Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11:48
PSVR op proef in huis. Valt me op dat het beeld steeds vanzelf te ver naar rechts staat. Natuurlijk geprobeerd om beter voor de camera te zitten. Raar dat deze alleen de eerste keer mij goed in het silhouetje liet ziet, en daarna alleen met geïnverteerde kleuren → wat in de praktijk dus gewoon een beige waas was, met een paar rode puntjes.

Spellen geprobeerd: demo's van Rez, Tumbler en Rigs. Van die laatste werd ik misselijk. Ook Tekken gespeeld. Geen VR, maar wel levensgroot in beeld. Het is best indrukwekkend. Morgen misschien nog even tijd om het nog een keer te proberen en dan maar eens besluiten of ik het houd, of terugstuur.

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-01 15:04

Winkiller

De Mopperpot

Jorgen schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:37:
PSVR op proef in huis. Morgen misschien nog even tijd om het nog een keer te proberen en dan maar eens besluiten of ik het houd, of terugstuur.
Gadver het is een hygiëne product, zou niet graag jou teruggestuurde PSVR op mijn hoofd zetten. :P

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Pixelmagic
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15-01 22:46
Winkiller schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 11:37:
[...]

Gadver het is een hygiëne product, zou niet graag jou teruggestuurde PSVR op mijn hoofd zetten. :P
Wikipedia: Category:Personal hygiene products

Bij de P staat wel een Pee-pocket maar geen PS-VR, dus je zit er naast :+

Fijne dagen allemaal en niet te veel alleen op je psvr spelen.

Visual Pinball project: pinball.pixelmagic.nl Informatie over mijn PV installatie PVoutput van mijn 2760Wp

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Pixelmagic schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:17:
[...]

Wikipedia: Category:Personal hygiene products

Bij de P staat wel een Pee-pocket maar geen PS-VR, dus je zit er naast :+

Fijne dagen allemaal en niet te veel alleen op je psvr spelen.
Ja leuk allemaal maar iemand zou snotverkouden zijn geweest en de bril vol hebben gesnotterd. :r >:)
Ik zou gruwelijk over de zeik zijn als ik er achter zou komen dat het gebruikt spul is.

• Pixelmagic
Winkiller schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:13:
[...]

Ja leuk allemaal maar iemand zou snotverkouden zijn geweest en de bril vol hebben gesnotterd. :r >:)
Ik zou gruwelijk over de zeik zijn als ik er achter zou komen dat het gebruikt spul is.
Dan heb je het waarschijnlijk zwaar, wetenschappelijk aangetoond dat gsm, deurknop en wat al niet meer vreselijk vervuild zijn. Om nog maar niet te spreken over uitwisselen van body fluids met je partner.

Totale off-topic anecdote: wij hebben mensen in de buurt die wat schoonmaken geen echte helden zijn (mega under statement) met een groot gezin. Grappige is dat die mensen echt nooit ziek zijn, geen verkoudheid of griepje niks. En de andere ocd buren het hele jaar lopen te snotteren en gammel op bed liggen.

Hoe dan ook straks de visite de psvr werr op het hoofd plaatsen, astrobot is geniaal ! 8)

Visual Pinball project: pinball.pixelmagic.nl Informatie over mijn PV installatie PVoutput van mijn 2760Wp

• Cardwizard
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09-01 20:30

Cardwizard

Goed goan

Ik zou zo’n bril van een totaal vreemde ook niet graag op mijn bakkes hebben hoor, zelf maak ik dat ding ook regelmatig grondig schoon

Cardwizard wijzigde deze reactie 25-12-2018 13:42 (6%)

What is this internet? is it a techno utopia or is it a digital dictatorship...

• Junia
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-01 22:16
Zit er een plastic cover op de lenzen? Ik kan niets voelen met mn nagels of zien, echter bij het opzetten lijkt er een soort van film grain aanwezig te zijn.

Online zag ik dat sommige exemplaren een overduidelijk laagje erover hebben zitten (met groen aan de buitenkant), echter ben ik bijna geneigd om met een naaldje in de zijkant te prikken, krijg op het moment geen lekker scherp beeld :(

Anders dan bovenstaande is de eerste indruk heel erg cool

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TeunVR schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:32:
[...]

De DLC is ook nogal eens in de aanbieding hoor. Nu istie zeker te duur iig.
Maar base-game is ook al leuk, als je van pinball houdt natuurlijk. Is niet iedereen zn ding.
Ik heb de aanbieding Pinball FX2 VR + de extra tafel (The Walking Dead) gekocht, man wat is dat leuk. <3
Het doet me denken aan een biertje op een barkruk en een flipperkast in de kroeg, awasome. *O*

• Catch22
  • Laatst online: 11:06

Catch22

De ene is je moeder

Misschien mis ik iets, maar het is toch raar dat die move controllers zo slecht verkrijgbaar zijn, terwijl veel games ze wel nodig hebben?

En de ander is je zus
Steam: maxx0r
R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• Deshmir
  • Registratie: februari 2012
  • Nu online
Catch22 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:46:
Misschien mis ik iets, maar het is toch raar dat die move controllers zo slecht verkrijgbaar zijn, terwijl veel games ze wel nodig hebben?
Met BlackFriday waren ze €49,99 bij Amazon.it; ik moest er toen zelfs een week langer op wachten.
Heb het idee dat er toen een grote voorraad weg is gegaan.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14-01 14:49
Junia schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:12:
Zit er een plastic cover op de lenzen? Ik kan niets voelen met mn nagels of zien, echter bij het opzetten lijkt er een soort van film grain aanwezig te zijn.
Film grain is gewoon gevolg van de nog beperkte resolutie (halve HD) in combinatie met de enorme beeldhoek om je gezichtsveld te vullen. Beetje alsof je met je neus vlakbij een oude iPad zit.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Twixie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:33:
[...]

Film grain is gewoon gevolg van de nog beperkte resolutie (halve HD) in combinatie met de enorme beeldhoek om je gezichtsveld te vullen. Beetje alsof je met je neus vlakbij een oude iPad zit.
Ik weet het niet, vind die pixelated zwarte schermen wel erg overdreven. Nergens last van ingame, ik ben echt een zeikerd maar val hier totaal niet over. Vind de immersie nog steeds erg indrukwekkend :)

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Dell Ultrasharp U2713HM | M-Audio AV40

• Junia
Twixie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:33:
[...]

Was ik al een beetje bang voor. Achja, even wennen, hopelijk valt het binnenkort niet meer op.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Deshmir schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:34:
[...]

Met BlackFriday waren ze €49,99 bij Amazon.it; ik moest er toen zelfs een week langer op wachten.
Heb het idee dat er toen een grote voorraad weg is gegaan.
Wacht de volgende sale maar even af, scheelt nogal met de 90 die ze nu vragen

En de ander is je zus

• TeunVR
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15-01 10:56
Winkiller schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:37:
[...]
Ik heb de aanbieding Pinball FX2 VR + de extra tafel (The Walking Dead) gekocht, man wat is dat leuk. <3
Het doet me denken aan een biertje op een barkruk en een flipperkast in de kroeg, awasome. *O*
Haha vet he, je kunt ook echt veel beter mikken zo. Sommige tafels zijn wel iets te makkelijk, zou iets sneller af mogen gaan. Maar vind m zeer cool in VR.

• Jorgen
Ondanks de ontstane discussie over hygiëne en het testen van de psvr (wat wettelijk gewoon mijn recht is; past het op mijn hoofd; zie ik de 3d / vr), heb ik nog geen inhoudelijk antwoord op de eigenlijke vraag. Wat te doen als het beeld blijft verspringen en waarom is het beeld in het silhouet beige ipv gewoon een camerabeeld? Iemand die daar meer over weet? Kan het vooralsnog niet oplossen.

Edit: driveclub vr demo was tof, maar werd ik wel misselijk van. Filmpjes van Baobab, tw Invasion en Crow, waren geweldig. Vooral Crow gaf me hetzelfde gevoel als toen ik voor het eerst Finding Nemo op een fhd tv zag. Fenomenaal! Ook vr worlds duik geprobeerd. Erg leuk.

Beeld mag soms wat scherper en verspringen moet ik wat op vinden, maar over het algemeen een heel goede ervaring.

Edit 2: bij de duik van VR worlds merkte ik dat ik heel voorzichtig over de railing van het bakje naar beneden probeerde te kijken. Realistisch genoeg dus :D En bij Crow zat ik elke keer om me heen te kijken waar Crow nu weer vandaan zou komen. I.c.m. met Dolby Surround is dat echt een heel toffe ervaring.

Jorgen wijzigde deze reactie 26-12-2018 22:04 (49%)

• remcheese
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:28
Jorgen schreef op woensdag 26 december 2018 @ 00:44:
Ondanks de ontstane discussie over hygiëne en het testen van de psvr (wat wettelijk gewoon mijn recht is; past het op mijn hoofd; zie ik de 3d / vr), heb ik nog geen inhoudelijk antwoord op de eigenlijke vraag. Wat te doen als het beeld blijft verspringen en waarom is het beeld in het silhouet beige ipv gewoon een camerabeeld? Iemand die daar meer over weet?

Beeld mag soms wat scherper en verspringen moet ik wat op vinden, maar over het algemeen een heel goede ervaring.
Hi, het silhouet beeld is normaal, hierdoor kun je makkelijk "mikken" op de ideale positie van jezelf binnen het poppetje.

Wat betreft verschuivend beeld:
De meest voorkomende oorzaken zijn:

- Er reflecteert iets de led lampjes achter je (bijvoorbeeld een mooie glanzende speakerpaal) waardoor de camera een lampje te veel ziet of je hebt iets achter je staan met led lampjes die je camera ziet.
Dit is makkelijk te controleren door in het silhouet beeld te kijken of je meer lampjes ziet dan de 5 bij je hoofd.

- Je zit niet met je hoofd voor de linker lens van de camera maar bent zo gaan zitten/staan dat je met je hoofd in het midden van de camera staat.
Hier is een foto die t duidelijk maakt:
klik

- Je zit te dichtbij. (Minder dan 1.5 meter)

- Je camera staat te laag.

- Zet je VR aan maar laat m 20 seconden liggen op een rechte ondergrond voordat je m opzet zodat je m kan laten calibreren.

Meestal lost dit je problemen op.

Houd er rekening mee dat de launchtitels zoals driveclub beroerd geprogrammeerd zijn qua vr support en daardoor super gevoelig zijn voor je zitpositie.

Zo niet:
Calibreer dan je set een keer via het instellingen menu van je PS4 (5 min werk)

Nog steeds niet?
Zet de camera eens ergens anders neer zodat je een kwartslag gedraaid voor de tv zit bijvoorbeeld.

Nog steeds niet?
Rebuild je database van de PS4 een keer ( via safe boot)

Nog steeds niet?
Reddit heeft nog wat mensen die extreme oplossingen vonden.

In mijn geval was het de combinatie: reflectie + camera te laag + te snel opzetten na aanzetten.

Het kan dus best even puzzelen zijn.

remcheese wijzigde deze reactie 26-12-2018 06:12 (56%)

Gun Club VR is echt een geweldige game! Helaas klagen veel mensen dat de wapens welke je met 2 handen moet gebruiken in die game tracking issues hebben waardoor ze niet bruikbaar zijn. Dit ligt echter niet aan de game zelf maar ligt volledig aan de manier hoe PSVR werkt.

Ik heb besloten een mini-tutorial te maken waarin ik kan aantonen dat er bij de juiste setup totaal géén tracking issues zijn. Hopelijk zullen meer mensen hierdoor de game een kans geven want het is echt een fantastische game!

Ik heb gameplay-clips met verschillende wapens opgenomen om te bewijzen dat er niets mis is met de tracking in de game. De reden dat mensen problemen ondervinden is wanneer de camera op ooghoogte of lager staat. Hierdoor gebeurd het dat de trackinglights van de move controllers/headset vaak buiten het gezichtsveld van de camera vallen omdat ze worden geblokkeerd door de move controllers / je lichaam. Vooral tijdens het richtingen door het vizier van een wapen zal dit gebeuren.

Ik heb mijn camera nu op 2,25 meter boven de vloer gezet. Op deze manier kan de camera ten allen tijde de trackinglights op de headset en move controllers volgen, zelfs wanneer ik richt door het vizier van een wapens.

Camera view tijdens het richten met camera op ooghoogte (trackinglights worden geblokkeerd)
http://oi68.tinypic.com/2w3yyr4.jpg

Camera view tijdens het richten wanneer camera hoger is geplaatst (trackinglights ten alle tijde zichtbaar)
http://oi63.tinypic.com/mwy0wk.jpg

Camera plaatsing:
http://oi64.tinypic.com/2mcw1s9.jpg

Demonstratie van tracking met de nieuwe setup:

P.s.
Deze truc werkt ook bij andere VR shooters

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Pixelmagic
Vandaag weer even Astrobot kunnen spelen. Echt een geweldige game met naar mijn idee meer dan behoorlijke SuperMario invloed, in level 1-3 zijn het bewegende platform, het stampende ding maar vooral als je de muur rechts ingeslagen heb en de muntjes pakt een echt Mario geluid.

Ik vraag me af hoe lang de eerste rechtzaak op zich laat wachten... hoop het tegelijk niet, heb dit deel nog niet uit maar hoop nu al op een of meerdere vervolg er op

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nice! Dus lang verhaal kort, met het richten door een vizier op normale camera hoogte blokkeert het zicht van de camera op 1 controller waardoor je issues krijgt. 1 vraag m.b.t. de plaatsing van de camera op deze hoogte, werkt het zo voor alle games? Ik ben op zoek naar de ideale positie van de camera, ik zoek het niet zo om deze te verplaatsen per game... :)

i7 3770k + XSPC Raystorm | Asus Maximus V Formula | GTX1080 EK | Samsung 850 Pro 256GB | 2x8GB DDR3 2400Mhz | Seasonic Platinum 660W | Coolermaster Cosmos S | Liang DDC-1T + XSPC top | Thermochill PA120.3 | Dell Ultrasharp U2713HM | M-Audio AV40

Sp33dFr34k schreef op woensdag 26 december 2018 @ 17:50:
[...]

Nice! Dus lang verhaal kort, met het richten door een vizier op normale camera hoogte blokkeert het zicht van de camera op 1 controller waardoor je issues krijgt. 1 vraag m.b.t. de plaatsing van de camera op deze hoogte, werkt het zo voor alle games? Ik ben op zoek naar de ideale positie van de camera, ik zoek het niet zo om deze te verplaatsen per game... :)
Een specifieke camera setup per genre/controllertype zal ik maar zeggen. Bij alle shooters kun je mijn eerder genoemde methode gebruiken. Maar omdat de camera hoog staat kijkt deze in een hoek naar beneden waardoor je minder ver naar achteren kunt staan. Speel je bijvoorbeeld een racegame dan is het beter de camera wel recht voor je te hebben. En bij games waarin je redelijk moet bewegen zoals Beat Saber wil je weer de camera zo hebben staan dat deze een groot bereik heeft.

Er is dus helaas niet 1 universele setup die bij alle games even goed werkt 8)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Leuk al die nieuwe gezichten hier!
bram1984 schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:17:
[...]

Euh ik weet niet. Misschien omdat het veruit de allevetste game ervaring is die ik ooit heb meegemaakt?
Kan ik alleen maar beamen. Voor mij is RE7 in VR ook één van de hoogtepunten in 30 jaar gaming. Wat een ervaring. Alsof je in de allervetste achtbaan gaat. Natuurlijk is het spannend en eng, maar het is het zo onwijs waard.

• Tuur75
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 27-12-2018
Iemand nog enig idee waar ik twee move controllers kan aanschaffen?

Welkom op Tweakers, Tuur75. Wat meer eigen inzet wordt wel verwacht hier :) Zoeken naar Move controllers lijkt me niet de meest lastige opgave...

Geronimous wijzigde deze reactie 27-12-2018 10:42 (54%)

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Tuur75 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 01:39:
Marktplaats?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Used Products heeft ze soms.

• Deshmir
  • Nu online
Amazon.fr voor €74.99 ex verzending
.GoO schreef op woensdag 26 december 2018 @ 23:40:
Leuk al die nieuwe gezichten hier!

[...]

Kan ik alleen maar beamen. Voor mij is RE7 in VR ook één van de hoogtepunten in 30 jaar gaming. Wat een ervaring. Alsof je in de allervetste achtbaan gaat. Natuurlijk is het spannend en eng, maar het is het zo onwijs waard.
Ja en dat valt ook wel mee hoor, op zich. De game is vooral spannend. Het aantal jumpscares valt best mee en het tweede gedeelte is niet bijzonder spannend. Maar gewoon het gevoel hebben dat je daar echt loopt. De spanning die je voelt met iedere stap. Het heel langzaam open doen van een deur en alvast een beetje naar binnen koekeloeren, het kijken om het hoekje etc. Het is echt gruwelijk om het gevoel te hebben dat je daar echt rondloopt.

Ik moet de DLC eens aanschaffen binnenkort.

• Cardwizard
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09-01 20:30

Cardwizard

Goed goan

@bram1984 is RE7 VR eigenlijk de hele game maar dan in VR? Ik dacht dat het een bepaald stukje was eigenlijk

What is this internet? is it a techno utopia or is it a digital dictatorship...

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01:04
Cardwizard schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:42:
@bram1984 is RE7 VR eigenlijk de hele game maar dan in VR? Ik dacht dat het een bepaald stukje was eigenlijk
de hele game is in VR, en echt belachelijk eng. Inderdaad 1 van de hoogtepunten kwa VR releases kwa de intensiteit ervaring. Het begint al in chapter 1 waarin je zelf in een 'verlaten' huis rondloopt. Er is simpelweg geen 1 gewone horror game die die ervaring op dit moment zo weet neer te zetten als hoe je je daar voelt.

Het is ook wel grappig, ik heb zo'n horloge om met Heart Rate monitor. Je kunt in de grafieken precies terugzien wanneer ik deze game gespeelt heb, bizar dat je lichaam daar zo op kan reageren _/-\o_
Cardwizard schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:42:
Ja, zoals @robinez al zegt. Gewoon de complete originele game 1 op 1 overgezet naar VR.

En ik heb het al vaker gezegd voor de mensen die twijfelen: ik ben een schijtlijster eerste klas. Bij Outlast is mijn controller door de kamer gevlogen (en dat was nog wel tijdens een remote play sessie op de Vita) en bij The Last of Us (stukje in de kelder) ging mijn headset tegen de muur aan van de schrik.

Bij RE7 heb ik bewust geen headset op gedaan (zou ik niet getrokken hebben) en het volume van mijn versterker niet bijzonder hoog gezet. Dat hielp al enorm. Ik stond er ook van te kijken dat ik er doorheen kwam.

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik ben wel een beetje jaloers dat jullie (nog) zo goed reageren op die angst. Ik moet het telkens enger en enger zoeken en op dit moment is er niets dat me laat schrikken (in game of in film dus). RE7 in VR heeft een creepy atmosfeer maar, in mijn mening, niet eng. Het is afhankelijk hoe erg je van horror houdt denk ik... Als de betere horror films in de bios je al niet veel doen, dan is RE7 een zeer vermakelijke ervaring, maar niet super eng :)

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

The Inquisitor schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:30:
Ik ben wel een beetje jaloers dat jullie (nog) zo goed reageren op die angst. Ik moet het telkens enger en enger zoeken en op dit moment is er niets dat me laat schrikken (in game of in film dus). RE7 in VR heeft een creepy atmosfeer maar, in mijn mening, niet eng. Het is afhankelijk hoe erg je van horror houdt denk ik... Als de betere horror films in de bios je al niet veel doen, dan is RE7 een zeer vermakelijke ervaring, maar niet super eng :)
De game zelf is misschien niet bijzonder eng, maar het gevoel dat je daar echt rondloopt zorgt voor een uniek gevoel van constante spanning. Echt een adreline rush van begin tot eind. Vooral de momenten dat je achterna gezeten wordt door Jack daar voelde ik mijn hart wel echt even wat sneller kloppen :D

Misschien dat ik 'm binnenkort nog wel een keer ga spelen. Al zal het natuurlijk niet meer kunnen tippen aan de eerste keer.
bram1984 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:04:
[...]

Ik moet de DLC eens aanschaffen binnenkort.
Zeker doen! Ook de DLC is van zeer goede kwaliteit. Als je de normale game goed vond mag je die niet missen. Er is ook een paar uur aan gratis DLC die heel erg goed is en echt het verhaal afsluit (de normale game heeft een beetje een open einde).

• The Inquisitor
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

.GoO schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:10:
[...]
Misschien dat ik 'm binnenkort nog wel een keer ga spelen. Al zal het natuurlijk niet meer kunnen tippen aan de eerste keer.
Dat is altijd balen he... Rush of Blood vond ik de eerste keer ook echt gaver, omdat het ook een van mijn eerste VR games was. De eerste keer dat die clowns op me af stormde schrok ik wel even.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01:04
The Inquisitor schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:30:
Ik ben wel een beetje jaloers dat jullie (nog) zo goed reageren op die angst. Ik moet het telkens enger en enger zoeken en op dit moment is er niets dat me laat schrikken (in game of in film dus). RE7 in VR heeft een creepy atmosfeer maar, in mijn mening, niet eng.
ja dat kan inderdaad wel, het is vooral de sfeer die mij aangrijpt, continu het idee hebben dat er iets kan gebeuren vind ik zelf enger dan bijvoorbeeld rush of blood waar de jump scares je om de oren vliegen.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14-01 14:49
The Inquisitor schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:16:
[...]
Dat is altijd balen he... Rush of Blood vond ik de eerste keer ook echt gaver, omdat het ook een van mijn eerste VR games was. De eerste keer dat die clowns op me af stormde schrok ik wel even.
Game was bij mij zelfs nog niet begonnen en ik schrok me al een ongeluk :)

spoiler:
Helemaal in het begin ook eens links en rechts naar de nissen/ruimtes in de muur kijken...

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Twixie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:23:
[...]

Game was bij mij zelfs nog niet begonnen en ik schrok me al een ongeluk :)

spoiler:
Helemaal in het begin ook eens links en rechts naar de nissen/ruimtes in de muur kijken...
Ik ergens halverwege, er gebeurd even niets en dan poef ben je af omdat die eikol voor je karretje staat. :F

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Winkiller schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:42:
[...]

Ik ergens halverwege, er gebeurd even niets en dan poef ben je af omdat die eikol voor je karretje staat. :F
Ja die is echt vet he, schrok me serieus de tering de eerste keer. Jammer dat de levels scripted zijn, als het random was zou het schrikeffect zich kunnen herhalen, nu weet ik ondertussen wel wanneer ie komt. Dat terzijde, ik vind dit toch wel de bruutste game die ik heb gespeeld qua horroreffect. Ik heb RE7 nog niet, maar staat zeker wel op de planning om aan te schaffen. Ik heb zoveel VR games nog niet fatsoenlijk gespeeld, dus kan wel effe duren. Heb Skyrim VR meteen op release gekocht, maar toen ik hoorde dat de graphics echt tegenvielen op de normale PS4, heb ik eerst gewacht en de Pro gekocht bij de GM inruilactie. Inmiddels heb ik mijn V1 PSVR ook omgeruild voor de V2 so I'm all set. Vorige week ook nog Firewall Zero Hour gekocht met aim controller, dus ik ben weer lang zoet :)

@Sp33dFr34k Ik vind RoB meer een demo cq. gimmick achtige game dan echt bruut. Veel te statisch. Vergeleken met RE7 (en veel andere titels) vind ik het erg weinig voorstellen eigenlijk. Die moet je zeker halen dan!

bram1984 wijzigde deze reactie 27-12-2018 18:48 (7%)

• The Inquisitor
  • Nu online

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ben ik niet met je eens bram. RoB is een mooie game, zeker geen demo. De retail prijs was ook niet hetzelfde als een “full game”, maar met de trophies heeft de game nog wat replay value en het verveelt niet heel snel.

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

The Inquisitor schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:22:
Ben ik niet met je eens bram. RoB is een mooie game, zeker geen demo. De retail prijs was ook niet hetzelfde als een “full game”, maar met de trophies heeft de game nog wat replay value en het verveelt niet heel snel.
Ben ik met je eens, door het type spel dat het is, is het wat kort. Maar ik ben er nu 2x doorheen gespeeld, bezig met rondje 3 (insane), wat niet zo heel makkelijk is. Idd mede door de trophies, blijft zo wel leuk. Maar ik moet ook zeggen, als ik de VR wil laten zien aan bezoek, dan gaan er ook altijd een aantal levels van deze game de revue voorbij :)

• MaxHardcore
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 10:31

MaxHardcore

PSN: butella

Heb laatst RoB weer een keer opgestart voor de fun. Al een hele tijd niet meer gespeeld omdat ik hem al plat heb.

Maar moet zeggen dat de kwaliteit van games er behoorlijk op vooruit is gegaan.

• Junia
Een paar daagjes verder en kan niet anders zeggen dan dat de VR echt de beste aankoop is die ik in heel wat jaartjes heb gedaan qua gadget/game ding. De eerste dag was het nog een beetje rondklooien en wennen aan de resoluties van sommige games, evenals het misselijkheidseffect dat soms optreedt bij bewegende delen, echter na 1 a 2 dagen was dit al helemaal weg en zit je middenin. Het is erg grappig om het verschil te ervaren tussen wat mensen op de TV zien en wat de persoon heeft die de bril op heeft, echt niet te vergelijken, op de TV ziet het er vaak maar een beetje lomp uit (zoals Rush of Blood), maar met de bril op is het fantastisch.

Motion tracking gaat in bijna elke game perfect, enkel bij superhot lijkt hij soms moeite te hebben.

Korte beoordeling bij wat games:
- Thumper: erg vermakelijk, niet helemaal VR-achtig, maar erg geinig om te spelen voor 7 euro (via ps store)
- RoB: fantastische VR ervaring met geweldige motion controle i.c.m. de move controllers, de schrikeffecten als je begint met spelen zijn geweldig en worden steeds minder omdat je begint te wennen.
- SuperHot: Heel erg vermakelijk, zeker aan te raden, echter wil de motion controle i.c.m. move controllers soms een beetje tegenwerken, waarschijnlijk op te lossen door betere camera plaatsing. Toch dikke lol voor je geld.
- Wipeout Omega: vind het erg tegenvallen, het VR effect is maar matig vanuit de cockpit omdat je niet veel kijkhoeken hebt, de game zelf ziet er in vergelijking met andere games een beetje pixelig uit en de game zelf is bijzonder saai/eentonig. Misschien dat het spel leuker wordt als je verder bent, de eerste 10 levels vond ik weinig aan.
- Astrobot: geeft hetzelfde gevoel als dat ik had toen ik voor het eerst SuperMario64 opstartte, werkelijk fantastisch.
- Beat Saber: absurde prijs in vergelijking met de meeste VR titels (30 euro voor 600MB spel :P ), "but worth". Zeer vermakelijk samen met vriendinnetje/familie. Kreeg zelfs mijn semi-bejaarde ouders zo ver om het uit te proberen en ze vonden het heel erg gaaf. Muziek i.c.m. fruit ninja achtige taferelen zorgt voor een leuke tijd.
- Moss: wel oke, beetje saai in vergelijking met Astrobot.
- VR Worlds: zitten pareltjes tussen zoals de London Heist en Ocean's descent. Leuke introductie samenstelling voor VR

Games die nog opgestart moeten worden:
- Batmark Asylum
- Resident Evil 7
- Insurgency
- Doom
- Skyrim

Binnen 3 dagen al deze games gekocht, vrij enthousiast te noemen :P
Kortom, ben blij dat ik de afgelopen dagen vrij was en pas weer de 2e week van januari hoef te beginnen O-)

Junia wijzigde deze reactie 28-12-2018 13:43 (4%)

The Inquisitor schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:22:
Mja ik vind het veel te statisch vergeleken met een full motion VR titel als RE7. Voelt als een wereld van verschil. Verveelt mij persoonlijk al binnen 10 minuten. Dan heb ik het trucje wel gezien. Er zit ook geen verhaal in verder, wat natuurlijk ook niet meehelpt.

• MaxHardcore

MaxHardcore

aanbieding aim controller met firewall voor 65,- bij game mania.

Weinig voorraad, maar mijn ervaring is dat je dan wel voor die prijs mag reserveren.

https://www.budgetgaming....n+vr+richtcontroller.html

• MaxHardcore

MaxHardcore

bram1984 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:16:
[...]

Mja ik vind het veel te statisch vergeleken met een full motion VR titel als RE7. Voelt als een wereld van verschil. Verveelt mij persoonlijk al binnen 10 minuten. Dan heb ik het trucje wel gezien. Er zit ook geen verhaal in verder, wat natuurlijk ook niet meehelpt.
Ik ben een groot fan van arcade railshooters. Dus vind het heerlijk om in dit soort games voor de trophies te gaan.

Omdat ik de moves voor VR heb, heb ik nu ook gun attachments en aantal oude rail shooters voor ps3 gehaald :+

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

MaxHardcore schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:27:

Weinig voorraad, maar mijn ervaring is dat je dan wel voor die prijs mag reserveren.

Thanks voor de tip. Moest de stad toch in en er ligt hier nog minimaal 1 in Groningen :) heb hem gereserveerd

Zal gelijk eens subtiel vragen naar de move controllers en wanneer ze die weer verwachten

Catch22 wijzigde deze reactie 29-12-2018 10:12 (11%)

En de ander is je zus

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Correct, ik heb die voordat ik op vakantie ging ook nog ff snel gereserveerd en opgehaald. Door die PS4 omruilactie kwam ik aan mijn 1500 punten en had ik nog een extra €15 korting dus heb hem meegenomen voor €50 :)

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Catch22 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 10:10:
[...]

Thanks voor de tip. Moest de stad toch in en er ligt hier nog minimaal 1 in Groningen :) heb hem gereserveerd

Zal gelijk eens subtiel vragen naar de move controllers en wanneer ze die weer verwachten
Hij had geen idee. Ligt nog wel een mega pack voor 229 in de winkel

En de ander is je zus

• Jorgen

Und ausverkauft...

Wel nog te koop bij Amazon Canada voor ongeveer € 64 en Amazon VS voor ongeveer € 70. Niet gekeken naar verzendkosten/opties overigens.

Jorgen wijzigde deze reactie 29-12-2018 13:55 (15%)

• Jorgen
@Tuur75 Het kan de moeite lonen om even te zoeken en rustig een mooie prijs af te wachten. Nu kosten ze zo maar tussen de€ 75 en € 90, maar soms zie je ze voorbij komen voor net iets meer dan € 40.
Gisteren Titanic VR gedownload en gespeeld. Best wel een toffe ervaring om met een onderzeeboot het gezonken schip te kunnen verkennen en het zinken van het schip 'mee te maken'.

Je hebt 3 onderdelen:

Game: hierin moet je artifacts vanuit de gezonden Titanic vinden met een onderzeeboot en een soort drone, waarmee je het hele schip door kan.

Experience: hierin kan je het zinken van de Titanic meemaken als een passagier op een schip die in een reddingsboot stapt en een (korte of lange) tour maken door de gezonken Titanic op een soort sightseeing manier.

Sandbox: hierin kan je zelf vrij om en door de gezonden Titanic manouvreren via een onderzeeboot/drone.

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 09:11
Hier een VR brilletje gekregen van de lieve kerstman. Tot nu toe erg tevreden.
Wat we ons wel afvragen, geven de lenzen standaard een beetje de indruk dat ze niet volledig ‘klaar/helder’ zijn?

Zowel mij als mijn vrouw viel het op. Ik heb even zitten kijken en zie er niet meteen een folie op zitten en verder zijn de lenzen proper. Het ziet er net uit alsof er nog een kleine folie op zit.

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 06:22
Ja dit is normaal. Screendoor effect heet het. Bij de psvr valt dit nog wel mee. Op een gegeven moment zie je het nog wel maar stoort het niet meer.

Als het beeld echt wazig oogt dan heb je misschien een bril niet goed zitten.

SmooK wijzigde deze reactie 30-12-2018 18:25 (50%)

PSN: raysmook

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 04:11

Dxue

PSN:EvilDrunk

Ekfad schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:56:
Hier een VR brilletje gekregen van de lieve kerstman. Tot nu toe erg tevreden.
Wat we ons wel afvragen, geven de lenzen standaard een beetje de indruk dat ze niet volledig ‘klaar/helder’ zijn?

Zowel mij als mijn vrouw viel het op. Ik heb even zitten kijken en zie er niet meteen een folie op zitten en verder zijn de lenzen proper. Het ziet er net uit alsof er nog een kleine folie op zit.
Heb je psvr goed afgesteld? Wat vaak niet wordt gedaan (omdat het is ingesteld op de gemiddelde persoon) is de oogafstand correct instellen. Dat kan al zoveel schelen tussen een gave ervaring en een sh*t ervaring

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 09:20
Inmiddels al weer ruim 1 week kunnen stoeien met de vr headset. Nog steeds onder de indruk en voor het eerst het gevoel van misselijkheid gehad. En wel bij driveclub vr. Niet slim om tijdens een race te willen gaan staan. Dan is je lichaam echt even los :)

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 09:11
Dxue schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:42:
[...]

Heb je psvr goed afgesteld? Wat vaak niet wordt gedaan (omdat het is ingesteld op de gemiddelde persoon) is de oogafstand correct instellen. Dat kan al zoveel schelen tussen een gave ervaring en een sh*t ervaring
Heb ik gedaan.
Maar ik het is het screendoor effect wat ik ervaar. Naar aanleiding van de post boven de jouwe even opgezocht en dat is het.

• Jorgen
Electronauts is echt supergaaf. Daar worden ik nu echt helemaal blij en gelukkig van. Nummer van Steve Aoki; links en rechts orbs en in het midden de laserharp. Fenomenaal veel plezier gehad daarstraks. Aanrader als je van elektronische muziek houdt en move controllers hebt.

• starthemel.nl
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 07-01 16:56
PSVR had een geweldig 2018 met tetris effect, Astrobot, Beat saber en firewall om er een paar te noemen. Ik wens jullie een goede roetsj 2019 in

• starthemel.nl
Jorgen schreef op maandag 31 december 2018 @ 02:28:
Electronauts is echt supergaaf. Daar worden ik nu echt helemaal blij en gelukkig van. Nummer van Steve Aoki; links en rechts orbs en in het midden de laserharp. Fenomenaal veel plezier gehad daarstraks. Aanrader als je van elektronische muziek houdt en move controllers hebt.
Ik heb electronauts ook gekocht en het is best aardig, maar als je echt mooie dingen wil doen dan kan ik je alleen maar aanraden om je een midi keyboard te kopen samen met FLstudio en wat leuke generatoren.

• Jorgen
@starthemel.nl 'tuurlijk, maar dan ben je ook écht aan het creëren vanaf nul. Ik denk je die 2 überhaupt niet met elkaar kunt vergelijken, anders dan dat je in beide muziek maakt.

• Kapot
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-01 20:08
Weet iemand waar in Zuid-Holland je de VR bril eens kan proberen in een shop, ik ben nog niet helemaal overtuigd, ik begreep dat je de bril ook gewoon als TV kan gebruiken bij non VR spellen, kan je dat ook testen in een winkel dat iemand weet?
Kapot schreef op maandag 31 december 2018 @ 18:26:
Weet iemand waar in Zuid-Holland je de VR bril eens kan proberen in een shop, ik ben nog niet helemaal overtuigd, ik begreep dat je de bril ook gewoon als TV kan gebruiken bij non VR spellen, kan je dat ook testen in een winkel dat iemand weet?
Je bent hier thuis altijd welkom. Ik woon in de buurt van Alphen a/d Rijn.

• Deshmir
  • Nu online
@Kapot Je kan hem inderdaad als TV gebruiken; Cinema mode. Dit kan als klein/middel/groot scherm!

• Kapot
  • Laatst online: 14-01 20:08
bram1984 schreef op maandag 31 december 2018 @ 18:28:
[...]

Je bent hier thuis altijd welkom. Ik woon in de buurt van Alphen a/d Rijn.
Laat ik nu 5 km van Alphen wonen...... :9~

• Dxue

Dxue

Niet dat ik er problemen mee heb om adressen uit te wisselen, maar sommige dingen zijn beter om in een pm uit te wisselen toch? Lijkt me op zich ook wel leuk om een 'vr lan party' te houden bij 1 persoon en een geweldige dag te hebben, een game als firewall (weet de naam niet meer precies, alcohol doet zijn werk nu😇) ofzo zou daar goed voor geschikt zijn toch?

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• starthemel.nl
Jorgen schreef op maandag 31 december 2018 @ 18:16:
@starthemel.nl 'tuurlijk, maar dan ben je ook écht aan het creëren vanaf nul. Ik denk je die 2 überhaupt niet met elkaar kunt vergelijken, anders dan dat je in beide muziek maakt.
Juist ja :)

• Jorgen
M'n dochter heeft vanavond even met mij meegespeeld. Ik de bril op, zodat alles goed op de tv zichtbaar was en zij met de movecontrollers op orbs en de laserharp staan meppen. Heel leuk. :D

• Henkje.doc
Je kan de psvr bril zelfs gebruiken om 3d bluray te bekijken. Resultaat is erg goed. Alleen of het praktisch is: op je tv zie je dan namelijk niets.

• starthemel.nl
Ik kwam dit net tegen op de psvr reddit thread en moest aan jouw post denken...

Help me! I can’t stop

30 years old, PSVR owner of 1 month. I now have 40 PSVR games, and I haven’t even got everything I want yet....

I bought my wife a PSVR for Christmas, after convincing her to convert from Xbox One. What a great feature game sharing is, she has access to my entire digital gallery and we are having the time of our lives.

Not only is it great for our relationship, but those of extended family and friends etc who visit. It never fails to impress and excite, and it made New Years last night an effortless blast.

Still need games like Moss, still want games like Rick and Morty, and just caved on Beat Saber yesterday (really should have got it sooner).

Point is twofold: I know I’m preaching to the choir but if you happen to read this and have not taken the plunge, DO IT. For its price, it’ll exceed your expectations. And secondly... I need help. I can’t get enough. I’m not asking you to try stop me, but to provide your most unpopular opinion of a VR game you loved. Happy New Years and happy VR gaming!

https://www.reddit.com/r/PSVR/

• Dxue

Dxue

Henkje.doc schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 18:01:
[...]

Je kan de psvr bril zelfs gebruiken om 3d bluray te bekijken. Resultaat is erg goed. Alleen of het praktisch is: op je tv zie je dan namelijk niets.
Hoezo zie je dan op tv niks dan? Of is dat omdat je dan ook 3d beeld op je scherm hebt? Zolang je een 3d capabele tv hebt, is dat niet erg toch? En als je samen kijkt, zet je (naar mijn mening) geen headset op, dus ik zie het probleem niet O-)

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nice deal, maar ik ben meer een fysieke media dude... O-)

• Henkje.doc
Dxue schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:46:
[...]

Hoezo zie je dan op tv niks dan? Of is dat omdat je dan ook 3d beeld op je scherm hebt? Zolang je een 3d capabele tv hebt, is dat niet erg toch? En als je samen kijkt, zet je (naar mijn mening) geen headset op, dus ik zie het probleem niet O-)
Je gaat idd niet als je samen kijkt een psvr opzetten.

Wij hebben geen 3d tv dus er komt dan niets op de tv. Geen probleem en leuk dat het uberhaubt kan.
RE7 is de volledige prijs meer dan waard. Voor 15 euro is het helemaal een no brainer, must-play.

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:57
.GoO schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:50:
[...]

RE7 is de volledige prijs meer dan waard. Voor 15 euro is het helemaal een no brainer, must-play.
Er is ook wat gratis DLC dat in VR te spelen is.
doobieters schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:34:
[...]

Er is ook wat gratis DLC dat in VR te spelen is.
Hele goede gratis DLC zelfs, met een speeltijd van ruim 2 uur. De betaalde DLC is het geld overigens ook dubbel en dwars waard.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Fwiw, Central point geeft aan op 19 januari weer move controllers te kunnen leveren.

En de ander is je zus

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-01 21:06

Grave

Neverending Knowledge

Catch22 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:50:
Fwiw, Central point geeft aan op 19 januari weer move controllers te kunnen leveren.
Ja ook ergens gelezen gelukkig las eerst ook berichten van discontinued.

Hopelijk komen er dan ook weer aanbiedingen van zowel de move als de aimcontroller.

Nu zelf sinds eind december een vr gekocht samen met vr worlds en astrobot en qua games is het aanbod vrij kort, maar die ervaring maakt het helemaal goed.

Nu na een korte tijd astrobot, statik en moss uitgespeeld. Helaas is resident evil 7 een no go.

Nu straks eind januari weer los met die move controllers en dan ook die beat saber proberen :)

winning doesn't matter understanding does

• swv
  • Laatst online: 07:08
@Catch22 en @Grave Centralpoint kun je hier niet op vertrouwen. Zij hanteren voor alle artikelen die niet op voorraad zijn een standaard levertermijn van 14 dagen. Zegt dus niks helaas...

• Jorgen
Bij Amazon.it zijn ze er nog wel voor 100 euro. Geen goede prijs, maar wel beschikbaar.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Jorgen schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:13:
Bij Amazon.it zijn ze er nog wel voor 100 euro. Geen goede prijs, maar wel beschikbaar.
Dat is me wat te gortig. 80 is al meer dan ik zou willen betalen. Hoop stiekem op een beatsaber bundle met controllers.

Gister de London Heist uit vr worlds gespeeld, lachen wel. Leuk gedaan.

En ook even steep gespeeld in de cinema modus, dat werkt dikke prima. Had ik wat te doen toen mijn vriendin heel Holland bakt keek, zonder naar mijn cave te hoeven.

En de ander is je zus

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En dan ipv met goede moves te komen komen ze met een rudder... :/

Alsof ik game met mijn voeten op de grond opgeprikt rechtop op de bank. ;w fail.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Flagg schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:44:
En dan ipv met goede moves te komen komen ze met een rudder... :/

Alsof ik game met mijn voeten op de grond opgeprikt rechtop op de bank. ;w fail.
Dat is een 3rd party ding he.en om nou gelijk weer te huilen omdat het jou niet aanspreekt is ook weer zo wat. Leuk ding voor spacesims, mensen met weinig ruimte of die slecht ter been zijn

En de ander is je zus

• jimz93
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-01 17:28
Hier ondertussen een goede week de PSVR in huis.
Moet zeggen dat hij goed bevalt (erg comfortabel, goede refresh rate, games draaien soepel).
Ook de move controllers sinds zondag geprobeerd, deze vallen ietwat tegen qua tracking. Ik merk adt de camera er vaak moeite mee heeft ze goed te vinden / positioneren / tracken en dat breekt de immersie meer dan eens tijdens het spelen van het (geniale) "I expect you to die". Tot nog toe een grote favoriet van mij voor de PSVR, lekker puzzelen en mal doen :)

Moet nog wel mijn slag slaan met de PS sales van Januari, daar zaten nog meerdere mooie titels bij die volgens mij erg de moeite waard zijn.

Verder overweeg ik nog een aim controller te halen voor FPS games, zijn er hier voorkeuren voor "de beste FPS" voorPSVR op dit moment? Ik dacht dat o.a. farpoint & Firewall zero hour goed scoorden hierin?

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• MaxHardcore

MaxHardcore

jimz93 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 07:19:
Moet zeggen dat hij goed bevalt (erg comfortabel, goede refresh rate, games draaien soepel).
Ook de move controllers sinds zondag geprobeerd, deze vallen ietwat tegen qua tracking. Ik merk adt de camera er vaak moeite mee heeft ze goed te vinden / positioneren / tracken en dat breekt de immersie meer dan eens tijdens het spelen van het (geniale) "I expect you to die". Tot nog toe een grote favoriet van mij voor de PSVR, lekker puzzelen en mal doen :)
Probeer er op een goede afstand vanaf de camera te staan. Drift word een stuk minder als je rond de 2 meter aan houdt is mijn ervaring.

Eigenlijk zo dicht mogelijk op de camera staan als je kunt staan denk ik.
Moet nog wel mijn slag slaan met de PS sales van Januari, daar zaten nog meerdere mooie titels bij die volgens mij erg de moeite waard zijn.

Verder overweeg ik nog een aim controller te halen voor FPS games, zijn er hier voorkeuren voor "de beste FPS" voorPSVR op dit moment? Ik dacht dat o.a. farpoint & Firewall zero hour goed scoorden hierin?
farpoint en firewall zijn naar mijn ideede beste aim games op dit moment idd.

Arizona sunshine is ook wel prima.

En hierbij weer eens de wiki lijst, volgens mij qua aim games vrij volledig.

Wikipedia: List of PlayStation VR games

• Svennie
  • Laatst online: 15-01 11:27
Heb gisteren 18 Floors gespeeld (het duurde even voor ik de camera goed had staan, je kan je hoogte niet corrigeren dus ik was of veel te groot of te klein), dat is een mooi spel. Het is een escape room game, er zijn er 2 (of als de gratis uitbreiding er is 4) escape rooms. Ben nog met de eerste bezig en die is goed. Kan zich meten met een echte, leuke puzzels, heb nog geen hints nodig gehad maar begin nu wel vast te lopen (moet nog 2 puzzels oplossen).

Aanrader en niet duur op het moment.

PSN ID: Svennie-NL

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
jimz93 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 07:19:
Ik heb nooit issues met tracking van de moves, tenzij ik ze zelf buiten beeld hou natuurlijjk. Wel zit ik ongeveer op de achtergrens van de play area met mijn headset (achterover leunen = buiten bereik), dus de controllers zitten daar een cm of 50 voor. Misschien helpt dat?

Verder, een aim controller... ik twijfel. Maar hij heeft in ieder geval analoge sticks, iets waarvoor al lang een nieuwe move voor uitgebracht had moeten worden als je 't mij vraagt...

I like bacon!

• Jorgen
En dan wachten op duckhunt 3d :+

• mattblack85
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 15-01 22:40
Er komt blijkbaar ook een foot controller: http://www.pushsquare.com..._licensed_foot_controller

PSN ID: MattBlacK70

• Centurion
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15-01 22:17
Ben nu een goede week op zoek naar move controllers en heb een bestelling uit staan, maar het is wel erg apart dat ze zo slecht leverbaar zijn.

-

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Dat is een stom ding want Flagg gaat niet zitten als je dat soms dacht!

(We hadden het een stukje terug al over die unit)

En de ander is je zus

• MaxHardcore

MaxHardcore

Wat een lijst aanbiedingen jongens, man man man..

https://psprices.com/regi...rcent&platform=all&page=1

ik heb er helemaal niet zoveel tijd voor momenteel :D

• MaxHardcore

MaxHardcore

Je zou een aantal lokale game / speelgoedwinkels kunnen checken. Ook misschien de mediamarkt bij je in de buurt.

Op budgetgaming staat een bericht van 02-01 dat er bij Intertoys Helmond voorraad is.

Ben trouwens erg benieuwd hoe de Playstation VR verkopen zijn gegaan. Aantal vrienden om me heen hebben hem nu ook. Moet wel over de 4 miljoen zijn en stiekem hoop ik zelfs 5 miljoen.

MaxHardcore wijzigde deze reactie 09-01-2019 10:07 (16%)

• Blacksand
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11-01 19:28
Centurion schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:51:
Ben nu een goede week op zoek naar move controllers en heb een bestelling uit staan, maar het is wel erg apart dat ze zo slecht leverbaar zijn.
Max ICT heeft er 20+ stuks weer op voorraad:
https://maxict.nl/sony-pl...scontroller-p8766859.html

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Ondanks dat ik er liever niets bestel, toch maar gedaan. Niemand anders heeft ze. Bedankt!

En de ander is je zus

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Catch22 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:03:
[...]

Ondanks dat ik er liever niets bestel, toch maar gedaan. Niemand anders heeft ze. Bedankt!
Nu nog afwachten of zij die controllers dan wel echt op voorraad hebben...
Pagina: 1 ... 64 65 66 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True