Svennie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:47:
[...]
klinkt goed, ik twijfel nog of het echt een spel voor mij is, als ik de review en gameplay zo zie is het rond lopen en alles kapot schieten wat er rond loopt? Zit er nog een verhaal in of puzzels of is dat het?
Uhm shoot and loot is het wel zo'n beetje, zit wel een verhaal in en je kan je character redelijk veel zelf vormen. Zijn ontzettend veel verschillende wapens te vinden en je bent best veel aan het wisselen, wat overigens wel makkelijk en snel gaat.
Maar zit ook genoeg humor in. Schiet een of ander irritant klein ettertje neer roept ie nog ff "but he had a bigger gun!!" dat soort dingetjes. En Claptrap is ook grappig bloedirritant.
Maar moet nog even op zoek naar de difficulty settings, want het is so far redelijk makkelijk wel. Ben in 5 uur 1x dood gegaan en dat was omdat ik vast kwam te zitten. Ik speel met de DS4 en aimen gaat zo ontzettend veel sneller en accurater met je hoofd dan met de controller dat het eigenlijk te makkelijk is nu.
Dus tja ik kan niet voorspellen of jij je het leuk vindt maar ik vermaak me er kostelijk mee.
En BAMF (bullet time) is ook wel lekker springt er een mega beest op je af dan is het erg lekker om in bamf met je shotgun even met een zooitje crititcals zo'n beest dood te hebben voor ie de grond weer heeft geraakt.
En het is al wel een oud spel, maar is voor vr helemaal niet erg naar mijn smaak.
Sommige reviews klagen over de positie van de map en je ammo hoeveelheid dat die te ver aan de rand zitten en moeilijk te zien zijn en niet scherp, maar ik heb er eigenlijk geen last van, integendeel, ze zitten niet hinderlijk in beeld maar wel goed te zien als je er bewust naar kijkt. Volgens mij komt dat van reviewers die de afdelings vr bril op zet zonder goed in/af te stellen.
[
Voor 22% gewijzigd door
Flagg op 18-12-2018 09:24
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.