogafstand goed instellen. Er is hier ergens een post met een link naar een site met uitleg hoe je het nog beter kan instellen zonder op de camera te moeten vertrouwen. Kan hem op mijn mobiel niet zo 1,2,3 terugvinden

• VonBraunschweig
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17:07
https://www.vrheads.com/h...t-your-ipd-playstation-vr

De link uit die post van ThaBEN, heel handig inderdaad. Wel even heel nauwkeurig zelf de afstand tussen je pupillen opmeten, maar daarna simpel de tabel gebruiken en mocht het afwijken van de standaardafstand dan zal je hierna waarschijnlijk een betere ervaring hebben.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:47:
Ik moet Farpoint nog even afmaken en dan gaat die ook in de verkoop samen met de Aim controller.
Goed dat je het zegt, daar moet ik ook echt weer verder mee, vond het toen wel onwijs vet met die aim controller. Daarna is het inderdaad de vraag in hoeverre ik die controller wil houden... Ik wil dan eerst nog even Arizona Sunshine doen, Brookheaven Experiment en Doom VFR mits ik niet kotsmisselijk word.

Daarna is het de vraag... houden of wegdoen? Het is wel echt een mooie controller, maar qua ondersteuning zit er nog niet heul veel in natuurlijk

Edit: ohja en dat ding past letterlijk nergens in mijn kastjes, het opbergen is een ramp

The Inquisitor wijzigde deze reactie 15-01-2019 14:21 (6%)

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Ik zou hem zelf houden. Ben zelf in Psvr gestapt omdat ik denk dat er alleen maar betere games komen. Dus ik denk dat je er vroeg of laat spijt van krijgt.

En de ander is je zus

The Inquisitor schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:21:
[...]

Goed dat je het zegt, daar moet ik ook echt weer verder mee, vond het toen wel onwijs vet met die aim controller. Daarna is het inderdaad de vraag in hoeverre ik die controller wil houden... Ik wil dan eerst nog even Arizona Sunshine doen, Brookheaven Experiment en Doom VFR mits ik niet kotsmisselijk word.

Daarna is het de vraag... houden of wegdoen? Het is wel echt een mooie controller, maar qua ondersteuning zit er nog niet heul veel in natuurlijk

Edit: ohja en dat ding past letterlijk nergens in mijn kastjes, het opbergen is een ramp
Bij DOOM heb ik al snel de Aim aan de kant gegooid. Ik vind het veel beter spelen met de DS4 (sowieso shooters) en dan mikt met je hoofd. Je hebt ook in de andere hand een grenade launcher, dus het klopt ook niet met het feit dat je de aim in twee handen houdt. Dan doet Farpoint het beter.

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12:35
Vergeten te melden maar ik heb de pupil afstand gemeten inderdaad. Vanavond de manier uit de link proberen. Maar mijn vraag was eigenlijk of die letters bij het instellen bij jullie wel allemaal 100% scherp waren.

PSN: raysmook

• Dxue

Dxue

SmooK schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:17:
Vergeten te melden maar ik heb de pupil afstand gemeten inderdaad. Vanavond de manier uit de link proberen. Maar mijn vraag was eigenlijk of die letters bij het instellen bij jullie wel allemaal 100% scherp waren.
Bij mij is het scherp, moet alleen wel altijd flink heen en weer om hem precies in de goede positie te krijgen. Stuk makkelijker als ik lenzen in heb, maarja

Edit: ik ben een brildrager voor de duidelijkheid

Dxue wijzigde deze reactie 16-01-2019 04:11 (5%)

• Jorgen
Firewall Zero Hour + PSVR Aim Controller nu voor € 74,80 (zonder verzendkosten) bij amazon.it
https://www.amazon.it/gp/offer-listing/B07FDVCMJ1/

• MaxHardcore

MaxHardcore

bram1984 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:47:
Ik heb besloten om Skyrim maar te verkopen. Hoewel het op zich wel tof is, heb ik niet de tijd noch zin ervoor om weer zo lang in een game te investeren. Ik kom anders echt nooit door mijn backlog heen.

[...]

Firewall Zero Hour al (met aim) geprobeerd? is nu voor 20 euro in de aanbieding in de store.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

MaxHardcore schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:30:
[...]

[...]

Firewall Zero Hour al (met aim) geprobeerd? is nu voor 20 euro in de aanbieding in de store.
Neh, maar heb geen zin in multiplayer denk ik :P

MaxHardcore schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:30:
[...]

[...]

Nee. Ik houd ook niet van multiplayer. En ik heb nog zat andere dingen te doen. Ik heb nog veen spellen zelfs nog nooit opgestart.

• Predje
[...]

Soms staar ik ook met tranen in m'n ogen naar dat ding...
Farpoint is gewoon zo een gave game met de aim.. mja die heb ik al 2 keer uitgespeeld.
En Firewall blijft geweldig! Helaas heb ik niet altijd zin in multiplayer..

Toch zou ik hem niet weg willen doen.. de hoop blijft toch op een volgende killer singleplayer!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Predje schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 08:48:
[...]

Soms staar ik ook met tranen in m'n ogen naar dat ding...
Farpoint is gewoon zo een gave game met de aim..
Ja die ervaring was echt bruut, zeker omdat je aan het begin een assault rifle krijgt die gewoon sprekend op je aim controller lijkt. Dan zit je er echt goed in :)

• jimz93
Jorgen schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 03:24:
Firewall Zero Hour + PSVR Aim Controller nu voor € 74,80 (zonder verzendkosten) bij amazon.it
https://www.amazon.it/gp/offer-listing/B07FDVCMJ1/
bij nedgame.nl vd week gekocht voor €80 incl. verzendkosten :p

https://www.nedgame.nl/pl...svr-required-/9155432060/

jimz93 wijzigde deze reactie 16-01-2019 20:07 (13%)

• Jorgen
Wie heeft er net als ik tijdens het kijken van The Walking Dead zichzelf weleens afgevraagd hoelang je het zelf zou volhouden in zo'n gevaarlijke wereld?

Om daarna bij Farpoint tot de conclusie te komen dat het waarschijnlijk 22 minuten is... ;w

Dat gezegd hebbende: een TWD game in VR, lijkt me wel heel spannend.

Jorgen wijzigde deze reactie 16-01-2019 20:09 (12%)

• Dxue

Dxue

Jorgen schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:07:
Wie heeft er net als ik tijdens het kijken van The Walking Dead zichzelf weleens afgevraagd hoelang je het zelf zou volhouden in zo'n gevaarlijke wereld?

Om daarna bij Farpoint tot de conclusie te komen dat het waarschijnlijk 22 minuten is... ;w

Dat gezegd hebbende: een TWD game in VR, lijkt me wel heel spannend.
ik vind 22 minuten nogal lang, ik denk dat ik binnen 1 minuut (als ik al uberhaupt aan een wapen kan komen) door mijn kogels heen ben en dan ben ik in de volgende 5 minuten omsingeld en f*cked! :+ 8)7 en dan is het ;w

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

jimz93 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:06:
[...]

bij nedgame.nl vd week gekocht voor €80 incl. verzendkosten :p

https://www.nedgame.nl/pl...svr-required-/9155432060/
Ik laatst bij Game Mania voor €50 (eigenlijk €65 maar had nog een voucher door die punten).

Hij staat er nog steeds aan die prijs, maar er staat ook uitverkocht bij:

https://www.gamemania.nl/...-hour-psvr-aim-controller

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Dell Ultrasharp U2713HM | M-Audio AV40

• VonBraunschweig
Aces, er schijnt nu een Ace Combat VR demo in de Japanse store te staan, althans volgens Youtube (zoek Ace Combat VR en gefilterd op vandaag). Het zou de 1e missie betreffen met Hotassupport. In de NL store zie ik hem niet staan, kan iemand met een Japanse account dit bevestigen? Ik ben er nu een aan het aanmaken maar wat is dat ook weer een pokkewerk zeg:)

• Bundin
  • Niet online
Astro Bot voor 9.99 bij Game Mania vandaag, mocht je 'm nog niet hebben (shame!) dan is dit wel het moment.

Ik denk niet dat ik aan de Aim controller ga. Multiplayer is nooit mijn ding en 1 game is niet genoeg om de aanschafprijs te verantwoorden... Jammer, want het concept is supercool.

Bundin wijzigde deze reactie 17-01-2019 09:04 (46%)

I like bacon!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Astro Bot voor PSVR in de aanbieding vandaag, €10 bij Game Mania, sla je slag!

https://www.gamemania.nl/...astro-bot--rescue-mission

Edit: net gemeld zie ik, heb hem zelf al gereserveerd :)

Sp33dFr34k wijzigde deze reactie 17-01-2019 09:04 (13%)

• ditani360
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 17-01 09:22
Sp33dFr34k schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:04:

same here...mooie aanbieding :D

• Jorgen
Bundin schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:03:
Astro Bot voor 9.99 bij Game Mania vandaag, mocht je 'm nog niet hebben (shame!) dan is dit wel het moment.

Ik denk niet dat ik aan de Aim controller ga. Multiplayer is nooit mijn ding en 1 game is niet genoeg om de aanschafprijs te verantwoorden... Jammer, want het concept is supercool.
http://www.pushsquare.com...ntroller_compatible_games
Wellicht zit er iets voor je bij.

• VonBraunschweig
Aces! Ace Combat VR mode (free demo) staat nu in de Japanse PSN store. Account aanmaken ging sneller dan de demo vinden, maar de 5GB wordt nu eindelijk binnengehaald. Volgens Youtube heeft de demo Hotas support en een optie voor Engelse tekst en spraak.

Ik weet nog steeds niet zeker of ik de game morgen ga halen maar daar kom ik zo wel achter. Stay tuned:)
VonBraunschweig schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:49:
Aces! Ace Combat VR mode (free demo) staat nu in de Japanse PSN store. Account aanmaken ging sneller dan de demo vinden, maar de 5GB wordt nu eindelijk binnengehaald. Volgens Youtube heeft de demo Hotas support en een optie voor Engelse tekst en spraak.

Ik weet nog steeds niet zeker of ik de game morgen ga halen maar daar kom ik zo wel achter. Stay tuned:)
Rechtstreekse link: https://store.playstation...14839_00-ACECMBT7VRSTDEMO
Bundin schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:03:

Deze lijkt mij ook wel grappig. Deel 1 had veel wapens voor gebruik met 2 move controllers. En als je de Aim controller gebruikte kreeg je allemaal nieuwe 2 handige wapens speciaal gemaakt om te gebruiken met de Aim controller. Compleet andere ervaring, leek wel een nieuwe game. Las dat het in dit deel weer het geval is. En deel 2 bevat online co-op _/-\o_ Game komt eind februari.

ThaBEN wijzigde deze reactie 17-01-2019 10:02 (61%)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Ik ben als een puber met teveel geld ook helemaal los gegaan en heb de aim controller en de moves gehaald. Eigenlijk vooral om wat er nog komen gaat. Ik denk dat 2019 een heel mooi PS vr jaar gaat worden.

Wat ik wil zeggen: er komen sowieso wel toffe games voor de aim controller. #iwanttobelieve

En de ander is je zus

• VonBraunschweig
De Ace Combat VR demo in de Japanse PSN store is helaas een "timed" demo. Het betreft de 1e missie met de start vanaf het vliegdekschip maar na ongeveer 5 minuten stopt de demo ongeacht wat je doet - daarna thank you for playing en of u direct de game wil aanschaffen. Direct opnieuw starten kan gelukkig wel.

Die 5 minuutjes zijn wel genoeg voor een 1e indruk, en die is redelijk positief...maar tegelijk werd ik niet uit mijn stoel geblazen zoals bijvoorbeeld WipEout direct deed. Misschien was het de spanning vooraf (ik wacht al 2 jaar op deze game en misschien wel 20 jaar op een VR ervaring als dit) of misschien is 5 minuten in de lucht toch niet genoeg voor een 1e indruk: de 1e keer was ik nog aan het stoeien met de Hotas en de controls, beetje rollen en duiken enz. tot het opeens stopte. De 2e keer vloog ik blijkbaar in de juiste richting en kon ik nog 2/3 minuutjes dogfighten met wat MIG's voordat het abrupt stopte. Ook toen was ik nog aan het uitzoeken hoe je missiles locked (headtracking) en van wapens veranderd, ik zat dus nog niet echt vertrouwd in de cockpit en de actie was nog maar net begonnen.

De graphics zijn "goed", al blijft dat natuurlijk een arbitraal iets. Het is min of meer wat ik van de game op PSVR verwacht had. De cockpit en het vliegdekschip zien er prima gedetailleerd uit, net zoals de zee en de lucht. Ook de eilandjes met hier en daar gebouwen zien er goed genoeg uit op zowel grote hoogte als wanneer je in een duikvlucht er vlak overeen scheert, en ook de snelheid is goed genoeg. Waarschijnlijk gaat een F18 in het echt sneller, maar je hebt wel het gevoel in een straaljager te zitten. Vliegen is gewoon erg leuk. Vijandige vliegtuigen zijn meestal slechts stipjes met een HUD-kader er om heen, maar met goed manoeuvreren kan je dichtbij komen en zie je uiteraard meer detail - het waren inderdaad MIG's.

Met een paar keer 5 minuutjes uitproberen kan ik nog niet zeggen of de game vanaf morgen zijn geld wel waard is voor het PSVR gedeelte. Dat is wel waarvoor ik de game zou kopen, niet voor de 2D campaign of de online multiplayer. Slechts 3 VR missies met ongeveer 10 minuten per missie, ik weet het nog niet. Aan de andere kant heb ik die Hotas a 69 euro al een jaar staan en kan hem alleen gebruiken voor Eve, en Ace Combat 7 zag ik al online voor 44 euro. Maak daar 45 euro van, 15 euro per missie...als ik dan bedenk hoeveel guldens ik destijds wel niet in de SEGA R360 met Afterburner of G-Lock heb gepropt in Hommerson Funland, voor ook steeds een paar minuutjes fun...dan denk ik dat ik de game toch maar ga aanschaffen. Bite the bullet, niet meer over nadenken en af en toe weer lekker in een jetfighter stappen voor 10 minuutjes fun. Maar eigenlijk zou het niet zo moeten zijn.

• MaxHardcore

MaxHardcore

https://www.coolshop.nl/p...troller-twin-pack/AE5U2R/

move controllers op voorraad voor 85,-

• Winkiller
  • Laatst online: 14:31

Winkiller

De Mopperpot

PlayStation VR Demo Collection 3.

ASTRO BOT: Rescue Mission
SUPERHOT VR
Headmaster
Resident Evil VII: Biohazard Teaser Demo: The Kitchen
Job Simulator
Moss
The Persistence
Thumper
Battlezone VR

Downloaden ? KLIK ! :w

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Trent900
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-01 16:05
Sp33dFr34k schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:04:

VR game van het jaar (2018), ontzettende no-brainer. Ook de manier hoe ze de DS4 inzetten is gewoon ontzettend geniaal.

Wie sproeit ook graag water met z'n DS4? :o

• Predje
Winkiller schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:52:
PlayStation VR Demo Collection 3.

ASTRO BOT: Rescue Mission
SUPERHOT VR
Headmaster
Resident Evil VII: Biohazard Teaser Demo: The Kitchen
Job Simulator
Moss
The Persistence
Thumper
Battlezone VR

Downloaden ? KLIK ! :w
Ben echt underwelmed door de demo disk..
Bijna allemaal stonden ze al in de store of in demo disk 1/2..

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19-01 17:14
Gratis uitprobeer-weekend van Firewall Zero Hour!

Van 18-01 t/m 20-01.

• Jorgen
Catch22 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:13:
[...]

Ik ben als een puber met teveel geld ook helemaal los gegaan en heb de aim controller en de moves gehaald. Eigenlijk vooral om wat er nog komen gaat. Ik denk dat 2019 een heel mooi PS vr jaar gaat worden.

Wat ik wil zeggen: er komen sowieso wel toffe games voor de aim controller. #iwanttobelieve
En als je dan ook ziet wat voor ervaring je voor dat geld terugkrijgt, ben ik ervan overtuigd dat je voorlopig echt geen heel dure Oculus of Vive nodig hebt voor heel veel plezier met VR.

• VonBraunschweig
Zojuist een uurtje Ace Combat VR gespeeld, 2x een half uur. Eerste missie 23 minuten, 2e nog niet uitgespeeld. Ik wordt neergehaald, of ik stort neer, of ik vergeet iets te beschermen:) Wat het ook was maakt niet uit, direct restart. Het is net als unlimited coins hebben in de Arcade, de hele middag Afterburner spelen in zo'n rondraaiend geval. En nog een keer:)

Ik weet zeker dat ik volgende week baal dat er niet meer missies zijn, maar voor nu vind ik het helemaal te gek. Je zit echt in die jet, en zodra je gaat dogfighten maakt het echt allemaal even niets meer uit. Eén grandioos spektakel. Pure Arcade actie. Met een Hotas 4 met de throtlle links en de stick rechts op mn leunstoel, 3D audio en dan al rollend missiles spotten en ontwijken, upside-down targets locken en vernietigen, door de explosies en brokstukken en dan net op tijd weer optrekken...hier krijg je echt een grijns van op je smoel:)

Maar ja, hoe lang nog? Ik begrijp dat de campaign niet kan in VR, maar ze hadden hier veel meer mee moeten doen. Meer missies, escorteren, bombarderen, nachtmissies met groene nightvision en helse triple-A, gewoon meer pilootervaringen. Zoals het nu is is het echt heel cool, maar te weinig om Ace Combatfans zonder PSVR een headset te laten aanschaffen. En voor de meeste PSVR bezitters te weinig om de game te kopen.

• PHiXioN
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:22
PSVR wordt inderdaad te vaak ingezet als marketingtruc. Lang van tevoren aankondigen en opblazen en dan uiteindelijk minimaal leveren. Echt zonde want het maakt de ervaring zoveel beter. Maar ja, het geld zit bij de massa en die hebben geen PSVR.

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13:34

Aight!

'A toy robot...'

Is het bij de PSVR ook dat er op een TV scherm wordt getoond wat je ziet door de bril?

• haaymaan
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-01 14:33
Aight! schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:15:
Is het bij de PSVR ook dat er op een TV scherm wordt getoond wat je ziet door de bril?
ja dat wel

• Pixelmagic
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:43
Voor wie het nog niet gezien heeft, Gamemania gaat de nodige psvr zaken in de aanbieding gooien: https://nl.pepper.com/aan...svr-sales-vanaf-211-92920

Visual Pinball project: pinball.pixelmagic.nl Informatie over mijn PV installatie PVoutput van mijn 2760Wp

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Damn, dat is een flinke lijst met games voor een tientje p.s. ben benieuwd hoeveel ze daadwerkelijk nog hebben liggen straks.

• Jorgen
Aimcontroller voor € 35 is echt een heel goede aanbieding. Zou de mijne bijna terugsturen en deze kopen.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Ik haal dan superhot :) goeie deals. Jammer dat beat saber er niet bij zit. Vind 29 euro toch wat veel misschien, zitten maar 10 tracks in toch?

En de ander is je zus

• Jorgen
Beat Saber wil ik ook nog graag. En Tetris Effect inderdaad.

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:13

Cyphax

Moderator NOS
Catch22 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:27:
Ik haal dan superhot :) goeie deals. Jammer dat beat saber er niet bij zit. Vind 29 euro toch wat veel misschien, zitten maar 10 tracks in toch?
17 intussen (sinds de game met 15 tracks uit kwam zijn er 2 gratis bijgekomen). DLC's komen er inderdaad ook aan, een aantal packs met 10 songs per pack.

Saved by the buoyancy of citrus

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Cyphax schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:34:
[...]

17 intussen (sinds de game met 15 tracks uit kwam zijn er 2 gratis bijgekomen). DLC's komen er inderdaad ook aan, een aantal packs met 10 songs per pack.
O dan wordt het anders...

Tetris voor een tientje lijkt me ook wel de moeite.

En de ander is je zus

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:13

Cyphax

Moderator NOS
Catch22 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:35:
[...]

O dan wordt het anders...

Tetris voor een tientje lijkt me ook wel de moeite.
Mij ook, zodra ie een port krijgt naar de PC koop ik die ook :)

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1 ... 64 65 66 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True